Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering

Sök bland 1163 lediga jobb som Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering och börja ditt nya yrkesliv idag!

Vi på Attendo söker nu en Gruppchef till Attendo Regementsgatan i Visby
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du leda ett engagerat team och tillsammans göra skillnad för våra kunder? Välkommen att söka! Vi på Attendo, söker nu en Gruppchef till Attendo Regementsgatan i Visby, ett äldreboende med 58 lägenheter.  Om rollen Som gruppchef är din primära arbetsuppgift att coacha och att arbeta själv i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet. Rollen innebär ett närvarande och stödjande ledarskap ute i verksamheten där större del av jobbet är att arbeta med våra kunder. Du har personal- och planeringsansvar för din arbetsgrupp och är delaktig i att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Attendos arbetssätt och värderingar. Du har flera gruppchefskollegor och ni samverkar, bollar och utbyter erfarenheter. Som gruppchef rapporterar du till verksamhetschefen och har möjlighet att påverka genom ditt deltagande i den lokala ledningsgruppen Huvudsakliga arbetsuppgifter Vägleda och arbeta i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet. Ansvarig för daglig drift och planering på avdelningen/våningen för sitt team Personalansvar; rekrytering, introduktion av nya medarbetare, utvecklingssamtal Delaktig med att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten Vem är du? Som person besitter du en naturlig förmåga att coacha och leda andra. Du strävar efter att vara en förebild för dina medarbetare och genom ditt starka engagemang skapar du varje dag ett gott arbetsklimat i gruppen. Som ledare värdesätter du tydlighet, delaktighet och vill tillsammans med dina kollegor utveckla för att hitta nya lösningar. Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer Utbildad undersköterska eller motsvarande yrkeserfarenhet gärna inom äldreomsorg God datorvana Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift Meriterande om du därtill har Tidigare erfarenhet av ledarskap, samordning eller planering Erfarenhet äldreomsorg Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-08-31 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Gruppchef Anställningsform: Tillsvidare Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:  Beate Thyrén, Verksamhetschef  [email protected] 0766964540 Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

14 juli 2025
Sista ansökan:
31 december 2025
Undersköterska till nystartad hemtjänst!
Trygghetscentrum i Göteborg AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Trygghetscentrum har nyligen startat upp en ny verksamhet – Hemtjänst. Vi söker därför medarbetare till vår nya verksamhet! Som anställd kommer du att ha möjligheten att påverka och utveckla verksamheten tillsammans i ett team. Det kommer att vara högt till tak och det finns stora möjligheter att utveckla din kompetens och ”klättra” inom företaget. Vid uppstart av verksamheten är målet att vi ska ha en komplett arbetsgrupp som är engagerade och villiga att sätta sin prägel på vårt arbetssätt för att lyckas arbeta fram en kvalitativ verksamhet som lever upp till våra omsorgstagares förväntningar och mer därtill. Du ges alltså möjlighet att få vara delaktig i att starta upp verksamheten vilket i sig är en stor erfarenhet och mycket roligt. Vi kommer att fokusera mycket på arbetsmiljöfrågor och samarbete inom arbetsgruppen. Vi strävar efter att skapa en miljö där varje enskild omsorgstagare känner sig sedd, hörd och respekterad och vi arbetar för att varje omsorgstagare ska bibehålla sin livskvalitet fram till livets slut. Att arbeta inom hemtjänsten innebär till stor del självständigt arbete, men det krävs också god förmåga att kunna samarbeta med kollegor och andra samverkanspartners för att uppnå god funktion i verksamheten. Arbetsuppgifterna innebär att stödja omsorgstagaren i dagliga vardagssysslor vilket innebär att vara behjälplig med personlig hygien, städ, klädvård, varuinköp, vardagsträning, aktiviteter och promenader beroende på vilka insatser omsorgstagaren fått beviljad genom biståndsbeslut. Vi grundar vårt arbete på ett systemiskt och psykodynamiskt förhållningssätt som syftar till att utveckla samspelet mellan individen och dess omgivning. Arbetet präglas av stor flexibilitet och har salutogena inslag där fokus ligger på att bygga, stärka och utveckla de nätverk som finns runt omsorgstagarna, och grundar sig i tron på varje individs egen förmåga och möjlighet till att hantera sin omgivning, sina relationer och tillvaro på ett konstruktivt sätt. Arbetet innefattar ett stort eget ansvar, flexibilitet och kräver ett relationsskapande arbetssätt. Arbetet förutsätter även stor samverkan med omsorgstagares anhöriga och andra relevanta aktörer. Tidigare erfarenhet från vård och omsorgsarbete inom äldreomsorgen och framförallt inom hemtjänsten är ett krav. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor, som har god förmåga att se helheten och samtidigt klarar av att se varje enskild individs förutsättningar och behov. Du är ansvarstagande, lyhörd, prestigelös och har god självinsikt. Du är väl förtrogen med det svenska språket genom ett klart och välformulerat tal och god förmåga att uttrycka dig i skrift. Dokumentation ingår i det dagliga arbetet så dokumentationsvana är meriterande. Du behöver vara en van datoranvändare samt att du är benägen att lära dig de olika system som vi använder i verksamheten. Du ska kunna utföra arbetet med hög kvalitet och säkerhet, följa verksamhetens rutiner och riktlinjer, medverka i verksamhetens olika aktiviteter i kvalitetsarbetet, delta i uppföljning och analys av det kontinuerliga förbättringsarbetet och hantera avvikelser och tillbud. Vi tillhandahåller rena och hygieniska lokaler vilket medför att arbetet även omfattar städ och liknande sysslor. I tjänsten ingår även att vara fast omsorgskontakt vilket innebär att du har ett extra ansvar för att skapa trygg vård och omsorg med lyhördhet och nära kontakt med omsorgstagaren och dennes anhörig eller närstående. Du kommer även utföra delegerade uppgifter och dokumentation kopplat till HSL. Eftersom vi ibland cyklar till våra omsorgstagare så är det ett krav att du kan cykla. B-körkort är också krav då vi ibland behöver använda bil för våra hembesök. Undersköterskeutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig är ett krav. Flexibla arbetstider vilket innebär arbete på dagtid, kvällar och helger. Ibland kan nattarbete förekomma exempelvis vid avlösning eller palliativ vård. För att anställas som undersköterska föreligger krav på bevis för skyddad yrkestitel utfärdat av Socialstyrelsen. Trygghetscentrum söker även dig med spetskompetens, exempelvis inom demens, diabetes, palliativ vård och basal hygien. Vi kommer att ha utsedda medarbetare vars kompetens tas tillvara och som har ansvarsområden, exempelvis hygienombud. Din spetskompetens kommer att värdesättas! Referenstagning görs alltid i samband med rekrytering och vi begär kontakt med två olika referenser, varav en av dem ska ha varit en chef till dig och ha goda kunskaper kring din arbetsinsats. Betyg och övriga intyg bifogas inte i ansökan utan ska lämnas i samband med en eventuell uppföljningsintervju. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Ansökan eller frågor om tjänsten kan besvaras genom att du mailar till oss: [email protected] Vi tar inte emot ansökningar eller frågor om tjänsten via telefon.

14 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Undersköterska
Aspen Hemtjänst AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Aspen Hemtjänst AB arbetar är en ledande privat utförare av hemtjänst Örebro kommun. Vi levererar vardagsomsorg till flera hundra kunder varje vecka i Örebro kommun. Undersköterska Nu söker vi undersköterskor som brinner för omvårdnad och som vill vara med och utveckla vår hemtjänst. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av sedvanliga undersköterskeuppgifter, arbetstid dag, kväll och helg. Körkort är ett krav. Vi värnar om hållbart arbetsliv, och hos oss har du möjlighet att utifrån verksamhetens behov påverka ditt schema, hur mycket och när du kan arbeta. Vi använder oss av CareFox hemtjänstplanering. På Aspen arbetar vi för goda villkor för våra anställda i form av konkurrenskraftiga villkor, kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag. Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Verksamhetschef Arijana Hadzic på tfn: 019-24 48 88 eller via mail [email protected]

14 juli 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Undersköterska
Borås kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker dig som är utbildad undersköterska och som vill arbeta hos oss inom hemtjänst Norrmalm! Vård- och äldreförvaltningen i Borås Stad arbetar mot målet att både yngre och äldre invånare som är i behov av vård, omsorg och service, likväl som hälso- och sjukvård samt förebyggande hälsoarbete, ska ha ett gott liv var dag. Förvaltningen består av ca 2 500 medarbetare varav ca 700 arbetar inom den kommunala hemtjänsten. Vi som jobbar inom hemtjänst Norrmalm är ett härligt gäng bestående av undersköterskor, vårdbiträden, servicebiträden, chefer, samordnare och hemtjänstkoordinatorer. Hos oss arbetar män och kvinnor med olika bakgrund, vilket berikar vår verksamhet och breddar vår kompetens. En god arbetsmiljö är viktig för oss och i hemtjänst Norrmalm arbetar chefer och medarbetare tillsammans för att främja ett gott arbetsklimat där alla kan trivas. Inom hemtjänsten är det systematiska kvalitetsarbetet en viktig byggsten och vi strävar efter att erbjuda alla brukare omvårdnad- och serviceinsatser av god kvalité. Kuriosa för Hemtjänst Norrmalm är att vi ofta får höra vilket gott bemötande vi har. Undersköterska Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten är att göra något viktigt på riktigt. Ett arbete som är meningsfullt och roligt, där du gör skillnad varje dag! Därför är viktigt för oss att du har ett stort intresse av att arbeta med människor. Vi erbjuder ett varierande arbete med fokus på dagliga omvårdnadsinsatser. Du utför arbetsuppgifter kring den personliga omsorgen, omvårdnaden och dokumentationen samt delegerade hälso-och sjukvårdsuppgifter. Som undersköterska i hemtjänsten kommer du även att vara fast omsorgskontakt. Det innebär att du arbetar aktivt för att skapa trygga relationer som grundar sig på tillit och individanpassade samordnade hemtjänstinsatser. Arbetet är omväxlande och du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegor. Arbetet kräver ett stort engagemang och att du deltar aktivt för att utveckla och förbättra verksamheten. Inom Norrmalms hemtjänst har vi anställda servicebiträden som ansvarar för att utföra serviceinsatser som tvätt och städ vilket gör att du som undersköterska i huvudsak kan ägna dig åt att arbeta med att ge god omvårdnad och skapa fina relationer. Arbetstiden är förlagd till vardagar, kvällar och helger, inkl. storhelger. Övrig information Förutom meningsfulla arbetsuppgifter, god kollegial gemenskap och goda arbetsvillkor erbjuds du som anställd inom Borås stad personalförmåner i form av friskvårdsbidrag, fria bad i kommunens simhallar, förmånscykel och en mängd aktiviteter som personalföreningen MerKraft anordnar. Välkommen med din ansökan! Kvalifikationer Du är utbildad undersköterska med intresse av att arbeta med människor. För att lyckas i rollen är du ansvarstagande och engagerad med förmåga att sätta dig in i andra människors situation. Du har förmåga att samarbeta, skapa och bibehålla goda relationer med så väl brukare, anhöriga och kollegor. Arbetet kräver att du kan tala och skriva på svenska. Våra verksamhets- och dokumentationssystem är en förutsättning för att vi ska kunna fullgöra vårt uppdrag, därför behöver du ha grundläggande digital kompetens. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B-körkort är krav. Den 1 juli 2023 blev undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att det krävs ett yrkesbevis från Socialstyrelsen för att få ha titeln undersköterska. Yrkesbeviset behöver du visa upp inför en ev. anställning. Du ansöker om beviset på Socialstyrelsens hemsida. Om du har vårdbiträdesutbildning blir du anställd som vårdbiträde. Vi avser främst att anställa tillsvidare men en tidsbegränsad anställning i form av Vikariat eller Särskild Visstidsanställningen kan också bli aktuellt. Inför ett eventuellt erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Ansökan Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök jobbet" nedan.

14 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Undersköterska/vårdbiträde till Ekhults vårdboende
Linköpings kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Tjänsten är placerad inom Vård- och omsorgsförvaltningen som är en av åtta förvaltningar i Linköpings kommun. Vård- och omsorgsförvaltningen ansvarar för kommunens äldreomsorg, hälso- och sjukvård, myndighetsutövning, beställning av insatser samt bedriver vård och omsorg i egen regi. Vi arbetar kvalitetsmedvetet och professionellt för att göra varje dag så bra som möjligt för Linköpingsbor som behöver oss.Vill du förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för Linköpingsborna? Hos oss kan du kombinera viktiga uppdrag med en meningsfull vardag. Välkommen till oss!  Dina arbetsuppgifter Är du en person med erfarenhet av arbete med personer med kognitiv sjukdom och som drivs av att ge vård, stöd och omsorg utifrån individuella behov? Då kan tjänsten som undersköterska till Ekhults vårdboende vara något för dig!  Vår målsättning är att de som bor på Ekhults vårdboende ska få den hjälp och det stöd de behöver för att klara sin dagliga livsföring och att vi tillsammans skapar en meningsfull vardag. Det finns även möjlighet till social samvaro med andra, eller om man vill, enskilda aktiviteter för den som bor här. Som medarbetare hos oss är du en viktig del av att göra detta möjligt. Tillsammans med våra kollegor skapar vi bra dagar tillsammans. I arbetet ingår omvårdnadsarbetet vilket innefattar exempelvis hjälp vid förflyttningar, personlig hygien, olika serviceinsatser samt medicinska arbetsuppgifter. Vi arbetar utifrån den nationella värdegrunden och ett salutogent förhållningssätt, att se till det friska och locka fram personens egna förmågor. Då de boende har kognitiv sjukdom behöver du kunna möta varje individ där de är i stunden.  I arbetet ingår också att du är kontaktperson för ett antal individer vilket innebär att ni planerar stödet och hjälpen tillsammans. Du deltar vid välkomstsamtal samt upprättar och reviderar genomförandeplaner och dokumenterar i systemet Treserva. Du har kontakt med anhöriga och andra samverkansparter. Det finns även möjlighet för dig att få en ombudsroll, vilket innebär att du har ett särskilt ansvar för ett område som vi gemensamt kommer fram till utifrån din kunskap och dina intressen. Arbetstiden är förlagd dag, kväll och helg.  Din arbetsplats Boendet ligger i natursköna Ljung, cirka 2,5 mil utanför Linköping och några kilometer utanför Ljungsbro. Till Ekhults vårdboende behöver du ha tillgång till B-körkort och egen bil alteternativt vara bosatt i närheten och kunna cykla, då det inte finns några bussförbindelserna till boendet. Ekhults vårdboende ligger fint beläget med utsikt över en sjö och omgiven av vacker natur. Det finns även ett tillhörande orangeri som nyttjas. Utomhusaktiviteter är därmed en viktig del i arbetet på Ekhult. Vårdboendet är till för personer med kognitiv sjukdom och har 20 lägenheter fördelade på två plan. Det finns även gemensamhetsutrymme i form av vardagsrum och kök där boende och personal kan träffas, umgås och ha sociala aktiviteter tillsammans.  Ekhult var det första vårdboendet inom kommunen att införa BEATA, ett trygghetsskapande larmsystem som bygger på kameror som märker om den boende avviker från sitt normala rörelsemönster. Detta har bidragit till ökad integritet för individen då det minskat antal tillsyner som exempelvis kan störa sömnen eftersom vissa tillsyner kan göras i mobilen. Smartphones är därmed en integrerad del i vårt arbetssätt för att stärka tryggheten för alla våra boende.  Du som söker Vi söker dig som har en godkänd slutförd gymnasieutbildning samt erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen och tidigare erfarenhet av arbete med personer med kognitiv sjukdom. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska med yrkesbevis från socialstyrelsen. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbetssättet IBIC, salutogent förhållningssätt och kännedom om lågaffektivt bemötande Arbetet inom äldreomsorgen innefattar mycket kundkontakter och dokumentation, vilket innebär att vi har ett krav på att du kan kommunicera muntligt och skriftligt i det svenska språket. Du har förmåga att använda digitala verktyg i ditt arbete och det är meriterande om du har erfarenhet av att dokumentera i journalsystem.  Som person är du självgående och tar ansvar för dina uppgifter och driver ditt arbete framåt. Du arbetar även bra tillsammans med andra människor och lyssnar och kommunicerar på ett tydligt sätt. Det är också viktigt att du har en empatisk förmåga som innebär att du kan sätta dig in i andras perspektiv och situation. Slutligen har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheterna i förändringar.  I denna rekrytering kan språktester förekomma, varmt välkommen med din ansökan! Övrig information Tillträde: Enligt överenskommelse  Anställningsform: Tillsvidareanställning samt vikariat enligt överenskommelse till och med 260131 Sysselsättningsgrad: 80 -100% Antal lediga befattningar: 2 Ref. nr: 15590 I denna ansökan bifogar du inget personligt brev Ditt engagemang gör oss bättre Inom Linköpings kommun finns många möjligheter, massor av kunskap och olika ansvarsområden. Vi jobbar tillsammans där din ansvarskänsla är en värdefull drivkraft. Med ditt engagemang är du med och bidrar till att göra Linköping ännu bättre.

14 juli 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Timvikarier/sommarvikarier till Villa Täby Park
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Villa Täby Park timvikarier och sommarvikarier. Du får en anpassad  introduktion med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande extrajobb och sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning/förflyttningsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Täby Park I februari 2022 öppnade Vardaga ett nytt äldreboende i stadsdelen Täby Park vid gamla Täby galopp. Villa Täby Park har plats för 80 äldre där varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det finns gemensam uteplats och balkonger och vi har en vacker och livfull trädgård. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. VR-teknik: Vi har infört VR-teknik på boendet, som gör det möjligt för de som bor här att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: löpande Sista ansökningsdag: 20250805 kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchefer Anna Bergius  på mail: [email protected]  Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

14 juli 2025
Sista ansökan:
31 december 2025
Undersköterska till Villa Täby Park
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Villa Täby Park en undersköterska med kompetens inom demens för tillsvidareanställning på 75-80%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss:  Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.  Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris.  En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen.  Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb.  Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Villa Täby Park Villa Täby Park är ett modernt boende med plats för 80 äldre där varje avdelning har ett gemensamt kök, stor uteplats och balkonger. Vi har en vacker och livfull trädgård. Vi kommer under hösten 2025 bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här kommer bli utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi.  Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende.  Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.  Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 20250801, löpande Sista ansökningsdag: 20250915, kan tillsättas innan sista ansökningsdag Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Melanie Bäcklin, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

14 juli 2025
Sista ansökan:
31 december 2025
Undersköterska till Komarkens hemtjänst!
Kungälvs kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Kungälvs kommun söker dig som vill göra skillnad! Vi behöver professionell och motiverad personal för att leverera välfärdstjänster med hög kvalitet. Här går engagemang och professionell service hand i hand samtidigt som du är med och påverkar människors vardag och samhället i stort. En bra arbetsplatskultur och stöd för din personliga utveckling är viktigt för oss. Din insats räknas!  Beskrivning Vill du vara med och göra skillnad i framtidens hemtjänst hos en arbetsgivare som vill ligga i framkant? Då är Kungälvs kommuns hemtjänst det rätta valet! Välkommen till Komarkens hemtjänsten i Kungälvs kommun! Vi erbjuder dig ett spännande, utvecklande och varierande arbete, centralt i Kungälv. Vi är stolta över det viktiga arbetet vi utför för Kungälv kommuns invånare som är i behov av vårt stöd. Vi skapar en god vardag för våra brukare genom vård, omsorg och service utifrån den enskildes behov och önskemål. Det är ett stimulerande arbete, där du får möjlighet till personlig utveckling och göra en viktig insats.  Tillsammans utvecklas vi genom innovation, digitalisering och teamsamverkan. Allt för att kunna möta framtiden på bästa sätt! Läs gärna mer här: https://go-care.se/lediga-tjanster/kungalvs-kommun Arbetsuppgifter Din uppgift hos oss är att ge våra brukare en trygg och god omsorg, stöd i det dagliga livet samt en stimulerande fritid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge stöd hos brukaren i deras hem med daglig hygien, social samvaro, aktiviteter och ledsagning till läkare/samhällsbesök. Du kommer att ha delegerade arbetsuppgifter såsom hälso- och sjukvårdsinsatser utifrån brukarens individuella behov. I ditt arbete ingår även vardagliga sysslor såsom exempelvis städning, måltidsstöd och tvätt. Vi stöttar våra brukare i att göra sina veckoinköp med hjälp av iPad. Vi arbetar med kontaktpersonskap och ombudsuppdrag, där du som medarbetare både har möjligheter att utvecklas och vara en del i utvecklingen av verksamheten. Äldreomsorgens nationella värdegrund är plattformen för hur arbetet organiseras och utförs. Planering i TES I detta uppdrag ingår även att vid behov stötta koordinatorn i insatsplaneringssystemet TES. Detta innebär att planera ut de insatser som hemtjänsten levererar utifrån biståndsbeslut.  Du kommer att arbeta 37/h veckor med arbetstider dag, kväll samt helgtjänstgöring varannan helg.  Kvalifikationer Vi söker dig som har personlig mognad och förmåga att arbeta självständigt, där du själv tar ansvar för ditt arbete och bidrar till verksamhetens utveckling genom att ta egna initiativ. Samarbetsförmåga och en empatisk förmåga är viktiga egenskaper, då du kommer att ha daglig kontakt med våra brukare och deras anhöriga. Vi ser gärna att du har en helhetssyn och är kvalitetsmedveten i ditt arbete, där du strukturerat och tydligt utför dina arbetsuppgifter. För att vara aktuell i denna rekrytering behöver du uppfylla nedan krav: - Grundutbildning inom vård och omsorg – uppvisa bevis om skyddad yrkestitel alt tjänstgöringsintyg som styrker att du var tillsvidareanställd med titeln undersköterska 1 juli 2023. - Goda kunskaper i svenska språket, muntligt och skriftligt. - Ha goda datakunskaper. - Kan cykla. Det är meriterande att:  - Erfarenhet av planering i TES eller ett stort intresse för planering.  - Tidigare ha arbetat inom vård och omsorg.  - Ha erfarenhet av social dokumentation.  - Kunna uppvisa VOC-diplom.  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och bemötande. Förutom kompetenta kollegor och närvarande chefer erbjuder vi dig: - Heltidstjänst. - Möjlighet till deltidsarbete. - 37 timmar/vecka =heltid. - Goda möjligheter till vidareutbildning och karriärutveckling. - En verksamhet i framkant inom digitalisering, vi har bland annat tekniska hjälpmedel såsom nyckelfria lås, schema och social dokumentation i mobilen, digital läkemedelssignering och tillsyn via kamera. - Tillgång till vår lärplattform. - Friskvårdsbidrag. - Ersättning för nikotinhjälpmedel.  Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! Övrigt - Ansökan tas endast emot digitalt via kungalv.varbi.com - Betyg/intyg lämnas på begäran eller vid en eventuell intervju. - Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten ej behöver tas i anspråk av befintlig personal på grund av övertalighet eller annan orsak. - Urvalsprocessen sker löpande under ansökningstiden. - Vi använder oss av digitala verktyg och i arbetet kan du komma att behöva använda dig av e-legitimation. - Innan eventuell anställning kräver vi att giltigt identitetskort där medborgarskap framgår samt giltigt arbetstillstånd uppvisas. - Provanställning kan komma tillämpas enligt kollektivavtal. - Inom de verksamheter där arbete med barn förekommer kräver arbetsgivaren in utdrag ur belastningsregistret innan tillsättning av tjänsten. - Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta rekryteringsansvarig för hantering av din ansökan. - Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. - Kungälvs kommun har upphandlade avtal.

14 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Undersköterska till vår Sverteborg hemtjänst
Munkedals kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du jobba i den lilla kommunen med de stora möjligheterna? Varmt välkommen till oss i Munkedals kommun! Välfärdsförvaltningens uppgift är att hjälpa människor som på grund av ålder, funktionsnedsättning, ekonomiska eller familjeproblem behöver olika former av stöd och hjälp. Välfärdsförvaltningen består av enheten kommunal primärvård och de tre avdelningarna vård och omsorg, stöd och IFO (individ och familjeomsorg). Avdelning vård och omsorg består av enheter inom äldreboenden och hemtjänst. Avdelning stöd innefattas av LSS. Avdelning IFO består av socialtjänst, arbetsmarknadsenhet, socialpsykiatri och biståndsenhet. Kommunal primärvård innefattar rehabilitering och sjukvård i hemmet. Vill du ha ett meningsfullt arbete där du kan skapa ett stort värde för andra människor? Nu söker  en undersköterska till Svarteborg hemtjänst. Vill du vara en del av vår kompetenta, ansvars- och omsorgsfulla arbetsgrupp av undersköterskor? Vi strävar efter en stark gemenskap och gott samarbete för att främja en god arbetsmiljö, där vårt fokus ligger på välmående, hälsa och trygghet för våra äldre och medarbetare. Arbetsbeskrivning Ditt arbete kommer att innefatta den dagliga omvårdnaden av våra äldre, som du kommer att utföra med hög kvalité efter deras individuella behov och situationer som uppstår. Det ansvarsfulla arbetet består av stor delaktighet och dagliga observationer, i nära samarbete med dina kollegor för att kunna utföra insatser som bidrar till de äldres välmående såsom medicinskt omvårdnadsarbete efter delegering av sjuksköterska. Du ska erbjuda stöttning till våra äldre i hygienarbete, promenader, matlagning, samt sällskap som kommer att bidra till en meningsfull vardag. Kommunikation är dessutom en stor del av ditt arbete, där du skall möta både äldre och deras anhöriga på ett omtänksamt, förtroendegivande och respektfullt sätt. Vi använder mobiltelefoner som vårt dagliga verktyg för att registrera besök hos våra brukare.   Arbetstider är förlagda på dag, kväll och helg.  Vi vill ha dig som - Har fyllt 18 år. - Har läst omvårdnadsprogrammet eller en annan utbildning som vi bedömer likvärdig.  - Har god kunskap i svenska i både tal och skrift, eftersom i arbetet ingår dokumentation i systemet Combine.   - Har B-körkort.  I arbetet inom hemtjänsten ställs det stora krav på ett självständigt arbete och förmåga att hantera uppkomna och ibland stressande situationer, något som du både känner dig trygg i och hanterar med lugn. Du har en god samarbetsförmåga och delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter och är öppen för att lära dig av andra. Vidare kommer ditt professionella och respektfulla bemötande samt lyhördhet skapa förtroendefulla relationer med våra äldre, anhöriga och kollegor. Vi värdesätter din höga empatiska förmåga och stora engagemang för våra äldre människors välbefinnande, att se till deras olika behov är en självklarhet för dig. Vi ser fram emot din positiva inställning som kommer bidra till ett positivt arbetsklimat. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Vi vill informera dig om För att bli aktuell för anställning vill vi att du uppvisar ett utdrag från belastningsregistret vid intervjutillfället. Beställ redan nu registerutdrag 442,7 på polisens hemsida: https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/&data=04|01|[email protected]|ce3482d446c0471be5a608d984225e67|33a28581027d4a36bc93c9db429a0ea1|0|0|637686105418449849|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|1000&sdata=gxYZ3SIJPpcakg68NAP3vvZDp0E90VC+eGGB6JT7xrk=&reserved=0 Tjänsten är kostnadsfri. - Före anställning måste du kunna uppvisa intyg om skyddad yrkestitel undersköterska från Socialstyrelsen. Vi kommer arbeta med löpande urval och kan hålla intervjuer under ansökningstiden.  För att bli aktuell för anställning krävs det att du vid intervjutillfället: - visar giltig ID-handling - vid behov uppvisar en kopia av ditt betyg/examensbevis - har rätt att arbeta i Sverige och kan uppvisa giltigt arbetstillstånd - vid behov uppvisar giltigt körkortstillstånd - vid behov uppvisar giltig yrkeslegitimation Vid vissa tillsättningar sker säkerhetsprövning. Om du bli aktuell för en sådan tjänst krävs det att du: - genomgår och godkänns vid en säkerhetsprövning Du behöver i vissa fall vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökanden med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Vår kommun Munkedals kommun ligger belägen mellan Göteborg och Oslo. Pendlingsmöjligheterna är många tack vare närheten till motor- och järnväg. Kommunen har ca 10 350 invånare och inom kommunens organisation arbetar cirka  900 medarbetare. Munkedal omges av fantastisk natur från det typiskt bohuslänska med salta bad och dramatiska berg till vacker fjällnatur med bra fiske- och vandringsmöjligheter. Vi har ett välmående näringsliv med stor potential, föreningar inom varierade områden, ett stort utbud av aktiviteter och mycket mer. Allt detta tillsammans med vår organisation och alla våra invånare utgör det grunden för vad som gör vår kommun till det den är. Tillsammans är vi Munkedals kommun! Varmt välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

14 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Undersköterska/Boendeassistent hemtjänst mellersta Gotland
REGION GOTLAND
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

I Region Gotland kan du utvecklas och växa, både som individ och tillsammans med andra. När du arbetar hos oss bidrar du till att Gotland blir en ännu bättre plats för människor i livets alla delar. Vi gör varandra bättre. Hemtjänsten mellersta Gotland Vi utgår från Roma samhälle och hjälper brukare i Roma med omnejd och på Östergarnslandet med Gotlands fantastiska natur som granne. Vi är två arbetsgrupper som samarbetar för att nå det gemensamma målet- att skapa en värdefull vardag för våra brukare. Vi samarbetar med andra hemtjänstgrupper i vår närhet. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete där du verkligen gör skillnad för andra människor och ett omväxlande uppdrag tillsammans med kompetenta kollegor. Vi erbjuder dig även kompetensutveckling och friskvård. Vi söker nu två medarbetare för tillsvidareanställningar och en medarbetare för ett vikariat under perioden 250801-260228. Dina arbetsuppgifter Som undersköterska/boendeassistent på mellersta Gotlands hemtjänst kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor för att skapa trygghet för de äldre. Du hjälper, motiverar och stödjer brukarna med omvårdnadsinsatser utifrån deras individuella behov och önskemål. I arbetet ingår bland annat personlig omvårdnad, medicinska insatser som utförs på delegation av legitimerad personal, matlagning, ledsagning, inköp, städning och tvätt.  Med brukaren i centrum arbetar vi med individuella genomförandeplaner, där arbetet planeras och genomförs utifrån vår värdegrund: förtroende, omtanke och delaktighet. I tjänsten har du kontaktmannaskap vilket innebär att du har till uppgift att arbeta med till exempel genomförandeplaner. Du dokumenterar händelser kring brukarna och har kontakt med deras anhöriga. I det dagliga arbetet samarbetar du med hemsjukvård, rehab, biståndshandläggare och andra hemtjänstgrupper. Vi arbetar med digitalt planeringsverktyg i vårt dagliga arbete. Du arbetar utifrån ett grundschema med arbete dagtid, kvällstid och varannan helg. Vem är du? Vi söker främst dig som är utbildad undersköterska. För att anställas som undersköterska krävs att du har rätt att använda den skyddade yrkestiteln enligt gällande regler.  Som boendeassistent så har du genomfört en gymnasial utbildning. Det är meriterande med någon form av utbildning med inriktning mot vård och omsorg, exempelvis vårdbiträde. Vi ser gärna att du har arbetat inom omvårdnadsyrket och/eller hemtjänsten tidigare. B-körkort krävs. Som person är du trygg i både dig själv och i din yrkesroll och behåller ditt lugn även i pressade situationer med bibehållen hög servicenivå. Du kommunicerar på ett tydligt sätt, har hög social kompetens och är duktig på att bygga relationer. Arbetet kräver att du har förmåga att arbeta självständigt såväl som att ha ett gott och nära samarbete med kollegor och övriga personer som är involverade runt brukaren. Du har ett gott omdöme och goda värderingar och förmåga att snabbt anpassa ditt förhållningssätt till olika individers behov och olika situationer. Du tar ansvar för ditt uppdrag och arbetar strukturerat såväl självständigt som i team.  Det är viktigt att du är trygg i det svenska språket i både tal och skrift, då all kommunikation och dokumentation sker på svenska. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas, https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Om du kallas på intervju så ska du kunna styrka med ett dokument att du får lov att arbeta i Sverige. Dokument kan vara pass eller personbevis, https://www.skatteverket.se/funktioner/sok/sok.4.64a656d113f4c7597011b3.html?query=personbevis Om socialförvaltningen Som en del av Region Gotland arbetar vi på socialförvaltningen med sociala insatser som rådgivning, stöd och behandling. Våra verksamhetsområden är socialtjänst, hemsjukvård, äldreomsorg och omsorg om personer med funktionsnedsättning på hela Gotland. Dygnet runt möter vi människor i alla åldrar och med olika behov; barn, familjer, vuxna och äldre. Tillsammans möjliggör vi goda förutsättningar till vård, stöd och service genom hela livet. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 7000 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön.  Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

14 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025