Säljare heltid sökes för operatören Tre

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: - Är nyfiken och engagerad som person - Tävlingsinriktad - Brinner för försäljning - Har en enastående hög arbetsmoral - Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon - Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: - En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats - Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö - Generös lönemodell med garanti utan lönetak - Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

28 november 2023
Sista ansökan:
16 maj 2024
Innesäljare till SolensEnergi Skåne- En del av 1KOMMA5°

På SolensEnergi arbetar vi för ett klimatneutralt samhälle genom energismarta lösningar för energistyrning. Vi är ett snabbväxande framtidsföretag och en del av 1KOMMA5° koncernen där miljö, medarbetare, kunder och nya tekniska lösningar står i fokus. Vi söker nu en fältsäljare för att nå ut till fler kunder. Ända sedan starten 2012 har vi på SolensEnergi levererat solcellsanläggningar, energilager och elbilsladdare. Vårt fokus på kunskap och kvalitet har gett oss Skånes nöjdaste solcellskunder och en stark lokal profil. Det har legat till grund för bolagets tillväxt samt att vi i oktober blev en del av 1KOMMA5°-koncernen som har installerat över 45 000 solcellssystem de senaste åren och satsar på att omvandla 500 000 hushåll per år i Europa för att uppfylla visionen om en klimatneutral villamarknad år 2030. Nu satsar vi på att utveckla vår säljorganisation och söker en talangfull innesäljare till vårt 1KOMMA5 innesäljsteam på Hyllie. Arbetsuppgifterna är: - Försäljning av batterilager och solcellsanläggningar till privatpersoner. - Mötesbokning till fältsäljare på inkommande leads. - Design, grundläggande projektering och framtagande av offert på solcellsanläggningar - Egen budget med regelbunden uppföljning tillsammans med säljledaren. - Tillsammans med säljledaren utveckla försäljningen och arbetsmetoder. Talangfull innesäljare med driv, är du den vi söker? Du som söker den här tjänsten har erfarenhet av telefonförsäljning mot privatpersoner. Du har erfarenhet av att jobba med uppsökande försäljning och kan uppvisa goda resultat från tidigare arbete. Du vågar utmana, och får saker att rulla och tar action när hinder uppstår. Du ska vara strukturerad, arbeta metodiskt mot uppsatta mål. Vi ser också att du har följande kompetens: - Social och lätt att knyta nya kontakter - Förhandlingsvana - Bra på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska - Kunna hantera ”många bollar i luften” - Vinnarskalle med höga ambitioner - God datorvana, MS Office Vad kan vi erbjuda dig? Vi ligger i framkant inom en snabbväxande bransch som är viktig för vår framtid, där vi arbetar för ett klimatneutralt samhälle. Denna tjänst ger dig möjlighet att ta stort ansvar och utvecklas inom bolaget. Du blir omgiven av skickliga kollegor och vi satsar såväl på interna som externa utbildningar för att du ska utvecklas i din yrkesroll!  Vi är ett tight team som gärna gör aktiviteter tillsammans för att bygga vår fina laganda. I våras åkte hela bolaget ner till vårt moderföretags huvudkontor i Hamburg för kick-off. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 40tim arbetsvecka, provanställning om sex månader tillämpas. Vi erbjuder fast månadslön, provision, sjukvårdsförsäkring samt friskvårdsbidrag. För dig som är ambitiös finns goda möjligheter till en hög månadslön. Låter detta som något för dig? Tveka i så fall inte - skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Robin Svensson, 0739-363570. Sista ansökan den 20 december.

28 november 2023
Sista ansökan:
16 maj 2024
Innesäljare till miljöteknikföretag i Bålsta

Polymore är ett framgångsrikt miljöteknikföretag som är en av världens ledande tillverkare av polymerupplösare. Denna teknik används inom vattenbehandlingsprocesser och avloppsverk runt om i hela världen. Man tillverkar denna egenutvecklade teknologi i Bålsta norr om Stockholm och nu söker man förstärkning till kontoret. I rollen som innesäljare sätter du alltid kunden först och i ditt dagliga arbete ingår att ta hand om befintliga kunder, offertskrivande, orderhantering, löpande inköp och besvara inkommande mail från kunder. Du jobbar nära företagets VD och kommer att fylla en viktig funktion på företaget. Då du har kontakt med kunder i hela världen måste du behärska svenska och engelska i tal och skrift. Ibland får man rycka in och hjälpa till i produktionen så du behöver vara prestigelös som person. Vi söker dig som: - Tidigare arbetat som innesäljare eller suttit i Back Office miljö - Är serviceinriktad och gärna pratar med kunder och leverantörer både i telefon och via mail - Har teknisk förståelse och kan ta till sig instruktioner och manualer - Innehar B-körkort - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift (kunskaper i tyska är meriterande men inget krav) - Är van att hantera datorer och digitala hjälpmedel (Polymore jobbar i systemet Monitor och har du erfarenhet av detta är det ett plus) Du som person: På Polymore värderar vi engagemang, samarbetsförmåga och social kompetens högt. Du är van att arbeta självständigt och du är noggrann och strukturerad och utgår alltid ifrån att ha ett kvalitetstänk. Du trivs med att jobba på ett mindre familjeföretag där alla hjälps åt och jobbar mot samma mål. Hos Polymore får du: Bra villkor där man tillämpar gällande kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och sjukvårdsförsäkring samt flexibla arbetstider. Rekryteringsprocessen: För oss är det viktigt att det blir en bra matchning. Dessa steg kommer därför att ingå i rekryteringsprocessen: - Digital intervju med Polymores rekryteringspartner Rizing - 1-2 intervjuer med rekryterande chef och kollegor på Polymore - Referenstagning och bakgrundskontroll Placering: Bålsta norr om Stockholm Start: Omgående eller enligt överenskommelse Anställning: Tillsvidare heltid. Provanställning 6 månader.

28 november 2023
Sista ansökan:
16 maj 2024
Account Manager - B2B SaaS

SimpleSign är ett snabbväxande SaaS-bolag inom digital avtalshantering, med en av de vassaste tjänsterna på markanden. Vi älskar att hjälpa våra kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument så att de sparar tid, blir mer moderna och skapar fler affärer. Vår uppfattning är att papper är gårdagen och vi fokuserar på framtiden. Nu söker vi fler stjärnor att vara med på tillväxtresan! Som Account Manager… ..kommer du att ha en avgörande roll i uppdraget att stärka vår position på marknaden. Du kommer att kontakta potentiella kunder och bokar in digitala eller fysiska möten där du får lyssna på kundens behov och matcha dessa mot SimpleSigns produktutbud. Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Vi är ett glatt och ambitiöst team och vi bygger en företagskultur där vi stöttar, men samtidigt utmanar varandra att hela tiden bli ännu bättre. Vad vi erbjuder dig: - Möjligheten att jobba med en produkt som alla företag idag behöver. Du kommer lära dig mycket om en spännande produkt och bransch! - Var med på en spännande resa i en startup med enorma karriärmöjligheter i takt med att bolaget utvecklas - Show me the money! Trygg grundlön och en provisionsdel utan tak - En engagerad chef som coachar och stöttar dig för att nå dina högt uppsatta mål - Härliga kollegor att lära och inspireras av. Självklart supportar vi alltid varandra och ser till att teamet klarar sina mål medans vi har kul på vägen! Vi söker dig med följande profil: - Minst två års erfarenhet av försäljning med dokumenterat lyckade resultat. Meriterande om detta har varit B2B- försäljning - En vilja och tävlingsinstinkt utöver det vanliga - Kunna arbeta mot tydligt uppsatta mål - En ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor - Kunna förstå kundens behov och vara effektiv i dina samtal och möten - Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil - Laget före jaget! Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor - Du är en tech-savvy person som alltid är intresserad utav den senaste tekniken - Du ska kunna uttrycka dig obehindrat i både tal och skrift på svenska och engelska Varför SimpleSign? På SimpleSign kommer du att utmanas och tillsammans växer vi och blir ännu bättre. Vi jobbar både med stora koncerner som ISS, Apoex, ATG och Securitas, samt med mindre bolag som Rebtel och Svenskt Tenn. Oavsett storlek ger vi vårt allt. I och med samarbeten med internationella koncerner har vi redan nu en fot ute i världen och vill vi ha med dig på resan mot att ta SimpleSign utanför Sveriges gränser. Vi sitter i ljusa, moderna lokaler mitt i centrala Stockholm på Karlavägen, och har således nära till både lunchshoppingen och AWs. Kaffe, te och frukt finns alltid framme så att du kan fylla på med energi.

