EElite Stora Hotellet i Jönköping söker extra housekeepingmedarbetare fö...

Elite Stora Hotellet i Jönköping söker en extra housekeepingmedarbetare för sommaren 2025 Brinner du för service och trivs med att jobba med människor? Då kan detta vara något för dig! Vi söker dig som är en positiv och noggrann person och som alltid vill göra det där lilla extra för att få 100% nöjda gäster. Nu söker vi extrapersonal till vår städavdelning på Elite Stora Hotellet i Jönköping. Elite Stora Hotellet ligger vackert beläget vid Vätterns strand mitt i centrala Jönköping. Hotellet är ett av Sveriges äldsta och mest klassiska stadshotell, och kombinerar historisk charm med modern komfort och personlig service. På Elite Hotels sätter vi alltid kvalitet och service i första rummet. Elite Stora Hotellet erbjuder eleganta och bekväma rum i en unik miljö med anor från 1800-talet. Hotellet har 167 rum, vackra konferenslokaler och restaurang, och vi strävar efter att varje gäst ska få en minnesvärd upplevelse hos oss. Arbetstiderna är varierande mellan dag, kväll och helg, och du kommer att bli en del av ett härligt team med engagerade kollegor. Tidigare erfarenhet från liknande arbete är meriterande men inget krav. Det viktigaste för oss är att du är: Positiv och glad Lösningsfokuserad och noggrann Snabblärd och punktlig Pålitlig och ansvarstagande Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ett trevligt och professionellt bemötande mot både gäster och kollegor samt god fysisk hälsa är A och O i denna roll. Arbetstider: I huvudsak dagtid inkl. helger, kvällar kan förekomma Omfattning: Extra vid behov och över sommaren 2025 Start: Omgående eller enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten, kontakta: [email protected] Sista ansökningsdag: Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Vi söker dig som: Har stor yrkesstolthet och gärna gör det lilla extra för gästen Har god organisationsförmåga Har ett öga för detaljer

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Personal till uppdrag i Kungsbackaregionen

Om oss: Rimab är ett serviceföretag som grundades i Göteborg 1989. Under drygt 30 år har vi arbetat för att våra kunder ska kunna lägga fokus på sin kärnverksamhet, genom att utveckla och effektivisera servicefunktioner som förenklar kundernas vardag. Vi har ca 350 medarbetare som jobbar inom Rimab och vi finns i Skövde, Västerås, Umeå och Göteborg där vi även har vårt huvudkontor. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om Rimab Facility Service www.rimab.com Om tjänsten: Vi söker nu personal till en av våra kunder i Kungsbacka. Uppdraget innefatta till stor del lokalvård men även andra uppgifter så som bädda sängar, ta hand om tvätt osv. Vidare ser vi gärna att du har sinne för detaljer och vill levererar en hög kvalitet på ditt arbete vilket är viktigt för kunden. Vi söker dig som: Har branscherfarenhet, gärna från hotell. PRYL eller SRY-utbildning Sinne för detaljer Är noggrann i ditt arbete och tycker om att arbeta för kvalité och service Trivs med att arbeta både självständigt och i team Behärskar svenska i tal och skrift Har körkort B Tjänsten är heltid Vi lägger stor vikt vid din personlighet, inställning och vilja att leverera en hög kvalitet Ersättning Lön enligt Fastighetsanställdas kollektivavtal Service-entreprenad & inom kollektivavtalet Kommunal Service-entreprenad. Semesterlön för fast personal och semesterersättning för säsongspersonal. Rörliga ersättningar enligt respektive kollektivavtal. Vierbjuderdig: Vi är en arbetsplats för alla och vi månar om att du ska snabbt bli en i gänget. Bra villkor, kollektivavtal och möjlighet till utbildning. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid med inledande provanställning på 6 månader. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna arbetsledare Edisa Adrovic på mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Varm välkommen med din ansökan!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Lokalvårdare
MIAB AB
Städare

