Civilingenjör, organisationsutveckling

Sök bland 10 lediga jobb som Civilingenjör, organisationsutveckling och börja ditt nya yrkesliv idag!

Konsult inom verksamhetsutveckling till ArkivIT

ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom digitalisering, dataskydd, Informationssäkerhet och e-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa! Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Din rollSom konsult på ArkivIT arbetar du i uppdrag hos kunden, för det mesta inom offentlig sektor. Du kommer att driva och vara delaktig i uppdrag där vi hjälper kunden i olika digitaliseringsprojekt med tex förändringsarbete samt organisations- och utvecklingsarbete. Kvalifikationer Relevant akademisk utbildning inom området (civilekonom, civilingenjör eller motsvarande) Flerårig erfarenhet av projektledning och/eller som konsult inom verksamhetsutveckling där du drivit projekt självständigt och är trygg med att leda en grupp framåt. Arbetat tidigare inom offentlig sektor, antingen som anställd eller haft offentlig sektor som kund Behärskar svenska i tal och skrift Meriterande med nedanstående erfarenheter Förändringsledning och förändringshantering Verksamhets- och processutveckling Informationsstyrning och -hantering Digitaliseringsstrategier Personliga förmågor Du är en naturlig ledare och är bekväm i din roll som projektledare och konsult. Som konsult har du god planering- och analysförmåga. Du fokuserar på problemlösning och är lyhörd och ödmjuk inför kundernas utmaningar. Du är intresserad av ditt område och försöker alltid hålla dig i ajour med det senaste. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Ledarskapet på ArkivIT tror starkt på frihet under ansvar, ett coachande ledarskap och att utmana samt utveckla sina medarbetare. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Trivsel är en viktig del för oss och därför är vi stolta över våra medarbetarundersökningar som visar ett eNPS-resultat på 70 (benchmark: allt över 50 är excellent workplace). Som arbetsgivare ser ArkivIT alltid till att utvecklas genom feedback från medarbetare i hopp om att öka trivseln och kompetensen hela tiden. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. WE:SOURCE är ArkivITs dotterbolag och leverantör av rekryteringstjänster. I denna rekrytering hjälper Mine ArkivIT att kontakta kandidater för att sedan skicka vidare till Matilda som är ArkivITs HR och Fredrik som är rekryterande chef. På så sätt, blir du alltid omhändertagen av någon under processens gång. Start: enligt överenskommelseOmfattning: 100%, heltidPlacering: Stockholms län, Hybrid. Välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Utvecklare för säker informationshantering

