Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: 6 månader eller längre Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Nu söker Säljptich dig som vill jobba i ett starkt växande företag. Vi söker dig som kan arbeta heltid och trivs i ett högt tempo, med telefonen som främsta verktyg Är Säljpitch något för dig? Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor, som vi uppmuntrar till att ta ansvar för att nå gemensamt satta mål. Vi jobbar aktivt med entreprenörskap och nytänkande, och är stolta över vår framgångsanda, vilken kännetecknas av laganda, ärlighet och kundfokus. Med tydlig innovation som grund, vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre reslutat för oss såväl som för våra kunder. Vad kommer du att arbeta med? Som kundtjänstmedarbetare hos säljpitch ansvarar du för all kundservice och kundnära administration inom företaget. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll med mycket kundkontakt och möjlighet att jobba både självständigt och i grupp. Efter introduktionsutbildning, som omfattar olika områden inom företaget, kommer du att vara redo att ge våra kunder en bra serviceupplevelse. På Säljpitch har vi ett starkt kund- och försäljningsfokus, vilket innebär att du bör trivas med att arbeta strukturerat utifrån tydligt satta mål för prestation, och uppskatta uppföljning och mätning av denna. Du bör ha ett genuint intresse i att föra en dialog med våra kunder och ständigt arbeta för att överträffa dessas förväntningar. Vem är du? Vi söker dig med en positiv inställning till livet, en känsla för god service och kvalitet, och med ett starkt resultatfokus. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut, ser vi som en självklarhet! Vill du vara med på vår framgångsresa? Ansök idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast! Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder: Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser. Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision. En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du? Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta dig framåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig i arbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i ditt arbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar i arbetet.
Mötesbokare B2C | Vasastan – Bli en nyckelspelare i vårt framgångsrika team! Vill du kickstarta din karriär inom försäljning och affärsutveckling? Hos oss får du chansen att arbeta i ett energifyllt team i hjärtat av Vasastan. Vi söker dig som brinner för kommunikation, drivs av mål och älskar att skapa affärsmöjligheter! Din roll som Mötesbokare: Som en del av vårt team spelar du en central roll i att skapa affärer och bygga relationer. Ditt uppdrag är att kontakta potentiella kunder och boka in kvalificerade möten för våra försäljningsrepresentanter. Du representerar några av marknadens mest framstående aktörer och blir en viktig länk mellan dem och deras framtida kunder. Vad du kommer att göra: Skapa affärsmöjligheter – Engagera dig i försäljning via telefon och öppna dörrar för våra samarbetspartners. Arbeta mål fokuserat – Sätt och uppnå dina egna mål i en miljö där prestation lönar sig. Växa och utvecklas – Få kontinuerlig coachning och utbildning för att bli ännu vassare. Jobba i ett sammansvetsat team – Arbeta med engagerade kollegor där vi pushar varandra mot framgång. Vi söker dig som: Är målmedveten och har en stark drivkraft att lyckas. Har en positiv inställning och trivs med att prata med människor. Har god kommunikativ förmåga och flytande svenska i tal och skrift. Vill utvecklas inom försäljning och affärsutveckling. Erfarenhet är ett plus, men inget krav – vi lär dig allt du behöver kunna! Vad vi erbjuder: Fast lön + Provision – Din insats ska löna sig! Heltidstjänst, Mån-fre 08–17 – Stabila arbetstider i en dynamisk miljö. Utbildning & coachning – Vi satsar på din utveckling. Karriärmöjligheter – Hos oss finns chansen att klättra internt! En grym arbetskultur – Inspirerande kollegor och en motiverande arbetsmiljö. Om oss på Impressive Relations Impressive Relations är ett etablerat sälj- och bemanningsföretag som grundades 2012. Vi samarbetar med några av Nordens största aktörer inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. För oss är personlig utveckling A och O – Vi erbjuder kontinuerliga utbildningar och ger våra medarbetare möjlighet att växa, oavsett erfarenhet. Hos oss har du friheten att bestämma hur långt du vill nå. Vi arbetar i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans! Vill du vara med på vår resa? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Victoria Engström Recruitment Coordinator 079-075 53 90 [email protected]
Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och sälja in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Tre månaders garantilön kombinerat med en attraktiv provisionsmodell – därefter övergår upplägget till enbart provision på förmånliga villkor. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
