Ica Kvantum Liljeholmen söker en ansvarig till Köttavdelningen

Här jobbar vi med produkter från både ICAs centrala sortiment och egen finstyckning. Vi vill att avdelningen ska andas – här kan vi kött! Som ansvarig för köttavdelningen hos oss förväntar vi oss att du besitter en gedigen erfarenhet inom kött och att du brinner för mat i all dess form. Du kommer att ha budgetansvar för avdelningen där det ingår budget, svinn & aktiviteter.Vi strävar ständigt efter att utveckla vårt sortiment av kött och ser fram emot att inkludera ännu mer närproducerat kött av högsta kvalitet. Som person är du matintresserad, kundorienterad, har förmåga att prioritera och har god samarbetsförmåga. Det faller dig naturligt att ha ett öga för detaljer och att dela med dig av dina bästa tips och råd för att lyckas i köket. Arbetsuppgifter Övergripande ansvar på köttavdelningen Budget Svinnhantering Varupåfyllning Daglig inventering Egenkontroll Styck schema Beställning Tidigare erfarenhet Du har tidigare arbetat i dagligvaruhandeln inom ICA, meriterande om det ärinom färskvaror. Du har haft ansvar över en avdelning inom dagligvaruhandeln. Kunskap inom systemen StoreOffice, AOB samt MinButik Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Ica Kvantum söker försäljningschef kassa

Arbetsuppgifter I din roll som försäljningschef i kassan ansvarar du för att planera, leda och utveckla kassateamet - såväl strategiskt som operativt. Tillsammans med kassaledareansvarar för daglig drift, bemanning och att ständigt utveckla kassalinjen och strävar efter att ge service i Världsklass. I ditt ansvar ingår att skapa, utveckla och upprätthålla dagliga kassarutiner och arbetssätt. Du deltar själv aktivt i arbetet i butiken och ingår i butikens ledningsgrupp och rapporterar direkttill butikschefen. Tidigare erfarenheter Erfarenhet från en ledande position inomdagligvaruhandeln, gärna från ICA. Erfarenhet av att leda & coachapersonal Hantera administration och scheman. Goda kunskaper i engelska och svenska. Personliga egenskaper Förmåga att prioritera och organisera Förmåga att motivera och kommunicera Förmåga att delegera Resultatorienterad Är detta rätt utmaning för dig?Tjänsten är ett vikariat på heltid t.o.m.Februari 2025 medtillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Linda Snögren på[email protected] är ansvarig rekryterare i processen. Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Vice butikschef Ahlsell Fosie

Vice butikschef Ahlsell Malmö Fosie Vad kan vi erbjuda dig? Vi kan erbjuda en marknadsmässig lön, tillgång till en förmånsportal, möjlighet till personalköp, interna utvecklingsmöjligheter, tjänstepension och arbetstider måndag-fredag 7-16. Vill du vara med och leda ett team med engagerade kollegor och lyfta butiken till nästa nivå?  Som vice butikschef är du en förebild för butikens tolv medarbetare. Du är tillsammans med butikschefen ansvarig för butikens utveckling och lönsamhet. Du är delaktig och sätter upp försäljningsmål, säkerställer att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan samt följer upp resultaten. I vardagen arbetar du för att skapa en bra arbetsmiljö och ett starkt team genom tydlig kommunikation, samarbete och utveckling.​ Ser till att vi har rätt sortiment på hyllorna och att vi ger våra kunder i Fosie bästa tänkbara service Dina arbetsuppgifter innefattar: • Coacha dina medarbetare • Ansvarig för den dagliga driften samt leda och fördela arbetsuppgifter så butiken är effektiv, säker, lönsam och välkomnande • Följa upp genomförda aktiviteter • Samarbeta med innesäljare som sitter i butiken • I samarbete med butikschef och våra leverantörer, ansvara för minimässor för våra kunder • Skapa förutsättningar för dina medarbetare att leverera bästa tänkbara service • Skapa och utveckla en säljkultur och service i världsklass! Om dig Vi söker dig med ett brinnande intresse av ledarskap och försäljning. Har du erfarenhet av ledarskap är det ett stort plus. Du har ett starkt engagemang är prestigelös, inspirerande, omtänksam och är i alla lägen ett föredöme. För att lyckas är det viktigt att du tar ansvar för ditt uppdrag, är kommunikativ, resultatinriktad, öppensinnad samt gillar att samarbeta då du kommer att ha ett tätt samarbete med butikschefen.  Din bakgrund kan variera men meriterande är om du har bransch- eller produktkunskap. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Mer om oss Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation och våra medarbetare beskriver Ahlsell som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark, att arbetet innebär frihet under ansvar och att utvecklingsmöjligheterna är stora.    Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle. Som chef har du stöd i andra ledare, HR och kollegor. Här är Medarbetarengagemang ett övergripande mål och det önskar vi att du är med och utvecklar! Placering: Ahlsells butik i Malmö Fosie Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Marcus Gefwert Butikschef [email protected] Ansökan Välkommen med din ansökan via Ansök knappen nedan. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering vilket innebär att du som är sökande kan komma att få genomföra ett antal tester som ett steg i rekryteringsprocessen. Intervjuer kommer att ske löpande. I den här processen arbetar vi parallellt med interna och externa kandidater.

