Butikskonsulent Sundsvall

Butikskonsulent sökes till Sundsvall! Vi söker dig som vill jobba i Sundsvall med omnejd. Jobbet utförs främst vardagar, enstaka helger kan förekomma. Detta är en tillsvidareanställning på 11 timmar/vecka med mycket god chans till mer timmar. Som butikskonsulent ser du till att lösvikts- och naturgodiset är välfyllt och ser säljande ut i butik. Du kommer att arbeta med påfyllnad, rengöring och orderläggning. Godiset/naturgodiset levereras direkt ut till butikerna. Vi söker dig som är social, noggrann och ansvarsfull som person, har en god känsla för service och trivs med att jobba självständigt. Du ska trivas med kontakten med kunder och ha god social kompetens. Du får gärna ha erfarenhet av dagligvaruhandeln sedan tidigare. Lön enligt handelsavtal. Körkort och tillgång till bil är meriterande men inte ett krav. Låter det intressant, maila ansökan märkt med ”Butikskonsulent Sundsvall" till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför din ansökan redan nu!

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Godisplockare sökes till Cloetta i Stockholm Norr med omgående uppstart!

Vill du ha ett självständigt arbete med varierande arbetsdagar? Är du en positiv, social och självgående person som vill arbeta fritt? Som godisplockare är dina arbetsuppgifter mycket självständiga och du kommer att ha ansvar att se till att Cloettas lösvikts- och naturgodisavdelning är tilltalande och ser säljande ut för butikens kunder. Arbete som godisplockare är ett aktivt arbete där arbetsdagarna går fort. Då arbetet innebär hantering av livsmedelsprodukter innefattar arbetsuppgifterna även löpande rengöringsrutiner samt kontroller av produkternas kvalité. Du kommer även ansvara för att registrera beställningar till butikerna. Under arbete i butikerna representerar du Cloetta både för butikens personal samt butikens kunder. Arbetet kommer att innebära ansvar för Cloettas lösvikts- och naturgodisavdelningar i olika livsmedelsbutiker i Stockholms norra del. Vi söker nu dig som är positiv och självgående och brinner för att ge kunder god service. Du är en engagerad och social person som förstår att goda relationer med butikerna är en förutsättning för ett framgångsrikt samarbete. Du har ett gott sinne för struktur och organisering. Då arbetet är fysiskt aktivt i butiksmiljö är det viktigt att du är effektiv, stark, har en förmåga att planera dina arbetsdagar samt lösa problem på kort varsel. Som anställd kommer du att få utbildning och förutsättningar för att lyckas i rollen som godisplockare. Tjänsten är en deltidstjänst med fasta arbetstider på 30 timmar i veckan. Du kommer att representera Cloetta och blir anställd under dotterbolaget Pickalot AB på en provanställning som sedan går över till en tillsvidareanställning. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag samt varannan lördag med en arbetstid på 30 timmar/vecka. Schemat är flexibelt kan komma att variera från vecka till vecka. Din profil B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för tjänsten då arbetet innebär arbete inom olika butiker, samt ett anmärkningsfritt belastningsregister. Tillträde av tjänsten är omgående så tveka inte att söka redan idag då vi genomför löpande intervjuer och tillsättning! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

9 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Museivärd (75%) till Postmuseum i Gamla stan

