Morot & Co söker Account Manager!
Mediafy AB
Företagssäljare

Hos Morot & Co kan vi erbjuda dig det bästa av två världar.. En spännande tillväxtresa med innovativ och utvecklande start-up-känsla men inom ett trygg och etablerat bolag!Som grädde på moset, kliver du in som en del avett inspirerande och engagerat team och på enarbetsplats som prioriterar en varm kultur och stor gemenskap. Morot & Co, ägs av Mediafy Relations AB, som är en del av Bonnierkoncernen. Morot & Coerbjuder skräddarsydda lösningar för att skapa motiverande och effektiva belöningar som stärker relationerna mellan företag, deras personal och kunder. Sedan vår lansering 2019 har vi haft en fantastisk utveckling, och vi söker nu en passionerad och driven Account Manager som vill bidra till vår fortsatta framgång!Din chans att göra skillnad! Som Account Manager hos oss får du en viktig rollatt driva Morot & Co'svarumärkes och tillväxt. Vi söker dig som har en stark vilja att växa inom försäljning och som älskar att ta ansvar för hela försäljningsprocessen – från prospektering till avslut. Rollen är både omväxlande och utmanande. Du får möjlighetatt arbeta flexibelt och kreativt och i kombination med ditt stora driv och målfokus - lyckas du alltid leverera. Du motiveras av mål som ger tydliga resultat så som attdriva upp försäljning inom ett uttalat område eller öka kundportfölj eller nätverk. Huvudsakliga arbetsuppgifter Prospektera och etablera kontakt med nya kunder via mejl och telefon Bearbeta våra befintliga kunder via mejl och telefon Underhålla och uppdatera information i vårt CRM-system Stötta kunder medbehovsanalyser (på kort- och lång sikt) Sammanställa offerter och driva merförsäljning Tillsammans med teamet skapa bästa lösningen för kund! Vi söker dig som.. Vi söker dig somälskar kundkontakt och du är fenomenal på att på att bygga relationer som håller över tid. Du brinner för att kunden ska känna sig trygg och nöjd! Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av uppsökande B2B försäljning men vi tror att det är dina egenskaper och förmågor som blir avgörande i hur väl du lyckas i din roll som Account Manager hos Morot & Co. Du är självgående och har en stor inre drivkraft Du tar ansvar för att lyckas - utan att vänta på perfekta förutsättningar Du är inte rädd för ambitiösamål Du gillar samarbete och har lätt att se värdet av flera perspektiv och egenskaper Vi erbjuder Tillsvidareanställning på heltid med start omgående Fast månadslön och rörliga lönedelar baserat på resultat Generösa förmåner på en uppskattad arbetsplats Utvecklande arbete i sällskap med duktiga människor Fortfarande inte övertygad?Låt oss presentera Morot & Co's Instagram https://www.instagram.com/morot.co?igsh=MTNxYWNpMnprcGd3aw==

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Civil Design Tender Lead / Anbudsledare Bygg och Anläggning
Hitachi Energy Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

The opportunity We are thrilled to offer an exciting opportunity for a Civil Design Tender Lead to join our team, focusing on HVDC tenders. This role presents a chance to engage in a variety of stimulating tasks while collaborating with a global network of professionals. You will take the lead in managing and coordinating all aspects of large-scale Civil Design bids, supported by a dedicated team that will assist with modelling and bill of quantities. As part of a dynamic group of 18 individuals based in Sweden, Finland, and India, you will play a key role in innovative projects that span the globe. This position is located in Sweden, with options in either Ludvika or Västerås. If you are ready to make a significant impact in the field of civil engineering and elevate your career, we would love to hear from you! How you will make an impact Manage the engineering budget for Civil Design and Auxiliary Systems during the tender phase Review technical specifications for tenders, identifying risks, opportunities, deviations, and necessary clarifications related to Civil Design Prepare quotation materials for Civil Design companies Ensure that Civil Design complies with local standards, laws, and regulations Oversee the bill of quantities (BoQ) derived from the Civil Design 3D model Review the schedule for Civil Design activities during project execution Actively participate in design and bid review meetings related to EPC and EP deliveries, focusing on Civil Design interfaces Your Background Bachelor’s or master’s degree in civil engineering or construction management Several years of experience in project tendering for large-scale civil or infrastructure projects Familiarity with BIM/Digital Delivery processes Strong communication skills to collaborate effectively with various project teams and partners Ability to take initiative and work under pressure to meet deadlines Proficiency in spoken and written English is required; knowledge of Swedish and other languages is a plus What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks Additional information Are you ready for an exciting new challenge? Welcome to apply for this position! Recruiting Manager, Elyas Hashemi, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer; Mikael Hjort, + 46 107 38 29 86; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107 38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Ingrid Schjelderup, [email protected].

22 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Account Executive
Nrlyze AB
Företagssäljare

Säljare till snabbt växande startup – Forma framtidens fastighetsteknik! Om Nrlyze: Nrlyze är en innovativ tech-startup som hjälper fastighetsägare och BRF:er att optimera och automatisera sina värmesystem för att spara energi och minska kostnader. Genom smart dataanalys och avancerad AI-teknik skapar vi hållbara lösningar som förbättrar inomhusklimatet och bidrar till en grönare framtid. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker fler talanger som vill vara med på vår resa mot en mer energieffektiv fastighetssektor. Om rollen: Nrlyze söker nu en driven och engagerad säljare med passion för försäljning och tekniska lösningar! Har du erfarenhet av att leverera starka försäljningsresultat och gillar att jobba målinriktat? Då kan du vara den vi söker! Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Driva försäljning från prospektering och kallringning till signerad affär Aktivt identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter Använda CRM-verktyg och andra säljstöd för att följa upp leads och effektivisera försäljningsprocessen Presentera och sälja våra lösningar som förbättrar fastigheters värmesystem Vi söker dig som: Har minst 2-3 års dokumenterad erfarenhet inom försäljning med goda resultat Är van vid att arbeta med CRM-system och andra säljverktyg Är flytande i svenska, både i tal och skrift Är analytisk, lösningsorienterad och tävlingsinriktad Är självgående och trivs med att ta eget ansvar Meriterande: Erfarenhet av försäljning inom fastighetsbranschen Förståelse för värmesystem i fastigheter Vi erbjuder: Möjligheten att vara en del av en snabbt växande startup där du kan utvecklas i takt med företaget Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling Optionspaket som en del av vårt erbjudande – du får möjlighet att vara med och bygga något långsiktigt En kreativ och dynamisk arbetsmiljö med stort inflytande över både ditt arbete och företagets framtid Ansökan: Låter detta som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt växande team på Nrlyze! Vi ser fram emot att höra från dig. Pysen (nedan) ser också fram emot fler kollegor!

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Sustainability Platform Manager
Position Green AB
Företagssäljare

Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Customer Success team.About Position GreenPosition Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS software for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability. We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Sustainability Platform Manager, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth. About the roleIn the role of Sustainability Platform Manager, you will have the main responsibility for helping our customers get the most value out of our platform and is responsible for the overall satisfaction of the customer and its growth and transformation journey. To be able to achieve this, you work closely with both the product and the customer. Reporting to our CS Team lead, you will be part of a team full of knowledge, ambition and fun. There will also be great development opportunities when you join the company at an early stage.As a Sustainability Platform Manager, you will mainly: Build and maintain strong and long-lasting customer relationships by working proactively with our customers Support in sustainability related matters according to the customers' needs. Driving meetings throughout the transformation process. Continuously working with additional sales together with the Account Manager by paying attention to the customers' needs and upselling opportunities. Be prepared to work with all existing tasks in an entrepreneurial and fast-growing company. What are we looking for? Experience in project management or customer success management, preferably from a SaaS environment You have a degree (BSc minimum) within a relevant field such as business, economics, environmental studies or similar Familiarity with calculations of greenhouse gas emissions and emission factors Familiarity with sustainability reporting according to common standards such as GRI, GHG Protocol, CSRD, CDP or TCFD You're fluent in Swedish and English, both written and spoken To thrive in this role, we believe that you enjoy driving your own projects and see the importance of your delivery meeting the customers' needs. You have the ability to manage stakeholders in a fast moving context, and you are used to working in several work streams at the same time. As a person, you have a positive attitude, are curious and have a sense of humor. You are a doer who thrives on delving into details as well as truly understanding and delivering according to the customer's needs. You look forward to working in a growing team that triggers each other to great deeds and is driven by contributing to a positive change.LocationWe believe that you are based in the greater Stockholm or Malmö region. What’s next?If this sounds like a great opportunity for you, we will be happy to receive your CV. In this recruitment, great importance is placed on personal suitability. We will be reviewing applications on a continuous basis and looking forward to your application.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljande Handläggare till Team Retain på Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder.Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunderatt få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett nytt team på cirka 6 personer och rapportera till avdelningens teamleader. Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa lånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil:För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare. Gymnasieexamen Är målmedvetenochansvarstagande som person Erfarenhet av arbete via telefon God dator- och systemvana Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans Hybridarbete Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljande lånehandläggare till Lendo - endast varma kunder
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta påSveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendoingår i den globala mediekoncernen Schibsted och irollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo. Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidareerbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning. Din profil: Harminst 1 års arbetslivserfarenhetinomförsäljning, gärna över telefon Är målmedvetenochansvarstagande som person Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Jobba som försäkringssäljare hos Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu dig som vill fortsättajobba med försäljning och utvecklas inom försäkringar. Du kommer att arbeta påSveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendoingår i den globala mediekoncernen Schibsted och irollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att genom utgående samtalkontakta befintliga kunder för att förmedla Lendos försäkringsprodukter. Om tjänsten I rollen som försäkringssäljareingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med försäkringsskydd. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du behöver förstå varje kunds unika behov och lyfta fram försäkringarnas värde på ett tryggt och tydligt sätt. Optimera konverteringsgraden genom att matcha rätt produkt och rätt behov. Som försäkringssäljare kommer du driva utgående samtal för att identifiera och maximera affärsmöjligheter. Din profil: Harminst 1 års arbetslivserfarenhetinomförsäljning, gärna över telefon Är målmedvetenochansvarstagande som person Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare till asiatisk grossist – Stockholm
LEVRA Bemanning AB
Företagssäljare

Vi på LevraBemanningsöker nu en engagerad säljare till en väletablerad asiatisk grossist i Bandhagen. Vår kund är en ledande leverantör av asiatiska livsmedel till restauranger och butiker i hela Sverige. Om rollen:Som säljare kommer du att arbeta med att utveckla befintliga kundrelationer samt skapa nya affärsmöjligheter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Proaktiv försäljning till restauranger och butiker. Rådgivning kring produktsortiment och kundanpassade lösningar. Uppföljning av kundbehov och orderhantering. Arbeta strategiskt med försäljningsmål och kundnöjdhet. Kvalifikationer:För att lyckas i rollen ser vi gärna att du: Talar flytande thailändska eller mongoliska, samt svenska. Har erfarenhet av försäljning, gärna inom restaurang- eller livsmedelsbranschen. Är en självgående och målinriktad person med god affärsförståelse. Har ett starkt kundfokus och förmåga att bygga långsiktiga relationer. Innehar B-körkort (meriterande, men inget krav). Vi erbjuder: En spännande möjlighet att arbeta i en växande verksamhet med hög efterfrågan på sina produkter. Fast lön samt attraktiva bonusmöjligheter. En trivsam arbetsmiljö i ett dynamiskt team. Placering: Bandhagen, Stockholm.Anställningsform: Heltid. Ansökan:Skicka din ansökan med CV och personligt brev till osssenast 20/2. Märk din ansökan med “Säljare – Bandhagen”. Vi ser fram emot din ansökan!

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Auktionsmäklare
Blinto AB
Företagssäljare

Vi söker en auktionsmäklare med placering runt Falun, Rättvik, Mora och Sälen. Läs mer om rollen nedan. Denna roll är en ersättning och vi önskar hitta någon med start omgående. Mer om rollen Rollen som auktionsmäklare innebär att sälja in vår tjänst genom att etablera och utveckla samarbeten med partners inom ditt försäljningsdistrikt. Vi riktar oss främst mot företag, men storleken på bolag och även typer av branscher kan variera mycket. En av de bästa delarna med rollen är variationen och friheten. Nedan ger vi exempel på vilka arbetsuppgifter som ryms i rollen. Du arbetar självständigt men ingår i ett team med aktivt stöd från våra olika roller på Blinto. Det är tillsammans vi lyckas! Du kommer dagligen vara på resande fot inom ditt distrikt med såväl inbokade som spontana kundbesök. När du får in ett uppdrag är det du som gör objektdokumentationen, där du tydligt beskriver objektet genom text, foto och film. Under auktionens gång jobbar både du som mäklare men även teamet på kontoret för att våra säljare och budgivare ska få en så bra upplevelse som möjligt. Vid de fall en auktion inte når det satta reservationspriset är det din uppgift att få till en affär som alla parter är nöjda med. Detta görs genom en förhandling mellan säljaren och högsta budgivaren. Sammanfattande kan man säga att du följer dina kunder genom hela auktionsprocessen, från start till mål. Din profil Vi söker dig som har jobbat med någon form av försäljning tidigare där du är van vid att bearbeta kunder via telefon, spontanbesök och genom befintligt nätverk. Du behöver ha B-körkort samt tala och skriva svenska flytande. Du behöver också ha goda kunskaper i engelska då vi har många utländska köpare. Det är meriterande om du har ett befintligt kontaktnät inom fordons-, åkeri- eller entreprenadbranschen. För att trivas på Blinto tror vi att du har ett driv och disciplin för att kunna genomföra det antal kundbesök som behövs för att nå dina och Blintos mål. Utöver det är du ansvarstagande, engagerad, positiv och har en förmåga att bygga och behålla trygga kundrelationer. Vi gillar att utvecklas, dels genom att bli större men även genom att bli bättre på det vi gör. Det är viktigt att du delar denna nyfikenhet, det vill säga att du gillar att utvecklas och att testa dig fram. Vi är ett modernt företag som använder flera olika tekniska lösningar och hjälpmedel för att kunna genomföra, men framförallt underlätta vårt arbete. Det är därför av stor vikt att du inte har några problem med att jobba i olika tekniska system. Mer info Tjänsten utgår från hemmet Du kommer få tillgång till tjänstebil Lönen är en fast lön med provision Välkommen med din ansökan!

22 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Operativ Supply Chain koordinator sökes till kund i Västerås!
Sway Sourcing Sweden AB
Ordersamordnare m.fl.

Vill du bli en del av ett dynamiskt och engagerat team där din expertis inom supply chain kan göra skillnad från dag ett? Är du en operativ problemlösare med erfarenhet av att leverera under press? Då är detta uppdraget för dig! Om tjänsten Vi söker nu en driven Supply Chain Team Lead/Coordinator för att leda och stötta vår kunds supply chain-team i Västerås. Uppdraget är interimistiskt under tiden vår kund rekryterar sin nya SCM Manager. Här får du möjligheten att axla en viktig roll i ett företag som har ökat sin produktionskapacitet och där punktliga leveranser är avgörande för kundnöjdheten. Din huvudsakliga uppgift blir att säkerställa att det operativa arbetet flyter smidigt. De rent chefsrelaterade ansvarsområdena hanteras av en annan manager inom vår organisation, vilket innebär att du kan fokusera fullt ut på att stötta teamet i deras dagliga arbete. Dina ansvarsområden: Säkerställa och optimera leveransprecision i produktionen. Stödja och samarbeta med ett engagerat team av kategoriansvariga och inköpare. Överse leverantörsbasen med fokus på urval, prestation och utveckling. Bidra till materialkostnadsreduktioner och effektivitet. Samarbeta nära kvalitets- och säljteam i olika projektfaser. Samverka med en inköpssupportgrupp baserad i Estland. Vem är du? För att lyckas i rollen söker vi dig som: Har gedigen erfarenhet av operativt arbete inom supply chain, planering och leveranskedjor. Behärskar flytande engelska och svenska i både skrift och muntligt. Är van att arbeta i SAP eller mosvarande system. Trivs i en roll där du får vara "hands-on" och lösa dagliga utmaningar. Är strukturerad och lösningsorienterad med ett öga för detaljer. Har erfarenhet av att leda eller koordinera mindre team och samarbeta över funktioner. Kan börja omgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där snabba förändringar är en del av vardagen. Vad vi erbjuder En möjlighet att bidra till ett expansivt och framåtriktat företag. Ett uppdrag där din erfarenhet och kompetens kommer att värderas och göra direkt skillnad. En trevlig och engagerad arbetsplats i Västerås. Praktisk information: Uppdragsperiod:3 feb 2025 -31 aug 2025 Placeringsort: Västerås Sista ansökningsdag: 28 jan Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025