Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? Effective Communication i Stockholm söker passionerade säljare som vill växa i en dynamisk arbetsmiljö och göra verklig skillnad. Här får du möjlighet att forma din egen framgång och utvecklas i en företagskultur som främjar resultat och personlig utveckling. OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss kommer du att bygga långvariga kundrelationer och arbeta med marknadens ledande varumärken. Din förmåga att skapa förtroende och leverera exceptionell service är avgörande för framgången, och vi ser till att du har de verktyg och den support du behöver för att utvecklas. Vi erbjuder en struktur som ger utrymme för både personlig och professionell tillväxt, samt goda möjligheter att avancera inom företaget. DINA ARBETSUPPGIFTER INKLUDERAR: - Direkt kundkontakt via telefon, där du bygger långsiktiga relationer och skapar mervärde. - Arbeta mot uppsatta mål och bidra aktivt till teamets framgångar. - Delta i kontinuerliga utbildningar för att stärka dina säljkunskaper och produktkännedom. VI SÖKER DIG SOM: - Har en stark passion för försäljning och att skapa långsiktiga kundrelationer. - Är målinriktad, kommunikativ och har en positiv attityd. - Värdesätter teamwork och tar eget ansvar för dina resultat. - Har erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande men inte ett krav). DET HÄR ERBJUDER VI DIG: - En heltidsanställning med provisioner utan tak - Trygg garantilön som säkerhet - Ett omfattande introduktions- och utbildningsprogram för att ge dig bästa möjliga start. - Stora möjligheter för intern karriärutveckling och avancemang inom bolaget. ANSÖKAN Är du redo att ta klivet in i försäljningsvärlden och forma din egen framgång? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team på Effective Communication! Vi ser fram emot att höra från dig. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Nusöker vi dig sommed ett stortdriv och engagemang för affärenvill ta nästa steg inom bank och finans. Nu får du chans att kostnadsfritt utbildas och få din licens i samband med arbetsstart som bolånehandläggare. Om tjänstenI rollen som bolånehandläggarehos Lendo kommer du att spela en central roll i derasdagliga handläggning av bolåneärenden. Du kommer att följa upp låneansökningar, svara på kunders frågor och agera som en guidande mellanhand mellan slutkund och Lendosbankpartners. Du är lyhörd för kundens behov och vet med dig att varje bolåneansökan är unik, och har därför förmågan att anpassa dina råd efter individuella förutsättningar. För att trivas på Lendo behöver du vara en lagspelare som gärna hjälper och lyfter andra. För att lyckas i rollen behöver du vara lösningsorienterad, stresståligoch skicklig på att hjälpa och bemöta kunder på ett engagerat sätt. Du är ambitiös och van att arbeta mot uppsatta mål, både individuella och för ditt team. Din Profil Erfarenhet av att ha arbetat via telefon Du är en person som är resultatdriven och har dokumenterat goda säljresultat från tidigare arbetsplatser. Du är en god kommunikatör, serviceminded och brinner för att gekunden en fantastisk upplevelse. Meriterande med erfarenhet av säljande kundtjänst, bakgrund inom sälj, fastighetsmäklare och/ellererfarenhet av bolån. Är en stark teamplayer som vågar ta plats och bidra med sina egna tankar och idéer om hur vi kan förbättra verksamheten. Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Hybridarbete, friskvårdsbidrag på 4000 kr och möjlighet till träning på arbetstid Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har Lendoarbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Idag är Lendo Sveriges största jämförelsetjänst för bolån,privatlån och företagslån. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivitcertifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work.
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på[email protected].