Är du en sällskaplig person som älskar kombinationen av att arbeta med både människor och kulturhistoria? Lockas du av att få bli del av ett nyskapat team i samband med en återstart av museiverksamheten? Då tycker vi att du ska titta närmare på rollen som Museivärd/butiksstöd på Postmusem. PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har länge haft ett mycket viktigt samhällsuppdrag - att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Idag är PostNord hela Nordens mest anlitade leverans- och logistikpartner, men vi glömmer inte bort vår historia. Vi är glada över att under hösten återigen kunna öppna dörrarna för vårt nyrenoverade Postmuseum i Gamla Stan. I rollen som museivärd har du ett viktigt uppdrag i bemötandet av våra museibesökare och få dem att känna sig välkomna. Du kommer att arbeta med försäljning i vår butik samt hantera frågor rörande vår webbshop. Som museivärd har du fokus på service och är lyhörd för vilka behov, önskemål och frågor som kommer från våra besökare. Tjänsten är på 75% och du kommer att arbeta på Postmuseum på Lilla Nygatan 6. Anställningen är tänkt att tillträdas under mitten av augusti 2024. Du, vi och jobbet Som museivärd kommer du att bli del av ett nytt team på Postmuseum. Muséet har varit stängt för renovering under de senaste månaderna, men där planen är att det ska öppna under oktober 2024. I samband med detta sätter vi samman ett nyskapat team som ska arbeta med driften av museiverksamheten. Som museivärd är ditt primära fokus att ta hand om våra besökare och gäster på museet. Detta kan innefatta allt ifrån välkomnande, guidning eller ommöblering av lokaler inför en konferens. Du kommer även att dagligen arbeta med vår butiksförsäljning och hantering av vår webbshop. I rollen är det viktigt att du har ett inkännande förhållningssätt och att du snabbt kan läsa av situationer och behov som våra besökare och kunder kan tänkas ha. Vi som arbetar på Postmuseum hjälper och stöttar varandra i nästan samtliga arbetsmoment, vilket gör att vi söker en lagspelare till vårt nya team. Du kommer att rapportera till Biträdande Museichef - Anna Lassbo. Vad du kommer att göra - Aktivt välkomna och ta hand om våra besökare i entrén, utställningarna samt museishopen - Aktivt arbeta med försäljning i museishopen - Öppna kassan, göra dagsavslut och kassaredovisning - Ställa i ordning lokaler och möblera om i samband med event och mötesbokningar - Hjälpa till med konferensteknik och utställningsteknik vid behov - Hantera orders från webbshopen - Packa upp, prismärka och fylla på varor i museishopen - Vara aktiv i museets samtliga verksamheter vid behov Vem du är - Brinner för service: Du är lyhörd och vill alltid hitta bra lösningar på frågor som uppkommer - Flexibilitet och samarbete: Dagarna ser olika ut och vi arbetar alltid som ett team på Postmuseum - Historieintresserad: Att kunna dra paralleller mellan då- och nutid är något du älskar - Extrovert och social förmåga: Du får energi av andra människor och uppfattas som utåtriktad i din natur - Estetik och trendspanare: Du är alltid nyfiken på form, design och inredning i din omgivning - Tålighet: Du har inga problem att hantera stressiga situationer och att arbeta i ett fysiskt/statiskt krävande arbete - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad du tar med dig - Gymnasieexamen, övrig utbildningsbakgrund är en bonus - Tidigare erfarenhet av butiks- eller kassaarbete - Tidigare arbete service-inriktade positioner - Om du tidigare arbetat med kulturhistoria är meriterande - Har du tidigare varit del av försäljningsaktiviteter ser vi som positivt - Tidigare erfarenhet av arbete med webbutiker eller digitala tjänster är meriterande - Svenska och engelska flytande i både tal och skrift - Övriga språkkunskaper inom ex. tyska, finska, ryska eller mandarin är meriterande. Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Du ska må bra – på, före och efter jobbet Vi är ett modernt företag som tänker lika mycket på våra anställda som på våra kunder. PostNord är en av Sveriges största arbetsplatser och erbjuder schyssta arbets- och tjänstepensionsvillkor, friskvårdsbidrag och andra personalförmåner genom Personalstiftelsen PostNord Plus. Hos oss finns goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Anställning sker enligt kollektivavtal. Vad väntar du på? Vi gör ett urval av kandidater löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan. I ansökningsprocessen ombed du svara på några urvalsfrågor samt en obligatorisk fråga med videoinspelning. Undrar du något över tjänsten så kan du kontakta Talent Acquisition Specialist/Headhunter - Casper von Sivers på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! För fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakt/facklig-kontakt.

9 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Butikskonsulent Stockholm

Butikskonsulent sökes till Stockholm! Vi söker dig som vill jobba i Stockholm med omnejd. Jobbet utförs främst vardagar, enstaka helger kan förekomma. Detta är en behovsanställning med timmar som kan variera under veckorna. Om man är rätt person för jobbet, finns god chans till fasta timmar. Som butikskonsulent ser du till att lösvikts- och naturgodiset är välfyllt och ser säljande ut i butik. Du kommer att arbeta med påfyllnad, rengöring och orderläggning. Godiset/naturgodiset levereras direkt ut till butikerna. Vi söker dig som är social, noggrann och ansvarsfull som person, har en god känsla för service och trivs med att jobba självständigt. Du får gärna ha erfarenhet av dagligvaruhandeln sedan tidigare. Lön enligt handelsavtal. Körkort och tillgång till bil är meriterande men inte ett krav. Låter det intressant maila ansökan märkt med ”Butikskonsulent Stockholm" till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför din ansökan redan nu!

