Garda Alarm är ett snabbt växande larmföretag. Vill du vara en av oss och arbeta i ett starkt växande bolag med nyskapande tjänster och produkter? Som Larmtekniker hos oss kommer du att möta våra kunder i deras hem och leverera en högklassig trygghet genom att genomföra proffsiga installationer av nya larmsystem samt utföra service på befintliga anläggningar. Just nu behöver vi förstärka med en Larmtekniker i/runt Borås. Arbetet utgår hemifrån med arbetsfordon, du bör alltså vara boende i/runt denna plats. Om tjänsten Anställningen börjar med utbildning som består av teoretiska och praktiska moment samt avslutas med utbildning på fält tillsammans med en erfaren kollega som agerar mentor. Utbildningen gör dig redo för att sedan själv kunna driftsätta nya larmsystem samt utföra service av befintliga. Ditt fokus kommer vara att ge kunden ett förstklassigt skydd och trygghet genom att säkra upp deras hem. Det innebär också att du tillsammans med kund går igenom och utbildar kunden i användandet av vårt larmsystem och även introducerar våra appar. Målet är att inte lämna en kund med svaga säkerhetspunkter. Viktigt är att göra allt för att skänka trygghet åt kunden. Tjänsten är på 80% till att börja med men med stor chans till ökning i procent. Vad erbjuder Garda Alarm dig? Vi på Garda Alarm ser våra anställda som en av våra viktigaste resurser, därför är det extra viktigt att du ska trivas i rollen som Larmtekniker hos oss. Vi erbjuder dig en genomarbetad introduktion och utbildning som gör att du ska känna dig väl förberedd i rollen som tekniker. En attraktiv lönemodell. Kollektivavtal och grundläggande anställningsformer Väl genomarbetade vidareutbildningar inom både teknik, produktkännedom och försäljning Resor med övernattning och veckovisa arbeten på andra orter förekommer i yrket. Vem är du? Du har har B-Körkort Du är fri från anmärkningar i belastningsregistret, detta är av största vikt då vi är ett företag som levererar säkerhetslösningar till privatpersoner i deras hem Har du intresse för teknik och försäljning är det ett plus, men också något du givetvis får utbildning och coachning kring Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift Du är serviceinriktad, Kundorienterad, Målmedveten och lägger stor vikt vid kundernas önskemål och är mån om att de uppfylls Alltså är du en person som trivs med att hjälpa människor och kan bemöta dem på ett ödmjukt och professionellt sätt. Vi arbetar med svagström, vilket innebär att du ej behöver vara behörig elektriker för att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Bli en del av vårt team och var med på en spännande resa! Säkerhetsbolaget FST söker nu Säkerhetstekniker med placering i Stockholm med omnejd för arbete mellan Uppsala och Nynäshamn. Vi arbetar med tekniska säkerhetslösningar för både befintliga och nya kunder och söker nu dig som vill vara en del av vår fortsatta tillväxt. Om företaget Säkerhetsbolaget FST strävar efter att ge våra kunder en trygg upplevelse hela vägen från installation till service och underhåll. Vi specialiserar oss på högkvalitativa säkerhetslösningar till företag, kommuner och myndigheter. Vår affärsstrategi bygger på nära och proaktiva säkerhetsarbeten där vi erbjuder en hög tillgänglighet med snabba åtgärder och återkoppling. Vi utgår från våra avdelningar i Stockholm, Uppsala samt Dalarna och utför arbete i hela Mellansverige. Vi är en del av Sparc Group som är en entreprenörsdriven koncern som samordnar och förvärvar bolag inom installationsbranschen. Tillväxten sker utifrån en gemensam drivkraft av ständig framåtrörelse där människans välmående och utveckling sätts i fokus. Visionen är att med stort hjärta skapa Sveriges mest hållbara arbetsplats i installationsbranschen. Som Säkerhetstekniker hos oss arbetar du i nära samarbete med våra övriga medarbetare och har en viktig roll i att säkerställa högsta kvalitet och service för våra kunder. Arbetsuppgifter Utökningar av befintliga säkerhetssystem Driftsättning av nya system Service och underhåll av befintliga system Ge konstruktiva förslag för att öka kundernas säkerhet Dokumentation av system Bidra till vår tillväxtresa med förbättringsförslag för ökad kvalitet Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av installation