Vill du vara med och bygga en modern, projektorienterad teknikorganisation? Dometic Sweden Tidaholm söker nu dig som vill bidra till vår utveckling i rollen som Chef Industrial Engineering. Är du den vi letar efter? Som Chef Industrial Engineering leder du ett erfaret team och driver arbetet med att säkerställa högteknisk prestanda, effektivt underhåll och framgångsrik industrialisering av nya produkter. Vi har samlat ansvaret för verktygsframtagning, produktionsberedning, teknikutveckling och underhåll i en gemensam enhet för att skapa en starkare helhet – från idé till stabil produktion. Tillverkningsprocessen av fönsterrutor är komplex och enheten i Tidaholm spelar en viktig roll inom Dometickoncernen. Hos oss finns både expertisen och viljan att leverera högkvalitativa produkter till kunder som är världsledande inom sina segment. Rollen innebär ett ansvar för både daglig verksamhet och strategisk utveckling. Du är en nyckelspelare i att förverkliga våra tillväxtmål genom att jobba strukturerat med den dagliga effektiviteten och vår långsiktiga tekniska utveckling. Ditt team består i dagsläget av totalt 9 medarbetare. Du ingår i ledningsgruppen och rapporterar till Managing Director. Din profil För att kunna ta oss till nästa nivå ser vi gärna att du: Har erfarenhet av ledarskap inom industriell teknik eller produktion Vet hur man framgångsrikt leder projekt i industriell miljö med förmåga att utveckla projektstyrningsmodeller. Har kunskaper i produktionsberedning, automation eller verktygstillverkning. Med fördel har erfarenhet av underhållsledning och underhållsprocesser. Har en Ingenjörsexamen som en grund att stå på eller har förvärvat motsvarande kompetens genom ditt arbete. Kan uttrycka dig obehindrat på engelska i tal och skrift. Vi ingår i en internationell koncern med nära samarbete mellan olika funktioner och enheter, inte minst med våra centraliserade funktioner i Tyskland. Dina ledaregenskaper är centrala för oss och vi söker en trygg, strukturerad och kommunikativ ledare som kan kombinera strategiskt tänkande med operativt driv. Du har många goda exempel på hur du har jobbat med förändringsledning i tidigare roller och har modet att utmana organisationen att tänka nytt. Givetvis är du initiativrik och nyfiken på ny teknik och metoder som leder till ökad effektivitet. I denna rekrytering samarbetar vi med Skill Executive som arbetar med rekrytering av ledande befattningar och specialister. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Svensson på tel. 076-677 12 88 eller Lydia Karlsson på tel. 070-280 24 24. Du söker tjänsten via jobb.skillexecutive.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Dometic är en global marknadsledare inom mobila boenden. Miljontals människor runt om i världen använder Dometics produkter för utomhusbruk, bostäder och professionella ändamål. Vår vision är att vara den ledande aktören globalt samt den mest framgångsrika och innovativa leverantören av tekniska lösningar för ett aktivt utomhusliv. Dometic Sweden Tidaholm AB, som består av 2 fabriker, är en strategisk komponentleverantör inom Dometic Group som tillverkar rutor och fönster till marknaden för husvagnar och husbilar. Läs mer om oss på Dometic.se
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu fler medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Läs mer om anstalten Tidaholms verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/kontakt/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/tidaholm/#verksamhet ARBETSUPPGIFTER Som kriminalvårdare kan du bidra till ett tryggare och säkrare samhälle. Du jobbar i team tillsammans med andra yrkesgrupper och får möjlighet att hjälpa människor att bryta den onda cirkeln och motivera till att inte återfalla i brott. Tydliga rutiner är en naturlig del av ditt dagliga arbete. Det är du som öppnar celldörren på morgonen och låser den på kvällen. Du följer klienten till arbete och utbildning, visiterar och övervakar rastgård och träningslokal. Du har även vardagskontakt med klienten för att veta hur de mår och du är en del av frigivningsförberedelserna Det är viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan kan utvecklas och förändras. Att arbeta på anstalt är omväxlande; omvårdnads-, bevaknings-, visitations- och säkerhetsarbete blandas med frigivningsplanering samt samtals- och motivationsarbete. Anställningen startar med en 3 veckors lokal introduktion på anstalten. Beroende på antalet utbildningsplatser och vårt behov av personal börjar du därefter