Snickare

Vi söker flera snickare till vårt växande team. Vi erbjuder lön över genomsnittet för snickare som kan jobba självständigt och i ett team med goda kunskaper. Jobbet vi utför är tillbyggnad, renovering, snickeri och inredning. Vi bygger även nya hus. Du erbjuds tjänstebil, verktyg, pension, semester, sjukpenning och många fler förmåner. Vi erbjuder provanställning i 6 månader med möjlighet till en tillsvidareanställning. Vi erbjuder en arbetsplats med en mycket god arbetsmiljö. Det ska vara kul och tryggt att jobba och det kan vi erbjuda dig. Om du tror att detta skulle passa dig så tveka inte på att kontakta oss.

1 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Jobbe Hjemme

Søk jobben som selger hos Rojdix for å jobbe hjemme! Snakker du flytende norsk & vil jobbe hjemme? Søk jobben nå! Når du har søkt jobben, kommer du få booke en telefonintervju. Svar i tide på telefonintervjuet for å få jobben & jobbe hjemme. Søk Nå! 😃 Tilbys: ∙ Garantilønn & provisjon ∙ Jobbe hjemme/på våre kontorer ∙ Salgstrening & coaching Krav: ∙ Flytende norsk i tale & skrift ∙ Vil selge & har jobbet med salg ∙ Har PC, internett & headset

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
SEMCON Energy Academy 2024

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på Semcon drivs av en genuin nyfikenhet på människor och deras beteenden och allt vi gör handlar om människorna som använder våra produkter och lösningar. Som energikonsult på Semcon får man möjlighet att arbeta med en bred variation av projekt och kunder inom energibranschen. Här får du chansen att vara med och påverka framtiden. Till hösten 2024 startar vi vår årliga Energy Academy, en språngbräda för dig som söker möjligheter att växa inom energibranschen inom roller såsom: Energiingenjör Elingenjör Elkraftsingenjör Projektledare inom energi Elkonstruktör Processingenjör Energy Academy sträcker sig över 6 månader och innehåller utöver ditt uppdrag även utbildningar, kunskapsutbyten och möjlighet till nätverkande. Du får chansen att fördjupa dig inom exempelvis energikartläggning, datoriserade system och projektledning i vår egen metodik XLPM. Efter programmet övergår du i en tillsvidareanställning hos oss på Semcon och fortsätter din resa. För att du ska trivas i en konsultroll på Semcon är du en person som gillar att träffa nya människor och har en förmåga att bygga relationer. Vi tror även du är en person som värderar ett gott samarbete och som gärna hjälper till där det behövs. Du trivs med att jobba förbättringsorienterat. Vi ser att du har en examen inom exempelvis energisystem, maskinteknik, elektroteknik, energiteknik, energi-och miljöteknik för att få rätt förutsättningar i rollen. Troligen har du kommit i kontakt med energibranschen via ett sommarjobb, extrajobb eller så har du kanske hunnit arbeta något eller några år inom branschen. Oavsett så är du nyfiken på vad branschen har att erbjuda. Du behöver ha flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. Vad gör oss unika i en värld av valmöjligheter? Vi tror att det är vår kultur. En stark, välkomnande och inkluderande företagskultur gör människor engagerade. Och det är när vi blir engagerade och inspirerade som vi utvecklar de verkligt framstående produkterna och lösningarna. Läs mer om vår kultur här: Kultur som strategi | Semcon Är du intresserad av att delta i 2024 års Energy Academy välkomnar vi dig att skicka in en ansökan. Vi kommer att göra ett löpande urval och programmet är tänkt att starta i september men tillträdesdatum kan diskuteras. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att ta kontakt med Cay nedan. Cay Åsberg [email protected] Team Manager

