Larminstallatör/Larmtekniker

Sök bland 60 lediga jobb som Larminstallatör/Larmtekniker och börja ditt nya yrkesliv idag!

Säljande Säkerhetskonsult till Värnersborg

Motiveras du av att leverera det perfekta kundmötet? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en någorlunda händig person som gillar försäljning och att tävla? Då har du rätt bakgrund för rollen som Säkerhetskonsult hos oss. Hos oss kallas våra installatörer för Säkerhetskonsulter - just för att de gör så mycket mer än att installera! Hur ser din nya roll som Säkerhetskonsult ut? Du påbörjar din arbetsdag från ditt hem. Med din fullt utrustade servicebil tar du dig ut till redan inbokade kunder runt om i Trestad med omnejd. Som Säkerhetskonsult: Erbjuder du våra kunder en skräddarsydd larmlösning utefter deras behov. Gör du en grundlig behovsanalys, arbetar med rådgivning och merförsäljning. Skriver du kontrakt med kunden, installerar/läser in larmet och lär kunderna hur enkla våra larm är att använda. Ger du service och uppdaterar befintliga larm. Gillar du ordning och reda; Du har ansvar för underhåll av servicebilen och har koll på lagersaldot i bilen genom inventering. Vi erbjuder frihet under ansvar där du själv har möjlighet att påverka din lön – riktigt bra betalt för den som bemästrar jobbet och är redo att tackla nya utmaningar dagligen. Du börjar med introduktion och utbildning för att du ska känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Introduktionsutbildningen sträcker sig över tid, men redan de tre första veckorna får du både teoretisk utbildning samt medåkning tillsammans med någon av våra mest erfarna Säkerhetskonsulter. Vem söker vi efter? Du är en nyfiken person som gillar att tävla och att finna lösningar! Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, du vågar utmana dig själv och du är förbättringsvillig. Du sätter kunden i fokus och månar om det perfekta kundmötet varje gång. I rollen som Säkerhetskonsult får du också möjlighet att använda din praktiska ådra. Med det sagt, det är bra om du inte har tummen mitt i handen men viktigast är att du har rätt inställning och villig att lära dig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla fyra grundkrav: B-körkort (manuell växellåda), prickfri i polisens belastningsregister, behärska svenska språket flytande i både tal och skrift samt vara tillgänglig för tjänsteresor, cirka en gång i månaden, i en vecka i sträck. Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären. Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans. Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa. Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan idag (om du hinner!). I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra). Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering i Trestad. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ottilia Porselid på 0733759407 alternativt [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljande Säkerhetskonsult till Trollhättan

Motiveras du av att leverera det perfekta kundmötet? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en någorlunda händig person som gillar försäljning och att tävla? Då har du rätt bakgrund för rollen som Säkerhetskonsult hos oss. Hos oss kallas våra installatörer för Säkerhetskonsulter - just för att de gör så mycket mer än att installera! Hur ser din nya roll som Säkerhetskonsult ut? Du påbörjar din arbetsdag från ditt hem. Med din fullt utrustade servicebil tar du dig ut till redan inbokade kunder runt om i Trestad med omnejd. Som Säkerhetskonsult: Erbjuder du våra kunder en skräddarsydd larmlösning utefter deras behov. Gör du en grundlig behovsanalys, arbetar med rådgivning och merförsäljning. Skriver du kontrakt med kunden, installerar/läser in larmet och lär kunderna hur enkla våra larm är att använda. Ger du service och uppdaterar befintliga larm. Gillar du ordning och reda; Du har ansvar för underhåll av servicebilen och har koll på lagersaldot i bilen genom inventering. Vi erbjuder frihet under ansvar där du själv har möjlighet att påverka din lön – riktigt bra betalt för den som bemästrar jobbet och är redo att tackla nya utmaningar dagligen. Du börjar med introduktion och utbildning för att du ska känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Introduktionsutbildningen sträcker sig över tid, men redan de tre första veckorna får du både teoretisk utbildning samt medåkning tillsammans med någon av våra mest erfarna Säkerhetskonsulter. Vem söker vi efter? Du är en nyfiken person som gillar att tävla och att finna lösningar! Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, du vågar utmana dig själv och du är förbättringsvillig. Du sätter kunden i fokus och månar om det perfekta kundmötet varje gång. I rollen som Säkerhetskonsult får du också möjlighet att använda din praktiska ådra. Med det sagt, det är bra om du inte har tummen mitt i handen men viktigast är att du har rätt inställning och villig att lära dig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla fyra grundkrav: B-körkort (manuell växellåda), prickfri i polisens belastningsregister, behärska svenska språket flytande i både tal och skrift samt vara tillgänglig för tjänsteresor, cirka en gång i månaden, i en vecka i sträck. Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären. Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans. Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa. Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan idag (om du hinner!). I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra). Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering i Trestad. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ottilia Porselid på 0733759407 alternativt [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljande Säkerhetskonsult till Värmdö

