Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

96 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Digital R&D Support & Operations Lead Engineer
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

The opportunity We are looking for an Infrastructure Operations and Support Lead that will help pave the way for our digital platforms on the cloud as Infrastructure as a Service & on-premises deployment and configuration professional. Our R&D engineers and scientists develop breakthrough technologies that change the way the world works, and industries do business. We constantly push the limits of convention, while retaining our focus on delivering quality products and solutions to our customers. You will be working in a rapid team setup in a Global Environment, with colleagues in around the globe that is cooperating with our global teams. You will report to the local department but also to the Global R&D functions for digital solutions & service in HVDC. The team is working in an agile way where all team members are expected to contribute with their knowledge and experiences to achieve the common goals for the development of the products. This means that the team is doing breakdown of activities together, collaborate within the team as well as seeking collaboration with other relevant teams in (and sometimes outside) the HVDC organization. How you’ll make an impact Maintaining and operating automated software builds (incl. internal tools) and deployment for cloud and edge solutions.  Maintaining and operating support tools and support processes towards our customers. Managing and operating logging and monitoring systems. Supporting/Going to Stations and/or remotely Configuring and installing MIMS & Edge device.  Identify, implement and improve support processes and tools like ServiceNow.  Participating in R&D and Operations forums and contributing to ideas and innovations.  Your background Experience in Microsoft Azure and DevOps. Experience working in Windows & Linux based infrastructures. Experience in network knowledge and firewall. Coordinating support activities and understanding support relations. Experience in ServiceNow and Support processes. Bachelor’s degree or higher in Computer Science or an equal field of study, with 3+ years of experience and fluent English. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Behar Sopjani,[email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Fredrik Söder, [email protected]

96 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
CNC-operatör svarv
Dala Industrisupport AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

För vår kunds räkning söker vi en självgående CNC-operatör med kunskaper inom svarvningsom vill ta sig an ett tekniskt utmanande och varierande arbete. Kunden är verksam inom industrin och erbjuder en stimulerande miljö där precision och problemlösning står i fokus. I rollen arbetar du med stycktillverkning, vilket innebär att du kommer att hantera allt från enstaka detaljer till mindre serier. Färdiga program saknas, och därför är det viktigt att du kan skapa och anpassa program baserat på ritningar. Ofta innebär arbetet flera omställningar och programmeringar per dag. Du ansvarar för två CNC-maskiner: Maskin 1 - Gildemeister NEF 600 2011: ISO-programmering med möjlighet att förbereda program i Vericut. Maskin 2 - Hyundai-kia skt200: Programmering sker från grunden, direkt i maskinen. Eller Vericut För att lyckas i rollen behöver du vara självgående, tekniskt kunnig och noggrann. Ansvarsområden Skapa och anpassa program i Vericut, Heidenhain och Fanuc. Ställa in och ställa om CNC-maskiner utifrån ritningar. Ansvara för kvalitet och noggrannhet i tillverkningen. Arbeta med kontinuerlig förbättring av processer. Ort: Västerås Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och som har ett analytiskt arbetssätt. Du är lösningsorienterad, noggrann och har ett öga för detaljer. Då arbetet innebär mycket omställningar och problemlösning är det viktigt att du är flexibel och bekväm med att arbeta i ett varierande tempo. Kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta som CNC-svarvare. Kunskaper i Vericut, Heidenhain och Fanuc. Förmåga att skapa program utifrån ritningar. B-körkort och tillgång till bil. Meriterande Travers- och truckkort. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om kunden Kunden är ett företag specialiserat på svetsning, maskinbearbetning och tillverkning av specialanpassade komponenter. De erbjuder tjänster som svarvning, fräsning och svetsning för kunder inom olika industrier. Företaget är känt för sin flexibilitet, kvalitet och förmåga att hantera både små och stora projekt enligt kundens behov. Om oss Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential. Varmt välkommen med din ansökan!

