Som Salesforce-utvecklare hos Dina Försäkringar i Stockholm bidrar du till tekniska framsteg och kundupplevelse i världsklass! Vill du ta nästa steg i din Salesforce-karriär och skapa digitala lösningar som gör skillnad? Dina Försäkringar är inne i en stark tillväxtfas och vi storsatsar på vår nya kundplattform i Salesforce. Vi är i ett tidigt skede av detta arbete och söker fler medlemmar till vårt team som vill arbeta med teknisk implementation för att optimera våra affärsprocesser. Är du redo att arbeta med de senaste teknologierna och vara en del av vår utvecklingsresa där innovation och samhällsnytta står i fokus? Då är detta rollen för dig!Vi söker dig med gedigen erfarenhet av Salesforce och av att stödja verksamheten i att designa och implementera lösningar som optimerar affärsprocesser. Du håller dig uppdaterad om nya möjligheter i Salesforce-plattformen och tycker om att testa den senaste tekniken Vi erbjuder dig Du kommer att vara en nyckelspelare i ett prioriterat område på Dina Försäkringar där du ges stort utrymme att ta fram de smartaste lösningarna för våra affärskritiska system. Du får arbeta hos en arbetsgivare med starka värderingar som värnar om en inkluderande och trivsam arbetsmiljö, en arbetsplats med starkt kundfokus och engagerade medarbetare i centrala Stockholm, nära T-centralen. Det här gör du hos oss • Arbeta med lösningsdesign och implementering av vår kundengagemangsplattform i Salesforce, inklusive nya funktioner och optimering av befintliga lösningar. • Implementera och konfigurera Salesforce-applikationer i Financial Services Cloud. • Automatisera processer med verktyg som Salesforce Flow Builder och andra low-code-lösningar. • Ge rådgivning om hur Salesforce kan användas för att skapa affärsnytta. • Delta i utveckling med nya teknologier som Einstein och Agentforce. Ditt team och arbetsplats Som utvecklare hos Dina Försäkringar kommer du att rapportera till Peter Anderberg och vara en del av vårt dedikerade team för Salesforce. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Stockholm som ligger centralt på Skeppsbron 2. Hos oss får du en arbetsplats som värnar om en bra balans mellan arbete och fritid. Mer om dig Vi söker dig med: • Minst 3 års erfarenhet av Salesforce, inklusive kravanalys, lösningsdesign och konfiguration. • Kompetens inom Salesforce-konfiguration, särskilt Flow Builder och low-code-automation. • Erfarenhet av nya teknologier, som Generative AI och integrationslösningar. • Kunskap i kravinsamling, projektledning och agila arbetsmetoder. • Förmåga att agera rådgivare, förstå kundbehov och översätta dem till värdeskapande lösningar. Det är meriterande med: • Erfarenhet av Financial Service Cloud och från försäkringsbranschen. • Salesforce-certifieringar som Salesforce Administrator, Salesforce App Builder. • Kunskap om Salesforce AI-funktionalitet, gärna visad genom certifieringen AI Specialist. Som person är du nyfiken och lösningsorienterad. Du trivs i en miljö där du får samarbeta med andra och ta eget ansvar. Du har lätt för att knyta kontakter, samtidigt som du delar med dig av din kunskap till teamet. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Välkommen med din ansökan! Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Vi söker en Driftledare till vår kund inom fastighetsbranschen! Vill du arbeta i en viktig och varierad roll med fokus på teknik, energi och inomhusmiljö? Nu söker vi dig som vill ta ansvar för driften i ett av våra distrikt. Som Driftledare kommer du bland annat att: Ansvara för distriktets energisystem, inklusive styrning av datoriserade värme- och ventilationsanläggningar. Följa upp och analysera energiprestanda samt hantera OVK. Vara med och sätta mål för energi- och medieförbrukning inom distriktet. Ge expertstöd i frågor som rör inomhuskomfort. Stötta områdeschefer och förvaltningskoordinatorer i tekniska frågor. Ta fram budgetförslag för teknikområdet inom distriktet. Säkerställa att beslutade åtgärder genomförs – antingen själv eller via projektbeställningar. Representera distriktet i ny- och ombyggnadsprojekt när det gäller drifttekniska frågor. Ansvara för arbetsmiljöfrågor i projektplanering och ibland även under genomförandet. Delta i andra uppgifter som kan uppstå