Skulle du vilja bidra till att barn och unga i Kungsbacka får en utmärkt utbildning? Ta chansen att bli vår nya Utvecklare på förvaltningen Förskola & Grundskola och arbeta med att säkerställa att vi arbetar effektivt och strukturerat med vår information. Vi söker en passionerad kollega med förmåga att lösa problem och se helheten för att skapa en bättre framtid för våra barn. Rollen som Utvecklare hos oss Som Utvecklare för säker informationshantering har du en central roll i att säkerställa effektiv informationshantering och rättssäkerhet enligt lagar och regler. Inom förvaltningen hanterar vi stora mängder information och många olika system för både undervisning och administration. Vårt mål är att fortsätta utveckla våra digitala arbetssätt för att stödja barns och ungas utbildning och trygghet. Du kommer att utveckla och implementera trygg informationsförvaltning med fokus på rättssäkerhet. I rollen ingår att: - Uppdatera och säkerställa efterlevnad av informationshanteringsplanen och digital arkivering. - Säkerställa en trygg personuppgiftshantering genom att leda tröskelanalyser, GDPR-analyser, incidenthantering och hantering av PUB-avtal. - Fungera som informationssäkerhetssamordnare och kontaktperson för kommungemensamma säkra lösningar för kommunikation och lagring. - Skapa och implementera effektiva processer samt delta i kunskapshöjning inom området. Du förväntas samverka med kollegor både internt och externt, leda forum inom ditt område samt agera som rådgivande expert. Inom kommunen finns nätverk inom arkiv, dataskydd och informationssäkerhet där du kommer att vara delaktig. Din profil Vi söker en engagerad person med förmåga att se helheten, lösa problem med struktur och noggrannhet samt agera som en viktig länk mellan Förskola & Grundskola och Kommunstyrelsens förvaltning. Du bör vara självständig och ha god kommunikationsförmåga samt kunna tolka komplexa ramverk och omsätta dem i praktiska lösningar, med fokus på att balansera verksamhetsbehov mot lagstiftning. Vi värdesätter ditt ledarskap, förmågan att entusiasmera och samarbeta för att nå önskade resultat, samt att formulera tydliga rutiner, arbetssätt och utredningar i skrift. Om du brinner för att göra skillnad och sammanföra olika perspektiv för att uppnå gemensamma mål, är du rätt person för att bidra till vårt team på enheten Myndighet & Stöd. Vi söker dig som: - har avslutad högskoleutbildning inom juridik, samhällsvetenskap, arkivvetenskap, systemvetenskap eller liknande. - har erfarenhet av arbete inom myndighet (kommun eller statlig) med god kännedom om allmänna handlingar, offentlighet och sekretess. - har erfarenhet inom minst två av följande områden: GDPR och personuppgiftshantering, informationshantering (arkivlag), informationssäkerhet och/eller system/tekniska lösningar. Det är meriterande: - med erfarenhet av arbete inom utbildningsväsendet.  - med erfarenhet av mer än två av följande områden: GDPR och personuppgiftshantering, informationshantering (arkivlag), informationssäkerhet och/eller system/tekniska lösningar. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Läs gärna mer om oss Enheten Myndighet & Stöd utgör en central stödenhet bestående av 15 personer med varierande uppdrag, yrkesroller och kompetenser. Vi arbetar med centrala övergripande processer men vill också vara ett nära stöd till rektorer och andra kollegor på våra förskolor och skolor. Vi ansvarar för bland annat systemförvaltning, juridiska frågor och klagomål, elevhälsans medicinska insats, skolval och förskoleplacering, skolskjuts, nämnd och diarium. Vår enhet spelar en nyckelroll i att främja likvärdighet, regelefterlevnad och hög kvalitet inom förvaltningen. Genom att samarbeta med varandra och andra stödfunktioner drar vi nytta av varandras kompetenser och erfarenheter för att framgångsrikt uppnå våra gemensamma mål. https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-forskola--grundskola?mark=Förvaltningen+för+Förskola+&+Grundskola Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://www.kungsbacka.se/Kommun-och-politik/Sa-har-ar-det-att-jobba-hos-oss/ Intresserad? Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 8 maj. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. #LI-KUNGSBACKA Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.

24 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Konsult inom verksamhetsutveckling till ArkivIT

ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom digitalisering, dataskydd, Informationssäkerhet och e-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa! Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Din rollSom konsult på ArkivIT arbetar du i uppdrag hos kunden, för det mesta inom offentlig sektor. Du kommer att driva och vara delaktig i uppdrag där vi hjälper kunden i olika digitaliseringsprojekt med tex förändringsarbete samt organisations- och utvecklingsarbete. Kvalifikationer Relevant akademisk utbildning inom området (civilekonom, civilingenjör eller motsvarande) Flerårig erfarenhet av projektledning och/eller som konsult inom verksamhetsutveckling där du drivit projekt självständigt och är trygg med att leda en grupp framåt. Arbetat tidigare inom offentlig sektor, antingen som anställd eller haft offentlig sektor som kund Behärskar svenska i tal och skrift Meriterande med nedanstående erfarenheter Förändringsledning och förändringshantering Verksamhets- och processutveckling Informationsstyrning och -hantering Digitaliseringsstrategier Personliga förmågor Du är en naturlig ledare och är bekväm i din roll som projektledare och konsult. Som konsult har du god planering- och analysförmåga. Du fokuserar på problemlösning och är lyhörd och ödmjuk inför kundernas utmaningar. Du är intresserad av ditt område och försöker alltid hålla dig i ajour med det senaste. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Ledarskapet på ArkivIT tror starkt på frihet under ansvar, ett coachande ledarskap och att utmana samt utveckla sina medarbetare. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Trivsel är en viktig del för oss och därför är vi stolta över våra medarbetarundersökningar som visar ett eNPS-resultat på 70 (benchmark: allt över 50 är excellent workplace). Som arbetsgivare ser ArkivIT alltid till att utvecklas genom feedback från medarbetare i hopp om att öka trivseln och kompetensen hela tiden. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. WE:SOURCE är ArkivITs dotterbolag och leverantör av rekryteringstjänster. I denna rekrytering hjälper Mine ArkivIT att kontakta kandidater för att sedan skicka vidare till Matilda som är ArkivITs HR och Fredrik som är rekryterande chef. På så sätt, blir du alltid omhändertagen av någon under processens gång. Start: enligt överenskommelseOmfattning: 100%, heltidPlacering: Stockholms län, Hybrid. Välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Senior Manager, Manufacturing & Operational Excellence

