Innesäljare
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg
Säljpitch AB
Företagssäljare

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige - Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan! Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Tysktalande Junior Account Manager
Verendus System AB
Företagssäljare

Brinner du för uppsökande försäljning i en spännande bransch i samarbete med ett grymt internationellt team? Verendus är ett bolag i stark tillväxt med höga ambitioner och vi söker nu en driven tysktalande Junior Account Manager som kan bidra till vår fortsatta expansion på den tyska marknaden. Vilka är vi Verendus är det marknadsledande affärssystemet för fritidsfordonsbranschen i Europa med över 700 kunder och flera tusen dagliga användare. Våra kunder är återförsäljare och uthyrare av husbilar, husvagnar, båtar, ATV, snöskotrar och motorcyklar. Med verksamhet i Tyskland, Sverige, Norge och Storbritannien är vi ett internationellt företag som drivs av innovation och ett starkt engagemang för att stärka våra kunder. Vårt team består av över 40 talangfulla kollegor med olika bakgrunder, verksamma inom produktledning, systemutveckling, försäljning och kundsupport – allt för att leverera förstklassiga lösningar. Vi tror på tydliga initiativ, att engagemang stärks genom tydliga mål och resultatfokus, och att alla spelar en viktig roll. Samarbete är en central del även inom säljteamet, där du kommer att arbeta nära kollegor från olika funktioner. Verendus grundades 2010 i Jönköping med grundidén att underlätta och förbättra återförsäljares arbetsrutiner. En idé som genomsyrar vårt arbete än idag. Sedan 2017 är Verendus en del av Progrits, en Nordeuropeisk företagsgrupp bestående av 20 varumärken och totalt 250 anställda. Progrits har sitt säte i Göteborg. Inom Progrits samarbetar vi mellan bolagen; genom kunskapsutbyte, försäljningsinsatser och med att ta fram starkare erbjudanden till våra gemensamma kunder. Vi blir starkare och mer långsiktiga tillsammans. Om rollen Som proaktiv Junior Account Manager på Verendus kommer du att spela en central roll i vårt arbete med att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att prospektera och göra research för att hitta och analysera potentiella kunder inom våra nyckelsegment. Du kommer att arbeta aktivt med att kontakta prospekterade företag och personer via samtal och mail, med målet att bygga relationer med våra prospekts och att boka in säljmöten som lämnas över till vår Key Account Manager i Tyskland. Du deltar även i möten för att utvecklas och lära dig hela säljprocessen, för att längre fram även kunna hålla i egna möten och presentera våra produkter. Du blir en del av ett härligt säljteam och kommer att arbeta tätt samman med, och rapportera till vår internationella försäljningschef (baserad i Sverige). Utöver detta kommer du att bidra till att förbättra våra metoder och tekniker för att driva utåtriktade säljinsatser ännu effektivare. Detta har du möjlighet att göra från Progrits huvudkontor i centrala Göteborg, det stora delar av vårt säljteam sitter, alternativt från Verendus huvudkontor i Science Park Towers i Jönköping. Om dig Vi söker dig som är driven, prestigelös, och affärsmässig i ditt sätt att uppträda. Du är kreativ, social, gillar att träffa människor och för dig väl i tal och skrift. Eftersom vi arbetar med digitala tjänster är det en fördel om du har grundläggande IT-kunskaper och snabbt kan sätta dig in i våra lösningar. Känner du igen dig i nedan personliga egenskaper och mindset så har du rätt förutsättningar för att göra ett riktigt bra jobb hos oss: Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål - du har GRIT Du trivs med att arbeta uppsökande och att jaga nya affärsmöjligheter Du är ödmjuk, förtroendeingivande och har lätt för att etablera relationer Du är bekväm med att arbeta självständigt, samtidigt som du uppskattar att vara en del av ett team som diskuterar, utbyter erfarenheter och lär av varandra Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, mjukvaruverksamhet och B2B. Vi söker dig som är flytande i tyska i både tal och skrift då du kommer ha fokus på den tyska marknaden. Du ska även vara bekväm med att kommunicera på engelska internt med ditt team. Pratar du även svenska? Då har du även möjlighet att bidra på fler marknader! Intressant? Kontakta oss! Låter det här som en roll och ett sammanhang som skulle passa dig? Sök, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist på Progrits.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Sales Development Representative
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Sales Development Representative till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Sales Development Representative hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Sales Development Representative blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Sales Development Representative
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Sales Development Representative till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Sales Development Representative hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Sales Development Representative blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

25 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Account Manager
CloudWebb iT Syd AB
Företagssäljare