3 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Nacka Forum Hemköp söker en färskvaruchef

Om tjänsten Som en del av butikens ledningsgrupp är du ansvarig för att leda och planera verksamheten för vårt färskvaruteam. Det innebär att du aktivt deltar i det dagliga operativa arbetet i butiken såväl som utveckla medarbetare. Som ansvarig för avdelningen kommer du inte bara forma kundens köpupplevelse utan även bidra till vår butiksupplevelse. Ditt engagemang sträcker sig från att hålla hyllorna välfyllda med färska och lockande produkter till att säkerställa att varje kund möts av ett leende och professionellt bemötande. Övergripande arbetsuppgifter: - I dina arbetsuppgifter ingår att planera, driva och följa upp avdelningen löpande för att nå uppsatta mål. - Du engagerar och motiverar dina kollegor i den dagliga driften. - Operativt arbete i den dagliga driften där du är en viktig tillgång. - Sätta struktur och rutiner i de olika arbetsmomenten som finns. - Sköta den dagliga driften och följa upp ansvarsområdet. - Följa upp lönsamheten och försäljningen på gavlar och agera under dagen för att öka försäljningen. - Hantera inventering och följa upp svinn. - Ledarskap och coaching av personalen för att uppnå hög kundnöjdhet och en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen tror vi att: - Du har tidigare haft en ledande funktion. - Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln eller närliggande bransch. - Du trivs att jobba i ett högt tempo och har förmåga att prioritera. - Du gillar utmaningar, har en förmåga att se lösningar och är inte rädd för att ta egna initiativ. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Hemköp Nacka Forum som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Har du frågor eller funderingar om tjänsten så är du välkommen att kontakta Linda Snögren som är ansvarig rekryterare [email protected], 073 - 054 27 46. Om Hemköp Hemköp är butikskedjan för matälskare där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp ingår i Axfoodkoncernen. På Hemköp är det högt till tak och vi delar med oss av kunskap, växer och utvecklas tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare och erbjuder löpande utbildning och ny kunskap. Hos oss slutar aldrig lärandet!

22 mars 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Avdelningschef- Sport, löpning och träning

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Bromma Blocks! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. I avdelningen för Sport, löpning och träning har vi allt för boll- och racketsporter, ishockey, vattensporter, löpning och träningsutrustning. Som avdelningschef/säljledare är du ansvarig för avdelningens drift och resultat. Du ska som ledare motivera, stötta och inspirera teamet så att de har bästa möjliga förutsättningar att prestera sitt bästa. Tjänsten ingår i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till varuhuschefen. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att vara: - Leda enligt XXL:s ledarskapsprinciper, vara ett föredöme för de anställda och följa XXL:s kultur och värderingar - Uppföljning och utveckling av teamet - Utbildning av nya anställda - Sörja för att kampanjer genomförs enligt plan - Delegera arbetsuppgifter och ansvar till avdelningens anställda - Följa upp och bidra aktivt med att ordna avdelningens arbetsmiljöarbete För att lyckas i tjänsten tror vi att du: - Har ett intresse för sport och/eller friluftsliv, och för produkterna vi säljer - Motiveras av att skapa goda kundupplevelser i samarbete med ditt team - Trivs med personalansvar - Är beslutsam, du kan ta och genomföra beslut - Har god samarbetsförmåga - Har en engagerande och tydlig ledarstil - Är effektiv och lösningsorienterad, och kan snabbt anpassa dig till förändringar - Är strukturerad och ordningsam Kvalifikationer: - Relevant erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandel - Goda resultat från försäljning och kundservice - Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga löne- och bonusupplägg och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com) (https://xxlsverige.teamtailor.com/) Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Station Manager till Avis Skellefteå