Seeking an experienced Manager to drive Operational Excellence and international Foster Growth We are a dynamic and forward-thinking organization committed to delivering excellence in every facet of our value chain in operations. With a focus on innovation, efficiency and continuous improvement we are looking for a passionate and experienced Senior Manager, Manufacturing & Operational Excellence to join our team. Unleash your potential at Swedish Match As a Senior Manager, you'll play a pivotal role in shaping our organization's success by collaborating closely with the strategic team and VP of Operations to craft strategies that pinpoint and enhance our technical and organizational capabilities. You will drive the implementation of manufacturing models, ensuring seamless alignment with our Operations strategy and executing them effectively with strong team involvement. You will also ensure governance of or operational excellence model, safeguarding the sustainability of our systems and processes. Are we a good match? Embark on a journey of transformation as you work with the identification and prioritization of improvement opportunities in Operations. As a part of the development of standardized tools and processes, you'll engage and approach activities with high commitment. Your expertise will be vital in ensuring efficiency and consistency, laying the foundation execution and transformative outcomes. Through your expertice you will provide effecient management for operational business initiatives by establishing standard methods and procedures for the delivery, evaluation, measurement and reporting of operational excellence programs. You will be instrumental in propelling our operations towards its goals. Qualifications To succeed in the role, you need to be driven and structured while keeping a 360 perspective. Additionally, you thrive in a diverse cross functional team utilizing your strong communication skills and leadership capabilities. - Strategic thinking, planning, and problem-solving skills. - Excellent interpersonal and organizational skills. - Global experience and ability to thrive in a multicultural environment. - Proficiency in Change Management, Coaching, Facilitation, Problem Solving, and Risk Assessment. - Strong achievement orientation and ability to drive results. - Agile, adaptable, and strong analytical skills. - Strong collaborative skills How to apply You apply by clicking the ”Apply now” button below, where you enter your personal details, enclose CV and cover letter written in English or Swedish. We kindly ask you to submit your application as soon as possible, as we may work continuously with the selection and interview process. We look forward to hearing from you! Swedish Match is a listed company on the international market. We develop, manufacture and sell well-known brands of the highest quality in the Smokeless Products and Lights segments. With a flexible, innovative, and sustainable approach, we are working for having the right strategy, people, competences, products and structure in place to quickly meet changing market conditions. We want to maximize enjoyment of our products by minimizing the carbon footprint. With a portfolio of modern brands and brands with a long tradition, Swedish Match offers products both with and without tobacco that meet market demand. Offering tobacco consumers alternatives to cigarettes is at the heart of what we are doing. That's why we who work at Swedish Match are proud to work here – because together we make a difference!

11 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Environmental Manager Climate

Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll. Din roll Saab har ambitionen att vara ledande inom hållbarhet inom försvarssektorn. Är du intresserad av miljöfrågor och vill driva förändring erbjuder vi dig möjligheten att bidra till företagets omställning, med främsta fokus inom klimatområdet. Du kommer att ha en betydande ledarroll i Saabs klimatomställningsarbete och vara direkt delaktig i Saabs pågående science-based targets (SBT) projekt som fokuserar på att nå företagets kortsiktiga och långsiktiga klimatmål mot klimatneutralitet. Rollen har många tvärfunktionella samarbetspunkter och bygger kontakter både inom och utom företaget vilket innebär att nationella och internationella tjänsteresor förekommer. Du kommer att: * leda och följa upp hela eller utvalda delar av klimatprojektet samt rapportera och kommunicera projektets framfart till intressenter, främst internt men även externt * aktivt arbeta med risker och möjligheter * bidra till innovationsarbete och teknikutveckling mot fossilfrihet * representera Saab i externa forum kopplade till rollen * driva närliggande frågor som tangerar området såsom exempelvis biologisk mångfald Du kommer att ingå i gruppfunktionen för miljö på Saab och få representera gruppen i tvärfunktionella miljöfrågor utifrån behov. Gruppen, som leds av koncernens miljöchef, består av sju personer som med grund i individuellt djupare kunskapsområde tillsammans samarbetar på en övergripande nivå för att leda och styra Saabs miljöarbete. Primärt gäller placeringsort Linköping, Stockholm eller Arboga. Din profil Vi söker dig som med engagemang och intresse vill se och uppnå förändring genom aktivt agerande. Du har förmåga att se samband mellan aktiviteter i verksamheten och förstå hur beslut påverkar, både i ett kortare och längre perspektiv. Du bygger och nyttjar kontakter både inom och utanför organisationen för att samla in viktig information och påverka stora beslut. Du skapar struktur och tydliga delmål samt tar ansvar för att uppgifter slutförs i tid och med hög kvalitet. Förmågan att engagera, övertyga och förmedla budskap på ett tydligt sätt, både i grupp och enskilt, är kännetecknande för dig. Med entusiasm tar du dig an nya satsningar och förbättringar, men du förstår och bemöter människors motstånd till förändring med professionalism och uthållighet. Du har fingertoppskänsla som gör att du kan bedöma när traditionella metoder och beteenden bör frångås, och när det är viktigt att kompromissa för att företaget som helhet ska lyckas nå sina mål. Du har följande kunskaper/erfarenheter: * slutförd högskole- eller universitetsutbildning inom lämpligt område, så som miljö, teknik, kommunikation, informations - eller rättsvetenskap * ledarerfarenhet inom projekt eller av chefsansvar * god kommunikativ förmåga i tal och skrift inom svenska och engelska språket Det är meriterade om du dessutom har kunskap och erfarenhet om: * science-based target's regelverk * digitalisering, datahantering/analys Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här Observera att du kan ansöka på antingen svenska eller engelska. Välkommen med din ansökan!

9 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Utvecklingsingenjör till gasturbinstillverkare

Följ med på Siemens resa in i framtiden! Nu söker vi nästa Utvecklingsingenjör till avdelningen M&U, är detta du? Sök idag! Om företaget Företaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 30000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifter Med en växande flotta och ökad efterfrågan från kunder söker vår kund förstärkning till deras utvecklingsavdelning för modernisering och uppgraderingar (M&U) för medelstora gasturbiner. Gruppen består av 21 personer, med bakgrund inom olika teknikområden och det övergripande målet för M&U-avdelningen är att hjälpa deras kunder att bli bättre och nå nya mål. Detta inkluderar bränsleflexibilitet som möjliggör gröna bränslen, sänkning av utsläppen för att följa den ständigt föränderliga lagstiftningen och samhällets krav, öka den totala effektiviteten och förbättra effektuttaget. FoU inom M&U utvecklar lösningarna för att uppnå detta och paketerar dem till försäljningsprodukter för den globala gasturbinflottan. Din profil Du kommer att delta i utvecklingsprojekt och driva förstudier och utveckla uppgraderingsprodukter för servicemarknaden baserat på förstudier eller förbättringar av nya turbiner och förbereda en teknisk omfattning, i samarbete med andra avdelningar. Du kommer även att arbeta med att utveckla modifieringsprodukter baserat på förbättringar genom att sammanställa befintlig data och presentera den i ett säljbart paket samt att stötta Application Engineers med tekniska förtydliganden under leveransprojekt. Vi söker dig som har en kandidat- eller magisterexamen inom relaterat ingenjörsområde, eller motsvarande erfarenhet. Det är meriterande om du har kunskap om gasturbiner och hjälpaggregat. För att trivas i rollen bör du ha ett stort intresse för teknik, och du strävar efter att lära dig mer. Du är flexibel, har en hög samarbetsförmåga samt att du har ett strukturerat arbetssätt där planering är en viktig del. Du är en god kommunikatör, och du är bekväm med att använda engelska i skrift och muntlig. Ansökningsförfarande Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag , vilket innebär att du får din anställning hos Skill och blir uthyrd till kund. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Emelie Ring, [email protected] eller ring 011-199460. Välkommen med din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Senior BI-konsult till gasturbinstillverkare

