Marknadsförare

Sök bland 184 lediga jobb som Marknadsförare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Marknadsförare

Brinner du för marknadsföring och sociala medier? Då har du kommit rätt! Just nu söker vi en person som har det där lilla extra inom sociala medier. Största delen av vår marknadsföring sköts via sociala medier, men mestadels genom instagram. Du kommer framför allt sköta vår instagram och all marknadsföring men även ha möjligheten att åka ut till våra kliniker för att kunna fota samt spela in behandlingar. Vi ser gärna att du har erfarenhet när det kommer till sociala medier men anser du själv att du har ett speciellt öga för hur inlägg bör se ut på bästa sätt så är du varmt välkommen till att skicka in ditt cv ändå.

23 februari 2024
Sista ansökan:
14 mars 2024
Technical Marketing Specialist – GA Products - system integration

At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable​ energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a real impact to our communities and society. Bring your passion, bring your energy, and be part of a global team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Great Innovation Are you enthusiastic about the latest technological advancements and their global impact? Do you excel in a dynamic setting where innovation intersects with business strategy? Your search ends here! We’re actively seeking a Technical Marketing Specialist to spearhead our Grid Automation solutions. Your responsibilities Having station communication and system integration as area of expertise Training for internal and external participants Working with internal and external system integrators to bring forth solutions in the Grid Automation business Training, coaching and evaluation of third party integrators (potential partners) Certification and homologation of our products Participation in international events (conferences, seminars) – contribution with original work Living Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background B.Sc. degree, with proven experience in the above fields, specifically station communication and system integration Proficiency in English is required. Knowledge in Swedish is considered a benefit You are pro-active and goal oriented Excellent knowledge of Microsoft Office 365 tools The ideal candidate is flexible, solution oriented and with multitasking skills Willingness to travel if necessary Additional information Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply until 24th of March! Our selection process is continuous, and the position may be closed before the advertisement expires. So, if you are interested – don’t delay, apply today! Recruiting Manager, Sergiu Paduraru, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Klas Koppari +46,107- 381,3 45; Ledarna: Christer Fridlund, +46,107-382,912; Unionen: Fredrik W Nordin +46 107-381,512. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Carina Riström, [email protected] Hitachi Energy is a global technology leader that is advancing a sustainable energy future for all. We serve customers in the utility, industry and infrastructure sectors with innovative solutions and services across the value chain. Together with customers and partners, we pioneer technologies and enable the digital transformation required to accelerate the energy transition towards a carbon-neutral future. We are advancing the world’s energy system to become more sustainable, flexible and secure whilst balancing social, environmental and economic value. Hitachi Energy has a proven track record and unparalleled installed base in more than 140 countries. Headquartered in Switzerland, we employ around 40,000 people in 90 countries and generate business volumes of approximately $10 billion USD. www.hitachienergy.

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024
Vi söker en designintresserad och driven Product information specialist!

