Account Manager

Vill du arbeta i en affärsnära roll där du kombinerar tekniskt kunnande med starkt kundfokus? Nu söker vi på Purple Rekrytering & Interim, för vår kunds räkning, en driven och engagerad Account Manager som vill vara med och utveckla långsiktiga kundrelationer och driva tillväxt. Om rollenSom Account Manager ansvarar du för att stärka och utveckla företagets marknadsandelar genom aktiv bearbetning av både befintliga och nya kunder. Du har ett helhetsansvar för hela säljprocessen, från första kontakt till förhandling, kontrakt och vidare affärsutveckling. Rollen innebär även ett tydligt tekniskt ansvar där du ger support och rådgivning kring logistiklösningar, tekniska produkter och innovativa tjänster inom fästelement och C-artiklar. Du driver merförsäljning och utvecklar dina kunder för att skapa maximal lönsamhet, samtidigt som du säkerställer hög kvalitet och följer upp prognoser och mål. Distriktet omfattar hela Sverige, och arbetet innebär resor och kundbesök samt ett nära samarbete med både interna process- och kvalitetsfunktioner. Vi söker dig somVi söker dig som är affärsdriven, strukturerad och trivs med att ta stort eget ansvar. Du har erfarenhet av teknisk försäljning, gärna inom industri, teknik eller logistik, och har en stark förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du är van vid att arbeta mot budget och mål och har ett analytiskt tänk, samtidigt som du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Du erbjudsI gengäld erbjuds du en central roll i en framåtlutad och teknikintensiv miljö, där du får möjlighet att påverka och utveckla både kundportföljen och dina egna affärsområden. Du får ett stort mandat och befogenhet att agera och fatta beslut nära kunden, i en kultur som präglas av kvalitet, innovation och samarbete. RekryteringsinformationLåter det här som en roll för dig? Då vill vi gärna höra från dig! Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anela Drndo, Purple Rekrytering & Interim 0737- 01 94 53 | [email protected]

1 juli 2025
Sista ansökan:
18 december 2025
Butikssäljare till OKQ8 Våxnäs, deltid
OK Värmland Ek För
Butikssäljare, dagligvaror

OK Värmland- Ett hållbart ägande OK Värmland är ett unikt företag med en stark känsla för Värmland. Vi är medlemsägt och drivs på demokratisk grund. En medlem en röst. Vi är idag ca 75 000 medlemmar runt om i hela Värmland och idag har vi 13 bemannade stationer och 8 automatstationer. Samtliga stationer samarbetar under varumärket OKQ8. OK Värmland har ett hjärta för både glesbygd och stad och vill fortsätta att göra det möjligt att leva i hela länet. Det är viktigt för oss att gemensamt ta ansvar och åstadkomma förändringar och förbättringar för alla. Tillsammans med våra dotterbolag OK Värmland Fastighets AB och Reload i Värmland AB är vi ett lokalt, nytänkande och hållbart alternativ. Som medarbetare och medlem gör vi tillsammans gott för Värmland. Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena sekunden hyr du ut en bil för att snabbt skifta till att förbereda och servera mat. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder och deras önskemål. Nu söker vi två nya kollegor till OKQ8 Våxnäs. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OK Värmland erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling av oss själva. Det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du skifttjänstgöring. De här tjänsterna är på deltid och ca 30 tim/ vecka men kan bli mer. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 23:00 och helger mellan klockan 07:00 - 23:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! OK Värmland arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid! Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.

