Hej. Vi behöver glade och arbetsvilliga kassa/ serverings personal som även kan utföra allmänna köksgöromål
Bowlingkompaniet i Skellefteå söker fler medarbetare! Älskar du att jobba med människor och skapa glädje? Är du serviceinriktad, driven och trivs med varierade arbetsuppgifter? Då vill vi ha dig i vårt team på Bowlingkompaniet i Skellefteå! Vi erbjuder dart, barnkalas, discobowling, sportbowling och nöjesbowling – en plats för både tävling och nöje. Nu söker vi dig som vill vara med och ge våra gäster den bästa upplevelsen. Vad vi söker hos dig: Du är serviceinriktad och har ett naturligt sätt att bemöta människor med ett leende. Kassavana och erfarenhet av kundservice är ett stort plus. Du är nyfiken och lösningsorienterad – en person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna. Du kan kommunicera obehindrat med människor både på svenska och engelska. Intresse för teknik är ett plus, viss maskinservice ingår i arbetsuppgifterna. Oroa dig inte, vi utbildar dig internt! Arbetsuppgifter inkluderar: Att ge ett varmt och professionellt bemötande till våra gäster. Skötsel av kassa och bokningar. Hantering av bowlingmaskiner och annan utrustning (utbildning ges av oss). Hjälp vid event, barnkalas och andra aktiviteter. Variationsrika arbetsuppgifter som gör varje dag unik. Vad vi erbjuder: Ett roligt och socialt arbete i en unik miljö. Möjligheten att utvecklas inom maskinservice och kundservice och kommunikation. Att bli en del av ett unikt och engagerat team. Ansökan och anställning: · Denna tjänst är på 75% med start under augusti 2025. · Tjänsterna omfattar arbete på dagtid, kvällar och helger · Skicka gärna in din ansökan redan idag, då vi gör löpande rekrytering. Låter det som något för dig? Bli en del av Bowlingkompaniet och hjälp oss sprida glädje i Skellefteå. Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan till [email protected]
Är du redo att bli en del av något magiskt? ABBA The Museum är en hyllning till en av de största ikonerna inom svensk populärmusik. På vårt interaktiva museum får besökare följa med på en resa genom ABBA:s fantastiska karriär, från 60-talet fram till idag. Här kan de sjunga i studion, mixa musik och uppträda på scen som den femte medlemmen tillsammans med avatar-versioner av ABBA-medlemmarna. Vi söker nu en passionerad butikssäljare som älskar musik, brinner för service och försäljning, och vill ge våra gäster en oförglömlig upplevelse. Beskrivning av tjänsten: Som butikssäljare i ABBA The Museum Shop får du chansen att arbeta i ett "musikens hus" där vårt mål är att ge service i världsklass till besökare från hela världen. Vår shop är en förlängning av museibesöket där gästerna kan köpa produkter och souvenirer kopplade till ABBA. I denna roll förväntas du ha ett brinnande intresse för försäljning och naturligt skapa kontakt med våra besökare för att ytterligare förgylla deras upplevelse. Vi söker dig som: Har minst 1-2 års erfarenhet av försäljning och service Erfarenhet av kassaarbete Är flytande i svenska och engelska i tal. Tredje språk är meriterande Har en positiv inställning, är organiserad och har lätt för att ta kontakt med besökarna Är resultatinriktad och trivs med att arbeta under stress Är ödmjuk, passionerad och flexibel Kan ta egna initiativ och är lösningsorienterad Arbetsuppgifter: Aktiv försäljning av varor på golvet Bemanna kassan Ta emot och packa upp leveranser Hålla butiken ren och påfylld Få våra besökare att dansa ut Tjänsten är en visstidsanställning över sommaren, mellan juli till september 2025 med chans till förlängning. Denna tjänst ingår i kollektivavtalet mellan Visita och HRF. Ansökan: Vi går igenom ansökningar löpande och håller intervjuer kontinuerligt.