Motiveras du av att leverera det perfekta kundmötet? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en någorlunda händig person som gillar försäljning och att tävla? Då har du rätt bakgrund för rollen som Säkerhetskonsult hos oss. Hos oss kallas våra installatörer för Säkerhetskonsulter - just för att de gör så mycket mer än att installera! Hur ser din nya roll som Säkerhetskonsult ut? Du påbörjar din arbetsdag från ditt hem. Med din fullt utrustade servicebil tar du dig ut till redan inbokade kunder runt om Värmdö med omnejd. Som Säkerhetskonsult: Erbjuder du våra kunder en skräddarsydd larmlösning utefter deras behov. Gör du en grundlig behovsanalys, arbetar med rådgivning och merförsäljning. Skriver du kontrakt med kunden, installerar/läser in larmet och lär kunderna hur enkla våra larm är att använda. Ger du service och uppdaterar befintliga larm. Gillar du ordning och reda; Du har ansvar för underhåll av servicebilen och har koll på lagersaldot i bilen genom inventering. Vi erbjuder frihet under ansvar där du själv har möjlighet att påverka din lön – riktigt bra betalt för den som bemästrar jobbet och är redo att tackla nya utmaningar dagligen. Du börjar med introduktion och utbildning för att du ska känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Introduktionsutbildningen sträcker sig över tid, men redan de tre första veckorna får du både teoretisk utbildning samt medåkning tillsammans med någon av våra mest erfarna Säkerhetskonsulter. Vem söker vi efter? Du är en nyfiken person som gillar att tävla och att finna lösningar! Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, du vågar utmana dig själv och du är förbättringsvillig. Du sätter kunden i fokus och månar om det perfekta kundmötet varje gång. I rollen som Säkerhetskonsult får du också möjlighet att använda din praktiska ådra. Med det sagt, det är bra om du inte har tummen mitt i handen men viktigast är att du har rätt inställning och villig att lära dig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla fyra grundkrav: B-körkort (manuell växellåda), prickfri i polisens belastningsregister, behärska svenska språket flytande i både tal och skrift samt vara tillgänglig för tjänsteresor, cirka en gång i månaden, i en vecka i sträck. För att vara aktuell för tjänsten önskar vi även att du bor på Värmdö. Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären. Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans. Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa. Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan idag (om du hinner!). I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra). Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering på Värmdö. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Forser på 073 861 94 10 alternativt [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Säljande Säkerhetskonsult till Stockholm Syd

Motiveras du av att leverera det perfekta kundmötet? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en någorlunda händig person som gillar försäljning och att tävla? Då har du rätt bakgrund för rollen som Säkerhetskonsult hos oss. Hos oss kallas våra installatörer för Säkerhetskonsulter - just för att de gör så mycket mer än att installera! Hur ser din nya roll som Säkerhetskonsult ut? Du påbörjar din arbetsdag från ditt hem. Med din fullt utrustade servicebil tar du dig ut till redan inbokade kunder runt om i vår region Stockholm Syd. Som Säkerhetskonsult: Erbjuder du våra kunder en skräddarsydd larmlösning utefter deras behov. Gör du en grundlig behovsanalys, arbetar med rådgivning och merförsäljning. Skriver du kontrakt med kunden, installerar/läser in larmet och lär kunderna hur enkla våra larm är att använda. Ger du service och uppdaterar befintliga larm. Gillar du ordning och reda; Du har ansvar för underhåll av servicebilen och har koll på lagersaldot i bilen genom inventering. Vi erbjuder frihet under ansvar där du själv har möjlighet att påverka din lön – riktigt bra betalt för den som bemästrar jobbet och är redo att tackla nya utmaningar dagligen. Du börjar med introduktion och utbildning för att du ska känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Introduktionsutbildningen sträcker sig över tid, men redan de tre första veckorna får du både teoretisk utbildning samt medåkning tillsammans med någon av våra mest erfarna Säkerhetskonsulter. Vem söker vi efter? Du är en nyfiken person som gillar att tävla och att finna lösningar! Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, du vågar utmana dig själv och du är förbättringsvillig. Du sätter kunden i fokus och månar om det perfekta kundmötet varje gång. I rollen som Säkerhetskonsult får du också möjlighet att använda din praktiska ådra. Med det sagt, det är bra om du inte har tummen mitt i handen men viktigast är att du har rätt inställning och villig att lära dig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla fyra grundkrav: B-körkort (manuell växellåda), prickfri i polisens belastningsregister, behärska svenska språket flytande i både tal och skrift samt vara tillgänglig för tjänsteresor, cirka en gång i månaden, i en vecka i sträck. Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären. Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans. Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa. Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan idag (om du hinner!). I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra). Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering i Stockholm. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Forser på 073 861 94 10 alternativt [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Säljande Säkerhetskonsult till Jönköping/ Värnamo med omnejd

Motiveras du av att leverera det perfekta kundmötet? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en någorlunda händig person som gillar försäljning och att tävla? Då har du rätt bakgrund för rollen som Säkerhetskonsult hos oss. Hos oss kallas våra installatörer för Säkerhetskonsulter - just för att de gör så mycket mer än att installera! Hur ser din nya roll som Säkerhetskonsult ut? Du påbörjar din arbetsdag från ditt hem. Med din fullt utrustade servicebil tar du dig ut till redan inbokade kunder runt om i Värnamo eller Jönköping med omnejd. Som Säkerhetskonsult: Erbjuder du våra kunder en skräddarsydd larmlösning utefter deras behov. Gör du en grundlig behovsanalys, arbetar med rådgivning och merförsäljning. Skriver du kontrakt med kunden, installerar/läser in larmet och lär kunderna hur enkla våra larm är att använda. Ger du service och uppdaterar befintliga larm. Gillar du ordning och reda; Du har ansvar för underhåll av servicebilen och har koll på lagersaldot i bilen genom inventering. Vi erbjuder frihet under ansvar där du själv har möjlighet att påverka din lön – riktigt bra betalt för den som bemästrar jobbet och är redo att tackla nya utmaningar dagligen. Du börjar med introduktion och utbildning för att du ska känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Introduktionsutbildningen sträcker sig över tid, men redan de tre första veckorna får du både teoretisk utbildning samt medåkning tillsammans med någon av våra mest erfarna Säkerhetskonsulter. Vem söker vi efter? Du är en nyfiken person som gillar att tävla och att finna lösningar! Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, du vågar utmana dig själv och du är förbättringsvillig. Du sätter kunden i fokus och månar om det perfekta kundmötet varje gång. I rollen som Säkerhetskonsult får du också möjlighet att använda din praktiska ådra. Med det sagt, det är bra om du inte har tummen mitt i handen men viktigast är att du har rätt inställning och villig att lära dig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla fyra grundkrav: B-körkort (manuell växellåda), prickfri i polisens belastningsregister, behärska svenska språket flytande i både tal och skrift samt vara tillgänglig för tjänsteresor, cirka en gång i månaden, i en vecka i sträck. Vi ser helst att du bor i eller runtomkring Jönköping eller Värnamo. Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären. Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans. Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa. Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan idag (om du hinner!). I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra). Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering i Värnamo med omnejd. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Forser på 0738619410 alternativt [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Räddningstjänsten söker svagströmstekniker/larmtekniker

