Delikatessmedarbetare i Sydvästra Skåne

MRC Bemanning söker passionerade delikatessmedarbetare för kunds räkning inom dagligvaruhandeln. Vi är experter på att leverera toppklassig personal till våra kunder och göra delikatessavdelningen till något alldeles extra! Tjänstebeskrivning: Som vår delikatessmedarbetare kommer du att vara en stor del när det gäller att skapa fantastiska kundupplevelser genom att erbjuda högkvalitativa delikatesser. Dina arbetsuppgifter inkluderar hantering av färska produkter, skära och förpacka, samt rådgivning och försäljning till kunderna. Du kommer också att vara delaktig i att upprätthålla delikatessdisken i ett rent och välfyllt skick som tilltalar kunden. Personliga egenskaper: Vi letar efter någon med en hög arbetsmoral och som är hängiven till service. Du är naturligt kundfokuserad och flexibel och är redo att arbeta vid alla tänkbara öppettider, även helgerna. Att vara positiv, glad och brinna för butik är viktigt för oss. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har tidigare erfarenhet av arbete inom delikatess. Vi ser positivt på att du har kunskap om livsmedelshygien och egenkontroll. Har du erfarenhet av att arbeta inom ICA är det meriterande. Om du uppfyller dessa kvalifikationer och är redo att utvecklas i en professionell och attraktiv arbetsmiljö, ser vi fram emot att höra från dig. Så ansöker du: Observera att vi inte tar emot några ansökningar via e-post, du ansöker via länken nedan. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Evelina Friedman [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

22 december 2023
Sista ansökan:
9 juni 2024
Ingenjör till Lindinvent

Ingenjör till Lindinvent Lindinvent söker nu en ingenjör där fokus ligger på att lyssna och förstå våra kunders tekniska behov, för att sedan guida dem genom våra avancerade tekniska lösningar. Vi erbjuder en trygg arbetsplats hos en växande arbetsgivare. Vi drivs av att ligga i absolut framkant vad gäller energieffektiva lösningar för innemiljö med minsta möjliga miljöpåverkan, då hållbarhet är av strategisk vikt för vårt företag. Vi sätter en ära i att vara hållbara och verkar för ett bättre klimat - både inomhus och globalt. Vad rollen innebär Som ingenjör hos oss presenterar du tekniska lösningar, vilket innebär att effektivt kommunicera och illustrera våra innovativa koncept för att möta kunders behov och öka förståelsen för hur dessa kan tillgodose deras unika behov, i syfta att skapa det bästa inneklimatet på det mest energieffektiva sättet till en låg klimatpåverkan. Du arbetar nära våra kunder för att skapa långsiktiga värdefulla relationer baserade på teknisk förståelse och innovation. Du ska vara ingenjören med djupgående branschkunskap som är engagerad i att bygga broar mellan vår teknik och våra kunders nuvarande och framtida utmaningar, så att de är rustade för framtiden. Arbetsuppgifter Tekniska presentationer: Genomför presentationer för kunder via fysiska möten, teamsmöten samt telefon. Anpassa presentationerna för olika tekniska nivåer och krav. Tekniska lösningsförslag: Identifiera och diskutera avancerade lösningar utifrån kundens specifika behov. Arbeta nära kunder för att utforma skräddarsydda koncept. Teknisk information: Förklara komplex information för kunden på ett tydligt och begripligt sätt. Översätt tekniska detaljer till fördelar för kunden. Relationsbyggande: Skapa och bevara långsiktiga relationer med nuvarande och potentiella kunder genom att fungera som en teknisk rådgivare och expert. Affärsutveckling: Proaktivt söka upp potentiella nybyggnadsprojekt samt återbruksprojekt hos befintliga och nya kunder. Utveckla och presentera affärsmöjligheter. Specialistroll: Vara specialisten på våra tjänster och produkter. Håll dig uppdaterad om de senaste tekniska funktionerna och kommande utveckling. Mötesbokning: Ansvara för att boka upp och genomföra kundmöten. Tekniskt stöd: Fungera som ett stöd och ett bollplank åt konsulter under uppstartsskedet för projekt. Tillhandahålla teknisk expertis och vägledning. Evenemangsdeltagande: Delta aktivt i mässor och andra företags- och branschevenemang enligt anvisningar. Representera företaget som en teknisk auktoritet. Resor: Utföra resor inom Sverige för att delta i kundmöten och evenemang. Vi söker dig som har - En ingenjörsutbildning från universitet eller högskola inom relevant område, alternativt en yrkesinriktad ingenjörsutbildning inom VVS eller annan motsvarande utbildning. - Stark kommunikationsförmåga för att artikulera tekniska koncept på olika nivåer. - Erfarenhet av teknisk rådgivning eller teknisk försäljning. - Förmåga att vara en respekterad teknisk rådgivare och expert för kunder. - 3 år eller mer arbetslivserfarenhet från roller som projektingenjör, projektledare, VVS-konstruktör, VVS-konsult, försäljningsingenjör eller någon annan ingenjörsroll. Hos Lindinvent kommer du att arbeta på ett familjeägt tekniskt innovativt företag där du får: Möjlighet att vara en del av framtidens lösningar: Lindinvent strävar alltid efter att lösa komplexa problem och förbättra befintliga lösningar. Att vara en del av detta ger möjlighet att bidra till och vara en del av framtidens banbrytande teknologier inom fastighetsautomation, energieffektivisering och hållbarhet, allt för att skapa det bästa inneklimatet. Ständig inlärning och professionell utveckling: Teknisk innovation går hand i hand med ständig utveckling. Att arbeta på Lindinvent innebär att du ständigt kommer att utmanas och uppmuntras att förbättra dina färdigheter och expandera din kunskap. Möjlighet att påverka och forma framtidens teknik: Genom att vara en del av Lindinvent har du möjlighet att påverka och bidra till utformningen av framtidens teknik. Detta ger en känsla av att vara delaktig i något större och mer meningsfullt. Dynamisk och stimulerande arbetsmiljö: Lindinvent kännetecknas ofta av en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Det finns en öppenhet för nya idéer, samarbete och ett starkt fokus på att lösa utmaningar på innovativa sätt. Positiv inverkan på samhället: Lindinvent fokuserar på att lösa samhällsproblem och förbättra människors liv genom teknik. Att vara en del av sådana initiativ ger anställda möjlighet att se den direkta positiva påverkan av sitt arbete. Attraktiva förmåner och arbetsmiljö: Lindinvent är en modern arbetsplats med det bästa inneklimatet som finns att erbjuda och med fantastiska arbetskamrater. Vi erbjuder också flexibla arbetstider, möjligheter till fjärrarbete, friskvårdsersättning, arbetstidsförkortning och hälsoundersökningar. Hos oss ser vi vår personal som den absolut viktigaste resursen och därför erbjuder vi vinstdelning till alla anställda. Vi tror starkt på att det är samarbetet som driver resultatet. Din arbetsplats: Du samarbetar tätt med hela organisationen. Du blir en del av en entreprenörsdriven arbetsplats som präglas av korta beslutsvägar och en platt organisationsstruktur. Vi tror på att innovation sker bäst i en öppen och samarbetsinriktad miljö, där varje medarbetares bidrag har stor betydelse. Sammanfattningsvis ger Lindinvent möjlighet till personlig och professionell tillväxt, samtidigt som vi ger en plattform för att påverka och bidra till en bättre framtid. Så här rekryterar vi: Du söker med CV, och svarar på några enkla frågor direkt i vårt verktyg. Vi går igenom samtliga ansökningar efterhand som de kommer in och bedömer löpande vilka ansökningar som går vidare till telefonintervju. Efter första urvalet fortsätter vi med en teknisk och kompetensbaserad intervju som vi baserar vårt nästa urval på. Därefter får du göra två olika tester och en andra intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och slutgiltig intervju. Varmt välkommen med din ansökan. Lär känna Lindinvent AB - Din framtida arbetsgivare Lindinvent AB, grundat 1995, utvecklar och marknadsför lösningar för behovsstyrda fastigheter som sänker energiförbrukningen med bibehållet bra inneklimat. Med ett holistiskt tänk strävar vi efter bästa totalupplevelsen för våra kunder med alltifrån lägsta livscykelkostnad till intuitiva användargränssnitt i form av webb och appar. Vi har vårt huvudkontor i Lund och har äv...

21 december 2023
Sista ansökan:
8 juni 2024
Ingenjör till Lindinvent

Ingenjör till Lindinvent Lindinvent söker nu en ingenjör där fokus ligger på att lyssna och förstå våra kunders tekniska behov, för att sedan guida dem genom våra avancerade tekniska lösningar. Vi erbjuder en trygg arbetsplats hos en växande arbetsgivare. Vi drivs av att ligga i absolut framkant vad gäller energieffektiva lösningar för innemiljö med minsta möjliga miljöpåverkan, då hållbarhet är av strategisk vikt för vårt företag. Vi sätter en ära i att vara hållbara och verkar för ett bättre klimat - både inomhus och globalt. Vad rollen innebär Som ingenjör hos oss presenterar du tekniska lösningar, vilket innebär att effektivt kommunicera och illustrera våra innovativa koncept för att möta kunders behov och öka förståelsen för hur dessa kan tillgodose deras unika behov, i syfta att skapa det bästa inneklimatet på det mest energieffektiva sättet till en låg klimatpåverkan. Du arbetar nära våra kunder för att skapa långsiktiga värdefulla relationer baserade på teknisk förståelse och innovation. Du ska vara ingenjören med djupgående branschkunskap som är engagerad i att bygga broar mellan vår teknik och våra kunders nuvarande och framtida utmaningar, så att de är rustade för framtiden. Arbetsuppgifter Tekniska presentationer: Genomför presentationer för kunder via fysiska möten, teamsmöten samt telefon. Anpassa presentationerna för olika tekniska nivåer och krav. Tekniska lösningsförslag: Identifiera och diskutera avancerade lösningar utifrån kundens specifika behov. Arbeta nära kunder för att utforma skräddarsydda koncept. Teknisk information: Förklara komplex information för kunden på ett tydligt och begripligt sätt. Översätt tekniska detaljer till fördelar för kunden. Relationsbyggande: Skapa och bevara långsiktiga relationer med nuvarande och potentiella kunder genom att fungera som en teknisk rådgivare och expert. Affärsutveckling: Proaktivt söka upp potentiella nybyggnadsprojekt samt återbruksprojekt hos befintliga och nya kunder. Utveckla och presentera affärsmöjligheter. Specialistroll: Vara specialisten på våra tjänster och produkter. Håll dig uppdaterad om de senaste tekniska funktionerna och kommande utveckling. Mötesbokning: Ansvara för att boka upp och genomföra kundmöten. Tekniskt stöd: Fungera som ett stöd och ett bollplank åt konsulter under uppstartsskedet för projekt. Tillhandahålla teknisk expertis och vägledning. Evenemangsdeltagande: Delta aktivt i mässor och andra företags- och branschevenemang enligt anvisningar. Representera företaget som en teknisk auktoritet. Resor: Utföra resor inom Sverige för att delta i kundmöten och evenemang. Vi söker dig som har - En ingenjörsutbildning från universitet eller högskola inom relevant område, alternativt en yrkesinriktad ingenjörsutbildning inom VVS eller annan motsvarande utbildning. - Stark kommunikationsförmåga för att artikulera tekniska koncept på olika nivåer. - Erfarenhet av teknisk rådgivning eller teknisk försäljning. - Förmåga att vara en respekterad teknisk rådgivare och expert för kunder. - 3 år eller mer arbetslivserfarenhet från roller som projektingenjör, projektledare, VVS-konstruktör, VVS-konsult, försäljningsingenjör eller någon annan ingenjörsroll. Hos Lindinvent kommer du att arbeta