. Tjänsten går ut på att via telefon sälja och marknadsföra mobila tjänster till privatpersoner och företag. Karriärmöjligheterna inom företaget är mycket goda, då vi hela tiden växer. Vi erbjuder kontinuerlig utbildning inom sälj- och kundhantering tillsammans med tävlingar och generösa priser. Det är ett krav att du behärskar svenska språket i både tal och skrift men i övrigt krävs ingen tidigare erfarenhet av försäljning då vi utbildar på plats. Du har drivet, vi ger dig de verktyg som behövs för att utvecklas till en prisbelönt säljare! Om Fonia: Vi är Fonia. Den flexibla mobiloperatören för konsumenter och entreprenörer. Vi på Fonia drivs av att förenkla komplexitet. För oss betyder det att tänka nytt och att göra saker annorlunda. Fonias tjänster är speciellt utvecklade för att förenkla vardagen för våra kunder. Vårt mål är att skapa transparenta och problemfria lösningar för företagare och konsumenter - enkelt, smidigt och prisvärt Vi söker dig som: * Vill tjäna mycket pengar, är hungrig och framförallt har en vinnarskalle! * Som person är du driven och söker alltid en lösning på de hinder du stöter på. * Du är förtroendeingivande och har en vilja att alltid nå de mål som sätts upp. Om du är rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom vår organisation. * Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav. Din personlighet är det som avgör om du är en passande kandidat, det viktigaste är att du är en glad person med ett leende som lätt smittar av sig! Vi erbjuder dig: * En lättsåld produkt som inte kräver någon tidigare säljerfarenhet! * 15 000 kr fastlön + hög provision + bonus (snittlön 27 500 kr) * Tävlingar med generösa priser! * Karriärmöjlighet inom företaget! * Kontinuerlig coaching. * Säljutbildning och vidareutbildning. * Stora utvecklingsmöjligheter. Typ av anställning: Tillsvidare (heltid) Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Övrigt: För allas trivsel råder dresscode "propert och städat" på kontoret Arbetstider: 08:00 - 17:00 måndag-fredag Läs mer om tjänsten på www.fonia.se OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga så snart vi kan och behandlar ansökningar löpande.
Nyfiken på försäljning? Vi söker innesäljare till välkända varumärken – varma leads och coachning ingår! Vill du komma igång med din karriär – och samtidigt tjäna pengar, få coachning och ha kul på jobbet? Då har vi något för dig! Bigacom växer och söker nu flera juniora innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända företag inom energi, telekom och tjänster – och du får sälja smarta lösningar till privatpersoner via telefon. I vissa projekt ringer du nya kunder, i andra kontaktar du varma leads som redan visat intresse. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi lär dig allt du behöver på plats. Det viktiga är att du är positiv, målmedveten och gillar att prata med människor. Vad du kommer göra: Ringa privatpersoner och presentera produkter och tjänster Ha enkla, trevliga samtal – du får ett färdigt manus att jobba med Anpassa erbjudanden efter kundens behov Få coachning och stöd från erfarna kollegor och ledare Vi söker dig som: Är social, nyfiken och gillar att prata i telefon Trivs med att jobba mot mål (och gillar att fira framgångar!) Pratar flytande svenska Vill testa på eller utvecklas inom försäljning Tidigare säljerfarenhet? Bra! Men inget krav Vad vi erbjuder: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr/månad Coachning, utbildning och stöttning varje dag Möjlighet att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien! Ett positivt team som lyfter varandra och firar varje sälj Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen, 1 min från tunnelbanan Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom:Vi är en växande aktör inom försäljning, kundservice och bemanning – med kontor i Stockholm och Marbella. Vi tror på enkelhet, energi och att alla kan lyckas med rätt stöd. Sök nu!I denna rekrytering samarbetar vi med DocuPartner. Har du frågor? Kontakta rekryterare Linda Ström: [email protected] 070-825 08 10 Urval sker löpande – välkommen med din ansökan!
Gillar du att ge service och vill lära dig mer om maskiner i sommar? Ramirent i Örebro söker dig som vill ha ett lärorikt sommarjobb hos en branschledare! Ansök redan idag – urval sker löpande OM TJÄNSTEN Ramirent är ett ledande uthyrningsföretag inom bygg- och anläggningsbranschen. På Ramirent i Örebro möts du av ett team med högt i tak, god sammanhållning och en vilja att leverera service av högsta kvalité till alla kunder. Som innesäljare kommer du att vara ansiktet utåt och hjälpa kunderna med deras behov. Kunderna är främst företag inom byggbranschen men även privatpersoner, som du kommer få ta emot och hjälpa i butik och via telefon. Tjänsten är på heltid under veckorna 26-32, med eventuell möjlighet till deltidsarbete under hösten förutsatt att samarbetet fungerar bra. Du erbjuds - En gedigen introduktion - En social och varierad roll med kundkontakt och administration - Ett välkomnande team och en arbetsplats med högt i tak - Hos oss får du inte bara ett sommarjobb – som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer att hjälpa kunder i butiken, svara i telefon och ge rådgivning om Ramirents produkter. * Bemöta och hjälpa kunder i butiken * Svara på inkommande samtal och e-post från kunder * Ta emot beställningar och ge rådgivning om produkter VI SÖKER DIG SOM - Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Kan kommunicerar obehindrat på svenska och engelska - Har datavana då du kommer att arbeta i olika system Det är meriterande om du har - Arbetat i en serviceinriktad roll - Erfarenhet från liknande roll - Kunskap om maskiner För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Social - Ansvarstagande - Tillmötesgående Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Ramirent AB här!
Vi söker dig som vill jobba extra som innesäljare och kundmottagare hos oss på Ditec Sisjön – en av Göteborgs största och mest moderna anläggningar för bilvård och lackskydd. Om jobbet: Just nu behöver vi täcka upp heltid mellan 21 juli och 8 augusti. Utöver det erbjuder vi extraarbete 1–2 dagar i veckan både före och efter perioden. Du kommer att arbeta med: – Försäljning och bokning av våra bilvårdstjänster – Planering av arbetsdagar – Kundmottagning på plats – Telefonsamtal och mejl Om dig: Du gillar att sälja, är strukturerad och har en positiv attityd mot kunder. Erfarenhet från kundtjänst, service eller försäljning är ett krav. Vi lär upp dig om både tjänster och system. Om oss: Ditec Sisjön är specialister på bilvård, lackskydd, rekond, PPF, fönstertoningsfilm och rostskydd. Vi jobbar med både privat- och företagskunder, och sätter alltid kvalitet och kundnöjdhet i första rummet. Vill du vara en del av vårt team i sommar och framåt? Skicka din ansökan till [email protected] eller ring 070-869 18 57.
Om Allt Om Hållbarhet Allt Om Hållbarhet är en inspirerande plattform där företag kan lära sig om och engagera sig i hållbarhetsfrågor. Vi erbjuder vägledning om aktuella lagar och regler samt praktiska strategier för att hjälpa företag att ligga i framkant och driva positiva förändringar. Vi stöttar även företag i att hitta bidrag och resurser för att ställa om till mer hållbara verksamheter. Vi håller våra abonnenter informerade genom vårt regelbundna nyhetsbrev, som innehåller aktuella nyheter, lagar och trender inom hållbarhet. Våra kunder får värdefulla insikter och praktiska råd direkt i sin inkorg. Som abonnent på Allt Om Hållbarhet får man dessutom fri tillgång till vår supporttjänst, där man kan ställa frågor om hållbarhet och få hjälp med blanketter och ansökningar. Vår mission är att göra hållbarhet tydlig och lättillgänglig, så att företag kan ta aktiva steg mot en mer hållbar framtid. Om rollen Vi söker nu Säljare Allt om Hållbarhet befinner sig i en spännande expansiv fas och söker nu flertalet nya säljare till teamet. Som Säljare hos Allt Om Hållbarhet kommer du framförallt kontakta företag i syfte att presentera plattformen, dess nyhetsbrev och rådgivningstjänst - ett abonnemang som många organisationer alltså är i behov av för att hamna i rätt riktning eller komma vidare med redan befintligt hållbarhetsarbete. Det är naturligtvis meriterande om du har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning. Allt Om Hållbarhet värderar trivsel och utveckling - du kommer arbeta i ett team med god sammanhållning där vi lär av varandra. Som Säljare har du en garantilön som ger trygghet, men också en möjlighet att påverka din lön med obegränsad provision. Vi söker dig som: Trivs med att jobba i ett högt tempo och har viljan att utvecklas. Har god kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta både enskilt och i grupp. Talar flytande svenska. Vi erbjuder: En spännande arbetsplats med gynnsamma utvecklingsmöjligheter. Tävlingar och roliga aktiviteter. Säljutbildning. Goda förutsättningar till att påverka din lön. Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 08:00-17:00. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Borås. Är du intresserad eller vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Säljchef Ninos Bel på 073 542 37 92. Pga. semestertider kan återkoppling dröja något. Vi ser fram emot att höra från dig!
Letar du efter ett extrajobb som passar vid sidan av studierna och vill utvecklas inom försäljning? Är du serviceinriktad, självgående och gillar att bygga relationer? Hos oss får du chansen att växa tillsammans med ett engagerat team, samtidigt som du får värdefull erfarenhet inom sälj och kundkontakt! Som säljare hos vår kund arbetar du med försäljning där du genomför säljsamtal samt bokar dina egna kundmöten. Du har en aktiv och viktig roll där du bidrar till att skapa fina kundupplevelser, samtidigt som du utvecklar din kommunikativa förmåga och får insikt i säljprocesser. Arbetsuppgifter – Säljarbete, kundkontakt och administration för studenter Kontakta nya och befintliga kunder via telefon, mejl och digitala möten Presentera erbjudanden, boka möten och följa upp pågående kontakter Stötta säljteamet med administration, uppdatering av kundregister samt hantering av inkommande förfrågningar Bidra till teamets gemensamma mål och ge service i toppklass Samarbeta med andra avdelningar för ett effektivt arbetsflöde Vad vi erbjuder – Flexibelt säljjobb för studenter med utvecklingsmöjligheter Extrajobb på deltid- 75 % Trygg anställning som konsult hos Andara Group Stöttande kollegor, regelbundna teamträffar och nära kontakt med konsultchef Löpande utbildning och coachning inom försäljning och kundkommunikation Arbete i moderna lokaler, centralt eller hybrid vid behov Vem söker vi? – Drivna och kommunikativa studentmedarbetare inom sälj Du är student på universitet, högskola eller yrkeshögskola Har ett intresse för försäljning, service och kundkontakt Trivs med att arbeta målinriktat och motiveras av utmaningar Är strukturerad, positiv och prestigelös i din arbetsstil God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av sälj, kundservice eller telefonvana är meriterande men inget krav Anställningsvillkor – Extrajobb inom sälj för studenter i Stockholm/Solna Omfattning: Ca 75 % Start: Enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholm city Anställning: Konsult via Andara Group Andara Group hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att få arbeta med dig som extrajobbare inom säljteamet!
Välkommen till Prototal! Prototal-gruppen är Europas ledande tillverkare inom 3D-print, formsprutning och vakuumgjutning. Vi är i en expansiv fas och söker nu en innesäljare/projektledare till vårt team i Götene. Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har ett starkt kundfokus. Du trivs i en dynamisk miljö där du får kombinera teknisk förståelse med service och kommunikation. Arbetsuppgifter Vara kundens primära kontaktperson och säkerställa hög servicenivå. Hantera kundförfrågningar, offerter och orderflöde. Ansvara för projekt från offertstadium till leverans. Koordinera med interna funktioner såsom produktionsplanering, kvalitets- och miljöansvariga samt produktionsteknik. Bidra till affärsutveckling och kundrelationer. Arbeta proaktivt med att följa upp pågående projekt och kundnöjdhet. Identifiera förbättringsmöjligheter i processer och kundflöden. Krav på kompetens och erfarenhet Erfarenhet av liknande roll inom teknisk försäljning, kundservice eller projektledning är meriterande God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. Teknisk förståelse inom industri eller tillverkning. Hög servicekänsla, ansvarstagande och förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Ekonomisk förståelse och affärsmässighet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. God systemvana, erfarenhet av affärssystem är meriterande. Övrigt Arbetet sker i nära samarbete med flera funktioner inom företaget. Resor kan förekomma i viss omfattning. Kollektivavtal tillämpas. Förmåner enligt företagets policy. Tycker du att tjänsten ser intressant ut och du har de kvalifikationer vi söker så ser fram emot din ansökan. Tillsättning av tjänsterna sker löpande. Mejla din ansökan till Micael Wästefors: [email protected]
Sök jobbet som B2B-säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som B2B-säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som B2B-säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad
Välj ett jobb för att visa detaljer