Är du sugen på att jobba med något nytt? Brinner du för att hjälpa andra i vardagen och söker nya utmaningar? Vi söker en boendestödjare på 80% för ett föräldravikariat (på 6 månader med möjlighet till förlängning) som kan börja omgående. Ditt uppdrag I rollen som boendestödjare utgår du från klientens i individuella behov och önskemål. Du ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt och stöttar och stödjer klienten i arbetet mot ett självständigt liv. Krav: Du är utbildad undersköterska, eller har motsvarande utbildning och har erfarenhet av att arbeta med personer med psykiska funktionsnedsättningar. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Språkkunskaper i andra språk är meriterande. Du är van att ta eget ansvar och arbeta självständigt. B-körkort Om dig: Som person vill vi att du är strukturerad, har en mycket god samarbetsförmåga, är relationsskapande samt har en god förmåga att bemöta andra människor. Vi sätter stort värde på att du bidrar med engagemang och delaktighet och därför kan vi se att du kan vara meriterad och lämplig till jobbet även om du delvis har en annan utbildning eller erfarenhet. Arbetsperiod och tider: Arbetstiden varierar och är förlagd måndag till fredagar mellan 08.00-16.00. Du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Om rollen som undersköterska inom Aktivt Stöds hemtjänst Aktivt Stöds hemtjänst söker nu engagerade och omtänksamma undersköterskor som vill vara med och utveckla framtidens hemtjänst tillsammans med oss. Hos oss ges du möjligheten att aktivt bidra till människors livskvalitet och trygghet – varje dag. Vi utgår alltid från individuella behov, och att sätta kunden i centrum är en självklarhet i vårt arbete. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt, värderar gott samarbete och som vill göra skillnad i människors vardag. Vi söker undersköterskor till både Alunda samt Östhammar inom Östhammars kommun. Arbetsuppgifter och ansvarsområden som undersköterska inom hemtjänst Ge personlig omvårdnad, omsorg och stöd i kundens hem enligt individuella genomförandeplaner. Stödja och uppmuntra kunder till ett självständigt liv utifrån egna förutsättningar. Utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter på delegation av legitimerad personal, såsom medicinhantering och såromläggning. Dokumentera och rapportera insatser samt förändringar i kundens tillstånd enligt gällande rutiner. Bidra till ett gott samarbete och arbetsklimat tillsammans med kollegor inom teamet. Hjälpa kunden med praktiska sysslor i vardagen såsom städ, tvätt, matlagning och inköp. Kvalifikationer och personliga egenskaper – Undersköterska i hemtjänst Utbildning som undersköterska eller annan relevant erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande. God empatisk förmåga, engagemang och vilja att bemöta varje kund med respekt och lyhördhet. Förmåga att skapa trygghet och arbetsglädje – både hos kunder och kollegor. Strukturerad, pålitlig och har lätt för att samarbeta i team men även självständigt ta ansvar. Du har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Körkort är önskvärt för att underlätta transporter mellan kunder. Det här erbjuder vi dig som undersköterska hos Aktivt Stöds hemtjänst En meningsfull roll där du gör verklig skillnad i människors liv varje dag. Trygg och trivsam arbetsmiljö där kollegialt stöd, öppenhet och respekt präglar vardagen. Individuell introduktion och löpande kompetensutveckling. Karriärmöjligheter och möjlighet att växa inom företaget. Friskvårdsbidrag och hälsofrämjande initiativ. Kollektivavtal och goda anställningsvillkor. Om Aktivt Stöds hemtjänst – Värdegrund och vår vision Aktivt Stöds hemtjänst är en väletablerad aktör som med engagemang, respekt och kvalitet alltid strävar efter att skapa trygghet, delaktighet och värdighet i våra kunders vardag. Vårt arbete genomsyras av våra kärnvärden: ansvarstagande, tillgänglighet och ett genuint kundfokus. Vi arbetar med ständiga förbättringar och uppmuntrar våra medarbetare att bidra med idéer för utveckling. Vill du bli en del av vårt team inom hemtjänst?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval. Har du ett hjärta för omsorg och vill bidra till att göra skillnad i människors liv? Då är du den vi söker.
Vi söker nu sommarvikarier till vår enhet på Östermalm. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete samt helgarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från vårt kontor på Östermalm. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Nu söker omsorgsförvaltningen i Hässleholms kommun timvikarier till våra äldreboenden, vårt korttidsboende och till vår hemtjänst. Våra verksamheter finns utspridda i hela kommunen. Du behövs hos oss och vi arbetar för att ge våra omsorgstagare god vård och omsorg. Vi erbjuder dig ett varierande och lärorikt jobb som timvikarie där du får möjlighet att göra skillnad i en människas vardag. För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år, men du behöver inte vara 18 när du söker jobb. Du behöver vara myndig för att arbeta hos oss, då det i våra verksamheter förekommer arbetsuppgifter som minderåriga inte får utföra. Arbetstiden för timvikarier varierar och kan innebära arbete både dag, kväll, natt samt helg. Det här erbjuder vi dig! Arbetet innebär att: du ersätter en ordinarie medarbetare, som är ledig eller sjuk. du ger omsorgstagarna fin vård, omsorg och social aktivering. du är behjälplig med vardagsrehabilitering. du stöttar och hjälper omsorgstagarna bl.a. med personlig hygien, måltidshjälp- och servering, städning och ger läkemedel. du blir erbjuden bredvidgång och introduktion. du får information kring bland annat förflyttningsteknik, läkemedelshantering, dokumentation och kunskap om våra hygienrutiner. På kommunens hemsida kan du läsa mer om att jobba hos oss: Jobba med vård och omsorg Hässleholms kommun strävar efter att skapa de bästa förutsättningar för ett hållbart arbetsliv, där du kan trivas, må bra och uppleva arbetsglädje. Vi erbjuder våra medarbetare förmåner så som friskvårdsbidrag och möjligheten att byta semesterdagstillägg mot lediga dagar. Vem är du? Om du vill ha ett meningsfullt arbete och en värdefull erfarenhet är du den vi söker. Som person är du: intresserad av äldreomsorg noggrann, lugn och flexibel samarbetsvillig Det är meriterande om du har läst vård- och omsorgsprogrammet eller har annan likvärdig vårdutbildning. Så här gör du om du är intresserad Intervjuer och jobberbjudande sker löpande - Ansök redan idag! När du klickat på länken får du svara på några frågor - CV behövs inte. Du delar värderingar och förhållningssätt som beskrivs i vår medarbetar- och ledarpolicy: Hässleholms kommuns medarbetar- och ledarpolicy Övrigt Innan du får en anställning på omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i ett oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Går du vidare i processen kommer via att skicka ut ett brev med en länk för begäran. För att få jobb inom omsorgsförvaltningen behöver du kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska, så en digital språkbedömning görs i samband med rekrytering. För arbete inom hemtjänsten krävs B-körkort. För dig med skyddade personuppgifter hänvisar vi till rekryterande chef för vidare information kring hur du ansöker. I vissa jobb kan du komma i kontakt med pälsdjur eller tobaksrök, då vi arbetar i enskild persons bostad. Om oss Omsorgsförvaltningens uppdrag är att ge omsorg, stöd och vård till äldre personer, till personer med funktionsnedsättning och till personer som behöver hemsjukvård. Förvaltningen har cirka 1700 tillsvidareanställda medarbetare och omsätter drygt en miljard kronor. Omsorgsförvaltningen är indelad i fyra verksamhetsområden; ordinärt boende, särskilt boende, funktionsnedsättning stöd och service samt avdelningen hälsa och sjukvård. I förvaltningen finns också myndighetsenheten och en stab med viktiga stödfunktioner som HR, ekonomi och IT. Vi är stolta över våra medarbetare och arbetar efter vår vision ”Hässleholms kommun erbjuder Sveriges bästa vård och omsorg utförd av de stoltaste medarbetarna”. Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalitet som syns, visar respekt för individen och sätter invånaren i fokus. Välkommen att bli en av oss!
Jobbar du deltid, bor i Västerås med omnejd, är bekväm med att jobba med strikta rutiner och vill bidra till drogfria arbetsplatser? Vi behöver en resurs till vårt team! Är du sjukvårdsutbildad eller har annan relevant erfarenhet så erbjuder vi möjlighet till ett varierande och givande extrajobb utöver ordinarie arbete.Vi söker dig som vill göra skillnad och arbeta med förebyggande åtgärder för säkra, friska och hållbara arbetsplatser ute i vårt samhälle! Om NDP NDP är ett tjänsteföretag som stöttar näringslivet med det systematiska arbetsmiljöarbetet i form av missbruksförebyggande åtgärder på arbetsplatsen. Vi upprättar policys och handlingsplaner, utbildar chefer och medarbetare och erbjuder drogtestprogram i huvudsak. Vår ambition är att kunden och klienten alltid skall känna trygghet i ett samarbete med NDP. De ledord som gäller för vår organisation är därför kompetens, kvalitet och trygghet. Arbetsuppgifter Som provtagare utför du på uppdrag drogtester ute hos företag. De drogtestmetoder NDP erbjuder är urin, saliv och utandning. Drogtesterna utförs enligt chain of custody med strikta rutiner och aktuella föreskrifter på arbetsplatser. Vi tillhandahåller utbildning. Drogtester genomförs alla dagar i veckan och på alla tider av dygnet. Antalet provtagningar varierar beroende på antal kunder i det geografiska området du verkar i. I detta fall handlar det om 1-3 tillfällen per månad. Arbetstiderna förläggs i samråd med kund och provtagare. Möjlighet att påverka arbetstider finns. Provtagningstillfällen med kortare varsel kan förekomma, varför det är bra att kunna vara flexibel. Kvalifikationer Med anledning av uppdragets natur ser vi att du som person har följande egenskaper: Du har förmåga att arbeta självständigt och är utåtriktad. Det är viktigt att du är strukturerad, effektiv och stresstålig. Du är van att hantera människor, är trygg och tydlig i din kommunikation. Integritet är ett ledord för dig. Krav - Minst gymnasieutbildning - Hantera digitalteknik och har datavana - Språk- Svenska och engelska - Körkort B - egen bil VillkorSista ansökningsdag, 31 maj 2025 Urval sker löpande Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Anställningens omfattning: Deltid Tillträde: Snarast möjligt Löneform: Timlön Sysselsättningsgrad: 1-3 tillfällen per månad Ort: Västerås med omnejd Län: Västmanland Frågor kring tjänsten besvaras av Lisa Hedin, 070-283 70 30
Haga Göstorp Psykiatri med vårdenheterna Hagagården och Göstorpsgården, är ett omsorgsboende för personer med socialpsykiatrisk problematik. Vi arbetar med boendestödjande insatser med bemanning dygnet runt tillsammans i team av undersköterska, behandlingspedagog och sjuksköterska. Vi söker vikarie för semesterperioden 2025 finns möjlighet till fast anställning. Vi söker tjänstgöring dagtid och kvällar med helgarbete.
Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Vi erbjuder också goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Glädje, engagemang, innovation och flexibilitet är våra värdeord som avspeglas i vår vardag - i varje möte med våra kunder och hur vi är mot varandra. Nu söker vi undersköterskor som vill jobba dagar och kvällar hos oss i Rosersberg. På Rosersbergs kontoret är vi cirka 15 medarbetare och 1 biträdande enhetschef som varje dag gör det bästa för våra kunder. Arbetstiderna är: 07.00-15.30 och 15:30-22:30. Vårt kontor ligger vid goda kommunikationer med buss och tåg. I hela region Sigtuna är vi cirka 100 medarbetare, en enhetschef och 4 biträdande enhetschefer. Vi har våra kontor i Sigtuna, Märsta och Rosersberg. Arbetsuppgifter Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Till dina arbetsuppgifter hör att hjälpa bland annat med: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har åtminstone ett par års erfarenhet från äldreomsorgen, gärna från hemtjänsten. Du behöver kunna dokumentera på datorn och du har goda kunskaper i svenska. B-körkort är ett krav. Du som söker brinner för att ge god service till dina kunder och en av dina styrkor är attkunna se deras individuella behov. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Vi erbjuder: AdeoCare har en unik kompetens inom demens och kognitiva sjukdomar och du erbjuds utbildning som du kommer att ha nytta av i din fortsatta karriär. Våra engagerade, erfarna och kunniga medarbetare tar hand om dig och erbjuder en fin introduktion. Ansökan: Vi gör löpande urval så skicka din ansökan gärna så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss AdeoCare är ett privatägt omsorgsföretag grundat 2011. Vår verksamhet är demensinriktad och vi verkar utifrån Silviasystrarnas palliativa vårdfilosofi.
Vill du bli en del av ett engagerat team som varje dag arbetar för att ge människor möjlighet till ett bättre liv? Då är du rätt person för oss! Vi på Björkviks vårdhem i Höör söker just nu ansvarsfull och driven omvårdnadspersonal som delar vår vision: "Alla har rätt till ett bra liv." Om oss Björkviks vårdhem är en del av Humana, en ledande aktör inom vård och omsorg. Här erbjuder vi boende för vuxna med psykiska funktionsnedsättningar. På vår enhet, som ligger i utkanten av Höör, finns fyra avdelningar. Våra klienter är från 18 år och uppåt, och vi arbetar för att ge dem stöd och hjälp som verkligen gör skillnad. Vi är ett engagerat team som drivs av vår värdegrund: Engagemang, Glädje och Ansvar. Dessa ledord genomsyrar allt vi gör, med fokus på bemötande, delaktighet och självbestämmande. Hos oss arbetar vi i ett nära samarbete mellan olika professioner. Vårt team består av sjuksköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut, skötare, undersköterskor, aktivitetspersonal, kock och psykiatriker. Om tjänsten Som omvårdnadspersonal hos oss kommer du ha ett varierande arbete där du bland annat kommer planera och genomföra individuella insatser efter behov och mål utifrån våra boendes genomförandeplaner. Du kommer dagligen att dokumentera i vårt dokumentationssystem. Tillsammans med kollegor fördelar ni arbetsuppgifter och kommunicerar med övrig hälso- och sjukvårdspersonal. Exempel på arbetsuppgifter: Motiverande och stödjande samtal Följa upp de boendes veckoplanering och genomförandeplan Hantera läkemedel utifrån delegation Planera aktiviteter och körningar Social samvaro Stöd vid dagliga insatser och ADL (exempelvis omvårdnad, måltidsstöd, tillagning av måltider, städ, tvätt och inköp) Anställningsvillkor: Vi söker nu en medarbetare för en tillsvidareanställning, vi tillämpar sex månaders provanställning. Sysselsättningsgraden är 100%. Arbetstiden är varierande och kan inkludera dag-, kvälls- och helgpass. Lön sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde för tjänsten är enligt överenskommelse. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vem är du? Vi söker dig som är lösningsfokuserad, lyhörd och flexibel. Du är en person som har förmågan att hantera stressiga situationer med trygghet och stabilitet. Du är ansvarsfull och kan självständigt strukturera ditt arbete, samtidigt som du har god samarbetsförmåga och trivs i team. Du har en pedagogisk insikt om människors olika förutsättningar och kan anpassa ditt sätt att kommunicera efter deras behov. Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska eller socialpedagog eller har motsvarande kunskap samt erfarenhet Har manuellt körkort Det är meriterande om du har: Erfarenhet av arbete med målgruppen Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Louise Ekerholm, biträdande verksamhetschef, [email protected]
Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du har B-körkort. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Vikariat 1: v.27-31 blandat vardagar och helger 7.30-15.30 Vikariat 2: v.30-34 måndag till fredag 7.30-15.30 Vikariat 3: v.29-34 blandat vardagskvällar och helger 15.00-22.00 Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev där du beskriver dig själv och din arbetslivserfarenhet samt vilket vikariat du är intresserad av. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/
Välj ett jobb för att visa detaljer