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Familjehemskonsulent

Vi på EFKB söker just nu en familjehemskonsulent och söker därför dig som är passionerad att bidra till positiv förändring och utveckling i vår bransch. Vi söker dig som har ambition, att på sikt, ta ett större ansvar och kliva in i en bredare roll i organisationen. Om EKFB: En Kamp För Barn (EKFB) är en etablerad aktör inom konsulentstödd jour- och familjehemsvård, öppenvård samt stödboende. Sedan starten 2015 har vi dedikerat oss åt att leverera högkvalitativ vård till barn och unga i åldern 0–21 år och har goda samarbeten med kommuner runtom i landet. Vår organisation präglas av engagerade och kompetenta medarbetare med fokus på kvalité, och vi är ständigt på jakt efter nya sätt att växa och utvecklas. Nu står vi inför nästa spännande kapitel i vår historia och söker därför dig som är passionerad att bidra till positiv förändring och utveckling i vår bransch! Om tjänsten: Som familjehemskonsulent hos EKFB spelar du en central roll i vårt arbete med att stödja barn och unga. Ditt arbete innebär ett nära samarbete med familjer och externa partners för att säkerställa kvalitativ vård. Vi söker dig som har ambition, att på sikt, ta ett större ansvar och kliva in i en bredare roll i organisationen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Rekrytering och utredning av familjehem/jourhem Handleda, stödja och utbilda våra familjehem Samarbeta nära med socialtjänsten, ta emot förfrågningar/placeringar och matcha med familjehem Dokumentation Delta i jourschema enligt ett rullande schema (var 4-5 vecka) Placeringen är på vårt kontor i centrala Uppsala, men resor förekommer för att besöka jour- och familjehem, därför krävs det att du är beredd på en viss mängd resande i ditt arbete. Tjänsten är en heltidstjänst där vi arbetar måndag till fredag. Vi erbjuder en självständig tjänst med flexibilitet samt ett familjärt bolag med kompetenta och varma kollegor. Hos oss ges du möjligheten att bidra och påverka samt växa i din roll. Om dig: Vi söker dig som är driven och engagerad i att hjälpa barn och unga. Vi ser att du är en lagspelare och har god samarbetsförmåga och är ansvarstagande. Vidare är du flexibel och behöver ha förståelse för att bolaget är en mindre organisation i en tillväxtfas. För denna har roll har vi krav där du har: Socionomutbildning eller likvärdig utbildning God kommunikationsförmåga och flytande svenska i både tal och skrift God dokumentationsförmåga B-körkort Det är meriterande ifall du har arbetat som familjehemskonsulent eller inom socialtjänsten, men inget krav. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: socionom, beteendevetare, HVB, barn, ungdomar, ungdom, socialtjänsten, socialsekreterare, familjehem, jourhem, familjehemskonsulent, omsorg, vård, behandling, öppenvård, LVU, stödboende, SOL

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Pizzabagare till Uppsala

Pizzahuset Durango söker nu en pizzabagare till vår pizzeria i Uppsala. Vi ser att du är social, trevlig och noggrann med tider. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Taxichaufför : Heltid/ Deltid

SA Transport & Logistics AB söker taxiförare/taxichaufförer till vårt företag i Uppsala. ARBETSBESKRIVNING Vi söker dig som är serviceinriktad, gillar att arbeta med människor, självständig, ansvarstagande, har ett glatt humör och goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Taxiförarlegitimation krävs. Arbetet gäller heltid/deltid och helg-jobb. ANSVAR Hämta kunder från platsen och vid tidpunkten enligt uppdrag Samla pengar kontant/digitalt och lämna kvitto efter varje köruppdrag Behåll paustiden för att säkerställa körsäkerheten Hjälp kunder att lasta och lossa sina väskor Svara på förfrågningar från kunder om regionen och sevärdheter i närheten Se till att alla som åker i bilen är bekväma och att både exteriör och interiör av bilen är rena. Vid intresse, maila CV och personligt brev. Vid frågor kontakta - Tamanna: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Marketing Assistant with a graphic focus

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Who we are and what we do: At Viedoc, we design engaging software that modernizes clinical research so that necessary treatments can reach the people who need them faster. We accomplish this by combining technology and a creative design to streamline, automate and simplify conventional processes within clinical research. Simply put, Viedoc makes every aspect of a clinical study a bit smoother, resulting in greater discoveries that make a difference, and has the potential to improve lives. Real change means challenging the status quo – our driving force since we started almost two decades ago. In everything we do, we work for a healthier world, searching for better, more efficient solutions that answer to the needs of both our users and humanity. We are proud to foster an inclusive workplace. We believe that diversity of experience, perspectives, and supportive work culture will lead to a better work environment for our employees and, ultimately, a better product.   What will you do and why: If you are new in your career within marketing and want to accelerate your career, this is the role for you! This is an entry-level job with a great opportunity to grow in your career–perfect for a person who wants to figure out what area in marketing they want to focus on, whether it would be digital marketing or visual creation. As a marketing assistant at Viedoc, you will report to our Head of Marketing and work on various marketing tasks at a global company. This means you will: Organize, structure, and do inventory of marketing materials Create visual content for Social Media, Web, and Emails according to our existing brand guidelines Help with the distribution of newsletters, website content, as well as organic and paid social media Contribute to the follow-up of various projects and campaigns Analyzing the performance of marketing campaigns as well as tracking marketing metrics / KPIs Support the department's various projects with administrative tasks, such as transcribing audio, uploading receipts, drafting content, and much more.   As a professional, we would like you to have: An education within Marketing, Communication, Visual Design, or similar areas Good writing and verbal communication skills in English Familiar with the Office package: Sharepoint, Teams, Outlook, etc. Photograph and video-editing skills are preferred but not required As a person, we would like you to be/have: A self-driven and flexible team player A strong will to learn and a positive energy A combination of an organized and creative mindset, together with a strong passion for achieving outstanding results   Office: In Uppsala (it’s a hybrid position, where you will work both from home and from the office) Industry Software, Pharmaceutical, Biotech, Medical Device, Consumer Health Interested? If you want to join our incredible team, apply for the job! Do you want to know more? Feel free to reach out to the team member responsible for this role below.