Hos oss på Yoump finns en hel del roliga arbetsuppgifter. Det rör sig bland annat om att vara receptionist, instruktör eller varför inte både och? Nedan finner du arbetsbeskrivning för de olika rollerna. Receptionist - Arbetsbeskrivning Som receptionist är du en ambassadör för Yoump. Du kommer att jobba nära våra gäster och du har ett stort ansvar för deras första intryck, servicekänsla och upplevelsen i parken. Det är viktigt att du som receptionist jobbar aktivt med våra gästers trivsel. Vi har som målsättning att alla gäster ska lämna med ett leende på läpparna. Huvudansvar: Som receptionist är du företagets ansikte utåt och med det kommer stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ta emot gästerna och ge dem din bästa service. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. I övrigt har receptionisten ett stort ansvar som innefattar att det ska vara rent och snyggt i hela lokalen. Detta innebär att man som receptionist ständigt måste ha ett vakande öga på vad som händer i receptionsdelen, parken, toaletterna och på de övriga områdena, för att kunna se till att det är så rent och fint som möjligt för alla gäster. Arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna kunderna. Här agerar du som företagets ansikte utåt, gästernas första kontakt med Yoump och det är väldigt viktigt att våra kunder känner sig välkomna. - Bokning och betalning Hantera både bokningssystemet och kassasystemet. - Kundservice Svara på mejl och i telefon. Som receptionist måste du ständigt försöka hjälpa kunderna och har du inte lösningen på problemet som gästen upplever, be då om hjälp av en medarbetare. Kundservice handlar även om att vara hjälpande mot gäster i parken, exempelvis visa vart instruktionsfilmen finns och var de kan låsa in sina värdesaker osv. - Försäljning av café och merchandise Som receptionist jobbar du med att fronta våra merchandise produkter och ser till att cafét är i bra skick samt att alla produkter ser köpvänliga ut. På så vis ger du dig själv de bästa förutsättningarna att sälja våra produkter och merchandisevaror till kunden. - Kalas och gruppbokningar Du kommer att få ansvara för kalas, mindre eller större gruppbokningar samt personliga instruktörsbokningar. Det är viktigt att du kan ansvara, instruera och leda med glädje för att göra gästernas upplevelse så bra som möjligt. - Ha en bra översikt på gäster som kommer och går. Att hälsa en gäst välkommen och hej då kan ha en stor betydelse för gästens helhetsintryck av Yoump. - Städrutiner Som receptionist har du ett ansvar för parkens renlighet och då gäller det att följa städrutinerna för toaletter och övriga områden i parken. Det är också viktigt att ha en överblick på vad som händer och kunna se om cafédelen, kalasrummen, toaletterna eller övriga områden i parken behöver städas. Allt för att det ska bli så rent och trevligt som möjligt för gästen. - Övriga uppgifter Det kan förekomma andra uppgifter som att hoppa in som instruktör i parken, ansvara för kalas, göra beställningar, skicka och posta brev/paket, ta fram och skriva material, inventering, dagsavslut i kassan samt räkning och bankning av pengar och dylikt. Instruktör - Arbetsbeskrivning Som instruktör är du en ambassadör för Yoump. Du kommer att jobba nära våra kunder och ha ett stort ansvar för deras säkerhet, träning och underhållning. Det är viktigt att du som instruktör jobbar aktivt med våra kunders trivsel. Vi har som målsättning att alla kunder ska lämna med ett leende på läpparna. Huvudansvar Som Instruktör är du företagets ansikte utåt och med det kommer stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ta emot gästerna och ge dem din bästa service. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. I övrigt ska du som instruktör värna om säkerheten i parken. Du ska se till att gästerna följer säkerhetsreglerna och se till att ni alla tillsammans har uppsyn över hela parken. Arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna kunderna. Här agerar du som företagets ansikte utåt, gästernas första kontakt med Yoump och det är väldigt viktigt att våra kunder känner sig välkomna. Vi har som målsättning att alla gäster känner sig sedda under sin vistelse hos oss. - Instruera, visa och hjälpa till Det är viktigt att våra gäster känner sig trygga och att de får det stöd som de behöver för att våga göra nya saker som de inte gjort tidigare. Att lära ut volter och vara en glad uppmuntrande person betyder mycket för våra gästers helhetsintryck. - Värna om säkerheten Du ska se till så att våra gäster följer de säkerhetsregler och anvisningar som finns. Detta är mycket viktigt för allas säkerhet och trevnad i parken. - Kalas och gruppbokningar Du kommer att få ansvara för kalas, mindre eller större gruppbokningar samt personliga instruktörsbokningar. Det är viktigt att du kan ansvara, instruera och leda med glädje för att göra gästernas upplevelse så bra som möjligt. - Städning Som instruktör ska du se till att det är rent och fint i parken. Det finns ett städschema för varje dag och det är viktigt att detta följs. - Övriga uppgifter Det kan förekomma andra uppgifter som att hoppa in i receptionen, göra beställningar, svara i telefon och på mejl, skicka och posta brev/paket, ta fram och skriva material, inventering och dylikt.
Vill du ha ett omväxlande arbete i restaurang/teater miljö, där vi hjälps åt med alla arbetsuppgifter och levererar service i världsklass - då skall du söka till oss. Nu söker vi flera stycken nya kollegor inför höstsäsongen! Vi söker flera nya kollegor till vårt team inför höstsäsongen på China Teatern och Oscarsteatern. Arbeta i en restaurang och teatermiljö där vi alla hjälps åt för att leverera service i världsklass! Du kommer att vara en del av vårt engagerade team, där vi alla arbetar tillsammans för att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster. Det handlar om mer än bara jobb – här får du vara en del av en spännande miljö, där tempot är högt och arbetsdagen varierar. Vi söker dig som: Älskar ett högt tempo och tycker om att vara i rörelse. Har ett stort engagemang och vill leverera personlig service. Är en lagspelare och vill bidra till en positiv arbetsmiljö. Är flexibel och kan arbeta på kvällar och helger, särskilt torsdag-söndag. Dina arbetsuppgifter: Gäst service i toppklass: Ta emot och ge bästa möjliga service till våra besökare, både före, under och efter föreställningarna. Arbete i baren: Servera drycker och snacks, hålla ordning och se till att våra gäster alltid har vad de behöver. Biljett- och garderobs hantering: Ta hand om gäster vid entrén genom att scanna biljetter och hänga in gästernas jackor/väskor i garderoben på ett effektivt och vänligt sätt. Paus beställningar och bar påfyllning: Ställa fram förbeställda drycker och snacks till gästerna under pauser, och fylla på barerna så att vi alltid är redo för nästa rush. Städning mellan föreställningar: Hålla våra lokaler i toppskick genom att snabbt och effektivt städa salongen mellan föreställningarna, så att våra gäster alltid möts av en fräsch miljö. Teamarbete: Vara en aktiv del i vårt samarbetsinriktade team och hjälpa till där det behövs för att säkerställa att hela verksamheten flyter på smidigt. Anställning & Arbetstider: Vi erbjuder en säsongsanställning med start mellan 31/8–12/9 och slut den 20/12. Under denna period arbetar du enligt ett rullande schema där antalet timmar kan varierar per vecka. Arbetstiderna är framförallt på kvällar och helger, med fokus på följande tider: Torsdag och fredag: ca 17:00 – 22:45 Lördag: ca 13:00 – 22:45 Söndag: ca 13:00 – 18:30 Eftersom schemat kan variera, ser vi gärna att du är flexibel och kan arbeta dessa tider under hela säsongen. Vi följer Visitas kollektivavtal och erbjuder måltidsuppehåll under de längre passen. För att bli aktuell för intervju, skicka in en komplett ansökan inklusive svar på alla frågor, samt de video frågor vi skickar till dig. Vi kallar till rekryterings tillfällen under vecka 33 och 34.
