Eventsäljare för internationellt bolag inom Energi!

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som ambassadör för Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Provisionsbaserad lön, utan tak. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander, Rekryterare [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Jobba extra på Lindex, Hemtex, MQ mfl!

Nu söker vi fler Polare som vill arbeta som butikssäljare i någon av våra butikspooler i området runt Helsingborg, Ängelholm, Malmö och Lund. Som Polare är du anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för någon av våra kunders butikskedjor. Du blir öronmärkt för en butikskedja och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema. Vi arbetar med MQ, Hemtex, Lindex, Cervera och The Body Shop i och omkring Helsingborg, Ängelholm, Malmö och Lund, mfl orter.  Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse. Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken.    Erfarenhet/kvalifikationer - LÄS NOGA! • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är en driven person som motiveras av försäljning och brinner för kundmötet • Du tycker det är utvecklande att arbeta på olika butiker och träffa nya kollegor • Du tar egna initiativ- och är ansvarstagande • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor • Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo Vi erbjuder: • Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja • Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass   Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack!   Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller via vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!    Retail Staffing - "We love retail" Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sales Representative Sports till TRETORN/ Thevea Brands Group

Sales Representative till Thevea Brands Group Thevea Brands Groups är ett ”House of Brands”, vår varumärkesportfölj består idag av Tretorn, Sarek, Adidas Tennis och Padel samt Toalson. Vi är ett dynamiskt företag inom sport- och outdoorsegmentet inom både B2B och B2C marknader. Som Sales Representative på vår Sportavdelning är ditt viktigaste uppdrag är att driva försäljning och öka marknadsandelarna med ett långsiktigt och lönsamt förhållningssätt. Du arbetar för att stärka kundrelationerna, identifierar och utvecklar nya affärsmöjligheter. Vi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett multi-brand företag som verkar för en aktiv livsstil inom outdoor och sport. Du kommer arbeta med varumärken som Tretorn, Adidas och Toalson inom områdena Tennis, Padel och Cykling. Vi söker dig som har ett stort driv, är en erfaren och passionerad säljare som är redo att bidra till vår spännande tillväxtresa. Dina uppgifter - Kundansvar och direktförsäljning till våra återförsäljare och klubbverksamhet i Norden med fokus på Sverige. Du hanterar kundrelationer, urval av sortiment och affärsutveckling. - Daglig bearbetning av befintliga kunder och prospekts för att förstå deras behov och krav. - Resa runt och besöka kunder, cirka 2-4 resdagar per vecka, beroende på försäljningscykeln som omfattar införsäljning, genomförsäljning samt komplettering. Kunder omfattar butiker och klubbar/centers inom tennis, padel och cykling. - Upprätthålla hög servicegrad och utveckla starka och långsiktiga relationer med kunder - Förhandla avtal och uppfylla deadlines för att möta både interna långsiktiga mål och kundernas långsiktiga mål. Övervaka och hantera kundavtal och specifika villkor. - Kontinuerligt följa och rapportera kvantitativa och kvalitativa resultat till försäljningsansvarig. Följa upp, sammanställa och rapportera utveckling och dess framsteg, mål och prognoser för ansvarsområdet. - Utföra clinics för att utbilda kunder i produktkunskap och andra aktiviteter för att öka genomförsäljningen och stärka varumärket samt säkerställa användning av vår B2B portal. - Närvara och supporta inför/under/efter events, evenemang, turneringar för att stärka nätverket till teamets och företags framgång. Din Bakgrund - Erfarenhet av account management och försäljning inom sportbranschen är starkt meriterande. - Kundcentrerad inställning med fokus på kundnöjdhet, servicegrad och relationsskapande. - Stark förhandlings- och kommunikationsförmåga. - Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. - Mycket god analytisk förmåga för att kunna kalkylera, mäta och dra insikter från försäljningsstatistik för att förbättra arbete och strategier. - Utmärkt teamarbetsförmåga och förmåga att samarbeta över olika avdelningar. - Erfarenhet av marknadsaktiviteter, mässor, och dylikt - Krav på god excel kunskap - Erfarenhet inom CRM-verktyg, B2B system och Power BI är meriterande - Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder dig Förutom en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett multibrand-företag erbjuder vi dig en kreativ, familjär och utvecklande miljö på vårt huvudkontor i Helsingborg. Vi vill att du ska utvecklas tillsammans med oss, både i din roll och tillsammans med företaget. Du får ta del av förmånliga personalrabatter och förmåner så som friskvårdsbidrag, lunchkortsförmån och frukostar på kontoret varje fredag. Anställningsvillkor Anställningstyp: Heltid & tillsvidare Anställningsort: Helsingborg Start: Snarast About Thevea Brands Group The house of Thevea includes a portfolio of distinctive brands each catering to a unique audience. We are home to Tretorn, Sarek and also partnering Toalson and Adidas in the Tennis and Padel categories. Operating in the Outdoor and Sport segment, the group has an annual turnover of appr 370 million SEK with deliveries to more than 45 countries, Headquarters in Helsingborg and showrooms in Stockholm, Oslo, Helsinki and Luesden. Thevea Essence We aim to lead, but we don’t mind following inspirational pioneers. Of course we want to be role models, but we applaud everyone that dares to make innovative progresses that we can learn from. It’s all about self-reflection. We don’t see perfection in the mirror, we see the opportunity to develop, to learn and to grow. Cause to us it’s not about setting a new standard - it’s about making sure that the standards are always evolving. Always in motion. Always relevant. Humbly striving to make tomorrows world more attractive than today’s. Our Beliefs Ansökan I denna rekryteringsprocess samarbetar THEVEA med Qarat. Varmt välkommen att skicka in din ansökan via annonsen. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och skicka gärna in din ansökan senast den 22 april 2024. För mer information är du välkommen att kontakta Sofia Wargenbrant på 0733 00 86 40 eller [email protected]. Qarat arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering. Om Qarat Qarat är en komplett leverantör av rekrytering, search/headhunting, samt digitala verktyg inom utbildning och kommunikation online, såsom LeadersAPP. Vi arbetar med hela rekryteringsprocesser, rådgivare i delar av en process samt med konfidentiella searchprocesser. Inom ledningsgruppsutveckling / grupputveckling erbjuder vi Sveriges främsta konsulter inom området.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Senior Product Marketing Manager

At Epidemic Sound, we make soundtracking content simple and inspiring with unlimited access to music and sound effects. Headquartered in Stockholm, with offices all over the world, we are a force of over 500 on a mission to soundtrack the world. Our innovative licensing model paves the way for creators - from YouTubers to small businesses to the world’s most recognizable brands such as Netflix, Redbull and BBC - to use sound to enhance their content while simultaneously supporting artists both financially and creatively. Epidemic Sound music is heard 2 billion times a day on YouTube alone and is recognized as one of Europe’s fastest-growing companies by the Financial Times. Epidemic Sound is backed by EQT, Blackstone, Creandum, Atwater Capital to name a few. We are looking for a Senior Product Marketing Manager who will work in the intersection of our product, sales, and marketing teams. The Senior Product Marketing Manager role spans the most exciting parts of our business, from understanding and anticipating our customers’ needs - be it professional creators or enterprise partners - to building out positioning, messaging and go-to-market strategies for various products and features. Job Summary: As a Senior Product Marketing Manager, you will play an important role in shaping our product strategy and driving revenue growth through effective marketing initiatives. Working closely with cross-functional teams, you will develop and execute comprehensive product marketing strategies, leveraging market insights to differentiate our offerings and capitalize on emerging opportunities. Responsibilities: Develop and execute comprehensive product marketing strategies aligned with company objectives. Leverage internal and external data/research to identify target audiences, market trends, and competitive landscape. Collaborate with cross-functional teams to drive product success through effective positioning, messaging, and go-to-market strategies. Create compelling messaging and positioning to differentiate our products in the market. Lead the implementation of go-to-market plans for new product launches and feature releases. Drive the creation of marketing assets, sales enablement materials, product-related content and penetration of key product features. Serve as a key stakeholder in product pricing and packaging strategies to maximize revenue and market share. Analyze product performance metrics and market feedback to optimize marketing strategies. Provide guidance and support to internal teams and customers as a subject matter expert for the product portfolio. Build and maintain relationships with key stakeholders, industry influencers, and partners. Stay informed about industry trends, competitor activities, and customer needs to inform product development and marketing initiatives. Collaborate with sales teams to develop effective sales tools, training programs, and campaigns. Requirements: Minimum of 8 years of experience in global product marketing, preferably in SaaS, technology, and/or music industries. Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related field; MBA preferred. Proven track record of success in developing and executing global product marketing and go-to-market strategies. Strong technical aptitude with the ability to understand complex product features, analytics tools, and revenue impact. Excellent analytical skills with the ability to interpret market data and insights. Exceptional communication and presentation skills. Strategic thinker with the ability to anticipate market trends and identify opportunities for differentiation. Collaborative team player with the ability to influence stakeholders at all levels. Expertise with product lifecycle management principles and best practices. Equal Opportunity Employer: We believe that bringing people together from different backgrounds, experiences and perspectives makes for a healthy workplace, a more successful business and a better world. We value diversity and encourage everyone to come and soundtrack the world with us. Application Do you want to be a part of our fantastic team? Please apply, in English, by clicking the link below.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Säljledare Bageri – ICA Maxi Lund

Nu startar resan mot Lunds bästa arbetsplats! Vi söker engagerade säljledare som vill vara med att forma Lunds nya ICA Maxi. Om Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund ligger beläget i handelsområdet Mobilia i Lund bredvid Nova. Nova Lund är en framgångsrik handelsplats för fackhandel och restauranger. Handelsplatsen för ICA Maxi är beläget mycket bra med god tillgänglighet, bra infrastruktur med ett flertal ringleder samt goda kommunala förbindelser. ICA Maxi Gunnesbo Lund kommer att bli en modern, hållbar stormarknad med allt under ett tak, låga priser och med ett tydligt färskvaruerbjudande. E-handel till privatpersoner och till företag kommer att vara en viktig del av butikens totala erbjudande. Vi kommer även ha paketutlämning med modern postrobot med utlämning från flera olika leverantörer där vi vill skapa ett modernt gränssnitt mellan den digitala kanalen och fysiska butiken. Vår vision är att skapa Öresundsregionens främsta stormarknad! Om rollen: Rollen som Säljledare innebär att du har operativa ansvaret att driva och utveckla bageriavdelningen. Tillsammans med försäljningschefen är du delaktig i avdelningens ekonomiska mål och uppföljning. Du arbetar tillsammans med medarbetarna samtidigt som du inspirerar och leder dem mot våra uppsatta mål. Tillsammans är det vi som skapar våra framgångar. Personliga egenskaper: Vi uppskattar att du är en inspiratör som engagerar dina medarbetare till att utvecklas och nå resultat. Du är duktig på att driva prisvärde, volym och lönsamhet. Du är organiserad, strukturerad och brinner för hantverket och kvaliteten det medför. Att överträffa kundens förväntningar ser du som en självklarhet. Rollen kräver: Förstår betydelsen av att motivera och inspirera personalen Är bekväm med att arbeta efter kalkyler Har praktisk utbildning samt arbetslivserfarenhet inom bageri/konditori Meriterande: Tidigare ledarerfarenheter Erfarenhet av ICA:s AoB, Min Butik och SO. Har tidigare arbetet som bagare/konditor i livesmedelsbutik B-körkort Vi ser fram emot din ansökan! Tjänsten tillsätts löpande! Tillträdde till tjänsten är beräknad till hösten 2024.

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäljningschef Manuella Färskvaror – ICA Maxi Lund

Nu startar resan mot Lunds bästa arbetsplats! Vi söker engagerade försäljningschefer som vill vara med att forma Lunds nya ICA Maxi. Om Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund ligger beläget i handelsområdet Mobilia i Lund bredvid Nova. Nova Lund är en framgångsrik handelsplats för fackhandel och restauranger. Handelsplatsen för ICA Maxi är beläget mycket bra med god tillgänglighet, bra infrastruktur med ett flertal ringleder samt goda kommunala förbindelser. ICA Maxi Gunnesbo Lund kommer att bli en modern, hållbar stormarknad med allt under ett tak, låga priser och med ett tydligt färskvaruerbjudande. E-handel till privatpersoner och till företag kommer att vara en viktig del av butikens totala erbjudande. Vi kommer även ha paketutlämning med modern postrobot med utlämning från flera olika leverantörer där vi vill skapa ett modernt gränssnitt mellan den digitala kanalen och fysiska butiken. Vår vision är att skapa Öresundsregionens främsta stormarknad! Om rollen: Rollen som Försäljningschef innebär att du har yttersta ansvaret att driva och utveckla din avdelning. Tillsammans med butikschef är du delaktig i budgetarbetet och uppföljning av nyckeltal. Du arbetar nära medarbetarna för att leda och inspirera dem mot våra uppsatta mål. Tillsammans är det vi som skapar våra framgångar. Personliga egenskaper: Som ledare är du engagerad, närvarande och stabil. Du förstår vikten av att involvera och motivera dina medarbetare. Vi uppskattar också att du är en inspiratör som engagerar dina medarbetare till att utvecklas och nå resultat. Du är kostnadsmedveten och organiserad samtidigt som du brinner för hantverket och den personliga servicen. Att överträffa kundens förväntningar varje dag ser du som en självklarhet. Rollen kräver: Dokumenterat personalansvar Förstår betydelsen av att motivera och inspirera personalen Har en stor kunskap av rationell drift kopplat till manuella färskvaror Har erfarenhet av att arbeta med budget Kan arbeta alla dagar i veckan under butikens öppettider Meriterande: Tidigare erfarenhet av ledande position inom ICA-butik Erfarenhet av ICA:s AoB, Min Butik och SO Genomfört BLU/FLU/LU eller motsvarande utbildning B-Körkort Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande. Tillträdde till tjänsten är beräknad till hösten 2024.

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäljningschef Special/Blommor/Finkem – ICA Maxi Lund

Nu startar resan mot Lunds bästa arbetsplats! Vi söker engagerade försäljningschefer som vill vara med att forma Lunds nya ICA Maxi. Om Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund ligger beläget i handelsområdet Mobilia i Lund bredvid Nova. Nova Lund är en framgångsrik handelsplats för fackhandel och restauranger. Handelsplatsen för ICA Maxi är beläget mycket bra med god tillgänglighet, bra infrastruktur med ett flertal ringleder samt goda kommunala förbindelser. ICA Maxi Gunnesbo Lund kommer att bli en modern, hållbar stormarknad med allt under ett tak, låga priser och med ett tydligt färskvaruerbjudande. E-handel till privatpersoner och till företag kommer att vara en viktig del av butikens totala erbjudande. Vi kommer även ha paketutlämning med modern postrobot med utlämning från flera olika leverantörer där vi vill skapa ett modernt gränssnitt mellan den digitala kanalen och fysiska butiken. Vår vision är att skapa Öresundsregionens främsta stormarknad! Om rollen: Rollen som Försäljningschef innebär att du har yttersta ansvaret att driva och utveckla din avdelning. Tillsammans med butikschef är du delaktig i budgetarbetet och uppföljning av nyckeltal. Du arbetar nära medarbetarna för att leda och inspirera dem mot våra uppsatta mål. Tillsammans är det vi som skapar våra framgångar. Personliga egenskaper: Som ledare är du engagerad, närvarande och stabil. Du förstår vikten av att involvera och motivera dina medarbetare. Vi uppskattar också att du är en inspiratör som engagerar dina medarbetare till att utvecklas och nå resultat. Du är kostnadsmedveten och duktig på att driva prisvärde, volym och lönsamhet. Du är organiserad och har ett gott öga för färg, form och exponeringar. Du brinner för att överträffa kundens förväntningar. Rollen kräver: Dokumenterat personalansvar Erfarenhet av ICA Special Förstår betydelsen av att motivera och inspirera personalen Har en stor kunskap av rationell butiksdrift Har erfarenhet av att arbeta med budget Kan arbeta alla dagar i veckan under butikens öppettider Meriterande: Genomfört BLU/FLU/LU eller motsvarande utbildning Erfarenhet av hantering och försäljning av blommor B-körkort Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande. Tillträdde till tjänsten är beräknad till hösten 2024.

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäljningschef Online – ICA Maxi Lund

Nu startar resan mot Lunds bästa arbetsplats! Vi söker engagerade försäljningschefer som vill vara med att forma Lunds nya ICA Maxi. Om Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund ligger beläget i handelsområdet Mobilia i Lund bredvid Nova. Nova Lund är en framgångsrik handelsplats för fackhandel och restauranger. Handelsplatsen för ICA Maxi är beläget mycket bra med god tillgänglighet, bra infrastruktur med ett flertal ringleder samt goda kommunala förbindelser. ICA Maxi Gunnesbo Lund kommer att bli en modern, hållbar stormarknad med allt under ett tak, låga priser och med ett tydligt färskvaruerbjudande. E-handel till privatpersoner och till företag kommer att vara en viktig del av butikens totala erbjudande. Vi kommer även ha paketutlämning med modern postrobot med utlämning från flera olika leverantörer där vi vill skapa ett modernt gränssnitt mellan den digitala kanalen och fysiska butiken. Vår vision är att skapa Öresundsregionens främsta stormarknad! Om rollen: Rollen som Försäljningschef innebär att du har yttersta ansvaret att driva och utveckla din avdelning. Tillsammans med butikschef är du delaktig i budgetarbetet och uppföljning av nyckeltal. Du arbetar nära medarbetarna för att leda och inspirera dem mot våra uppsatta mål. Tillsammans är det vi som skapar våra framgångar. Personliga egenskaper: Som ledare är du engagerad, närvarande och stabil. Du förstår vikten av att involvera och motivera dina medarbetare. Vi uppskattar också att du är en inspiratör som engagerar dina medarbetare till att utvecklas och nå resultat. Du är organiserad och van vid att arbeta med rationell drift. Du brinner för att överträffa kundens förväntningar. Rollen kräver: Dokumenterat personalansvar Förstår betydelsen av att motivera och inspirera personalen Har en stor kunskap av rationell E-handels drift Har erfarenhet av att arbeta med budget B-Körkort Erfarenhet av ICA:s onlineplattform OSP Meriterande: Genomfört BLU/FLU/LU eller motsvarande utbildning Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande. Tillträdde till tjänsten är beräknad till hösten 2024.

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäljningschef Kolonial/Frys – ICA Maxi Lund

Nu startar resan mot Lunds bästa arbetsplats! Vi söker engagerade försäljningschefer som vill vara med att forma Lunds nya ICA Maxi. Om Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund ligger beläget i handelsområdet Mobilia i Lund bredvid Nova. Nova Lund är en framgångsrik handelsplats för fackhandel och restauranger. Handelsplatsen för ICA Maxi är beläget mycket bra med god tillgänglighet, bra infrastruktur med ett flertal ringleder samt goda kommunala förbindelser. ICA Maxi Gunnesbo Lund kommer att bli en modern, hållbar stormarknad med allt under ett tak, låga priser och med ett tydligt färskvaruerbjudande. E-handel till privatpersoner och till företag kommer att vara en viktig del av butikens totala erbjudande. Vi kommer även ha paketutlämning med modern postrobot med utlämning från flera olika leverantörer där vi vill skapa ett modernt gränssnitt mellan den digitala kanalen och fysiska butiken. Vår vision är att skapa Öresundsregionens främsta stormarknad! Om rollen: Rollen som Försäljningschef innebär att du har yttersta ansvaret att driva och utveckla din avdelning. Tillsammans med butikschef är du delaktig i budgetarbetet och uppföljning av nyckeltal. Du arbetar nära medarbetarna för att leda och inspirera dem mot våra uppsatta mål. Tillsammans är det vi som skapar våra framgångar. Personliga egenskaper: Som ledare är du engagerad, närvarande och stabil. Du förstår vikten av att involvera och motivera dina medarbetare. Vi uppskattar också att du är en inspiratör som engagerar dina medarbetare till att utvecklas och nå resultat. Du är kostnadsmedveten och duktig på att driva prisvärde, volym och lönsamhet. Du brinner för att överträffa kundens förväntningar. Rollen kräver: Dokumenterat personalansvar Förstår betydelsen av att motivera och inspirera personalen Har en stor kunskap av rationell butiksdrift Har erfarenhet av att arbeta med budget Kan arbeta alla dagar i veckan under butikens öppettider Meriterande: Tidigare erfarenhet av ledande position inom ICA (butik) Erfarenhet av ICA:s AoB, Min Butik och SO. Genomfört BLU/FLU/LU eller motsvarande utbildning B-körkort Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande. Tillträdde till tjänsten är beräknad till hösten 2024.

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Försäljningschef Kassa/Förbutik/Café – ICA Maxi Lund

Nu startar resan mot Lunds bästa arbetsplats! Vi söker engagerade försäljningschefer som vill vara med att forma Lunds nya ICA Maxi. Om Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund Maxi ICA Stormarknad Gunnesbo Lund ligger beläget i handelsområdet Mobilia i Lund bredvid Nova. Nova Lund är en framgångsrik handelsplats för fackhandel och restauranger. Handelsplatsen för ICA Maxi är beläget mycket bra med god tillgänglighet, bra infrastruktur med ett flertal ringleder samt goda kommunala förbindelser. ICA Maxi Gunnesbo Lund kommer att bli en modern, hållbar stormarknad med allt under ett tak, låga priser och med ett tydligt färskvaruerbjudande. E-handel till privatpersoner och till företag kommer att vara en viktig del av butikens totala erbjudande. Vi kommer även ha paketutlämning med modern postrobot med utlämning från flera olika leverantörer där vi vill skapa ett modernt gränssnitt mellan den digitala kanalen och fysiska butiken. Vår vision är att skapa Öresundsregionens främsta stormarknad! Om rollen: Rollen som Försäljningschef innebär att du har yttersta ansvaret att driva och utveckla din avdelning. Tillsammans med butikschef är du delaktig i budgetarbetet och uppföljning av nyckeltal. Du arbetar nära medarbetarna för att leda och inspirera dem mot våra uppsatta mål. Tillsammans är det vi som skapar våra framgångar. Personliga egenskaper: Som ledare är du engagerad, närvarande och stabil. Du förstår vikten av att involvera och motivera dina medarbetare. Vi uppskattar också att du är en inspiratör som engagerar dina medarbetare till att utvecklas och nå resultat. Du är duktig på att skapa goda relationer och är bekväm i att möta alla olika slags individer och personligheter. Du brinner för att överträffa kundens förväntningar. Rollen kräver: Dokumenterat personalansvar Förstår betydelsen av att motivera och inspirera personalen Har en stor kunskap av rationell kassadrift Har erfarenhet av att arbeta med budget Kan arbeta alla dagar i veckan under butikens öppettider Meriterande: Arbetat som ombud för PostNord, Svenska Spel och ATG Tidigare erfarenhet av ledande position inom ICA-butik Erfarenhet av ICA:s AoB, Min Butik och SO Genomfört BLU/FLU/LU eller motsvarande utbildning B-Körkort Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer sker löpande. Tillträdde till tjänsten är beräknad till hösten 2024.

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024