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Extrajobb - Brand Merchandiser - Sundsvall

För detta uppdrag behöver du ha ett teknikintresse samt vara lösningsorienterad. Du kommer att arbeta under specifika produktlanseringar vid olika tillfällen under årets gång för att hjälpa varumärket säkerställa god kvalité och implementation av sina produkter hos kundens partnerbutiker. Lanseringarna kommer att ske ca 6 ggr om året när nya produkter ska rullas ut, men även andra arbetstillfällen kommer att finnas mellan lanseringar, vid t.ex. semestertider samt möjlighet till andra arbetsuppdrag hos Retail24. Uppdraget som Brand Merchandiser innefattar att delta i relevanta digitala utbildningar samt ta eget ansvar över att vara påläst i de kunskapsmaterial vi förser dig med inför lansering, detta är av vikt för att kunna utföra ditt uppdrag med bästa möjliga resultat. Din profil: Du har ett intresse för teknik & hemelektronik. Möjlighet att påverka ditt schema / kombinera detta med annan sysselsättning. Du är utåtriktad och lösningsorienterad! Du är noggrann i ditt arbeta och vill leverera kvalitet i världsklass. Du kommer att arbeta självständigt med stort eget ansvar för just dina butiker. Arbetsuppgifter: Installation av mjukvara. Montering av grafik. Montering av hårdvara. Nedmontering av äldre produkter/hårdvara, inkl. ominstallation av mjukvara. Lämna möbeln i rent och snyggt skick. Skicka in detaljerade rapporter om möbelns status. Krav / Retail24 erbjuda dig: Körkort och tillgång till egen bil. Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du förväntas kunna delta aktivt i diskussioner med engelska som arbetsspråk. Lön enligt Handels avtal. Bli en del av en snabbväxande arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter. Tveka inte att skicka in din ansökan idag!

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Extrajobb - Brand Merchandiser - Östersund

För detta uppdrag behöver du ha ett teknikintresse samt vara lösningsorienterad. Du kommer att arbeta under specifika produktlanseringar vid olika tillfällen under årets gång för att hjälpa varumärket säkerställa god kvalité och implementation av sina produkter hos kundens partnerbutiker. Lanseringarna kommer att ske ca 6 ggr om året när nya produkter ska rullas ut, men även andra arbetstillfällen kommer att finnas mellan lanseringar, vid t.ex. semestertider samt möjlighet till andra arbetsuppdrag hos Retail24. Uppdraget som Brand Merchandiser innefattar att delta i relevanta digitala utbildningar samt ta eget ansvar över att vara påläst i de kunskapsmaterial vi förser dig med inför lansering, detta är av vikt för att kunna utföra ditt uppdrag med bästa möjliga resultat. Din profil: Du har ett intresse för teknik & hemelektronik. Möjlighet att påverka ditt schema / kombinera detta med annan sysselsättning. Du är utåtriktad och lösningsorienterad! Du är noggrann i ditt arbeta och vill leverera kvalitet i världsklass. Du kommer att arbeta självständigt med stort eget ansvar för just dina butiker. Arbetsuppgifter: Installation av mjukvara. Montering av grafik. Montering av hårdvara. Nedmontering av äldre produkter/hårdvara, inkl. ominstallation av mjukvara. Lämna möbeln i rent och snyggt skick. Skicka in detaljerade rapporter om möbelns status. Krav / Retail24 erbjuda dig: Körkort och tillgång till egen bil. Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du förväntas kunna delta aktivt i diskussioner med engelska som arbetsspråk. Lön enligt Handels avtal. Bli en del av en snabbväxande arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter. Tveka inte att skicka in din ansökan idag!

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Butikssäljare till HydraSpecma i Södertälje sökes med omgående uppstart