27 november 2023
Sista ansökan:
15 maj 2024
Teknisk Säljare

Som ett av Sveriges modernaste företag inom kyla och värme kan vi lova dig en spännande framtid som Teknisk säljare hos vår kund. Oavsett vilken nivå du kommer in på blir du del av en familj med stort fokus på sammanhållning och teamkänsla. Ett team med verksamhet över hela Sverige och målet att vara bäst i landet. Kunden har lång erfarenhet inom området och bred teknisk kunskap inom företaget som vi gärna delar med oss av. Företaget är i framkant när det gäller precision, energieffektivitet och hållbar utveckling. Rätt temperatur på rätt plats är ett hantverk du kan lära dig och föra vidare. Om tjänsten I rollen som teknisk säljare är syftet att driva, leda och utveckla försäljningen utifrån verksamhetens uppdrag, målsättningar och strategier. Du dimensionerar, konstruerar och prissätter kyltekniska lösningar samt driver säljprocessen fram till projektstart. I vissa fall kan det även förekomma projektledning fram till färdig anläggning. Du kommer alltid ha stöd i form av erfarna kollegor som vill dela med sig av sina kunskaper men även utvecklas själva genom att ta del av dina idéer, tankar och kunskaper. I rollen som teknisk säljare förväntas du närvara på kontoret i Hässleholm minst tre dagar i veckan, om du inte har planerade resor i arbetet. Dina kvalifikationer För att lyckas i rollen söker vi dig som har - ett brinnande intresse för teknik och affärsmannaskap - gedigen erfarenhet i att designa, dimensionera och sälja in olika typer av kyltekniska lösningar - goda el- och styr/reglerkunskaper - kunskaper inom projektledning - goda kunskaper i både svenska och engelska - B-körkort - datorvana i PC-miljö - erfarenhet av affärsjuridik och offentliga upphandlingar Som person är du - driven, nyfiken, engagerad och framåtriktad - affärsmässig och sätter kunden i centrum - nytänkande och kreativ där du gärna delar med dig av dina tankar och idéer samt omsätter detta i verkligheten - trivs i en lärande organisation och delar gärna och generöst med dig av dina kunskaper och lär av misstag Övrigt - Omfattning: Heltid - Placering: Kontoret i Hässleholm - Start: Enligt Överenskommelse Ansökan Vi genomför urvalet löpande och uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkerställa att den tas i beaktande omedelbart. Vid eventuella frågor om rollen, tveka inte att höra av dig till vår rekryteringskonsult, Philip Börjesson på [email protected] Tack för ditt intresse och vi ser fram emot att höra från dig snart! Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

27 november 2023
Sista ansökan:
15 maj 2024
Internship: Marketing & Communication at Keystone France

As an intern in our Marketing & Communications team you will have the opportunity to develop your skills in digital communication, learn about growing a website through outreach and engaging with our online communities. Please note that the language to be used in the communication to our audience and market is in French! You will have the opportunity to - Learn to create engaging content and messages to promote our site. - Dig in to our link building strategy and improve our SEO. - Explore different methods to raise awareness of our brand and our sites. - Look into the best practices to attract new traffic to a website and increase conversions. - Engage and grow our online community in social media. What can we offer you? - The challenge of working in a fast-paced, changing environment working on projects that matter. - A space to develop and apply your research skills, analytical skills, and communication skills. - An experimental way of working and actual influence in achieving business goals. - An opportunity to enter the exciting world of communications for a leading digital marketing platform. - Being part of a young, energetic, international team with colleagues from Spain, Russia, UK, US, Germany, China and many others. - Plenty of space for initiatives and original ideas. We welcome them! We want them! - Monday breakfast and regular team activities and fun events. - A generally lively social scene including Summer and Christmas parties, Friday beers, Monthly After Works. As a member of the Keystone Family, you will be working with a young international group, based at Keystone´s office in Stockholm in Sweden. Do you want to know more about what it's like doing an internship at Keystone France? Here's (https://www.iscom.fr/fr/iscom/actualites-du-reseau-iscom-en-france/vie-ecole/2319-stage-communication-suede) an interview with our former intern Hugo and here (https://www.iscom.fr/fr/iscom/actualites-du-reseau-iscom-en-france/vie-ecole/2684-stage-3-eme-annee-stockholm-suede) with Jordan! Who are we looking for?🕵️‍♀️ - You are fluent in French and have excellent verbal and written communication skills - Hold a bachelor's degree or are enrolled in a bachelor's program - You are a people person with great interpersonal skills with a strong passion for communication - You are structured, organized and can manage your time effectively - You like creating strategies and working towards goals About Topformation.fr Topformation.fr (https://www.topformation.fr/) is a part of Keystone Education Group. The French team consists of 10 employees working in either communication or sales. All of them are based here in our office in Stockholm. Today Keystone has 4 000 education providers as our clients and we help them to reach out to potential students. Since we strive to help everyone in the world find the right education we now need to strengthen our French Business Unit. Do you want to join our family? Please send us your application in French by hitting the button "Apply here!". We are looking for someone who ideally can start in January 2024 in our Stockholm office and do the internship for 5 to 6 months. This is a paid internship. Please note that the language to be used in the communication to our audience and market is in French!

24 november 2023
Sista ansökan:
12 maj 2024
Mediasäljare Uppsala

Är du en ambitiös och resultatinriktad person med passion för media och försäljning? Vi söker en engagerad Mediasäljare att ansluta sig till vårt framgångsrika team i Uppsala! Om oss: Talent Bureau är ett dynamiskt företag som kopplar samman talangfulla individer med innovativa företag. Som Mediasäljare hos vår kund får du möjligheten att samarbeta med varierande organisationer och påverka deras försäljning påtagligt. Din roll: Som Mediasäljare arbetar du proaktivt med att sälja annonseringslösningar till B2B-kunder. Du arbetar uppsökande och besöker potentiella kunder. Ditt fokus kommer ligga på att bygga och underhålla starka relationer till befintliga och potentiella kunder, skapa och presentera skräddarsydda lösningar samt förhandla och slutföra avtal. Du kommer att arbeta självständigt med stöttning från team och ledare, där du utgår från ditt hem och arbetar den största delen av dagarna ute hos dina kunder. Dina kvalifikationer: För att trivas i denna roll bör du uppfylla följande kriterier: Relevant erfarenhet inom försäljning och/eller media. Exceptionella kommunikations- och förhandlingsskills. Stark förståelse för kundens behov med förmågan att skapa effektiva lösningar. Flexibilitet för att anpassa dig till ett snabbt föränderligt medie- och säljlandskap. Excellens inom både tal och skrift på svenska och engelska. Inneha B-körkort då du kommer resa mycket inom tjänsten och besöka kunder. Till detta så har du företagsbil som du använder i tjänsten. Därför ska du välja oss: Hos vår kund kommer dy till en dynamisk och resultatinriktad arbetsmiljö. Genom att bli en del av oss kommer du att få möjligheten till: Att arbeta med utmanande projekt i olika branscher. Att få ett skräddarsytt utvecklingsprogram. Att samarbeta med mångsidiga och kompetenta kollegor. Att bidra till innovativa lösningar inom media och försäljning. Att arbeta med såväl fast ersättning som en generös provision. Ansök idag! Är du redo att ta din karriär till nästa nivå inom mediasälj? Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka ditt CV och svara på våra frågor i ansökan. Bli en del av vår framgångsrika resa - ansök idag och uppnå din potential med Talent Bureau!

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024
Teknisk säljare sökes

Terco grundades 1963 och är idag en stor tillverkare och leverantör av utrustning för ingenjörsutbildningar. Vår utrustning används på olika nivåer för utbildning och avancerade forskarutbildningskurser vid tekniska skolor, universitet, organisationer och industriutbildningscentra över hela världen. Terco är idag representerat i mer än 70 länder över hela världen och våra produkter har alltid mött erkännande för hög kvalitet och hållbarhet och uppfylla de tekniska kraven från dagens industri. Med våra produkter för utbildning i Power Technology har vi ett nära samarbete med ABB, världsledande inom elektroteknik. Vi söker dig som vill ha ett utvecklande och stimulerande arbete där du bidrar och har en viktig funktion i vår expansion. Som teknisk säljare hos oss får du en intressant roll där du driver och ansvarar för hela säljprocessen. Från mötesbokning till uppföljning och utveckling av kunderna, med mål att skapa långsiktiga relationer. Våra kunder finns inom utbildningssektorn. Du kommer att utgå från vårt kontor eller hemifrån och bearbeta kunder i tilldelad region i Sverige. Du rapporterar till marknadsansvarig. Personliga egenskaper och kvalifikationer: · Teknisk utbildning inom elektronikbranschen · Erfarenhet av teknisk försäljning · Driven kommunikatör som behärskar svenska och engelska i tal och skrift · Självgående och initiativrik · B-körkort Om du känner att ovanstående stämmer in på dig är du den vi söker.

23 november 2023
Sista ansökan:
20 maj 2024
Account Manager

Ordet ”säljare” har fått en negativ klang, därför har vi valt att kalla denna rollen ”Account Manager” - det ser lite coolare ut på LinkedIn, men det handlar i stort sätt att hjälpa oss att driva omsättning och vinstmarginal genom att hjälpa oss få in nya kunder och utveckla våra befintliga kunder. Vi på DigitalTolk hjälper människor varje dag genom att bryta språkbarriären med en unik matchningsprocess, vi är som Tinder för tolkar och tolkbeställare. Vår produkt är så pass bra att våra kunder nästan inte tror på oss, vi gissar att det var lite samma sak som när Apple skulle sälja in Iphonen till en trogen Nokia 3310-användare. DigitalTolk har gått från 1 MSEK till över 300 MSEK på bara fem år och vi tänker inte sluta gasa, vi behöver därför dig! Om rollen: Människor gör affärer med människor de gillar, så vi förutsätter att du är en ”likable” person som har lätt att få många följare på instagram och att människor aktivt sätter sig vid ditt bord på festen. Vi har identifierat vilka våra kunder är, så det handlar bara om att tuta att köra. En dag som säljare på DigitalTolk börjar ofta med att Försäljningschefen drar ett dåligt göteborgsskämt, därefter så skiftas fokus till att kontakta våra potentiella kunder för att hjälpa dom med sitt språkbehov, det kan göras genom att ringa, genom att maila, genom att vara ute och knacka dörr eller ta en kaffe på plats ute hos kund. Du kommer att vara med under hela processen, från att du först tänker ”oj, dom där behöver nog hjälp med tolk” till att du blir inbjuden på deras julfest för att ”du har förändrat vårt liv”. Vi sitter vid fantastiska Slussen (viktigaste valfrågan enligt Stockholmare, men totalt irrelevant för resten av landet). Här jobbar vi ca 40 personer som jobbar med allt från sälj, kundtjänst, ekonomi och HR. Förutom alla i slussen så har vi över 40 utvecklare som jobbar alltifrån Scrum Master, Back end, front end, top end, le gend osv. Hälften av vår personalstyrka består alltså av tech-nördar så hos oss fungerar skrivaren ALLTID! Det hade varit awesome om du: Har rätt inställning och attityd till sälj. Tidigare testat på sälj och känt att det var kul Pratar svenska och engelska obehindrat (vi är ändå ett språkbolag) Gillar resultatansvar och arbeta mot KPIer (typ jag ska kunna ta 150kg i bänkpress) Har bra humor (du kommer få dra skämt på intervjun) Inte heter Marcus, Mikael, Sanna eller Pegah (för vi kör bara förnamn i vår mail och kan inte ha Marcus2 eller Mikael2) Inte är fördomsfull mot flintskalliga chefer Priser vi vunnit och som du kan få ta äran av. Årets Framtidsgasell 2021 av Dagens Industri Årets Supergasell 2021 av Dagens Industri Bäst i Branschen! 2018 av Post- och telestyrelsen. Årets unga nybyggare 2022 av Kungen (japp DEN kungen, inte Zlatan)

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024
Privatlånerådgivare till Ordna

Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan den här rollen på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som Privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer som behöver hjälp med att förbättra sin lånesituation, kunna finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en oönskad situation. Du bistår med rådgivning i syfte att hjälpa kunder så att de ska kunna göra de bästa valen för deras ekonomiska situation. I ditt arbete som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba vidare inom bank och finans. Om dig Om du är en person som vill utmana dig själv och arbeta med lån så är Ordna företaget för dig. Vi söker medarbetare som vill vara med på vår resa, bidra till att utveckla företaget och ta det till nya nivåer. I rollen som lånerådgivare är det fördelaktigt om du är en social och driven person med en hög ambitionsnivå som fortsätter att kämpa tills dess att målet är uppnått! Vi ser även att du; - Har minst ett års arbetserfarenhet av försäljning - Talar flytande svenska och engelska - Uttrycker dig väl i skrift på svenska - Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik - Lägst gymnasieexamen Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser - Flerspråkig - Intresse för ekonomi - Studerar/studerat ekonomi på högskola eller universitet Vad Ordna erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024