Är du en social person som motiveras av att träffa människor dagligen och vill hjälpa de till att skapa en bättre husupplevelse? Motiveras du av att se nya platser varje dag istället för att sitta på ett kontor? Isåfall tycker vi att du ska söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare. Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort Övrig information Start: Juni Plats: Kävlinge, fördelaktigt om du är bosatt i Sydvästra Skåne Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Om jobbet Är du passionerad för försäljning och brinner för det personliga mötet med andra människor? Vill du vara med och göra skillnad för en ljusare morgondag? Om ja, kan du vara vår nästa säljare på Solsystem Sverige AB. Vi söker just nu en säljare till Kronobergs län Som säljare på Solsystem driver du ditt eget företag och representerar vårt varumärke på din lokala marknad. Du får möjligheten att göra skillnad i en växande bransch med ständig utveckling och nya innovativa lösningar. I rollen arbetar du mycket självständigt med full support och vägledning från vår organisation och andra säljare där vi tillsammans växer under vårt starka varumärke. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och har ett stort engagemang till att ständigt vilja utvecklas som säljare. Har erfarenhet av försäljning eller liknande roll Duktig på att bygga nya och utveckla befintliga relationer genom aktiv försäljning. Intresse för hållbarhet och tekniska lösningar Redan driver ett eget företag eller beredd att starta ett B-Körkort och tillgång till egen bil Obehindrad talar svenska i både tal och skrift Har god datavana Redo att arbeta med 100% provisionsbaserad lön ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi, batteri, laddboxar, fönster och dörrar. Oavsett om det handlar om villor, sommarstugor, lantbruk eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. För att skapa långsiktiga relationer och kundanpassade lösningar gör du som säljare alltid ett personligt kundbesök innan offertpresentation. Vid en order tar sedan Solsystem centralt över hela processen där du som säljare endast förväntas finnas tillgänglig för kunden genom processen. Försäljning kräver engagemang där din uppgift är att söka nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar för att leda affären i mål. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt. Du har möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi.
NRG söker nu en Market Manager för ett världsledande företag inom teknik och VR. Är du en nytänkande säljare som är duktig på att engagera och utbilda andra säljare? Vill du resa och träffa nya människor i jobbet? Då är detta tjänsten för dig! Om Kunden Kunden är ett världsledande företag inom teknik och VR. De skapar innovativa produkter och tjänster som används av över 3 miljarder människor varje månad. Om rollen Vi söker en person som ska representera kunden i rollen som Market Manager. I rollen kommer fokus ligga på att utbilda butikspersonal och driva försäljning. Du som söker ska vara bosatt i Stockholm med möjlighet att resa inom Sverige, Norge och Finland. Du kommer att bygga en relation med återförsäljare och butikssäljare, för att öka synlighet och kunskap i butiker för kundens produkter. Du kommer att arbeta med demo av produkter till kunder och butikssäljare samt fungera som säljstöd till återförsäljare. Vi ser att du som söker är idérik och har ett innovativt tänk. Dina arbetsuppgifter Utbilda och coacha butikspersonal inom produkterna Genomföra kundmöten och produktdemonstrationer i butik Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrenter Delta vid event och mässor Löpande analys och rapportering av resultat Din bakgrund Vi söker dig som: Har arbetat inom retail minst 3 år Erfarenhet av konsumentelektronik är meriterande Gillar att bygga och förvalta relationer • Är socialt skicklig och duktig på att engagera • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift • Körkort är ett krav Personliga egenskaper Du är en problemlösare Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du är service minded och stresstålig Du har förmågan att engagera och utbilda Skicklig socialt och gillar att träffa nya människor Du är driven och trivs med att arbeta självständigt Trivs med att prata inför publik Vi erbjuder dig En möjlighet att vara med och utveckla affären och bidra till framtiden för ett starkt varumärke En tjänst med mycket ansvar och frihet Förmånsbil Du kommer ingå i ett team av fantastiska kollegor Övrigt Omfattning: Heltid, 100%, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Start: Slutet av juni Plats: Stockholm Tjänsten är schemalagd främst på vardagar men helg- och kvällsjobb förekommer. Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till: Sabina Söderqvist [email protected] Om NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet.Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Besök vår hemsida www.nrgagency.com för mer information.
Är du en relationsbyggande Account Manager med erfarenhet från teknikbranschen? Vill du arbeta datadrivet och strategiskt i ett globalt teknikbolag? Då kan det vara just dig vi söker. Om kundenKunden är ett världsledande företag inom teknik och VR. De skapar innovativa produkter och tjänster som används av över 3 miljarder människor varje månad. Om rollenSom Account Manager kommer du att ansvara för att stärka kundrelationer och arbeta strategiskt för att nå försäljningsmål. Du arbetar med försäljningsdata och kundinsikter för att skapa långsiktiga affärsplaner och rekommendationer. Dina arbetsuppgifter Ansvara för att bygga och utveckla relationer med befintliga och nya nyckelkunder. Analysera försäljnings- och marknadsdata för att identifiera affärsmöjligheter. Ta fram kundspecifika affärsplaner, prognoser och analyser som stödjer långsiktig tillväxt. Utvärdera aktiviteter – och föreslå förbättringar utifrån resultat och KPI:er. Regelbunden rapportering av försäljning och resultat. Din profil Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet som Account Manager eller liknande roll med tydligt resultatansvar. Erfarenhet av att arbeta med nordiska retailkonton. Dokumenterad erfarenhet av att arbeta datadrivet och tycker att siffror, rapporter och analys är naturliga verktyg i säljprocessen. Stark vana vid försäljningsplanering, prognoser, kampanjer och sortimentsstyrning. God analytisk förmåga. Mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint. Har erfarenhet av att jobba med budget, prognoser, rapportering och KPI-uppföljning. Har god affärsförståelse och ett strategiskt mindset. Är strukturerad, lösningsorienterad och van att jobba mot tydliga mål. Är kommunikativ och duktig på att omvandla komplex information till tydliga budskap. Har intresse för teknik och VR. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Har B-körkort och är bekväm med att resa i tjänsten. Vi erbjuder En nyckelroll i ett globalt och innovativt bolag. Möjligheten att kombinera försäljning med affärsanalys och strategi. En dynamisk arbetsmiljö och marknadsledande produkter. Anställning via NRG Agency, med uppdrag hos kunden. Övrigt Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Start: Slutet av juni Plats: Stockholm Tjänsten är schemalagd främst på vardagar, men helger samt kvällar kan förekomma i perioder. Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten besvaras av Sabina Söderqvist: [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Är du redo för en spännande utveckling i din yrkeskarriär? Vi letar just nu efter dig som vill vara en del av ett marknadsledande lag och Sveriges största oberoende mäklarkedja! Nu utökar vi teamet på två orter och söker både dig som är nyregistrerad mäklare, har några års erfarenhet och är intresserad av nya möjligheter som mäklare! Vår bobutik i Hallstahammar och Surahammar är del av ett team i Västra Mälardalen på 11 personer med en familjär atmosfär där vi fokuserar på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Vi söker dig som är driven, lyhörd, social och en lagspelare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, laganda, tydliga mål och glädje. Vi är och har varit marknadsledare under många år och kan stoltsera med återkommande nöjda kunder, många rekommendationer och möjligheten att skapa långvariga relationer. Hallstahammar och Surahammar är belägna nära Västerås och erbjuder en spännande bostadsmarknad. Kravprofil: Registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning Erfarenhet av framgångsrika fastighetsförsäljningar Handlingskraftig och bekväm med ansvarstagande och ledarskap. Vi erbjuder dig: Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och styrkan av att tillhöra ett etablerat varumärke med över 85 års branscherfarenhet och omfattande samarbeten. En framgångsrik försäljningsmetod, unika produkter/tjänster, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system. Gemenskap och erfarenheter från en väletablerad kedja över hela landet. Vi ger dig de bästa förutsättningarna och verktygen för att lyckas som mäklare. Vi är i framkant när det gäller att möta framtidens utmaningar inom mäklartjänster. Om du är nyfiken och vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig. Om oss: Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Här blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och växer tillsammans. Vi strävar aktivt efter att skapa en trivsam arbetsmiljö och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar och unika verktyg. Vårt fokus är att vara branschledande både idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på jobb.svenskfast.se. Kontakt: I denna rekrytering söker vi en registrerad fastighetsmäklare, antingen nyregistrerad eller med några års erfarenhet i bagaget. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Olof Widaeus på telefon 072-5049659 eller via e-post [email protected]. Självklart behandlar vi din kontakt med fullständig konfidentialitet. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Om jobbet Är du passionerad för försäljning och brinner för det personliga mötet med andra människor? Vill du vara med och göra skillnad för en ljusare morgondag? Om ja, kan du vara vår nästa säljare på Solsystem Sverige AB. Vi söker just nu en säljare till Kalmar län. Som säljare på Solsystem driver du ditt eget företag och representerar vårt varumärke på din lokala marknad. Du får möjligheten att göra skillnad i en växande bransch med ständig utveckling och nya innovativa lösningar. I rollen arbetar du mycket självständigt med full support och vägledning från vår organisation och andra säljare där vi tillsammans växer under vårt starka varumärke. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och har ett stort engagemang till att ständigt vilja utvecklas som säljare. Har erfarenhet av försäljning eller liknande roll Duktig på att bygga nya och utveckla befintliga relationer genom aktiv försäljning. Intresse för hållbarhet och tekniska lösningar Redan driver ett eget företag eller beredd att starta ett B-Körkort och tillgång till egen bil Obehindrad talar svenska i både tal och skrift Har god datavana Redo att arbeta med 100% provisionsbaserad lön ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi, batteri, laddboxar, fönster och dörrar. Oavsett om det handlar om villor, sommarstugor, lantbruk eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. För att skapa långsiktiga relationer och kundanpassade lösningar gör du som säljare alltid ett personligt kundbesök innan offertpresentation. Vid en order tar sedan Solsystem centralt över hela processen där du som säljare endast förväntas finnas tillgänglig för kunden genom processen. Försäljning kräver engagemang där din uppgift är att söka nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar för att leda affären i mål. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt. Du har möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi.
Om jobbet Är du passionerad för försäljning och brinner för det personliga mötet med andra människor? Vill du vara med och göra skillnad för en ljusare morgondag? Om ja, kan du vara vår nästa säljare på Solsystem Sverige AB. Vi söker just nu säljare till Jönköpings län Som säljare på Solsystem driver du ditt eget företag och representerar vårt varumärke på din lokala marknad. Du får möjligheten att göra skillnad i en växande bransch med ständig utveckling och nya innovativa lösningar. I rollen arbetar du mycket självständigt med full support och vägledning från vår organisation och andra säljare där vi tillsammans växer under vårt starka varumärke. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och har ett stort engagemang till att ständigt vilja utvecklas som säljare. Har erfarenhet av försäljning eller liknande roll Duktig på att bygga nya och utveckla befintliga relationer genom aktiv försäljning. Intresse för hållbarhet och tekniska lösningar Redan driver ett eget företag eller beredd att starta ett B-Körkort och tillgång till egen bil Obehindrad talar svenska i både tal och skrift Har god datavana Redo att arbeta med 100% provisionsbaserad lön ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi, batteri, laddboxar, fönster och dörrar. Oavsett om det handlar om villor, sommarstugor, lantbruk eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. För att skapa långsiktiga relationer och kundanpassade lösningar gör du som säljare alltid ett personligt kundbesök innan offertpresentation. Vid en order tar sedan Solsystem centralt över hela processen där du som säljare endast förväntas finnas tillgänglig för kunden genom processen. Försäljning kräver engagemang där din uppgift är att söka nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar för att leda affären i mål. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt. Du har möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi.