inom distriktet. Vi söker dig som: Har en KY-utbildning inom energi eller motsvarande kompetens genom erfarenhet. Har gedigna kunskaper inom energisystem, styr- och reglerteknik, VVS, mätmetoder och el. Har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Är självgående, strukturerad och har lätt för att samarbeta. Har hög kvalitet i ditt arbete och är noggrann och professionell. Meriterande: – El behörighet (BB2) – Certifiering som energiexpert – Behörighet som OVK-besiktningsman Övrig information: Plats: Distrikt Järva Uppdrag: Konsultuppdrag från juni/juli 2025 till april 2026 Arbetstid: Vardagar kl. 08.00–17.00 Krav: B-körkort Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!
Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Arbetsplatsbeskrivning Riksgymnasiet för rörelsehindrade (RGRH) är en skola för elever med omfattande rörelsenedsättningar. Vi har drygt 30 elever fördelade på vår egen enhet, S:t Eriks gymnasium och andra gymnasieskolor inom Stockholm stad. Vi erbjuder också elevassistans, elevboende och habilitering i skolans regi. Undervisningen anpassas efter elevens behov. RGRH Stockholm är en del av S:t Eriks gymnasium som är en stor gymnasieskola på Kungsholmen i Stockholms innerstad. Här finns en spännande blandning av både högskoleförberedande program och yrkesprogram där kreativitet och kunskap står i centrum. Skolan har en mångfald av utbildningar, aktiviteter, nationaliteter och språk vilket gör den till en rolig och stimulerande arbetsplats för både elever och personal. Arbetsbeskrivning Som chef i Stockholm stad erbjuds du ett stimulerande, utmanande och samhällsviktigt uppdrag. Du har en viktig roll i det systematiska kvalitetsarbetet, som omfattar ständiga förbättringar, innovation och digitalisering. Allas insats är viktig och genom dialog och samarbete inom organisationen bidrar du genom att tydliggöra förhållningssätt, förväntningar på arbetssätt och önskade beteenden för dina medarbetare. Det innebär formella befogenheter och sammanhållet ansvar för verksamhet, personal och ekonomi utifrån din chefsnivå och din del av verksamheten. Chefsrollen omfattar ansvar och befogenhet att planera, leda, följa upp, utvärdera och bedöma verksamheten inom alla de områden som ingår i funktionen. Du leder verksamheten genom dina medarbetare som tar ansvar i sitt uppdrag och sin profession utifrån givna budgetramar. Som chef för ca 30 elevassistenter ingår förutom sedvanliga administrativa uppgifter som chef även ansvar för process gällande verksamhetsstöd för elevassistans, schemaläggning för elevassistenterna, medarbetar/lönesamtal, ansvar för genomförande av fortbildning för elevassistenter samt samverkan med de personliga assistenter som finns på RGRH. Du har genom delegation från biträdande rektor ansvar för de arbetsmiljöuppgifter som ingår utifrån din chefsnivå. Du ansvarar och leder även skolassistent RGRH. I verksamheten på RGRH, som är en komplex organisation, har du alltid RGRH:s elever i fokus och samarbetar med både interna och externa intressenter. Du har också god kännedom om vilka lagar, avtal, policys och riktlinjer som gäller både i ditt uppdrag och i området du verkar inom. Du skapar förutsättningar för dina medarbetares utveckling och är tydlig med vilket handlingsutrymme som finns för att kunna ge bästa pedagogiska hjälp och bästa möjliga omvårdnad utifrån elevens individuella behov på RGRH. Du ingår i RGRH:s ledningsgrupp. Att vara en del av en ledningsgrupp innebär att ta ansvar för hela verksamheten, att sätta helheten före den egna verksamheten. I ledningsgruppen arbetar du tillsammans med dina chefskollegor med det gemensamma uppdraget och de ofta komplexa förutsättningar som råder i våra verksamheter på RGRH. Det innebär att du tar ansvar för att fattade beslut kommuniceras och genomförs effektivt i organisationen. Ledningsgruppen säkerställer att organisationens processer är effektiva och samordnas så att det leder till önskat resultat. Ledningsgruppens medlemmar är ömsesidigt beroende av varandra för att lyckas. Du har inom ledningsgruppen RGRH ett nära samarbete med biträdande rektor, arbetslagledare för lärargruppen/specialpedagog och gruppchefer för habiliteringen och boendet. Arbetet som gruppchef för RGRH