SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag - fredag mellan kl. 08:30-17:00Ort:Sveavägen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning VILKA ÄR ALLIANZ TRADE?Allianz Trade är världsledande inom kreditförsäkring och har kontor över hela världen. De erbjuder lösningar och rådgivning inom kreditförsäkring, internationell inkasso och garantigivning. Mångfald och inkludering är något som Allianz har stort fokus på samt värderar högt. OM TJÄNSTENI rollen som receptionist kommer du bland annat att ansvara för att ta emot besökare, utföra administrativa arbetsuppgifter samt bidra till att kontoret hålls rent och trivsamt. Du kommer även att utföra enklare IT-relaterade arbetsuppgifter, utan krav på tidigare erfarenhet. Du har en naturlig förmåga att se vad som behöver göras och gör gärna det lilla extra för att både kunder och kollegor ska känna sig välkomna. Som receptionist kommer du vara en nyckelperson för att säkerställa en hög servicenivå på kontoret och fungera som företagets ansikte utåt. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som: Välkomna besökare Post- och budhantering Kontaktperson för leverantörer, hyresvärd etc. Kontaktperson för IT-kontoret och genomföra enklare IT-uppgifter, exempelvis att installera datorer eller genomföra on- och offboardingrutiner för kollegor Administrativ stöd till kundansvariga och säljare Viss kontakt med kunder för enklare support. Exempelvis att hjälpa till med lösenord för Allianz Trade kundportal Hantera beställningar Förbereda inför möten Anordna fredagsfika Övriga administrativa arbetsuppgifter VEM ÄR DU?Som person är du social, självgående och serviceinriktad. För att lyckas i rollen tror vi att du är initiativtagande, hjälpsam och har ett öga för detaljer. Vidare är du professionell, ansvarsfull och du trivs att arbeta självständigt. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom service Har goda kunskaper inom Officepaketet Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll Meriterande om du har ett intresse för ekonomi VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll, UC och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vi söker nu en receptionist till vårt kontor i Malmö. Är du vår nya kollega? Sök till oss om du trivs i en central roll, att vara ansiktet utåt och vill vara med på en spännande resa.Vi på Iver ger samma löfte till våra kollegor som till våra kunder. Löftet är att alltid vara ”beside you”, ”behind you” och ”before you”. Vi kallar det för ”The Iver way”. Om Iver: Iver är en ledande nordisk helhetsleverantör av molnbaserade IT-tjänster med spetskompetens inom drift, cybersäkerhet, cloud och innovation. Våra tjänster är kritiska inte bara för våra kunder – utan för digitaliseringen av samhället i stort. Med huvudkontor i Stockholm verkar Iver främst i Norden med en agenda att fortsätta expandera. Iver omsätter drygt 3 miljarder SEK och har cirka 1 500 anställda som arbetar på ett av våra 25 kontor i Norden. Din roll på Iver?Som receptionist är du vårt ansikte och även röst ut till våra kunder. För att lyckas i din roll som receptionist hos oss på Iver har du en god samarbetsförmåga, flexibilitetoch ett genuint intresse för service!Vidare är det viktigt att du är noggrann och har en god förmågaatt kommunicera både muntligt och skriftligt. Du trivs medatt skapa ett brett kontaktnät med bådekunder, leverantörer ochvåra medarbetare.I rollen som receptionistingår: Besökshantering Växel Post- och pakethantering Inköp av kontorsmaterial Ansvar för kök och fikarum Administrering av ärenden och vår tjänsteportfölj Övriga administrativa arbetsuppgifter Du arbetar i vårt team med medarbetare som finns på flera av våra kontorsom tillsammansutvecklasframåt inom Iver. Teamet är relativt nybildat och arbetar utifrån en central funktion. Dina kollegor är väldigt drivande och vi månar om varandras välmående, där vi uppmuntrar till utveckling och stöttar upp vid större arbetsuppgifter eller projekt. Vad erbjuder vi dig? Iver - We empower our Nordic society. På Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Vi är inkluderande och strävar efter ett genuint samarbete mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi finns här för att inspirera dig till att nå dina yrkesmässiga mål. Vi står bakom dig när du vill lära dig mer – inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden. Hos Iver är du en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas. Vem söker vi?Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom administration eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du är noggrann och trivs med att arbeta med återkommande administrativa uppgifter, samt att du har endrivkraft och vilja tillutveckling. Hos oss får du möjlighet att ingå i ett sammansvetsat team där kamratskap, kontinuerlig utbildning och stimulerande arbetsuppgifter är en självklar del av vardagen. Iver är ett företag i stark tillväxt och vi erbjuder goda möjligheter för rätt person att växa vidare inom företagets olika ekonomi- och administrativa roller. Vi ser gärna att du har: Arbetat med service och administration vilket inkluderar arbete medOfficepaketet,särskilt Excel och Outlook. Meriterande att ha arbetat medDstny växelsystem. Allmän teknisk förståelse. Placeringsort:Iver finns på 25 platser i Norden. För denna roll ser vi att du utgår från vårt kontor i Malmö.Övrig information: Vi har kunder inom alla branscher och sektorer inklusive säkerhetsklassad verksamhet därför genomför vi bakgrundskontroller i samtliga av våra rekryteringsprocesser. Sök till oss! Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-02-17. Du är välkommen att kontakta Magdalena Lundgren ([email protected]) vid frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen till Iver!
Har du erfarenhet av service och är tillgänglig från 27 januari och minst en månad framåt? Vi söker dig som gillaratt möta människor och skapa en välkomnande atmosfär. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 27/1 och minst en månad framåt. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hosföretaget. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Vi kan per idag inte säga vilket företag det är till men vi kommer givetvis att berätta det under processens gång, som senast när vi ses på intervju. Det vi kan berätta är attföretaget värdesätter service och professionalism. Du blir en viktig del av deras verksamhet och har en central roll i att skapa ett positivt första intryck för både besökare och medarbetare. Kontoret har en trivsam arbetsmiljö där du har möjlighet att bidra till en smidig och välorganiserad vardag. Arbetsuppgifter I rollen somreceptionist är du företagets ansikte utåt och en central del av den dagliga verksamheten. Du ansvarar för att skapa en välkomnande miljö för både besökare och medarbetare. Din roll är varierande och kräver en känsla för service och ett öga för detaljer. Du kommer att ta emot besökare, hantera inkommande samtal och se till att konferensrum och pentry alltid är i toppskick. Det ingår även att fixa med kaffe och fika samt göra mindre inköp för att hålla köket och receptionen välförsedda. Ta emot och välkomna besökare samt skapa ett professionellt första intryck Koppla inkommande telefonsamtal och hantera enklare frågor via telefon Ansvara för att konferensrum är iordningställda och redo för möten med exempelvis kaffe och fika Hålla pentryt i ordning och se till att kaffemaskinen fungerar som den ska Göra inköp av fika, kaffe och andra nödvändigheter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceyrke, med affärsmässighet och ett genuint servicetänk Meriterande om du tidigare har jobbat som receptionist och har erfarenhet av att arbeta övertelefon och ansikte mot ansikte. För att trivas i rollen som receptionist är du en person med ett naturligt servicetänk och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor och skapar en välkomnande och professionell atmosfär, både i personliga möten och via telefon. Som receptionist är det viktigt att du är hjälpsam och trivs med att vara den som stöttar kollegor och gäster i stort som smått. Du har förmågan att hålla dig lugn och lösningsorienterad även när det är mycket att göra, och du ser till att varje situation hanteras med noggrannhet och affärsmässighet. Övrig information Start: 27 januariPlats: StockholmLön: Enligt överenskommelseVi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-24
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 161 till 163 av 163 jobb