31 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Servitris/servitör, kväll

Vi söker en glad och social servitris/servitör till vår lilla kvarters-restaurang i Svartbäcken att börja arbeta omgående. Jobbet är både utvecklande och utmanande. Du behöver kunna ta stort eget ansvar och kunna hantera stress. Du behöver kunna jobba som ensam servitris och sköta all servering samt ha gott samarbete med kökspersonalen. Arbetsuppgifter är framförallt att servera våra gäster genom att exempelvis dela ut menyer, ta beställning, servera dryck och mat. Ta telefonbeställningar, slå in beställningar i kassan, ta betalt. Enklare förberedelser innan öppning samt viss avslutande städ och disk efter stängning ingår också. Arbetstider är kvällar med start ca klockan 15.30 till stängning ca 21.30. Vi har öppet tisdag till söndag. Du behöver kunna jobba minst en kväll i veckan. Tidigare erfarenhet är inte ett krav men du behöver vara fokuserad och ta ansvar för att lära dig dina arbetsuppgifter samt vår meny. Du behöver kunna flytande svenska och engelska. Du behöver vara minst 18 år för att söka tjänsten. Ansökningar tas endast emot via mejl. Vi tar inte emot ansökningar vid besök i restaurangen eller telefonsamtal.

30 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Mötesbokare: Jobba hemifrån, deltid, halvtid eller heltid!

Flexibla arbetstider och unika försäljningsmöjligheter Kwin sales AB Troligtvis en av Sveriges bästa utbetalda provisioner för liknande tjänster. Ditt arbete ger dig friheten att arbeta hemifrån med flexibla tider, där du aktivt kommer att bidra till både våra kunders och säljares framgång genom din förmåga att effektivt boka möten. Denna roll är en direkt väg till företagets tillväxt och framgång. Mötesbokare: Jobba hemifrån, deltid, halvtid eller heltid! K Win Sales AB är stolt ägare som driver varumärken/domäner. www.ytterdorrspecialisten.se www.altanspecialisten.nu www.bytafonsterab.se Vi söker nu telemarketingmedarbetare ( TM ) som är entusiastiska inför möjligheten att boka kostnadsfria hembesök åt våra utesäljare. Vår Mission: Vi strävar efter att erbjuda personligt anpassade Ytterdörrs lösningar, Altaner och Fönsterbyten. Genom att erbjuda både kostnadsfria hembesök, och generösa rabatter. Din Roll: Som telemarketingmedarbetare hos oss kommer du att: Boka kostnadsfria hembesök Idealisk Kandidat: Självgående med en stark drivkraft att överträffa säljmål. Utmärkt i att bygga relationer och kommunicera över telefon. Tidigare erfarenhet av telemarketing är ett plus. Vi Erbjuder: Flexibilitet att arbeta hemifrån med anpassade arbetstider. Attraktiv provisionsbaserad lön. Möjligheter för personlig och professionell utveckling. En chans att vara en del av ett företag som erbjuder kvalitativa produkter och innovativa lösningar för hemmet. Kontakta Oss: För mer information och ansökan, skicka din ansökan till Tomas Söder, chef för personal och rekrytering, på [email protected] Gör skillnad i folks hem och i din karriär med K Win Sales AB!

30 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Assistent sökes till en 7-årig flicka för kul resa i sommar

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Enköping! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Flickan bor tillsammans med sina föräldrar och syskon. Du kommer hjälpa henne med all omvårdnad, förflyttning, sondmatning, träning, slemsug och inhalationer. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vi söker därför en assistent som är noggrann, pålitlig och är uppmärksam. Som personlig assistent är du med och skapar en trygg och trivsam vardag för flickan under dem förutsättningar som finns. Flickan har omfattande omsorgsinsatser och kräver full uppsikt. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika hjälpmedel såsom andningshjälpmedel, slemsugning samt byte/tömning av stomipåse är meriterande men inget krav så länge du är snabblärd och godtar goda råd som kommer från arbetsledaren eller andra assistenter som känner flickan väl. Du talar flytande svenska, är flexibel och kan resa inom Sverige men även utomlands. Som person är du flexibel, lyhörd och stresstålig samt visar respekt för individen, assistansgruppen och anhöriga. Du har en positiv inställning, är driven och framåt samtidigt som du är lugn och ödmjuk. Endast kvinnliga sökande enligt önskemål från kund. Du ska även kunna uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Just nu söker vi timvikarier vid oplanerad såsom planerad frånvaro. På sikt finns det möjlighet till en fast schemarad. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

29 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024