innebär många kontaktytor med exempelvis olika kommuner, ekonomi- och administrationsavdelningen på skolan, elever, personal och vårdnadshavare. Du deltar i elevhälsoteamets möten kring RGRH:s elever vid behov. Du deltar även i rektors stora ledningsgrupp där samtliga chefer och arbetslagledare ingår (SLG). Kvalifikationer Du har för tjänsten en relevant utbildning och erfarenhet av chefsuppdrag. Du har en mycket god förmåga att organisera, skapa strukturer och rutiner. Erfarenhet av schemaläggning, uppdrag innefattande arbetsledning och systematiskt förbättringsarbete. Kunskap om och erfarenhet från skolans uppdrag och arbete med funktionsnedsättningar. Meriterande Du har erfarenhet av en politiskt styrd organisation eller att du har genomgått chefsförberedande program inom Stockholm stad. Du har erfarenhet av att arbeta med ungdomar i behov av särskilt stöd (rörelse-, kognitiva samt andra funktionsnedsättningar). Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och följande kompetenser: Leda Kommunicera Organisera Du har en helhetssyn med goda chefs- och ledaregenskaper, är utvecklingsinriktad och har en god samarbetsförmåga på ett lyhört och smidigt sätt med alla personalkategorier på skolan. Du är tydlig, rak och ödmjuk i din kommunikation samt har adekvat chefserfarenhet. Övrigt Du har goda referenser från liknande chefsarbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Skolan är HBTQI certifierad. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Är du redo att ta nästa steg i karriären – och samtidigt vara med och forma framtidens hållbara skogsbruk? Då kan det här vara din nästa stora möjlighet! Företaget är en växande aktör inom skogsvård och förnybara råvaror, med rötter i flera generationers erfarenhet av hållbart skogsbruk. Med över 20 års praktisk expertis har de byggt upp en stark position inom skötsel av såväl produktionsskogar som känsliga natur- och kulturmiljöer. Genom sitt arbete med bland annat tätortsnära skogar, naturreservat och betesmarker erbjuder de skräddarsydda lösningar för både privata och offentliga markägare. Fokus ligger på att kombinera hög naturhänsyn med lönsam virkesproduktion och effektiv resursanvändning – alltid med skogsägarens långsiktiga värde i centrum. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund. Som virkesköpare hos vår kund kommer du att: Vara en del av en spännande tillväxtresa inom en samhällsviktig bransch. Arbeta i en varierad roll där du kan fokusera på skogsbruk, gallringar eller biobränsle, beroende på dina intressen och preferenser. Ha stor flexibilitet och möjlighet att själv påverka din arbetsroll och utvecklingsväg inom företaget. Proaktivt identifiera och ta kontakt med nya markägare för att skapa långsiktiga och lönsamma virkesaffärer. Självständigt driva affärer från första kontakt till avtal, med stöd från ett erfaret och kunnigt team. Bidra till utvecklingen av vår säljstrategi, stärka vår lokala närvaro och forma affärsmodellen i en tidig fas av företagets tillväxt. Du erbjuds Möjlighet att påverka: Du får vara med och forma både din egen roll och företagets utveckling i ett tidigt skede. Frihet under ansvar: Arbeta självständigt med stort handlingsutrymme – men alltid med ett kunnigt och engagerat team i ryggen. Tydligt syfte: Bidra till en mer hållbar framtid genom att arbeta för ett hållbart skogsbruk och förnybara råvaror. Varierande arbetsdagar: Ingen dag är den andra lik – möten med markägare, fältbesök, affärsutveckling och långsiktiga relationer står i fokus. Personlig och professionell utveckling: Väx tillsammans med ett företag som värdesätter kompetens, initiativtagande och långsiktighet. Stark kultur och värderingar: Jobba i ett familjärt bolag med moderna idéer och generationers erfarenhet av skogsnäringen. Vi söker dig som Vi söker dig som vill vara med och bygga något stort – och som trivs i en roll där resultat, relationer och eget driv är i fokus. Ambitiös, driven, och entreprenöriell som gillar att jobba i ett tight team Skoglig utbildning och/eller ett par års skoglig yrkeserfarenhet Tidigare erfarenhet av inköp på minst 30,000 m3 per år Ett befintligt nätverk av markägare är meriterande Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Norra Stockholm Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Ebba Strömberg: [email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? - Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.