1 juli 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Säljare
Futurum Capital Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

Som säljare hos Futurum Capital jobbar du från ett centralt kontor i Stockholm med att sälja tjänster & produkter över telefon. Vi jobbar med flera olika uppdrag vilket ger dig möjligheten att utvecklas inom flertalet branscher och områden. Vi erbjuder alla våra medarbetare utbildningar och regelbunden personlig coachning så att du ska kunna uppnå dina personliga och ekonomiska mål. Vad vi söker: Målmedveten och driven för att uppnå resultat. Stark social kompetens och förmåga att kommunicera på svenska på en professionell nivå. Intresserad av försäljning Förmågan att kommunicera på engelska (Meriterande) Vi erbjuder: En väldigt attraktiv lönemodell Stora utvecklingsmöjligheter internt. Rolig arbetsmiljö Möjlighet att delta i försäljnings- och kommunikationsutbildningar för vidare personlig utveckling. Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Apotekstekniker/Apoteksassistent med sinne för kvalitet och service
REGION ÖSTERGÖTLAND
Apotekstekniker

Söker du ett roligt, stimulerande och flexibelt arbete i en miljö med möjlighet att utveckla dina kunskaper? Då har du hittat rätt! Vi kan erbjuda dig just detta, i en verksamhet vars mål är att göra skillnad för våra patienter och där varje medarbetare utgör en ovärderlig länk i kedjan för att rädda liv. Vårt erbjudande För livet framåt. Region Östergötland har höga ambitioner och ett ansvarsfullt uppdrag. Det handlar om hälsa och vård, om vår regions utveckling och om dem som lever och vistas här. Vi vill fortsätta att vara i framkant, med vård, forskning och utbildning. Det handlar om att våga tänka nytt – och att ha de bästa medarbetarna. Därför erbjuder vi unika möjligheter till vidare lärande och satsar på moderna miljöer med effektiva system och verktyg. Många av oss möter patienter och närstående, andra skapar förutsättningarna för livsviktiga insatser. Hos oss jobbar fantastiska människor mot samma mål – att göra skillnad på riktigt, och för livet framåt. Läs gärna om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning På grund av högre belastning under en period söker vi under denna tid efter en apotekstekniker eller apoteksassistent som har ett genuint intresse av att hjälpa patienter och leverera produkter och tjänster med hög kvalitet. Vi erbjuder ett utmanande arbete i nära samarbete med sjukvården. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat teknikerarbete i renrum, varuhantering, packning av beredningar till vårdenheter samt städ i sterilmiljö. Viss hantering av tyngre varor förekommer. Du trivs bra med att jobba med människor och är engagerad och hjälpsam både i mötet med vårdens medarbetare och i samarbetet med dina kollegor. Vi har öppet för kund vardagar klockan 07.30-16.00. Arbetstiderna varierar mellan kl. 07.00-17.00. Arbetsgrupp Verksamhetsområde läkemedel har genomgått en lång rad förändringar under flera års tid och ökat flerfaldigt i omfång och uppdrag. VO läkemedel omfattar tre enheter: klinisk farmakologi, sjukvårdsfarmaci och sjukhusapoteket och har medarbetare på alla tre sjukhusen i länet. VO läkemedelsverksamhet omfattar även forskning och utbildning på både grund- och fortsättningsnivå, i linje med universitetssjukvårdens uppdrag. På Läkemedelsberedningen i Linköping bedriver vi tillverkning av individanpassade läkemedel. Vi tillverkar både cytostatika och sterila läkemedel, samt hanterar läkemedel till kliniska prövningar. Tillverkningen till den enskilda patienten sker med korta ledtider i direkt kontakt med vården. Om dig Gymnasiekompetens. Erfarenhet av arbete på beredningsenhet på sjukhusapotek är meriterande. Även arbete på laboratorier är meriterande. Flytande svenska, C1 eller C2 är ett krav. God datorvana. Ditt arbete kännetecknas av noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet. Du är strukturerad och kan prioritera ditt arbete på ett effektivt och noggrant sätt. Du har lätt för att anpassa dig vid ändrade förutsättningar och är lösningsorienterad. I relation med andra är du uppmärksam och tillmötesgående, samt lyhörd för vårdens och andra verksamheters behov. Du har god samarbetsförmåga, stresstålig och kan ha många bollar i luften. Ansökan och anställning Vi erbjuder en visstidsanställning på 100 % med start 8 december 2025, avslut enligt överenskommelse dock längst till 2 maj 2027. Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Innesäljare till LKQ Atracco Västerhaninge
Svensk Autorekrytering AB
Företagssäljare