97 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
O´Learys Västerås söker barback

Inledning Är du vår nya stjärna? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs att arbeta i fartfylld och högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Dina yttersta arbetsuppgifter som barback hos oss på O'Learys Västerås är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Några av dina arbetsuppgifter kommer vara att rodda i baren,säkerställa att baren är fylldmedallt som behövs, plocka glas och se tillså att vi alltid bibehåller en ren och snygg restaurang.Du kommer att vara behjälplig till våra bartenders och ni arbetar tillsammans som ett team. Vi söker dig som Är en framåt och positiv person som vill representera vårt varumärke. Du strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalité i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Din passion för service och att skapa minnesvärda gäst upplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Du har inget problem med att arbeta under stress eller att ställa om i omväxlande situationer. Du är lyhörd och flexibel både mot dina gäster och kollegor. Du måste ha fyllt 18 år och ingen tidigare erfarenhet krävs. Om O Learys O'Learys Västerås är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: 10% ARBETSTIDER: Kvällar och helger

97 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
O´Learys Västerås söker servitris
O'learys Trademark AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Inledning Är du vår nya stjärna? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs att arbeta i fartfylld och högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Dina yttersta arbetsuppgifter som servitris hos oss på O'Learys Västerås är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Vi söker dig som Är en framåt och positiv person som vill representera vårt varumärke. Du strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Din passion för service och att skapa minnesvärda gäst upplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Du har inget problem med att arbeta under stress eller att ställa om i omväxlande situationer. Du är lyhörd och flexibel både mot dina gäster och kollegor. Du behöver ha fyllt 18 år, inget krav med tidigare erfarenhet men det är meriterande. Om O Learys O'Learys Västerås är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: 10-20% ARBETSTIDER: Kväller och helger

97 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
Logistiksupport till Stena Recycling i Hallstahammar
A Hub AB
Transportledare och transportsamordnare

Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenSom Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material eftersom teamet ansvarar för att ta emot och väga in det inkommande och utgående materialet på flera filialer och även delta i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte. Om dig Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmåga att vara tydlig och kravställa när det behövs. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt, med fördel inom transport och/eller logistik Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Utbildning inom transport och/eller logistik Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 9 månader med eventuell möjlighettill förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

97 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
Kundsupport till Stena Recycling i Hallstahammar
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte.Din primära uppgift är atthantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem.Du strävar efter attlösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behovkopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefonför att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper dukunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet.Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Deltaoch aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen Om dig För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad ochtrivs med att bygga och förvaltarelationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt ytterstaför att skapa en god kundupplevelse.Som person är du självständig samtidigt som duär bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete.Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före.På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhetav innesälj Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 12 månadermed eventuell möjlighet till förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

97 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
Farmaceut sökes till konsultuppdrag i Västmanlands Län

Är du legitimerad apotekare och vill ha en flexibel och utvecklande karriär? Prodigy Consulting söker engagerade apotekare för uthyrning till apotek över hela Sverige. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling! Om oss Prodigy Consulting är en aktör inom bemanning och rekrytering av farmaceutisk personal. Vi samarbetar med apotek över hela Sverige och ser till att rätt kompetens hamnar på rätt plats. Vår ambition är att skapa en trygg och inspirerande arbetsmiljö för våra konsulter, med fokus på utveckling och kvalitet. Arbetsuppgifter Som apotekare genom Prodigy Consulting kommer du att arbeta på olika apotek och bidra med din expertis inom läkemedelsrådgivning, recepthantering och kundservice. Kvalifikationer Legitimerad apotekare med giltig svensk legitimation God kommunikationsförmåga och ett kundorienterat arbetssätt Flexibilitet och förmåga att snabbt anpassa sig till nya arbetsmiljöer Vad vi erbjuder Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor Flexibla arbetsmöjligheter – heltid, deltid eller projektbaserat Möjlighet att arbeta på olika apotek och bredda din erfarenhet Stöd och utveckling genom hela din anställning Förmåner såsom friskvårdsbidrag och vidareutbildning Ansökan Låter detta som en möjlighet för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig. Välkommen till Prodigy Consulting – tillsammans bygger vi framtidens apotek!