Vår vision är att vara den generationsöverskridande mötesplatsen för hälsa, lek och träning på alla orter där vi finns. Vi är en social mötesplats för kommunens alla invånare, från barn till seniorer. På Medley är alla välkomna och med ett brett utbud av aktiviteter får vi fler människor att hitta träningsglädje och inspiration för ett aktivt friskare liv. Vi jobbar med bemötande i världsklass och hjälper våra medlemmar att ta sin träning till nästa nivå. Vill du ha ett flexibelt jobb i en härlig miljö? Just nu söker vi en bad- och friskvårdsvärd som älskar att ta hand om våra medlemmar, besökare och vår anläggning. Vi har en bred verksamhet med simhall, gym och gruppträning både på land och i vatten. Som bad- och friskvårdsvärd på Medley kommer du till ett mycket omväxlande arbete. Ingen dag är den andra lik, arbeta i reception och i café, arbeta med badbevakning, vara simlärare, livrädda, säkerställa att det är rent och snyggt samt bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt i alla roller. Nu söker vi dig som älskar att ge ett trevligt bemötande och service av högsta kvalitet. Att sätta kunden i fokus känns helt naturligt för dig. Som bad- och friskvårdsvärd har du ett välkomnande sätt, ett sinne för ordning och reda samt en förmåga att skapa en positiv stämning hos såväl kunder som kollegor. Vi söker dig som: Värnar om dina medlemmars hälsa och agerar tillsammans med dina kollegor för att ge dem den stöttning och inspiration de behöver för att lyckas i sin träning. Inte minst genom Medleys produkt "Träningsresan", som ger nya medlemmar just den start på sitt medlemskap som de behöver. Brinner för träning & hälsa Är en driven, ansvarstagande och självgående person Har en god förmåga att skapa kontakt och bygga långsiktiga relationer Är strukturerad, engagerad, målmedveten och har en god planeringsförmåga Är en positiv, social, ödmjuk och prestigelös person Är flexibel med arbetstider och vill jobba både kvällar och helger. Vi erbjuder dig: Ett roligt och inspirerande arbete i ett expansivt företag, med goda möjligheter till personlig utveckling Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus För rätt person finns även möjlighet att få hålla gruppträningspass, vara aktiv och hjälpa kunderna i våra gym, utbilda sig till simlärare för alla våra olika typer av kurser Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från träningsverksamhet så som gym, gruppträning eller simhall samt tidigare arbetat med service och/eller försäljning. Våra värderingar är viktiga för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Innan anställningskontrakt kan skrivas kommer ett sim- och livräddningstest att utföras på plats i anläggningen. I arbetet ingår: Receptions- och cafètjänst Försäljning av medlemskap Stödja våra medlemmar i deras träningsresa Badbevakning Bemanning gym Simlärare Lokalvård Kundservice På sikt även ansvar för gruppträning Information om tjänsten: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad 100 % Tillträde 2025-08-04 I tjänsten ingår kvälls- och helgarbete. I samband med rekrytering begär vi utdrag ur polisens belastningsregister. Vi har kollektivavtal och är anslutna till Almega Tjänsteföretagen. Välkommen med din ansökan!
Vi anställer nu: Erfaren Kassapersonal & Serveringspersonal! Vi söker en pålitlig och serviceinriktad medarbetare till vår restaurang som Kassapersonal & Serveringspersonal. Om du har erfarenhet, är trevlig och trivs i ett högt tempo – då vill vi gärna höra från dig! Tjänst: Kassapersonal & Serveringspersonal Plats: UMIZU, Lorensbergsgatan 19, 411 36 Göteborg Anställningsform: Heltid --- Arbetsuppgifter: ● Välkomna gäster med ett varmt och trevligt bemötande ● Ta emot beställningar och hantera kassa-/POS-systemet noggrant ● Hantera kortbetalningar effektivt ● Servera mat till kunder snabbt och prydligt ● Hålla rent och organiserat vid kassan och i matsalen ● Hjälpa till med att packa take away-beställningar och andra uppgifter i serveringen --- Krav: ● Tidigare erfarenhet som kassapersonal och/eller serveringspersonal (minst 1 år är meriterande) ● God kommunikations- och serviceförmåga ● Förmåga att arbeta i ett högt tempo ● Ansvarsfull, punktlig och en lagspelare ● Tillgänglig för att arbeta flexibla tider, inklusive helger --- Vi erbjuder: ● Konkurrenskraftig lön ● Ett stöttande team och ledning ● Personalmat och rabatter Ansök idag! Skicka ditt CV till [email protected] -------------------------------------------------------------- English: Now we Hiring: Experienced Cashier & Food Server! We’re looking for a reliable, customer-focused team member to join our restaurant as a Cashier & Food Server. If you’re experienced, friendly, and enjoy working in a fast-paced environment, we want to hear from you! Position: Cashier & Food Server Location: UMIZU Lorensbergsgatan 19, 411 36 Göteborg Employment Type: Full-time -Responsibilities: ● Greet customers with a warm and friendly attitude ● Take orders accurately and operate the cash register/POS system ● Handle card transactions efficiently ● Serve food to customers quickly and neatly ● Keep the front counter and dining area clean and organized ● Assist with packaging takeout orders and other front-of-house tasks -Requirements: ● Previous experience as a cashier and/or food server (minimum 1 year preferred) ● Strong communication and customer service skills ● Ability to work in a fast-paced environment ● Punctual, responsible, and a team player ●Available to work flexible hours, including weekends -What We Offer: ●Competitive pay ● Supportive team and management ●Staff meals and discounts Apply Today! Send your CV to [[email protected]]
Vår vision är att vara den generationsöverskridande mötesplatsen för hälsa, lek och träning på alla orter där vi finns. Vi är en social mötesplats för kommunens alla invånare, från barn till seniorer. På Medley är alla välkomna och med ett brett utbud av aktiviteter får vi fler människor att hitta träningsglädje och inspiration för ett aktivt friskare liv. Vi jobbar med bemötande i världsklass och hjälper våra medlemmar att ta sin träning till nästa nivå. Vill du ha ett flexibelt jobb i en härlig miljö? Just nu söker vi en bad- och friskvårdsvärd, med simskole- och badkonceptsansvar, som älskar att ta hand om våra medlemmar, besökare och vår anläggning. Vi har en bred verksamhet med simhall, gym och gruppträning både på land och i vatten. Som bad- och friskvårdsvärd på Medley kommer du till ett mycket omväxlande arbete. Ingen dag är den andra lik, arbeta i reception och i café, arbeta med badbevakning, vara simlärare, livrädda, säkerställa att det är rent och snyggt samt bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt i alla roller. Nu söker vi dig som älskar att ge ett trevligt bemötande och service av högsta kvalitet. Att sätta kunden i fokus känns helt naturligt för dig. Som bad- och friskvårdsvärd har du ett välkomnande sätt, ett sinne för ordning och reda samt en förmåga att skapa en positiv stämning hos såväl kunder som kollegor. Vi söker dig som: Värnar om dina medlemmars hälsa och agerar tillsammans med dina kollegor för att ge dem den stöttning och inspiration de behöver för att lyckas i sin träning. Inte minst genom Medleys produkt "Träningsresan", som ger nya medlemmar just den start på sitt medlemskap som de behöver. Brinner för träning & hälsa och delar vår mening att “träning ska göra dig glad” Är en driven, ansvarstagande och självgående person Har en god förmåga att skapa kontakt och bygga långsiktiga relationer Är strukturerad, engagerad, målmedveten och har en god planeringsförmåga Är en positiv, social, ödmjuk och prestigelös person Är flexibel med arbetstider och vill jobba både kvällar och helger. Vi erbjuder dig: Ett roligt och inspirerande arbete i ett expansivt företag, med goda möjligheter till personlig utveckling Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus För rätt person finns även möjlighet att få hålla gruppträningspass, vara aktiv och hjälpa kunderna i våra gym, utbilda sig till simlärare för alla våra olika typer av kurser Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från träningsverksamhet så som gym, gruppträning eller simhall samt tidigare arbetat med service och/eller försäljning. Våra värderingar är viktiga för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Innan anställningskontrakt kan skrivas kommer ett sim- och livräddningstest att utföras på plats i anläggningen. I arbetet ingår: Receptions- och cafètjänst Försäljning av medlemskap Stödja våra medlemmar i deras träningsresa Badbevakning Bemanning gym Simlärare Lokalvård Kundservice Eventuellt ansvar för gruppträning på sikt Information om tjänsten: Vikariat 1 år med möjlighet till förlängning Tjänstgöringsgrad 70 % Tillträde 2025-08-18 I tjänsten ingår kvälls- och helgarbete. I samband med rekrytering begär vi utdrag ur polisens belastningsregister. Vi har kollektivavtal för personal i gym och friskvårdsföretag. Välkommen med din ansökan!
Vår vision är att vara den generationsöverskridande mötesplatsen för hälsa, lek och träning på alla orter där vi finns. Vi är en social mötesplats för kommunens alla invånare, från barn till seniorer. På Medley är alla välkomna och med ett brett utbud av aktiviteter får vi fler människor att hitta träningsglädje och inspiration för ett aktivt friskare liv. Vi jobbar med bemötande i världsklass och hjälper våra medlemmar att ta sin träning till nästa nivå. Vill du ha ett flexibelt jobb i en härlig miljö? Just nu söker vi en bad- och friskvårdsvärd, med simskole- och badkonceptsansvar, som älskar att ta hand om våra medlemmar, besökare och vår anläggning. Vi har en bred verksamhet med simhall, gym och gruppträning både på land och i vatten. Som bad- och friskvårdsvärd på Medley kommer du till ett mycket omväxlande arbete. Ingen dag är den andra lik, arbeta i reception och i café, arbeta med badbevakning, vara simlärare, livrädda, säkerställa att det är rent och snyggt samt bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt i alla roller. Nu söker vi dig som älskar att ge ett trevligt bemötande och service av högsta kvalitet. Att sätta kunden i fokus känns helt naturligt för dig. Som bad- och friskvårdsvärd har du ett välkomnande sätt, ett sinne för ordning och reda samt en förmåga att skapa en positiv stämning hos såväl kunder som kollegor. Vi söker dig som: Värnar om dina medlemmars hälsa och agerar tillsammans med dina kollegor för att ge dem den stöttning och inspiration de behöver för att lyckas i sin träning. Inte minst genom Medleys produkt "Träningsresan", som ger nya medlemmar just den start på sitt medlemskap som de behöver. Brinner för träning & hälsa och delar vår mening att “träning ska göra dig glad” Är en driven, ansvarstagande och självgående person Har en god förmåga att skapa kontakt och bygga långsiktiga relationer Är strukturerad, engagerad, målmedveten och har en god planeringsförmåga Är en positiv, social, ödmjuk och prestigelös person Är flexibel med arbetstider och vill jobba både kvällar och helger. Vi erbjuder dig: Ett roligt och inspirerande arbete i ett expansivt företag, med goda möjligheter till personlig utveckling Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus För rätt person finns även möjlighet att få hålla gruppträningspass, vara aktiv och hjälpa kunderna i våra gym, utbilda sig till simlärare för alla våra olika typer av kurser Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från träningsverksamhet så som gym, gruppträning eller simhall samt tidigare arbetat med service och/eller försäljning. Våra värderingar är viktiga för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Innan anställningskontrakt kan skrivas kommer ett sim- och livräddningstest att utföras på plats i anläggningen. I arbetet ingår: Receptions- och cafètjänst Försäljning av medlemskap Stödja våra medlemmar i deras träningsresa Badbevakning Bemanning gym Simlärare Lokalvård Kundservice Simskoleansvar Ansvar för badkoncept Information om tjänsten: Vikariat 1 år Tjänstgöringsgrad 75 % Tillträde 2025-08-18 I tjänsten ingår kvälls- och helgarbete. I samband med rekrytering begär vi utdrag ur polisens belastningsregister. Vi har kollektivavtal för personal i gym och friskvårdsföretag. Välkommen med din ansökan!
Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Vi söker en positiv och driven Hallvärd till vårt center i Borlänge! Tycker du om att arbeta med människor, är lösningsorienterad, drivs av ordning och reda samt att arbeta mot tydligt uppsatta mål? Då passar du in hos oss. Som Hallvärd på Forsbergs… … är du en viktig del i Forsbergs möte med kund. Du arbetar med försäljning, lagerhantering, inköp och sortimentsexponering gällande artiklar som berör tillbehörsavdelningen. Du ser till att kunderna blir behjälpta på bästa sätt och att våra kundytor ser trevliga, säljande och inbjudande ut. Då du arbetar både med interna kollegor samt externa kunder, förväntas du kunna kommunicera på ett bra sätt och vara handlingskraftig för att skapa effektiva processer och en förstklassig kundupplevelse. Du förväntas därtill ta eget ansvar i att säkerställa att du under arbetats gång ser till att hela tiden lära dig så att du har rätt kunskap och de verktyg du behöver för att representera Forsbergs på bästa sätt och bidra till att uppnå företagets mål. Det finns väldigt många tillbehör och reservdelar till en husvagn/husbil och du blir aldrig fullärd! Du ingår i Eftermarknadsavdelningen och rapporterar till Regional Försäljningschef. På plats i Borlänge har du både Fordsonstekniker och ett gäng Säljare som närmsta kollegor och ni samarbetar över avdelningarna Eftermarknad och Försäljning för att få till en så sömlös och smidig kundresa som möjligt. Utöver kollegorna på centret i Borlänge får du ett stort gäng duktiga kollegor på våra andra 6 center samt huvudkontoret. Vi söker dig som... ... är nyfiken, handlingskraftig och serviceminded. Du är inte rädd för att ha flera bollar i luften samtidigt och du ser det som en självklarhet att hjälpa våra kunder och dina kollegor på bästa möjliga sätt med ett leende på läpparna och en positiv attityd, oavsett om det handlar om en reklamation, ta betalt i kassan, ett råd kring en liten reservdel eller ett större inköp av ett nytt tält. Du är noggrann och organiserad, tycker om att lära dig nya saker och söker ständiga förbättringar och effektiviseringar i vardagen. Ett affärsmässigt tänk och förmågan att se vad som behöver göras och hjälpa till där det behövs kommer naturligt för dig. Praktisk information om tjänsten: Tjänsten som Hallvärd är en säsongsanställning för att täcka upp bemanningen under vår högsäsong. Arbetstiden är förlagd dagtid samt helg och anställningen sträcker sig mellan 1 april - 31 oktober 2025 enligt nedan tjänstgöringsgrad: 1/4-20/6 Helger och eventuellt några vardagar 21/6-15/8 100% 16/8-31/10 Helger och eventuellt några vardagar Då tjänsten ska täcka upp bemanningsbehovet när vi har som mest att göra och under semesterperiod förväntas du kunna arbeta 100% under hela perioden 21/6-15/8, då vi inte kommer kunna bevilja någon längre ledighet under denna period. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta Jörgen Sjuls, på [email protected] Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest innan eventuellt avtal om anställning träffas, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 21 till 30 av 30 jobb