Martech Lead to Samsung
Digitalenta AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are now helping Samsung Nordics to find a driven Martech lead for an exciting full-time position based in their Stockholm office (Kista). As Martech Lead, you will be a key player in utilizing Samsung’s tech stack and work cross divisions and cross Nordics. For this role, we are looking for a skilled project manager, with excellent stakeholder management. The role requires solid understanding of the Martech landscape and the possibilities within data and technology. The Media Martech consultant is a crucial role that sets the structure regarding all Martech/Adtech related questions, to secure a clear ownership of data and platforms competence and bandwidth within marketing technology and to be able to fulfill requirements and the data-driven marketing strategy. The person should provide an as-is analysis, scope Martech/Adtech R&Rs. Job scope and key deliverables: Have an in-depth understanding of Samsung’s tech stack and how it is built and connected, including but not limited to the Adobe suite and Google Marketing Platform. Be familiar with the most common tools for data visualizing and their requirements Have a good understanding of techniques for tracking media and onsite behavior Fully understand the possibilities of what data and technology can do for marketing and data driven communication Responsible for data collection and data quality made with the Martech platforms Be responsible for developing and usage of Samsung’s audience data, e.g., test framework, performance evaluation, audience optimization Be Samsung’s internal and external ambassador for creating the opportunities for data driven Main competence: Supporting and Co-operating - Supports others and shows respect and positive regard for them in social situations. Puts people first, working effectively with individuals and teams, clients and staff. Behaves consistently with clear personal values that complement those of the organization. Analysing and Interpreting - Shows evidence of clear analytical thinking. Gets to the heart of complex problems and issues. Applies own expertise effectively. Quickly learns new technology. Communicate well in writing. Leading & Deciding - Takes control and exercises leadership. Initiates action, gives direction. Enterprising and Performing - Focuses on results and achieving personal work objectives. Works best when work is related closely to results and the impact of personal efforts is obvious. Shows an understanding of business, commerce and finance. Seeks opportunities for self-development and career advancement. Most relevant qualifications, education and training: You are a strategic and business-minded person with analytical skills and great attention to details. You are creative in problem-solving with the capability to take own initiative and to drive implementation. Academic degree in IT or Marketing or equivalent 3 – 5 years in a similar role Preferably hands on experience from implementation of Martech platforms, e.g., Google Marketing Platform, Adobe Experience in working with external agencies and leading internal cross-functional teams Results & performance drive, with a passion for marketing effectiveness Required language skills: Swedish and English fluent in speech and writing About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Sälj, res och upplev Sverige – Sommarjobb med extra allt!
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Redo för en sommar du sent kommer glömma? Följ med på vår sommarturné som fältsäljare – upptäck nya platser, träffa nya människor och bygg en karriär längs vägen! Vi på Impressive Relations söker målinriktade säljare som vill ta plats i vårt fältsäljarteam och kombinera försäljning med äventyr på vägarna. Vad går jobbet ut på? Du kommer jobba med face-to-face-försäljning tillsammans med ett av Sveriges mest välkända varumärken. Tillsammans med ditt team åker ni till olika platser i Sverige där du dagligen möter nya människor, presenterar erbjudanden och stänger affärer. Det här är inte ett stillasittande sommarjobb – det här är en chans att utvecklas som säljare samtidigt som du får upptäcka nya miljöer. Vi söker dig som: Är social, självgående och gillar att ta kontakt med människor. Triggas av att sälja, påverka din egen lön och nå tydliga mål. Har en positiv attityd och sprider energi omkring dig. Vill utvecklas inom försäljning och kommunikation. Har B-körkort (stort plus men inget krav). Det här får du av oss: Fast lön + provision utan tak – dina resultat lönar sig direkt. Försäljningsutbildning och coachning – lär dig sälja på riktigt. En minnesvärd sommarturné – nya städer, nya människor, nya utmaningar. Karriärmöjligheter – för dig som vill fortsätta efter sommaren. Gemenskap och teamkänsla – du jobbar alltid tillsammans med andra. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett växande bolag inom försäljning och bemanning, och har funnits sedan 2012. Vi jobbar med stora nordiska aktörer inom bland annat bank, IT och grön energi. Hos oss finns inga gränser för vad du kan uppnå – bara möjligheter. Så söker du: Vi tror mer på attityd än på CV. Därför söker du utan CV eller personligt brev – svara bara på några korta frågor, så hör vi av oss snabbt! Redo att ta plats i vårt säljteam och göra din sommar oförglömlig? Ansök idag – urval sker löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Sälj, res och upplev Sverige – Sommarjobb med extra allt!