Arbetsbeskrivning Är du en kommunikativ och serviceinriktad person med intresse för bilar? Har du en naturlig känsla för försäljning, gillar att hjälpa kunder och vill arbeta i en framåtdrivande organisation? Vi söker nu en engagerad och kundfokuserad innesäljare till LKQ Atraccos helt nya anläggning i Västerhaninge. Här blir du en del av ett kompetent och trevligt team där du får utvecklas och bidra till en bransch i förändring. I rollen som innesäljare kommer du att hjälpa både företag och privatpersoner att hitta rätt reservdelar och produkter ur vårt breda sortiment. Försäljningen sker främst via telefon och dator. Ditt arbete innebär att ge professionell rådgivning och vägledning till kunder, hantera inkommande beställningar och förfrågningar samt skapa långsiktiga kundrelationer genom hög servicegrad. Du kommer att arbeta i en digital miljö med våra system för orderhantering. Din Profil För att lyckas i rollen tror vi att du är en social och utåtriktad person som tycker om att arbeta med människor. Du är lösningsorienterad, har en stark servicekänsla och är bekväm med att sälja och ge råd. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning eller kundservice, gärna inom fordonsbranschen, samt goda kunskaper om bilar och reservdelar. Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ är viktigt, liksom en god datorvana. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten. Om företaget LKQ Atracco är en stark leverantör med fokus på eftermarknad för fordonsindustrin. Vi ska vara ledande inom miljövänlig bildemontering genom att ge nytt liv till begagnade originalbildelar. Vi investerar i avancerade system för demontering och sortering för att garantera att varje del som säljs är av hög kvalitet och i utmärkt skick. Det innebär att vi fokuserar på återanvändning och återvinning av kontrollerade begagnade originalbildelar och att vi därmed bidrar till en mer hållbar och miljövänlig framtid. LKQ Atracco ingår i LKQ Corporation som är en ledande leverantör av bildelar och specialdetaljer för eftermarknaden. LKQ har sitt säte i Nordamerika och är verksam i 25 länder världen över. LKQ Atracco har en ledande position inom bildemonteringsbranschen i Sverige och Norge. LKQ Atracco omsätter ca 950 mkr och har drygt 450 anställda på orterna Borås, Stockholm, Västerås, Uppsala, Helsingborg, Örebro, Linköping, Växjö, Mönsterås, Hedemora, Norrköping, Kristianstad och Katrineholm samt Moss, Bergen och Agder i Norge. LKQ Atracco tillhandahåller nästa generations bildelar. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Ethan Arancibia på telefonnummer 070-840 69 73. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Innesäljare för mobiloperatör - Centrala Örebro
Uniqall AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du lära dig mer om försäljning och försäljningsteknik och utveckla dina tidigare erfarenheter? Eller vill du påbörja din första säljkarriär? Är du en målmedveten, driven och nyfiken person? - Bra ! Sök då jobbet som säljare hos oss på Uniqall! Vi lovar en givande, lärorik, rolig och utvecklande arbetsplats! Hos oss på Uniqall kommer du ingå i ett tätt samarbetande team där vi tillsammans strävar efter framgång och utveckling där du som anställd ska känna att du får ett erkännande för dina prestationer. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet inom försäljning, men det är mycket meriterande om du har jobbat inom TM eller försäljning inom mobiloperatörer tidigare. Vi lägger stor vikt på vem du är, dina personliga egenskaper och styrkor som vi sedan kan applicera in på din säljroll hos oss. Med rätt driv och engagemang anser vi kan man kan gå hur långt som helst inom försäljning! Vår vision är att du som anställd ska kunna utvecklas inom försäljning, försäljningsteknik och som person. Försäljning är den del av vår vardag och vi säljer in något varje dag, oavsett om det är en bra film , en ny bil, en ny TikTok trendande maträtt eller oss själva. Som specialister inom Telekom så arbetar vi med många stora varumärken inom respektive bransch så du kommer att känna till flera av de varumärken du ska presentera och sälja. Just nu söker vi fler medarbetare för två av de största bolagen inom mobiloperatörer, både för privat och företagskund. Operatören 3 samt operatören Telenor Hos oss på Uniqall får du alla de verktyg du behöver samt arbeta tillsammans stöttande och inspirerande ledare och kollegor. Vi finns i Centrala Örebro och i Centrala Karlskoga. Vi söker dig som ; - Vill kunna påverka din egen lön - Vill utvecklas inom sälj - Har ett driv och engagemang för jobbet du utför - Som tar eget ansvar med också blir en del av vårt team - Är en problemlösare och ser möjligheter - Pratar flytande Svenska i tal, skrift och hörförståelse - Meriterande om du har tidigare erfarenhet Vi erbjuder dig : - En rolig och trivsam arbetsplats med högt till tak - Garantilön och provision eller enbart provision, här finns det inga tak på dina möjligheter till provision och du får därför ett erkännande för dina prestationer. Du bestämmer hur mycket du vill tjäna genom tydliga målsättningar. - Gedigen utbildning inom produkt och sälj - Måndag- Fredag arbete dagtid 08:30 – 16:30 en omfattning på ca 80% , 100% omfattning finns om man behöver det. Vad händer efter jag har ansökt? Om vi väljer att gå vidare med din ansökan kommer rekrtyeringsansvarige ta kontakt via telefon för en kortare telefonintervju, tas du vidare därifrån är nästa steg en intervju på plats på vårt kontor med ansvarig. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag !

1 juli 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Vill du bygga kundportfölj och styra din lön? Vi söker Account Managers!

Vill du driva dina egna affärsprocesser, bygga din egen kundportfölj och påverka din framtida karriär? Vill du jobba med försäljning av annonsering inom employer branding eller consumer marketing? Då kan rollen som Account manager hos oss på Lifestyle Mediapartner vara nästa möjlighet för dig! 🌟Din roll hos oss Som Account Manager är du en nyckelperson i vår tillväxtresa, du är länken mellan våra kunders behov och våra innovativa lösningar. Du ansvarar för att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa kontakt med rätt beslutsfattare och guida dem hela vägen från första samtal till affär. Du bygger din egen kundstock och får därför även behålla och vårda dina kunder efter stängd affär. Du arbetar främst via telefon men även videomöten (Teams) och blir expert på att förstå potentiella företagskunders behov för att presentera lösningar som ger riktig effekt. Ditt uppdrag: 🔍 Prospektera potentiella kunder via olika kanaler och system. 📞 Aktivt kontakta och nå ut till beslutsfattare inom Sverige. 💡 Presentera och sälja våra digitala annonslösningar via telefon och Teams-möten. ✍️ Skicka offerter, förhandla och stänga affärer. 🤝 Bygga och vårda långsiktiga och lönsamma kundrelationer. 🙋‍♀️Vem är du? Vi söker hungriga och drivna Account Managers som vill bli grymma på försäljning, drivs av resultat och gillar att utmana sig själva. Du behöver inte ha erfarenhet, men rätt inställning är ett krav! Det viktigaste är att du vill utvecklas, växa och göra skillnad. Vi tror att du: Är social, tävlingsinriktad och målfokuserad Är uthållig, motiverad och självdisciplinerad Har ett affärstänk och gillar kundkontakt Är en kommunikativ stjärna som gillar att bygga långsiktiga relationer Är nyfiken, vill utvecklas och prestera Trivs i ett högt tempo och gillar att påverka din egen lön Vana av att arbeta med en dator och i Office-paketet 🎯Extra plus om du har: Erfarenhet av försäljning Idrottsbakgrund Tidigare jobbat med telefon som verktyg Ingen uppfyller allt – inte ens vi! Om du känner igen dig i delar av beskrivningen, vill vi gärna höra från dig. 💥Vad får du hos oss? 💰 Trygg garantimånadslön med provision utan tak 📚 Säljutbildning och daglig coachning – vi investerar i din utveckling 🏆 Tävlingar – vinn presentkort, tech-prylar, upplevelser, m.m. 🚀 Karriärmöjligheter – vi älskar att internrekrytera 🏅 En arbetsplats certifierad som Great Place to Work 💬 En kultur som genomsyras av utveckling, prestation och framåtanda! Vi firar prestationer, stöttar varandra och erbjuder konkreta möjligheter att växa. Både i kompetens och roll. 🏢Om oss – Lifestyle Mediapartner Vi är en nordisk mediekoncern som älskar innovation med hjärtat i digital annonsering. Sedan 2007 har vi hjälpt företag att nå sina målgrupper där det faktiskt spelar roll - på gym, universitet, butiker och i studentmiljöer - platser där människor tar beslut, skapar relationer och påverkas. Vår vision är att vara ledande inom digitala mediekanaler i Norden genom våra exklusiva skärmnätverk. Med våra digitala skärmnätverk skapar vi annonskampanjer som inte bara syns – utan engagerar och ger resultat. Våra kunder finns framför allt inom retail och studentkommunikation, och vi vet exakt hur vi ska hjälpa dem att nå fram! 📍 Huvudkontor i Eskilstuna 🌍 Kontor i Norrköping, Västerås och Helsingfors 👥 Närmare 70 drivna kollegor – och vi växer ständigt! 📅 Arbetstider: Mån-Tros 08.00-17.00, Fre 07.30-16.30 (Heltid) 💰 Lön: Garantimånadslön med provision utan tak. Anställningsform: 6 månader provanställning. Därefter tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. 📩 Redo att kliva in i en roll med riktig påverkan? Sök redan idag – vi intervjuar löpande. Eller tipsa en vän!

