Affärsutvecklare inom B2B till Aimo Share

Om Aimo:Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag. Om Rollen:I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet. Vem är du? För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget.Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt. Kvalifikationer och erfarenheter: • Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning• Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder• Vana vid att använda CRM-system• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift• Körkort • Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är starkt meriterande. För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlings benägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Upptäck Sverige som säljare för ett av Sveriges största varumärken!

VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats genom Sverige. Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Resande Eventsäljare | Grundlön + Provision

VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats genom Sverige. Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Account Manager Copyprint till Cloudgruppen Malmö

Vi söker just nu en vass CopyprintAccount Manager till teamet i Malmö! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Sundsvall, Skellefteå och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom området copyprint och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösnings orienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer Du är orädd, driven och tävlingsinriktad En karismatisk och säljande personlighet Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning mot företag. Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll Gymnasial utbildning Meriterande: Tidigare arbetat med Copyprint försäljning Erfarenhet av CRM-system. Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: Fastlön + provision Sälj och resetävlingar Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling En rolig arbetsplats med glädje och energi Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Vi söker Säljare till Sesol i Skövde!

Din framtida utmaningTill vårt kontor i Skövdesöker vi vår nästa säljstjärna. I denna roll kommer du att jobba tätt med försäljningschef och ett grymt säljteam där alla delar ett tävlingslystet sinne och drivs av utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Som säljare hos oss arbetar du med att besöka nya kunder, främst inom lantbruks- och villasektorn, på förbokade möten som bokats åt dig av våra mötesbokare. Vem är vår perfekta matchning? För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi vill att du har har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet inom B2B, bilhandeln, detaljhandeln eller DVH. erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från samma bransch. arbetat i CRM system. Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv lön och provision utan tak. Du får utbildning från första dagen tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer, för att du ska ta dig till nästa nivå inom försäljning ihop med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning över hela bolaget, på regelbundna träffar för utbyte av erfarenheter och kompetenser. Som anställd på Sesol får du även möjlighet att delta i attraktiva tävlingar, på roliga after works och storslagna kick-offer. Vi erbjuder även alla våra anställda att vara med i vår Golden League - ett program med fokus på kompetensutveckling. Andra goda förmåner som bland annat förmånsbil finns även för dig som säljare. Bra att veta om anställningen Lön: Fast och rörlig Placering: Skövde Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid. Vi tillämpar 6-månaders provanställning på samtliga av våra anställda. Vi förstår att du vill söka jobbet direkt, men detta är också bra att veta!Ansökan tas endast emot här på vår karriärsida. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakten finner du nedan. På Sesol blir alla arbetstimmar soliga. Gör som över 1000 andra och maxa dina soltimmar du också. Kliv in i värmen hos oss på Sesol – en solsäker arbetsplats! Om Sesol AB Vi älskar solen lite mer än andra – att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Vi är idag över 1000 medarbetare som tillsammans står för över 2 miljoner soltimmar om året. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med huvudkontor i Jönköping och etableringar på 13 andra orter i södra och mellersta Sverige är vi en arbetsgivare för alla som vill kliva ut ur skuggan och in i solen. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Sommarjobb

Vi söker en sommarvikarie till våra butiker i Malmö (Emporia, Triangeln och Mobilia) Tjänsten är har varierade timmar, helger som vardagar och kvällar under vecka 26-33. Det finns chans till fler timmar under hösten. Vi söker dig som är driven, serviceminded och flexibel. Du ska gilla att jobba i team med dina kollegor samt självständigt. Du ska även ha ett stort intresse för väskor och mode och brinna för att bemöta kunder. Din primära uppgift är framförallt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta med merförsäljning, hålla dig uppdaterad med aktuella kampanjer, underhåll av butiksmiljön samt sträva mot 100% nöjda kunder. Vi söker dig som: Har kassavana Erfarenhet av att arbeta i butik tidigare Har fyllt 18 år och gått ut gymnasiet

5 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Värvare hos Naturskyddsföreningen i Göteborg.

Bli en del av vårt framgångsrika team. Är du driven, säljinriktad och karriärsugen? Vill du vara en del av ett team som arbetar för att bevara och skydda vår natur? Då är du precis den vi letar efter! Naturskyddsföreningen söker engagerade och entusiastiska värvare som vill vara med och driva vårt arbete framåt. Som värvare hos oss får du möjlighet till fast anställning med månadslön, periodbiljett (A) och andra förmåner. Men det bästa är att du inte bara får en lön – du får också möjligheten till personlig och professionell utveckling. Vi erbjuder kanske den bästa sälj- och kommunikationsträningen i branschen, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. Dessutom finns det stora karriär- och utvecklingsmöjligheter inom organisationen. Jobbet som värvare innebär inte bara en möjlighet till att påverka vår värld positivt, det ger också kunskaper och färdigheter som du kommer ha nytta av resten av livet. Så om du är redo att ta nästa steg i din karriär och samtidigt göra en insats för miljön, ansök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Krav: Engagemang för miljöfrågor God kommunikationsförmåga Förmåga att arbeta självständigt och i team Positiv attityd och vilja att lära Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du vill arbeta som värvare hos Naturskyddsföreningen till [kontaktinformation]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vill du komma i kontakt med oss? Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,[email protected] Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17 Fackliga kontaktpersoner Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, [email protected] Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, [email protected]

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Värvare hos Naturskyddsföreningen i Stockholm

Bli en del av vårt framgångsrika team Är du driven, säljinriktad och karriärsugen? Vill du vara en del av ett team som arbetar för att bevara och skydda vår natur? Då är du precis den vi letar efter! Naturskyddsföreningen söker engagerade och entusiastiska värvare som vill vara med och driva vårt arbete framåt. Som värvare hos oss får du möjlighet till fast anställning med månadslön, SL-kort och andra förmåner. Men det bästa är att du inte bara får en lön – du får också möjligheten till personlig och professionell utveckling. Vi erbjuder kanske den bästa sälj- och kommunikationsträningen i branschen, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. Dessutom finns det stora karriär- och utvecklingsmöjligheter inom organisationen. Jobbet som värvare innebär inte bara en möjlighet till att påverka vår värld positivt, det ger också kunskaper och färdigheter som du kommer ha nytta av resten av livet. Så om du är redo att ta nästa steg i din karriär och samtidigt göra en insats för miljön, ansök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Krav: Engagemang för miljöfrågor God kommunikationsförmåga Förmåga att arbeta självständigt och i team Positiv attityd och vilja att lära Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du vill arbeta som värvare hos Naturskyddsföreningen till [kontaktinformation]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vill du komma i kontakt med oss? Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,[email protected] Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17 Fackliga kontaktpersoner Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, [email protected] Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, [email protected]

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Export Control Manager

Om kundenKunden är en stor koncern som tar fram egna produkter, övrig information är konfidentiell. Mer information ges vid intervjutillfälle. Om tjänstenEn unik möjlighet att anta en spännande ochutmanande administrativ tjänst med stort eget ansvar där du har möjligheten att själv lägga upp ditt arbete.Du kommer under introduktionen bli certifierad inom exportkontroll och genomdin arbetslivserfarenhet på sikt i rollen kommer du besitta en unik expertkompetens inom området. Du kommer att vara en viktig hjälpande hand för övriga medarbetare när det kommer till lagar, licenser och förhållningsregler. Arbetsuppgifter innebär bland annat arbete med att verifieraklassificeringar av produkter, mjukvaror och komponenter. Du kommer även arbeta med licenshantering och tillståndvid exportförsäljning, reparationer samt klassificerade produkter som ska tas in i andra länder vid exempelvis mässor eller demonstration av produkter. I rollen har du stora kontaktytor bland annat med enexportkontrollgrupp på nationell nivå, marknad och säljavdelning, projektledare och inköp mfl. Din kompetens Relevant akademisk utbildning Arbetslivserfarenhet inom exportkontroll, juridik, avtal, kontrakt, inköp eller motsvarande Svenska och engelska flytande i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror därför att du är en ansvarstagande person som har högt eget driv. Du är en person som gillar att arbeta med lagar och regler vilket kräver att du är noggrann och analytisk. Då rollen innebär mycket kontaktytor och du blir en person många vänder sig till behöver du vara kommunikativ, social, pedagogisk och samarbetsvillig. ÖvrigtLön: Fast månadslönOmfattning: Heltid, tillsvidareStart: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstidPlaceringsort: Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om ossProcruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards 2022 och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag (20-49 anställda) och Årets Raket (Rekrytering). Läs mer om utmärkelserna här.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Vi söker försäljare till Presto!

Längtar du efter en meningsfull karriär där du kan göra verklig skillnad och rädda liv? Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett företag som prioriterar att skydda människor mot brandrisker och andra faror samtidigt som du kan utveckla dina försäljningsfärdigheter. Utforska en spännande position som kommer att tända en gnista av passion inom dig! Om företaget: Presto stöttar företag och organisationer i att skydda sina verksamheter mot brand och olyckor. Genom nära samarbete med våra kunder utformar vi skräddarsydda lösningar som effektivt minimerar riskerna för brand och olyckor. Detta uppnår vi genom att erbjuda expertrådgivning, marknadens bredaste utbud av utbildningar, hållbara säkerhetsprodukter och en service i världsklass.Att vara en del av Presto innebär att du aktivt bidrar till att göra skillnad. Tillsammans med våra kunder är vi engagerade i att rädda liv. Trots olika bakgrund och erfarenhet delar vi på Presto en gemensam drivkraft att växa och att arbeta som ett samspelt lag. Vår kollektiva insats fokuserar på att inte bara skydda företag, utan också att skapa säkrare miljöer där människors liv kan räddas. Vi söker dig: Som är entusiastiska och energiska individer med en stark drivkraft för utveckling. Vi värdesätter lagandan och letar efter personer som trivs med att arbeta tillsammans mot individuella och gemensamma mål. Om du är redo att vara en del av vårt engagerade team där energi och samarbete är nyckeln, då är du precis den vi letar efter. Kom och forma framtiden med oss, där din entusiasm och strävan efter framgång kommer att vara både välkomnad och uppmuntrad! Om tjänsten: I din nya roll kommer du att vara en viktig del för att se till att våra kunder har bästa möjliga brandskydd. Det börjar med att teknikerna gör noggranna undersökningar av kundernas brandskyddssystem för att se om det behövs förbättringar. Ditt jobb inkluderar att ta hand om avvikelser – att hantera och fixa problem som teknikerna hittar. Ibland kan det även innebära att erbjuda kunderna utbildning för att de ska förstå brandskyddsåtgärderna bättre. Utöver detta kommer du även att ansvara för kampanjer. Det handlar om att marknadsföra och främja våra produkter eller tjänster. Målet är att få fler människor att köpa och bli intresserade av det vi erbjuder. Genom att ha det här dubbla ansvaret för avvikelser och kampanjer kommer du att vara en nyckelperson för att se till att vi ger högkvalitativt brandskydd samtidigt som vi marknadsför oss på ett framgångsrikt sätt. Ditt fokus på att göra kunderna nöjda och öka försäljningen kommer att vara väldigt viktigt för att vi ska fortsätta vara en pålitlig partner inom brandskyddsbranschen.Praktisk information: Start: OmgåendeOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag-fredag 8-17Adress: Östergatan 20, Malmö 211 25Tack för att du överväger att bli en del av Presto. Om du vill lära dig mer om oss på Workz och hur vi skapar meningsfulla arbetsmöjligheter, besök vår webbplats här. För frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig och möjligheten att välkomna dig till Presto-teamet!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024