din anställning med antingen utbildning eller arbete. Om du börjar arbeta direkt är tanken att du så snart som möjligt ska börja din kriminalvårdsutbildning. Det är en obligatorisk utbildning på 8 veckor och du får full lön under hela utbildningstiden. Utbildningen varvar teori och praktik. Under provanställningen genomförs löpande bedömningar för din möjlighet till tillsvidareanställning. KVALIFIKATIONER Dina personliga egenskaper är viktiga. Som kriminalvårdare behöver du vara trygg, stabil, ha god självinsikt, gott omdöme och integritet. Tillsammans med dina kollegor driver du verksamheten, så du behöver ha god samarbetsförmåga och vara tydlig i din kommunikation. Du förstår vikten av att passa tider och att ha god struktur i ditt arbete. Du ska kunna agera fysiskt när det krävs. Krav: • Fullständig gymnasieutbildning alternativt annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som Kriminalvården bedömer relevant. • Arbetslivserfarenhet, även i form av säsongsarbete, timanställning eller eget företagande. Praktik och volontärarbete är inte att jämställa med anställning • Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska. Det är meriterande om du har: • Arbetslivserfarenhet från kriminalvård, säkerhetsarbete, social omsorg, psykiatri eller vård- och omsorgsarbete • B-körkort • Kunskap inom relevanta områden, exempelvis beteendevetenskap, kriminologi psykiatri, juridik och konflikthantering • Relevanta språkkunskaper • God datorvana Vi ser att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Samt en medvetenhet om och förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar sig själv och andra. ÖVRIGT Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Säkerhetskontroll kommer att föregå beslut om anställning. Vissa befattningar är placerade i säkerhetsklass och då kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan beslut om anställning fattas. För tjänster med högre säkerhetsklass behöver du vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. Läs mer om säkerhetsprövningen på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/sakerhetsprovning-vid-rekrytering/ Befattningen kan innebära krigsplacering vid Kriminalvården. Läs mer om krigsplacering på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/krigsplacering/ Provanställning kan komma att tillämpas. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. Informationsträff kommer att äga rum 27 juni och 8 augusti 2025, för inbjudna. Vi jobbar med löpande urval i denna process. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.
JMK STÄD är ett städföretag som gett sina kunder pålitliga och proffsiga städ i 18 år. Vi erbjuder tillförlitliga och ordentligt utförda tjänster av personal som vi själva lär upp. Detta så våra kunder får sina tjänster utförda som de själva önskar. Är du noggrann, gillar att göra rent och fint samt hålla ordning? Har du en servicekänsla utöver det vanliga? Gillar du känslan av en nöjd kund och att du gör nytta? Då kan du platsa i vårt härliga gäng. Vi utför både hemstäd och kontorsstäd inom hela Skaraborg. Tidigare erfarenhet är mediterande men ej krav, då vi lär upp dig att så din städning håller våra krav.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en 30-årig kille som bor i Tidaholm och som söker dig som vill jobba med mig. Mina intressen är att spela bowling, dansa rullstolsdans, ibland spela lite elhockey, skriva på datorn, “att ta en fika” och att göra utflykter. En dag i veckan studerar jag. Jag behöver hjälp det mesta som rör hushållet men även personlig omvårdnad. Söker nu en personlig assistent till min arbetsgrupp som kan arbeta extra vid behov. Tjänsten fördelas på dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och under helger. Det förekommer viss dubbelassistans emellanåt och tjänsten innefattar vaken natt. Därav är det en fördel om du är tillgänglig till att kunna arbeta alla tider på dygnet. Om dig Dina egenskaper som assistent ser jag som - empatisk, driven, flexibel och att du vill hjälpa mig i min vardag. Du behöver vara rökfri. Körkort behöver du då bilen används vid aktiviteter. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du är rökfri flytande kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift Det är meriterande om du B-körkort (manuell växellåda) har erfarenhet som personlig assistent Omfattning: Extra vid behov. Antal tjänster: 1. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Tillträde: Omgående enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker nu en erfaren CNC-operatör till vår kund i Tidaholm. Arbetet kommer bl.a bestå av drift, ställ och underhåll. För att lyckas i rollen, krävs det att man ska kunna läsa och förstå ritningar samt att man har tidigare erfarenheter inom svarv, fräs och produktion. Erfarnehet af mätmaskin är meriterande. Vi söker dig som är noggrann, som har hög arbetsmoral och som är öppen för nya utmaningar. Givetvis lägger vi också stort fokus kring våra 10 beteenden: punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Krav: CNC utbildning eller erfarnehet. Arbetet är heltid och är förlagt under 2-skift. Inledningsvis inhyrning, som sedan är tänkt att övergår till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten kan tillsättas innan ansökingstiden löpt ut. Frågor besvaras av Andreas Andersson på telnr: 070–5495027
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Om Netred Netred AB är en IT-leverantör med helhetslösningar som erbjuder hård- och mjukvara, molntjänster samt programutveckling. I och med vårt nära samarbete med Monitor ERP System så har vi hela Sverige som arbetsfält. Kontoret ligger i Tidaholm och antalet anställda är idag 16 personer. Dina arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett team av tekniker som ansvarar för drift, support och utveckling av IT-miljöer för en flora av kunder i olika storlekar och industrier, främst inom tillverkningsindustrin. Du kommer främst jobba med support på distans där du svara på mejl och tar samtal ifrån våra kunder. Om dig Vi söker dig som är social, trevlig och sugen på att lära dig nya saker. Teknikintresse ses som en fördel och att du har lätt för att prata i telefon, då mycket av våra kunder hör av sig den vägen. Meriterande om du tidigare jobbat med Office365, AD, datorer och kringutrustning. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen kvinna som bor i Tidaholm. Intressen hos kvinnan är att gå på promenader, PRO och Gospel. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, tunga lyft och förflyttningar av olika slag, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda mellan följande klockslag 07.00-23.00. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans, Har genomgått en vårdrelaterad utbildning. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker en erfaren Verksamhetsutvecklare för ett spännande interimsuppdrag hos en av våra kunder i Tidaholmstrakten. Uppdraget innebär att kartlägga verksamheten och processerna för att vägleda bolaget till nya arbetssätt och rutiner. Du har gedigen erfarenhet från tillverkande företag och tidigare förändringsarbeten. Du är en trygg ledare med förmåga att se både helhet och detaljer och behärskar svenska i både tal och skrift. Uppdraget är cirka tre månader med start omgående. Du förväntas vara på plats hos kund för att genomföra detta uppdrag. Vid frågor, kontakta ansvarig konsult Sören Holmlind på 070 670 2552. Välkommen att bli en del av vårt interimsnätverk!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om vår kund Hej! Jag är en ung kille som är på jakt efter en ny assistent som kan hjälpa och stötta mig i min vardag. Jag behöver hjälp med min personliga omvårdnad och dagliga sysslor, men även någon som kan följa med mig på olika aktiviteter. Jag söker dig som kan arbeta extra vid behov vid frånvaro eller andra oförutsägbara händelser. Därav är det en fördel om du är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel. Du behöver inte ha någon speciell utbildning, då det är vår personkemi som är avgörande eftersom vi kommer att jobba tätt och intensivt med varandra. De kunskaper som du kommer vara i behov av i arbetet får du lära dig på plats genom bredvidgång och instruktioner. Det är viktigt för mig att du är lyhörd, har förståelse och ett gott tålamod. Kort och gott om mig så bor jag i Tidaholm tillsammans med min familj och hund. Detta innebär att du inte bör ha någon allergi för hund. Jag tycker om att sitta framför datorn och åka på utflykter tillsammans med mina assistenter. Därav vore det en fördel om du har körkort, men inget krav. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 08.30-16.00, 16.00-23.30 (aktiv tid), 23.30-08.30. Det är krav på att du inte har allergi mot pälsdjur Det är meriterande om du körkort Låter detta som ett jobb för dig? Tveka inte att skicka in din annons! Rekryteringen kommer att ske löpande och jag ser fram emot att träffa dig personligen. Omfattning: Extra vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välj ett jobb för att visa detaljer