N-Clean MIAB AB söker Lokalvårdare till en av våra kunder i Nyköping. I rollen som lokalvårdare kommer du att utföra alla städmoment inom hotell/ housekeeping. Är du en person som är omtänksam mot kunder och kollegor, engagerar dig i ditt arbete, samt jobbar du mot att leverera den bästa möjliga kvalitén så är det dig vi söker till vårat team. Språkkrav för tjänsten: Svenska eller engelska. Svenska eller engelska språket är ett krav för att kunna tala, läsa och kommunicera. Om dig: Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet inom lokalvård. Hotellstäd-housekeeping är meriterande. Tjänsten innebär arbete helger. Om oss: N-Clean MIAB AB har bedrivit lokalvård sedan 1979, vilket har gett oss en bred och gedigen erfarenhet av att utföra lokalvård i såväl offentlig som privat företagsmiljö. Vi arbetar flexibelt och proaktivt, alltid med ett professionellt utförande och uppträdande med kunden i fokus. N-Clean MIAB AB är en del av MIAB-gruppen. MIAB gruppen omsätter idag ca 1 miljard SEK och har 5000 anställda. Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag - här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person! Vi söker ett antal medarbetare för heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Hotell Städ

Vi söker nu en som har erfarenhet av att jobba med hotell städ. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara hotell städ men andra städ uppgifter kan förekomma. Du är flexibel, positiv, lojal och inte rädd för hårt jobb, samt har ett sinne för detaljer, trivs med att jobba i ett högt tempo, och har förmåga att följa instruktioner. Vi förutsätter att du förstår och kan uttrycka dig väl på svenska eller engelska och har en god fysik. Vi erbjuder en anställning för enstaka dagar eller visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning.

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Personal till uppdrag i Kungsbackaregionen/Lokalvård!

Om oss: Rimab är ett serviceföretag som grundades i Göteborg 1989. Under drygt 30 år har vi arbetat för att våra kunder ska kunna lägga fokus på sin kärnverksamhet, genom att utveckla och effektivisera servicefunktioner som förenklar kundernas vardag. Vi har ca 350 medarbetare som jobbar inom Rimab och vi finns i Skövde, Västerås, Umeå och Göteborg där vi även har vårt huvudkontor. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om Rimab Facility Service www.rimab.com Om tjänsten: Vi söker nu personal till en av våra kunder i Kungsbacka. Uppdraget innefatta till stor del lokalvård men även andra uppgifter så som bädda sängar, ta hand om tvätt osv. Vidare ser vi gärna att du har sinne för detaljer och vill levererar en hög kvalitet på ditt arbete vilket är viktigt för kunden. Vi söker dig som: Har branscherfarenhet, gärna från hotell. PRYL eller SRY-utbildning Sinne för detaljer Är noggrann i ditt arbete och tycker om att arbeta för kvalité och service Trivs med att arbeta både självständigt och i team Behärskar svenska i tal och skrift Har körkort B Tjänsten är heltid Vi lägger stor vikt vid din personlighet, inställning och vilja att leverera en hög kvalitet Ersättning Lön enligt Fastighetsanställdas kollektivavtal Service-entreprenad & inom kollektivavtalet Kommunal Service-entreprenad. Semesterlön för fast personal och semesterersättning för säsongspersonal. Rörliga ersättningar enligt respektive kollektivavtal. Vierbjuderdig: Vi är en arbetsplats för alla och vi månar om att du ska snabbt bli en i gänget. Bra villkor, kollektivavtal och möjlighet till utbildning. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid med inledande provanställning på 6 månader. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna arbetsledare Edisa Adrovic på mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Varm välkommen med din ansökan!

