Sommarjobb som Merchandiser - Varberg & Falkenberg
Srb Gruppen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, t.ex. konfektyr (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta under sommaren veckorna 32, 33 och 34. Tjänsten är på ca 8h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (krav) eftersom du kan komma att besöka butiker i både Varberg och Falkenberg Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

2 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Personbilssäljare
Hedin Mobility Group AB (publ)
Butikssäljare, fackhandel

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Carstore består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Kungens Kurva. Som en del av Hedin Mobility Group är vi experter på begagnade bilar och erbjuder ett brett urval för alla behov. Hos oss är sätter vi kunden i fokus - för att det som är bra för våra kunder är det som driver vår framgång.  Arbetsuppgifter Som Personbilssäljare ansvarar du för att genomföra bilaffärer på en hög nivå inom begagnatsegmentet. I rollen guidar du kunder genom vårt breda sortiment, arrangerar provkörningar och ger professionell rådgivning kring tillbehör och finansieringslösningar. Du arbetar aktivt för att nå försäljningsmål och ständigt identifiera nya affärsmöjligheter på begagnatmarknaden. Rollen innefattar även att välkomna och bemöta kunder med ett professionellt och positivt förhållningssätt, samtidigt som du bygger och stärker affärskontakter för att säkerställa hög kundnöjdhet. Fokus ligger på att skapa långsiktiga relationer och leverera en förstklassig upplevelse. Du rapporterar direkt till Platschef/Försäljningschef och blir en viktig del av vårt säljteam. Vem är du? Vi ser att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar i en dynamisk miljö där samarbete är avgörande för framgång. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning Förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete i ett högt tempo Goda kunskaper i Svenska och Engelska, i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av bilbranschen och specifikt begagnade bilar ser vi som ett stort plus. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se eller www.carstore.eu.

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Sommarjobb som Merchandiser - Varberg & Falkenberg
Srb Gruppen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, t.ex. konfektyr (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta under sommaren veckorna 32, 33 och 34. Tjänsten är på ca 8h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (krav) eftersom du kan komma att besöka butiker i både Varberg och Falkenberg Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

2 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Säljare till Serwent
The Place AB
Företagssäljare