SweInvest Finance är en oberoende och specialiserad aktör inom kapitalåtervinning, finansiell strukturering och strategiska likviditetslösningar. Vi hjälper privatpersoner, entreprenörer och små till medelstora bolag att få tillgång till kapital som är låst i illikvida eller komplexa situationer. Genom vår beprövade VHF-metod frigör vi likviditet där andra bara ser problem. Vi har kontor på Gullbergs strandgata 36 D, mitt i hjärtat av Göteborg. I takt med vår expansion söker vi nu en kvällsbaserad deltids-trainee, idealisk för studenter eller dig som vill arbeta extra under kvällstid. Vi letar efter dig som: Är nyfiken på finans och affärer Vill bygga erfarenhet inom kapitalåtervinning och likviditetsstrategi Har hög integritet och affärsmoral Är trygg med att kommunicera professionellt via telefon och mejl Vill utvecklas mot roller inom equity sales eller finansiell konsultation 📈 Vi erbjuder: Flexibelt deltidsupplägg (kvällar, ca 2–4 pass/vecka) Praktisk inblick i en snabbväxande verksamhet Möjlighet att arbeta med verkliga case och klienter En plats i ett litet, dynamiskt team i centrala Göteborg Möjlighet till fortsatt samarbete eller utveckling inom SweInvest Finance 📩 Intresserad? Vi intervjuar kandidater löpande. Skicka en kort presentation och CV till: Kontaktperson: Josef Nur 📧 [email protected] 🌐 www.sweinvest.se 🏢 Gullbergs strandgata 36 D, Göteborg
Om Finansia Finansia är ett entreprenörsdrivet finansbolag som sedan starten 2014 har hjälpt tusentals svenska företag att växa. Med över 7 miljarder kronor i finansierade affärer och tre DI Gasell-utmärkelser – inklusive den prestigefyllda MästarGasellen – har vi etablerat oss som en trygg och framgångsrik aktör inom företagsfinansiering. Vi är stolta över vår låga personalomsättning och vår inkluderande företagskultur där medarbetare får ta ansvar, växa och avancera internt. Hos oss är det inte ovanligt att börja i en junior roll och klättra snabbt – vi satsar på långsiktighet och intern utveckling. Rollen – Junior Account Manager Som Junior Account Manager hos oss är din främsta uppgift att ta den första kontakten med potentiella företagskunder och undersöka deras intresse för Finansias finansieringslösningar. Du blir en viktig del av vår säljprocess där du identifierar behov och öppnar dörrar för våra affärsutvecklare. Det är en perfekt roll för dig som vill lära dig försäljning från grunden, bygga affärsförståelse och snabbt utvecklas mot en mer avancerad roll inom företaget. Du arbetar i ett högt tempo med tydliga mål och stöttas av ett sammansvetsat team som drivs av både resultat och gemenskap. Flera av våra framgångsrika säljare började sin resa precis där du står nu. Dina arbetsuppgifter Kontakta företagskunder och boka in möten åt våra affärsutvecklare Bygga förståelse för kundernas behov och vår affärsmodell Arbeta målinriktat och bidra till teamets framgång Lägga grunden för en vidare karriär inom försäljning hos Finansia Vem söker vi? Vi tror att du är en social och ambitiös person som trivs i en roll där prestation lönar sig. Erfarenhet inom försäljning är meriterande men absolut inget krav – vi ger dig rätt verktyg och utbildning för att lyckas. Du är: Kommunikativ och självgående Målmedveten och resultatinriktad Tävlingsinriktad och driven av utveckling Intresserad av att växa inom försäljning i ett stabilt företag Vad erbjuder vi dig? Fast grundlön + attraktiv provisionsmodell Tydlig karriärtrappa och möjlighet att snabbt avancera Gymkort och frukost på kontoret – vi startar dagen tillsammans En långsiktig arbetsplats där du utvecklas med företaget Vill du vara en del av ett framgångsrikt företag där du har möjlighet att bygga en karriär på riktigt? Skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot din framtid hos Finansia!
För att kunna fortsätta expandera söker vi nya stjärnskott till vårt Team. Vår uppdragsgivare är en av de största på marknaden inom medie branschen och vi har fått äran att öka deras försäljning. Jobbet Vi söker nu topp säljare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. På kontoret i Stocksund är vi ca 18 medarbetare som jobbar tillsammans i en trivsam miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. För detta uppdrag utgår fast timlön, provision, bonusar och tävlingar som sporre. Profil Du ska vara utåtriktad, social, ha nära till skratt, envis och kunna bidra med bra energi vilket gör att hela teamet får en schysst arbetsmiljö. Du ska vara en ordentlig person med ett sinne för försäljning som tänker lösning istället för problem när det oväntade sker. Du gillar att peppa andra samtidigt som du strävar efter dina personliga mål. Inga problem ska vara för stora att hantera för dig. utbildning . Tidigare erfarenhet av försäljning är ett krav men vi tillhandahåller både produkt- och säljutbildning. Placering: Brovägen 5, Stocksund Nordic Netmedia & Sales AB Lön: Timlön + provision + bonus Svenska är ett KRAV Tillträde: Enligt överenskommelse Meriterande är att du utövat någon form av sport Omfattning: Efter överenskommelse
Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!
Om oss Eztablisher, grundat 2017, är en byrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Våra kontor i hjärtat av Gamla Stan & Visby erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. MötesbokareIdag söker Eztablisher fler mötesbokare som spelar en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalitativa möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision + bonus vid uppnådda mål. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning/mötesbokning. Tjänsten tillsätts löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, Erol Efe Yigit | Talent Acquisition Manager [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer