Din roll Som Löneadministratör på twoday tar du fullt ägarskap för lönehanteringen i ett dynamiskt företag med nästan 300 anställda i Sverige. Vår personalstyrka består av både interna medarbetare och konsulter, så erfarenhet från en liknande miljö är en stor fördel. Ditt arbete kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa en smidig och effektiv löneprocess, följa lagar och avtal samt skapa en bra upplevelse för våra anställda. Dina ansvarsområden Hantera löneadministrationen för hela företaget – från början till slut Säkerställa korrekt lönehantering i enlighet med lagar och kollektivavtal (erfarenhet inom detta område är meriterande) Driva projekt och initiativ för att utveckla vår interna lönefunktion Vara kontaktperson för lönerelaterade frågor Möjlighet att bredda din roll inom ekonomi, fakturering och redovisning om du vill Vem vi tror att du är Trygg i din kompetens och van vid att arbeta självständigt Riktigt vass inom Visma Lön 600 Lösningsorienterad – du trivs i förändring och tar egna initiativ Prestigelös och proaktiv – du är nyfiken och gillar att lösa problem Har några års erfarenhet från en liknande roll, i kombination med relevant utbildning inom området Bosatt i Umeå med omnejd Vårt erbjudande En roll där du verkligen kan göra skillnad, med möjlighet att växa inom ekonomi om det intresserar dig Ett dynamiskt och samarbetsinriktat arbetsklimat där du jobbar med ambitiösa, omtänksamma och kreativa kollegor Möjligheter till utveckling och karriärväxt i en miljö som värdesätter innovation, initiativförmåga och lärande En kultur som värnar om ditt välmående, balans mellan arbete och privatliv samt personlig utveckling Ett härligt kontor i Umeå samt möjligheten att arbeta remote vid behov Mångfald & Inkludering Uppfyller du inte alla krav som listas? Studier har visat att kvinnor och minoritetsgrupper är mindre benägna att söka jobb om de inte uppfyller varenda kvalifikation. Vi är engagerade i att bygga en arbetsplats präglad av mångfald och inkludering. Om du är entusiastisk inför denna roll men inte har exakt den erfarenhet som efterfrågas i annonsen, uppmuntrar vi dig att söka ändå.
Hundratusentals människor skadas varje år, men väldigt få gör anspråk på- och får sina personliga försäkringsersättningar eftersom det är komplicerat att gå igenom en försäkringsprocess då det kräver tid, kunskap och tålamod. Vi på Insurello har utvecklat den första digitala lösningen som hjälper människor att få ut rätt ersättning från sina olycksfallsförsäkringar och göra det möjligt för alla. Vi har redan hjälpt mer än 47 000 personer att få nästan 1 miljard SEK i ersättningar och antalet användare växer för varje timme. Om rollen: Bakom vår innovativa digitala lösning finns ett fantastiskt team med handläggare som ser till att alla kunder som kontaktar Insurello får den bästa hjälpen och råden samt garanterar en fantastisk kundupplevelse. Claims Agent-teamer ansvarar för att: Hantera inkommande kundärenden i vårt CRM-system; Undersöka kundernas möjligheter till rätt ersättningar; Ha kontakt med försäkringsbolag, polismyndigheter, vårdinrättningar och andra relevanta aktörer; Ha kontakt med våra kunder och försäkringsbolag över mail, chatt och telefon. När du är en del av Operations-teamet har du en möjlighet att utvecklas och arbeta inom det mest lämpliga ansvarsområdet för dig. I takt med att du gradvis lär dig mer och utökar dina kompetenser så finns möjligheten för dig att flytta mellan teamen, bli en Expert eller en Team Lead inom ett specifikt område. Du kan också bli en IDD-licenserad handläggare – möjligheterna till utveckling finns hos oss! Att vara en handläggare handlar inte bara om att hjälpa kunder. Vi hjälper också varandra att lära oss nya saker och att bli experter inom försäkringar. Vi älskar att fira framgångar och har många roliga tävlingar, AW:s och utmanar ständigt varandra att bli ännu bättre. Våra handläggare är helt avgörande för Insurellos framgång och är grunden till företagets framtid – och detta ger eld och motivation i vårt dagliga arbete. Vem är du? Du har en gymnasieexamen. Du talar flytande svenska och engelska. Du bryr dig om personer och finner glädje i att hjälpa dem. Du förstår att vara hjälpsam, omtänksam, tålmodig och förstående är nyckeln till en fantastisk upplevelse för kunden. Du kan se helheten i komplexa processer och förstår hur team och företag arbetar, hur personer och uppgifter relaterar till varandra. Utöver det gillar du att vara proaktiv och använda denna förståelse för att förbättra arbetet runt omkring dig. Du uppskattar att samarbeta i team - du drar dig inte att be om råd från kollegor och sträcker ut en hand när du ser att hjälp behövs. Du kan strukturera ditt dagliga arbete på ett effektivt sätt. Du är självständig, gillar utmaningar och att arbeta efter mål. Du gillar en atmosfär med högt tempo, och är ivrig att anpassa och lära nya saker snabbt. Vad som skiljer dig från andra kandidater: Independent Powerhouse: Ditt proaktiva förhållningssätt lyser när du med lätthet tar initiativ och utmärker dig genom att ta dig an ytterligare uppgifter. Du har en meritlista av att anta nya utmaningar och klara av dessa, det visar på ditt driv och ditt engagemang. Rock-Solid Work Ethic: Du ger allt när det kommer till ditt arbete. Ditt engagemang och din entusiasm visar att du tar din roll på allvar och drivs av att vara en pålitlig lagspelare. Vad erbjuder vi? Dynamisk miljö kombinerad med tid att lära; Fantastisk stödjande atmosfär och ett vänligt, lättsamt team; 30 dagars årlig betald semester; Tjänstepensionsplan och friskvårdsförmåner; Flexibla hybridarbetsmöjligheter med teamet baserat i Stockholm; Personliga terapi-sessioner; Föräldralön.
Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i Funding day den 10/4 där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 10/4 och är tillgängliga dagtid Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 10/4 Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.
Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 3 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!
Vi söker nu kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag där vi ansvarar för delar av Hallons kundservice. Hos oss på Xzakt får du möjlighet att utvecklas i en positiv och engagerande arbetsmiljö, där du kommer att få de verktyg du behöver för att lyckas och växa i din karriär! Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa Hallons kunder via chatt och mejl. Du kommer att besvara frågor om produkter, tjänster och abonnemang, samt arbeta med merförsäljning – där du utöver din grundlön, också själv kan påverka din lön genom provision. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta stegen framåt i din karriär. Vi erbjuder en introduktion och utbildning så att du känner dig trygg i din roll och kan leverera service på toppnivå. Hos oss får du inte bara chansen att ge förstklassig service – du får också möjligheten att växa och ta nästa steg! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Vi söker dig som: Är engagerad och gillar kundkontakt Vill utvecklas och lära dig mer om kundservice Är lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Arbetstider och villkor: Arbetstid: Mån-fre, 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Anställningsstart: 19 maj Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100% Vad är viktigt för oss? Vi letar efter personer som vill växa, ha kul och vara en del av ett starkt team. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan din inställning och vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det om att ge det bästa av sig själv och ha kul på vägen! Så här ansöker du: Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Låter detta som rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och ta första steget tillsammans på din karriärresa!
Letar du efter nästa steg i din utvecklingsresa? Vi söker nu en senior verksamhetsutvecklare till ett spännande uppdrag där du får kombinera strategi, förändringsledning och kravställning – i nära samarbete med både IT och verksamhet. Här får du arbeta med förbättringar som faktiskt implementeras, i en organisation med högt tempo och stort förtroende för expertis. I det här uppdraget får du: Arbeta med kravställning, acceptanskriterier och testning av nya och befintliga IT-lösningar Leda riskanalyser och driva förbättringsinitiativ tillsammans med verksamheten Agera verksamhetsspecialist i centrala projekt Bidra till ökad kvalitet, effektivitet och långsiktigt hållbara lösningar Leda uppdrag enligt etablerad projektmetodik (PPS) Det här är en roll där du både driver, förbättrar och implementerar – tillsammans med ett team som litar på din kompetens. Vi söker dig som… Har en akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som civilingenjör/civilekonom Har flera års erfarenhet av verksamhetsutveckling, gärna i gränslandet mellan IT och affär Är van att arbeta med kravställning, förändringsledning och acceptanstest Trivs med att ta ansvar och arbeta självständigt Är flexibel, prestigelös och bra på att bygga förtroende Meriterande: Erfarenhet av Microsoft 365 Tidigare arbete enligt PPS eller liknande projektmodell Om uppdraget Plats: På plats i Solna Start: Snarast möjligt (senast 24 mars 2025) Längd: Till 30 september 2025 Omfattning: 100 % Distansarbete: Ej möjligt Låter det som du? Skicka in: Uppdaterat CV Tillgänglighet Kort motivering – gärna med exempel på relevanta uppdrag Vi går igenom ansökningar löpande – sök direkt om du är intresserad! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Var? Centrala Stockholm/Hela Sverige När? Så snart som möjligt, men vi utgår från att du kan ha 3 - 4 månaders uppsägningstid Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om vår klient Vår klient är en entreprenöriell, snabbväxande och framgångsrik kapitalförvaltare som år efter år fortsätter växa - mycket tack vare imponerande resultat och långsiktigt nöjda kunder De erbjuder företag och privatpersoner investeringsrådgivning och placering/förvaltning av kapital och pensionsförvaltning med ett fokus på målgrupperna 'entreprenörer' och 'ägarledda företag med upp till 25 anställda' Tack vare branschledande produkter/erbjudanden och ett fokus på medarbetarnas trivsel stannar mår kollegorna bra och stannar kvar länge i bolaget Som en del av expansionsplanen framåt söker vi nu erfarna tjänstepensionsrådgivare till en helt ny avdelning som vill komma in i ett tidigt stadie och sätta sin egen prägel på affären och kunna påverka/driva affären framåt. Du ansluter till ett seniort och ambitiöst team med positiv energi, där fokuset är på att göra riktigt bra affärer och ha riktigt roligt tillsammans på tillväxtresan De erbjuder dig Ansluta i ett tidigt skede till ett seniort gäng där du har en stark påverkan på hur ni utvecklar affären framåt Fast lön med generöst provisionsupplägg Genom Tydliga får du en bred och attraktiv produktportfölj med kunderbjudanden där det finns något som passar alla En plats i en engagerad och högpresterande miljö där man tar hand om varandra, i ett bolag där kollegorna stannar kvar länge En organisation med ambition att ligga i framkant inom digitalisering och effektivisering av bl.a. admin Flexibilitet att arbeta från Stockholm eller annan ort - samt att bearbeta kunder över hela Sverige Om rollen Rollen som Tjänstepensionsrådgivare har ett starkt säljfokus, och du kommer bearbeta så väl nya som befintliga kunder Med ett fokus på målgruppen 'ägarledda företag med upp till 25 anställda' hjälper du era kunder med rätt tjänstepensionslösningar, pensionsflyttar och även annan investeringsrådgivning - om det är något du triggas av Till ditt förfogande finns en Eventansvarig som dels hjälper dig skapa kundevents men även skapa nykundslistor med intressanta prospekt för dig att bearbeta För att trivas hos oss och lyckas i rollen, tror vi att du... Trivs och motiveras av att arbeta med tjänstepensionsrådgivning Vill ansluta till ett seniort gäng och sätta din prägel på affären Vill vara med på en tillväxtresa där ni firar vinster tillsammans Vill vara en del av en entreprenöriell och snabbfotad organisation som växer snabbt Innehar Insuresec-licens (Swedsec är meriterande) Älskar att göra affärer och kan uppvisa goda säljresultat i form av exempelvis pensionsflyttar eller löpande premie Likt dina kollegor har du ett starkt inre driv och en vilja att prestera Är självgående och tar stort ägandeskap över dina resultat Du behöver inte ticka alla boxar, och din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Vi söker nu en erfaren Hyresadministratör för ett konsultuppdrag. Har du 2-3 års erfarenhet av hyresadministration, fastighetsekonomi och kundreskontra? Är du strukturerad, noggrann och van att arbeta i fastighetssystem? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig! Var? Norr om Stockholm (visst distansarbete är möjligt) När? Omgående och minst 6 månader Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Arbetsuppgifter inkluderar bl.a.: Hyresavisering och administration i fastighetssystem Hantering av hyresavtal för både bostäder och lokaler Kundreskontra och kravhantering Uppföljning av fastighetsekonomi Säkerställa att hyresadministrationen följer gällande regelverk Vi söker dig som har: Minst 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Grundläggande kunskaper i hyreslagen Erfarenhet av hyresavisering i fastighetssystem God systemvana och en strukturerad, lösningsorienterad inställning - Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Vi söker nu kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag där vi ansvarar för delar av Hallons kundservice. Hos oss på Xzakt får du möjlighet att utvecklas i en positiv och engagerande arbetsmiljö, där du kommer att få de verktyg du behöver för att lyckas och växa i din karriär! Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa Hallons kunder via chatt och mejl. Du kommer att besvara frågor om produkter, tjänster och abonnemang, samt arbeta med merförsäljning – där du utöver din grundlön, också själv kan påverka din lön genom provision. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta stegen framåt i din karriär. Vi erbjuder en introduktion och utbildning så att du känner dig trygg i din roll och kan leverera service på toppnivå. Hos oss får du inte bara chansen att ge förstklassig service – du får också möjligheten att växa och ta nästa steg! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer. Vi söker dig som: Är engagerad och gillar kundkontakt Vill utvecklas och lära dig mer om kundservice Är lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Arbetstider och villkor: Arbetstid: Mån-fre, 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Anställningsstart: 19 maj Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100% Vad är viktigt för oss? Vi letar efter personer som vill växa, ha kul och vara en del av ett starkt team. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan din inställning och vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det om att ge det bästa av sig själv och ha kul på vägen! Så här ansöker du: Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Låter detta som rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och ta första steget tillsammans på din karriärresa!
Välj ett jobb för att visa detaljer