2 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
Städare/Städerska

OM ROLLEN Som anställd på Housekeeping har du en avgörande roll i att göra våra gästers hotellvistelse till en fem-stjärnig upplevelse. Du ansvarar för att städa och dekorera samtliga hotellrum samt allmänna ytor enligt hotellets standards. Alla våra hotellrum är unika när det kommer till både storlek och design, vilket också gör att städarbetet behöver anpassas därefter. Du kommer även att ha viss gästkontakt i din roll, vilket innebär att du behöver tycka om mötet med människor, är behjälplig och kan hänvisa våra gäster på ett korrekt sätt. Du kommer även arbeta med ”turndown service” under kvällstid, där är dina primära arbetsuppgifter att förbereda och göra rummen trivsamma inför kväll och natt. Som städare/städerska är du del av ett team med lång erfarenhet, en stark teamkänsla och som kommer lära upp och stötta dig. Samtliga i teamet arbetar på plats och finns tillgängliga för varandra. Housekeepingavdelningen arbetar för att säkerställa att effektivitet förenas med kvalitet och söker efter dig som kan arbeta både effektivt och har ett öga för detaljer. Det kommer stundtals att krävas en hel del arbete, att vara stresstålig, lösningsorienterad samt ha förmågan att utföra fysiskt ansträngande uppgifter är därför ett måste. För rätt person kommer det att vara både utvecklande, givande och framför allt väldigt roligt Vi har möjlighet att erbjuda anställning på 80% (cirka 4 dagar per vecka), alternativt 100% (cirka 5 dagar per vecka). Arbetstiden är förlagd till både kvälls och dagtid samt helger. Anställningen omfattas av kollektivavtal med försäkringar och tjänstepension. Ob-ersättning förekommer beroende på arbetstidens förläggning. VEM ÄR DU? Primärt söker vi efter dig som har tidigare erfarenhet av hotellrumsstädning, vidare ser vi även att du är ordningsam och effektiv samt har en strävan efter att utvecklas inom yrket. Housekeeping kommunicerar relevant information till sin personal via både mejl, möten och gemensamma anslagstavlor. Du behöver därför på ett enkelt sätt kunna ta till dig information i både tal och skrift i olika forum. Vi ser gärna att du har en aktiv livsstil då arbetet innebär mycket rörelse och kräver viss styrka. Minst 1 års tidigare erfarenhet av hotellrumsstädning Du har hög arbetsmoral och gör alltid ditt bästa Positiv, strukturerad och noggrann Grundläggande engelska i tal och skrift Grundläggande svenska i tal Ytterligare språkkunskaper är meriterande Du är bosatt i Sverige och har ett svenskt arbetstillstånd/ you are a living in Sweden and have a Swedish work permit. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. Tillsvidareanställning på 80% eller 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Lön enligt avtal, tillträde enligt överenskommelse. Anställningsförmåner och förmåner inom Grand Group. Vi genomför bakgrundskontroll som del av vår rekryteringsprocess. Urval och intervjuer sker löpande och du som går vidare i processen kommer att bli kallad till intervju inom kort. Intervju sker på plats på hotellet och kan komma att innehålla ett praktiskt moment.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Lokalvårdare

Falkenberg Strandbad, en oas där pool cluben bultar av känslor och förväntan, där drinkarna skakas och dekoreras med ananasblad och parasoll. Doften av klassiker kring det öppna köket i Brasserie Famille, grillen i Sandy’s ryker och Kelly's erbjuder dans på varje solbädd. Strandbaden är den perfekta platsen att titta ut över havet samtidigt som du rycks med av alla glada gäster. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över. Vi lever våra värdeord i allt vi gör – Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig – är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Ansvarsområden för lokalvårdare Daglig städning av hotellrum, allmänna ytor och specifika områden enligt städplan. Se till att alla gästutrymmen är rena och trevliga, för att skapa en oförglömlig gästupplevelse. Fylla på städmaterial och rapportera om brister eller behov av komplettering. Föra dialog med kollegor och andra avdelningar för att säkerställa effektiv drift. Kvalifikationer och egenskaper Noggrannhet: Hålla höga standarder för renlighet och ordning. Serviceinriktad: Ha ett starkt engagemang för att möta och överträffa gästernas förväntningar. Flexibilitet: Förmåga att anpassa sig till föränderliga arbetsbelastningar och rutiner. Samarbetsförmåga: Arbeta bra i team för att uppnå gemensamma mål. Anställningsdetaljer Anställningsform: Deltid, tillsvidare Tillträde och lön: Enligt överenskommelse UtvecklingsmöjligheterHos oss får du möjligheten att växa och utvecklas inom företaget. Vi erbjuder kontinuerlig träning och utbildning i olika områden för att inspirera och motivera vår personal. Det finns även personalrabatter på våra olika destinationer och restauranger inom Norden. Bli en del av vårt teamLockas du av att jobba i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik? Tveka inte att söka till oss! Vi ser fram emot att höra från motiverade kandidater som vill bidra till vår framgång och skapa enastående upplevelser för våra gäster. Skicka din ansökan idag! Om Ansökningsprocessen: Vi kommer att hålla intervjuer löpande. Sista ansökningsdag är den 14 april. Erfyller du inte alla krav? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå; vi är öppna för att överväga kandidater med relevant arbetslivserfarenhet och utbildning.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Hotellstädare till hotell utanför Södertälje

Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Hotellstädare i Stockholm

Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholm som din arbetsplats? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren personal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på flera olika hotell runt om i Stockholm du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell arbeta heltid i sommar med möjlighet till förlängning tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell, viktigt då du kommer arbeta ute hos våra kunder i Stockholmsområdet Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Hotellstädare till Arlanda

Om jobbet: Vi på RestaurangAssistans söker duktig och erfaren personal inom hotellstäd till vårt grymma städteam på Arlanda. Vem är du? har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på ett av Arlandas många hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

28 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025