Nu söker vi en resultatdriven och hungrig säljare till Serwent - ledande aktör inom kritisk VA-infrastruktur. Om du vill vara en del av ett engagerat team och arbeta i en snabbfotad och entreprenörsdriven miljö på ett bolag i positiv tillväxt - läs vidare! Vi söker en resultatorienterad säljare som kommer att bearbeta befintliga och nya kunder, både inom och utanför regionen. Tjänsten erbjuder flexibilitet med placering i Stockholm, men försäljning sker över hela landet. Hos Serwent får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och entreprenörsdriven miljö, där du har chans att direkt påverka företagets tillväxt och framgång. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Bygga och vårda kundrelationer - Driva försäljning: Du ansvarar för att skapa och upprätthålla både nya och långsiktiga kundrelationer. Administrativt ansvar: Du hanterar och uppdaterar avtal i CRM-systemet Rekyl samt arbetar med Excel för att säkerställa korrekt uppföljning. Marknadsföring och varumärkeskännedom: Du bidrar till att öka Serwents synlighet genom att delta på mässor, nätverka och skapa engagemang kring vårt varumärke. Kundträffar och evenemang: Du initierar och leder kundmöten och evenemang, samt håller presentationer för att stärka relationerna. Kampanjer och marknadsstrategi: Du genomför försäljningskampanjer och deltar aktivt i framtagandet av marknadsplaner och budgetar. Utveckling av försäljningsorganisationen: Du är en aktiv del i arbetet med att vidareutveckla och optimera försäljningsstruktur och processer. Mer om dig och vad vi söker Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en driven och engagerad person! Vi tror att du har 1-4 års erfarenhet av försäljning, med fördel av B2B-försäljning. Det är meriterande men inte ett krav, om du har erfarenhet från bygg- eller VA-branschen, eller något liknande område, vilket ger dig en bra förståelse för projekt inom dessa områden. Det viktigaste för oss är att du är van vid att skapa relationer, bygga förtroende och arbeta strukturerat. Som person är du kommunikativ, driven och gillar att nätverka. Du har ett stort intresse för både människor och affärer, är självgående och har en stark vilja att nå resultat. Du trivs i en snabb och dynamisk miljö där du får ta egna initiativ och tänka långsiktigt för att bygga starka kundrelationer. För oss är det framför allt din potential och personliga egenskaper som avgör om du kommer att trivas och lyckas i rollen. Kvalifikationer 1-4 års erfarenhet av försäljning där du jobbat utifrån mål och budget Tidigare erfarenhet från bygg, VA-branschen eller motsvarande och god förståelse för hur projekt inom branschen går till Flytande svenska i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft Office och CRM-system. B-Körkort Vad erbjuder Serwent dig  En stimulerande arbetsmiljö där entreprenörsandan genomsyrar allt de gör En unik chans att vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt och framgång Vidareutveckling i form av interna och externa utbildningar En stor variation i kunduppdrag och projekt Kul tillsammans! Frukostar, sommar- och julfester En trygg anställning med kollektivavtalad pension, försäkringar och semester Friskvårdsbidrag och olika hälsoaktiviteter Fast lön med provision Förmånsbil Omfattning och placering Detta är en direktrekrytering till Serwent, med 6 mån provanställning. Tjänsten är på heltid. Du kommer att utgå från kontoret i Rotebro, resor förekommer. Start så snart som möjligt! Alkohol- och drogtester genomförs vid nyanställning. Om Serwent Serwent har lång erfarenhet inom branschen och har varit verksamma sedan 1996. Under dessa år har vi byggt upp ett brett utbud av tjänster, med huvudfokus på vatten- och avloppslösningar. Serwent samlar åtta framstående företag under en enhetlig plattform och befäster därmed sin position som den näst största aktören inom sektorn för underhåll av underjordisk infrastruktur i Skandinavien. Företaget omsätter cirka 350 MSEK och har ett engagerat team på ca 180 medarbetare som är baserade i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Västerås och Gävle. Vi befinner oss i en mycket positiv utveckling och har en stor efterfrågan på våra tjänster. Vi har nu ett behov av fler kvalificerade medarbetare som vill vara med i vår tillväxtresa och utveckla oss vidare som bolag. Serwent - ledande inom vatten- och avloppsindustri The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Teknisk Säljare | Jirotex | Sandared
Experis AB
Företagssäljare

Vill du arbeta med försäljning i ett företag som kombinerar innovation, kvalitet och kundanpassning inom avancerad teknik? Jirotex söker nu en driven och relationsskapande teknisk säljare som vill vara med och vidareutveckla affären tillsammans med Jirotex engagerade team. Om tjänsten Som teknisk säljare hos Jirotex får du en nyckelroll i att driva försäljningen mot både nya och befintliga kunder, främst inom tillverkande industrin. Du arbetar med hela försäljningsprocessen, från behovsanalys och lösningsförslag till förhandling och avslut. Rollen innebär nära samarbete med både kunder och företagets produktions- och utvecklingsteam. Du ansvarar för att identifiera affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och sälja skräddarsydda lösningar i en tekniskt avancerad miljö. Resor inom Sverige och ibland internationellt förekommer i tjänsten. I rollen kommer du även att vara delaktig i arbetet med att stärka Jirotex varumärke genom närvaro i relevanta sociala mediekanaler och genom att representera företaget på branschmässor och kundevent. Du rapporterar direkt till VD. Din profil Vi söker dig som är en kommunikativ och lyhörd person med ett genuint intresse för att förstå kundens behov. Du har en stark förmåga att bygga långsiktiga relationer och skapa förtroende, både internt inom organisationen och externt med kunder. Du arbetar självständigt, tar ansvar för dina resultat och drivs av att nå uppsatta mål. Som person är du engagerad och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och människor. Din kombination av affärsmässighet och personligt engagemang gör dig till en förtroendeskapande rådgivare i kunddialogen. Vi ser gärna att du: * Har dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, med fördel inom tillverkningsindustrin * Är van vid att arbeta med försäljning i en i en digitalt affärsdriven miljö * Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska * Har B-körkort samt möjlighet att resa i tjänsten * God datorvana inom Microsoft Office och olika digitala sociala plattformar * Har gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning. Eftergymnasial utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar Jirotex med Jefferson Wells och du blir anställd direkt hos Jirotex. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Eva Ekdahl på [email protected] eller Sara Takahashi på [email protected]. Intervjuer sker från och med vecka 32. Om Jirotex Jirotex Furudahlsgruppen AB är ett svenskt företag baserat i Sandared, utanför Borås med 15 anställda. Jirotex är ett entreprenörsdrivet bolag som specialiserar sig på laminering av olika mjuka material. Bland kunderna finns till exempel möbel, - fordons- och rymdindustrin på en global marknad. Med över 50 års kunnande och tradition av högteknologisk och kundnära utveckling av olika material och lösningar satsar nu Jirotex på att utveckla sin affär genom att anställa en teknisk säljare. Läs mer på https://jirotex.se/ Vill du bli en del av ett företag där innovation och kvalitet står i centrum? Välkommen din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Teknisk Säljare till innovativt industriföretag