på ett familjeägt tekniskt innovativt företag där du får: Möjlighet att vara en del av framtidens lösningar: Lindinvent strävar alltid efter att lösa komplexa problem och förbättra befintliga lösningar. Att vara en del av detta ger möjlighet att bidra till och vara en del av framtidens banbrytande teknologier inom fastighetsautomation, energieffektivisering och hållbarhet, allt för att skapa det bästa inneklimatet. Ständig inlärning och professionell utveckling: Teknisk innovation går hand i hand med ständig utveckling. Att arbeta på Lindinvent innebär att du ständigt kommer att utmanas och uppmuntras att förbättra dina färdigheter och expandera din kunskap. Möjlighet att påverka och forma framtidens teknik: Genom att vara en del av Lindinvent har du möjlighet att påverka och bidra till utformningen av framtidens teknik. Detta ger en känsla av att vara delaktig i något större och mer meningsfullt. Dynamisk och stimulerande arbetsmiljö: Lindinvent kännetecknas ofta av en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Det finns en öppenhet för nya idéer, samarbete och ett starkt fokus på att lösa utmaningar på innovativa sätt. Positiv inverkan på samhället: Lindinvent fokuserar på att lösa samhällsproblem och förbättra människors liv genom teknik. Att vara en del av sådana initiativ ger anställda möjlighet att se den direkta positiva påverkan av sitt arbete. Attraktiva förmåner och arbetsmiljö: Lindinvent är en modern arbetsplats med det bästa inneklimatet som finns att erbjuda och med fantastiska arbetskamrater. Vi erbjuder också flexibla arbetstider, möjligheter till fjärrarbete, friskvårdsersättning, arbetstidsförkortning och hälsoundersökningar. Hos oss ser vi vår personal som den absolut viktigaste resursen och därför erbjuder vi vinstdelning till alla anställda. Vi tror starkt på att det är samarbetet som driver resultatet. Din arbetsplats: Du samarbetar tätt med hela organisationen. Du blir en del av en entreprenörsdriven arbetsplats som präglas av korta beslutsvägar och en platt organisationsstruktur. Vi tror på att innovation sker bäst i en öppen och samarbetsinriktad miljö, där varje medarbetares bidrag har stor betydelse. Sammanfattningsvis ger Lindinvent möjlighet till personlig och professionell tillväxt, samtidigt som vi ger en plattform för att påverka och bidra till en bättre framtid. Så här rekryterar vi: Du söker med CV, och svarar på några enkla frågor direkt i vårt verktyg. Vi går igenom samtliga ansökningar efterhand som de kommer in och bedömer löpande vilka ansökningar som går vidare till telefonintervju. Efter första urvalet fortsätter vi med en teknisk och kompetensbaserad intervju som vi baserar vårt nästa urval på. Därefter får du göra två olika tester och en andra intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och slutgiltig intervju. Varmt välkommen med din ansökan. Lär känna Lindinvent AB - Din framtida arbetsgivare Lindinvent AB, grundat 1995, utvecklar och marknadsför lösningar för behovsstyrda fastigheter som sänker energiförbrukningen med bibehållet bra inneklimat. Med ett holistiskt tänk strävar vi efter bästa totalupplevelsen för våra kunder med alltifrån lägsta livscykelkostnad till intuitiva användargränssnitt i form av webb och appar. Vi har vårt huvudkontor i Lund och har ä...