och service av säkerhetstekniska lösningar. Du är positiv, serviceinriktad och värdesätter ett gott kamratskap. Med en lösningsorienterad inställning och hög arbetsmoral drivs du av viljan att utvecklas. Vi lägger stor vikt vid hälsa och arbetsklimat och ser därför att du värdesätter både din egen och dina kollegors säkerhet. Kvalifikationer Minst 2 års erfarenhet som brand- och/eller säkerhetstekniker Meriterande med certifiering inom säkerhetssystem eller som behörig ingenjör Behärskar svenska och engelska i tal och skrift B-körkort krävs Utdrag från belastningsregistret tas i rekryteringsprocessen Vad vi erbjuder Vi är en nytänkande organisation med högt tekniskt kunnande och stark kundservice. Hos oss får du möjlighet att utvecklas på en arbetsplats med fokus på arbetsglädje och gemenskap. Välkommen att bli en del av Säkerhetsbolaget FST! Skallkrav: B-körkort, Svenska, Engelska
Tillsammans är vi Avarn Security Vi är en komplett säkerhetsaktör i Norden och alla vi som arbetar här bidrar till ett tryggare och säkrare samhälle – varje dag, dygnet runt. I vår breda organisation finns många möjligheter till lärande och utveckling. Vi satsar aktivt på en god arbetsmiljö och arbetsplatser där alla känner sig välkomna. Oavsett roll är din insats viktig för att vi tillsammans ska kunna skapa säkerhet och ansvarstagande i världsklass. Om jobbet som servicetekniker Tjänsteställe: Göteborg Arbetstider: Mån-fre 07:30–16:30 Varaktighet: Heltid, Provanställning om 6 månader kan tillämpas. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Sista ansökning: 25-07-31 Är du en nyfiken tekniker som vill utveckla ditt intresse för skräddarsydda säkerhetslösningar? Då kan du vara den vi söker. Som servicetekniker ingår du i ett team som består av arbetsledare samt servicetekniker. Tillsammans arbetar ni med installation och service av våra larm-, passage- och CCTV-system för olika kunders behov. Du ansvarar för varierade underhåll- och servicearbeten och håller kontakt med kunderna. Som ambassadör för Avarn Security utför du varje uppdrag med yrkesstolthet och höga krav på kvalitet och säkerhet. Visst beredskaps-/jourarbete kan komma att ingå i tjänsten. Du som söker Rollen kräver att du: • Har god erfarenhet inom säkerhetsbranschen och klarar av att utföra arbeten helt på egen hand. • Har bred produktkännedom och arbetat i minst två år som säkerhetstekniker, alternativt installatör eller driftsättare inom inbrottslarm, passagesystem • Är en lagspelare som är noggrann, kvalitetsmedveten och kan arbeta självgående • Är serviceinriktad, lösningsorienterad och har kunden i fokus • Har vilja att aktivt delta i förbättringsarbete för ständig kvalitetsutveckling • Har körkort B • Har svenskt medborgarskap. Det är mycket meriterande om du även är behörig ingenjör inom larm eller CCTV. För att trivas och lyckas i rollen som servicetekniker hos oss, behöver du vara en ansvarsfull och handlingskraftig person. Vi tror också att du är en lyhörd och omtänksam medmänniska, som vill bidra till ett gott samarbete. Vid urvalet kommer vi lägga stor vikt vid att dina personliga egenskaper går hand i hand med våra värderingar: Ansvar - Omtanke - Samarbete. Att jobba hos oss Avarn Security Systems är enheten som levererar skräddarsydda tekniska säkerhetslösningar till våra kunder. Systems är rikstäckande med flera kontor och säkerhetsbutiker runt om i landet. Vi erbjuder allt inom brandlarm, CCTV, dörrautomatik, lås, larm, passage och inbrottslarm. Med samtliga certifikat inom lås och larm säkerställer vi att en mycket hög kvalitet på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Hos oss är ingen dag är den andra lik. Våra kunder finns i alla branscher och våra uppdrag är varierande och tekniskt utmanande. Du blir en del av ett proffsigt team med erfarna och hjälpsamma kollegor och stöttande chefer. Några av våra många förmåner Som säkerhetstekniker har du många utvecklingsmöjligheter. Du kan fördjupa din expertis inom våra olika säkerhetssystem, utvecklas till personlig tekniker, systemtekniker, systemspecialist eller ledande projekttekniker. Du kan även bli skyddsombud eller fadder till juniora kollegor. I vår stora nordiska koncern kan du flytta utan att byta arbetsgivare. Vi har gedigna