För vår kunds räkning i Västerås söker vi nu en duktig Teknisk Säljare. Är du en relationsbyggande person med teknisk förståelse och ett öga för affärer? Vill du vara med och utveckla försäljningen hos ett företag som ligger i framkant inom hållbara bygglösningar? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om rollen Som Teknisk Säljare blir du en viktig del av företagets fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att driva och utveckla försäljningen av prefabricerade byggkomponenter till både nya och befintliga kunder. Ditt fokus ligger på att skapa långsiktiga kundrelationer genom att förstå kundernas behov och kunna erbjuda tekniskt välgrundade lösningar. Du arbetar nära både produktion och projektledning och blir en viktig länk mellan kundernas önskemål och företagets tekniska kapacitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Identifiera nya affärsmöjligheter och utveckla befintliga kundrelationer Ansvara för offertarbete, tekniska lösningsförslag och avtalsförhandlingar Fungera som teknisk rådgivare och kravställare i säljprocessen Samarbeta med interna funktioner som konstruktion, produktion och projektledning Aktivt bidra till företagets strategiska utveckling inom försäljning Vi söker dig som har: Erfarenhet av teknisk försäljning, gärna inom bygg, industri eller tillverkning God teknisk förståelse, t.ex. inom byggteknik, konstruktion eller liknande Stark kommunikativ förmåga och ett affärsmässigt driv Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift B-körkort Vi tror att du är: En självgående och lösningsorienterad person som trivs i en roll med mycket kundkontakt och frihet under ansvar. Du är nyfiken, strukturerad och trivs med att jobba både strategiskt och operativt. Ansökan: Tjänsten innebär en heltidsanställning med en inledande provanställning. Vi önskar att rätt person börjar så snart som möjligt och enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare, Tim Nilsson. Välkommen med din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
UTESÄLJARE Mälardalen - GARO
FSK Group AB
Företagssäljare

GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. Vill du vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest innovativa elteknikföretag? GARO söker nu en utåtriktad och engagerad Utesäljare som vill vara med och stärka vår närvaro hos elgrossister och installatörer i Mälardalsregionen. Det här är en roll för dig som gillar att bygga relationer, visa upp produkter och skapa synlighet – både i butik och ute på fältet. Din roll Som Utesäljare hos GARO är du en viktig länk mellan våra produkter och våra kunder. Du besöker elgrossister och deras butiker, demonstrerar vårt breda sortiment och ser till att GARO syns – både på hyllan och i samtalet. Du arbetar aktivt med att bygga relationer med butikspersonal och installatörer, och du är med och säkerställer att våra produkter får rätt plats i både fysiska och digitala butiker. Du representerar hela vårt erbjudande inom GARO Electrification och GARO E-mobility, och du samarbetar tätt med våra försäljningsansvariga, kollegor inom Area Sales och vår sales support. Du utgår från hemmet och rör dig i regionen kring Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västerås, Eskilstuna och Örebro. Vem är du? Du är en social, serviceinriktad och målinriktad person som trivs med att möta människor och skapa förtroende. Du har erfarenhet av att presentera produkter inför grupper, och du har lätt för att kommunicera både muntligt och visuellt. Du har slutfört gymnasiet, är van att samarbeta och har ett intresse för teknik och försäljning. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, har B-körkort och är bekväm med att resa i tjänsten. Har du tidigare arbetat i butik, med försäljning eller i en liknande roll är det meriterande – men viktigast är att du är nyfiken, driven och vill lära dig. Vi erbjuder • En varierad och social roll med stort eget ansvar • Möjlighet att representera ett starkt varumärke i en framtidsbransch • Ett företag i förändring med tydlig strategi och stort fokus på samarbete • En hållbar arbetsmiljö där människan står i centrum • Förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och frihet att styra din vardag Välkommen till GARO – tillsammans elektrifierar vi framtiden GARO utvecklar och levererar smarta, hållbara lösningar för elinstallation och elbilsladdning. Vi står mitt i en spännande förändringsresa där vi bygger framtidens Team GARO – med större delaktighet, tydliga mål och fokus på att ta fram det bästa i varje medarbetare. Vill du vara med? LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK Group. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
AREA SALES MANAGER SYD - GARO
FSK Group AB
Företagssäljare

GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. VILL DU VARA MED OCH DRIVA FÖRSÄLJNINGEN I EN FRAMTIDSBRANSCH? GARO söker en Area Sales Manager till södra Sverige. GARO är en innovativ aktör inom elinstallationsmaterial och elbilsladdning. Vi utvecklar och levererar hållbara lösningar för framtidens elektrifiering. Nu söker vi en relationsskapande och affärsorienterad Area Sales Manager som vill vara med och stärka vår närvaro i Halland, Blekinge och Skåne. Har du ett tekniskt intresse, gillar att möta människor och vill arbeta i ett företag i stark utveckling? Då kan detta vara rätt roll för dig! OM TJÄNSTEN I rollen som Area Sales Manager hos GARO Electrification ansvarar du för försäljningen av våra installationsprodukter och projektaffärer i södra Sverige. Du utgår från hemmet och arbetar självständigt med att planera och genomföra kundbesök, både hos installatörer och slutkunder. Resor inom regionen är en naturlig del av arbetet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Genomföra kundbesök och produktpresentationer hos installatörer och industrikunder. • Identifiera behov och föreslå tekniska lösningar för eldistribution. • Driva försäljning via personliga möten, telefon och digitala kanaler. • Samarbeta nära med kollegor inom försäljning och support. DIN BAKGRUND Vi söker dig som har erfarenhet av extern försäljning, där du har arbetat både med att utveckla befintliga kundrelationer och skapa nya affärer. Du har minst gymnasieutbildning och är van vid att arbeta i roller där kommunikation och samarbete är centrala. Du har möjlighet att resa inom regionen, inklusive övernattningar, och innehar B-körkort. Du är bekväm med IT och har goda kunskaper i både svenska och engelska. Det är meriterande om du har en bakgrund inom el, exempelvis som elektriker, eller erfarenhet av försäljning av installationsprodukter. Kunskap om upphandlingar, anbudsförfaranden och försäljning via grossister är också ett plus. Har du dessutom vana av att hålla presentationer inför grupper ser vi det som en stor fördel. Du är en positiv och engagerad person som trivs i mötet med människor. Du har ett professionellt och lyhört bemötande, är kundfokuserad och delar gärna med dig av din kunskap. Du är självgående, målinriktad och har lätt för att ta till dig ny information. VARFÖR VÄLJA GARO? Hos GARO får du arbeta i ett företag som befinner sig i en spännande utvecklingsfas, med ett nytt ledarskap som satsar på tydlighet, delaktighet och samarbete. Vi erbjuder en arbetsmiljö där människan står i centrum och där du får möjlighet att påverka både din egen vardag och företagets framtid. Du får tillgång till förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och stor frihet att planera din arbetstid. LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK People. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
AREA SALES MANAGER MELLANSVERIGE - GARO
FSK Group AB
Företagssäljare

