Kommunikatör
Randstad AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Arbetsbeskrivning Vi söker just nu två (2) kommunikatörer till uppdrag för myndighet. Uppdrag: Konsultuppdrag. 31.06.2025 -31.12.2025 med chans till förlängning. Omfattning: Heltid. Hybrid möjlig efter initial uppstartsperiod på plats. Plats: Hammarby, Stockholm Arbetsgivare: Randstad AB Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag! Ansvarsområden Arbetsuppgifterna kan bland annat innebära att: Bidra med kommunikationsstrategiskt stöd Planera och genomföra målgruppsanpassade kommunikationsinsatser Följa upp och analysera utfall av kommunikativa insatser Vara beställare mot externa leverantörer och kvalitetssäkra produktioner av olika slag, bland annat filmproduktioner Ta fram innehåll till myndighetens digitala kanaler Uppdatera webbplats och intranät Ta fram och uppdatera myndighetens mallar Delta i planering och genomförande av evenemang och extern medverkan Vid behov stötta myndighetens personal i kommunikationsfrågor Kvalifikationer Krav: Akademisk utbildning inom kommunikation eller motsvarande utbildning som bedöms som likvärdig Aktuell och flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (minst 5 år) Gedigen erfarenhet av webbpublicering, gärna Optimizely God erfarenhet av att arbeta i sociala medier God förmåga att skriva målgruppsanpassat och på klarspråk Erfarenhet av kommunikationsarbete i offentlig sektor Mycket goda kunskaper att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska Tjänsten innebär självständigt arbete men också till stor del i projektform tillsammans med andra där förutsättningarna kan ändras och planeringen uppdateras löpande. Mot den bakgrunden söker vi en person med mycket god samarbetsförmåga och ett flexibelt och ansvarstagande förhållningssätt. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

9 juni 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Assistant Store Manager till New Yorker i Skärholmen
New Yorker Sverige KB
Butikssäljare, fackhandel

Med över 1.200 butiker i 47 länder finns NEW YORKER representerat i hela världen och vi fortsätter växa som ett framgångsrikt Young Fashion-företag. Med ett team på över 23.000 arbetar vi i framkant med stor vikt på samarbete och gemenskap. Tack vare vår passion för mode, vår spontanitet och effektivitet har vi lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Bli en del av vårt team! Som förstärkning till vårt team i Skärholmen söker vi nu en: Assistant Store Manager Huvudsakliga arbetsområden • Ledning av butiken vid butikchefens frånvaro enligt New Yorkers koncept • Medansvarig för försäljning, omsättning och inventering • Ansvar för den dagliga driften av butiken • Uppföljning av företagsekonomiska nyckeltal • Leda och motivera teamet • Upplärning och kontinuerlig utveckling av medarbetarna • Försäljningsadministration • Alla i butiken förekommande uppgifter • Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker Din profil • Gymnasieutbildning samt gärna högre utbildning inom arbetsledning, ekonomi och/eller handel och mode • Minst 2 års arbete inom detaljhandeln och talang för försäljning • Erfarenhet av försäljningsadministration och gärna personaladministration, personalledning och affärsmässighet • Ledarförmåga och kunna coacha dina medarbetare • Kommunikativ, tydlig och lyhörd • Driven, självgående och strukturerad • Engagerad och teamorienterad • Flexibel, stresstålig och trivs med att arbeta i högt tempo • Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från modebranschen • Goda kunskaper i svenska och engelska, meriterande är kunskaper i tyska samt goda kunskaper i Excel Vi erbjuder NEW YORKER erbjuder dig en attraktiv arbetsmiljö med spännande utmaningar och gott om utrymme för egna idéer. Förutom intressanta erbjudanden väntar dig ett öppet och dynamiskt team med en platt organisation och en öppen kommunikation. Har vi väckt ditt intresse? Då ser vi fram emot din ansökan online! Arbetstid/Varaktighet: Heltid. Tillsvidare med tillträde 02.08.2025 eller enligt överenskommelse. Upplysningar lämnas av: Butikschef, e- mail [email protected]         Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats:https://jobs.newyorker.de Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 20.07.2025.         Du hittar ytterligare information om lediga ställningar på: http://www.newyorker.eu Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV! New Yorker Sverige KB

9 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
LAKRITSROTEN MALMÖ SÖKER DIG SOM VILL JOBBA EXTRA
Lakritsroten AB
Butikssäljare, fackhandel

Har du stor kärlek för sötsaker och gillar lakrits? Då har vi jobbet för dig! Vi är en ledande specialist butik inom konfektyr med över 700 artiklar lakrits från jordens alla hörn, uppdelade i söt, salt, choklad, mat & bak, skönhet och litteratur, samlat på ett och samma ställe. Jobbet innebär att möta våra kunder och sprida din nördighet om hantverket kring lakrits, hålla butiken i ordning och se till att senaste nyheterna presenteras för våra kunder. Utöver det, deltar du i att följa de uppsatta målen, rutinerna för; hygien, kassahantering och den dagliga driften. Vi söker dig som gärna har tidigare arbetslivserfarenhet inom hotell, restaurang eller butik och vill arbeta extra ca 15-20 timmar i månaden. Detta är en extratjänst vilket betyder att arbete vid behov, vi anser att du ska kunna vara flexibel vardagar som helger. Du talar flytande svenska och kan behärska engelska mycket bra. Din ansökan skickas in i PDF-format, och inkluderar ditt CV med bild och ett personligt brev. Tjänsten startar snarast möjligt enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande. Skicka din ansökan till: [email protected] Ange: EXTRA MALMÖ

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Pre-sales till Samtrygg–Bli en Nyckelspelare till Hyresvärdarna
MultiMind Bemanning AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Vår kund Samtrygg söker nu en engagerad och kommunikativ Pre-sales medarbetare till sitt Customer Relations-team i centrala Stockholm. I denna roll blir du den första kontaktpunkten för nya hyresvärdar och ansvarar för att skapa förtroende, presentera tjänsten och vägleda dem genom de inledande stegen mot att hyra ut sin bostad via Samtrygg. Tjänsten är en direktrekrytering till Samtrygg med start så snart som möjligt. De söker en person för en långsiktig satsning – någon som vill växa med bolaget och vara en del av deras fortsatta resa. Om rollen Rollen är en del av Samtryggs Customer Relations-team och fokuserar uteslutande på den inledande fasen av kundresan. Ditt ansvar omfattar: • Hantering av ljumna och varma leads – personer som själva visat intresse för tjänsten • Inkommande samtal från hyresvärdar med frågor om hur uthyrningen fungerar • Kalenderbokade samtal med både intresserade hyresvärdar och de som söker mer information • Proaktiv uppföljning med hyresvärdar som har påbörjat men inte färdigställt sina annonser • Dialog via e-post och sms rörande allmänna frågor om annonsering och uthyrningsprocessen • Rådgivande samtal där du informerar om tjänsten och vägleder hyresvärdar till att publicera sin annons • När en annons är publicerad, överlämnas kontakten till andra teammedlemmar för fortsatt hantering Detta är en roll med tydligt kundfokus och ett stort inslag av behovsanalys. Du har ett nära samarbete med interna kollegor, men självständigt ansvar för att föra varje kontakt framåt till publicerad annons. Kvalifikationer Vi söker dig som: • Har mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift • Trivs med kunddialog, framför allt via telefon • Har god teknisk datorvana – du arbetar snabbt, självständigt och obehindrat med datorn som arbetsverktyg • Har ett intresse för bostadsmarknaden, uthyrning eller rådgivande tjänster Meriterande erfarenheter: • Arbete inom försäljning, kundtjänst, mäklarbranschen eller juridik • Roller där rådgivning och relationsskapande varit en central del • Flerspråkighet • Erfarenhet från tempofyllda miljöer med eget ansvar Vi söker dig som är lösningsorienterad, noggrann och professionell med en positiv inställning och förmåga att driva dialogen framåt på ett strukturerat sätt. Om Samtrygg Samtrygg grundades för att skapa tryggare och mer transparenta villkor på en annars osäker andrahandsmarknad. Med hjälp av en digital plattform, avtalssäkring, betalningslösningar och personlig service har bolaget skapat en helhetstjänst som förenklar uthyrningsprocessen för både hyresvärdar och hyresgäster. Tio år efter starten har Samtrygg hjälpt tusentals nöjda kunder över hela landet. Företaget har idag ett engagerat team om cirka 28 personer, uppdelade i funktionella team som Customer Success, Customer Relations och Operations. Kontoret ligger i centrala Stockholm och präglas av en samarbetsinriktad kultur där kvalitet och kundnöjdhet står i fokus. Intressant? Vill du bli en viktig del av Samtryggs tillväxtresa och bidra till tryggare bostadsuthyrning i Sverige? Vi hanterat urvalet löpande så skicka in din ansökan redan idag!

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Account Manager - B2B
Verbal AB
Företagssäljare

Nu söker vi Account Managers till vår B2B-satsning! Vill du vara med och bygga upp en snabbväxande B2B-affär inom telekom – från hjärtat av Hammarby Sjöstad? Nu söker vi tre drivna Account Managers som vill ta nästa steg i karriären tillsammans med oss på Verbal! Din roll som Account Manager B2B Som Account Manager på Verbal jobbar du proaktivt med att skapa och utveckla kundrelationer med små och medelstora företag. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln – från prospektering och behovsanalys till förhandling och avslut. Du ansvarar för din egen försäljningsbudget och arbetar med tydliga mål. Du har daglig kontakt med beslutsfattare och hjälper dem att hitta smarta, trygga och flexibla kommunikationslösningar som förenklar deras vardag – precis som vi gör för tusentals kunder redan idag. Vardagen hos oss Du tillhör vårt B2B-team men sitter tillsammans med hela säljorganisationen på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Vi jobbar i en energifylld miljö där teamkänslan är stark, och där tävlingar, AW:s och gemensamma mål firas med stil – från spontana firanden till vår årliga Awardsgala. Vi tror på kombinationen av högt tempo, struktur och glädje – det är så vi når våra mål och har kul på vägen! Vem är du? Du har ett starkt eget driv och en vilja att lyckas – både individuellt och tillsammans med teamet. Du gillar att ta ansvar, har god affärsförståelse och motiveras av att göra affärer som skapar verkligt värde för kunden. Du har erfarenhet av försäljning B2B (gärna inom tjänsteförsäljning eller telekom) Du är lyhörd, lösningsorienterad och förtroendeingivande Du gillar att arbeta mot tydliga mål och drivs av resultat Du vill utvecklas i takt med bolaget och bidra till något större Du är van vid telefonen som verktyg, men trivs också i mötet med kund – digitalt eller fysiskt Vad erbjuder vi dig? Grundlön + en mycket förmånlig provisionsmodell utan tak Tydlig onboarding, coachning och individuell utvecklingsplan En roll med stor påverkan där du får vara med och bygga upp B2B-affären Möjlighet att avancera inom bolaget – t.ex. som Key Account Manager, Team Lead eller in i strategiska roller Ett engagerat team, modern teknik och fina lokaler i Hammarby Sjöstad Om Verbal Verbal erbjuder mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat för att göra det enkelt för företag och privatpersoner att få trygga, smarta och flexibla lösningar – med snabb service och schyssta villkor. Idag är vi ett snabbväxande företag där vi kombinerar den personliga kontakten med den digitala utvecklingen. Ansökan Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på [email protected] Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande team!

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Extrajobb som Eventsäljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök ett flexibelt extrajobb på helger och vid behov! Är du social, driven och letar efter ett roligt extrajobb vid sidan av studier eller annat arbete? Då kan detta vara något för dig! Vi på Impressive Relations söker nu säljare till ett av Sveriges mest välkända varumärken – för helgpass och extra inhopp vid behov. OM ROLLEN Som säljare i vårt team arbetar du med face-to-face försäljning i välbesökta köpcentrum, matbutiker och varuhus. Du blir ansiktet utåt för varumärket och får chansen att skapa starka kundrelationer – samtidigt som du bygger värdefull säljerfarenhet. Det här är ett extrajobb med arbetspass främst förlagda till helger, samt vid behov på vardagar. Perfekt för dig som vill kombinera jobb med studier eller andra åtaganden! VI SÖKER DIG SOM: Gillar att prata med människor och skapa nya kontakter Har energi, driv och en vilja att utvecklas Är flexibel och öppen för att hoppa in när det behövs Är pålitlig, ansvarstagande och trivs med att jobba i team VI ERBJUDER: Fast lön + provision utan tak Utbildning och coachning – vi lär dig allt du behöver kunna Utvecklingsmöjligheter om du vill jobba mer på sikt Ett härligt och peppande team där vi har kul tillsammans OM IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett växande företag inom försäljning och bemanning och har sedan 2012 hjälpt stora aktörer inom bl.a. solenergi, finans och IT att växa. Hos oss får du en plats där du kan utvecklas i din takt – på dina villkor. Ansök utan CV eller personligt brev! Vi letar efter rätt person – inte rätt papper. Därför har vi tagit bort krav på CV och personligt brev. Istället får du svara på några snabba urvalsfrågor – enkelt och rättvist! Låter det här som något för dig? Tveka inte – vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling på Öland

Vi söker dig som är registrerad mäklare eller befinner dig i slutskedet av din fastighetsmäklarutbildning och som vill utmana dig själv i mäklarrollen. DIN NÄSTA UTMANING Svensk Fastighetsförmedling på Öland söker nu efter en mäklare för att utveckla området vidare och fortsätta att leverera på våra kunders förväntan. Vi söker till båda våra butiker på Öland, i Färjestaden och i Borgholm.  Hos oss kliver du rakt in i ett framgångsrikt och sammansvetsat team där energi, driv och samarbete står i centrum. Vi är ett gäng som brinner för Öland, för våra kunder – och för varandra. Här stöttar vi varandra, delar kunskap och firar varje framgång tillsammans. Vi har roligt på jobbet, men tar vårt uppdrag på största allvar. Med höga ambitioner och en stark lokal förankring har vi skapat ett rykte om oss att alltid leverera det lilla extra – både till säljare och köpare. Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och motiveras av att hitta nya vägar till framgång. Du är självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Som mäklare hos oss behöver du ha en stark passion för försäljning och ett genuint engagemang för att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Du värdesätter att bygga långsiktiga relationer samtidigt som du levererar resultat här och nu. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor på Öland Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Sofia Sjöberg på 076 829 37 78 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn

Är du registrerad fastighetsmäklare eller i slutet av din utbildning som är öppen för nya möjligheter? Svensk Fastighetsförmedling utökar nu sin verksamhet i Oskarshamn och söker en driven mäklare som vill vara med på resan.  DIN NÄSTA UTMANING I Oskarshamn är vår butik och våra kollegor i en spännande fas – vi är mitt i ett omtag som andas ambition, utveckling och expansion. Nu söker vi fler engagerade medspelare som vill vara med och bygga vidare på vår resa. Hos oss får du inte bara en arbetsplats, du får en möjlighet att påverka – på riktigt. Vi formar teamet tillsammans och skapar en kultur där initiativ, energi och samarbete är grunden. Här finns stora möjligheter för dig som vill växa, både som mäklare och som människa. Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och motiveras av att hitta nya vägar till framgång. Du är självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Som mäklare hos oss behöver du ha en stark passion för försäljning och ett genuint engagemang för att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Du värdesätter att bygga långsiktiga relationer samtidigt som du levererar resultat här och nu. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor i Oskarshamn med omnejd Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Sofia Sjöberg på 076 829 37 78 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Ystad

Vi söker dig som är registrerad mäklare eller befinner dig i slutskedet av din fastighetsmäklarutbildning och som vill utmana dig själv i mäklarrollen. Hos oss finns möjligheten att utvecklas, utmanas och arbeta i en kollegial miljö som främjar din professionella tillväxt. DIN NÄSTA UTMANING Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Ystad letar efter en engagerad mäklare som vill vara med och fortsätta stärka vår närvaro i regionen.  I vårt område Ystad med omnejd blir du en del av ett härligt team som är en mix av kollegor med lång erfarenhet av mäkleri och även kollegor som är tidigare i sin karriär.  Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och motiveras av att hitta nya vägar till framgång. Du är självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Som mäklare hos oss behöver du ha en stark passion för försäljning och ett genuint engagemang för att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Du värdesätter att bygga långsiktiga relationer samtidigt som du levererar resultat här och nu. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor i Ystad med omnejd Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Sofia Sjöberg på 076 829 37 78 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Ängelholm

Vi söker dig som är registrerad mäklare eller befinner dig i slutskedet av din fastighetsmäklarutbildning och som vill utmana dig själv i mäklarrollen. DIN NÄSTA UTMANING I Ängelholm är vår butik och våra kollegor i en spännande fas – vi är mitt i ett omtag som andas ambition, utveckling och expansion. Nu söker vi fler engagerade medspelare som vill vara med och bygga vidare på vår resa. Hos oss får du inte bara en arbetsplats, du får en möjlighet att påverka – på riktigt. Vi formar teamet tillsammans och skapar en kultur där initiativ, energi och samarbete är grunden. Här finns stora möjligheter för dig som vill växa, både som mäklare och som människa. Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och motiveras av att hitta nya vägar till framgång. Du är självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Som mäklare hos oss behöver du ha en stark passion för försäljning och ett genuint engagemang för att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Du värdesätter att bygga långsiktiga relationer samtidigt som du levererar resultat här och nu. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor i Ängelholm med omnejd Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Sofia Sjöberg på 076 829 37 78 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025