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Du är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Vad vi erbjuder dig Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap Kunna påverka och bidra med idéer Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Centralt beläget kontor i Örebro Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! OM TJÄNSTEN Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. VI SÖKER DIG SOM: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. ANSÖKAN Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Letar du efter ett deltidsjobb som passar bra ihop med studier eller andra engagemang? Hos Konnect erbjuder vi ett flexibelt och utvecklande jobb som säljare i Stockholm, där du arbetar måndag till torsdag, kl. 17:00–21:00. Om tjänsten:Som säljare hos Konnect får du möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundrelationer, samtidigt som du representerar marknadsledande varumärken. Vi erbjuder ett introduktionsprogram och löpande utbildning som gör det enkelt för dig att komma igång och bli framgångsrik. VI ERBJUDER DIG: - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans VI SÖKER DIG SOM: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! ANSÖKAN Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Studerar du ekonomi eller till fastighetsmäklare och har minst ett år kvar av dina studier? Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en student som vill bli en del av vår resa för att stärka vår position på marknaden och öka antalet affärer. Som Kundrådgivare kommer du att ingå i ett dedikerat team som arbetar för att säkerställa att vi har de mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollenDetta är en deltidstjänst där vi förväntar oss att du kan arbeta minst 20 timmar i månaden, med flexibla arbetstider som kan anpassas efter dina studier. Vårt Kundcenter har som mål att öka antalet affärer, vilket också är hela organisationens fokus. Kundcentrets uppgift är att stötta våra franchisetagare genom att skapa fler kundmöten, förbättra kundvården och proaktivt bearbeta marknaden. På så sätt ser vi till att fler kunder väljer Svensk Fastighetsförmedling. I rollen som Kundrådgivare kommer du att: Ta proaktiv och uppsökande kontakt med potentiella kunder via telefon, mejl och andra kanaler. Marknadsföra och positionera Svensk Fastighetsförmedling som det självklara valet för bostadssäljare. Kontakta spekulanter för att bekräfta deltagande och boka in möten med våra mäklare. Du kommer att arbeta från vårt huvudkontor på Vasagatan i Stockholm och rapportera till vår Kundcenterchef. Din bakgrundVi söker dig som studerar ekonomi, fastighetsförmedling eller en liknande utbildning och har minst ett år kvar av dina studier. Du är kommunikativ, positiv och trivs med att arbeta mot mål. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är nyfiken, ansvarstagande och motiveras av att leverera resultat. Krav: Du studerar ekonomi, fastighetsmäklare eller en liknande utbildning. Du har minst ett år kvar av dina studier. Du kan arbeta minst 20 timmar i månaden. Du har erfarenhet av att använda telefon som huvudsakligt arbetsverktyg. Meriterande: Erfarenhet av uppsökande försäljning. Låter detta intressant?Om du känner igen dig i beskrivningen ovan, ansök redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sofia Lundberg på [email protected]. Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1 250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Genom löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten att vara delägare skapar vi en arbetsplats för framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.
Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande förflyttning för att stärka sina marknadspositioner inom hela Sverige. Nu söker vi dig som vill vara en del av den viktiga resan mot att öka antalet affärer! I uppdraget som Kundrådgivare kommer du vara en del av ett nystartat team med ansvar över att bland annat säkerställa att Svensk Fastighetsförmedling har det mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollenFokus för Kundcentret är, precis som för hela Svensk Fastighetsförmedling, att öka antalet affärer. Kundcentrets roll i detta är att hjälpa våra franchisetagare att öka antalet möten, förbättra deras kundvård samt att proaktivt bearbeta marknaden för att fler kunder ska välja just Svensk Fastighetsförmedling. Som Kundrådgivare i detta team kommer du bland annat att: Proaktivt och uppsökande bearbeta och kontakta potentiella kunder via telefon, mejl och andra kommunikationskanaler Sälja in Svensk fastighetsförmedling som mäklarföretag till potentiella bostadssäljare Kontakta spekulanter i syfte att bekräfta deltagare för att i ett andra skede boka in kunden till möte med någon av våra mäklare Du rapporterar till vår Kundcenterchef och kommer arbeta från vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Din bakgrundSvensk Fastighetsförmedling fokuserar på kvalitet och kundnöjdhet. Du behöver ha stark kommunikationsförmåga och en vilja att göra kunderna glada. Rollen kräver nyfikenhet, eget ansvar och driv för att uppnå resultat. Vi söker någon som trivs med samarbete, är positiv och motiverad att utvecklas. Vi är ett team av engagerade individer som strävar efter att förbättra boendelivet på ett hållbart sätt och värdesätter både prestation och samarbete. Har en god kommunikativ förmåga och en positiv personlighet Har erfarenhet av att arbeta med telefon som huvudsakligt arbetsverktyg Har erfarenhet från uppsökande försäljning Har en resultatinriktad inställning Har ett strukturerat arbetssätt Låter det Intressant?Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! För mer information kontakta ansvarig rekryterare Sofia Lundberg, [email protected]. Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och en unik plattform där alla våra anställda har möjligheten att vara delägare. Kedjan ägs av över 700 medarbetare och franchisetagare. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildaroch coachar våra medarbetaredagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder:Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser.Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision.En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda.Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du?Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta digframåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig iarbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i dittarbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar iarbetet.
Välj ett jobb för att visa detaljer