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Redo för en sommar du sent kommer glömma? Följ med på vår sommarturné som fältsäljare – upptäck nya platser, träffa nya människor och bygg en karriär längs vägen! Vi på Impressive Relations söker målinriktade säljare som vill ta plats i vårt fältsäljarteam och kombinera försäljning med äventyr på vägarna. Vad går jobbet ut på? Du kommer jobba med face-to-face-försäljning tillsammans med ett av Sveriges mest välkända varumärken. Tillsammans med ditt team åker ni till olika platser i Sverige där du dagligen möter nya människor, presenterar erbjudanden och stänger affärer. Det här är inte ett stillasittande sommarjobb – det här är en chans att utvecklas som säljare samtidigt som du får upptäcka nya miljöer. Vi söker dig som: Är social, självgående och gillar att ta kontakt med människor. Triggas av att sälja, påverka din egen lön och nå tydliga mål. Har en positiv attityd och sprider energi omkring dig. Vill utvecklas inom försäljning och kommunikation. Har B-körkort (stort plus men inget krav). Det här får du av oss: Fast lön + provision utan tak – dina resultat lönar sig direkt. Försäljningsutbildning och coachning – lär dig sälja på riktigt. En minnesvärd sommarturné – nya städer, nya människor, nya utmaningar. Karriärmöjligheter – för dig som vill fortsätta efter sommaren. Gemenskap och teamkänsla – du jobbar alltid tillsammans med andra. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett växande bolag inom försäljning och bemanning, och har funnits sedan 2012. Vi jobbar med stora nordiska aktörer inom bland annat bank, IT och grön energi. Hos oss finns inga gränser för vad du kan uppnå – bara möjligheter. Så söker du: Vi tror mer på attityd än på CV. Därför söker du utan CV eller personligt brev – svara bara på några korta frågor, så hör vi av oss snabbt! Redo att ta plats i vårt säljteam och göra din sommar oförglömlig? Ansök idag – urval sker löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Din väg till finansbranschen börjar här – vi söker nya stjärnor!
Likvidum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du kickstarta din karriär inom försäljning – i en snabbväxande framtidsbransch? Trygga växer kraftigt och nu söker vi fler drivna lånehandläggare med säljfokus till vårt framgångsrika team! Hos oss får du chansen att utvecklas snabbt, göra skillnad för våra kunder – och ha kul på vägen. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av försäljning – det viktigaste är att du har rätt inställning, vill lära dig och är redo att satsa. Därför ska du söka tjänsten: Karriärmöjligheter från dag 1 – Klättra från dag 1 En meningsfull roll – hjälp kunder att sänka sina lånekostnader Generös ersättningsmodell – du belönas för din insats Trygga anställningsvillkor – 34 timmars arbetsvecka och fasta tider Utbildning och coaching – lär dig försäljning, bank och finans Härlig gemenskap – AW:s, tävlingar, resor och skratt på jobbet Om rollen: Som lånehandläggare kontaktar du konsumenter som vill få bättre villkor på sina lån. Genom att jämföra flera långivare hjälper du dem att sänka sina kostnader – helt kostnadsfritt. Det gör tjänsten både relevant och uppskattad. Om oss på Trygga: Vi är en prisbelönt låneförmedlare som varje dag hjälper människor att förbättra sin ekonomi. Vi kombinerar hög tillväxt med en familjär företagskultur där varje medarbetare är viktig. Vi tror på utveckling, sammanhållning – och att jobbet ska vara roligt. Redo att bli en del av något större? Sök tjänsten idag och ta första steget mot en spännande karriär inom finans och försäljning!

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Join Our Team as Our Social Media Manager!
RESTAURANT MEX AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Hey there! 👋 We’re a group of five unique restaurant brands and we’re building something new — our very own social media division! We’re on the hunt for our very first Social Media Manager to help us bring our flavors to the feeds. If you’re creative, organized, and love telling stories through posts, reels, and campaigns, we’d love to hear from you! What you’ll be doing: - Create and manage content across Instagram, TikTok, and Facebook for all 5 brands - Build a content calendar and grow our audience - Collaborate with our chefs and teams to showcase what makes each brand special - Track results and tweak things to keep improving What we’re looking for: - Experience running brand social accounts (bonus if in food/hospitality) - Creative eye and strong writing skills - Knows trends, analytics, and how to have fun with it This is a brand-new role, so you’ll have the space to make it your own. Let’s grow this together! How to apply: Send your application by email and make sure to mark it as "SOCIAL MEDIA APPLICATION" in the subject line to [email protected]

19 maj 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Sales Director till UMS Skeldar i Linköping
UMS Skeldar Sweden AB
Företagssäljare

UMS SKELDAR utvecklar en obemannad helikopter för att stötta marin och militär verksamhet. Vi har en snabb och dynamisk arbetsmiljö med entreprenörsanda. På UMS Skeldar får du den unika chansen att lämna ditt fotavtryck inom vår organisation med snabba reaktionstider och högt engagemang. Key word: #SalesDirector  #UAV #DefenseIndustry #BusinessDevelopment Nu söker vi en Sales Director med kunskaper inom våra kunders operationella miljöer som vill medverka i vårt arbete och utveckla vårt marknadsteam.  Sales Director hos oss: Som Sales Director kommer du stärka upp vårt kombinerade team för Sales och marketing. I den här rollen får du en nyckelposition i ett företag som utvecklar och levererar världsledande obemannade helikoptersystem för marina och landbaserade tillämpningar. Vi är inne i en stark tillväxtfas och söker dig som drivs av att bygga kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och omsätta strategiska mål till konkreta resultat – i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Som Sales Director hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till förhandling och avtal. Du blir en del av vår marknadsavdelning och arbetar nära produktledare och projektorganisation för att säkerställa att våra lösningar möter kundernas operativa behov. Vi ser gärna att du har en god förståelse för våra kunders vardag, exempelvis från försvar, säkerhet, flyg eller annan teknikintensiv och operativ verksamhet. Den insikten gör att du kan agera som en trovärdig partner i både strategiska och tekniska dialoger. I rollen som Sales Director kommer du att: Driva och utveckla affärer globalt inom försvarsindustrin Utveckla och upprätthålla starka kundrelationer med både befintliga och nya kunder Utveckla säljmaterial och kampanjer Bidra till affärsstrategi, marknadsanalyser och forecasting Representera UMS Skeldar i internationella sammanhang, inklusive mässor och kundmöten Låter tjänsten intressant? Tveka inte att söka redan idag! Är du den vi söker?  Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att du ska trivas så bra som möjligt söker vi efter dig som är en relationsbyggare med förmåga att navigera i komplexa kundlandskap. Du har en stark kommersiell förståelse som i kombination med hög samarbetsförmåga gör att du kan koordinera och skapa effektiva samarbeten såväl internt som externt för att utföra ditt uppdrag. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en relevant operationell arbetslivserfarenhet inom försvarssektorn. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete inom en högteknologisk bransch för att förstå komplexiteten i vår produkt. Meriterande är erfarenhet av försäljning inom försvar, flyg eller avancerad teknik.  Tjänsten ställer krav på såväl engelska som svenska i tal och skrift. Vi erbjuder:  en möjlighet att vara en del av ett dynamiskt företag som ständigt utvecklas, där din påverkan spelar en viktig roll en högteknologisk produkt som ligger i framkant på marknaden en familjär arbetskultur som karaktäriseras av samarbete och högt engagemang aktiviteter som främjar både social gemenskap och hälsa, genom vår Festkommitté, Hälsokommitté, Brädspelskommitté och ett Kvinnligt Nätverk. Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. Resor: Förekommer i tjänsten. För en anställning hos oss på UMS Skeldar krävs att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Roller där vi har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Paid media consultant to Comprend
AuraGroup AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are expanding our team and are looking for a paid media consultant with experience delivering best-in-class advertising solutions across all digital media channels. The ideal candidate will have few years of experience, ideally within an agency . You will work with large B2B and B2C accounts, cross-channel digital, and overall project setting success. As a paid media consultant at Comprend you will work collaboratively with talented content creators, measurement specialists, developers, AI enthusiasts, and a large group of performance marketers covering all areas of digital media and SEO. In this role, you’ll play a key part in leading client strategies, optimizing campaigns, and ensuring that your expertise contributes to delivering measurable results. Who are you? A team player who thrives in fast-paced environments, embraces responsibility, and is eager to support and challenge those around them. You are proudly yourself, and that's