Vill du ha en av Sveriges högsta provisioner inom telekom? Vi söker drivna telefonförsäljare som vill ha möjlighet att tjäna riktigt bra pengar! Hos oss kan du välja mellan en provisionsbaserad lönemodell eller en kombination av fast lön + provision. Vår provision ligger på 42-57%, vilket gör att våra säljare har en av branschens bästa ersättningar. Här finns inga lönetak – ju mer du säljer, desto mer tjänar du! Vad vi erbjuder: En provisionsbaserad lön där din inkomst direkt speglar din försäljning och framgång. Trappstegsmodell (ökande provision vid högre försäljning 42%-57% provision. Provision+Bonusar Förutom en generös provision erbjuder vi även prestationsbaserade bonusar och incitament, vilket gör att du kan maximera din inkomst genom både försäljning och uppnådda mål. En genomsnittlig säljare hos oss tjänar 45 000 kr/månad, och våra toppsäljare ligger mellan 72 000-180 000 kr/månad. En flexibel och självgående arbetsroll där du har frihet att styra ditt eget arbete. Support och utbildning för att hjälpa dig nå och överträffa dina mål. Ett utmanande och dynamiskt arbetsklimat där du får möjlighet att växa och utvecklas. Vem är vi?: Cloudwebb It SYD AB är inte bara en mobiloperatör/ÅF – vi är experter inom branschen. Med 14 års erfarenhet har vi finslipat vår produkt, vårt erbjudande och vår försäljningsstrategi för att vara bäst på marknaden. Nu söker vi hungriga säljare som vill ta del av vår framgång och bygga en karriär där hög provision, grymma kollegor och obegränsade möjligheter är standard. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B eller liknande. Är självdriven, målmedveten och trivs med att ta eget ansvar. Har utmärkta kommunikations- och relationsbyggande färdigheter. Är hungrig på att nå säljmål och vill bygga din egen framgång. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara med och driva försäljningen framåt, ser vi fram emot att höra från dig!

25 februari 2025
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Account Manager till marknadsledande leverantör inom lagerhantering
G.O.A.T Accelerate AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av långsiktiga kundrelationer? Som Account Manager hos Optiscan får du ansvara för hela försäljningsprocessen och bygger upp och förädlar din egna kundstock. Här får du chansen att vara en del av ett företag som går i bräschen. Där du har möjlighet att påverka och utvecklas i ett företag med stark marknadsposition och en öppen och kundcentrerad kultur. Om rollenSom Account Manager får du en nyckelroll i att bygga upp, utveckla och förädla kundstocken. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen från att identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter till att förädla och stärka affärsrelationen med din uppbyggda kundstock. Med företagets nordiska närvaro får du möjlighet att arbeta med kunder som har verksamhet i hela norden, vilket skapar goda möjligheter för tillväxt och långsiktiga relationer. Rollen kombinerar aktivt nykundsarbete med relationsbyggande försäljning, där du blir en viktig partner för företag som vill effektivisera sin lager- och logistikhantering. Arbetsuppgifter: Prospektera, identifiera och driva nya affärsmöjligheter. Ansvara för hela försäljningsprocessen, från första kontakt till förädling av befintlig kundstock. Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Samarbeta med interna team för att skapa givande affärsprocesser. Representera företaget genom branschevenemang och andra aktiviteter. Fokusera på affären med hjälp av interna projektledare och tekniker som utför leveransen till kunderna. Är du den vi söker? Vi söker en engagerad säljare med erfarenhet av B2B som drivs av långsiktiga affärsrelationer. Du är självgående, affärsdriven, ser möjligheter och trivs i en roll där du får möjligheten att bygga en egen kundstock på nordisk nivå. Du ska vara driven och uppskatta att göra lönsamma affärer som ger stort värde till dina kunder. Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom lager, processer eller teknik. Förmåga att driva och utveckla affärsmöjligheter. Starka kommunikationsfärdigheter och kundfokus. Grundläggande teknisk förståelse och en vilja att utvecklas inom området. Förmåga att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar. B-körkort och flexibilitet att resa vid behov. Om företaget Optiscan Group har i över 30 år levererat innovativa lösningar för lagerhantering och logistik i Norden och Baltikum. Med över 60 anställda och en stark marknadsposition hjälper dem företag att effektivisera sina processer genom att erbjuda ett helhetserbjudande av fysiska och tekniska tjänster. Företaget erbjuder: Grundlön + bonus. 5% pensionsavsättning och möjlighet till extra pensionsväxling. Friskvårdsbidrag 1500 SEK/år. Försäkringar Strukturerad onboarding, löpande utbildningar och utvecklingsmöjligheter. Möjlighet till tjänstebil. Möjlighet till hybridarbete. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz och önskemål av Optiscan är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Viola Biz. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Sales Development Representative
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Sales Development Representative till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Sales Development Representative hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Sales Development Representative blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Sales Development Representative
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Sales Development Representative till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Sales Development Representative hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Sales Development Representative blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

22 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Mötesbokare
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Mötesbokare till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Mötesbokare hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Mötesbokare blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025