Mötesbokare i centrala Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på[email protected].

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Junior lånehandläggare till Reducero Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Du är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Vad vi erbjuder dig Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap Kunna påverka och bidra med idéer Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Centralt beläget kontor i Örebro Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Deltidsjobb - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

24 januari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Product Marketing Lead
Xensam AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Xensam: SAM DisruptersXensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today. We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count. About the roleAre you a master storyteller who can transform complex technology into compelling customer value? As the guardian of our product positioning, you'll shape how we communicate the value of our fast-growing Software Asset Management platform to the world. As our Product Marketing Lead at Xensam, you'll be the storyteller who bridges our R&D innovations with customer needs. Working within our dynamic marketing team and reporting to the CMO, you'll own our product narrative across all channels. Responsibilities Guard our product positioning to ensure consistent product messaging in collaboration with R&D and marketing teams. Craft compelling content that transforms technical features into business value. Drive product launch campaigns and regular release communications across multiple channels. Design lifecycle marketing messages within product notifications and communications. Conduct market research and customer interviews to shape our narrative. Transform technical documentation into customer-friendly communications. Co-create brand awareness campaigns for product positioning. Qualifications 2-3 years of product marketing experience, ideally in B2B SaaS. Bachelor in marketing, business or tech, with additional education (course, certification, or diploma) in writing. Exceptional writing skills in English with the ability to simplify complex technical concepts. Strong analytical capabilities for market and customer insights. Proactive approach and structured working style. Excellence in cross-functional collaboration and stakeholder management. Bonus points if you have Technical writing background. Confidence in front of the camera for video content. Presentation and webinar experience. Previous experience in Software or SaaS Asset Management. What you get A dynamic position embracing "freedom under responsibility". Three days in-office (with remote work on Mondays and Fridays). Free access to beverages, snacks, gym facilities, on-site massage, shuffleboard, and other games. If sales targets are met, all employees enjoy an annual destination trip. Join an ambitious and diverse team, and work with cutting-edge technology in the fastest-growing SAM software on the market. An opportunity to shape your career growth while contributing to the company’s success. At Xensam, our core values define our culture: Rebellious: We encourage a spirit of freedom and initiative within responsibility. Humane: We foster a caring, inclusive environment that values diversity and respects individuality. Harmonious: We promote work-life balance, creating a pleasant, supportive workplace. Ready to own our product story? Apply now with your resume and a writing sample that showcases your ability to transform technical concepts into compelling narratives. As part of our recruitment process, we conduct background checks on final candidates to fulfill our commitments to customers and ensure a safe work environment.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Bli mäklare i Uppsala/Knivsta via uppdragsutbildning, start september 2025!

UPPDRAGSUTBILDNING:Nu öppnar ansökningsperioden för Svensk Fastighetsförmedlings uppdragsutbildning via Gävle Högskola höstterminen 2025. Vi erbjuder dig chansen att förverkliga din dröm om att bli Fastighetsmäklare genom 21 intensiva, berikande och minnesvärda månader. Parallellt med utbildningen genomför du praktik i vår bobutik i Uppsala. Efter utbildningen kommer du att arbeta i Knivsta eller Uppsala som fastighetsmäklare med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Utbildningen omfattar heltidsstudier om 120 poäng (fördelat på 21 månader) vid Gävle Högskola. Den ger de teoretiska kunskaper som gör att du efter examen kan ansöka hos FMI för registrering som fastighetsmäklare. Undervisningen följer ordinarie terminstider. Utbildningen är distansbaserad med inspelade föreläsningar och regelbundna Zoom-seminarier. Salstentamen äger rum på Gävle högskola, men det finns möjlighet att ansöka om att skriva tentamen närmare ens hemort.VEM SÖKER VI?Vi letar efter en passionerad individ som trivs i en dynamisk miljö och är redo att anta utmaningen som fastighetsmäklare. Du bör vara en relationsbyggare med förmåga att skapa och vårda kundkontakter. Rollen som mäklare är både givande och krävande och kräver ett stort ansvar och flexibilitet. Vi letar efter en lagspelare som är driven att prestera och samtidigt är en positiv kollega som strävar efter gemensam framgång. För att lyckas i rollen ser vi att du: Bor i Uppsala eller Knivsta med omnejd Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning Fem års arbetslivserfarenhet Flytande i svenska, både i tal och skrift Har B-körkort eller planerar att ta det innan utbildningen slutförts. Du är en organiserad person som trivs med strukturerat arbete inom givna ramar. Lösningar är din passion och du trivs med att bygga långsiktiga relationer med kunder, partners och kollegor. Som lagspelare har du förmågan att utföra arbetsuppgifter självständigt med precision och professionalism. OM UTBILDNINGENI samband med utbildningsstart september 2025 kommer du att arbeta parallellt med studierna en dag i veckan i vår bobutik i Uppsala. Efter avslutade studier kommer du arbeta i antingen Uppsala eller Knivsta som finansierar din utbildning. Utbildningen är en uppdragsutbildning vilket innebär att den inte är CSN-berättigad. Utdrag ur belastningsregistret görs i samtliga rekryteringsprocesser. DIN ANSÖKANSvensk Fastighetsförmedlings Uppdragsutbildning är en utbildning som innebär en framtida anställning, därför genomförs rekryteringsprocessen på samma premisser som vid en traditionell anställning. Mer information om processens gång får du löpande under processen. Din ansökan behöver innehålla CV på svenska, bifoga även gärna personligt brev. Bifoga dina bilagor i PDF-format. Notera att du bör vara bosatt i Uppsala eller Knivsta med omnejd då du kommer att anställas i bobutiken på den orten du gör utbildningen hos. Urval granskas löpande vilket innebär att platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om rollen vänligen kontakta TA-partner Sofia Lundberg på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Bli mäklare i Enköping via uppdragsutbildning, start september 2025!

