Vill du ta steget in i en spännande säljkarriär? Vi söker dig som är driven, social och vill arbeta 75% som säljare på ett nystartat bolag i Stockholm! Vår kund är ett nystartat företag med kontor i centrala Stockholm. Hos vår kund får du möjlighet att påverka och forma företagets utveckling samtidigt som du får värdefull erfarenhet av försäljning och företagsutveckling. Arbetsuppgifter – sälj, kundkontakt och affärsutveckling Kontakt med nya kunder genom telefon, mejl och personliga möten Boka och genomföra kundmöten Presentera tjänsten på ett professionellt och engagerande sätt Assistera vid offert- och orderhantering Bidra till att utveckla och förbättra försäljningsprocesser Vem söker vi? En engagerad, kommunikativ och resultatinriktad junior säljare som Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har ett stort intresse för försäljning och vill utvecklas i rollen som säljare Är van vid dator och har ett strukturerat arbetssätt Kommunicerar enkelt och trivs med många kontaktytor Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller motsvarande, men det viktigaste för oss är din attityd och vilja att utvecklas! Mer om tjänsten Arbetet är på 75 % med möjlighet till utökning på sikt Vår kund sitter i moderna och lättillgängliga lokaler i centrala Stockholm Introduktion och löpande coachning för att du ska lyckas i rollen Konkurrenskraftig timlön och möjlighet till provision Start: omgående Tjänsten är ett ”konsultuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om jobbet Är du en driven säljare? Vi söker en riktig vass säljare med några års erfarenhet. Vanliga arbetsuppgifter Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, tar kontakt med kunderna Sälja våra tjänster, konsulttjänster inom Kvalitet, SCM och Digitalisering Ha kontakt med konsulter som är på uppdrag hos våra kunder Kvalifikationer Några års erfarenhet som säljare Stark kommunikations- och förhandlingsförmåga Van användare av Microsoft 365 Erfarenhet av Konsultbranschen är mycket meriterande. Talar och skriver flytande svenska Varför ska du välja Northcon På Northcon tillvaratar vi och värdesätter kompetens, erfarenheter och olikheter. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och din förmåga att se saker ur ett nytt perspektiv. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Har du några frågor är du välkommen att mejla oss eller använda vår chatt så svarar inom kort. Välkommen med din ansökan! Vi väljer att inte ta emot några samtal från säljare och rekryterare i denna process.
Vill du jobba med något som faktiskt gör skillnad – samtidigt som du pluggar? Vi på 1KOMMA5 söker nu en självgående deltidsstjärna som kan hjälpa oss att boka in konsultationer med kunder som vill satsa på solceller, laddboxar och andra smarta energilösningar. Det här är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar och vill jobba några kvällar och helger – med bra lön, värdefull erfarenhet och chans att utveckla dina färdigheter inom kommunikation och försäljning Vad innebär jobbet? Du kommer att: Ringa inkommande leads (alltså personer som redan visat intresse) Boka in möten för våra energiexperter – antingen på plats eller via telefon Prata med människor som vill förstå hur de kan spara pengar och energi Arbeta självständigt från vårt kontor i Malmö – du är ansvarig på plats under dina arbetspass Arbetstider – perfekt för dig som pluggar Vardagar: 17:30–20:00 Helger: 10:00–14:00 Vad får du? Fast timlön + möjlighet till bonus Flexibla tider som funkar med studier Erfarenhet av försäljning, kundkontakt och framtidsbranschen energi Introduktion & utbildning – vi lär dig allt du behöver kunna Ett meningsfullt extrajobb där du bidrar till en grönare framtid Vi tror att du: Pluggar på högskola eller universitet och vill jobba extra Är bekväm i telefon och gillar att prata med folk Tar ansvar och trivs med att jobba självständigt Pratar och skriver flytande svenska (engelska är ett plus!) Har lite erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning (inte ett krav – vi lär dig!) Plats: Malmö (arbete sker på kontoret) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid – kvällar och helger Vi genomför bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av 1KOMMA5 – där du får växa, lära och göra skillnad
EGN fortsätter att expandera och vill förstärka sitt team med en Nätverksrådgivare! De erbjuder en rolig roll där du får möjlighet att utvecklas på lång sikt. Har du en kommunikativ och förtroendeingivande ådra? Då vill jag gärna ta ett samtal med dig! Kika på annonsen och skicka in ditt CV så pratar vi mer! Information om EGN Executives Global Network EGN är en oas för Sveriges chefer och ledare, för generöst kunskapsdelande och reflektion. De brinner för att tillsammans göra varandra bättre, både som ledare och som medarbetare. EGNs värderingar är glädje, energi och generositet. Chefer och ledare är ofta ensamma i sina beslut kring strategier och organisation, samtidigt som de förväntas utveckla sin ledarskapsförmåga. Genom att bli del av en nätverksgrupp får de tillgång till ett förtroligt forum där medlemmarna hjälper varandra att lösa utmaningar och strategiska frågor genom ett generöst kunskaps- och erfarenhetsutbyte. EGNs medlemmar är del av deras professionella nätverksgrupper med tillgång till 14 000 medlemmar i 13 länder. Medlemmarna har även tillgång till globala, digitala plattform för nätverkande - Member´s Universe, sparringsamtal och en rad olika webinars. Du erbjuds En spännande affärsorienterad roll där du arbetar mot nyckelpersoner inom svenskt näringsliv. Goda utvecklingsmöjligheter och ständigt lärande i en värderingsstyrd organisation. En fast marknadsmässig lön plus ett förmånligt provisionssystem. Välutvecklat introduktionsprogram för alla nyanställda. En arbetsgivare med Great Place to Work-certifiering