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vill du bygga kundportfölj och styra din lön? Vi söker Account Managers!

Vill du driva dina egna affärsprocesser, bygga din egen kundportfölj och påverka din framtida karriär? Vill du jobba med försäljning av annonsering inom employer branding eller consumer marketing? Då kan rollen som Account manager hos oss på Lifestyle Mediapartner vara nästa möjlighet för dig! 🌟Din roll hos oss Som Account Manager är du en nyckelperson i vår tillväxtresa, du är länken mellan våra kunders behov och våra innovativa lösningar. Du ansvarar för att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa kontakt med rätt beslutsfattare och guida dem hela vägen från första samtal till affär. Du bygger din egen kundstock och får därför även behålla och vårda dina kunder efter stängd affär. Du arbetar främst via telefon men även videomöten (Teams) och blir expert på att förstå potentiella företagskunders behov för att presentera lösningar som ger riktig effekt. Ditt uppdrag: 🔍 Prospektera potentiella kunder via olika kanaler och system. 📞 Aktivt kontakta och nå ut till beslutsfattare inom Sverige. 💡 Presentera och sälja våra digitala annonslösningar via telefon och Teams-möten. ✍️ Skicka offerter, förhandla och stänga affärer. 🤝 Bygga och vårda långsiktiga och lönsamma kundrelationer. 🙋‍♀️Vem är du? Vi söker hungriga och drivna Account Managers som vill bli grymma på försäljning, drivs av resultat och gillar att utmana sig själva. Du behöver inte ha erfarenhet, men rätt inställning är ett krav! Det viktigaste är att du vill utvecklas, växa och göra skillnad. Vi tror att du: Är social, tävlingsinriktad och målfokuserad Är uthållig, motiverad och självdisciplinerad Har ett affärstänk och gillar kundkontakt Är en kommunikativ stjärna som gillar att bygga långsiktiga relationer Är nyfiken, vill utvecklas och prestera Trivs i ett högt tempo och gillar att påverka din egen lön Vana av att arbeta med en dator och i Office-paketet 🎯Extra plus om du har: Erfarenhet av försäljning Idrottsbakgrund Tidigare jobbat med telefon som verktyg Ingen uppfyller allt – inte ens vi! Om du känner igen dig i delar av beskrivningen, vill vi gärna höra från dig. 💥Vad får du hos oss? 💰 Trygg garantimånadslön med provision utan tak 📚 Säljutbildning och daglig coachning – vi investerar i din utveckling 🏆 Tävlingar – vinn presentkort, tech-prylar, upplevelser, m.m. 🚀 Karriärmöjligheter – vi älskar att internrekrytera 🏅 En arbetsplats certifierad som Great Place to Work 💬 En kultur som genomsyras av utveckling, prestation och framåtanda! Vi firar prestationer, stöttar varandra och erbjuder konkreta möjligheter att växa. Både i kompetens och roll. 🏢Om oss – Lifestyle Mediapartner Vi är en nordisk mediekoncern som älskar innovation med hjärtat i digital annonsering. Sedan 2007 har vi hjälpt företag att nå sina målgrupper där det faktiskt spelar roll - på gym, universitet, butiker och i studentmiljöer - platser där människor tar beslut, skapar relationer och påverkas. Vår vision är att vara ledande inom digitala mediekanaler i Norden genom våra exklusiva skärmnätverk. Med våra digitala skärmnätverk skapar vi annonskampanjer som inte bara syns – utan engagerar och ger resultat. Våra kunder finns framför allt inom retail och studentkommunikation, och vi vet exakt hur vi ska hjälpa dem att nå fram! 📍 Huvudkontor i Eskilstuna 🌍 Kontor i Norrköping, Västerås och Helsingfors 👥 Närmare 70 drivna kollegor – och vi växer ständigt! 📅 Arbetstider: Mån-Tros 08.00-17.00, Fre 07.30-16.30 (Heltid) 💰 Lön: Garantimånadslön med provision utan tak. Anställningsform: 6 månader provanställning. Därefter tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. 📩 Redo att kliva in i en roll med riktig påverkan? Sök redan idag – vi intervjuar löpande. Eller tipsa en vän!

1 juli 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sourcing & Procurement Manager
Micvac AB
Inköpare och upphandlare

Micvac is a technology pioneer with a focus on providing integrated equipment and packaging solutions for producing delicious ready-to-eat meals. This system based technology was invented and patented by us, and delivers superior benefits across the value chain from producers, to retailers, and consumers. We are solidly established in the Nordics and have made solid progress on international expansion. Bringing innovative technology to the market requires an innovative approach in itself. We are changing the way food is produced: more sustainable, more cost effective, and eliminating the bad stuff and overprocessing that is too often used in food production. In the next stage of our growth journey we are looking for a Sourcing & Procurement Manager who will drive professionalization and value creation as we scale our business. You will elevate our management of suppliers to a completely different level, and build an agile and best-in-class sourcing approach encompassing all aspects of our business. Key Responsibilities: Machinery Components & Technical Sourcing Source and purchase machinery components, spare parts, and services Act as a main point of contact to suppliers of mechanical, electrical, and automation components Negotiate prices, delivery terms, and payment conditions with suppliers Manage procurement documentation and track deliveries Collaborate with Project Engineers to understand bill of materials (BOM) and technical requirements Packaging Materials Multi-Sourcing Multi-source and purchase packaging materials (films, trays, special materials) used by customers of Micvac. Build and manage relationships with existing and new packaging material suppliers Stay up to date with market trends, new packaging materials, and regulatory requirements Ensure packaging materials meet quality standards and sustainability goals This is the qualifications we are looking for: Proven experience in technical sourcing or procurement, ideally in a machinery production or industrial manufacturing environment Experience in managing multiple suppliers and building more resilient supply chains Experience working with international suppliers Experience sourcing packaging materials (plastics, films, related supplies) is a strong advantage Solid understanding of supplier negotiation, contract management, and cost optimization Analytical mindset with attention to cost, quality, and delivery reliability Strong organizational and project management skills Comfortable working cross-functionally with engineering, production, and finance teams Familiarity with ERP systems and procurement software Knowledge of sustainability trends in packaging sourcing is a plus

1 juli 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
DVH-fältsäljare i Stockholm med omnejd (visstid)
Impact Food AB
Företagssäljare

Brinner du för fältsälj inom DVH? Vill du driva försäljningen för ett nytänkande bolag med marknadsledande produkter? Då är det dig vi söker! Med ett skarpt sinne för affärer och en brinnande motivation söker vi dig som vill vinna slaget i dagligvaruhandeln (DVH) tillsammans med oss. Du får utvecklas snabbt nära vår försäljningschef med nyckelansvar från dag ett. I tjänsten får du mandat att ta en redan stark portfölj till nya höjder och samtidigt sätta nya produkter på marknaden. Du kommer vara den avgörande faktorn för vår gemensamma framgång, inte minst i butik! Vilka är vi? Ta chansen att jobba för det ledande varumärket inom tofu och tempeh, samt en ledande leverantör inom kategorin kylt vegetariskt totalt! Sedan vårt inträde i dagligvaruhandeln (DVH) hösten 2017 har vi vuxit med raketfart, med listning hos 1500+ matbutiker runtom i landet och egen produktion i Vallentuna/Stockholm. Du blir en del av ett ambitiöst team som stöttar och lyfter varandra, på ett snabbväxande bolag med god lönsamhet. På vår resa har vi vunnit priser som DI Mästergasell och DI Gasell 2019-2022 för vår snabba och lönsamma tillväxt, och för rätt kandidat är detta en spännande möjlighet att ta försäljningen till nya höjder. Om rollen: Från dag ett får du en avgörande roll i att fortsätta stärka Yipin’s position inom DVH, genom ökad distribution, synlighet och försäljning i nya såväl som befintliga kategorier. I din roll verkar du för utveckla och optimera butikernas försäljning samt skapa gemensam tillväxt inom kategorin. Du kommer även få jobba med annat varumärke inom samma bolag. Du får bland annat: Ansvara för butiksbearbetningen för ökad distribution och försäljning, t.ex sälja in nyheter, driva kampanjer i butik samt säkerställa att produkterna får bra tillgänglighet och synlighet i hyllan etc. Ansvara för ditt distrikts lönsamhet och utveckling utifrån budget, marknadsaktiveringar och konkurrenskraftiga kundrelationer Förmedla insikter från butik och inköpare till resten av teamet för pricksäkra insatser Samarbeta nära försäljningschef, VD och marknadschef Erfarenheter och kompetenser: Tidigare erfarenhet av fältsälj inom daglivvaruhandeln (DVH) är starkt meriterande B-körkort Tidigare butikserfarenhet är starkt meriterande Tidigare erfarenhet från startup(s) eller snabbväxande bolag är meriterande Vem vi söker: Du värdesätter och har stor respekt för ditt och bolagets varumärke, hos kund och övriga i branschen Du är självgående, målmedveten och lösningsorienterad Samtidigt en lagspelare som drivs av att nå gemensamma mål, där du är lika stolt över dina egna såväl som kollegornas framgångar Du är prestigelös och hungrig efter ny kunskap och nya perspektiv, från andra såväl som dig själv Du är trygg i att utmana bolaget samt ställa krav på dig själv och andra – för en positiv utveckling av Yipin och dig själv Vad vi erbjuder: En personlig och utvecklande resa för ett stärkt CV Ett starkt team som peppar och backar upp dig i alla väder En lyhördhet för personlig utveckling Tjänstebil och övrig utrustning Ett distrikt att driva försäljning och lönsamhet inom, som “ditt eget bolag” kopplat till övriga organisationen Var: Försäljningsregionen är Stockholm med omnejd (kan även innefatta resor inom Mälardalen). Visstidsanställning: Start 2025 september till 2026 maj (9 månader). Förlängning efter det kan vara möjligt beroende på prestation. Ansök senast 2025-08-31. Vi rekryterar löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025