Business Development Representative till Omnitas // Stockholm

Redo att driva tillväxt och sätta ditt avtryck på vår växande verksamhet? I så fall hoppas vi att du vill du hänga med på vår spännande resa med högt tempo - och lika höga ambitioner. Om rollen Till denna tjänst söker vi dig med passion och erfarenhet av företagsutveckling, teknik och automation - du som är redo att testa nya idéer och identifiera potentiella affärer. Här på Omnitas väntar en utvecklande roll med fokus på kvalitativ prospektering, research och målgruppsanpassade lösningar. Med målet identifiera nya leads och utveckla våra kundrelationer, kommer du ta fram nya rutiner och processer, automatisera våra försäljningsflöden och öka vår digitala närvaro. Du hanterar även bokning av möten, behovsdialog, analys och de initiala lösningsförslagen för våra kunder innan du lämnar över till dina säljarkollegor. Vid kundcase av passande karaktär, varsågod och ro hem affären! Även om du får friheten att ta dig an dina uppgifter självständigt, finns självklart teamet på plats på kontoret som gärna delar med sig av, och lär sig av varandras erfarenheter. Du kommer även stötta våra säljkollegor i UK och ta dig an den marknaden. Det här har du med dig: - Ett tekniskt intresse och ett starkt kundfokus - Förmåga att analysera behov och utmaningar för att erbjuda skräddarsydda lösningar - Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning av SAAS-lösningar eller tech-produkter är meriterande - Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder - Spännande samarbeten med olika typer av globala bolag och branscher  - Möjligheten att växa och utvecklas i takt med vår expansionsresa - En timmes träning under arbetstid per dag - 100 % ersättning under föräldraledighet Om oss Vi är Omnitas (https://karriar.omnitas.se/?_gl=1*1nyozut*_ga*MTU3NjU3OTE1Ny4xNjk2NDkzMDU2*_ga_5JTJQV3XR6*MTY5NjQ5MzA1Ni4xLjEuMTY5NjQ5MzA1Ni42MC4wLjA.). En av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser. Med huvudkontor i Stockholm och en internationell marknad från Nya Zeeland till USA, hjälper vi våra kunder att ta klivet mot en digital vardag genom ledande tekniska lösningar. Med målet att skapa gemensamma arbetsflöden som främjar samarbete och skapar långsiktig effekt, använder vi oss av verktyg och SAAS-tjänster som bland annat monday.com och make.com. Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

19 februari 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Sommarvikariat på Kappahl Strömstad, Nordby

Är du en social och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som säljare i Kappahl Strömstad, Nordby! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som säljare i en av våra butiker ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Med ett varmt bemötande och god initiativförmåga guidar du kunden till långlivade köp och erbjuder en unik kundupplevelse. Målet är att lyssna, känna in och hjälpa dem hitta det där nya favoritplagget som kan användas om och om igen. Kanske har du tidigare jobbat inom service, eller har ett stort intresse av mode och kläder. Du trivs med att jobba i team med härliga kollegor och att stötta andra för att tillsammans nå uppsatta försäljningsmål. Tjänsten är vikariat på 20 h/veckan och på 3 månader med start under juni eller enligt överenskommelse. Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen. - Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. - Du är 18 år eller äldre. Kappahl finns till för att hylla mångfald i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att omfatta många olika sätt att leva livet - ge människor möjlighet att vara sanna mot sig själva vid varje given tidpunkt. Sedan Kappahl grundades 1953 i Göteborg har vi vuxit till en av Nordens ledande modekedjor med cirka 360 Kappahl- och Newbie-butiker i sex länder och online på mer än 20 marknader i Europa. Kappahls affärsidé är att erbjuda prisvärt och ansvarsfullt mode på ett enkelt och inspirerande sätt. Kappahls team består av cirka 4 000 medarbetare på 400 arbetsplatser i nio länder med den gemensamma motivationen att erbjuda mode som passar livet till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för människor och för världen vi lever i. Idag är 80% av våra produkter tillverkade av mer hållbara material. Målet är att 100% ska bestå av mer hållbara material år 2025. Mer information på www.kappahl.com.