Att vara en del av Räddningstjänsten Storgöteborg är att vara en del av något större än en själv. Vi ser det som en förmån att få vara någon andra kan lita på. Någon som aldrig ger upp, som alltid är uppe på fem. Vi är en modig organisation som tar hand om varandra. Vi är först in för att lösa problemet och sist ut för att säkra upp. Ytterst handlar allt vi gör om att skapa ett tryggare samhälle. Det engagemanget präglar hela vår organisation och skapar en svårslagen känsla av att vara behövd. ARBETSUPPGIFTER Längtar du efter att tillhöra en organisation med starkt kamratskap och bra balans mellan familjen och jobbet? Hos en arbetsgivare som drivs av att skapa ett tryggare samhälle? Då tycker vi att du ska höra av dig. Nu behöver vi förstärka med en självgående och social tekniker. Med din breda erfarenhet av service och underhåll i bland annat inbrottslarm, passersystem och svagströmsanläggningar blir du en nyckelperson i vår organisation. Du är efterlängtad helt enkelt! Som larmtekniker hos oss kommer du att ha en central roll i att underhålla, reparera och göra service på teknisk utrustning. Du kommer att arbeta med både nya och befintliga system för att garantera deras funktionalitet Dina arbetsuppgifter är bl.a: • Installation och konfiguration av larm- och passersystem • Felsökning och reparation av tekniska problem • Regelbundet underhåll av system • Samarbeta med andra tekniker inom räddningstjänsten. • Delta i projekt KVALIFIKATIONER Vi ser att din säkerhet i rollen gör att du självständigt planerar ditt arbete och ger god service. Du är ordningsam och genuint intresserad av både människor och hur saker och ting fungerar på det tekniska området. Din goda samarbetsförmåga gör att du har lätt för att skapa förtroendefulla relationer, både internt och externt. Du uppskattar en öppen dialog med fokus på samverkan för att få ut det bästa av varandra. Vi behöver din breda erfarenhet av service och underhåll i svagströmsanläggningar, inbrottslarm och passersystem. Du behöver ha • gymnasieexamen, till exempel El-och energiprogrammet med inriktning mot Elteknik • B-körkort • god svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Meriterande om du har • erfarenhet av service och underhåll inom svagströmsinstallationer och säkerhetssystem • erfarenhet av 12/24/48V system Tjänsten utgår från Kålltorps Brandstation. Bifoga ditt CV och personliga brev med en motivering varför du passa på tjänsten ÖVRIGT En anställning hos Räddningstjänsten, kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras innan beslut om anställning. För en del av våra tjänster placerade i säkerhetsklass krävs även svenskt medborgarskap. Med din anställning följer krigsplacering på Räddningstjänsten med allmän tjänsteplikt, vilket innebär att du är skyldig att tjänstgöra i händelse av höjd beredskap eller krig. Innan anställning kommer alkohol- och drogtest att genomföras enligt organisationens policy och i samarbete med vår företagshälsa. För vissa tjänster görs en arbetspsykologisk test samt stresstest.

16 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säkerhetstekniker till Securitas Technology Luleå

Securitas Technology är Securitas-koncernens satsning på framtidens säkerhet. Vi är ett innovativt och teknikfokuserat företag som erbjuder de mest moderna säkerhetstekniska lösningarna till våra företagskunder. Idag är vi 13 000 kompetenta medarbetare placerade i 40 olika länder. Genom att arbeta på Securitas Technology har du möjlighet att växa i en global organisation samtidigt som du bidrar till att skapa en tryggare miljö för människor runt om i världen. Nu söker vi säkerhetstekniker inom säkerhetsteknik till Luleå.  Du vill vara i framkant och leverera det bästa och senaste till våra kunder. Tveka inte att söka denna roll där du blir del av ett högpresterande gäng med gott samarbete. Ansvarsområde I rollen som säkerhetstekniker ansvarar du för installation och enklare driftsättning av våra säkerhetssystem (passersystem, inbrottslarm, kameraövervakning och integrerade säkerhetssystem). Resor inom regionen är en del av rollen. Du kommer att arbeta med följande: • Installation, driftsättning, inkoppling, programmering, avprovning och utbildning. • Tillsammans med projektledare är du med och utvecklar våra kunders lösningar. • Agera tekniskt säljstöd till våra säljare samt genomföra överlämning och handhavandeutbildning till våra kunder. Vi erbjuder dig: • Utvecklas inom installation hos Nordens marknadsledare inom innovativ säkerhetsteknik. • Lära dig av seniora tekniker och arbeta med några av dom mest spännande kunderna i branschen. • Bli en del av ett företag där alla delar passionen att leverera den bästa lösningen till kunden. • En prestigelös kultur med fokus på samarbete – det finns alltid någon man kan ringa! • Här får du vara med och göra skillnad och bidra till ett säkrare samhälle. Vem är du? • Utbildning på gymnasienivå/YH, gärna inom el, teknik eller IT. • Du kan grunderna kring el/svagström & har intresse för IT och teknik. • Du älskar att ta ansvar, gillar problemlösning och motiveras av att leverera den allra bästa lösningen till kund.  • Talar svenska och engelska samt har B-körkort. • Att ha koll på säkerhetslösningar är meriterande, men inte ett krav!   Hur söker jag? • Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. • För att bli anställd hos oss krävs svenskt medborgarskap, godkänd bakgrundskontroll samt referenstagning. En förutsättning för att bli anställd av oss är ett du blir godkänd av Länsstyrelsen. • Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Kent Essberg, [email protected], samt rekryteringsspecialist Flora Trast, [email protected].