97 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
🌟Senior Administratör/Assistent Västerås!🌟
Sway Sourcing Sweden AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om rollenVi söker en erfaren och driven administratör/assistent för ett spännande uppdrag hos vår kund i Västerås. Dina arbetsuppgifter Ansvara för packning och bokning av transporter Hantera inköp och logistikrelaterade uppgifter Utföra administrativa och sekretariatsuppgifter på lokal-, funktionell- eller affärsnivå Hantera komplexa administrativa uppgifter och processer Din profilVi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom logistik Är noggrann, strukturerad och har en god förmåga att arbeta självständigt Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Trivs i en roll där du hanterar flera uppgifter samtidigt Vi erbjuder dig: Ett spännande och utvecklande uppdrag i en dynamisk arbetsmiljö Möjlighet att arbeta i en internationell organisation En roll där du får ta stort eget ansvar och utvecklas inom administration och logistik Praktisk information: Plats: Västerås, SverigeUppdragsperiod: 17 februari 2025 – 16 februari 2026 Sista ansökningsdag: 10 februari Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

98 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Seniora Energi - och Elkraftskonsulter till Vinnergi
Vinnergi AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vinnergis affärsområde Power växer och vi söker nu efter seniora medarbetare inom energibranschen som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Vill du vara med och utveckla framtiden tillsammans med oss? Läs mer om oss på vår Karriärsida. Din roll som Elkraftskonsult Vinnergi växer och söker nu efter engagerade medarbetare som vill vara med och driva utvecklingen framåt hos oss. Vi arbetar idag i stora delar av landet med kunder och uppdrag inom energi och elkraft. Hos oss ger vi dig möjligheten att arbeta i tekniskt innovativa, nya och spännande uppdrag, samtidigt som du tillhör vår kultur och utvecklingsorienterade miljö.Du får arbeta inom ett intressant och växande område, där du får möjlighet att ta mycket ansvar i dina projekt.Du blir en viktig del av vårt affärsområde Power, där du bidrar till energiomställningen tillsammans med oss. Som konsult hos oss arbetar du nära våra kunder och medarbetare med syfte att bidra till goda kundsamarbeten och leveranser.Beroende på din bakgrund och erfarenhet kan vi anpassa din roll och dina projekt där du t.ex. kan arbeta inom beredning, projektering, uppdragsledning, projektledning eller som specialist inom ett visst område. Detta ger dig möjlighet att utnyttja din kompetens fullt ut och att utvecklas i en riktning som intresserar dig mest. Vem är du? Vi letar efter erfarna elkraftskonsulter och tekniska specialister som vill ta en aktiv roll i att utveckla våra projekt och affärer.Vi söker dig med brederfarenhet av att ha arbetat inom Energi och Elkraft eller liknande sedan tidigare och som vill fortsätta utvecklas och bredda dina uppdrag. Du har goda kunskaper inom både lågspänning och högspänning, alternativt en djup kunskap i någon av delarna. Du arbetar idag inom branschenmed ett passionerat ansvar och fokus inom kund, leverans, teknik, kvalité, resultat, affär och har ett etablerat nätverk.Du är flexibel och har lätt för att anpassa beroende på typ av uppdrag.Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom elkraft eller motsvarande, alternativt att du har skapat dig kunskapen genom bedrifter ocharbetslivserfarenhet.Du trivs med mycket kontakter och vi ser attdu har ett stort nätverk inom branschen. Som person är du affärsinriktad, kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad.Hos Power blir du del av ett växande team elkonsulter inom alla spänningsområden. Här finns stora möjligheter för dig att vara med och bygga vårt nya erbjudande och leda Vinnergi och samhället framåt med innovation och hållbarhet som ledord. Läs mer om oss på Power och lär känna oss som jobbar häreller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!

98 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025