your greatest strength. In addition to technical expertise, you bring a growth mindset and a data-driven approach to solving problems and achieving results. Some of these experiences are a good start: Paid media experience with a proven track record in managing and executing cross-channel digital media campaigns. Strong knowledge of the Paid Media landscape and platforms, including Google Ads, Social Media Advertising, Google Analytics (programmatic expertise is a plus). A proven ability to craft innovative digital campaigns, deliver successful and profitable projects and grow clients. Exceptional understanding of tracking, analytics, and client reporting. Experience in lead generation strategies, ABM and paid commerce Proficiency in Swedish and English; additional European languages are a bonus Additional qualities we’re looking for: A proven ability to work collaboratively across teams, combining data-driven insights with innovative ideas. Effective communication skills with the ability to educate and influence clients. Why Comprend? Become an integral part of a leading digital agency, where collaboration with globally renowned brands is a daily experience. You'll have the opportunity to influence the full customer journey, working alongside experts in a variety of digital disciplines. We offer a competitive salary and excellent perks, all within a supportive work environment that values your wellbeing. Plus, our flexible hybrid work arrangement is complemented by stunning offices in either central Malmö or Helsingborg. This could be a temp postion or a permament employement. Duration for temp- start asap and until January at the least.  Application: We look forward to receiving your resume and appreciate your interest in Comprend. Please contact or [email protected] for more information. We hope to hear from you soon! Comprendis a partner for tech-enabled marketing and communication driving transformative impact. We are 300+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication. Bridging the gap between marketing and communication, we accelerate return on investments and create immediate and extraordinary change for our customers’ businesses. With us, your voice will be one of many diverse, highly valued perspectives that shape our ways of working and partnering with our clients. Comprend is part of a leading consultancy group Aura with over 600 + specialists.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Säljare till Sesol i Malmö
Sesol AB
Företagssäljare

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigen utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet att utbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss.  Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor.  För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Eftersom du är intresserad av att dra in så många affärer som möjligt ser du heller inget hinder i att arbeta en eller två kvällar i veckan samt någon helg i månaden. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Malmö Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol  Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Marketing Communications Specialist to 12 month assignment in Västerås
Digitalenta AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We’re looking for a proactive and hands-on Marketing Communications Specialist to support a prominent company based in Västerås. This full-time consulting assignment runs from June 9, 2025, to May 31, 2026, and offers a unique opportunity to help drive digital marketing, content creation, event planning, and campaign execution. About the role:You’ll be an integral part of the marketing & communications team, driving both strategic and operational activities to strengthen the brand presence and support lead generation. Reporting to the Marketing Manager, you'll work closely with sales, product management, and global teams to localize campaigns and coordinate product launches and events. Responsibilities: Plan, execute, and follow up on digital marketing activities such as campaigns, newsletters, and webinars using Salesforce. Adapt and localize global campaigns to fit the Swedish market context. Help to organize and support customer events, trade shows, and in-person meetings. Help to manage product launches in collaboration with sales and product managers. Help to coordinate and produce seminars and presentations tailored for customer engagements. Oversee web management, including SEO/SEM strategy and content updates. Analyze data and campaign performance to drive continuous improvement. Ensure seamless collaboration with sales, communication teams, external agencies, and vendors. About you: You are a hands-on marketer with a strong sense of initiative and attention to detail. Your ability to manage multiple projects while maintaining quality and meeting deadlines makes you a reliable team player. Experience in B2B marketing and the ability to navigate both digital tools and traditional event planning will be key to your success in this role. Experience and skills: 2–5 years of experience in digital marketing, communications, or a similar role (B2B focus). Proven experience in project management, content creation, and campaign execution. Proficiency in Salesforce or similar marketing automation platforms. Strong skills in web analytics (Google Analytics) and Photoshop Knowledge and experience in SEO & SEM  Experience managing both digital and physical marketing initiatives. Strong collaboration skills with internal and external stakeholders. Fluent in Swedish and English – (content creation, internal & external communication). About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Key Account Manager till Vartex i Malmö – en ledande aktör inom fitnessb...