kollektivavtal och bonusprogram på både team- och individnivå. Vi erbjuder förmånlig pension via Lifeplan, friskvårdsbidrag och rabatter via förmånsportalen Benify. Vi förser dig med mobiltelefon och dator, och har bilpolicy med elbil som val. Vi arbetar i högteknologiska anläggningar, på en trygg och trivsam arbetsplats. Vi har lokala aktivitetsgrupper för AW, skidresor och annat kul. Vi ordnar även spontana aktiviteter som gemensamma luncher och grillning. Rekryteringsprocessen För att bli anställd behöver du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens och länsstyrelsens register. Tjänsten kan innefatta arbete som omfattas av försvarssekretess och kräver därför svenskt medborgarskap. VIKTIGT! Urval kommer att ske löpande och vi önskar ha din ansökan snarast möjligt. Gör därför din ansökan direkt i vårt system för lediga tjänster på hemsidan, HÄR! (inte via e-post eller externa jobbsökartjänster). Sista ansökningsdag är 31/7. Välkommen med din ansökan! Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen
Om företaget Dafo Security AB säljer, projekterar, installerar och utför service av säkerhetslösningar till företag och bostadsrättsföreningar. Dafo Security ingår i Dafo-koncernen och är en oberoende installatör och återförsäljare. Huvudkontoret ligger i Tyresö strax söder om Stockholm där över 100 personer arbetar inom Dafokoncernen. Tillsammans med Dafo Brand är en de en heltäckande leverantör inom säkerhet och hjälper företag, bostadsrättsföreningar och flerbostadshus med sitt totala skydd inom både säkerhet och brand. Deras kunder har ett nummer att ringa för all typ av säkerhet. De söker just nu säkerhetstekniker med bas i Stockholmsområdet. Om tjänstenSom säkerhetstekniker arbetar du i en spännande och varierad roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för installationer och service av passersystem, inbrottslarm, brandindikeringssystem och kameraövervakning i Storstockholm. Du ansvarar för utförandet av installationerna på plats hos kunden och samarbetar tätt tillsammans med sälj- och projektledarfunktionen för att ge kunderna den bästa lösningen och servicen. Tjänsten är förlagd dagtid, måndag till fredag och du utgår från hemmet. Team-möten och sammankomster på kontoret i Tyresö förekommer tillsammans med ditt team och ansvarig chef. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är en självgående och duktig säkerhetstekniker med några års erfarenhet av säkerhetsinstallationer och har viljan och intresset att utvecklas som tekniker. Det är viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och en lagspelare i ditt arbete då det ställs krav på dig både internt och externt. Därför är du även kommunikativ och serviceinriktad som person och trivs att varje dag träffa nya människor. Två-tre års erfarenhet av en liknande tjänst. B-körkort. Meriterande om du har kunskap inom flera olika system, med fördel där ett av dem är RCO. Tjänsten kräver att du är svensk medborgare och en bakgrundskontroll med utdrag ur belastningsregistret kommer vara en del i rekryteringsprocessen. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid. Plats: Stockholm, du utgår från hemmet. Omfattning: Heltid. Lön: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Är du en trygg, serviceinriktad och kommunikativ person med tidigare erfarenhet av smarta tekniska installationer? Trivs du i en entreprenöriell miljö och lockas av möjligheten att vara med och skapa ett nytt kapitel inom hemsäkerhet? Då kan detta vara nästa utmaning för dig. Rollen som installationsansvarig på Hemla är en unik möjlighet att bli en del av ett team med erfarna entreprenörer och starka ägare som står i startgroparna för att etablera ett premiumvarumärke inom hemsäkerhet. Hemla har ett helt nytt och unikt säkerhetserbjudande som kombinerar fysisk säkerhet med cybersäkerhet och söker nu dig som vill vara med och installera nästa generations säkerhetssystem. Om rollen Som installationsansvarig på Hemla är du ansvarig för att sätta standarden för hur Hemlas installationer ska se ut, kännas och utvecklas över tid. Du kommer att vara den första tekniska fältspelaren och redan från början är du med och sätter din prägel på både kundresan och installationsupplevelsen. Det är en bred roll med en kombination av teknik, kundkontakt och affärsutveckling där du är ytterst ansvarig för att installera och driftsätta Hemlas säkerhetssystem. Du kommer till exempel att: Installera och driftsätta hemlarm, kameror, sensorer och andra uppkopplade säkerhetslösningar hemma hos kund. Säkerställa att varje installation är både snygg, säker och pedagogiskt genomförd. Ge kunderna en trygg och personlig upplevelse – från första hej till sista test. Felsöka och serva produkter vid behov. Jobba nära grundare och utvecklingsteam för att förbättra både produkt och process. Vara med och forma Hemlas framtida installatörsteam. Om dig Vi söker dig som brinner för säkerhet, kundkontakt och tekniska lösningar. Du är ansvarstagande, flexibel och självgående samt trivs med att vara ansiktet utåt mot kund. Från tidigare roller är du van att installera kameror, larm, nätverksbaserade säkerhetssystem eller motsvarande och du har lätt för att felsöka och lösa problem. Du har lätt för att kommunicera och förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt. Viktigare än antal års erfarenhet är att du är lösningsorienterad, har ett starkt kundfokus och gillar att skapa en positiv helhetsupplevelse. För tjänsten krävs B-körkort och att du är ostraffad, vi begär alltid utdrag ur belastningsregistret. Ansökan Låter det intressant? Vi rekryterar löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected].
Nu söker vi två stycken larm installatörer till vårt företag. Vi arbetar med allt inom säkerhet såsom inbrottslarm ,brandlarm, passersystem ,kameraövervakning samt porttelefon. Jobbet är väldigt varierande och utmanande och stimulerande. Vi söker dig som är positiv och gillar utmanande arbete. Vi arbetar mest inom Stockholm , men även utanför. Krav: B-körkort Behärska svenska språket flytande Minst 2års erfarenhet av antingen el eller larm installationer.
Garda Alarm är ett snabbt växande larmföretag. Vill du vara en av oss och arbeta i ett starkt växande bolag med nyskapande tjänster och produkter? Som Larmtekniker hos oss kommer du att möta våra kunder i deras hem och leverera en högklassig trygghet genom att genomföra proffsiga installationer av nya larmsystem samt utföra service på befintliga anläggningar. Just nu behöver vi förstärka med en Larmtekniker i/runt Borås. Arbetet utgår hemifrån med arbetsfordon, du bör alltså vara boende i/runt denna plats. Om tjänsten Anställningen börjar med utbildning som består av teoretiska och praktiska moment samt avslutas med utbildning på fält tillsammans med en erfaren kollega som agerar mentor. Utbildningen gör dig redo för att sedan själv kunna driftsätta nya larmsystem samt utföra service av befintliga. Ditt fokus kommer vara att ge kunden ett förstklassigt skydd och trygghet genom att säkra upp deras hem. Det innebär också att du tillsammans med kund går igenom och utbildar kunden i användandet av vårt larmsystem och även introducerar våra appar. Målet är att inte lämna en kund med svaga säkerhetspunkter. Viktigt är att göra allt för att skänka trygghet åt kunden. Tjänsten är på 80% till att börja med men med stor chans till ökning i procent. Vad erbjuder Garda Alarm dig? Vi på Garda Alarm ser våra anställda som en av våra viktigaste resurser, därför är det extra viktigt att du ska trivas i rollen som Larmtekniker hos oss. Vi erbjuder dig en genomarbetad introduktion och utbildning som gör att du ska känna dig väl förberedd i rollen som tekniker. En attraktiv lönemodell. Kollektivavtal och grundläggande anställningsformer Väl genomarbetade vidareutbildningar inom både teknik, produktkännedom och försäljning Resor med övernattning och veckovisa arbeten på andra orter förekommer i yrket. Vem är du? Du har har B-Körkort Du är fri från anmärkningar i belastningsregistret, detta är av största vikt då vi är ett företag som levererar säkerhetslösningar till privatpersoner i deras hem Har du intresse för teknik och försäljning är det ett plus, men också något du givetvis får utbildning och coachning kring Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift Du är serviceinriktad, Kundorienterad, Målmedveten och lägger stor vikt vid kundernas önskemål och är mån om att de uppfylls Alltså är du en person som trivs med att hjälpa människor och kan bemöta dem på ett ödmjukt och professionellt sätt. Vi arbetar med svagström, vilket innebär att du ej behöver vara behörig elektriker för att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Garda Alarm är ett snabbt växande larmföretag. Vill du vara en av oss och arbeta i ett starkt växande bolag med nyskapande tjänster och produkter? Som Larmtekniker hos oss kommer du att möta våra kunder i deras hem och leverera en högklassig trygghet genom att genomföra proffsiga installationer av nya larmsystem samt utföra service på befintliga anläggningar. Just nu behöver vi förstärka med en Larmtekniker i/runt Borås. Arbetet utgår hemifrån med arbetsfordon, du bör alltså vara boende i/runt denna plats. Om tjänsten Anställningen börjar med utbildning som består av teoretiska och praktiska moment samt avslutas med utbildning på fält tillsammans med en erfaren kollega som agerar mentor. Utbildningen gör dig redo för att sedan själv kunna driftsätta nya larmsystem samt utföra service av befintliga. Ditt fokus kommer vara att ge kunden ett förstklassigt skydd och trygghet genom att säkra upp deras hem. Det innebär också att du tillsammans med kund går igenom och utbildar kunden i användandet av vårt larmsystem och även introducerar våra appar. Målet är att inte lämna en kund med svaga säkerhetspunkter. Viktigt är att göra allt för att skänka trygghet åt kunden. Tjänsten är på 80% till att börja med men med stor chans till ökning i procent. Vad erbjuder Garda Alarm dig? Vi på Garda Alarm ser våra anställda som en av våra viktigaste resurser, därför är det extra viktigt att du ska trivas i rollen som Larmtekniker hos oss. Vi erbjuder dig en genomarbetad introduktion och utbildning som gör att du ska känna dig väl förberedd i rollen som tekniker. En attraktiv lönemodell. Kollektivavtal och grundläggande anställningsformer Väl genomarbetade vidareutbildningar inom både teknik, produktkännedom och försäljning Resor med övernattning och veckovisa arbeten på andra orter förekommer i yrket. Vem är du? Du har har B-Körkort Du är fri från anmärkningar i belastningsregistret, detta är av största vikt då vi är ett företag som levererar säkerhetslösningar till privatpersoner i deras hem Har du intresse för teknik och försäljning är det ett plus, men också något du givetvis får utbildning och coachning kring Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift Du är serviceinriktad, Kundorienterad, Målmedveten och lägger stor vikt vid kundernas önskemål och är mån om att de uppfylls Alltså är du en person som trivs med att hjälpa människor och kan bemöta dem på ett ödmjukt och professionellt sätt. Vi arbetar med svagström, vilket innebär att du ej behöver vara behörig elektriker för att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Garda Alarm är ett snabbt växande larmföretag. Vill du vara en av oss och arbeta i ett starkt växande bolag med nyskapande tjänster och produkter? Som Larmtekniker hos oss kommer du att möta våra kunder i deras hem och leverera en högklassig trygghet genom att genomföra proffsiga installationer av nya larmsystem samt utföra service på befintliga anläggningar. Just nu behöver vi förstärka med en Larmtekniker i/runt Borås. Arbetet utgår hemifrån med arbetsfordon, du bör alltså vara boende i/runt denna plats. Om tjänsten Anställningen börjar med utbildning som består av teoretiska och praktiska moment samt avslutas med utbildning på fält tillsammans med en erfaren kollega som agerar mentor. Utbildningen gör dig redo för att sedan själv kunna driftsätta nya larmsystem samt utföra service av befintliga. Ditt fokus kommer vara att ge kunden ett förstklassigt skydd och trygghet genom att säkra upp deras hem. Det innebär också att du tillsammans med kund går igenom och utbildar kunden i användandet av vårt larmsystem och även introducerar våra appar. Målet är att inte lämna en kund med svaga säkerhetspunkter. Viktigt är att göra allt för att skänka trygghet åt kunden. Tjänsten är på 80% till att börja med men med stor chans till ökning i procent. Vad erbjuder Garda Alarm dig? Vi på Garda Alarm ser våra anställda som en av våra viktigaste resurser, därför är det extra viktigt att du ska trivas i rollen som Larmtekniker hos oss. Vi erbjuder dig en genomarbetad introduktion och