GARO är ett företag, som under eget varumärke, utvecklar och tillverkar innovativa produkter och system inom elinstallation och elbilsladdning. Med fokus på användarvänlighet, hållbarhet och design tar GARO ett tydligt helhetsansvar. Koncernen har ca 430 anställda med operativ verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Irland, Polen, Storbritannien och Tyskland. Försäljningen är fördelad på affärsområdena GARO Electrification och GARO E-mobility. Huvudkontoret ligger i svenska Gnosjö. Produktionsenheter finns i Sverige och Polen. GARO är noterad på Nasdaq Stockholm OMX, Small Cap. Affärsidén är att ”med fokus på innovation, hållbarhet och design utvecklar GARO lönsamma helhetslösningar”. ÄR DU REDO ATT DRIVA FÖRSÄLJNING OCH BYGGA RELATIONER I ETT EXPANSIVT FÖRETAG? GARO söker en Area Sales Manager till Mellansverige GARO är en ledande aktör inom elinstallationsmaterial och elbilsladdning. Vi utvecklar och tillhandahåller hållbara lösningar för framtidens elektrifiering. Nu söker vi en engagerad och affärsdriven Area Sales Manager som vill vara med och utveckla försäljningen av våra installationsprodukter och projektaffärer i Mellansverige. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett företag i förändring? Då kan det vara dig vi söker! ROLLEN Som Area Sales Manager hos GARO Electrification får du ett självständigt och varierat arbete där du ansvarar för försäljning inom installation och projekt i Mellansverige – från Östergötland till Dalarna, Stockholmstrakten och Örebro. Du utgår från hemmet och reser regelbundet inom regionen för att möta kunder, installatörer och samarbetspartners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Besök hos installatörer och industrikunder för produktpresentationer och teknisk rådgivning. • Försäljning via personliga möten, telefon och digitala kanaler. • Utveckling av projektaffärer och behovsanalys för optimal eldistribution. • Samarbete med kollegor inom Area Sales samt Sales Support. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av extern försäljning, där du både har arbetat med att vårda befintliga kundrelationer och driva nykundsbearbetning. Du har slutfört gymnasieutbildning och har tidigare haft en roll där kommunikation och samarbete varit centrala delar. Du behöver också ha möjlighet att resa inom regionen, inklusive övernattningar, samt ha B-körkort. Det är viktigt att du har god IT-vana och känner dig bekväm med både svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom en bakgrund inom el, exempelvis som elektriker, erfarenhet av försäljning av installationsprodukter, kunskap om upphandlingar och förhandlingar, eller förståelse för försäljning via grossister – då ser vi det som meriterande. Det är också en fördel om du har vana av att presentera produkter inför grupper. Du är en utåtriktad och målinriktad person med starkt kundfokus. Du har ett lyhört och representativt bemötande, är service-minded och delar gärna med dig av din kunskap. Du har lätt för att lära och trivs i en roll där du får vara både rådgivare och relationsbyggare. VARFÖR GARO? GARO står mitt i en spännande förändringsfas med ett nytt ledarskap som fokuserar på delaktighet, samverkan och tydliga strategier. Du får arbeta i en organisation där människan står i centrum och där arbetsmiljön är hållbar och inkluderande. Vi erbjuder förmånsbil, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och stor frihet att planera din tid. Du får också möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i ett företag som satsar på innovation, hållbarhet och mångfald. LÅTER DET INTRESSANT? Skicka in din ansökan via www.fskpeople.se – vi arbetar med löpande urval. I denna rekrytering samarbetar GARO med FSK People. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta P-A Karlsson - [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
CRO Analyst/Content Specialist To Samsung
MultiMind Bemanning AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are currently looking for an CRO Analyst/Content Specialist to an exciting opportunity with our client Samsung! This is a consultancy opportunity starting as soon as possible and the assignment is until further notice. About the company: Help Us Create What Can´t Be Done Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today´s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company´s survival. As we have done for 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. Purpose of the role: We´re looking for a hands-on CRO (Conversion Rate Optimization) & Content Specialist to join our team and play a key role in optimizing our eStore´s conversion rates and user experience. You will be a part of the Marcom & CX team, involved in projects and improvements where specific skills and recommendations are needed. Working closely with site owner, marketing, UX, and data analytics, diving into analytics dashboards, run A/B tests, and refine on-page content to boost engagement and sales. Job Scope & Key Deliverables: • End-to-End CRO Accountability: Own conversion rate optimization strategy together with other CX Team members, analysing customer behaviour and implementing data-driven improvements across the eStore. • Experience & Content Optimization: Continuously refine key flows, A/B test layouts, and optimize on-page content to improve engagement and conversion. • Data-Driven Decision Making: Use analytics tools to monitor performance, identify bottlenecks, and implement data-backed improvements. • Traffic & Funnel Optimization: Ensure alignment between traffic sources and landing page experiences to maximize conversion rates. • Performance Monitoring & Insights: Track key CRO metrics, including bounce rate, time on page, exit rates, and conversion paths. • Stakeholder Engagement: Communicate test results, insights, and recommendations to leadership and cross-functional teams. • Collaboration: Collaborate with European Office representatives - CRO consultants, analysts, and content specialists to drive initiatives and align on goals, timelines, and success metrics. Role Tasks: • Daily Performance Monitoring: Review eStore analytics dashboards, track traffic trends, and analyze conversion funnels. • A/B Testing & Experimentation: Develop A/B and conduct tests to optimize product pages, category layouts, and checkout flows. • Content & Visual Merchandising: Update and test banners, product highlights, and promotional elements to ensure maximum engagement and click-through rates. • Collaboration & Communication: Work closely with site owners Marketing, UX, and Data Analytics teams to align on optimization strategies. • Reporting & Insights: Provide weekly/monthly reports on key CRO metrics, highlighting wins and areas for further testing. What makes this role interesting for a candidate? • This role is perfect for someone who loves getting into the details, testing new ideas, and collaborating with a team to drive data-backed improvements. • If you´re analytical, creative, and eager to make an impact, we´d love to hear from you! Main competence: • Analysing and Interpreting - Shows evidence of clear analytical thinking. Gets to the heart of complex problems and issues. Applies own expertise effectively. Quickly learns new technology. Communicates well in writing. • Organising and Executing - Plans ahead and works in a systematic and organised way. Follows directions and procedures. Focuses on customer satisfaction and delivers a quality service or product to the agreed standards. • Supporting and Co-operating - Supports others and shows respect and positive regard for them in social situations. Puts people first, working effectively with individuals and teams, clients and staff. Behaves consistently with clear personal values that complement those of the organization. Most relevant qualifications, education and training: • Degree in Business, Data Analytics, or related field • Experience in e-commerce, CRO, A/B testing, and UX optimization • Strong understanding of site navigation, checkout flows, and purchase behavior. • Hands-on experience with A/B testing and analytics tools. • Familiarity with customer journey mapping and conversion funnel analysis. Most relevant previous work experience: • Comfortable with content management systems, analytics tools, and an ability to interpret data into clear next steps. • Experience working with Jira, Adobe Target, Adobe Analytics, Content Square, Figma. • Strong multitasking skills with experience managing CRO initiatives. • Ability to communicate test results and insights to cross-functional teams. • Analytical thinker with a passion for experimentation and continuous improvement. • Skilled at identifying and solving conversion bottlenecks. Customer-focused and data-driven, with a strong drive to achieve results and exceed targets. • Experience in preparing decision support materials for A/B test approval, ensuring alignment with objectives and guidelines to drive data-driven decision-making. Required language skills: • Fluency in English & Swedish Required travel days per year: • 10 days, to Poland Sounds interesting? If you are up for the challenge and reckon that this position fits your profile, we would like to hear from you. Apply today, as we are reviewing applications ongoingly and the position might be filled before the application deadline.

2 juli 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025