Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sales Manager till Wealth Management

Är du i början av din karriär och redo för ett nästa kliv? Är du duktig på försäljning och vill fortsätta utvecklas inom Private Banking eller förmögenhetsrådgivning? Vi söker nu en Sales Manager med fokus på rekrytering av nya kunder till Wealth Management, med placering i Stockholm. Genom att dagligen träffa framgångsrika personer och entreprenörer tillsammans med kompetenta kollegor och specialister bygger du snabbt ovärderlig kunskap och erfarenhet inom såväl vår bransch men därtill många andra områden. Det i kombination med att praktisera försäljning gör att du positionerar dig själv väl inför framtida utmaningar oavsett om du väljer att fortsätta i en av branschens mest givande roller eller ta klivet mot kundansvarig rådgivare, specialist eller management/ledarskap. Ge dig själv möjligheten att vara med i ett framåtlutat team där affären står i fokus och där du har stor möjlighet att vara med och påverka utvecklingen av verksamheten, och enhetens fortsatta tillväxt. Genom att få ta del av våra kunders erfarenheter och egna kollegors spetskompetenser kommer du utvecklas som person och öppna upp för goda framtida karriärmöjligheter. Om rollen Du ansvarar själv för hela processen vilket innebär att du tar den första kontakten med kunden, är med i kundmötet, följer upp och koordinerar insatserna för att ta affären i mål. Detta gör du tillsammans med den kundansvariga rådgivaren och de specialister som du själv valt ut för att passa er potentiella kund, vilket gör att du bygger upp ett eget nätverk internt. Efter avslutad affär tar rådgivaren över ansvaret för kundrelationen. Du tar ansvar för ditt eget resultat, och i tjänsten ingår även att planera, organisera, bjuda in till och genomföra kundevents. För att lyckas i tjänsten krävs att du är självständig med ett högt inre driv, att du är strukturerad samt har en god administrativ förmåga. Arbete kvällstid samt resor kan förekomma. Wealth Management Sales Sales är den del av vår verksamhet som fokuserar på rekrytering av nya kunder. Vi vänder oss i första hand mot förmögna privatpersoner och ägarledda företag. Största delen av teamet är placerade i Stockholm, men vi har även verksamhet i Göteborg och Malmö. Vi är ett framgångsrikt team på sju personer som strävar efter hög aktivitetsnivå och goda resultat. Enheten har funnits i närmare fem år och vi har tillsammans byggt upp en kultur där vi driver och utmanar varandra att växa och skapa bra affärer. Vi investerar löpande i professionell säljcoachning och utbildning, och vår ambition är att fortsätta expandera. Om Söderberg & Partners Wealth Management Söderberg & Partners Wealth Management är den del inom Söderberg & Partners som uteslutande fokuserar på kapitalförvaltning. Vi är ett område som växer kraftigt, och med fortsatt ambitiösa tillväxtplaner. Våra kunder är privatpersoner, ägarledda företag, stiftelser och institutioner. Söderberg & Partners Wealth Management består idag av cirka 450 medarbetare anställda i hela landet, inklusive finansiella rådgivare och specialister inom till exempel skatt, familjerätt och entreprenörsservice. Söderberg & Partners Wealth Management har återigen utsetts till Sveriges främsta Private Banking aktör 2023 enligt Kantar Sifo Prospera. Kvalifikationer: - Högt personligt driv - God social förmåga och vinnande personlighet - Strukturerad och ansvarstagande - Gillar att tala inför grupp - Behärskar engelska väl i tal och skrift - Avslutad högskoleutbildning, Swedsec- och/eller Insuresec-licens är meriterande Du får gärna ha arbetat i branschen i några år och ha erfarenhet av försäljning, och/eller rådgivning av finansiella produkter och tjänster, och känner dig nu redo att ta dig an mer förmögna kunder med mer komplexa behov. Men vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Bifoga CV och ett personligt brev som beskriver vem du är, varför du söker jobbet och varför du tror att du är en lämplig kandidat. Placering: Stockholm, Mäster Samuelsgatan 20 Tillträde: Snarast, efter överenskommelse Ersättning: Månadslön samt rörlig lön Sista ansökningsdag: 2024-05-03 Kontaktperson: Gabriella Frykbo, teamledare, 076 697 66 46 Per Nordström, Ansvarig för Sales samt vice affärsområdesansvarig, 073 321 00 29 Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden. Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar. Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas. Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Kundservicemedarbetare med försäkringserfarenhet till GarBo i Stockholm

Just nu söker vi en kundorienterad och kommunikativ kundservicemedarbetare till GarBo. GarBo är Nordens ledande leverantör av byggrelaterade försäkringar och tjänster. Sedan över 30 år erbjuder GarBo försäkringar, besiktningar och specialisttjänster inom bygg- och anläggningsbranschen. Tillsammans bidrar det till ökad kunskap, en tryggare byggprocess och minskad ekonomisk risk. GarBo behöver förstärka sin kundservice med ytterligare resurser och letar efter dig som brinner för service, är lösningsorienterad och hjälpsam. Om rollen I rollen som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande ärenden via telefon och e-post. I din roll ingår även all förekommande administration förknippad med försäkringar och de ärenden som kommer in. Du kommer att hantera ärenden från både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att ingå i ett mindre kundserviceteam och ni är alla dagligen inloggade på mail och telefon för att ge den absolut bästa servicen och skapa nöjda kunder. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Mood gallerian centralt i Stockholm. Dina arbetstider kommer vara måndag-fredag kl. 8:00-16:30. Din profil Du bör ha en gymnasieexamen och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice. Det är mycket meriterande med erfarenhet från försäkring eller bank- och finansbranschen. Du bör vidare vara en van datoranvändare. Då arbetet innebär dagliga kundkontakter är det ett krav att du är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare söker vi dig som brinner för att hjälpa kunder och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Vi tror att tjänsten passar dig som är lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull. Vi ser gärna att du är initiativtagande, nyfiken och intresserad samt att du har ett driv av att lära dig nya saker. För att trivas på GarBo är du empatisk, kommunikativ och drivs av att erbjuda enastående service till dina kunder. Du får energi av att göra kunderna nöjda och tar gärna initiativet i samtalet. Vidare är det viktigt att du är en lojal och en god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Mer om tjänsten: 6 månaders konsultuppdraguppdrag med goda möjligheter till förlängning eller anställning om båda parter önskar Tillsättning: Omgående Omfattning: Heltid, 37,5 timmes arbetsvecka Placering: Centralt i Stockholm, Norrlandsgatan 15 Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Varför jobba på Andara Professionals? Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen. Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens ochkundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla. Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån. Varmt välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäkringsrådgivare företag

Brinner du för försäljning och vill vara med på tillväxtresan inom företagsförsäkring? Försäkringspartner i Värmland söker nu en proaktiv försäkringsrådgivare. Vilka är vi? Försäkringspartner i Värmland är ett franchisebolag till Länsförsäkringar Värmland och jobbar med rådgivning inom företags-, motor- och personförsäkring till företagare och deras anställda i Värmland. Till vårt kontor på Drottninggatan i Karlstad söker vi nu dig som brinner för försäljning, vill vara en del av vår tillväxtresa och vara en professionell försäkringspartner till de värmländska företagen. Om tjänsten Vi söker en person som ska fungera som vår proaktiva rådgivare inom företagsförsäkring. Som proaktiv rådgivare i vårt bolag kommer du att arbeta med försäljning av våra försäkringsprodukter främst via telefon och digitala kanaler men även besök ute hos kunder. Dina främsta uppgifter blir att kontakta nya och befintliga kunder för att erbjuda försäkringslösningar inom företags- och motorförsäkring. Över tid kommer du att bygga upp ett eget kundbestånd bestående av små och medelstora företag. Du samarbetar nära dina kollegor för att erbjuda attraktiva helhetserbjudanden för kunden. I vår grupp som arbetar med företagsförsäkringar har vi olika ansvars- och kompetensområden för att få nå bästa framgång tillsammans. Du kommer arbeta nära övriga kollegor på företagsavdelningen för att som ett team jobba mot gruppens gemensamma mål så vi kan växa inom företags-, motor-, och pensionsförsäkring på den värmländska marknaden. Vem är du? Har du tidigare arbetat med försäljning och är van att använda datorn och telefonen som ditt främsta redskap är det en merit. För att trivas i rollen bör du vara en god kommunikatör som har lätt att uttrycka dig i både tal och skrift. Du har en förmåga att lyssna på, förstå och sätta dig in i kundens behov och situation. Utifrån din analys sätter du samman kundanpassade försäkringslösningar. Personliga egenskaper som kan komma väl till pass är att vara målinriktad och att motiveras av att skapa bra resultat. Du har ett stort eget driv, tar för dig och antar gärna nya utmaningar. Du gillar att vara med och påverka. Vi förutsätter att du brinner för försäljning och för att skapa långsiktiga kundrelationer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är flexibel och öppen för nya arbetssätt då du kommer vara en viktig spelare för att forma framtidens arbetssätt inom företagsförsäkring. Du kombinerar det egna drivet med att vara en lagspelare som ser till helheten och arbetar tätt tillsammans med kollegor inom försäkring och bank för att nå framgång tillsammans. Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning. Arbetet kräver diplomering inom företagsförsäkring, saknar du detta men är rätt person för rollen kommer vi att erbjuda dig utbildning. Vi tror att du har flerårig erfarenhet från försäljning inom försäkringsbranschen, gärna mot företag. Tjänsten kräver B-körkort. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en positiv, trygg och trevlig arbetsmiljö med engagerade och kompetenta medarbetare. Hos oss kommer du att få chansen att utvecklas inom området företagsförsäkring. Inledningsvis kommer du att jobba proaktivt med nya och befintliga kunder. På sikt kommer du att ha skapat ett eget kundbestånd och för rätt person kan möjligheten också finnas att bli delägare i vårt franchisebolag. Mer information Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Karlstad. Vi tillämpar provanställning under sex månader. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta, Dan-Johan Foogde, 054-775 16 26 eller 073-654 25 18, Håkan Elestedt 054-775 15 45 eller 070-379 76 18 eller Robert Johansson 054-775 16 88 eller 070-519 69 50. Mejla in din ansökan senast 17 maj till: [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024