AB Effektiv Borås
Företagssäljare

Din framtida arbetsgivare Vartex är ett väletablerat och expansivt företag med över 50 års erfarenhet av att utveckla och sälja produkter inom sport och fritid. Vi har starka varumärken i portföljen och en passion för att göra skillnad för både slutkonsumenter och professionella aktörer i branschen. Tillsammans med WeSports Group bygger vi framtidens sport- och träningsupplevelser i Norden. Vartex har drygt 30 anställda i Varberg, Malmö, Hästveda och Jönköping som bland annat jobbar med inköp, marknadsföring, försäljning, installation, service och logistik. WeSports Group är en dynamisk och snabbväxande nordisk koncern specialiserad inom sport, träning och fritid. Med över 40 starka specialistvarumärken i portföljen – inom segment som cykel, fitness, skidåkning, hockey, innebandy och outdoor – är WeSports en ledande aktör på marknaden. Koncernen har cirka 400 engagerade medarbetare och en omsättning på ca 2,8 miljarder kronor. Vad erbjuder rollen? Som Key Account Manager på Vartex AB får du en nyckelroll i att vidareutveckla några av fitnessbranschens mest attraktiva varumärken – inklusive Centr x HYROX, KRAFTMARK Freemotion, Assault, Master Fitness och många fler. Du ansvarar för att skapa och vårda starka kundrelationer, driva försäljning och identifiera nya affärsmöjligheter i en dynamisk och snabbväxande bransch. I rollen som Key Account Manager hos oss på Vartex kommer du: Sälja marknadsledande varumärken till våra proffskunder - Ta fram och följa upp offertförfrågningar - Delta i och hålla produktutbildningar - Medverka vid mässor, events och kundaktiviteter Du kommer att arbeta med både strategisk försäljning och operativt kundansvar, alltid med fokus på att skapa värde för både kund och varumärke. Rollen innebär stort eget ansvar, men också nära samarbete med vårt engagerade team inom sälj, marknad och produktutveckling. Du arbetar måndag till fredag och styr själv över dina kundmöten och resor. Det viktigaste för oss är inte var du bor, utan att du har ett starkt nätverk inom fitness med gedigen branschkunskap. Att bli en del av Vartex, det blir du ändå! Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning från sport- och fitnessbranschen och att du drivs av att skapa resultat. Du är van att ta eget ansvar, strukturera din vardag och leda affärer från första kontakt till avslut – alltid med både precision och känsla. Du vet vad som krävs för att bygga långsiktiga relationer med ett lyhört sätt som gör att du snabbt förstår kundens behov. Vidare ser vi att du: Har en god teknisk branschförståelse och god systemvana Har B-körkort och möjlighet att resa i tjänsten Kommunicerar flytande på svenska och engelska, i tal och skrift Du är affärsmässig, självgående och drivs av att skapa resultat. Med din förmåga att bygga långsiktiga relationer skapar du affärer som håller över tid. Ditt engagemang för träning märks tydligt och du vill vara med och bidra till utvecklingen av en bransch i ständig rörelse. Är detta din perfekta match? Hos oss på Vartex AB erbjuds du en spännande nyckelroll med stor utvecklingspotential, där du får möjlighet att arbeta med några av de mest välrenommerade varumärkena inom branschen. Du blir en del av ett entreprenörsdrivet bolag i stark tillväxt, omgiven av engagerade kollegor och en företagskultur präglad av rörelse, passion och innovation! Tjänsten är hos Vartex AB – en del av WeSports Group, Nordens ledande specialist inom sportutrustning med över 40 marknadsledande varumärken. Är du vår nya stjärnsäljare? Sök! Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 15/6. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jessica Andersson på [email protected]/ 0735-127257 Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Sökord Key account manager, Fitness, Fitnessredskap, Master Fitness, Impulse Fitness, Freemotion, Säljare, KAM, Vartex, Wesports, Effektiv

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025