21 december 2023
Sista ansökan:
8 juni 2024
VVS Säljare – Direktrekrytering till Rörjouren Svenska AB Stockholm

VVS Säljare - Till Rörjouren i Stockholm Besitter du kunskap inom VVS och trivs i mötet med kunder, där du kan erbjuda professionell service? Då kan den här rollen vara det du söker! Är du en skicklig VVS-montör eller rörläggare som drömmer om att ta klivet in i säljens värld? Eller kanske är du redan en erfaren säljare inom branschen och söker efter nästa spännande utmaning? Vår kund erbjuder en fantastisk möjlighet, en tjänst som säljare med placering i Stockholm. Du kommer att hantera både befintliga nöjda kunder och prospektering av nya kunder. Om du älskar att arbeta självständigt med eget ansvar är denna tjänst precis rätt för dig! Dina framtida arbetsuppgifter - Prospektering av privat- & kommersiella kunder - Boka in möten åt serviceteamet - Skriva offerter - Uppföljning av försäljningsarbetet - Sätta upp säljmål och nyckeltal - Sälja övriga tjänster som ex installation av värmepumpar, mark & grävarbeten m.m som finns i företagets tjänsteporttfölj Tjänsten omfattar heltid Lön: Provisionsbaserad och förhandlas med kund. Krav: B-körkort, Goda språkkunskaper i Svenska tal & skrift, självgående eller erfarenhet inom försäljning. Vår kund Rörjouren Svenska AB har djupa rötter och är ständigt på jakt efter passionerade individer inom rörmokeri och VVS. Nu är företaget intresserade av att förstärka teamet med en säljare! Som bolag är organisationen stolta över att kunna erbjuda ett stort utbud av tjänster, inklusive markarbeten, is- och snöröjning. Hos Rörjouren Svenska AB är engagemang viktigt för att uppnå de optimala lösningarna och starka kundrelationer, det är nyckeln till framgång. Deras erfarna medarbetare får kontinuerlig utbildning och erbjuds en miljö där du kan växa och utvecklas. Om du delar passionen och söker en dynamisk arbetsplats, ansök denna tjänst redan idag! Vem är det vi söker? Vi ser framemot att du, som sökande, besitter en gedigen praktisk erfarenhet inom VVS och har en imponerande förtrogenhet med branschspecifika termer och begrepp. Din breda branschkunskap utgör en värdefull tillgång. Genom dina kunskaper och erfarenheter inom VVS kommer du spela en avgörande roll när det gäller att förse dina kunder med professionella råd angående företagets tjänster. Om du tidigare har arbetat inom försäljning, vare sig som fältsäljare, butikssäljare på ett VVS-företag eller har annan relevant erfarenhet, kommer övergången till den här rollen att vara både smidig och givande. Alternativt, om du har en bakgrund som VVS-montör/rörläggare och nu känner dig redo att ta klivet in i en säljande position, välkomnar vi din ansökan. Din förmåga att trivas i kundkontakter och att snabbt bygga upp starka relationer är av stor vikt för oss. Meriterande om du även besitter följande personliga egenskaperna: - Ansvarstagande - Disciplinerad - Kreativ - Affärsorienterad - Serviceorienterad Skicka in din ansökan redan idag via hemsidan eller länken! Vi läser inte ansökningar som kommer via epost! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än beräknat. Denna rekrytering sköts utav Amaton AB. Alla frågor rörande tjänsten besvaras av oss på Amaton AB.

21 december 2023
Sista ansökan:
8 juni 2024
Teknisk säljare till ledande solcells- & batteriföretag!

Om tjänsten Vi på Wrknest söker nu en teknisk säljare/solcells-& batterirådgivare till Soldags. Soldags är ett snabbväxande bolag med drygt 60 personer i den börsnoterade Soltech-koncernen. De erbjuder en inkluderande arbetsplats med en välkomnande känsla, hög kompetens och en utvecklande arbetsmiljö. Bolaget har de senaste åren expanderat kraftigt och står inför nästa tillväxtfas. Därför söker Soldags en teknisk säljare/solcells-& batterirådgivare som vill utveckla och utvecklas med bolaget, jobba med förnybar energi och bidra till elektrifieringen av Sverige. Du kommer att vara en viktig del av den gröna omställningen som just nu pågår i Sverige och världen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Soldags. Dina framtida arbetsuppgifter Dina främsta uppgifter blir att kontakta kunder, bygga trovärdighet, förmedla information, skapa offerter och stänga affärer. Genom att etablera goda relationer med kunderna blir du en pålitlig och kunnig rådgivare som besvarar kundernas frågor om teknik, ekonomi och energi och vägleder dem mot välgrundade köpbeslut av lämpliga batterilösningar. Du skapar inte bara mervärde för Soldags utan också nöjda och lojala kunder. Du kommer att hantera både varma och kalla leads. Kundmöten sker digitalt via videosamtal och du kommer att arbeta i CRM-och andra IT-system. Dessutom kommer du ha kul tillsammans med ett kompetent och hungrigt gäng som brinner för samhällsnytta, elektrifiering och förnybar energi! Vi söker dig som - Har en teknisk universitetsutbildning - Trivs i kontakt med kunder - Är en god kommunikatör - Besitter ett intresse för samhällsutveckling och förnybar energi - Det är meriterande med tidigare erfarenhet från energibranschen Du behöver tycka om såväl människor som teknik. Du drivs och motiveras av att stänga affärer och se till att alla kunder är nöjda under hela processen. Du är professionell och trovärdig i kundsamtal och eftersträvar alltid hög kvalitet i det du gör. Som person är du flexibel, nyfiken och beredd att kasta dig in i nya, oförutsedda arbetsuppgifter! Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm, Medborgarplatsen Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Tillsammans med sina kunder bidrar Soldags till en grön energiomställning. De är stolta över den konkreta påverkan deras försäljning har på samhället i stort. Som säljare inom solenergi kommer du också att få vara en viktig del av den gröna omställningen som just nu pågår i Sverige och världen. Du kan läsa mer om Soldags och deras arbete för ett fossilfritt Sverige här (https://soldags.se/var-verksamhet/?_gl=1*1svwx6u*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjw0N6hBhAUEiwAXab-TTVvSPyubGmEgBZz7CZd-piuuUmle7XIzrQoJKt50XeEzbXgMgtecBoCLjYQAvD_BwE)! Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
Säljare Fast lön + Provision

Just nu söker vi på Personal Best dig som vill bli en del av vårt team! Vi sitter mitt i city på ett av Stockholms finaste kontor och hit söker vi nu en innesäljare som vill vara med och växa på ett väletablerat och spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt i både karriär och lön. Hos oss får du alla möjligheter till att bli en stjärnsäljare, men som företag är vi aldrig starkare än vår svagaste länk. Därför jobbar vi på Personal Best alltid för att hjälpa, utbilda och stötta varandra. Vi är övertygade att den viktigaste ingrediensen till att nå framgång i branschen är sammanhållningen och trivseln på kontoret. Vi är ett glatt gäng med högt till tak och mycket skratt! Vi tror även på ett eget ansvar där du får möjligheten att vara med och påverka. Bra idéer ska höjas helt enkelt. Tillsammans med teamet kommer du förmedla tjänster och produkter till kunderna som kan kapa sina kostnader med våra erbjudanden. Dina potentiella kunder har alltså goda incitament att köpa din produkt. När du börjar hos oss får du en genomgående utbildning dels i branschen, dels i hur du utför kundmöten för att få bästa möjliga utfall. Via vår portal får du tillgång till både texter och videos för att kunna utvecklas och ta dina förmågor till nästa nivå. På Personal Best tror vi att vi kan hjälpa dig att nå din maxpotential och få en flygande start, nystart eller omstart i karriären! Vi erbjuder - Fast lön + Höga provisioner utan tak - Utvecklingsmöjligheter både inom yrket men även i din karriär mot en ledande position på Personal Best - Tävlingar, utbildningar och frukostmöten - En produkt och ett varumärke som du kan stå bakom till 110% - Ett ungt företag med en härlig och positiv kultur med mycket som händer samt flera olika avdelningar och uppdrag - Kontor i Stockholm och Göteborg Vill du veta mer? Skriv i chatten så bokar vi in en tid och tar ett förutsättningslöst snack över en kopp kaffe. Eller så skickar du en ansökan utan cv här. Vi hörs!

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
Erfaren kassaledare inom dagligvaruhandeln

Tjänstebeskrivning: Just nu rekryterar vi en strukturerad kassaledare för vår kunds räkning. Vi söker en person med erfarenhet från liknande befattning, helst inom ICA. Ditt ansvar som kassaledare inkluderar att aktivt delta i och ta ansvar för den dagliga driften i kassalinjen. Du kommer att säkerställa att avdelningens rutiner och mål efterlevs och utvecklas över tid. Arbetsuppgifterna inkluderar att ansvara för den dagliga driften i kassalinjen, där du agerar som kassör och har ansvar för kassapersonalen. Som kassaledare kommer du att ansvara för dagskassor, beställning av växel, förbrukningsmaterial och genomföra uppföljningar. Personliga egenskaper: Vi söker någon som är öppen, pålitlig och bekväm vid att arbeta i en ledande befattning. Din uppgift är att skapa och upprätthålla ett positivt intryck i kassalinjen genom att uppdatera rutiner och arbetssätt för att säkerställa effektivitet. Som kassaledare kommer du att ansvara för dagskassor, beställning av växel, förbrukningsmaterial och genomföra uppföljningar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av att vara avdelningsansvarig inom dagligvaruhandeln. - Kunskap om ICAs interna system såsom AoB, Store Office, Minibutik. - Kunskap inom butiksekonomi. Ort: Malmö/Lund Urvalet sker löpande, så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Evelina Friedman på [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länken nedan. Varmt välkommen med din ansökan!