Vi söker nu en glad och positiv servicemedveten butikssäljare/ordermottagare för arbete i Södertälje. Är du en driven person som trivs med praktiskt arbete? HydraSpecma förser den svenska och nordiska marknaden med lösningar för lednings- och hydrauliksystem. I rollen som butikssäljare/ordermottagare på HydraSpecma kan ditt arbete komma att variera från dag till dag. Du kommer att arbeta med mycket kundkontakt och försäljning av hydrauliska komponenter. Du kommer även få arbeta med orderhantering så som att lägga beställningar, hantera in- och utleveranser samt se till att butiken är frontad och snygg för kunder och besökare. Arbetsplatsen består av kontor, butik och verkstad. Vi söker därför dig med god förståelse för kundbemötande och god service samt har ett intresse av att mecka. Arbetet kan stundvis innebära allt från tunga lyft till mindre pilligt arbete. Du kommer under din uppstart få bredvid befintlig personal för att få en tydlig introduktion instruktioner av arbetet. Uppdraget är en bemanningstjänst för att täcka ett tillfälligt behov. Arbetet är på heltid med omgående start med preliminärt behov fram till augusti. Arbetstiderna är måndagar till fredagar kl. 07:00-16:00. Under rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid personlighet. Intervjuer och tillsättning sker löpande, så tveka inte om att skicka in en ansökan och anmäla ditt intresse för tjänsten idag! Din profil För att vara aktuell för tjänsten behöver du inneha B-körkort. Vi söker dig med erfarenhet av butiksarbete samt orderhantering. Har du intresse för mekanik och att meka är detta starkt meriterande. Du ska ha mycket goda kunskaper båda i tal och skrift samt inte vara rädd för att få lite smuts under naglarna. Har du erfarenhet av affärssystemet Jeeves samt god datorvana är även detta meriterande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

2 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Cloetta söker godisplockare som vikarie till sommaren i Stockholm!

Vad kan vi erbjuda dig? Vill du ha ett arbete med varierande arbetsdagar och positiva möten? Vill du ha ett fritt och självständigt arbete? Dina framtida arbetsuppgifter Du ser till att lösvikts- och naturgodis avdelningar är välfyllt och ser säljande ut i butik. Man utför löpande rengörings rutiner och att göra beställningar ingår också i arbetsuppgifterna. Det är ett aktivt arbete där dagarna går fort. Du kommer att arbeta med att fylla på produkter som du hämtar på butikens lager. Du representerar Cloetta när du är ute i butik både för butikens personal och deras kunder. Vem är du? Vi söker dig som har ett positivt, engagerande och trevligt bemötande och som förstår att goda relationer med butikerna är en förutsättning för ett framgångsrikt samarbete. Arbetet sker i butiksmiljö och är fysiskt. Det krävs effektivitet, ordningssinne, styrka och förmåga att planera, ta eget ansvar och att kunna arbeta självständigt. Samtidigt måste du vara flexibel och ha förmåga att lösa uppgifter med kort varsel. Hos oss får du utbildning och förutsättningar för att lyckas. Har du tidigare erfarenhet mot dagligvaruhandeln eller har jobbat i butik är detta ett plus. Körkort (B) och tillgång till egen bil är ett krav. Anställningsvillkor Vikariat över sommaren/ Vi har olika behov under perioden juni, juli och augusti- schemat kring veckor och timmar informeras vid anställning. Det planeras in utbildning innan man påbörjar vikariatet. Detaljhandelsavtalet mellan Svensk Handel och Handelsanställdas förbund tillämpas. Ansökan Vill du också jobba i ett företag med stolta medarbetare med lång erfarenhet? Skicka då in din ansökan senast den 29 april 2024. Vi jobbar med löpande urval så ansök gärna direkt. Frågor besvaras av våra Teamledare. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan! Cloetta har en stark position på den svenska konfektyrmarknaden. I Cloettas förvärv av Candyking 2017 ingick även Pickalot, ett plockbolag som sedan starten 2007 varit experter på pick & mix-hantering. Pickalot är idag Cloettas egna plockbolag som utför uppdrag för varumärkena CandyKing, Parrots samt Cloettas egna koncept inom pick & mix. Cloetta Sverige ingår i Cloetta-koncernen med verksamhet i flera länder. Cloettas B-aktie handlas på Nasdaq Stockholm. Välkommen att läsa mer på: http://www.cloetta.se och http://www.cloetta.com

26 februari 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Cloetta söker godisplockare som vikarie till sommaren i Ljusdal Mo!