Vi söker en erfaren BI-konsult med specialisering inom Tableau och Power BI för att ansluta till vårt dynamiska team. Som konsult kommer du att spela en nyckelroll i att främja företaget mot att bli datadriven och leverera BI-lösningar av hög kvalitet. Om företaget Företaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 30000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifter Du kommer att vara en del av företagets serviceorganisation, där det primära syfte är att driva verksamheten mot att bli mer datadriven genom att tillhandahålla BI-lösningar. I rollen kommer man att ansvara för datastyrning och att göra vissa delar av flottans data tillgänglig. Teamet består idag av sju personer, varav två arbetar med BI-verktyg. Din profil - Omfattande erfarenhet av BI-verktygen Tableau, Power BI, Snowflake, Alteryx och Qlik. Erfarenhet av SAP Analytics Cloud ses som meriterande. - Förmåga att snabbt förstå krav och befintliga datastrukturer. - Kunna bedöma och eventuellt föreslå förbättringar av befintlig kod och strukturer i främst befintliga Qlik-applikationer. - God förmåga att arbeta både självständigt och i team. - Utvärdera och förstå kundens krav. Ansökningsförfarande Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag , vilket innebär att du får din anställning hos Skill och blir uthyrd till kund. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Emelie Ring, [email protected] eller ring 011-199460. Välkommen med din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Underhållskonsult till Xeamit i Stockholm!

Är du vår nya stjärnkonsult? Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa kunder att skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är proffs på det vi gör och våra ledord är teamwork, tillgänglighet och trygghet. Till vårt kontor i Stockholm söker vi nu dig som är en fena på ERP system med inriktning underhåll. Som konsult på Xeamit är den ena dagen inte den andra lik! Här kommer du att få ett varierat arbete utifrån din expertis med många kontaktytor och med möjlighet till att vidareutvecklas. Hos oss finns en stark laganda med fokus på kvalitet och hög kundnöjdhet, och tillsammans skapar vi arbetsglädje och gemenskap i vårt fantastiska team! Din roll på Xeamit Vi söker dig som vill arbeta nära våra kunder i deras dagliga drift och med utmaningar kring deras affärssystem. Du är självgående och gillar problemlösning samtidigt som du uppskattar teamwork. Arbetet sker både i samarbete med andra i teamet, såväl som tillsammans med kund. Du är ansvarstagande och gillar att driva saker framåt. Du blir en naturlig del av kunders systemförvaltning och deras rådgivare, bollplank kring systemets livscykel och frågeställningar kring underhåll och närliggande processer. I rollen som underhållskonsult kommer du att arbeta med att utveckla systemstödet för underhållsverksamheten. Det innebär rådgivning kring hur systemet bör användas och vilka delar i systemet som är relevanta. Du kommer också att hjälpa till med att utveckla våra kunders verksamhetsprocesser, oftast kopplat till systemstödet. Arbetet innebär att sätta sig in i kundens verksamhet och förstå problem och möjligheter. Du kan delvis jobba från annan ort i denna tjänst och resor förekommer.Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning Om dig Vi söker dig som har flera års erfarenhet av underhåll och användande av underhållssystem, oavsett var du har fått den erfarenheten. Du vill jobba i en konsultroll med att stötta Xeamits kunder att utvecklas och bidra till framgång i deras verksamheter. Arbetet kräver förståelse för underhållsprocessen och ett intresse för IT-stöd. Vi söker dig som tycker det är roligt att utveckla och förbättra processer genom att analysera verksamheten och förstå behoven av systemstöd. Du vill också hjälpa till att få systemstödet att fungera. Du som söker har en utpräglad servicekänsla. Du är nyfiken och gillar att lösa problem, både självständigt och tillsammans med andra och tar dig gärna an utmaningar och vill lära dig nya saker. Vidare arbetar du självständigt och i samarbete med andra och strävar efter att uppnå en mycket god stämning i så väl gruppen som på arbetsplatsen! Om företaget Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa våra kunder skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är experter på affärssystem och erbjuder tekniska såväl som affärsstrategiska tjänster. Våra kunder brukar säga att vi är verkställare, rådgivare och utbildare i ett. Våra kunder är kärnan i vår verksamhet och vi är måna om att vara en långsiktig partner. I vårt arbete värdesätter vi teamwork, tillgänglighet och trygghet, och vi finns där när våra kunder behöver oss. Vi älskar det vi gör och drivs av att alltid skapa den bästa möjliga nyttan för våra kunder. Vår ambition är att fortsätta växa med mer kompetens samtidigt som vi fortsätter vara en personlig partner för våra kunder. Och så vill vi såklart bevara vår företagskultur baserad på arbetsglädje, teamwork och kundfokus. Är du intresserad? Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Tomas Köhler på EISS Rekrytering och Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Xeamit. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. EISS rekrytering och search EISS Rekrytering och Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