UPPDRAGSUTBILDNING:Nu öppnar ansökningsperioden för Svensk Fastighetsförmedlings uppdragsutbildning via Gävle Högskola höstterminen 2025. Vi erbjuder dig chansen att förverkliga din dröm om att bli Fastighetsmäklare genom 21 intensiva, berikande och minnesvärda månader. Parallellt med utbildningen genomför du praktik i vår bobutik i Enköping. Efter utbildningen kommer du att arbeta i bobutiken i Enköping. Utbildningen omfattar heltidsstudier om 120 poäng (fördelat på 21 månader) vid Gävle Högskola. Den ger de teoretiska kunskaper som gör att du efter examen kan ansöka hos FMI för registrering som fastighetsmäklare. Undervisningen följer ordinarie terminstider. Utbildningen är distansbaserad med inspelade föreläsningar och regelbundna Zoom-seminarier. Salstentamen äger rum på Gävle högskola, men det finns möjlighet att ansöka om att skriva tentamen närmare ens hemort.VEM SÖKER VI?Vi letar efter en passionerad individ som trivs i en dynamisk miljö och är redo att anta utmaningen som fastighetsmäklare. Du bör vara en relationsbyggare med förmåga att skapa och vårda kundkontakter. Rollen som mäklare är både givande och krävande och kräver ett stort ansvar och flexibilitet. Vi letar efter en lagspelare som är driven att prestera och samtidigt är en positiv kollega som strävar efter gemensam framgång. För att lyckas i rollen ser vi att du: Bor i Enköping med omnejd Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning Fem års arbetslivserfarenhet Flytande i svenska, både i tal och skrift Har B-körkort eller planerar att ta det innan utbildningen slutförts. Du är en organiserad person som trivs med strukturerat arbete inom givna ramar. Lösningar är din passion och du trivs med att bygga långsiktiga relationer med kunder, partners och kollegor. Som lagspelare har du förmågan att utföra arbetsuppgifter självständigt med precision och professionalism. OM UTBILDNINGENI samband med utbildningsstart i september 2025 kommer du att arbeta parallellt med studierna en dag i veckan i vår bobutik i Enköping. Efter avslutade studier kommer du arbeta i Enköping som finansierar din utbildning. Utbildningen är en uppdragsutbildning vilket innebär att den inte är CSN-berättigad. Utdrag ur belastningsregistret görs i samtliga rekryteringsprocesser. DIN ANSÖKANSvensk Fastighetsförmedlings Uppdragsutbildning är en utbildning som innebär en framtida anställning, därför genomförs rekryteringsprocessen på samma premisser som vid en traditionell anställning. Mer information om processens gång får du löpande under processen. Din ansökan behöver innehålla CV på svenska, bifoga även gärna personligt brev. Bifoga dina bilagor i PDF-format. Notera att du bör vara bosatt i Enköping med omnejd då du kommer att anställas i bobutiken på den orten du gör utbildningen hos. Urval granskas löpande vilket innebär att platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om rollen vänligen kontakta TA-partner Sofia Lundberg på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker en säljansvarig Frukt & Grönt
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Om tjänsten Som säljansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmenarbetar du på avdelningen och ansvarar över din zon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht.Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs.Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter -Daglig drift på avdelningen- Påfyllning- Beställning- Svinn-Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln,där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt&Grönttidigare samt har kunskap inomAoB eller Store Office. Du ären lagspelare som drivs avresultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmensom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmenoch en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida &Instagram här

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Demand & Supply Planner!
The Place AB
Inköpare och upphandlare

Ett läkemedelsföretag i Norrort söker nu två Demand & Supply Planners med fokus på projektledning för att förstärka deras team och hjälpa dem att säkerställa en effektiv leveranskedja, från planering till leverans. Om rollen Som Demand & Supply Planner hos vår kund inom läkemedelsbranschenkommer du att spela en central roll i att leda och koordinera projekt inom planering och leverans, med fokus på att optimera lagerhantering, efterfrågeprognoser och logistik. Du kommer att arbeta nära interna och externa intressenter, inklusive försäljning, produktion, inköp, tredjepartsleverantörer (3PL) och leverantörer för att säkerställa en smidig leveranskedja. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning eller överanställning hos kundföretaget. Du blir anställd av oss på The Place och jobbar ute på kundföretaget. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt och du utgår från deras kontor. Ansvarsområden Leda och samordna projekt inom Supply Chain för att säkerställa rätt lagerhållning och möta marknadens behov. Utveckla och implementera prognosmodeller för att säkerställa korrekta efterfrågeprognoser och optimal lagerhantering. Ansvara för "phase in" och "phase out" av produkter inom din produktportfölj för att säkerställa effektiv hantering av produktlivscykeln. Parallellimport: Erfarenhet av att arbeta med parallellimport och ompackning i Europa, inklusive förståelse för de regler och processer som gäller. Driva förbättringsprojekt och samarbeta med intressenter för att optimera leveranskedjans processer och minska kostnader. Arbeta nära med Customer Service och leverantörer för att identifiera och lösa eventuella flaskhalsar eller logistikutmaningar. Nära samarbete med QA och Regulatory för att säkerställa att leveranskedjan möter kvalitets- och regulatoriska krav och att de har rätt artwork på marknaden. Kvalifikationer Erfarenhet: Minst 3-5 års erfarenhet av Supply Chain Management med fokus på planering och projektledning, gärna inom läkemedelsbranschen. Analytiska färdigheter: Stark förmåga att tolka data, prognostisera efterfrågan och optimera processer. Kommunikation: Utmärkta muntliga och skriftliga färdigheter för samarbete med team och intressenter. Kommersiell medvetenhet: Förståelse för marknadsdynamik, upphandlingar och deras påverkan på leveranskedjan. Global erfarenhet: Erfarenhet från en internationell och snabbrörlig miljö. Språkkunskaper: Krav att kunna flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Goda kunskaper inom GDP (Good Distribution Practice). Meriterade om du arbetat i Navision eller Business Central. Personliga egenskaper För detta uppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en prestigelös lagspelare som är snabbfotad och kan parera flera olika arbetsuppgifter och sidopuckar samtidigt. Du är duktig på att planera, strukturera och ta egna initiativ. Du är van att ta stort eget ansvar samtidigt som du är en glad och social medarbetare som vill bidra till gruppens härliga gemenskap. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Bilförsäljare GoAuto
Atteviks Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi växer och söker nya kollegor!Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som brinner för att leverera högsta kundnöjdhet? Då har vi jobbet för dig! Om rollenSom bilförsäljare hos oss kommer du att ansvara för försäljningen av begagnade bilar och vara en nyckelperson i att skapa långsiktiga kundrelationer. Du guidar kunder genom hela köpprocessen – från behovsanalys och provkörning till avslut och leverans. Utöver försäljning av bilar kommer du även att erbjuda finansiering, försäkringar och serviceavtal, vilket ger dig möjlighet att påverka din egen prestation och belöning. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Har ett starkt driv och förmågan att skapa förtroende hos kunder. Är strukturerad och van att arbeta självständigt såväl som i team. Har B-körkort. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsplats i en dynamisk bransch. Goda möjligheter till personlig utveckling och vidareutbildning. En fast månadslön med prestations bonus. Ett trevligt och sammansvetsat team som stöttar varandra för att nå framgång och uppsatta mål. Ansök idag!Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt, så vänta inte med att söka! Vi utför alltid bakgrundskontroll. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår passion för bilar och försäljning. Välkommen till oss!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Butiksansvarig, Mariestad
Hydroscand AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du bli en del av ett växande familjeföretag, där din roll är att få utveckla och ansvara för vår butik i Mariestad? Har du tidigare erfarenhet av försäljning och ett intresse för teknik, hydraulik och pneumatik? Då kan det vara dig vi söker som butiksansvarig till vår kommande butik i Mariestad! Arbetsuppgifter Hydroscand växer och öppnar snart en ny butik i Mariestad, med planerad öppning våren 2025. Din uppgift är att skapa förutsättningar för att butiken ska kunna utvecklas, i takt med våra kunders önskemål och krav. Du ansvarar för att fylla på butiken, hålla ordning och se till att alltid ha rätt produkter på hyllorna samt på lagret. Du jobbar även med personlig försäljning över disk samt hantering av in- och utgående gods. Ditt jobb blir, att på ett ödmjukt och professionellt sätt, finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Dessutom förekommer monterings- och produktionsarbete. Till en början kommer det bara vara du som är anställd i butiken, men du kommer att få uppbackning av dina kollegor från övriga distriktet. Upplärning kommer att ske i butiken i Skövde. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett stort tekniskt intresse samt tidigare erfarenhet av försäljning. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är lösningsfokuserad, ordningsam och har en känsla för god service. För att lyckas i rollen bör du vara van vid att arbeta i Office-programmen och något affärssystem. Vi ser gärna att du har vana av att meka och skruva, samt utbildning eller arbetslivserfarenhet inom fordons- eller hydraulikteknik. Branscherfarenhet är meriterande. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer, med både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Andreas Jonsson (distriktschef Skövde) på telefon: 0500-41 60 64 Urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025