Vad kan vi erbjuda dig? Vill du ha ett arbete med varierande arbetsdagar och positiva möten? Vill du ha ett fritt och självständigt arbete? Dina framtida arbetsuppgifter Du ser till att lösvikts- och naturgodis avdelningar är välfyllt och ser säljande ut i butik. Man utför löpande rengörings rutiner och att göra beställningar ingår också i arbetsuppgifterna. Det är ett aktivt arbete där dagarna går fort. Du kommer att arbeta med att fylla på produkter som du hämtar på butikens lager. Du representerar Cloetta när du är ute i butik både för butikens personal och deras kunder. Vem är du? Vi söker dig som har ett positivt, engagerande och trevligt bemötande och som förstår att goda relationer med butikerna är en förutsättning för ett framgångsrikt samarbete. Arbetet sker i butiksmiljö och är fysiskt. Det krävs effektivitet, ordningssinne, styrka och förmåga att planera, ta eget ansvar och att kunna arbeta självständigt. Samtidigt måste du vara flexibel och ha förmåga att lösa uppgifter med kort varsel. Hos oss får du utbildning och förutsättningar för att lyckas. Har du tidigare erfarenhet mot dagligvaruhandeln eller har jobbat i butik är detta ett plus. Körkort (B) och tillgång till egen bil är ett krav. Anställningsvillkor Vikariat över sommaren/ Vi har olika behov under perioden juni, juli och augusti- schemat kring veckor och timmar informeras vid anställning. Det planeras in utbildning innan man påbörjar vikariatet. Detaljhandelsavtalet mellan Svensk Handel och Handelsanställdas förbund tillämpas. Ansökan Vill du också jobba i ett företag med stolta medarbetare med lång erfarenhet? Skicka då in din ansökan senast den 29 april 2024. Vi jobbar med löpande urval så ansök gärna direkt. Frågor besvaras av våra Teamledare. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan! Cloetta har en stark position på den svenska konfektyrmarknaden. I Cloettas förvärv av Candyking 2017 ingick även Pickalot, ett plockbolag som sedan starten 2007 varit experter på pick & mix-hantering. Pickalot är idag Cloettas egna plockbolag som utför uppdrag för varumärkena CandyKing, Parrots samt Cloettas egna koncept inom pick & mix. Cloetta Sverige ingår i Cloetta-koncernen med verksamhet i flera länder. Cloettas B-aktie handlas på Nasdaq Stockholm. Välkommen att läsa mer på: http://www.cloetta.se och http://www.cloetta.com

26 januari 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Cloetta söker godisplockare som vikarie till sommaren i Södertälje Mo!

Vad kan vi erbjuda dig? Vill du ha ett arbete med varierande arbetsdagar och positiva möten? Vill du ha ett fritt och självständigt arbete? Dina framtida arbetsuppgifter Du ser till att lösvikts- och naturgodis avdelningar är välfyllt och ser säljande ut i butik. Man utför löpande rengörings rutiner och att göra beställningar ingår också i arbetsuppgifterna. Det är ett aktivt arbete där dagarna går fort. Du kommer att arbeta med att fylla på produkter som du hämtar på butikens lager. Du representerar Cloetta när du är ute i butik både för butikens personal och deras kunder. Vem är du? Vi söker dig som har ett positivt, engagerande och trevligt bemötande och som förstår att goda relationer med butikerna är en förutsättning för ett framgångsrikt samarbete. Arbetet sker i butiksmiljö och är fysiskt. Det krävs effektivitet, ordningssinne, styrka och förmåga att planera, ta eget ansvar och att kunna arbeta självständigt. Samtidigt måste du vara flexibel och ha förmåga att lösa uppgifter med kort varsel. Hos oss får du utbildning och förutsättningar för att lyckas. Har du tidigare erfarenhet mot dagligvaruhandeln eller har jobbat i butik är detta ett plus. Körkort (B) och tillgång till egen bil är ett krav. Anställningsvillkor Vikariat över sommaren/ Vi har olika behov under perioden juni, juli och augusti- schemat kring veckor och timmar informeras vid anställning. Det planeras in utbildning innan man påbörjar vikariatet. Detaljhandelsavtalet mellan Svensk Handel och Handelsanställdas förbund tillämpas. Ansökan Vill du också jobba i ett företag med stolta medarbetare med lång erfarenhet? Skicka då in din ansökan senast den 29 april 2024. Vi jobbar med löpande urval så ansök gärna direkt. Frågor besvaras av våra Teamledare. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan! Cloetta har en stark position på den svenska konfektyrmarknaden. I Cloettas förvärv av Candyking 2017 ingick även Pickalot, ett plockbolag som sedan starten 2007 varit experter på pick & mix-hantering. Pickalot är idag Cloettas egna plockbolag som utför uppdrag för varumärkena CandyKing, Parrots samt Cloettas egna koncept inom pick & mix. Cloetta Sverige ingår i Cloetta-koncernen med verksamhet i flera länder. Cloettas B-aktie handlas på Nasdaq Stockholm. Välkommen att läsa mer på: http://www.cloetta.se och http://www.cloetta.com

26 januari 2024
Sista ansökan:
29 april 2024