Om jobbet Är du passionerad för försäljning och brinner för det personliga mötet med andra människor? Vill du vara med och göra skillnad för en ljusare morgondag? Om ja, kan du vara vår nästa säljare på Solsystem Sverige AB. Vi söker just nu en säljare till Halland Som säljare på Solsystem driver du ditt eget företag och representerar vårt varumärke på din lokala marknad. Du får möjligheten att göra skillnad i en växande bransch med ständig utveckling och nya innovativa lösningar. I rollen arbetar du mycket självständigt med full support och vägledning från vår organisation och andra säljare där vi tillsammans växer under vårt starka varumärke. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och har ett stort engagemang till att ständigt vilja utvecklas som säljare. Har erfarenhet av försäljning eller liknande roll Duktig på att bygga nya och utveckla befintliga relationer genom aktiv försäljning. Intresse för hållbarhet och tekniska lösningar Redan driver ett eget företag eller beredd att starta ett B-Körkort och tillgång till egen bil Obehindrad talar svenska i både tal och skrift Har god datavana Redo att arbeta med 100% provisionsbaserad lön ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi, batteri, laddboxar, fönster och dörrar. Oavsett om det handlar om villor, sommarstugor, lantbruk eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. För att skapa långsiktiga relationer och kundanpassade lösningar gör du som säljare alltid ett personligt kundbesök innan offertpresentation. Vid en order tar sedan Solsystem centralt över hela processen där du som säljare endast förväntas finnas tillgänglig för kunden genom processen. Försäljning kräver engagemang där din uppgift är att söka nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar för att leda affären i mål. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt. Du har möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi.
Vi expanderar och söker nu en auktionsmäklare med placering i distriktet runt Motala och Vadstena med omnejd. Läs mer om rollen nedan. Mer om rollen Rollen som auktionsmäklare innebär att sälja in vår tjänst genom att etablera och utveckla samarbeten med partners inom ditt försäljningsdistrikt. Vi riktar oss främst mot företag, men storleken på bolag och även typer av branscher kan variera mycket. En av de bästa delarna med rollen är variationen och friheten. Nedan ger vi exempel på vilka arbetsuppgifter som ryms i rollen. Du arbetar självständigt men ingår i ett team med aktivt stöd från våra olika roller på Blinto. Det är tillsammans vi lyckas! Du kommer dagligen vara på resande fot inom ditt distrikt med såväl inbokade som spontana kundbesök. När du får in ett uppdrag är det du som gör objektdokumentationen, där du tydligt beskriver objektet genom text, foto och film. Under auktionens gång jobbar både du som mäklare men även teamet på kontoret för att våra säljare och budgivare ska få en så bra upplevelse som möjligt. Vid de fall en auktion inte når det satta reservationspriset är det din uppgift att få till en affär som alla parter är nöjda med. Detta görs genom en förhandling mellan säljaren och högsta budgivaren. Sammanfattande kan man säga att du följer dina kunder genom hela auktionsprocessen, från start till mål. Din profil Vi söker dig som har jobbat med någon form av försäljning tidigare där du är van vid att bearbeta kunder via telefon, spontanbesök och genom befintligt nätverk. Du behöver ha B-körkort samt tala och skriva svenska flytande. Du behöver också ha goda kunskaper i engelska då vi har många utländska köpare. Det är meriterande om du har ett befintligt kontaktnät inom fordons-, åkeri- eller entreprenadbranschen. För att trivas på Blinto tror vi att du har ett driv och disciplin för att kunna genomföra det antal kundbesök som behövs för att nå dina och Blintos mål. Utöver det är du ansvarstagande, engagerad, positiv och har en förmåga att bygga och behålla trygga kundrelationer. Vi gillar att utvecklas, dels genom att bli större men även genom att bli bättre på det vi gör. Det är viktigt att du delar denna nyfikenhet, det vill säga att du gillar att utvecklas och att testa dig fram. Vi är ett modernt företag som använder flera olika tekniska lösningar och hjälpmedel för att kunna genomföra, men framförallt underlätta vårt arbete. Det är därför av stor vikt att du inte har några problem med att jobba i olika tekniska system. Mer info Tjänsten utgår från hemmet Du kommer få tillgång till tjänstebil Lönen är en fast lön med provision Välkommen med din ansökan!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer