Mötesbokare B2B | Modern kontor i Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teametsbudget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Butiksansvarig säljare i norra Dalarna

Då vi kommer att starta om butiken i "ny regi" så söker vi dig med ett stort driv och ett brinnande intresse i framförallt skotrar. Arbetsuppgifter: I rollen som butiksansvarig säljare kommer du att ansvara för att driva och utveckla butikens försäljning av vårat sortiment där du bistår med expertkunskap. Du kommer att ansvara för driften i butiken samt försäljningsresultat. Du kommer att arbeta mot alla förekommande kundsegment. Du har inget personalansvar men kommer att leda och till viss del coacha övriga anställda. Butiken och försäljning är huvudfokus där du ständigt utmanar dig själv och din erfarenhet för att förbättra försäljningen. Krav: • Du har ett intresse i produktsortimentet. • B-körkort • Du skriver och talar obehindrat på svenska, samt en god engelska • Du som söker har ett intresse för att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. • Du har tillmötesgående kundfokusering och förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer samt ett intresse för försäljning och förmåga att hjälpa och bistå kunder med förstklassig service. • Vidare har du kunden i fokus och en god förmåga att se helheten ur olika affärsmässiga perspektiv. • Din förmåga att skapa och hålla en struktur i ditt arbete gör att du kan prioritera rätt saker där du även trivs i ett högt tempo. Vill du driva butiken i Särna till fortsatt framgång? Sök redan idag! Skicka in ditt CV och personliga brev så fort som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att söka! Vi tar emot ansökningar via mail. Maila [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
HELGJOBB på Röda Korset i Stockholm - värva och rädda liv!

Just nu söker Röda Korset engagerade personer till ett av de mest givande arbeten som finns. Om du vill utveckla dig inom humanitära frågor och kommunikationsteknik och samtidigt bidra till att rädda liv och ge hopp, så har du kommit helt rätt! Vi söker dig som i vardagen försöker göra skillnad genom att debattera och engagera andra i din omgivning för att uppmärksamma dem på krig, kris och katastrofer runt om i världen. I jobbet som värvare för Röda Korset får du möjlighet att göra just det! Röda Korset är världens främsta katastroforganisation – och du kan vara med och bidra till att fler får hjälp! Som värvare hos oss är ditt uppdrag att värva månadsgivare och medlemmar, vilket du gör genom direktdialog med människor ute på gator och torg. Tillsammans med ditt värvarteam representerar du Röda Korset och jobbar för att fler ska stötta vårt arbete och våra frivilliga i krig, kris och katastrofer runt om i världen – såväl i Sverige som internationellt. Här är ditt tillfälle att prata om något du brinner för, samtidigt som du utvecklar din kommunikationsförmåga och tar ett stort steg framåt i din karriär! Vi erbjuder dig: • Att genom ditt jobb göra skillnad för människor i utsatthet • Att arbeta tillsammans med ett fantastiskt team som vill utvecklas och göra skillnad! • Fast timlön och trygga arbetsvillkor • Direkt inblick i Röda Korsets arbete, med möjlighet att samtala med våra humanitära experter och fältarbetare • Möjlighet att utvecklas inom en av världens största humanitära organisationer • En förberedande introduktionsutbildning samt olika uppföljningsutbildningar • Första hjälpen/HLR utbildning • Fortlöpande utbildningar inom humanitära insatser och samhällsfrågor samt inom sälj-,retorik-, kommunikations- och värvningsteknik • Ett flexibelt helgarbete möjlighet till tillsvidareanställning Vi söker dig som: • Är bra på att engagera och övertyga människor • Trivs att jobba utomhus i alla väder • Är öppen, social och positiv • Vill utvecklas och är resultatfokuserad • Brinner för humanitära frågor och delar Röda Korsets värderingar (Våra sju grundprinciper) • Vi uppmuntrar sökande i alla åldrar. Du måste dock ha fyllt 18 år. Praktisk information: Anställningsform: Provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning efter 6 månader Arbetsort: Stockholm Arbetstider: 10:30-17:00 Lön: 132kr Omfattning: 2 dagar i veckan, lördagar och söndagar Önskad start: Maj eller Juni Det är obligatoriskt att svara på frågorna och dessa ligger väger tyngst när vi bestämmer vilka som går vidare till nästa steg i ansökningsprocessen. Du kan bifoga CV om du vill, men det är helt frivilligt. Rekryteringen sker löpande så ansök så snart som möjligt, då jobben snabbt fylls upp! Du kan göra skillnad dagligen genom ditt arbete både i Sverige och i resten av världen! Bli en del av världens största humanitära nätverk och ansök idag!

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
STRATEGIC PURCHASER INDIRECT MATERIAL

We are growing!We are now inthe hunt for a Strategic Purchaser withinIndirect Material to join our dynamic team. Are you experienced in the field of procurement? Do you have a good understanding of supply chain management?Well, we might be a perfect match then! WHO ARE WE? We work every day to electrify the world, for a greener future.Through a thin plastic film - more exactly aseparator film - we make the lithium-ion battery durable and safe. It's one of the key components for the optimal functioning of the battery. We were founded in 2003, originating in the tech-hub city of Shenzhn, China. Our business activities have been based on innovation since the outset. Since 2021 we have established an European headquarter in Eskilstuna, Sweden!Here we will haveone of Europe’s most modern production plants that will be a major contributor in electrifying transportation. We have a exciting journey ahead of us and you now have the opportunity to be a part of this! ABOUT THE ROLE: As a Strategic Purchaser, you take aleading role in improving the sourcing process for all categories related to Indirect Materials. Youhave the responsibility to identify, qualify, and provide supplier sources for products that shall meet design requirements, support business objectives, and represents best value to the company.We aim to adopt a forward-looking approach to supplier selection, focusing on mid to long-term perspectives. Our goal is to ensure the stability and sustainability of our current supplier base while also laying a strong foundation for future supplier relationships KEY RESPONSIBILITIES: You will work close with the organization andcollaborate with cross-functional teams to understand requirements and develop sourcing strategies aligned with business objectives. Procure parts, services, and consumables needed for production and development. Optimize inventory and stock levels of purchased components. Negotiate contracts and pricing agreements to secure the best possible terms. Identify and assess potential risks (such as quality, financial, property matters) throughout the supply chain, and develop backup plans. Evaluate and oversee supplier and contract performance, ensuring they meet established standards. Lead the process of onboarding and offboarding withsuppliers when needed. Support Sourcing managers in completion of tasks. QUALIFICATION’S & EXPERIENCE The most important thing for us is to find the right person. We want you to feel inspired and motivated by us, and we by you! For us to continue to succeed, we know that collaboration and teamwork are important elements, but also your experience in the field. We value your personal qualities highand believe that you are a person who enjoys being in a changing environment where no days are the same. 2-4 years relevant experience in the field. Master or bachelor's degree in relevant area. High skills within Supply Chain techniques including planning, TCO, logistics and quality processes. Advanced language skills in Swedish and English in both speech and writing Proficient in Excel, MS Project, Power Point, Word andSAP-system. Strong negotiation skills Please send in your CV and cover letter in English. SCOPE: 100 %START: according to requestWorking time & DurationFull timePermanent positionOn site in EskilstunaSalaryFixed monthly salary Contact:HR, [email protected]

5 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Norsktalande kundsupport

Arbetsbeskrivning Är du en flexibel teamspelare som söker en arbetsplats med god sammanhållning? Vill du ha ett arbete där fokus är på högklassig service i kombination med administrativa uppgifter? Har du tidigare arbetat med kundservice? Då har vi rätt tjänst för dig!   Vi på Randstad söker nu norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund för rollen som vågoperatör. Du arbetar och hanterar både norska och svenska kunder. I rollen som vågoperatör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundservice där du tar emot samtal från våg och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer att ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom Servicecentret vid behov. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice i exempelvis en shared serviceenhet eller typ av annan kundservice. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter såsom försäljning eller liknande.   Som person söker vi dig som är ansvarstagande, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att möta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datorvana och är van vid att arbeta i flera affärssystem samtidigt. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet. Uppdraget som anställd konsult via Randstad är på heltid och långsiktigt. Arbetet är förlagt i olika pass måndag-fredag dagtid med start tidigast 05.30 och slutar senast 18:15. Start för uppdraget kommer att vara omgående/ enligt överenskommelse där du till en början blir anställd av oss på Randstad. För rätt person så kan anställning hos kund bli aktuell. Urval sker löpande, vilket innebär att uppdraget kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Välkommen med din ansökan redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Emma Eriksson på [email protected]   Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Vi på Randstad erbjuder kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort redan från första dagen på din anställning! Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Ta emot inkommande samtal från kunder Väga ankommande och utgående fordon Administration av statistik och rapportering Kvalifikationer Genomförd gymnasieutbildning Flytande norska och svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av kundservice eller andra serviceyrken där du jobbat med kundkontakt så som försäljning eller liknande God datorvana Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

5 april 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Är du en driven och resultatinriktad säljare som trivs med att arbeta med f

Som Regionssäljare kommer du att ansvara för försäljningen inom din region och arbeta med både nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kunder. Du kommer att vara en del av ett tätt samarbetande team av säljare som täcker in hela Sverige. Vi arbetar med välkända märken inom branschen såsom Hunter, AutopStenhoj och Giuliano. För att trivas i rollen tror vi att du är trygg i en försäljningsroll, gillar högt tempo, har en stark inre drivkraft och trivs med att sätta upp och överträffa mål. Du bör också vara van vid att arbeta självständigt, strukturera din vardag och ha fokus på kundnöjdhet och leveranskvalitet. Erfarenhet från att arbeta som resande säljare och ett tekniskt intresse är fördelaktigt. Svenska behärskar du i tal och skrift och andra språkkunskaper är meriterande. Har du erfarenhet från branschen är detta meriterande, men det viktigaste är du som person - vi kan lära dig om produkterna! Du har minst B-körkort och att resa i tjänst är inga problem, utan något du trivs med. Lämplig bostadsort är Stockholm. Om du tror att du är rätt person för tjänsten och är intresserad av att bli en del av vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! J & B Maskinteknik AB erbjuder unika helhetslösningar för hela fordonsindustrin med rätt produktportfölj, bred expertis och tillgänglig serviceorganisation i hela landet utförs installation, underhåll och kalibrering av verkstadsutrustning. Historian i bolaget sträcker sig ända sedan 1933 och huvudkontor, egen serviceverkstad, med stort tillhörande produkt- & reservdelslager finns idag i Mölndal, strax söder om Göteborg. Med hela fordonsindustrin som kunder: bilprovningar, OE, övrig verkstad, stat, kommun, tunga fordonssidan & däckfackhandel så är vi en trygg ackrediterad och kvalitetssäkrad partner av helhetslösningar optimerade för den specifika verksamhetens behov. Från projektering och utrustning till logistik, installation, underhåll & kalibrering - ett självklart val från start till mål. J & B Maskinteknik AB ingår sedan 2015 i Meko AB.

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Hallvärd till Niemi Bil Kiruna

Om rollen Är du positiv, social, nyfiken på bilar och gillar att möta kunder? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en hallvärd till vår anläggning i Kiruna. Du kommer att arbeta med hela bilaffären, från att hålla bilar och lokaler fräscha till att bygga kundrelationer och ha ett nära samarbeta med kollegor och leverantörer. Du fotograferar bilar som är på väg in och lägger ut dessa för annons på vår hemsida. I din roll är det viktigt att du är lättlärd, ambitiös och ser till att göra det lilla extra – oavsett om det gäller att göra bilar redo för försäljning eller att hjälpa till vid kundleveranser. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och kunskap. Därför söker vi dig som delar vårt stora hjärta för bilar och som alltid levererar ditt bästa för att göra kunden nöjd. Krav B-körkort Flytande i svenska och engelska, tal och skrift. Fler språk är en fördel. Minst två års arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet inom försäljning och service är meriterande. Tidigare erfarenhet inom bilbranschen är inget krav. Tjänsten är en heltidstjänst och ansökan görs via formuläret genom att skicka in CV och personligt brev nedan. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! För frågor om tjänsten, kontakta Stefan Patomella, 0738 23 89 10, eller e-post: [email protected] Om Niemi BilNiemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling, och genom att göra saker så bra som möjlighet varje dag så lyckas vi med det. Förhoppningsvis är det du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande gällande försäljning och kundnöjdhet!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

5 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Stjärnsäljare till vår kund!

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Just nu söker vi en stjärnsäljare till vår kund! Om företaget Vår kund är en utav Sveriges största internetsäljbolag. Vi har en kundbas på närmare 20.000 annonsörer och en säljkår på 50 personer spridda över hela landet. Vår affärsidé är att agera säljbolag och inom internetannonsering. Vår målsättning är att bli bäst i landet på lokal annonsering online. Vi hjälper våra annonsörer att nå en stor del av den svenska internetpopulationen och det gör vi genom att samarbeta med webbplatser som är byggda på ett sådant sätt att det är möjligt att rikta annonserna lokalt. Om jobbet Vill du vara del av en framgångsrik inhouseavdelning? Vi har under de senaste åren utbildat många säljare till att bli fullfjädrade B2B försäljare inom media. Nu söker vi fler som vill vara med på den resan! Sitter i fantastiska lokaler i Hammarbysjöstad med utsikt över vattnet. Är du en av dem som vill jobba med de starkaste digitala varumärkena? Då har du möjlighet att bli en del av ett av våra team på Blocket, Blocket jobb, Hitta.se eller med våra digitala utomhustavlor i hela Stockholm. Din bakgrund En bakgrund som passar för arbetet är att man har telefonvana och arbetat med någon typ av försäljning. De är de av erfarenhet som lyckats bäst. Men framförallt behöver du vara öppen för att vilja utvecklas och lära dig. Vi erbjuder Fast lön Attraktiv provision Friskvårdsbidrag Pension Kontinuerlig säljutbildning 2 dagar i kvartalet Fantastiska hjälpsamma kollegor En ledning med många års erfarenheter av mediasälj som alltid är där för att hjälpa Arbetstiderna är 8-17 på kontoret där du sitter tillsammans med ditt team. Vi är i dagsläget 50 säljare, men trots det tycker anställda att känslan är genuin, kärleksfull och inkluderande. Vi är helt enkelt ett större säljbolag men har bibehållit känslan av det mindre. Vad väntar du på? Har du läst så här långt så är det bara att skicka in din ansökan på direkten! Ansökan
 I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.vDina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

4 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Säljledare kök Häggvik

En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över  Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 800 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.   Som arbetsgivare arbetar vi ständigt för att alla medarbetare ska känna sig sedda, erbjudas utvecklingsmöjligheter och vara en del i vår gemenskap. Vi värdesätter utveckling högt och det finns stora möjligheter att utvecklas och klättra internt om viljan och engagemanget finns.  Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Kan du tänka dig att jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då ska du definitivt läsa vidare.  Som säljledare kök hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa och leda nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som kökssäljare på Elgiganten ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök. Det är din uppgift att se till att kunderna har fått sitt drömkök när de lämnar varuhuset. Viss erfarenhet av kök-och vitvaruförsäljning är en fördel, men inte ett krav.   Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden! • Hjälpa kunder att hitta bästa lösning till drömköket • Erbjuda och sälja produkter och tjänster • Vårda köksutställningen • Träning och utbildning • Ansvarig för att rutiner, guidelines och utställning är korrekt Profil & Bakgrund Du älskar att nå dina mål - och när du gör det, vill vi fira det med dig. Är du också snabblärd, nyfiken och kreativ så är du är en väldigt bra kandidat för detta jobb. Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas. Arbetsglädje Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans! Utveckling på Elgiganten Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling. Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre. Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat.  Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss! Varmt välkommen med din ansökan. Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering. Ansökan På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

4 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024