Är du en driven och analytisk person med erfarenhet av att planera och genomföra utvärderingar inom folkhälsa? Då kan det här vara tjänsten för dig. Om oss Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES) är en del av Region Stockholm och arbetar för att kartlägga folkhälsan, utveckla, utvärdera och ge stöd i implementering av folkhälsoinsatser med målet att förbättra jämlik hälsa i befolkningen. Vi erbjuder en arbetsmiljö där det finns möjlighet att påverka framtida arbetssätt och processer och där du får möjlighet att utvecklas till en ledande expert inom implementering och utvärdering. CES är en FOUU-enhet (Forskning, utbildning och utveckling) som har cirka 80 medarbetare och kontor vid Torsplan i Stockholm. Tjänsten är placerad på enheten för implementering och utvärdering. Hos oss arbetar du nära akademin, särskilt Karolinska Institutet. Enheten erbjuder konsultativt stöd samt kompetenshöjande insatser kring implementering och utvärdering till interna och externa aktörer, samt utvärderingar inom folkhälsa, vård och omsorg. Enheten ger expertråd när det gäller framtagandet av riktlinjer och vårdprogram. Om tjänsten/rollen Som expert inom utvärdering kommer du att initiera, designa och leda utvärderingar inom folkhälsa, hälso- och sjukvård samt välfärdsverksamheter. Arbetet innebär att driva hela utvärderingsprocessen från idé till analys och presentation av resultat leda utvärderingsuppdrag med personal från olika enheter och med olika bakgrund planera och genomföra utvärderingar som ger insikter om effekter och implementering av olika interventioner ansvara för planering av design samt datainsamling och analysera kvalitativt och kvantitativt material återrapportera resultat genom rapporter, föreläsningar och medverkan i media stödja kollegor i metodologiska frågor och samarbeta i projekt över enhetsgränser interagera med folkhälsoaktörer, vård och omsorg samt akademiska institutioner Vi söker dig som har en doktorsexamen (PhD) (docentur är meriterande), gärna inom folkhälsa, psykologi, medicin, sociologi eller beteendevetenskap har en stor passion för att göra skillnad i praktiken samtidig som du vill bidra till utveckling av folkhälsa har teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet i olika utvärderingsdesigner och metoder har erfarenhet av att leda utvärderingsuppdrag och förmedla komplexa samband på ett lättförståeligt sätt har bred erfarenhet av kvantitativa och kvalitativa metoder är analytisk och initiativrik som självständigt driver arbetet, men som också har god kommunikationsförmåga och fungerar bra i teamarbete kan skapa goda relationer med interna och externa aktörer har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift har erfarenhet av utredningsarbete och projektledning är meriterande. Vad vi erbjuder Hos oss får du utvecklande arbetsuppgifter där du kan göra verklig skillnad inom folkhälsa ,i en organisation som värdesätter samverkan och nytänkande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Möjlighet till deltidsanställning kan diskuteras, till exempel i kombination med klinisk tjänstgöring eller forskning. Flera av våra medarbetare är aktiva forskare. Välkommen med din ansökan senast den 21 september 2025! Övergripande om tjänsten: • Tillsvidareanställning (100 %), 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas. Startdatum enligt överenskommelse. • Arbetsprov kan komma att användas som en del i rekryteringsprocessen. Information om tjänsten lämnas av: Anne Richter enhetschef, epost: [email protected] eller tfn 08-123 372 97 Fackliga företrädare: Janne Virtanen, SACO, Akavia , tfn 08-123 475 29 Övrig information: SLSO skapar goda förutsättningar för att du som medarbetare ska utvecklas och bli riktigt bra inom din profession. Som medarbetare har du förmåner såsom fri sjukvård upp till högkostnadsskyddet, extra ersättning vid föräldraledighet, avtalspension samt försäkringar. Vi tillämpar friskvårdstimme och har 5000 kr i friskvårdsbidrag/kalenderår. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vill du jobba med kritisk IT-infrastruktur som verkligen gör skillnad? Då kan rollen som servertekniker inom VM-ware vara för dig! Hos Teracom i Stockholm blir du en del av ett tryggt och stabilt företag med en tydlig samhällsviktig funktion. Här får du arbeta med att både drifta och utveckla en hybrid IT-miljö med fokus på säkerhet och tillgänglighet. Rollen passar dig som vill ta ansvar, påverka tekniska val och samtidigt få möjlighet att bredda din kompetens inom moln, virtualisering och datacenter. Vi erbjuder dig • En spännande och samhällsviktig roll med stora utvecklingsmöjligheter • Arbete med att stärka och framtidssäkra systemlösningar. • Möjlighet att ta ansvar och påverka tekniska val och standarder • En stabil och trygg arbetsgivare med hög säkerhetsmedvetenhet Det här gör du hos oss Som servertekniker har du en nyckelroll i att säkerställa en säker och stabil IT-drift. Arbetet spänner över både operativa och mer strategiska uppgifter, och du hanterar allt från daglig drift till utveckling av servermiljöer. Mer konkret innebär det att du: • Drifta och underhålla miljöer med fokus på VM-ware och Windows Server • Skripta och automatisera återkommande arbetsmoment • Felsöka och hantera komplexa incidenter i IT-miljön • Samverka med andra delar av IT-organisationen som nätverk, säkerhet och utveckling Ditt team och arbetsplats Du kommer att arbeta nära erfarna tekniker och arkitekter inom IT-infrastruktur, där kunskapsdelning och lärande är en naturlig del av vardagen. Kulturen präglas av högt i tak, hjälpsamhet och en gemensam strävan efter att utveckla och förbättra verksamhetens IT-miljö. Tjänsten är placerad på Teracoms huvudkontor i Stockholm, med möjlighet till distansarbete. Vissa arbetsmoment kan dock kräva att du infinner dig på kontoret. Mer om dig För att lyckas i rollen har du flera års erfarenhet av VMware och Windows Server, gärna i större miljöer. Du är van vid att arbeta med kluster, VCenter och använder Power CLI som ett naturligt verktyg i vardagen. Har du dessutom erfarenhet av storage, ACI-nätverk eller IT-säkerhet är det meriterande. Som person är du noggrann, strukturerad och förstår värdet av en stabil driftmiljö. Du är också hjälpsam och prestigelös i samarbeten, har ett analytiskt sinne och gillar att hitta lösningar på tekniska utmaningar. Eftersom rollen är säkerhetsklassad krävs svenskt eller nordiskt medborgarskap. Innan anställning genomförs även drogtest, bakgrundskontroll och säkerhetsprövning med registerkontroll. Välkommen till Teracom och bidra till Sveriges Civilförsvar! Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Nu söker Libera efter studenter på deltid till lagerarbete i Bålsta! Uppdraget Du kommer att arbeta hos en av våra kunder i Bålsta. Där kommer dina arbetsuppgifter bestå av orderplock med hjälp av truck. Truckkort är meriterande. Vem söker vi? Du har hög arbetsmoral och trivs i en miljö där det händer mycket. Vi värdesätter hög samarbetsförmåga och att man är duktig på att kommunicera för att skapa arbetsglädje och trivsel på arbetsplatsen. Arbetstider och dagar kan komma att variera utefter behov. Men vi ser gärna att man är tillgänglig för att arbeta minst 3-4 dagar i veckan. Arbetet är förlagt på vardagar, och kan vara både dag- och kvällstid. Då denna tjänst är en deltidstjänst krävs det att du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av studier. Dina kvalifikationer: -God svenska i tal och skrift -Annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier på minst 50% Meriterande: -Körkort -Truckkort A1-A4 och B1-B4 -Tidigare erfarenhet av lagerarbete Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Vill du arbeta i ett företag med ambitioner och tillsammans med ett tryggt och professionellt team? Nu söker vi på Blidö Mur & Puts AB en erfaren och ansvarstagande murare som vill vara med och utveckla vår verksamhet? Vi söker dig som: Är utbildad murare (krav) Har B-körkort (krav) Talar och skriver flytande svenska Har förmågan att planera och genomföra arbete självständigt Trivs med att ha kundkontakt Hos oss arbetar du i ett sammansvetsat team med hög yrkesstolthet, där kvalitet, ansvar och ett gott bemötande är självklarheter. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor och en arbetsmiljö där du får utvecklas i din roll. Ansökan: Skicka din ansökan eller frågor till [email protected]. Vi intervjuar löpande – välkommen med din ansökan redan idag!
