Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi extra förstärkning inom försäljning till Digital Sales, både för sommaren och till hösten. Om jobbet Som Digital Sales Rep kommer du att kombinera sälj- och rådgivarrollen. Du kommer att bearbeta leads från både privat- och företagskunder via telefon och erbjuda våra tjänster inom auktion och inköp. I din roll ingår även att vara en rådgivare för våra kunder, hjälpa dem att lösa sina frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Din huvudsakliga uppgift blir att leverera försäljning och kundservice av högsta klass. Som ny medarbetare hos oss får du en strukturerad upplärning och introduktion till arbetsuppgifterna. Du får stöttning och ett nära samarbete med dina kollegor samt andra funktioner internt. Din profil Vi söker dig som trivs i en fartfylld miljö, älskar försäljning, är driven och sprider positiv energi till människor runt om kring dig. Vi ser även att du har: • Har fullgjort din gymnasieexamen. • Har ett genuint intresse för försäljning. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med utgående försäljning via telefon. • Har telefon- och datavana och kan svenska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. • Det är en fördel om du har intresse av och viss kunskap om bilar. • Trivs med att ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en visstidsanställning där du jobbar vid behov enligt överenskommelse. Arbetstiden är som utgångspunkt måndag-fredag. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Team Lead Digital Sales Adam Fridell, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.
Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!
Brinner du för försäljning, struktur och kundservice? Har du erfarenhet av B2B inom automotive och/eller reservdelar? Då är det här jobbet för dig! Vi söker nu dig som vill arbeta inom rollen som företagssäljare för vår B2B avdelning, Motonet PRO i Jönköping! Vad söker vi i dig? Erfarenhet av företagsförsäljning och/eller verkstadsarbete Erfarenhet av eller ett intresse för försäljning av reservdelar, tekniska produkter eller liknande Du är flytande i svenska i både tal och skrift samt har god förståelse för engelska i tal och skrift Att du har B-körkort. Som person har du ett kommersiellt och resultatinriktat tänkande Du är kommunikativt skicklig, självgående, strukturerad, noggrann och serviceinriktad. Rollen som företagssäljare Motonet PRO är ett viktigt tillväxtprojekt hos oss, med målet att vara en modern och kundorienterad partner för företagskunder. Motonet PRO levererar helhetslösningar till företagskunder inom bilverkstäder, fordonshandel, byggnation, renovering, fastighetsunderhåll, VVS, elektroteknik, jord- och skogsbruk. I rollen som företagsförsäljare kommer du att ansvara för: Kundtjänst och försäljningsarbete i flera kanaler Kundbearbetning från kontoret samt uppsökande av nya kunder Kontakt med befintliga och nya kunder Inmatning av beställningar i systemet Öppnande och administrerande av företagskonton och kundnätverk Övervakning och samordning av in och utgående beställningar Administrera beställningar samt jobba kort- och långsiktigt för förbättrade resultat Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: Månadslön utifrån branschvana och nivåer i detaljhandelsavtalet Friskvårdsbidrag Tjänstepension Månatlig bonus En möjlighet att få vara med på Motonets uppbyggnation i Sverige Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 21 april och vi kommer att hantera ansökningarnalöpande. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef Jenny Lycke på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi på Juneporten skapar möjligheter varje dag! Genom att ge begagnade fordon och maskiner nytt liv bidrar vi inte bara till en mer hållbar framtid – vi hjälper även företag att hitta rätt lösningar för deras behov. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där innovation, samarbete och driv står i centrum. Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i din säljkarriär och vara med och driva vår fortsatta tillväxt! Om rollen Som kundansvarig säljare hos oss är du en nyckelperson i vår affär och blir en del av vårt innesäljsteam. Du har en aktiv roll i att skapa och utveckla affärsmöjligheter genom att: Bygga starka kundrelationer – Hantera inkommande förfrågningar och arbeta nära våra befintliga kunder. Bearbeta nya kunder – Genom telefonkontakt identifiera affärsmöjligheter och boka möten för våra säljrepresentanter. Förstå kundens behov – Erbjuda skräddarsydda lösningar som skapar värde och stärker vår marknadsposition. Jobba mot tydliga mål – Driva försäljning och bidra till teamets framgång. Samarbeta i ett starkt team – Vi tror på gemenskap, delad framgång och att ha kul på jobbet! Är det dig vi söker? För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du: Har ett starkt driv och en vilja att utvecklas. Är målinriktad, strukturerad och ansvarstagande. Behärskar svenska flytande i tal och skrift och kan kommunicera på ett förtroendeingivande sätt. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är ett plus, men viktigast är din attityd och vilja att lära! Vad vi erbjuder dig En utvecklande roll i ett expansivt företag. Möjligheter till karriärutveckling och personlig tillväxt. Ett engagerat och stöttande team som peppar dig att lyckas. Tydliga mål och strukturer som ger dig alla förutsättningar att prestera på topp. Vi är ett företag som tror på innovation, samarbete och att göra skillnad – både för våra kunder och för en mer hållbar framtid. Vill du vara med på vår resa?
Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du arbeta med B2B och skapa affärsmöjligheter? Nu söker vi Mötesbokare till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm! I rollen som Mötesbokare B2B blir du en nyckelspelare i vår verksamhet. Din uppgift är att identifiera potentiella företagskunder och boka möten med våra försäljningsrepresentanter. Du representerar marknadsledande aktörer och är en viktig del av vår affärsutveckling. Vad du kommer att göra: Prospektera och kontakta företag för att skapa affärsmöjligheter. Boka kvalitativa möten mellan beslutsfattare och våra försäljningsteam. Arbeta i ett engagerat team där vi stöttar och utmanar varandra att nå våra mål. Vi söker dig som: Har en stark vilja att utvecklas och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har erfarenhet av försäljning eller telefonkontakt med kunder. Kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Är positiv, resultatorienterad och trivs med att bygga relationer. Vad vi erbjuder: Fast lön + provision – ingen övre gräns på din intjäning! Utbildningar och coachning inom försäljning och kommunikation. Karriärmöjligheter i ett företag med tillväxt och ambition. En dynamisk arbetsmiljö där du får utvecklas och ha kul på jobbet. Om Impressive Relations Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012, och samarbetar med stora aktörer inom Bank & Finans, IT och Solenergi. Vi tror på utveckling, gemenskap och att skapa långsiktiga relationer – både med våra kunder och våra medarbetare. Vill du bli en del av vårt team? Ansök idag! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!
Vi på Juneporten skapar möjligheter varje dag! Genom att ge begagnade fordon och maskiner nytt liv bidrar vi inte bara till en mer hållbar framtid – vi hjälper även företag att hitta rätt lösningar för deras behov. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där innovation, samarbete och driv står i centrum. Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i din säljkarriär och vara med och driva vår fortsatta tillväxt! Om rollen Som kundansvarig säljare hos oss är du en nyckelperson i vår affär och blir en del av vårt innesäljsteam. Du har en aktiv roll i att skapa och utveckla affärsmöjligheter genom att: Bygga starka kundrelationer – Hantera inkommande förfrågningar och arbeta nära våra befintliga kunder. Bearbeta nya kunder – Genom telefonkontakt identifiera affärsmöjligheter och boka möten för våra säljrepresentanter. Förstå kundens behov – Erbjuda skräddarsydda lösningar som skapar värde och stärker vår marknadsposition. Jobba mot tydliga mål – Driva försäljning och bidra till teamets framgång. Samarbeta i ett starkt team – Vi tror på gemenskap, delad framgång och att ha kul på jobbet! Är det dig vi söker? För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du: Har ett starkt driv och en vilja att utvecklas. Är målinriktad, strukturerad och ansvarstagande. Behärskar svenska flytande i tal och skrift och kan kommunicera på ett förtroendeingivande sätt. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är ett plus, men viktigast är din attityd och vilja att lära! Vad vi erbjuder dig En utvecklande roll i ett expansivt företag. Möjligheter till karriärutveckling och personlig tillväxt. Ett engagerat och stöttande team som peppar dig att lyckas. Tydliga mål och strukturer som ger dig alla förutsättningar att prestera på topp. Vi är ett företag som tror på innovation, samarbete och att göra skillnad – både för våra kunder och för en mer hållbar framtid. Vill du vara med på vår resa?
Välj ett jobb för att visa detaljer