Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Säljare till Säkra Larm Stockholm sökes!

" Det bästa med att arbeta på Säkra Larm är att få vara sin egna företagare i företaget, och ha möjligheten att påverka sin arbetstid, lön och fritid." -Tim, säljare på Säkra Larm Vill du ta del av en av landets bästa säljutbildningar för att förändra din vardag och att nå din fulla potential? Kanske är du i början av din karriär eller så vill du prova något helt nytt? Perfekt! Säkra Larm öppnar upp möjligheten för dig som vill arbeta med frihet under ansvar, är villig att prestera på arbetet i ett gäng kollegor som har riktigt kul på arbetet med flertalet säljtävlingar och andra roliga företagsaktiviteter! Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Säkra Larms räkning säljare. Ditt uppdrag kommer vara att besöka privatpersoner för kostnadsfri rådgivning gällande säkerhet, larm och smarta hemlösningar och således sälja Säkra Larms produkter. Du ansvarar för hela säljprocessen, från bokning av möte till genomförande av kundbesök och avtalsskrivning. Ingen dag är den andra lik! På säkra Larm erbjuds du kontinuerlig coachning och kompetensutveckling, vilket gör att du på sikt har goda möjligheter att utvecklas inom bolaget. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Säkra Larm. Säkra Larms önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Tillsammans med dina kollegor startar ni upp dagen på kontoret, för att vidare på egen hand eller tillsammans med dina kollegor ge er ut i tjänstebilen för kundbesök. Därefter genomför du tillsammans med kunden en behovsanalys i deras bostad. Arbetstiderna varierar mellan olika orter men du kommer ha möjligheten att lägga upp och planera din arbetstid tillsammans med din närmsta chef. Se dig själv som egenföretagare med tryggheten som en anställd. Exempel på arbetsuppgifter är: • Erbjuda kostnadsfri rådgivning gällande säkerhet, larm och smarta hemlösningar • Ansvara för säljprocessen från möte till avtalsskrivning • Genomföra behovsanalys hemma hos kund Vi söker dig som: • Har goda kunskaper i det svenska språket • Inte har något i belastningsregistret Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Säkra Larm. Vi är övertygade om att du drivs av att jobba efter uppsatta mål samt uppskattar möjligheten med att arbeta med frihet under ansvar. Vidare uppskattar du mötet med nya människor och att du på ett serviceinriktat vis sätter kunden i centrum. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Stockholm URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

19 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Account Manager till Qwio!

Om företaget: Qwio är ett företag med innovativa idéer med stort fokus på att optimera och förbättra verksamheter med innovativa Ai-verktyg och strategier. Kreativitet, kvalité och passion för service är något kunden alltid kan förvänta sig av oss men är också grunderna till vår framgång. Vi ser oss som det självklara valet för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Arbetsuppgifter: I rollen som Account Manager hos Qwio bedriver du försäljningsarbetet självständigt, men du är också en del av ett team på vår säljavdelning. Din uppgift blir att bygga upp en egen kundstock från grunden, genom att upprätta en kontakt med potentiella kunder över telefon för att boka in och utföra digitala så väl som fysiska möten. Alltjämt med att din kundstock växer kommer rollen att gå mot en blandning av nykundsbearbetning och befintlig kundvård. Vi letar efter dig som: Är bra på att bygga och bibehålla goda kundrelationer Är van med att arbeta mot uppsatta mål och har ett starkt eget driv Ser långsiktigt på sin anställning och värdesätter företagets välmående Är flexibel och lösningsorienterad och har ett strukturerat arbetssätt Har goda kunskaper inom Svenska och Engelska i tal och skrift Meriterande men inte ett krav är om du har tidigare erfarenhet av försäljning. Vi erbjuder en gedigen utbildning som följs upp i flera steg. Du har löpande kontakt med drivna kollegor som alla stöttar och hjälper varandra i arbetet mot ett tydligt mål. Hos oss kan du förvänta dig att: Få ta stort eget ansvar och ha frihet att planera din arbetsdag Arbeta med en spännande produkt som skapar stor nytta för kunden Känna dig inspirerad på jobbet av företagets vision och av dina drivna kollegor Utmanas, utvecklas och få vara med att påverka med dina kreativa idéer Mer om oss hittar du här: www.qwio.se Tjänsten är en heltidstjänst och baseras på vårt kontor i Malmö. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Sökord: Account Manager, Försäljning, Säljare, B2B, Qwio, Sälj, SaaS, Client Manager, Tjänsteförsäljning, Produktförsäljning

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Partner Account Executive

Benify är ett svenskt HR-techbolag som hjälper företag globalt att bli bättre arbetsgivare genom att attrahera, belöna och stärka relationen med sina anställda. Med över 550 Benifyers i 6 olika länder, driver vi framgång med vår marknadsledande förmånsplattform för över 1500 kunder och 2M användare runt om i världen . Vi främjar en hållbar företagskultur där medarbetarna känner sig engagerade och inkluderade "Because people matter" .Vi söker nu en person som vill bidra till Benifys fortsatta framgång. Om du vill vara en nyckelspelare i att leverera marknadsledande förmåner och skapa värdefulla partnerskap, så är det här rollen för dig! AnsvarsområdenSom Partner Account Executive arbetar du med partnerrekryteringoch ansvarar för den kommersiellaprocessen för nya förmånsleverantörer i vår plattform. Din prestation står i direkt relation till Benifys fortsatta framgång. Du arbetar i en konsultativ roll med fokus på att förmedla värdet på hur vi kan utveckla ett partnerskap tillsammans med befintliga och nyaleverantörer. Som en del av vårt försäljningsteam rapporterar du till vår Head of SME sales och arbetar nära våra Partner Managers och core benefits teamet. Tillsammans har ni som mål att leverera den bästa lösningen för våra leverantörer och skapa ett långsiktigt partnerskap. Din roll innebär: Ett kommersiellt ansvar motbefintliga och nya leverantörer. Prospektera nya leverantörer till vår portal. Social selling - nå ut till prospekts via andra kommunikationssätt än telefon. Boka in och genomföra såväl digitala som fysiska kundmöten. Avtalsgenomgång, förhandling och signering av nya partnerleverantörertill Benify . Efter signerat avtal lämnas partneransvaret över till förmånsteamet på vår produktavdelning som hanterar onboardingen och fortsatt samarbete. Vem är du? PLANERING: För att lyckas i rollen som Partner Account Executive är planering och projektledning key. Du ser löpande uppföljning som en naturlig del i arbetet och samordnar resurser internt för att förutse problem innan de uppstår. FÖRSÄLJNING: Du brinner för partnerskap och ser affärsmöjligheter i det mesta. Du anpassar dig efter föränderliga förhållanden och säkerställer produkt- och partnerkunskap. Du värnar om att dina löften mot samarbetspartners levereras och arbetar målinriktat för att driva dialogen mot avslut. KOMMUNIKATION: För att förstå vilket värde du kan tillföra, lyssnar du in samarbetspartnern på ett effektivt sätt och är mottaglig för motparten och anpassar dig utefter situationen. Du hanterar frågor och problem omedelbart med berörda parter och förmedlar information på ett tydligt och enkelt sätt. PÅVERKAN: Du har en naturlig förmåga att leda andra genom att tydliggöra olika vägar eller lösningar för att lösa samarbetspartnerns behov. SAMARBETE: Du värnar om långsiktiga relationer, samtidigt som du söker input från andra i beslut och frågeställningar. Du hittar även sätt att kompromissa i ditt arbete och delar med dig av information och expertis för att nå önskade resultat. Vi ser också att du har... Erfarenhet av försäljning, där du arbetat med hela cykeln (prospektering, kalla samtal, behovsstyrda möten, avtalsförhandling & signering av avtal). Har ett tekniskt intresse och tycker det är kul med tech-lösningar. Mycket goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift. Meriterande Arbetat i en rågivande roll med starkt fokus på projektledning och/eller affärsutveckling. Tidigare erfarenhet av partner-sales. Tidigare erfarenhet av att sälja en SaaS eller HR-lösning. Eftergymnasial utbildning inom B2B-försäljning, marknadsföring, affärsutveckling eller liknande. Vad erbjuder vi dig? Kollektivavtal Generöst friskvårdsbidrag 30 semesterdagar ITP1 Pension och Lifeplan - en ledande finansiell rådgivningstjänst som erbjuder personlig rådgivning för att maximera dina pensionsbesparingar Garanterad work-life balance med en hybrid arbetsmodell Årlig konferens En hel del sociala event och aktiviteter på våra kontor Du är ansvarig för din egna utveckling och vi erbjuder interna karriärmöjligheter Praktisk information Start: Så snart vi finner vår perfekta match Omfattning: Heltid, 100% Plats: Apelbergsgatan 33A, Stockholm Låter det som en bra match? Sök rollen idag! Vänligen meddela oss om du behöver några rimliga anpassningar för intervjuer genom att svara på mailet du får efter du har sökt jobbet.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Säljare till PwC Stockholm

Värdesätter du att få styra din egen tid och drivs av att bygga långsiktiga, värdeskapande relationer där du är en viktig rådgivande partner till våra framtida kunder? Vi söker nu ännu en Säljare till Stockholm. Bli en del av vårt fantastiska säljteam! I din roll kommer du att ansvara för att bygga upp och förvalta din egen portfölj. Du projektleder och driver försäljningsarbetet där din känsla för att bygga relationer och förtroende verkligen kommer till sin rätt. Du har ett nära samarbete med våra specialister inom alla våra tjänsteområden, för att tillsammans med dem kunna skapa värde för våra kunder. Ditt driv och affärsmannaskap kommer vara viktiga faktorer för att lyckas, både med ditt interna men likaså externa, nätverk. Vi är i en stark tillväxtfas med mycket spännande planer framåt och vi ser gärna att du uppskattar att arbeta i en snabb förändringstakt där du får möjligheten att vara med och påverka din framtid. PwC:s säljorganisation utgår från de tre storstadsregionerna Stockholm, Göteborg, Malmö och Mellansverige. Vi sätter stort värde på samverkan inom teamet och mellan regionerna. För oss är det viktigt med ett starkt självledarskap likväl som att vara en god lagspelare. Vi strävar ständigt efter att utveckla våra kunder, oss själva och vår affär. Vi är ett team som gillar att ha roligt tillsammans och fira våra framgångar. Vår verksamhet växer när våra medarbetare växer, därför är möjligheter till personlig utveckling en viktig framgångsfaktor för oss. Vår ambition är att din tid på PwC ska vara den bästa i din karriär. Det handlar om möjligheten att göra det som passar dina individuella styrkor, intressen och karriärmål, och att få rätt möjlighet vid rätt tidpunkt. Vi erbjuder vidareutbildning, coaching, kurser och andra former av erfarenhetsutbyte. Ta chansen att hitta din Opportunity of a Lifetime hos oss! Kvalifikationer och egenskaper Rollen kräver minst 5 års dokumenterad erfarenhet av kvalificerad tjänsteförsäljning inom B2B-segmentet och vana vid CRM-verktyg. Goda språkkunskaper i svenska och engelska. Har du akademisk/eftergymnasial bakgrund inom exempelvis finans, ekonomi eller försäljning är detta meriterande men kan kompenseras med erfarenhet. Ett starkt nätverk inom offentlig och privat sektor i Stockholmsregionen är meriterande. Vi söker dig som har ett starkt affärsinriktat fokus och god erfarenhet av att bygga upp och förvalta din egen kundportfölj där målet är långvariga relationer. Du är proaktiv, kommunikativ och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du förtroendeingivande, nyfiken och känner dig trygg i att inta en projektledande roll där du blir en viktig spelare både internt och externt. Du motiveras av att arbeta med komplex försäljning och att presentera kundanpassade lösningar tillsammans med ett specialistteam. Ansökan Vi samarbetar med Jurek i den här processen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via www.jurek.se. Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Malin Sjöström [email protected] eller Nina Hallin [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg

Att arbeta på Diversey är att vara en del av ett av världens mest innovativa företag i vår bransch. Resan började för ett sekel sedan i Chicago och har sedan dess tagit oss till över 100 länder runt om i världen, där vi skapar innovativa rengöringsprodukter som möter behoven i en resursbegränsad värld. Hos Diversey handlar det inte bara om renhet; vi tar också hand om människor, företag och planeten. Vi är stolta partners till både stora och små företag inom hotell- och restaurangbranschen, detaljhandeln, sjukvården och livsmedelssektorn, och vi gör det med våra revolutionerande, hållbara rengörings- och hygienlösningar. Om rollen Nu söker vi en driven och försäljningsinriktad Territory Account Manager till vårt distrikt i Västra Götaland. Du kommer att leda och driva försäljningsarbetet mot uppsatta mål. I rollen som säljare kommer ditt fokus vara att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga relationer med dina befintliga slutkunder och ha ett nära samarbete med återförsäljare. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm så du kommer att arbeta på distans då ditt aktiva försäljningsområde kommer vara området i eller nära Göteborg. Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter Uppnå och överträffa försäljnings- och lönsamhetsmål inom det definierade geografiska området och hos kunderna Implementera centralt beslutade aktiviteter och handlingsplaner för kunderna i nära samarbete med din Sales Area Manager och Key Account Manager Utföra en effektiv bearbetning av potentiella kunder regionalt och lokalt enligt planer som utformats tillsammans med din Sales Area Manager Ansvar för definierade lokala återförsäljare och hygienpartners inom ditt distrikt. Utveckla samarbetet med lokala återförsäljare och hygienpartners Säkerställa en hälsosam bas av prospects och utveckling och utökning av affären hos befintliga kunder. Rapportera och dokumentera försäljningsbesök, försäljningsprojekt mm. enligt våra riktlinjer i vårt CRM-system (Salesforce) Kvalifikationer För att lyckas i rollen drivs du av att uppnå resultat och budget. Du gör det genom att arbeta strategiskt, strukturerat och målinriktat. Du har starka förhandlingsfärdigheter och förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Du är också en god kommunikatör och tycker om att samarbeta med kunder och kollegor för att gemensamt uppnå det bästa resultatet. Du har också: Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning och affärsutveckling inom B2B-sektorn och erfarenhet av att arbeta med försäljning mot slutkund samt via återförsäljare Utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Körkort B Vi erbjuder: - En spännande och utmanande roll i ett globalt företag med fokus på innovation och hållbarhet och möjlighet att växa och lära - Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till att forma framtidens rengörings- och hygienlösningar -En hälsosam och hållbar företagskultur där balans mellan arbete och fritid är viktigt - Kollektivavtal enligt IKEM/Unionen I denna rekrytering samarbetar Diversey med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911 eller maila [email protected]. Om du är en driven och resultatorienterad individ med erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, och vill vara en del av vårt team på Diversey AB, så ser vi fram emot din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Emploid söker LIA inom B2B-försäljning

Om oss Emploid är ett rekryteringsföretag med bas i Malmö som erbjuder rekrytering och bemanning med individfokus, engagemang och kontinuitet – för både små och stora företag. Vårt sätt att arbeta är en dynamisk hybrid mellan traditionell rekrytering och headhunting som kombinerar traditionell annonsering, search och ett stort nätverk av både kandidater och företag för att hitta rätt för både arbetssökande och arbetsgivare. Säljavdelningen på Emploid består idag av vår grundare, tillika Senior Account Manager, vår Head of Sales, en Senior Account Manager och en Account Manager. Som LIA hos oss kommer du att få stöttning och har alla förutsättningar att lära dig av personer med gedigen erfarenhet av försäljning. Om tjänsten Att göra din LIA hos oss på Emploid innebär att du kommer få en god inblick i hur det är att bedriva B2B-försäljning inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Du kommer introduceras i samtliga moment i säljprocessen där den största delen av ditt arbete kommer bestå av att boka möten samt fungera som support gentemot vår säljorganisation med tillhörande säljadministration. Mer specifikt kommer du komma i kontakt med: - Identifiering och prospektering av kunder - Mötesbokning via telefon och andra relevanta forum - Introduktion i säljmötet - Sambesök på säljmöten digitalt och fysiskt - Löpande uppdatering och kategorisering av säljdata och dokument - Arbeta i bolagets CRM-system - Kundidentifiering och marknadsanalyser Vi är ett företag som ständigt vill utvecklas och uppmuntrar därför dig att komma med färsk input till organisationen! Om dig Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning med inriktning försäljning och som är på jakt efter en LIA där du får arbeta hands-on med försäljning. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att lära dig försäljning inom rekryterings- och bemanningsbranschen. För att trivas i rollen tror vi att du är resultatorienterad och mån om att göra allt i din makt för att leverera goda resultat. Du är kommunikativ och trivs som bäst när du får prata med människor, och är därmed inte rädd för att ta kontakt med kunder via telefon. Utöver detta behöver du: - God dator- och systemvana - Flytande i svenska och engelska i tal och skrift Har du rätt inställning och viljan att lära dig så kommer du att lyckas tillsammans med oss! Vi tror på effektiva, kommunikativa och rättvisa rekryteringsprocesser och värdesätter därför ett professionellt och affärsmässigt agerande gentemot personer i vår omgivning. Övrig information Start: Hösten 2024 Omfattning: Heltid Plats: Malmö Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: rekrytering, bemanning, personal, HR, försäljning, B2B-försäljning, Account Manager, rekrytering, service, talent aquisition, Malmö, Lund

19 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024