Byggfabriken söker Butikschef till Stockholm, Vasastan. Vi söker en driven och affärsorienterad butikschef med starka ledaregenskaper för vår butik i Stockholm, Vasastan. I rollen som butikschef är du både en operativ butikssäljare och en ledare med ansvar för butikens drift, utveckling och försäljning. Som butikschef ingår du även i butikschefsgruppen tillsammans med kollegor från våra andra butiker i Sverige, där ni arbetar strategiskt för att utveckla Byggfabrikens affär och stärka varumärket. Om rollen Som butikschef på Byggfabriken är du en affärsdriven person som har butikens lönsamhet och vårt varumärke i fokus. Du har en naturlig förmåga att bygga och utveckla team, är flexibel och lösningsorienterad och har ett strategiskt perspektiv på hur vi kan skapa mervärde för våra kunder. Du är kommunikativ och trivs med att kombinera operativt arbete i butiken med strategiska och affärsutvecklande uppgifter. En förståelse för traditionell butikshandel och hur modern butikshandel utvecklas är avgörande, liksom att ha en förmåga att skapa en inspirerande säljkultur. Du ska kunna förmedla Byggfabrikens värderingar och skapa en stark känsla av tillhörighet inom teamet och i företaget som helhet. Rollen kräver att du ibland arbetar ensam i butiken, och du ansvarar även för att butiken är bemannad och kan hålla sina öppettider under semester och sjukdomsperioder. Ansvarsområden • Driva försäljning och utveckla en stark säljkultur där kundservice och kundens behov är centrala • Exponera sortimentet och säkerställa att skyltning och kampanjer följer planering • Ansvara för butikens budget i samarbete med försäljningschef • Följa upp KPI samt analysera och rapportera resultat • Planera och genomföra butiksevent • Hålla medarbetarsamtal och hantera schemaläggning • Ansvara för inventering och definiera arbetsuppgifter och rutiner i butiken • Utbilda nyanställda och befintlig personal inom sortiment, affärssystem och säljteknik Vi söker dig som • Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, försäljning eller liknande, eller dokumenterad erfarenhet som ledare inom retail • Har gedigen erfarenhet av detaljhandel, gärna från fackhandel och omni-channel • Har god och aktuell IT-vana samt erfarenhet av olika program och affärssystem Det är en fördel om du har erfarenhet eller ett genuint intresse för byggnadsvård, samt kunskap om skyltning och erfarenhet av affärssystemet Pyramid. Övrig information Tjänsten är placerad i vår Stockholmsbutik, Vasastan och är en tillsvidareanställning på 100%. Kollektivavtal finns. Tillträde sker enligt överenskommelse. I samband med denna rekrytering samarbetar Byggfabriken med Retail Recruitment och frågor rörande tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Malin Niklasson. Välkommen att bli en del av Byggfabriken och bidra till vår fortsatta utveckling! Byggfabriken startades 1997 med idén att erbjuda något som utan oss hade saknats. Redan från början handlade det om att ta ett samlat grepp om byggnadsvården. Att erbjuda material och inredning för att bevara hus och lägenheter från förra sekelskiftet fram till 50-talet. Men det har också alltid handlat om att vara något mer än bara en byggnadsvårdsbutik. Vi försöker vara en källa till kunskap, inspiration och gör-det-själv-glädje – helt utan pekpinnar. På produktnivå innebär det ett sortiment fullt av nytillverkade inredningsdetaljer och byggnadsvårdsprodukter för tidstypisk renovering i linje med stilhistoriska perioder från sekelskifte till funkis och modernism. Allt från kakel, klinker och väggfärg till alla sorters beslag, innerdörrar och hela kök. Många av våra produkter är egentillverkade från historiska förlagor och oftast skapade med traditionella metoder. Men du hittar även produkter som vi inte producerar själva, alla omsorgsfullt utvalda och med till största delen lokala producenter och hantverkare. Du kan se hela vårt sortiment här på webben, och i butikerna naturligtvis. Vi har på känn att du kommer hitta något du gillar!
Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Välj ett jobb för att visa detaljer