utbildning som gör att du ska känna dig väl förberedd i rollen som tekniker. En attraktiv lönemodell. Kollektivavtal och grundläggande anställningsformer Väl genomarbetade vidareutbildningar inom både teknik, produktkännedom och försäljning Resor med övernattning och veckovisa arbeten på andra orter förekommer i yrket. Vem är du? Du har har B-Körkort Du är fri från anmärkningar i belastningsregistret, detta är av största vikt då vi är ett företag som levererar säkerhetslösningar till privatpersoner i deras hem Har du intresse för teknik och försäljning är det ett plus, men också något du givetvis får utbildning och coachning kring Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift Du är serviceinriktad, Kundorienterad, Målmedveten och lägger stor vikt vid kundernas önskemål och är mån om att de uppfylls Alltså är du en person som trivs med att hjälpa människor och kan bemöta dem på ett ödmjukt och professionellt sätt. Vi arbetar med svagström, vilket innebär att du ej behöver vara behörig elektriker för att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Actemium är företaget för dig som vill ta nästa steg i en organisation med goda möjligheter till påverkan samt fokus på installation och teknisk utveckling inom el. Inom elteknik arbetar vi över samtliga spännings- och specialistområden samt erbjuder projekt av olika storlekar och former. I våra uppdrag mobiliserar vi gärna kompetenser och resurser i hela Sverige, för att på bästa sätt utveckla medarbetaren och verksamheten samt optimera kundnyttan. Till vår enhet i Luleå söker vi nu en larm- och säkerhetstekniker med intresse för att driftsätta och underhålla säkerhetsanläggningar på orten. Kontoret i Luleå omfattar idag ca 100st medarbetare med spetskompetens inom bland annat i låg- och mellanspänning inom industri- och fastighetentreprenader. Vi konstruerar och installerar även säkerhetslösningar. Vi strävar efter korta beslutsvägar och ett stort eget ansvar. Actemium Security är certifierad anläggarfirma för brandlarm och inbrottslarm. Om tjänsten Vi har stor efterfrågan på våra tjänster och därför behöver vi utöka vår säkerhetsavdelning med ytterligare en medarbetare. Vi söker en självgående driftsättare och tekniker men det finns även stora möjligheter att växa i rollen. Du kommer att programmera, driftsätta, felsöka och underhålla brandlarm, inbrottslarm, passagesystem och CCTV-system. Hos oss får du vara med på spännande projekt där du får möjlighet att utvecklas i din roll. Du kommer huvudsakligen att arbeta i närområdet av Luleå men arbeten på distans/resor kommer att förekomma. Din kompetensprofil · Gymnasieutbildning med inriktning mot el/tele/larm eller annan motsvarande utbildning. · B-körkort · Erfarenhet av brand-, inbrottslarm, passersystem, CCTV, mm. · Erfarenhet av programmering, driftsättning och felsökning av säkerhetssystem Kompetensprofil Kvalitet är viktigt för oss inom Actemium Security och vi arbetar i alla led för att upprätthålla den. Vi söker därför dig som är noggrann, ansvarsfull och alltid strävar mot att leverera hög kvalitet. Vi tror att du har en god initiativförmåga, gillar problemlösning och att du lockas av att ha varierade arbetsuppgifter där varje dag inte är den andra lik. Du har lätt för att samarbeta med andra, såväl kunder som kollegor, och arbetar alltid med kundens behov i fokus. Det är meriterande om du är en behörig ingenjör på kamerasystem men inte ett krav. Vi erbjuder dig Vi är en arbetsgivare med bred kunskap inom ett och samma företag. Vi har förmånen att arbeta med de stora företagens styrka och trygghet samtidigt som vi strävar mot att behålla de mindre företagens närhet till kollegor och lokala närvaro ute hos våra kunder. Här får du möjlighet att arbeta tillsammans med duktiga medarbetare i spännande projekt. Actemium Security vill leda teknikutvecklingen i Norra Sverige och satsar gärna på nya tekniska lösningar - vi är också beredda att satsa på dig! Passar du in på profilen och vill bli en del av oss? Tveka inte att ansöka redan idag då! Detta är en öppen ansökan och rekrytering sker löpande. För ytterligare information kontakta: Joakim Kihlberg Affärsenhetchef Actemium Security Norrbotten [email protected] 0920-23 31 49
Välj ett jobb för att visa detaljer