Arbetsuppgifter Som Nätverksrådgivare är du en del av ett team om 14 personer där målet är att rekrytera ledare med matchande profil till någon av våra nätverksgrupper och därigenom bidra till vår vision. Du kommer exempelvis att: Söka du upp chefer och ledare inom svenskt näringsliv. Lyssna in behov och utmaningar och ger förslag på grupp som kan ge maximalt värdeskapande. Informera om nyttan med EGN:s nätverk och medlemskap. Bygga relation med målgruppen via fysiska möten, telefon och e-post. Vi söker dig som har: Akademisk examen eller minst tre års relevant arbetslivserfarenhet från en roll där kundbemötande och försäljning har varit en del av arbetet. Stor social kompetens och förmåga att skapa förtroende. Intresse för ledarskapsfrågor och näringsliv Du har hög energi, gillar att arbeta i ett högt tempo, samtidigt som du arbetar strukturerat och disciplinerat. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Stockholm, Telefonplan URVAL: Sker löpande KONTAKT: Oskar Norberg Professionals Nord söker i samarbete med EGN en Nätverksrådgivare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos EGN. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och EGNs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Vill du jobba med något som faktiskt gör skillnad – samtidigt som du pluggar? Vi på 1KOMMA5 söker nu en självgående deltidsstjärna som kan hjälpa oss att boka in konsultationer med kunder som vill satsa på solceller, laddboxar och andra smarta energilösningar. Det här är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar och vill jobba några kvällar och helger – med bra lön, värdefull erfarenhet och chans att utveckla dina färdigheter inom kommunikation och försäljning Vad innebär jobbet? Du kommer att: Ringa inkommande leads (alltså personer som redan visat intresse) Boka in möten för våra energiexperter – antingen på plats eller via telefon Prata med människor som vill förstå hur de kan spara pengar och energi Arbeta självständigt från vårt kontor i Malmö – du är ansvarig på plats under dina arbetspass Arbetstider – perfekt för dig som pluggar Vardagar: 17:30–20:00 Helger: 10:00–14:00 Vad får du? Fast timlön + möjlighet till bonus Flexibla tider som funkar med studier Erfarenhet av försäljning, kundkontakt och framtidsbranschen energi Introduktion & utbildning – vi lär dig allt du behöver kunna Ett meningsfullt extrajobb där du bidrar till en grönare framtid Vi tror att du: Pluggar på högskola eller universitet och vill jobba extra Är bekväm i telefon och gillar att prata med folk Tar ansvar och trivs med att jobba självständigt Pratar och skriver flytande svenska (engelska är ett plus!) Har lite erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning (inte ett krav – vi lär dig!) Plats: Malmö (arbete sker på kontoret) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid – kvällar och helger Vi genomför bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av 1KOMMA5 – där du får växa, lära och göra skillnad
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!
Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!
Vill du arbeta med försäljning i en stabil och växande bransch där du bidrar till att förenkla affärer mellan näringsliv och offentlig sektor? Pabliq söker nu en målinriktad och kommunikativ säljare som vill vara med och hjälpa företag att lyckas med sina offentliga affärer – i en roll med tydliga mål, god struktur och starkt stöd från teamet. Om företaget Pabliq är ett svenskt företag som tillhandahåller en digital bevakningstjänst för offentliga upphandlingar. Genom vår plattform får företag automatiserad och relevant information om aktuella affärsmöjligheter inom offentlig sektor – anpassat efter deras bransch, geografiska område och behov. Sedan 2019 har vi vuxit stadigt och arbetar idag med företag i både Sverige och Norden. Vår tjänst gör det enklare för företag att förstå, hitta och delta i upphandlingar – ett område som traditionellt har upplevts som komplext. Vi är ett resultatorienterat företag med högt engagemang och tydliga strukturer. Hos oss blir du en del av ett drivet och sammansvetsat team där vi hjälps åt att nå våra mål – och har roligt på vägen. Om tjänsten Som säljare på Pabliq får du en nyckelroll i vår fortsatta tillväxt. Du kommer att arbeta i ett engagerat team, där vi gemensamt fokuserar på att leverera värde till våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Boka och genomföra digitala säljmöten med företag i olika branscher Bearbeta och följa upp leads Presentera vår tjänst och identifiera kundens behov Arbeta strukturerat i CRM med dagliga och veckovisa mål Bidra till att vidareutveckla våra säljprocesser Tjänsten är på heltid och utförs på plats på vårt kontor i Stockholm. Du får tillgång till löpande coachning, verktyg och en beprövad säljmodell. Vi söker dig som: Har ett starkt eget driv och motiveras av tydliga mål Är trygg i att kommunicera via telefon och video Har förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Trivs i en roll där relationer och kundnytta står i fokus Vill utvecklas inom försäljning och växa i en kommersiell roll Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har troligen en bakgrund där du är van att prestera mot mål, exempelvis från försäljning, kundservice, idrott eller annan prestationsbaserad miljö. Vi erbjuder: Fast grundlön + provisionsmodell Gedigen introduktion och löpande utveckling En välfungerande tjänst med tydligt kundvärde Engagerade kollegor och en härlig arbetsmiljö Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Stockholm Urval: Sker löpande Kontaktperson: Oskar Norberg Professionals Nord söker för Pabliqs räkning säljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Pabliq. Alla frågor kring tjänsten går till [email protected]
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer