Säljare heltid sökes för operatören Tre
Nollsjutrefem AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatani centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på enstabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Säljare/account Manager till framåtlutat flyttföretag i Göteborg
Future Mobility AB
Företagssäljare

Arbetsbeskrivning: Vi söker en passionerad och driven säljare för att förstärka vårt team inom konrsflyttningar samt logistik. Du kommer att vara ansvarig för att etablera och vårda kundrelationer samt sälja våra flyttjänster till företag. Arbetsuppgifter: - Aktivt prospektera och kontakta potentiella kunder som är intresserade av att flytta.- Konsultera kunder och ge dem skräddarsydda lösningar baserade på deras behov och önskemål.- Hantera hela säljprocessen från första kontakt till avtalsskrivning och efterföljande uppföljning.- Räkna på kostnader respektive intäkter.- Utveckla och upprätthålla långsiktiga kundrelationer för att säkerställa hög kundnöjdhet.- Samarbeta med interna team för att säkerställa att alla aspekter av flytten är korrekt hanterade.- Hålla sig uppdaterad om aktuella trender och lagar gällande internationella flyttar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av försäljning, helst inom flytt- eller logistikbranschen.- Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga.- Engagerad och målinriktad med en stark förmåga att skapa och vårda kundrelationer.- Förmåga att arbeta självständigt och driva egna projekt.- Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift; ytterligare språk är en merit. Skall krav: - B-behörighet (körkort) - Datorvana gärna CRM - system

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
B2B Marketing Manager
Resurs Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Resurs is the leading bank in providing retail finance solutions in the Nordics. We work in a true partnership model with brands like Elgiganten, Mio, Jula, and Åhléns, to mention a few. With new owners, a new management team, and an ambitious growth strategy, we need you to help us spearhead B2B marketing of our corporate offer in payments and lending. Get an idea of the role As B2B Marketing Manager, you will take charge of understanding user needs, the competitive landscape, and positioning our products in a highly competitive, and increasingly regulated market. This demands hands-on experience in packaging services for corporate clients and a strong ability to collaborate across commercial, product, and marketing teams. You will play a key role in refining our go-to-market approach and building a robust lead generation process, likely through an Account-Based Marketing (ABM) strategy. Reporting directly to the Head of Marketing, you will lead and grow a small, dedicated team that works closely with both agencies and an in-house production team to deliver measurable results and market differentiation. Your key responsibilities will include: Gathering and synthesizing insights around users, industries, and competitors that exist or need to be established. Clearly positioning our products to stand out and appeal to specific industries. Packaging our products and defining the product content strategy to ensure consistent messaging. Collaborating around enhancement of our go-to-market approach and lead generation process. Defining, implementing, and managing sales-driving campaigns to align with sales goals. On a personal level We are seeking both a visionary marketer and a real doer. You find joy in execution and focus on delivering outcomes. This is likely not the first time you’ve faced a challenge like this. You have hands-on experience and have developed strong analytical and strategic thinking skills, with a positive mindset and collaborative nature. At Resurs, we act and thrive like a team. Key qualities and experience University degree in business, marketing, or a related field. At least 5 years of experience in B2B marketing, with strong digital expertise. Experience with product marketing and market research. Proven track record of demand generation and exceeding commercial targets Experience with leading a smaller team towards clear objectives and results, and being the coordinating force between product, commercial, and marketing Fluency in Swedish and English. Previous experience with tech-intensive and complex products is highly valued. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Join us and take the lead in shaping the future of B2B marketing at Resurs. Together, we can achieve extraordinary things. Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
B2C Marketing Manager
Resurs Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Resurs is the third largest provider of unsecured consumer loans in the Nordics. Our largest customer acquisition channel is part payment solutions provided through partnerships with well-known retail brands. In addition to loans, we offer credit cards and savings products. With new ownership, a new leadership team, and an ambitious growth strategy, we are looking for a driven B2C Marketing Manager to reshape our consumer marketing. Get an idea of the role As a B2C Marketing Manager, you will be at the forefront of reshaping how we package and position our consumer products together with your assigned team of two CRM specialists and one B2C Project Coordinator. Reporting directly to our Head of Marketing and collaborating closely with both product and commercial teams, you will lead marketing efforts across direct sales and partner channels. Your mission is to drive measurable impact by increasing the lifetime value of our customer relationships while keeping acquisition costs under control. This role demands coordination with internal teams and external agencies, ensuring strategies and tactics are aligned and executed with excellence. Your key responsibilities will include: Analyzing customer insights and competitive data to refine messaging and positioning. Creating and running marketing campaigns that connect with customers and increase sales. Managing marketing automation tools and CRM strategies to improve efficiency and results. Monitoring and evaluating campaign performance to extract actionable insights, sharing knowledge both internally and with partners to enhance understanding, and fostering a culture of continuous improvement. On a personal level You are a hands-on person who bases decisions on insights and data, reflecting your developed analytical and strategic mindset. You thrive in a fast-paced environment with varied tasks and multiple parallel initiatives. Collaboration energizes you, and you find joy in working together to achieve great outcomes. Key qualities and experience University degree in marketing, business, or a related field. At least 5 years of experience in B2C marketing, with proven expertise in digital and CRM. Strong analytical skills, with experience in customer insights and data-driven marketing. Experience with managing and optimizing cross-channel campaigns. Fluency in Swedish and English. Previous experience in the banking, finance, or e-commerce sectors is a plus. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Join us and take the lead in shaping the future of B2C marketing at Resurs. Together, we can achieve extraordinary things. Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Arvika

Om tjänsten Nu söker vi en driven och engagerad registrerad mäklare som delar vår passion för att skapa fantastiska kundrelationer och lyckade affärer.Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i karriären och har ambitionen att bli partner. Tillsammans strävar vi efter att göra vår bobutik till Arvikas ledande mäklarteam. Bobutiken i Arvika är i en spännande expansionsfas med en hög efterfrågan på våra tjänster. För att möta framtidens behov satsar vi stort på att bygga ett starkt team med rätt kompetens och driv. Hos oss sätter vi alltid kunden i fokus och arbetar för att överträffa förväntningar i varje affär. Om ArvikaArvika är en charmig småstad som kombinerar kultur och naturnära livsstil. Här finns mysiga butiker, caféer och restauranger samt en stadspark och flera gallerier. Med närhet till friluftsområden är Arvika perfekt för familjer och individer som uppskattar en harmonisk och aktiv vardag. Med närhet till både Oslo, Karlstad och Göteborg är Arvika en idealisk plats för den som söker småstadens lugn men vill ha storstadens puls inom räckhåll. Arvika är en mäklarmässigt mångfacetterad kommun där vi förmedlar allt från villor och gårdar till fritidsboenden och nyproduktion. Variationen är fantastisk, och vi ser varje uppdrag som en chans att leverera bästa tänkbara resultat. Vi står alltid till tjänst, inget uppdrag är för litet och inget uppdrag är för stort för oss. Vi som mäklare är stolta över att hjälpa nya ägare att hitta hem och kunna överträffa våra säljares förväntningar. Vi söker dig som: Är registrerad mäklare med fastighetsmäklarutbildning. Har lyckats med att driva igenom framgångsrika försäljningar. Har ambitionen att bli partner och bidra till att göra vår bobutik till Arvikas ledande mäklarteam. Innehar körkort. Vi erbjuder Möjlighet att arbeta i ett snabbt växande och lönsamt område med stor variation av objekt. Stödet från en stark organisation med ett välkänt varumärke och över 85 års branscherfarenhet. Tillgång till marknadens största kundregister och moderna digitala system. Kontinuerlig kompetensutveckling och en framgångsrik försäljningsmetod. En arbetsmiljö som präglas av samarbete, gemenskap och höga ambitioner. Om oss Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi erbjuder löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KontaktÄr du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Franchisetagare Anna-Karin Wallinder på [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Partner Development Manager to Exertis Ztorm
UU Brand & Recruit AB
Företagssäljare

Are you passionate about the gaming industry and skilled in building strong partnerships? Do you thrive in a dynamic environment where you can shape processes and make a real impact? Exertis Ztorm is looking for a driven and innovative Partner Development Manager to join our team in Stockholm! About Exertis Ztorm At Exertis Ztorm, we are a dynamic and fast-growing leader in the digital games industry, working with some of the most exciting developers, publishers, and platforms around the globe. As part of the Exertis group under DCC plc, Our mission is to bring engaging gaming experiences to players everywhere and to be the ultimate one-stop-shop for digital distribution. About the Role We are looking for a motivated and results-driven Partner Development Manager to join our high performing commercial team. You’ll immerse yourself in the ever-evolving world of gaming, staying ahead of upcoming releases and industry trends. You’ll thrive on building relationships, and as a Partner Development Manager, you’ll have ownership of your account portfolio, ensuring their success, via revenue growth and Ztorm market share. This role reports to: Head of Commercial Location: Stockholm Key Responsibilities • Account Management: Build and maintain strong, long-term relationships with your account portfolio, including wider commercial relationships. • Account Development: Utilising tools, and commercial acumen to develop and deliver results within your account portfolio. • Strategic Planning: Develop and execute account strategies to meet or exceed revenue targets and partner objectives. • Trends: Stay ahead of gaming industry developments, including upcoming releases and market trends, to identify opportunities and inform strategic decisions. • Negotiations: Drive contract discussions with publishers, ensuring balanced agreements that deliver value for all stakeholders. • Project Collaboration: Collaborate with internal teams, including Operations, Business & Product development and marketing to ensure seamless execution of partner initiatives. What We’re Looking For This dynamic role requires a self starter, a skilled negotiator, and a proactive relationship builder passionate about shaping the future of the gaming industry. • Proven Expertise: 3-5 years of experience in business development, account management, or related roles, ideally within the gaming industry, digital content distribution, or similar sectors. • Exceptional Communication Skills: You are fluent in English & Swedish, both written and verbal, enabling clear and professional interaction at all levels. • Negotiation & Stakeholder management: Outstanding negotiation and relationship-building skills, capable of representing Exertis Ztorm with confidence and professionalism at the highest levels. • Industry Knowledge/Insights: A deep understanding and genuine interest of the gaming industry, including trends, digital distribution dynamics, and market drivers. • Attention to Detail: Adept at managing contracts, onboarding processes, and high-stakes discussions with precision and accuracy. • Collaborative Mindset: A natural team player who thrives in cross-functional environments, building synergy across departments to achieve shared goals. • Agile and Adaptable: You thrive in dynamic environments, able to balance strategic initiatives with hands-on operational tasks to meet the evolving landscape and goals. To succeed in this role, you should be highly proactive and thrive in dynamic, social environments. Why You’ll Love Working with Us • Exciting Industry: Be part of an innovative team that’s shaping the future of digital gaming distribution. • Dynamic Work Environment: Join a fast-paced, collaborative culture that values creativity and initiative. • Hybrid Office: 3 days office / 2 day at home • Growth Opportunities: Contribute to the continued success of a company with an annual growth rate of over 20%. Application Does this sound like your next opportunity? We’d love to hear from you! Send us your CV or LinkedIn profile along with a short introduction about why Exertis Ztorm is the right fit for you. Please submit your application in English. Our recruitment partner UrbanUrban is handling this process and will review all applications. For any questions, please contact Frida Kask Rosén ([email protected]) from our recruitment partner UrbanUrban.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Butiksmedarbetare foodora market - Malmö
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 15 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄRVi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Säljare till Malmö sökes omgående - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. OmSwedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Campaign Associate
Wehype Global AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

About Wehype At Wehype, our mission is to empower Creators and Games to collaborate seamlessly and grow together. We achieve this by providing a platform that connects Creators and Games from all corners of the world through a rich product experience that supports various activations, including paid sponsorships, rewards, and giveaways. About the Role As a Campaign Coordinator at Wehype, you will play a key role in supporting the successful delivery of influencer marketing campaigns on a global scale. Working closely with our Campaign team and internal teams, you will assist in managing the logistics and coordination of campaigns, ensuring they run smoothly and exceed client expectations. This is an excellent opportunity to develop your skills in a dynamic and fast-paced environment while contributing to some of the biggest gaming campaigns in the world. What You Will Do Assist Campaign Leads in organizing and managing influencer marketing campaigns across multiple gaming titles. Support with Creator Sourcing Handle administrative and logistical tasks, including scheduling, tracking deadlines, and maintaining campaign documentation. Supporting the team with Creator Contracts Collaborate with internal teams to gather, organize, and distribute campaign assets and materials. Monitor campaign progress and performance, compiling data and insights for reporting purposes. Contribute to brainstorming sessions and help develop innovative campaign strategies tailored to client needs. Who You Are Fluent in English, written and spoken, with excellent communication skills. Highly organized with strong attention to detail and the ability to multitask effectively. Proactive and eager to learn, with an entrepreneurial mindset. Comfortable working in a fast-paced environment and meeting deadlines. Passionate about gaming and the influencer marketing space. A team player with a collaborative attitude and a willingness to take initiative. What’s in it for you? Career Development: Grow your skills and gain valuable experience in a rapidly expanding industry. Health and Wellness: Enjoy a wellness grant for gym/yoga/massage and daily office breakfasts. Exciting Projects: Work with iconic games like FIFA, Fortnite, Call of Duty, and more. Gaming Perks: Access gaming stations at work to enjoy the games you collaborate on or unwind with your favorites.

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Innesäljare till Hållbarhetsföretag i Brunna

Är du passionerad, engagerad och driven? Är du redo att göra skillnad inom hållbarhetssektorn? Då kan just du vara den innesäljare vi letar efter! Om oss: Vi är så mycket mer än ett återvinningsföretag.Det som driver oss beyond är företagens behov för ett enklare hållbarhetsarbete. Idag erbjuder vi tjänster för avfallshantering, återvinning, sekretesshantering, återanvändning och rapportering. Vi flyttar kontor och företag. Vi ser till att gamla saker, möbler och utrustning får fortsätta sin dans i en ny era av nytta och värde. Vi föreläser och utbildar för att öka kunskapen om det cirkulära samhälle vi tror är framtiden. Vårt mål är att så lite material som möjligt går till spillo. Att varje resurs får leva vidare. Om tjänsten:Du erbjuds en varierande roll och ingår i ett team där samarbete är lika självklart som förmågan att kunna jobba självständigt. Säljgruppen består av 6 säljare, där du som innesäljare har en nyckelroll och dagligen kommunicerar med kollegor, kunder och samarbetspartners. I din roll som innesäljare så kommer arbetsuppgifterna bland annat bestå av att göra behovsanalys, skapa offerter och sälja in våra tjänster. Du kommer hantera inkommande och utgåendesamtal, mail från både befintliga och nya kunder. Det krävs en god administrativ förmåga då du även uppdaterar avtal och agerar understöd åt utesäljarna. Vi ser gärna att man arbetar ifrån kontoret större delen av tiden, men det går självklart alldeles utmärkt att också sköta sitt jobb hemifrån eller från annan plats då livspusslet kräver flexibilitet. Dina Ansvarsområden: Proaktivt kontakta potentiella och befintligakunder och bygga långsiktiga affärsrelationer. Förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar Arbeta tillsammans med teamet för att uppnå gemensamma mål. Upprätthålla och uppdatera kundregistret Dina egenskaper: Starkt engagemang för hållbarhet Hjärtlig och öppen för att skapa positiva kundupplevelser Driven och resultatinriktad samt se det lönsamma i den större bilden, med hållbara och cirkulära projekt. Ha förmågan att kunna arbeta självständigt, samt vara delaktig och pålitlig i arbete i team. Utmärkta kommunikationsfärdigheter och vara administrativt stark. Meriterande för tjänsten: Jobbat med försäljning eller inom servicebranschen 1-2 år Erfarenheter från B2B- försäljning Tidigare jobbat i Microsoft Dynamics och/eller Getaccept Kunskaper i Office paketet Vi erbjuder: En inkluderande arbetsplats med omtänksamma kollegor som alltid har nära till skratt. En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att göra verklig skillnad. En varierande roll med stora möjligheter till utveckling. Att få omges av ett team med branschkunniga och hjälpsamma kollegor som aldrig tvekar på att hjälpa och lyfta varandra. Ett helt nybyggt kontor med stora fräscha ytor. En arbetsplats som har kollektivavtal med IKEM Innovations-och kemiindustrierna i Sverige, som tjänsteman är man kopplad till Unionen. Vi jobbar aktivt med att implementera och upprätthålla våra värdeord, de är en röd tråd genom vårt dagliga arbete och genom företagets alla avdelningar. Vi ser det som avgörande för att skapa en enhetlig och stark företagskultur där vi alla går mot samma mål. Våra värdeord: Hjärta – Vi brinner för det vi gör och strävar efter att göra en positiv inverkan på världen Engagerade – Vi är dedikerade till vårt uppdrag och arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål Lönsamma – Vi tror på att hållbarhet och lönsamhet går hand – det är möjligt att göra gott och göra affärer samtidigt. Pålitliga – Våra kunder och partners kan lita på oss att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster ”” Vi förgyller våra lokaler med våra fyrbenta vänner (hundarna), vi ser såklart gärna att du inte har några problem att omge dig med dessa”” Rekryteringen sker löpande, så kasta loss och ansök redan idag :) Läs gärna mer om oss på:https://www.smartrecycling.se/

15 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025