Om tjänsten Som IT-supporttekniker är du en nyckelperson för att säkerställa att myndighetens IT-miljö fungerar smidigt för våra medarbetare. Du kommer att arbeta med att ge support och teknisk vägledning till användare, både på plats och på distans. Rollen innefattar en variation av arbetsuppgifter, från att lösa tekniska problem till att bidra till utvecklingen av våra IT-processer. Du kommer att ingå i ett professionellt och engagerat team som värdesätter samarbete, kvalitet och säkerhet i allt de gör. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge teknisk support till användare via telefon, mejl och webb. Utföra första felsökning Lösa inkommande ärenden i första kontakten Bidra till förbättring och dokumentation av rutiner för IT-support. Samarbeta med 2nd och 3rd line-support samt andra delar av organisationen för att säkerställa en effektiv IT-leverans. Kvalifikationer Krav: Eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet. 1-3 års erfarenhet av att arbeta med teknisk support. God ledning God problemlösningsförmågaoch ett strukturerat arbetssätt. Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med IT-support inom offentlig sektor. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ och har ett genuint intresse för att hjälpa andra. Du är lösningsorienterad och har en förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team. Din förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt är en framgångsfaktor i rollen. Praktisk information Placering: Centrala Stockholm. Anställningsform: Konsultuppdrag Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan idag!
Om jobbet Vi söker en IT-tekniker / On-site tekniker till vår kund Region Stockholmför uppdrag till deras supportenhet på Danderyds sjukhus.Enheternas huvuduppgift är att ge stöd och service som vänder sig direkt mot slutanvändare, där kundnärhet är den gemensamma nämnaren. Arbetsuppgifter Som IT-tekniker / On-site teknikeransvarar du för kontakten med deras viktiga användare på plats. Du jobbar enligt de processer som finns framtagna för Serviceförvaltningen och rapporterar till teamleader/enhetschef. Arbetsuppgifter för IT-tekniker / On-site tekniker kan bl.a. avse: Minst ett (4) års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom IT-support. Genom ärendehanteringssystem registrerar du ärenden enligt ITIL. Du lägger stort fokus på kvalité och service anpassat till Region Stockholm användarens IT-förmåga. Detta uppdrag innefattar primärt att installera och ställa upp nya datorer på arbetsplatser i sjukhusmiljö. Samt även installation av applikationer, skrivare och kringutrustning. Felsökning för att hitta grundorsak till enstaka eller återkommande störningar och rapportering av identifierade säkerhetsrisker kring området Arbetsplats. Erfarenheter och egenskaper Som person har du god samarbetsförmåga, gillar att ge service och är bra på det. Du lyssnar, rådfrågar andra och kommunicerar proaktivt med kollegor och kunder. Du delar med dig av expertis och sakkunskap, tar ansvar för att göra rationella bedömningar utifrån tillgänglig information samt levererar lösning till kund. Du lär dig snabbt nya uppgifter och bidrar till att utveckla enheten/gruppen och dess arbetssätt. Du har god förmåga att prioritera i ditt arbete och är pålitlig och stresstålig. Övrigt Start: 2025-02-24 Plats: Stockholm (Danderyd sjukhus) Sista ansökningsdag: 2025-01-31 Vi offererar dock ofta löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdraget från vår webbsida tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad av ett uppdrag rekommenderar vi dig att ansöka omgående Om D-Source Your source to ITD-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? Inget jobb för dig? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.
Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem.Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda. Om tjänstenRollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac Ansvarsområden: Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund. Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem. Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg. Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering. Kvalifikationer och egenskaperVi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa. Vidare ser vi gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst. Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder. Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska Övrig information Plats: Solna, Stockholm Omfattning: 100% Obs: Det här är ett konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Var med och bygg något stort! Boards on Fire är ett snabbväxande bolag som befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Vi söker nu ytterligareen Customer Success Agent som brinner för service och digitala lösningar. I den här rollen får du möjlighet att göra skillnad för våra kunder varje dag. Genom att hjälpa dem att använda våra verktyg på bästa sätt är du en viktig del av både deras och vår framgång. Som Customer Success Agent kommer du att vara med från start när vi välkomnar nya kunder, hjälpa dem att komma igång och ge support under resans gång. Du får sätta dig in i deras behov och utmaningar för att hitta rätt lösningar och skapa långsiktiga relationer. Genom nära samarbete med kollegor i Customer Success-teamet och andra avdelningar på Boards on Fire bygger vi tillsammans den bästa upplevelsen för kunden. Vi erbjuder dig: En arbetsplats där dina idéer och initiativ värderas högt Möjligheter att växa i takt med att vi växer Inspirerande kollegor som älskar att samarbeta och lära av varandra Snabba beslutsvägar och en dynamisk företagskultur En magisk arbetsplats på 17:e våningen i ICON Vi tror att du: Är nyfiken på att lära dig ny teknik och har lätt för att förstå digitala verktyg Har en stark känsla för service och tycker om att hjälpa andra Är kommunikativ med förmåga att motivera och engagera andra Agerar ansvarsfull, är driven och initiativtagande i ditt dagliga arbete Kvalifikationskrav: Vi ser att du har minst 1–2 års arbetslivserfarenhet inom något serviceyrke, industri eller IT-support. Mycket god skriftlig och muntlig förmåga i både svenska och engelska. Gymnasieutbildning (eftergymnasial utbildning är meriterande) B-körkort Övrigt: Tjänsten kan innefatta resor. Tjänsten är på heltid med placering i Växjö. Start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdagär 16 februari, men urval görs löpande – ansök redan idag! Vi på Boards on Fire är passionerade över att förbättra världen en dag i taget. Vår mission är att bygga de bästa lösningarna för daglig styrning och förbättringsarbete. Vi strävar efter att visualisera data på ett sätt som alla kan förstå. Även om vad vi gör är viktigt, så är det hur vi gör det som verkligen spelar roll. På Boards on Fire stödjer vi våra kunder och tar hand om varandra, och vi vill att du ska vara en del av vår resa. Dela dina idéer, ditt nytänk och ditt engagemang med oss. Tillsammans möter vi utmaningar, misstag och triumfer.
Vi söker nu en flera IT-supporttekniker till en av våra kunder i Stockholm. Som supporttekniker kommer du att vara en viktig del i att säkerställa en stabil IT-miljö och ge förstaklassig support till användarna Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera inkommande incidenter och serviceförfrågningar via telefon, e-post, servicedesk och ärendehanteringssystem Ge teknisk support på distans och på plats Felsöka och lösa diverse IT-relaterade problem Bidra till att förbättra rutiner och processer inom supporten Vi söker dig som: Har 2 års erfarenhet av support Har hög social kompetens och alltid har god service i fokus, mot både kunder och kollegor Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad Kan kommunicera väl på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Har god teknisk förståelse och är snabblärd när det gäller nya system Det är meriterande om du: Har relevant eftergymnasial utbildning eller certifiering inom IT Har tidigare arbetslivserfarenhet som supporttekniker Har kunskap inom ServiceNow eller liknande ärendehanteringssystem Har kunskap och erfarenhet av Microsoft 365 Har kunskap inom Active Directory Har kunskaper i PowerShell Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive: Spännande uppdrag hos en framåtsträvande kund Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken Mentor-program för kontinuerlig utveckling Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete Konkurrenskraftig lön och förmåner Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Om jobbet Vi söker en junior IT-Supporttekniker till vår kund Polismyndigheten.I rollen som IT-Supporttekniker kommer du att kategorisera och prioritera ärenden samt ansvara för att registrera ärenden inkomma via telefon eller webbanmälan. Du kommer även vara den som utför en första felsökning samt eventuell lösning tillsammans med användare per telefon eller mejl. I ditt dagliga arbete ingår att lösa inkommande ärenden i första kontakten där så är möjligt, och annars lägga dem vidare till andra eller tredje linjen. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifter för servicedeskpersonal kan bl.a. avse: Se till att it-utrustning fungerar. Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara. Administrera it-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utsta-iftsköer). Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. Ge telefonrådgivning. Ansvara för att registrera ärenden som inkommer via telefon Kategorisera och prioritera ärenden Utföra första felsökning Utföra workaround tillsammans med användaren per telefon Lösa inkommande ärenden i den mån det är möjligt, i första hand redan vid första kontakten Arbetstid utöver dagtid kan förekomma då servicedesk är bemannad dygnet runt årets alla dagar. Erfarenheter och egenskaper Gymnasial och/eller eftergymnasial utbildning med IT-inriktning. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska. Minst ett (1) års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom IT-support och helpdesk och/eller liknande arbetslivserfarenhet där telefonen använts som arbetsredskap. Erfarenheten ska ha införskaffats under de senaste fem (5) åren. Minst ett (1) års dokumenterad erfarenhet av felsökning av PC, kringutrustning och nätverkskommunikation via telefon. Erfarenheten ska ha införskaffats under de senaste fem (5) åren. Minst ett (1) års dokumenterad erfarenhet av arbete med MS Office. Erfarenheten ska ha införskaffats under de senaste fem (5) åren. Minst ett (1) års dokumenterad erfarenhet av arbete med Microsoft Windows Operativsystem. Erfarenheten ska ha införskaffats under de senaste fem (5) åren. Minst ett (1) års dokumenterad erfarenhet av arbete med något ärendehanteringssystem. Erfarenhet av remotehanteringsverktyg. För att trivas i detta uppdrag så ser vi att du som söker har följande egenskaper: Du vet vad Service är för en användare och du uppskattar att ge det Du är ordningsam gällande tidspassning och närvarande på arbetet Du är en positiv och social person Du är bekväm med att ge och ta emot så väl positiv som utvecklande konstruktiv feedback Övrigt Polismyndigheten ställer höga krav på konsults säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Säkerhetsprövning med registerkontroll samt tecknande av säkerhetsskyddsavtal enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan komma att genomföras av konsult respektive konsults arbetsgivare innan Uppdragsavtalet kan göras gällande. I vissa fall krävs svenskt medborgarskap. Om D-Source Your source to ITD-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? Inget jobb för dig? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.
ArbetsuppgifterVi söker en Supporttekniker till vårmyndighetskund i Stockholm.I rollen som Supporttekniker kommer du att kategorisera och prioritera ärenden samt ansvara för att registrera ärenden inkomma via telefon eller webbanmälan. Du kommer även vara den som utför en första felsökning samt eventuell lösning tillsammans med användare per telefon eller mejl. I ditt dagliga arbete ingår att lösa inkommande ärenden i första kontakten där så är möjligt, och annars lägga dem vidare till andra eller tredje linjen. Arbetsuppgifter för servicedeskpersonal kan bl.a. avse: Se till att it-utrustning fungerar. Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara. Administrera it-miljöer (t.ex. användarkonton och behörigheter). Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. Ge telefonrådgivning. Ansvara för att registrera ärenden som inkommer via telefon. Kategorisera och prioritera ärenden. Utföra första felsökning. Utföra workaround tillsammans med användaren per telefon. Lösa inkommande ärenden i den mån det är möjligt, i första hand redan vid första kontakten. Kvalifikationer Du hargymnasial utbildning med IT-inriktning. Du harminst 1 års arbetslivserfarenhet inom IT-support och helpdesk. Du harminst 1 års dokumenterad erfarenhet av arbete med Microsoft Windows Operativsystem. Du har god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska. Personliga egenskaper För att trivas i detta uppdrag så ser vi att du som sökerär en positiv och social person somvet vad service innebär. Du är ordningsam gällande tider och närvaro på arbetet. Vidare är dubekväm med att ge och ta emot feedback, så väl positiv som utvecklande konstruktiv feedback. Företagspresentation Vår kund är en statlig förvaltningsmyndighet med kontor runt om i Sverige, men för konsultuppdrag är placeringsorter Göteborg och Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start2025-04-21 och uppdraget förväntas löpa t.o.m.2026-03-31(med möjlighet till förlängning). Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbetasom konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Teknisk support i en roll med fokus på säkerhet och samhällsnytta! Är du en problemlösare som brinner för att leverera förstklassig service? Har du erfarenhet av IT-support och trivs med att hjälpa användare i deras dagliga arbete? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Om rollen Som IT-supporttekniker hos oss kommer du att vara en viktig del av vår Servicedesk. Du kommer att: Registrera och hantera inkommande ärenden via telefon och webbanmälan. Utföra felsökningar och ge snabb problemlösning i första kontakt med användare. Samarbeta med andra tekniska team för att säkerställa en smidig hantering av mer komplexa ärenden. Ge användarstöd kring hårdvara, mjukvara och IT-miljöer. Administrera användarkonton, behörigheter och utskriftsköer. Vad vi söker hos dig För att lyckas i denna roll tror vi att du är: Serviceinriktad – Du älskar att hjälpa användare och ge dem en positiv upplevelse. Noggrann och punktlig – Du säkerställer att ärenden hanteras snabbt och effektivt. En lagspelare – Du är kommunikativ, positiv och trivs med att samarbeta. Strukturerad – Du har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Kravprofil Vi söker dig som har: En gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom IT. Minst ett års erfarenhet av IT-support eller helpdesk, inklusive felsökning av PC, nätverk och kringutrustning. Erfarenhet av arbete med MS Office och Windows operativsystem. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem och remotehanteringsverktyg. Arbetstider och förmåner Plats: Stockholm Omfattning: Heltid 100%, kontorstider Start: 21 april 2025 Slutdatum: 31 mars 2026 Sista ansökningsdag: 30 januari 2025. Ta chansen att bli en del av ett dynamiskt team och utveckla dina tekniska färdigheter i en stimulerande miljö! Vi ser fram emot din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
About the role Are you passionate about combining Swedish maritime craftsmanship with cutting-edge technology, innovation, and sustainability? We are looking for a skilled, driven, and service-oriented IT Technician with operational responsibility for our IT environment. In this role, you will have the chance to work broadly within IT, taking ownership of our IT infrastructure while supporting a growing and innovative organization. Your primary workplace will be in Nyköping, but the role also includes operational responsibility for our Stockholm office, which involves occasional travel. Key Responsibilities IT Operations & Maintenance: Manage and maintain the company's IT infrastructure to ensure smooth daily operations. Technical Support: Serve as the first point of contact for IT support, providing assistance with PCs, Macs, telephony, and other hardware. Hardware Management: Install, configure, and maintain computers, phones, and IT equipment. Microsoft Dynamics 365 Expertise: Act as a super user for Microsoft Dynamics 365, supporting the organization in its usage. IT Security: Address IT security issues and ensure compliance with regulations, including NIS2. System Advisory: Provide recommendations on systems such as MES and HRM to improve operations. Procurement Support: Assist in the negotiation and purchase of hardware, systems, and software in collaboration with the Procurement team. Vendor Collaboration: Work closely with external suppliers to deliver high-quality IT solutions. Qualifications Strong communication skills in Swedish and English (verbal and written). Proven experience in first-line Helpdesk or similar technical support roles. Competence in Microsoft Dynamics 365. Technical proficiency in both PC and Mac systems. Hands-on experience with installation, configuration, and maintenance of IT hardware and software. Familiarity with NIS2 compliance or equivalent IT security frameworks. Problem-solving skills with a proactive and solution-oriented approach. Location Nyköping Contract Full-time, permanent contract with probationary period. Application Submit your application (CV + cover letter) online using the link below. We review applications on an ongoing basis. About X Shore The Swedish climate technology and electric boat company X Shore was founded in 2016 in Stockholm. Made in Sweden, X Shore has become the world's leading supplier of electric boats with customers in markets such as North America and Europe. X Shore’s boats use no fossil fuels and have minimal impact on marine wildlife. X Shore boats have received numerous design awards and have won European Powerboat of the Year, Best of Boats and Design awards globally. X Shore creates 100% electric boats for a fossil free tomorrow. By combining Swedish maritime craftsmanship with technology, innovation and sustainability, we are changing and charging the future of the boat industry. Sustainability is at the heart of everything X Shore does and the company was found by an independent auditor, Cicero Shades of Green AS, to be one of the most sustainable manufacturers in the world. For more information visit: www.xshore.com
We are now seeking an IT Support Techicianto our team in Tullinge. As IT Support Technician you will be the first point of contact when it comes to providing on-site support for SmartCella’s end users at our offices.The role includes troubleshooting and resolving issues with software, hardware and other IT-related problems. You will work closely with the IT Manager to ensure that SmartCella’s IT environment is reliable, secure and up-to-date, and that the users in the organization are receiving in-house support with a high service level. The role will be on-site five days per week andwill report to the CFO. Key responsibilities and scope of the role 1st line support of internal users on site for computers, mobile devices, print, network and conference rooms Responsible for the hardware inventory and PC installations Management of user accounts and license allocations Assisting in IT projects and activities Ensuring IT onboarding and offboarding of users are following the internal procedures Qualifications & experience To be successful in this role you need to beself-motivated, curious and service minded as a person. The role requires a “business first” mindset where a functioning IT environment for the end user is always top priority. Having good communication skills and being fluent in English and Swedish both verbally and in writing is a must. This role is for you who havea will to learn and improve within all areas of internal IT Management. Education/Learning Experience/Work Experience At least 1 year of experience as a Support Technician or in a similar role Good knowledge of Windows A general interest and curiosity in technology Excellent problem-solving skills A driver’s license Experience from the life science or IT industry is beneficial, but not a requirement. Interested? Submit your application today! We will review applications on an ongoing basis and hope to fill the position as soon as possible. SmartCella is a world-leading biotech company pioneering the future of targeted therapies by combining first-in-class delivery platforms with cutting-edge cell and gene therapies. The SmartCella group consist of SmartCella Holding AB, ProCella Therapeutics AB, SmartWise AB and SmartCella Solutions AB with a total of 80 employees from more than 25 nationalities.
Välj ett jobb för att visa detaljer