Du som personlig assistent ska vara en hjälpande hand i det dagliga livet. Om kunden En kvinna som bor i egen lägenhet i vad som liknar en gruppbostad med flera personer som har personlig assistans. Kundens intresse är exempelvis att promenader, träning, pyssla och måla.. Vi ser gärna att du delar något eller flera av dessa intressen. Om dig En personlig mognad och trygghet. Stabil och konsekvent i sitt tänkande. Kan sätta gränser när och där det är befogat. Vara flexibel dessutom behöver man vara lyhörd och konsekvent. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, därför ser vi gärna att du bifogar ett personligt brev till din ansökan där du berättar mer om dig själv som person. Meriterande Utbildning som undersköterska, personlig assistent, eller inom barn och fritid. Erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent är önskvärt, har du arbetat med lågaffektivt bemötande tidigare är detta ett plus i kanten. Krav Körkort. Du behöver även behärska det svenska språket väl i både tal och skrift. Du som söker ska enligt kundens önskemål vara en rökfri kvinna. Arbetstider Dag och kvällspass samt heldagar på ett rullande schema med varannan helg. Tjänsten är ca 85%. Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Arbetet som innebär att vara händer, fötter och röst till en 20årig normalbegåvad(smart), social och rolig kille med fysiska handikapp. Vi söker vikarie för semester och vakanser. Är en del fysiks aktivitet som träning i hemmet och cykel utomhus. Där Assistenten cyklar på egen cykel bredvid kunden. Dygnspass med sovande Jour. Hund finns i familjen. Rökfri är ett krav. Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Märk din ansökan med 2537 Lön Timlön efter överenskommelse. Kollektivavtal finns enl. KFO Kommunal avtal för personlig assistans. Som anställd hos oss omfattas du av pensionsförsäkring, trygghetsförsäkring vid arbetsskada, grupplivförsäkring, gruppsjukförsäkring och även föräldrapenningtillägg. Om oss Storsjöbygdens Personliga Assistans AB är en privat assistansförmedling som grundades 2001. Vi grundar assistansverksamhetens policy på personlighet, erfarenhet, kunskap och tillgänglighet. Vårt mål är att ge bästa möjliga service och vi har kompetent personal med mångårig erfarenhet från assistansbranschen.
På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Olivia söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Borås. Vi söker även dig som vill arbeta som vikarie vid behov vid ordinarie assistenters frånvaro vid tex semester eller sjukdom. Kunden föredrar manliga assistenter Arbetstider fasta tjänsten vardagar : Kl. 07.25-18.25 Tisdagar Kl. 18.25- 07.25 ( väntetid 5.88 timmar) Torsdag till fredag Kl. 11.00-18.25 Onsdagar Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående Om kunden Kunden är en man i 60 -års åldern . Han behöver din hjälp som assistent i sin vardag pga sina symtom av sjukdomen MS. Kundens intressen är bland annat simma, träna på gym, gå på bio, meditera, träffa vänner och gå på kulturella arrangemang. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Följa med på aktiviteter tex till simhallen Förflyttningar Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Du är en empatisk person och har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation . Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du är simkunnig och tål klor samt är rökfri. Du besitter en mycket god social förmåga och är lugn i din personlighet och har ett gott tålamod. Du behöver vara inkännande och veta när du ska ta initiativ eller backa. Krav: Simkunnig och tål klor Rökfri under arbetstid Yrkesmässig erfarenhet som personlig assistent eller inom vård och omsorg Fullvaccinerad mot Covid-19 Flytande Svenska i tal och skrift Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Sysselsättningsgrad: 1 fast tjänst 3 pass i veckan . I tjänst som vikarie vid behov. Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att ti llsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Vi söker nu dig som vill vara en hjälpande hand till en av våra kvinnliga kunder. Gillar du att ha kul på jobbet, bjuda på dig själv, samtidigt som du är strukturerad. Då är du den perfekta personen för oss! Arbetet sker i hemmamiljö några mil utanför Östersund, på kvinnans jobb, och på många olika aktiviteter som sker. Det kan vara allt från resor, träning till att pyssla i trädgården. Det vi söker hos dig som personlig assistent är att du kan vara social och att du kan hålla en professionell roll, samtidigt som du har en stor näve humor och ett stort lass med skratt. Hund finns i hemmet. Egen bil är ett måste då kollektivtrafik saknas. Låter detta intressant så är du välkommen skicka in din ansökan.
En kille i 20-årsåldern söker nu en personlig assistent. Det är dag och kvällstider som gäller Assistenten behöver hjälpa ungdomen med olika typer av aktiviteter för att få vardagen att fungera, bland annat kommunikation och regelbunden rörelse. Alternativa kommunikations hjälpmedel används, främst digital bildkommunikation men även tecken som stöd. Ett stort intresse är musik. Är du ansvarstagande, lyhörd och har ett omsorgsfullt bemötande så är det ett stort plus. Tidigare erfarenhet av yrket är meriterande men inget krav, det viktiga är personlig lämplighet. Assistansen utförs både i och utanför hemmet, i samråd med ungdomens familj. Körkort och tillgång till bil är en fördel men inget måste Lön Timlön efter överenskommelse. Kollektivavtal finns enl. Fremia Kommunal avtal för personlig assistans. Som anställd hos oss omfattas du av pensionsförsäkring, trygghetsförsäkring vid arbetsskada, grupplivförsäkring, gruppsjukförsäkring och även föräldrapenningtillägg. Om oss Storsjöbygdens Personliga Assistans AB är en privat assistansförmedling som grundades 2001. Vi grundar assistansverksamhetens policy på personlighet, erfarenhet, kunskap och tillgänglighet. Vårt mål är att ge bästa möjliga service och vi har kompetent personal med mångårig erfarenhet från assistansbranschen. Om anställningen Lön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent på cirka 75% hos vår kund i Bredbyn. Arbetet är förlagt under dagtid, kvällstid och helg. Arbetstiderna är förlagda enligt följande Kl. 07.00-14.00, 14.00-20.00, 08.30-20.00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Vår kund är en tjej i 20-årsåldern som är bosatt i centrala Bredbyn, några mil utanför Örnsköldsviks stadskärna. Som personlig assistent hjälper du henne i vardagliga moment exempelvis förflyttningar, bad, träning, personlig hygien, vardagssysslor i hemmet, samt att följa med på fritidsaktiviteter. Hon har ett stort intresse för framförallt hockey och uppskattar även att åka på loppisar, spela bingo och vara ute på hundpromenader. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vår kund värdesätter högt om du som person tar egna initiativ, ser positivt på att hitta på saker, är empatisk och lyhörd inför kunden behov. Ett plus om du är sportintresserad då kunden har ett stort intresse för hockey. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av yrket men det är inget krav för att ansöka till tjänsten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. KRAV Körkort och tillgång till egen bil för att ta dig till och från arbetsplatsen. Ej Allergisk mot pälsdjur. MERITER Erfarenhet av yrket eller vård och omsorg. Sysselsättningsgrad: Cirka 75%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en kvinna i 34 årsåldern bosatt i Liljeholmen Har goda kunskaper i svenska Erfarenhet inom vård och omsorg Har god fysik Det är även meriterande om du: Är utbildad undersköterska Har B-körkort Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 100%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller nattetid. Arbetstider: V.1 Mån-Tis 17.00-00.00 Tor-Fre 06:30-14:30 V.2 Ons-Tors 06:30-14:30 Fre-Lör 17.00-01:30 V.3 Mån,Tis,Ons,Tors, Fre 06:30-14:30 Fre 17:00-01:30 V.4 Tis, Ons, Tors 17:00-00:00 Fre och Lör 17:00-01:30 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde 2025-08-09 Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]
Är du positiv, genuin och ansvarfull? Lyhörd och kanske idrottsintresserad? Då kan det här vara jobbet för dig! Man i Kalmar med MS behöver hjälp att leva ett gott liv. Du blir förlänga armar och ben som hjälper till med allt som behövs i vardagen. Om du gillar idrott är det ett plus, då jag gillar att se både live och på tv. Du behöver kunna cykla och laga mat. Det viktigaste är att personkemin stämmer sedan kan vi lösa det mesta. Du kanske studerar och vill ha en extra inkomst? Eller önskar jobba deltid? Tjänsten är på ca 40 % och arbetspassen är dygn kl. 07:30-07:30 med beredskap vissa tider. Vi söker även timvikarier vid behov. Vi rekryterar löpande och kommer tillsätta tjänsten så fort vi hittar rätt, så sök idag! Vilka är vi på Assistanspoolen? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Vi letar efter engagerade och pålitliga personer som vill bli en ovärderlig resurs för människor i behov av stöd och omsorg. Tjänster kommer tillsättas så fort som möjligt. Om rollen I rollen som personlig assistent kommer du att stödja och assistera individer med funktionsnedsättning i deras vardag. Arbetet innebär att främja deras självständighet och ge dem möjlighet till ett mer innehållsrikt och självbestämmande liv. Om vår kund Barnet är en aktiv och glad kille som behöver stöd i vardagen och tillsyn dygnet runt. Bor med sin familj bestående av fem familjemedlemmar och katt i Läckeby, men två månader under sommaren bor de i sin stuga i Ekenäs där även assistenten kommer att arbeta. Han är väldigt aktiv, men har inte förmågan att förstå faror. Hjälp behövs med allt såsom kommunikation, påklädning, måltider och personlig hygien m.m. Han har motoriska svårigheter men kan gå lite självständigt. Han älskar när det kittlar i magen, musik och att bada. Stort behov av närhet och ger ofta kramar. Det behövs aktiviteter för att få stimulans och välbefinnande. Om dig Du uppskattar att följa med på aktiviteter och är initiativtagande. Du behöver vara på tå hela tiden för att undvika eventuella missöden. Prioritering är att se till att barnet få en bra och meningsfull vardag. Med mycket stimulans och omvårdnad. Du behöver vara barnkär eftersom det finns fler barn i familjen. Föräldrarna vill kunna vara föräldrar åt sin son och behöver avlastning från sonens extra behov. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet eftersom du blir en del av familjen. Att jobba med detta barn ger dig ett meningsfullt jobb där du gör skillnaden för en hel familj. Arbetsuppgifter Du styr dagen genom att hitta på aktiviteter för barnet. Stödja kunden i deras dagliga rutiner och personliga omvårdnad. Underlätta vid kommunikation och interaktion med andra. Promenera och delta i andra fritidsaktiviteter tillsammans med kunden. Skapa en trygg och positiv miljö för kunden. Kvalifikationer och önskemål Vi söker dig som är tålmodig, barnkär och ansvarstagande. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men inte ett krav. God kommunikationsförmåga och en flexibel inställning. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är nödvändigt. Ej pälsdjursallergi. Körkort och bil. Om tjänsterna Arbetspass varierar och kan inkludera både dag, kvällar, natt och helger, med en omfattning på cirka 22,5-60%. Arbetstider är vardagar kl. 17-22 och kl. 22-7 vaken natt. Helg kl. 9-17. Lön sätts baserat på erfarenhet och kvalifikationer i överenskommelse vid anställning. Ansökan Vi ser fram emot att ta del av din ansökan! Skicka din ansökan snarast då vi utför intervjuer löpande. Gör skillnad i någons liv idag - ansök nu! Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Vi är arbetsgivaren som är små nog att vara nära och stora nog att verkligen göra skillnad. Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, kollektivavtal, friskvård och en mängd utbildningsmöjligheter. Vi har sedan 2001 varit verksamma inom personlig assistans. Våra kunder finns i hela Sverige och är barn, unga, vuxna, familjer och kommuner. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm. Tillsammans har vi en lång och gedigen erfarenhet av att leva med och arbeta inom personlig assistans. Aberia ägs av Aberia AS, ett norskt familjeägt bolag, med ca 1200 anställda och som startade 1981. Ägare är NHC Group som driver ett brett utbud av välfärdstjänster. Deltidsjobb i Upplands Väsby – Gör skillnad i vardagen! Är du en trygg, social och praktiskt lagd person som söker ett meningsfullt deltidsarbete? Vi söker nu en ny kollega till ett uppdrag där du verkligen gör skillnad – varje dag. Om uppdraget Du kommer att arbeta tillsammans med en glad och aktiv man som använder rullstol. Tjänsten innebär att vara ett stöd i vardagen – allt från att skapa struktur och rutiner till att följa med på olika aktiviteter. Du blir en del av ett sammansvetsat team där god kommunikation och samarbete står i centrum. Arbetstiderna är förlagda till dag, kväll och natt enligt ett rullande schema. Tjänstens omfattning ligger på cirka 25–50%. Vem söker vi? Vi söker dig som är: Ansvarsfull och strukturerad Lyhörd och empatisk Van att samarbeta och trygg med att följa tydliga rutiner Bekväm med svenska i både tal och skrift Tidigare erfarenhet från liknande arbete är meriterande – men det viktigaste är rätt personlighet och inställning. Vi erbjuder dig: ✅ Ett jobb där du gör skillnad – på riktigt ✅ Trygg deltidsanställning med tydlig struktur ✅ En inkluderande arbetsplats med stöd från ett erfaret team 📍 Plats: Upplands Väsby 📆 Omfattning: 25–50 %, flexibla pass dag/kväll/ natt-sovande jour
Välj ett jobb för att visa detaljer