3 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Underhållskonsult till Xeamit i Linköping!

Är du vår nya stjärnkonsult? Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa kunder att skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är proffs på det vi gör och våra ledord är teamwork, tillgänglighet och trygghet. Till vårt kontor i Linköping söker vi nu dig som är en fena på ERP system med inriktning underhåll. Som konsult på Xeamit är den ena dagen inte den andra lik! Här kommer du att få ett varierat arbete utifrån din expertis med många kontaktytor och med möjlighet till att vidareutvecklas. Hos oss finns en stark laganda med fokus på kvalitet och hög kundnöjdhet, och tillsammans skapar vi arbetsglädje och gemenskap i vårt fantastiska team! Din roll på Xeamit Vi söker dig som vill arbeta nära våra kunder i deras dagliga drift och med utmaningar kring deras affärssystem. Du är självgående och gillar problemlösning samtidigt som du uppskattar teamwork. Arbetet sker både i samarbete med andra i teamet, såväl som tillsammans med kund. Du är ansvarstagande och gillar att driva saker framåt. Du blir en naturlig del av kunders systemförvaltning och deras rådgivare, bollplank kring systemets livscykel och frågeställningar kring underhåll och närliggande processer. I rollen som underhållskonsult kommer du att arbeta med att utveckla systemstödet för underhållsverksamheten. Det innebär rådgivning kring hur systemet bör användas och vilka delar i systemet som är relevanta. Du kommer också att hjälpa till med att utveckla våra kunders verksamhetsprocesser, oftast kopplat till systemstödet. Arbetet innebär att sätta sig in i kundens verksamhet och förstå problem och möjligheter. Du kan delvis jobba från annan ort i denna tjänst och resor förekommer. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning Om dig Vi söker dig som har flera års erfarenhet av underhåll och användande av underhållssystem, oavsett var du har fått den erfarenheten. Du vill jobba i en konsultroll med att stötta Xeamits kunder att utvecklas och bidra till framgång i deras verksamheter. Arbetet kräver förståelse för underhållsprocessen och ett intresse för IT-stöd. Vi söker dig som tycker det är roligt att utveckla och förbättra processer genom att analysera verksamheten och förstå behoven av systemstöd. Du vill också hjälpa till att få systemstödet att fungera. Du som söker har en utpräglad servicekänsla. Du är nyfiken och gillar att lösa problem, både självständigt och tillsammans med andra och tar dig gärna an utmaningar och vill lära dig nya saker. Vidare arbetar du självständigt och i samarbete med andra och strävar efter att uppnå en mycket god stämning i så väl gruppen som på arbetsplatsen! Om företaget Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa våra kunder skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är experter på affärssystem och erbjuder tekniska såväl som affärsstrategiska tjänster. Våra kunder brukar säga att vi är verkställare, rådgivare och utbildare i ett. Våra kunder är kärnan i vår verksamhet och vi är måna om att vara en långsiktig partner. I vårt arbete värdesätter vi teamwork, tillgänglighet och trygghet, och vi finns där när våra kunder behöver oss. Vi älskar det vi gör och drivs av att alltid skapa den bästa möjliga nyttan för våra kunder. Vår ambition är att fortsätta växa med mer kompetens samtidigt som vi fortsätter vara en personlig partner för våra kunder. Och så vill vi såklart bevara vår företagskultur baserad på arbetsglädje, teamwork och kundfokus. Är du intresserad? Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Tomas Köhler på EISS Rekrytering och Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Xeamit. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. EISS rekrytering och search EISS Rekrytering och Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

3 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Software and cybersecurity Engineer

Fullstack developer with 5 years experience of both backend and frontend. Experience in Flutter, Angular, react and Python.

2 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024