19 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Supply Chain Coordinator Sommar- och extrajobb

Om RevolutionRace RVRC Holding AB (publ) (RevolutionRace) är ett snabbt växande outdoorvarumärke som erbjuder multifunktionella produkter inklusive kläder, skor, ryggsäckar och accessoarer till människor med en aktiv livsstil. RevolutionRace ambition är att skapa högkvalitativa, färgglada och prisvärda outdoorprodukter med fantastisk design och passform till ett oslagbart värde under devisen "Nature is our playground". Företaget når via sin digitala D2C affärsmodell ut till kunder i fler än 35 länder via 18 unika webbutiker. Företaget grundades 2013 och är noterat på Nasdaq Stockholm sedan 2021. RevolutionRace har en vision - att göra naturen tillgänglig för alla! Idag är vi ca 140 medarbetare som sitter i fräscha nyrenoverade lokaler mitt i centrala Borås. På RevolutionRace är ingen dag den andra lik, och teamandan är stor. Siktet är alltid inställt mot nya mål och kunden är ständigt i fokus. Nu letar vi efter Supply Chain Coordinator som vill jobba i sommar och extra timmar vid behov i vårt härliga logistik team. Nyfiken på oss som företag? Läs mer om oss på www.revolutionrace.se (https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.revolutionrace.ses%2F&data=05%7C01%7Cmalin.englaborn%40revolutionrace.se%7C646b4034874a4509503808db0e773f1a%7C349d391d09754f4cb4fb7ff8bab235a4%7C1%7C0%7C638119677537879819%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=PM5jRmGJwntLaH%2BK2BYO%2FG%2FgL%2BKHnNsyxoF7s2S7jRM%3D&reserved=0) Om rollen Supply Chain Coordinator Vi söker dig som brinner för logistik som vill vara med att utveckla en effektiv, miljö- och kostnadsmedveten logistik hos oss på RevolutionRace. Som Supply Chain Coordinator kommer du att vara kontaktperson både internt och externt. Ditt huvuduppdrag handlar om att säkerställa Inbound-flödet och ansvara för leveransflödet till våra 3PL lager från leverantörer som mestadels finns i Asien. Du är expert på arbetsuppgifter som berör importhantering och bakomvarande flödesprocesser innan godset når något utav våra lager, dvs. hela flödet från fabrik och hamn tills att det är inlevererat. Du har även koll på dokumenthanteringen som krävs för att det inte ska stoppa någonstans i flödet. Ansvarsområden - Säkerställa och ansvara för leveranser och leveransbevakning från produktion till lagerpunkt - Optimera inleveransflödet och minska logistikkostnader - Kontroll och godkännande av dokumentunderlag - Uppföljning och problemlösning i samband med processer och flöden gentemot interna samt externa parter - Nära samarbete med leverantörer, speditörer/transportör, tredjepartslager, tullverket och interna processägare - Arbeta med förebyggande kvalitetssäkring kring hela logistikprocessen Personlighet och egenskaper - Strukturerad, kostnadsmedveten och självgående - Gilla administration - Positiv teamplayer - Du trivs med att jobba nära leverantörer, tredje parter och interna processägare - Flexibel och ivrig på att lära dig nytt - Du uppskattar ett högt tempo och har förmåga att prioritera bland olika uppgifter och deadlines - Du är resultatinriktad och nöjer dig inte förrän du överträffat dina mål - Du har en stor ansvarskänsla, ett passionerat affärssinne och ser varje utmaning som en möjlighet - Du har en naturlig förmåga att förvandla analyser till slutsats och handling - Du är orädd att hugga in där det behövs - vi är ett tight team där alla hjälps åt Kvalifikationer och Erfarenheter - Utbildning eller påbörjad utbildning med inriktning logistik eller liknande - Erfarenhet från likande roll - Det är även meriterande om du har erfarenhet och kunskap inom tullhantering - Finansiell förståelse som är relaterad till logistik - Meriterande om du har erfarenhet av avtalshantering - Mycket goda kunskaper i Excel och affärssystem - Flytande i svenska och engelska i tal och skrift, meriterande med fler språk

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024
Butikssäljare sommarvikariat - X-:TRA Borås

Är du en serviceinriktad person som älskar försäljning? Då kan du vara rätt person för oss! Vi söker dig som är positiv, driven och brinner för att ge våra kunder branschens bästa kundbemötande. Vidare är du ansvarstagande, initiativtagande och drivs av nya utmaningar. Som butikssäljare är du butikens ansikte utåt och på ett professionellt sätt tillgodoser du våra kunder bästa service samtidigt som du sprider glädje och energi. För att lyckas i rollen som säljare hos oss ser vi att du är en lagspelare av rang, är ambitiös, trivs i ett högt arbetstempo och känner dig trygg i stressade situationer. Du kommer att ansvara för att kunderna ska känna sig välkomna genom att skapa en positiv kundupplevelse både genom ditt bemötande och att du håller butiken attraktiv genom ett aktivt arbete med "fullt, fräscht och frontat". Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet har du tidigare varit anställd inom Coop är det mycket meriterande då du i så fall redan är upplärd inom våra system och rutiner. Då vi är en liten butik och arbetet innefattar kassaarbete krävs det att du är 18 år fyllda. Dina arbetsuppgifter kommer variera och innehålla alla typer av arbetsuppgifter som förekommer i butik såsom bl.a: - Bemöta och serva kunden utifrån Coops syn på kundupplevelsen. Att kunden ska känna sig välkommen och vilja komma tillbaka. Ett kundbemötande i världsklass! - Bygga exponeringar på säljtorg och gavlar - Se till att alla hyllor frontas väl och är rikligt påfyllda - Utföra Egenkontroll - Bidra till att minska svinnet i butiken - Allmänt kassaarbete - Ha grundläggande förståelse för butiksekonomi, index, marginal, bruttovinst och kunna följa hur försäljningen går för butiken samt för den egna avdelningen Annonsen gäller ett antal sommarvikariat för att täcka upp under semesterperioden. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetstider varierar men är förlagda på både dag – och kvällstid samt helger. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsterna kontakta butikschef Benny Bengtsson tfn: 010-746 31 90 mail: [email protected] Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via coop.se - Tidigare erfarenheter från detalj- eller dagligvaruhandeln är meriterande - Tidigare erfarenheter från andra serviceyrken såsom ex Hotell & Restaurang är meriterande - Tidigare arbete inom Coop är meriterande - Flerspråkig och erfaren/intresse av olika kulturer är meriterande - 18 år fyllda är ett krav pga arbete i kassan - Goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift, är ett krav Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

19 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäljare, Customer Success Manager

Är du en passionerad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och agera som en trygg partner för dina kunder? Vill du arbeta i en roll där din förmåga att förstå och lösa kundens problem är nyckeln till framgång? Vi söker en säljare som delar vår vision om Customer Success Management och är redo att ta sin försäljningskarriär till nästa nivå genom att fokusera på kundens långsiktiga framgång. Vi är ett ledande inom modellbaserad verksamhetsutveckling, professionella utbildningstjänster och molnbaserade modelleringsverktyg. Genom att fokusera på kundens framgång strävar vi efter att vara mer än bara en leverantör - vi är en partner som våra kunder kan lita på. Som vår säljare kommer du att: - Engagera dig i djupa och meningsfulla samtal med kunder för att förstå deras behov och utmaningar över tid. - Använda insikter från dessa samtal för att rekommendera lösningar som verkligen gör skillnad för kundens verksamhet. - Arbeta självständigt med ett starkt fokus på att nå och överträffa dina försäljningsmål, samtidigt som du bidrar till kundens långsiktiga framgång. Vi söker dig som: - Har en bevisad förmåga att bygga starka kundrelationer och agera som en pålitlig rådgivare. - Är självgående, målinriktad och har en passion för att hjälpa kunder att lyckas. - Har erfarenhet av B2B-försäljning, företrädesvis inom teknik eller konsulttjänster. Vi erbjuder: - En unik möjlighet att påverka både din och våra kunders framgång. - En kultur som värderar långsiktiga relationer och kundens framgång framför allt annat. - Konkurrenskraftig lön, prestationsbaserade bonusar och en potentiell väg till delägarskap. Om du är redo att anta utmaningen och vill bli en del av vårt team, är vi nyfikna på att höra din historia. Både om de erfarenheter som format dig till den säljare du är idag och de tankar du har kring hur du kan hjälpa oss att bygga en framgångsrik framtid tillsammans!

18 februari 2024
Sista ansökan:
6 augusti 2024
Restaurangbiträdet

Hej Sökes extra personal- timanställd Restaurangbiträdet har ett omväxlande arbete i köksmiljö. Dina arbetsuppgifter kan vara att ta emot betalning i kassa, servera, portionera upp mat och plocka disk samt att diska och städa. Du kan också ha enklare uppgifter i köket som att plocka fram och bereda mat, till exempel rensa och skölja. Ibland kan du själv laga till enklare rätter, göra eller brygga kaffe m.m Skicka gärna CV -till [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarjobb samt extra vid behov - Nordby Strömstad

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag - ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Strömstad I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; - Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus - Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell - Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering - Arbete i kassa - Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? - Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper - Har en stor passion för mode och inreredning - Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs - Driven och resultatorienterad - Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor - Trivs med att jobba i högt tempo - Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är ett sommar vikariat samt extra vid behov på Nordby shoppingcenter med start omgående och som sträcker sig fram till mitten av augusti Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

17 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Dollarstore söker Masterdata/artikelkoordinator

Dollarstore har öppnat över 30 butiker på 4 år. I Danmark heter konceptet BigDollar där vi finns på fyra orter och fortsätter att expandera på marknaden. Här har du chansen att få vara en del i ett bolag med stora visioner! Dollarstore och Big Dollar befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga arbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt - att skapa en bättre vardag för våra kunder. Om tjänsten Artikelkoordinators huvudansvar är att upprätta och underhålla produkters masterdata i alla affärssystem. Artikelkoordinator jobbar tätt tillsammans med Category Managers genom att upprätta artiklar i affärssystem. Rollen innefattar även kontakt med butiker, lager och leverantörer för att säkerställa korrekt masterdata. Artikelkoordinator rappoterar till Group Category Manager FMCG. Ansvarsområden - Ansvar för att masterdata är korrekt på befintliga produkter - Ansvar för att upprätta nya artiklar i affärssystem - Ansvar för att vara med och utveckla Masterdata processen - Ansvar för att svara och följa upp på artikelmejl från butik - Ansvar för att säkerställa att produkter har rätt info på hyllkantsetiketter - Ansvar för att säkerställa att fraktpåslag är korrekt Kompetenskrav Vi sätter högt värde på att vi får in rätt personlighet som Masterdata/artikelkoordinator. Vi söker främst dig som: Kan hantera många uppgifter samtidigt, är noggrann och konsekvent. Vi tror även att du är - Driven och initiativrik - Social och har rätt energi - Prestigelös - Snabbfotad Följande kunskaper är meriterande - Goda kunskaper i Excel - Högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi - Erfarenhet av IFS - Erfarenhet av Relex Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning med placering på vårt hemmakontor i Kista. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Dollarstore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Dollarstore och en rolig resa! Dollarstores/Big Dollars DNA Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Säljare gentemot Systembolaget och restauranger

För kunds räkning söker vi nu en medarbetare som skall jobba med att få in produkter till såväl Systembolaget som mot dagligvaruhandeln och andra relevanta B2B ex. restauranger, evenemang, festivaler etc. Du kommer att jobba sida vid sida tillsammans med vår befintlig pr team där ni tillsammans jobbar fram olika strategier för att synliggöra varumärket och öka försäljningen. Du. arbetar aktivt med att hitta olika lanseringar mot Systembolaget, du sköter all kommunikation med systembolaget och även deras leverantörsportal. Stort plus om du har tidigare erfarenhet på ett eller annat sätt mot systembolaget. Kontoret finns i uppsala men det finns flexibilitet kring distansarbete.

16 februari 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
French speaking sales person

Hello, are you a person that appreciates to talk to people, contact fellows using your phone? Can you work independently? We are growing in the French market, and now we are looking forward to hire someone to take care of our French countries (Mainly France - Belgium and Switzerland). The company have been around for 16 years and have highly appreciated ecological products made in Sweden. You will not be required to work from our office, unless you want to. Welcome

16 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024