15 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
PERFEKT EXTRAJOBB

Är du praktiskt lagd och tycker om att jobba med både teknik och människor? Då har du nu möjligheten att söka kanske världens bästa extrajobb! Du gör kundbesök och installerar nya larm, skruvar upp trådlös utrustning och programmerar komponenterna. Du är bra på bemöta kunder och ge dem bra service när du pedagogiskt förklarar hur systemet fungerar för kunden.   DIN ARBETSPLATS På Svenska Alarm blir du en del av ett engagerat installatörsteam. Din arbetsplats blir hos kunden där du utför dina arbetet. Du utgår hemifrån och tar egen bil till kunden. Stöttning och hjälp finns alltid nära till hands från kollegor.   ARBETSTID OCH VILLKOR Du gör inhopp på dagar kvällar eller helger. Under en vanlig arbetsvecka kan vi erbjuda dig ungefär 10 timmar, men i perioder då vi har extra mycket att göra är det viktigt för oss att du är beredd att jobba mer. Därför krävs det att du är flexibel. Jobbet passar perfekt för dig som pluggar eller vill komplettera din nuvarande anställning med något mer.   VEM ÄR DU? Du gillar att arbeta självständigt, träffa människor och lösa tekniska utmaningar. Du är praktiskt lagd och kan hantera en skruvdragare. Som person gillar du flexibilitet och har inget emot att jobba oregelbundna tider, såväl dag, kväll och helg. Du har lätt för att lära dig nya saker och gläds åt att hjälpa andra.     KOMPETENSKRAV * Socialt kompetent. Du har lätt för att prata med nya människor. * Tekniskt intresserad. * Erfarenhet av att använda verktyg såsom skruvdragare. * Van vid att använda smart telefon, appar och dator. * Du talar och skriver flytande svenska   ANDRA KRAV * B-körkort * Tillgång till egen bil * Prickfri i Polismyndighetens belastningsregister.   ÖVRIGT Tidigare erfarenhet av larminstallationer behövs inte. Du kommer att få en utbildning som ger dig rätt förutsättningar att lyckas i rollen som larminstallatör. OM SVENSKA ALARM Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer snabbt. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vår ambition är att vara ett ledande företag på smarta larm för både privatpersoner och företag. www.SvenskaAlarm.se/jobb Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

12 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Brandlarms/ Gassläckssystemtekniker