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
Product Marketing Manager

Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal. Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 170 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter. Ta chansen att vara en del av oss och vår resa! Om rollen: Vi söker nu en erfaren och engagerad Product Marketing Manager till vårt team i Stockholm. Som Product Marketing Manager kommer du att ansvara för att marknadsföra och driva framgångsrika kampanjer för våra produkter. Du kommer att arbeta nära våra produktutvecklings-team och samarbeta med andra stakeholders för att säkerställa att våra produkter möter kundernas behov och når ut till rätt målgrupper. Arbetsuppgifter: - Genomföra marknadsanalyser och undersöka trender, kundbeteenden och konkurrens för att identifiera tillväxtmöjligheter och differentieringsstrategier. - Utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier och kampanjer för att öka medvetenheten och efterfrågan på våra produkter. - Skapa och kommunicera kreativa och tydliga försäljningsargument och differentierande budskap för varje produkt. - Samarbeta med produktutvecklingsteamet för att integrera marknadsföringsperspektiv och kundinsikter i produktutvecklingsprocessen. - Planera och genomföra marknadsföringsaktiviteter och evenemang för att nå våra målgrupper och maximera exponeringen - Mäta och utvärdera effektiviteten av marknadsföringsinsatser genom analys av resultatdata och kundrespons. Kvalifikationer: - Minst 3 års erfarenhet av produktmarknadsföring, helst inom relaterade branscher. - Stark förståelse för marknadsföringsprinciper, marknadsanalyser och segmenteringstekniker. - Entreprenöriell profil med flexibelt och öppet mindset och starkt självdriv - Erfarenhet av att driva framgångsrika marknadsföringskampanjer över olika kanaler, inklusive digital marknadsföring och sociala medier. - Stark kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt. - Förmåga att arbeta både självständigt och i team. - Stark analytisk förmåga och förmåga att använda data för att fatta informerade beslut. - Bachelor- eller magisterexamen inom marknadsföring, företagsekonomi eller relaterade områden är meriterande. Fun Facts: - Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan - Event - årlig konferens utomlands samt härliga “Northchill” afterworks under året - Massage - massör kommer till kontoret för ett förmånligt pris - Årliga hälsoaktiviteter såsom arrangerade sats klasser, innebandy och olika löparlopp - Frukost och frukt varje dag och helig fika på fredagar - Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret - Stockholms snyggaste kontor 2020 med härliga ytor och vyer Ansök idag och bli en del av Northmill!