Om Avis: Avis är ett av världens starkaste varumärken. Den första Avisbilen hyrdes ut på Detroits flygplats 1946 av grundaren Warren Avis. Idag finns Avis hyrbilar i mer än 170 länder med ca 5 000 uthyrningskontor, 400 000 bilar och 25 000 anställda världen över. Avis har funnits i Sverige sedan 1966 och har idag ett 100-tal stationer, med personlig service på ett 80-tal orter runt om i landet. EK Biluthyrning driver idag även Avis i Umeå kommun. Avis Skellefteå kommer att drivas av EK Biluthyrning AB som är ett bolag inom Niemi Bil-Koncernen. Koncernen har idag en omsättningstakt på ca 1 miljard SEK och omfattar olika verksamheter inom bilbranschen från Kiruna i norr till Uppsala i söder. Precis som Avis ska vi alltid försöka överträffa våra kunders förväntningar genom att sträva efter att ge det lilla extra. Vårt motto: “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra” Speglar all verksamhet inom koncernen. Förhoppningsvis är det du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål gällande försäljning och kundnöjdhet! Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi söker en Station Manager till Skellefteå Vi söker vi en driven, serviceinriktad och kommunikativ Station Manager som initialt ska bygga upp och skapa tillväxt för hyrbilsverksamheten i Skellefteå. Du är en god och synlig representant för Avis på den lokala marknaden, mot samarbetspartners och leverantörer. Du kommer att ansvara för att utveckla verksamheten och säkerställa att den drivs med hög kvalitet mot våra kunder och samarbetspartners. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat försäljning, och att överträffa kundernas förväntningar genom att skapa produkter och tjänster som är relevanta för deras behov. En del av vardagen är vagnparksplanering, optimering av fordon samt administration. God kunskap inom planering och ett sinne för logistik är viktiga personliga egenskaper för tjänsten. Du älskar att arbeta med människor. Du har ett tydligt ledarskap, är en god kommunikatör och vet hur man skapar effektiva och trivsamma team. Som ledare kan du hantera stressiga situationer utan att förlora fokus. Du är säljorienterad, handlingskraftig, strukturerad och har förmågan att se helheten för kundernas och verksamhetens bästa. Att genomföra de dagliga praktiska momenten är en självklarhet för att uppnå de långsiktiga strategiska målen. Detta är en tjänst där du har mandat att fatta beslut, utveckla hyrbilsverksamheten och skapa både din egen och din stations framtid. Vår ambition är att alltid vara en föregångare som andra i branschen ser upp till! Din bakgrund Arbetsuppgifterna omfattar både strategiskt och operativt arbete. Du har det övergripande ansvaret för medarbetare, ekonomi, verksamhet, strategisk planering och resultat. Vi söker dig som har gymnasieutbildning, gärna även eftergymnasial utbildning, med grundläggande kunskaper inom ekonomi. Du har tidigare erfarenhet av försäljning och service. Du har lätt att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. Du har även god datavana och kunskaper i Officepaketet. Innehav av B-körkort är ett krav. Har du ledarerfarenheter sedan tidigare, och erfarenhet från biluthyrningsbranschen, ser vi det som meriterande. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi välkomnar sökande från alla bakgrunder och eftersträvar mångfald och jämlikhet på arbetsplatsen! Anställningsfakta Tjänsten är på heltid. Skicka in din ansökan i form av CV och ett personligt brev genom att klicka på ”Ansök här”. Rekrytering sker löpande så ansök redan nu! B-körkort är ett krav. Anställande företag är EK Biluthyrning AB, som är franchisetagare av Avis biluthyrningsverksamhet i Skellefteå och Umeå. Vill du veta mer? hör av dig till: Eric Wallin, VD - EK Biluthyrning AB [email protected] 073-7024570 Arbetsgivarerbjudande Vi erbjuder dig ett utmanande och utvecklande arbete. Vi tror att goda resultat är värda att fira tillsammans. Vi värdesätter våra medarbetare och erbjuder introduktion och utvecklingsmöjligheter i arbetet. Vi tycker att hälsa är viktigt så därför erbjuder vi alltid samtliga av våra medarbetare friskvårdsbidrag.

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Nacka Forum Hemköp söker en färskvaruchef

Om tjänsten Som en del av butikens ledningsgrupp är du ansvarig för att leda och planera verksamheten för vårt färskvaruteam. Det innebär att du aktivt deltar i det dagliga operativa arbetet i butiken såväl som utveckla medarbetare. Som ansvarig för avdelningen kommer du inte bara forma kundens köpupplevelse utan även bidra till vår butiksupplevelse. Ditt engagemang sträcker sig från att hålla hyllorna välfyllda med färska och lockande produkter till att säkerställa att varje kund möts av ett leende och professionellt bemötande. Övergripande arbetsuppgifter: - I dina arbetsuppgifter ingår att planera, driva och följa upp avdelningen löpande för att nå uppsatta mål. - Du engagerar och motiverar dina kollegor i den dagliga driften. - Operativt arbete i den dagliga driften där du är en viktig tillgång. - Sätta struktur och rutiner i de olika arbetsmomenten som finns. - Sköta den dagliga driften och följa upp ansvarsområdet. - Följa upp lönsamheten och försäljningen på gavlar och agera under dagen för att öka försäljningen. - Hantera inventering och följa upp svinn. - Ledarskap och coaching av personalen för att uppnå hög kundnöjdhet och en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen tror vi att: - Du har tidigare haft en ledande funktion. - Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln eller närliggande bransch. - Du trivs att jobba i ett högt tempo och har förmåga att prioritera. - Du gillar utmaningar, har en förmåga att se lösningar och är inte rädd för att ta egna initiativ. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Hemköp Nacka Forum som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Har du frågor eller funderingar om tjänsten så är du välkommen att kontakta Linda Snögren som är ansvarig rekryterare [email protected], 073 - 054 27 46. Om Hemköp Hemköp är butikskedjan för matälskare där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp ingår i Axfoodkoncernen. På Hemköp är det högt till tak och vi delar med oss av kunskap, växer och utvecklas tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare och erbjuder löpande utbildning och ny kunskap. Hos oss slutar aldrig lärandet!

6 februari 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Butikschef på Urban Deli Nytorget

Om Urban Deli Vår vision är att accelerera omställningen till framtidens mat. Oavsett om du väljer att äta hos oss, hemma eller någon annanstans. Det gör vi bland annat genom att arbeta branschöverskridande. Vi samlar helt enkelt restaurang, bar, butik och deli under ett och samma tak, för att skapa en härlig och stämningsfull mötesplats. Idag finns vi i lite olika skepnader på Nytorget, i Sickla, på Sveavägen och Centralstationen. Under 2024 flyttar Urban Deli in Forskaren, med fokus på life science, och därmed öppnar vi vår femte enhet. Denna gång i hjärtat av Hagastaden. Vi skryter gärna om vårt eget Matlabb i Sickla och vårt Hotell med 106 rum på Sveavägen 44, för att inte tala om vår Takpark på samma adress! På Urban Deli jobbar nästan 400 anställda med samma önskan och drivkraft, att ge våra gäster bra service och dela med sig av kunskap och inspiration. Vi vill bidra till en framtidssäkrad måltid, utan att det sker på bekostnad av upplevelse, smak eller näringsinnehåll. Ett lyckligare matliv, helt enkelt. Om Rollen Som Butikschef på Urban Deli Nytorget är du ytterst ansvarig för all verksamhet i din avdelning. Syftet med rollen är att leda enheten och dess medarbetare mot uppsatta mål för bl.a. medarbetar- och gästnöjdhet, försäljning och lönsamhet, samt att ständigt utveckla avdelningen gällande exempelvis erbjudanden, värdskap, upplevelser och arbetsmiljö. Du är medlem i den lokala ledningsgruppen som tillsammans arbetar för att nå målen och ni säkerställer att samtliga medarbetare på er enhet har rätt kompetens och rätt förutsättningar för att nå era mål. Du och ditt team samarbetar med övriga avdelningschefer och medarbetare för att finna synergier som stimulerar till kompetensåterföring, effektivitet och bättre gästupplevelser inom Urban Deli’s organisation. Förutom kollegorna på din och de övriga enheterna så har du ett Servicekontor som stöd, där bland annat resurser inom HR, sälj, marknad, ekonomi, IT, inköp och innovation finns att tillgå. I rollen som Butikschef kommer dina arbetsuppgifter bland annat att vara: - LEDARSKAP: Leda dina närmaste medarbetare samt inspirera till en god ledarskapskultur präglad av förtroende, tydlighet och utveckling. - ORGANISATION: Planera och organisera verksamheten baserat på budget och övriga mål. - KOMPETENSSÄKRA: Säkra kompetens genom utbildningsinsatser och/eller nyrekrytering. - LÖNSAMHET: Säkerställa att bemanning och inköp sker i enlighet med vår försäljningsförmåga, med avsikt att ständigt navigera mot att överträffa budgeterade mål. - UTVECKLA: Driva och/eller vara behjälplig vid innovations- och utvecklingsprojekt på enheten. - ADMINISTRATION: Hantera det löpande arbetet med attestering och kontering av fakturor för att underlätta bokslut, samt säkra ordning och reda vad gäller daglig uppföljning, schema, anställningsavtal, arbetsbeskrivningar och övrig administration. - SAMARBETEN: Hantera kontakten och sköta samarbetet med övriga avdelningar & Servicekontorets resurser. - VARUMÄRKE: Ansvara för att avdelningens verksamhet ständigt representerar Urban Deli’s varumärke och att all kommunikation - i skrift såväl som i tal, tonalitet och värdskap - kommuniceras på rätt sätt. Om Dig Så, vem är du då? Det vi vet är att du är en stark ledare i branschen med goda referenser och drivs av försäljning & lönsamhet. Du vill vara en del av vår vision och bidra till omställningen för mer hållbar, god och näringsrik mat. Du älskar mat och dryck i olika upplevelseformat och tycker att det är spännande att utforska gränslandet mellan butik, deli, bar och restaurang. Vi vet också att du har erfarenhet från liknande roller inom butik och/eller restaurang och haft ansvar för budget och medarbetare. Därmed vet vi också att du är en fena på Driftsekonomi inom framför allt butik och har lärt dig många smarta knep för att överträffa uppsatta mål. Vi tror en del om dig också. Bland annat att du är nyfiken och kommer finna nya sätt att skapa attraktiva erbjudanden i en ständigt föränderlig värld. Vi tror också att du är lika delar inlyssnande, empatisk och lagspelare som du är tydlig, kravställande och ansvarstagande. I punktform så tror vi också att du: - Känner att det är naturligt för dig att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. - Har god administrativ förmåga och gärna behärskar program som Office365 (Teams, Word, PowerPoint, Excel mm), Caspeco, Palette, Axbo etc. Om vårt erbjudande Vi är på en resa och vill bygga ett team som ska leda utvecklingen av framtidens mat och vara en frontlöpare för andra i branschen. För att kunna ligga i framkant ska UD präglas av innovation, kunskap och passion och de insikterna delar vi gärna med dig. Vår huvudägare är Axfood och genom att få vara en del av en större koncern så ser vi en massa fördelar med vad våra upptäckter också kan bidra med till våra systerbolag men också till andra. Att vi dessutom får ta del av resurser hos en av Sveriges största Dagligvaruhandlare är ju inte så pjåkigt heller och vill du utvecklas inom Axfood-koncernen så finns det fina karriärmöjligheter till det. Vi erbjuder dig en pulserande arbetsplats med verksamheter från tidig morgon till sen kväll. Vi tycker att det är viktigt att du får samma möjlighet till inspiration och kunskap som våra gäster. Därför har du som medarbetare också förmånliga rabatter i restaurangen och butiken, samt får ta del av forskning och tendenser gällande framtidens mat. Självklart får du också en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Vårt viktigaste bidrag är nog att få vara med och accelerera omställningen till framtidens mat! Välkommen med din ansökan!

17 januari 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024