Vill du vara med och göra skillnad? Sök då tjänsten som Brandlarms/ Gassläckssystemtekniker hos Presto i Stockholm!   Om företaget Presto AB grundades 1959 och är Nordens ledande aktör inom brandsäkerhet. De utbildar människor, installerar system, analyserar risker och utvecklar nya sätt och lösningar som skapar trygghet och värden i vardagen. Varje år besöker vi 60 000 kunder, utbildar 40 000 deltagare och återvinner 100 000 brandsläckare vid vår anläggning i Katrineholm. Det är så de skapar ett tryggt, modernt och hållbart brandskydd. Presto omsätter drygt 1 miljard kronor. Som medarbetare på Presto är du med och gör skillnad. Tillsammans med kunderna räddar ni liv. De som jobbar på Presto har olika bakgrund och erfarenhet, men gemensamt för alla är en drivkraft att växa och att arbeta tillsammans som ett lag. Presto letar efter dig som har rätt inställning och en ambition att utvecklas!   Om rollen Som Brandlarms/gassläcksystemtekniker kommer du att få ett omväxlande och stimulerande arbete, du styr dina egna dagar utifrån de uppdrag du har att utföra. Uppdragen omfattar bla service av samt justeringar & kompletteringar av brandlarm och gassläcksanläggningar. Din arbetsplats är främst ute på fältet och du möter våra kunder dagligen. Resor i tjänsten förekommer.   Du kommer bland annat att: Bygga starka kundrelationer genom professionell service och välriktad kunddialog Leverera och installera brandutrustning enligt gällande regelverk Boka in och genomföra service av befintligt brandskydd med fokus på brandlarm och /eller gassläcksystem Utföra uppdragen på rätt tid, till rätt pris och med kvalitet i världsklass! Efter avslutat uppdrag ge kunder feedback på deras brandskydd, saknas något, behöver något förbättras? Arbeta dagligen med att rapportera & dokumentera i vår digitala plattform Mobigo Arbeta mot individuella mål men även sträva efter att regionens budget och resultat uppnås Säkerställa att god ordning råder på arbetsstället samt ansvara för skötsel av verktyg och utrustning   Vi söker dig som Har jobbat med brandlarm och/eller gassläcksystem eller har relevant utbildning Har utbildning inom el/tele eller styr/regler, alternativt har fått motsvarande erfarenhet genom yrkesverksamma år Trivs med kundkontakt och känner dig trygg i dialogen med kund Har B-körkort Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska Ha god datorvana och kan hantera officepaketet   Eftersom Presto verkar i säkerhetsbranschen kommer de genomföra en säkerhetsprövning på slutkandidaten vilket innebär att belastningsregister, kreditprövning och drogtest ska vara utan anmärkning för att erbjudas anställning hos Presto. I denna rekrytering samarbetar Presto AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Säkerhetstekniker

Nordic LEVEL Group är en av marknadens mest expansiva och moderna säkerhetsaktörer med balans mellan människa och teknik för att möjliggöra kundernas bästa och marknadens behov av utveckling och digitalisering. Koncernen grundades 1989, har ca 400 anställda och finns representerade i Norden. Nordic Level Group erbjuder heltäckande säkerhetslösningar för människor och tillgångar genom tre samverkande, kompletterande och framförallt balanserade divisioner Advisory | Technology | Operations. Koncernen har en unik sammansättning av kompetenser och expertis som täcker hela säkerhetssegmentet. LEVEL är certifierade enligt Great Place to Work®. Till vårt kontor i Sundbyberg söker LEVEL Technology nu ytterligare en kompetent medarbetare. Som Säkerhetstekniker hos Nordic LEVEL arbetar du med integrerade säkerhetssystem inom inbrottslarm, passage och CCTV. Vi använder avancerad spetsteknologi med skräddarsydda lösningar till våra kunder där säkerhet och kvalitet alltid står i fokus. Dina främsta arbetsuppgifter blir att installera dessa hos våra kunder. Du kommer att ingå i ett team som har stor kompetens inom säkerhet. Vid anställning hos oss kompletterar vi dina förkunskaper med rätt utbildning så att du kan säkerställa effektiva lösningar till våra kunder. Vi söker dig som redan visat framfötterna som en effektiv larmtekniker. Är du en fullt självgående senior så är det extra meriterande. Har du endast något eller några års erfarenhet så är det också intressant, då får du börja på den nivå du är och lära dig det du inte kan idag. Oavsett bakgrund så behöver du vara en noggrann och effektiv person som är van att skapa värdefulla resultat för både kunder och arbetsgivare. Vi förutsätter att du har körkort samt behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift. Intresserad? Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB. Har du frågor om rekryteringen så går det bra att kontakta Carina Runow på 08-58610110. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande.

11 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024