20 december 2023
Sista ansökan:
7 juni 2024
Personlig tränare Västerås

Vårt tränarteam på Member 24 består av erfarna personliga tränare samt gruppträningsinstruktörer som gör allt för att deltagarnas besök skall bli en inspirerande upplevelse. Vi söker nu fler Personliga Tränare, främst dig som är erfaren och jobbat inom gymbranschen tidigare. Vi förväntar oss att du som söker är: - Energisk och positiv med stor utstrålning. - En glädjespridare som älskar människor och bjuder på dig själv. - Atletisk och en stark förebild inom ditt område. - Kompetent och strukturerad. Utbildning och erfarenhet: - Relevant utbildning såsom S.A.F.E, The Academy eller liknande. - Det är en fördel om du har kompetens & erfarenhet eller vill utbilda dig inom gruppträning. Om tjänsten: - Hos oss jobbar du som timanställd personlig tränare. - Du sköter sälj genom att ringa leads som tilldelas dig av Member 24. - Lön enligt överenskommelse, förmånliga villkor (lönestege tillämpas beroende på utbildning och erfarenhet). Om oss: Member 24 startades 2010 i Västerås och finns idag förutom i Västerås även i Eskilstuna, Stockholm, Gävle, Falun, Söderhamn och Sandviken. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. Alla våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning av högsta kvalitet, bland annat från Technogym och Eleiko. Vi hoppas att våra häftiga gym i skön retrostil skall inspirera till träning! Vi gillar ”back to basics” och vi älskar retro! Hos oss finns allt för gymälskaren, både maskiner och mängder av fria vikter och redskap. Vi har stora ytor för funktionell träning, lyftarpodier samt riggar. På vissa gym kör vi gruppträning, såväl egna koncept som träningsprogram från vår samarbetspartner Les Mills. Vi erbjuder även häftiga träningsrum såsom FIGHT SHACK™ för boxning och BEATS Circuit Zone för cirkelträning med pulsband. Utbudet varierar beroende på lokalernas yta och utformning. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

18 december 2023
Sista ansökan:
5 juni 2024
Sales Development Representative Nordics

Joining the SDR team at Voyado is an incredible journey. It offers the opportunity to collaborate with brilliant minds and work with an amazing product. The team’s spirit and culture are truly inspiring, fostering an environment where innovation and success thrive.” - Sara Vada Palagi, Business Development Manager @ Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels - online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, the Voyado customer experience cloud makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. About the role At Voyado, our Sales Development Representatives are vital to our company's success. In this role, you will have one mission - to drive immediate new revenue growth by identifying new business opportunities and creating brand awareness. You will be part of the Nordic Sales Development team and a key player in our high-performing sales team working towards the Nordic market. You will be working together with amazing colleagues who exemplify our core value and mentality of "We're in it together". 👊 What you'll be up to - ️Prospect new customers in the Nordic market, identify key people and qualify leads. - Responsible for reaching out to new prospects via cold-calling, emails and LinkedIn to create opportunities. - Work towards clear goals together with our Sales, Partner and Marketing teams - and celebrate together! - Leverage the latest sales development technologies to create structure in your day-to-day tasks. - Work to understand the retail market: future trends and way of work vs. challenges facing the retailers. Your training will start with learning about our platform from the inside and out, so that you'll be able to effectively communicate our value proposition to decision makers, primarily in the retail industry. You'll become a true Voyado ambassador, often the first point of contact for new prospects and the one selling a vision, not a product. So, who are you? We are looking for a determined and results-oriented team player who is passionate about sales. We believe that you are all about providing a world-class customer experience and thrive in a fast-paced environment. In either way, you're a natural connector, a true team-player, eager to develop yourself and passionate about e-commerce, retail and tech. Ideally you'd also bring along the following skills and background: - Fluency in at least one Nordic language (Swedish, Norwegian, Danish or Finnish) and English - Past B2B sales experience - Great networking skills - Previous cold calling experience - A team player with a collaborative mindset - Superb writing, communication, and listening skills; you understand objections and defeat them by turning skeptics into ecstatic new customers - You can create structure out of data from multiple sources - a true admin pro What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: - An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture - Summits on a regular basis where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together - Opportunities for personal growth and learning in a dynamic and supportive environment. Some of our benefits: - 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love - Beneficial bike lease, including e-bikes - Breakfast buffet on Fridays - Your choice of phone and gadget package - 5000 SEK in wellness allowance - A wellness hour a week Ready to join the team? Lovely! Applying is super easy. We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your role and what would be an exciting challenge for you going forward. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let that shine through in your application! Additional information As part of our recruitment process, we conduct a background check on the final candidate. We use background checks from Scandinavian Recruitment Intelligence (https://sri.se/?gclid=CjwKCAjwgviIBhBkEiwA10D2j5jxTpURheC3-0kygy7K_DHTTjcVon3-3nrRXPYijXWnTZ8QwuGXyRoCaQQQAvD_BwE). Here (https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/) you can read more about how a background check is done.

18 december 2023
Sista ansökan:
5 juni 2024