Jobba som Product information specialist för en designinriktad e-handel! Har du en passion för inredning? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med produktinformation för en e-handel? Om ja, så kan du vara den vi söker! Om uppdragsgivaren Vår uppdragsgivare är en framträdande aktör som tillhandahåller ett klassiskt och tidlöst utbud av inrednings- och designprodukter till sina kunder. De har en omfattande historia på den svenska marknaden för inredning och design, med en etablerad närvaro genom fysiska butiker. Utöver detta har de även uppnått stora framgångar med sin e-handel! Nu söker uppdragsgivaren efter minst två personer för att ta sig an rollen som Product information specialist och ansluta sig till ett härligt team i centrala Stockholm! Om uppdraget Som product information specialist spelar du en viktig nyckel i e-handelns kundnöjdhet! Det är du som ser till att produkter som publiceras på e-handelns plattform är uppdaterade med rätt information samt att de har säljande och informativa produkttexter. För att säkerställa att produkter har rätt information har du daglig kontakt med interna och externa leverantörer och korrigerar produktinformationen vid behov. Du kommer även att felsöka befintliga kategorier och varumärken online för att se till att de uppehåller en god kvalité. Placering och omfattning Uppdraget utgår från uppdragsgivarens arbetsplats i Stockholm. Uppdraget är på heltid, 40h/vecka i sex månader med god chans till förlängning. Vem är du? För att vara framgångsrik i uppdraget ser vi att du har en mycket god teknisk förmåga, är mycket noggrann i ditt arbete och har god samarbetsförmåga. Eftersom att du kommer att ha daglig kontakt med leverantörer är kommunikation A och O i uppdraget. Du är någon som är bra på att följa upp lösa trådar och ta eget initiativ för att lösa eventuella hinder. För detta uppdrag söker vi en kandidat som har goda kunskaper i Excel samt erfarenhet av att jobba med hantering av produktinformation i ett PIM- system. Arbetsuppgifter innefattar Garantera mottagandet av noggrann och komplett data av högsta kvalitet från både interna och externa källor. Anpassa visningen av produkter på webbplatsen för att möta kundernas behov och främja konvertering. Publicering och vid behov uppdatering av produktartiklar. Genomföra slutgranskning innan artiklar publiceras. Upprätthålla högsta kvalitetsstandard över alla produktkategorier, varumärken och artiklar på webbplatsen. Redigera bilder och formulera produktbeskrivningar. Hantera produktinformation i Excel och överföra den till vårt Produktinformationshanteringssystem (PIM). Krav och meriter En avklarad utbildning inom e-commerce, digital marknadsföring, kommunikation eller motsvarande utbildning. Minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har mycket goda kunskaper i MS Excel. Goda kunskaper av bildredigering i Photoshop. Dokumenterad erfarenhet av copywriting eller content writing, Flytanke kommunikationsförmåga i svenska och engelska. Du har ett genuint intresse av inredning och design. Det är mycket meriterande om du är flytande i ett annat nordiskt språk än svenska. Ansökan För att kunna ansöka till Jappas uppdrag behöver du skapa en konsultprofil i vår plattform och sedan skicka in din ansökan. Genom att göra detta blir din kompetens även synlig för andra uppdragsgivare som letar efter e-handelskonsulter inför framtida uppdrag. Lägg ner 10-15 minuter på att skapa din konsultprofil idag för att vara i spel för spännande e-handelsprojekt! Sista ansökningsdagen för detta uppdrag är 2024-03-20. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök idag! ******************************************************************** Om Jappa För e‑handelsföretag är det inte alltid lätt att hitta rätt kompetens när det behövs som mest. Men med Jappa blir det enkelt. Genom att använda vår plattform kan e‑handelsföretag söka bland ett brett utbud av kvalificerade e‑handelskonsulter och hitta den perfekta lösningen för sina behov, om det så är långsiktiga eller kortsiktiga uppdrag men också för rekrytering. Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder konsulter som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter. #JobbJustNu

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 mars 2024
Digital marknadsförare med internt administrativt ansvar

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi är en Redovisningsbyrå som sitter centralt på Södermalm i Stockholm och är i en utvecklings- och växande fas. Vi ligger i framkant när det gäller digitalisering i vårt dagliga arbete och brinner för en familjär känsla på jobbet. Till vårt kontor och team Lavendo söker vi nu en digital marknadsförare med även ett administrativt ansvar internt på företaget. Tjänsten kommer vara 70% marknadsföring och 30% intern administration till att börja med, men fördelningen kan ändras åt mer marknadsföring framöver. Din roll; Du kommer arbeta med digital marknadsföring med fokus på sociala medier, webb och event. I ditt ansvar ingår att utveckla strategier, analys och arbetssätt inom kommunikation i digitala kanaler och digital marknadsföring. Du kommer ha ansvar för att planera, genomföra, utveckla, optimera samt utvärdera digital annonsering och marknadsföring. Vara med vid event och presentera företaget samt arrangera och ordna event åt företaget i marknadsföringssyfte. Utveckla vår hemsida och uppdatera den vid behov. Som intern Administratör hos oss på Lavendo ansvarar du för att styra upp vårt kontor, svara i telefon, viss posthantering, kundservice m.m. Arbetsuppgifterna i denna roll varierar och behovet kan se olika ut dag för dag vilket passar den som gillar variation.   Vem söker vi? Du är en driven person med hög arbetsmoral. En administratör som gillar ordning och reda och inte blyg att styra upp eller organisera när det behövs Är duktig med kameran och kan fånga de rätta tillfällena på bild. Kunskap av bildredigering Har intresse för kreativa lösningar. Gillar kundkontakt, är social och har lätt för kommunikation både digitalt och ”ansikte mot ansikte” Har ett digitalt intresse för olika plattformar samt kunna skapa och genomföra annonsering i olika kanaler Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Relevant utbildning är meriterande   Vad erbjuder vi? En familjär arbetsplats som är mån om sina anställda Vi har kollektivavtal Årliga förmåner som tex maxbelopp i Friskvårdsbidrag Möjlighet till stor påverkan av sitt dagliga arbete     Tjänsten är på Heltid med start enligt överenskommelse I början kommer du utgå från Lavendos kontor på Södermalm och framöver finns möjlighet för hybridarbete Månadslön Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare

22 februari 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Marknadskoordinator för fyra av våra hotell

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Är du redo att vara den som håller samman våra marknadsaktiviteter i Göteborg/Mölndal? Just nu söker fyra av våra hotell en energisk, entusiastisk och kreativ marknadskoordinator. I den här rollen kommer du att ta hand om sociala medier, PR, digitalt innehåll, vårt visuella uttryck och tonalitet i marknadsföringsmaterial, samt arbeta med både stora och små projekt, kreativa processer, aktivitetsplanering och genomförande. Som marknadskoordinator kommer du att samarbeta nära vårt marknadsteam för att genomföra och samordna olika kampanjer och aktiviteter. Du blir den som ser till att alla bitar faller på plats och att vårt budskap når ut till vår publik på ett engagerande sätt. Ansvarsområden: - Ansvarig för hotellens marknads- och kommunikationsplaner - Koordinera och genomföra marknadsaktiviteter i enlighet med strategiska mål och budget. - Nå ut med våra nyheter - lokalt via digitala medier och lokaltidningar. - Delta i planering och genomförande av evenemang och kampanjer. - Se till att vår visuella presentation och kommunikation är enhetlig både online och på hotellen, genom att säkerställa att vi använder rätt ton i text, form och färg. - Ansvara för att all information och innehåll som våra gäster behöver se och känna till om oss är aktuell och uppdaterad i alla våra digitala kanaler. - Utöva din konstnärliga talang (genom att ha grundläggande kunskaper i grafisk design i program som InDesign och Photoshop). Hotellen det gäller är: Quality Hotel™ The Weaver, Quality Hotel™11 & Eriksbergshallen, Quality Hotel™ Waterfront, och Quality Hotel™ Winn. Kvalifikationer: - Relevant utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller relaterade områden. - Erfarenhet av marknadsföring och varumärkesbyggande. - God förståelse för digitala marknadsföringsverktyg och olika plattformar. - Stark analytisk färdighet och förmåga att tolka resultat för att förbättra kampanjeffektivitet. - Utmärkta förmågor inom kommunikation och samarbete Vad vi erbjuder: - En möjlighet att spela en central roll i utvecklingen av vårt varumärke. - En kreativ, energisk och stödjande arbetsmiljö. - Möjligheter till professionell utveckling. ... och förmånerna! 4 gratisnätter på vilket Strawberry - eller Nordic Hotels & Resort som helst under året Rabatt för anställda och vänner och familj. Rabatt på mat och dryck för dig och dina vänner. Karriärmöjligheter inom Nordic Hotels & Resorts och Strawberry. Och många fler! Startdatum är snarast, men enligt överenskommelse. Tjänsten är en heltidsanställning på 100% Är detta den perfekta matchen för dig? Skicka in din ansökan idag! Om du har frågor, kontakta gärna Head of Marketing, Christina Tønseth: [email protected] Quality Hotel™ är den levande, färgglada minnesboken. Vi gör allt för att våra gäster ska fylla sida efter sida med upplevelser och ögonblick som delas med familj, vänner eller härliga kollegor. Luta dig tillbaka och njut av fantastisk service.

22 februari 2024
Sista ansökan:
7 mars 2024
Marknadsprojektledare med digital kompetens

Till ett spännande företag i stark tillväxt söker vi en entusiastisk och driven marknadsprojektledare med bred erfarenhet inom marknadsföring och kunskap i och om sociala medier för att förstärka deras marknadsteam. I denna roll kommer du att spela en avgörande roll för att stärka deras närvaro på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa visuellt tilltalande innehåll och har förmågan att engagera målgrupper på sociala plattformar, kan du vara den person vi letar efter.  Arbetsuppgifter: * Ansvara för att planera och genomföra sociala mediekampanjer, inklusive innehållsskapande. * Bidra till att utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier. * Samarbeta nära med andra avdelningar, inklusive försäljning och övriga avdelningar, för att säkerställa enhetlig och effektiv marknadsföring. Kvalifikationer * Erfarenhet av grafisk produktion. * Förståelse för sociala medier-plattformar och förmåga att skapa engagerande innehåll. * Du hanterar annonsering och publicering i sociala medier samt analys och optimering. * Du är van användare avPhotoshop och Indesign. * Stark kommunikationsförmåga, både skriftlig och muntlig. * Förmåga att arbeta självständigt och inom team. * Kreativitet och öga för detaljer. * Att ha jobbat med plattformen WordPress. Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område och som person är du positiv, lösningsorienterad, strukturerad och tycker om att arbeta både självständigt och i team. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.

22 februari 2024
Sista ansökan:
3 mars 2024
Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face. Som en dela av teamet erbjuds du: - En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor. - Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv. - Interna karriärmöjligheter. - Arbetsgivaren står för boende och resor. - Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer. - En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön. - Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål. - Chansen att representera välkända varumärken. Personprofil Vi söker dig som är: • Villig att resa. • Lärovillig, engagerad och positiv. • Extrovert av naturen (eller vill vara). • Bra på personliga relationer. • Målinriktad och självgående. • Anpassningsbar och gillar att lyckas. • Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna. • Söker professionell och personlig utveckling. • Pratar flytande Svenska. Vilka är Face2Face? Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo. F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill. Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid. Plats: Runt om i Sverige. Arbetstider: Varierande. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen att söka!

22 februari 2024
Sista ansökan:
7 mars 2024
Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face. Som en dela av teamet erbjuds du: - En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor. - Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv. - Interna karriärmöjligheter. - Arbetsgivaren står för boende och resor. - Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer. - En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön. - Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål. - Chansen att representera välkända varumärken. Personprofil Vi söker dig som är: • Villig att resa. • Lärovillig, engagerad och positiv. • Extrovert av naturen (eller vill vara). • Bra på personliga relationer. • Målinriktad och självgående. • Anpassningsbar och gillar att lyckas. • Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna. • Söker professionell och personlig utveckling. • Pratar flytande Svenska. Vilka är Face2Face? Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo. F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill. Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid. Plats: Runt om i Sverige. Arbetstider: Varierande. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen att söka!

22 februari 2024
Sista ansökan:
7 mars 2024
Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face. Som en dela av teamet erbjuds du: - En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor. - Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv. - Interna karriärmöjligheter. - Arbetsgivaren står för boende och resor. - Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer. - En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön. - Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål. - Chansen att representera välkända varumärken. Personprofil Vi söker dig som är: • Villig att resa. • Lärovillig, engagerad och positiv. • Extrovert av naturen (eller vill vara). • Bra på personliga relationer. • Målinriktad och självgående. • Anpassningsbar och gillar att lyckas. • Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna. • Söker professionell och personlig utveckling. • Pratar flytande Svenska. Vilka är Face2Face? Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo. F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill. Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid. Plats: Runt om i Sverige. Arbetstider: Varierande. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen att söka!

22 februari 2024
Sista ansökan:
7 mars 2024
Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Tjänstebeskrivning & erbjudande Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig! Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face. Som en dela av teamet erbjuds du: - En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor. - Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv. - Interna karriärmöjligheter. - Arbetsgivaren står för boende och resor. - Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer. - En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön. - Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål. - Chansen att representera välkända varumärken. Personprofil Vi söker dig som är: • Villig att resa. • Lärovillig, engagerad och positiv. • Extrovert av naturen (eller vill vara). • Bra på personliga relationer. • Målinriktad och självgående. • Anpassningsbar och gillar att lyckas. • Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna. • Söker professionell och personlig utveckling. • Pratar flytande Svenska. Vilka är Face2Face? Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo. F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill. Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid. Plats: Runt om i Sverige. Arbetstider: Varierande. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen att söka!

22 februari 2024
Sista ansökan:
7 mars 2024