Service Planning Officer
Bee Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Vi på Bee Bemanning söker en Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar. I denna roll blir du en nyckelperson i serviceavdelningen med ansvar för att hantera garanti- och returärenden, serviceuppföljning och kundsupport. Arbetsuppgifter Garantihantering och returärenden – Ansvara för kunddialog vid garanti- och returfrågor samt stötta installatörer vid beställning av reservdelar. Serviceuppföljning och analys – Skapa och analysera kvalitets- och effektivitetsrapporter för att stödja ledningens beslutsfattande. Systemadministration – Arbeta i SAP, CRM och andra service-relaterade system samt stötta kollegor med systemanvändning. Kundsupport – Vid behov hantera fältkoordinering genom att samordna serviceuppdrag mellan kunder och servicepartners. Projektledning – Driva och samordna interna förbättringsprojekt för ökad effektivitet och medarbetarnöjdhet. Kvalifikationer Erfarenhet av administrativt arbete och/eller teknisk bakgrund är ett plus. Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av SAP är meriterande. Universitetsutbildning inom företagsekonomi, logistik eller motsvarande erfarenhet är meriterande. Övrig information Tjänsten är huvudsakligen förlagd på kundens kontor i Solna, men möjlighet till distansarbete finns vid behov. Arbetstiderna är måndag-torsdag 08:00-16:30 och fredag 08:00-16:00. Detta är en heltidstjänst med fast månadslön och attraktiva förmåner. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum:1/4-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank i Åseda
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. Rollen utgår från vårt kontor i Åseda. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. För den här rollen är det nödvändigt att du från anställningens start har möjlighet att delta i upplärning och onboarding i sin helhet för att kunna bli självständig i arbetsrollen. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har ett eget driv Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

25 mars 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Customer Success Specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Narvavägen 12, Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning med chans till överrekrytering hos kund på sikt. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Du kommer att arbeta som konsult via Inte Bara Post Bemanning och vara placerad hos vår kund Muntra. Detta är ett långsiktigt uppdrag som kräver att du arbetar på plats, då tjänsten inte är hybrid. Du kommer att ha din arbetsplats i moderna och ljusa lokaler på Östermalm, nära Karlaplan. Här har du bekvämt avstånd till tunnelbana, lunchrestauranger och nära till vatten samt trevliga promenadstråk vid Djurgårdshamnen. Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i ett innovativt företag med ett starkt etablerat varumärke inom tandvården. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak samt med nolltolerans mot droger. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Success Specialist arbetar du för att ge Muntras svenska kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer success team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? För att vara en match för varandra ser vi att du har passion för att ge bästa möjliga kundupplevelse via telefon, chatt och mail. Du har lätt för att förstå och lösa komplexa problem samt kan hantera stressiga situationer, särskilt vid kontakt med kunder och kan behålla lugnet. Du följer rutiner noggrant och är proaktiv, kan multitaska och sätta dig in i detaljer och komplexa problem. Du har en hög energinivå och klarar av att hantera monotona arbetsuppgifter på ett bra sätt. Vidare har du en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare erfarenhet från supportarbete, försäljning (inklusive telefonsäljare), kundsupport eller arbete inom hotellbranschen. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Gymnasieexamen Det är meriterande om man suttit med komplexa ärenden och arbetat i CRM system. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildning i produkt vid en start. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Nyligen tagit studenten? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Har du nyligen tagit studenten och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Så ansöker du: Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Jobba som kundtjänstagent på amerikanskt tech-företag
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänst och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa! Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska. Vi söker dig som: Är social och noggrann Har en tekniskt intresse Gillar att leverera service över telefon Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska Innehar en fullständig gymnasieexamen Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik är meriterande Vi erbjuder: En fullt betald utbildning i början av din anställning Tillgång till gym i byggnaden Pingisbord och playstation på rasten En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter Lön och förmåner enligt kollektivavtal Arbetstider: Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: 08.00-20.00 måndag-söndag Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag! I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Är du en problemlösare? Starta din karriär inom kundservice hos Sprio!
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Sprio letar efter ambitiösa och engagerade kundservicestjärnor - hjälp oss skapa fantastiska kundupplevelser! Brinner du för att hjälpa andra människor och lösa problem? Är du i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker dig som: Gillar att hjälpa andra, är serviceinriktad och alltid har ett positivt bemötande. Är flytande i svenska och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen Kan arbeta heltid Trivs i en föränderlig miljö och är duktig på problemlösning Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, chatt och mejl Arbeta proaktivt för att lösa kundärenden och förbättra kundupplevelsen Samarbeta med olika avdelningar för att skapa smidiga lösningar Hjälpa kunder med allt från beställningar till tekniska frågor Vad vi erbjuds dig: Ett stöttande team och en dynamisk arbetsmiljö Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler En fullt betald utbildning i början av anställningen Lön och förmåner enligt kollektivavtal Utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Är du vår nästa stjärna? Ansök redan idag och bli en del av Sprio!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Kundtjänstmedarbetare

Är det bästa du vet att ge en suverän service? Älskar du att jobba med telefonen och dator som redskap där du tryggt koordinerar arbetsorder direkt till utförare? Drivs du av att arbeta med hela processen från ax till limpa? Vi söker dig som vill jobba som vår nya kundtjänstmedarbetare. Ed’s är en städfirma som har som målsättning att leverera trappstädning i världsklass. Vi erbjuder framför allt trappstädning men även en rad olika städtjänster så som avflyttningsstäd, fönsterputsning, golvbehandlingar, garagestädning, röjningar osv. Ed’s är Stockholms största städfirma inom trappstädning där det erbjuds utvecklingsmöjligheter och en värderingsstyrd arbetsmiljö. Tjänsten är placerad i fräscha lokaler i centrala Stockholm i närheten av Thorildsplan! Som Kundtjänst ansvarar du tillsammans med dina kollegor för alla ärenden som kommer in via mejl och växeln som är öppen mellan 07:00 och 16:00. Du kommer även jobba med dagliga administrativa frågor. Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: * Ta emot samtal i växeln * Ta emot ärende via mejl * Koordinera ärenden för åtgärd internt samt med vår underleverantör * Lägga upp arbetsorder i vårt interna system * Återrapportera ärende i våra kunders portaler * Koordinera felanmälningar med ansvarig kollega * Följa upp ärenden och återkoppla till kund Kvalifikationer: * Avslutad gymnasieutbildning * Tidigare erfarenhet av administrativt arbete * Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift * Goda kunskaper i spanska, i tal och skrift Meriterande: * Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem * Erfarenhet från liknande kundservicerelaterad roll, gärna med inslag av att arbeta med telefon och mejl som verktyg * B körkort Personliga egenskaper: För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga som du använder både internt och externt. Du är en självgående, lyhörd och prestigelös lagspelare som gillar att ha ordning och reda och har en god struktur för ditt arbete. Du har genom tidigare erfarenheter utvecklat en god administrativ förmåga samt ett öga för prioriteringar och är inte rädd att hugga i där det behövs. Vi tror att du som söker är flexibel och drivs att lösa problem som uppstår i din vardag. Vill du bli en av oss skicka in din ansökan så fort som möjligt eftersom vi arbetar med löpande urval av kandidater. Tillträde 2025-09-01. Välkommen med din ansökan! Om Ed´s som arbetsgivare: Ed’s är Stockholms största städfirma inom trappstädning. På Ed’s är vår ambition att leverera marknadsledande städrelaterade tjänster. Våra ca 100 anställda hjälper våra kunder att hålla sina fastigheter rena och fräscha. Vår målsättning är att våra kunder ska kunna glömma allt relaterad med städning då de kan förlita sig på att vi är där för att lösa deras problem. Ed’s ingår i Reledo ett concern inom facility managment.

24 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljande kundservicestjärna? Vill du driva och utveckla vår kundservice ...
Takteam i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Älskar du att ge förstklassig service och samtidigt göra bra affärer? Då kanske du är vår nya säljande kundtjänststjärna! Vi letar efter dig som vill ta en aktiv roll i att utveckla och förbättra vår kundtjänst, vara ansiktet utåt mot våra kunder och driva innesälj- och utvecklingsarbetet framåt. Här väntar stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Har du sälj i blodet och drömmer om att bygga upp en egen innesäljsavdelning? Då är du definitivt den vi söker! Säljerfarenhet är ett måste, och du gillar att ta egna initiativ – som att ringa ut och boka möten med BRF:er, förvaltare och tekniska chefer för kommersiella fastigheter. Du är kundfokuserad, resultatinriktad och gör gärna allt detta med ett leende på läpparna. Låter det som ditt nästa drömjobb? Tveka inte – sök redan idag! Arbetsuppgifter Besvara inkommande samtal: Hjälpa våra kunder med frågor och ärenden på ett professionellt sätt. Vidareutveckla kundtjänsten: Ansvara för att förbättra processer och rutiner för att höja vår servicegrad. Outbound-försäljning: I mån av tid kontakta potentiella kunder (BRF, förvaltare m.fl.) för att boka möten och skapa nya affärsmöjligheter. Kundfokus: Se till att vi alltid sätter kunden i centrum och ger bästa möjliga upplevelse. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning: Du är van att kontakta och bemöta kunder, gärna över telefon. Är strukturerad, driven och proaktiv: Du trivs med att ta egna initiativ och hitta nya, kreativa sätt att förbättra kundupplevelsen. Har god samarbetsförmåga: Du arbetar gärna tätt med kollegor i ett mindre team där vi hjälper varandra. Är social och relationsskapande: Du har lätt för att bygga förtroende och etablera långsiktiga kundrelationer. Motiveras av utveckling: Du vill växa i din roll och bidra till företagets fortsatta expansion. Om anställningen • Lön: Fast med möjlighet till provision • Placering: Kalmar • Omfattning: Heltid • Tillträde: Enligt överenskommelse Bra att känna till: Vi efterfrågar i ansökan ditt personnummer då vi begär utdrag ur belastningsregister på samtliga kandidater. Att ange personnummer är frivilligt. Om Takteam Takteam består av ett 100-tal professionella medarbetare som utför tjänster inom taktvätt, takmålning och fasadtvätt. Många års erfarenhet har gett oss bred kunskap i hur tak och fasad ska vårdas på bästa sätt. För att ständigt hålla oss uppdaterade har vi löpande utbildningar och fortsätter att utveckla våra kunskaper. Gemenskap, Kunskap, Professionalitet, Familjär stämning och Säljdriv är våra ledord. Välkommen in med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du kan bidra till vårt team.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025