Kock hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Vi söker nu en erfaren och engagerad kock som vill vara en del av vårt dynamiska team på O’Learys Borlänge. Som kock hos oss ansvarar du för att leverera enastående matupplevelser till våra gäster genom att följa recept, säkerställa hög kvalitet och upprätthålla livsmedelssäkerhetsstandard. Rollen innefattar arbete dag- och kvällstid samt helger. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O'Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Förbereda, tillaga och leverera maträtter enligt våra satta menyer och recept. Kvalitetssäkra och hantera levererade varor till köket. Ansvara för ett rent och välstädat kök, inklusive all utrustning, ytor, biutrymmen och maskiner. Bidra till en positiv atmosfär och ett starkt samarbete i köket. Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet av köksarbete Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa hög matkvalitet Teamspelare med förmåga att skapa en positiv atmosfär i köket Engagerad i att leverera enastående matupplevelser för både medarbetare och gäster Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg, [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start:Enligt överenskommelse Omfattning:*Antal procent* Arbetstider:Enligt överenskommelse Plats:*STAD* Om O’Learys: O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Servis hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Din yttersta roll som servis på O’Learys Borlänge är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara lyhörd och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Servera mat och dryck enligt service sequence Välkomna och bemöta gäster med ett leende, visa de till bord eller aktiviteter i frånvaro av hovmästare Ansvara för presentation av meny och erbjudanden till gästerna Ansvara för att ge gästerna den bästa möjliga service och helhetsupplevelsen Ansvara för att ta beställning via Ipad och leverera korrekta bongar till köket Ansvara för att följa alkohollagen och kontrollera legitimation för personer under 25 år Ta betalt av gästerna och levererar kvitto vid avslutad försäljning Uppmärksamma ansvarig eller säkerhetspersonal om en gäst har intagit för mycket alkohol eller skapar olämplig stämning Aktivt driva försäljning av add-ons och merförsäljning såsom dippsåser, förrätter, drycker och efterrätter Informera våra gäster om våra aktiviteter och andra erbjudanden på ett vänligt och välkomnande sätt Ansvara för att ställa i ordning och förbereda lokalen innan öppning/stängning samt följer rutinlistor och manualer för servis noggrant Servera bord, tömmer, städar och samlar in disk och sopor och placerar det i avsedda områden Se till att servicestationer är välorganiserade och påfyllda Stötta inom alla delar av restaurangen såsom disk, greeter, aktivitet, kök, bar och nattklubb Lämna Ipads, kassor och kortterminaler i gott skick samt säkerställa att kassor stämmer Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt har god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg, [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid Arbetstider: Kväll, helg & natt Plats: Borlänge Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Hej! Vi på Fisky Business, Dockan vill bredda truppen lite. A la carte meny med fokus på fisk. Stresstålighet och köksvana ett krav. Ser fram emot din ansökan. Vi har ett gäng kockar men behöver bredda truppen med lite timanställda. Kanske runt 6 -30 timmar i veckan. Plötsligt ska nån vara ledig och BAM! 40 timmar på en vecka. Ja du fattar.. Skriv några rader om dig. Mvh Hannes
Bartender hos O’Learys Borlänge Om tjänsten: Som bartender hos oss på O’Learys Borlänge är du huvudsakligt ansvarig för servering till gästerna i våra barer. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Som bartender är du även behjälplig till flera delar som berör restaurangen såsom servis, aktiviteter, disk etc vid behov. Tillsammans med baransvarig ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö i barerna samt driva och utveckla barerna framåt för att våra barer ska fungera så optimalt som möjligt! Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Motta och kvalitetssäkra de varor som levereras till baren Ansvara för att göra drycker som beställs till baren och följa recept Servera bargäster med passande drycker och leverera trevligt bemötande till gästerna Aktivt arbeta med merförsäljning till gästerna Använda mätglas till den sprit som hälls upp Följa rutiner, checklistor och manualer för baren Hålla rent och snyggt i barområdet, inklusive ytor och utrustning Ansvara för att inte servera minderåriga eller gäster som är för berusade enligt alkohollagen Rapportera överservering till ansvarig eller vakt Ansvara för att hålla sig uppdaterade kring nya recept och trender inom bar samt att implementera och efterleva dessa tillsammans med baransvarig Assistera i andra delar av verksamheten, såsom disk, servis och vid spelreception/bowlingdator Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från ett serviceyrke, meriterande från restaurang/bar samt kassavana Relationsskapande och gillar att arbeta som en del av ett team Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Flexibel, serviceminded och lyhörd Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Jacob Aurell-Dahlberg ([email protected]). Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid upp till 20% Arbetstider: Kväll, Helg Plats: Borlänge Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vill du ta nästa steg i din restaurangkarriär? Nu kommer ChopChop till Skövde och vi söker vår nästa stjärna En engagerad och driven Assisterande Restaurangchef till vår snabbväxande kedja – ChopChop! Nu finns chansen att få vara med på resan från start och vara en del i processen att öppna en helt ny restaurang med allt vad det innebär. Som Assisterande Restaurangchef är du en nyckelperson i vårt ledningsteam. Tillsammans med restaurangchefen leder du den dagliga driften och motiverar teamet till att nå både högt ställda mål och härlig arbetsglädje. Du kommer att arbeta nära våra gäster och kollegor för att säkerställa att vi varje dag levererar på våra tre ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Om oss ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru och grundades 2011. Idag finns vi på 43 platser runt om i Sverige – och fler blir det! Vi erbjuder våra gäster god mat lagad på råvaror av hög kvalitet, och en upplevelse som går bortom det vanliga inom snabbmat. Dina ansvarsområden: Som Assisterande Restaurangchef är du en viktig del av teamet och jobbar tätt ihop med restaurangchefen för att få både människor och resultat att växa. Du leder det dagliga arbetet, planerar scheman och ser till att både gäster och kollegor trivs. Med fokus på service, kvalitet och arbetsglädje håller du restaurangen på topp – varje dag! Tillsammans med teamet kommer du att driva detta: Driva restaurangen mot uppsatta mål genom tydliga handlingsplaner. Leda teamet i det dagliga arbetet och vara ett föredöme i både service och arbetsglädje. Planera personal, schemaläggning och bemanning. Säkerställa en hög nivå av kundbemötande och service. Ansvara för rutiner kring kvalitet, renlighet, underhåll och regelefterlevnad. Bidra till lokal marknadsföring och försäljningsaktiviteter. Aktivt följa upp resultat och driva förbättringar. Vem är du? Du är en naturlig ledare med minst ett till två års erfarenhet av personalansvar, gärna inom restaurang eller servicebranschen. I din roll trivs du med att ta ansvar, fatta egna beslut och påverka resultatet på riktigt. Du är strukturerad, lösningsfokuserad och har ett starkt driv att arbeta mot tydliga mål. Din positiva energi smittar av sig, och du har förmågan att motivera och inspirera andra till att göra sitt bästa. Eftersom vi verkar i en snabb och serviceinriktad miljö är det också viktigt att du har tidigare erfarenhet från restaurang- eller servicebranschen – det ser vi som ett grundkrav. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en utvecklande och fartfylld roll i ett företag som ständigt växer och satsar framåt. Du får möjlighet att påverka både din egen och verksamhetens utveckling, och växa som både ledare och person. Med ett starkt varumärke i ryggen och höga ambitioner för framtiden erbjuder vi en stabil och trygg arbetsplats där du kan känna dig säker i din roll. Samtidigt får du vara en del av ett team som stöttar varandra, inspirerar och har roligt tillsammans varje dag. Redo att ta klivet? Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi inte bara god mat – utan också framtidens snabbmatsupplevelse. Tjänsten är tänkt att tillsättas i mitten av Augusti, eller enligt överenskommelse. Välkommen!
Vill du vara med och skapa och forma människors minnen och upplevelser? Brinner du för att göra det där lilla extra och att möta nya människor varje dag? Vill du vara en del av ett litet men sammansvetsat team med stor gemenskap och arbetsglädje, samtidigt som du får vara en del av en av nordens största och mest framgångsrika hotellkedjor - då är det här något för dig! Home Hotel Carlscrona utlovar precis det vi heter - vi ska vara gästens andra hem. Hos oss möts man av välkomnande personal, dukat middagsbord, en god bok och en brasa eller en svalkande drink på uteserveringen. Vi är hotellet som fokuserar på hemkänsla, personligt bemötande, bekvämlighet och hållbarhet. Med vårt unika koncept och läge är vi ett av Karlskronas mest attraktiva hotell och vi har ett högt tryck året om. Nu söker vi ytterligare en stjärna för att förstärka vårt receptionsteam och vi kan utlova en fantastisk resa tillsammans med oss, fylld av möjligheter för personlig utveckling. Första och sista intrycket! Som receptionist är du den första och sista personen som gästen möter - det är upp till dig att se till att våra gäster får den bästa möjliga upplevelsen när de bor hos oss. Detta gäller hela vägen från bokning till uppföljning, från incheckning till utcheckning och allt där emellan. Hos oss ska gästerna känna sig hemma och därför är din personlighet och dina sociala förmågor det allra viktigaste - du måste älska att möta nya människor varje dag och kunna prata med dem och ge den bästa möjliga service utifrån deras behov. Vem är du? Vi söker dig som är redo för en utmaning. Du är en driven och nyfiken person som vill utvecklas i karriären, som bjuder på dig själv och älskar att jobba såväl i team som under eget ansvar. Du vågar ta initiativ och ser de små detaljerna som spelar roll i den stora bilden. Du är bekväm med att hantera många saker på en gång och är inte rädd för att ta dig an flera saker samtidigt. Tjänsten kräver att du har fyllt 20 år, enligt gällande lagstiftning för serveringsansvar, då vi även serverar alkohol. Vi lägger stor vikt vid personlighet, engagemang och driv, så även om du inte har jobbat på hotell innan - tveka inte att söka om du tror att just du är vår nästa stjärna. Det är också meriterande om du: - Har erfarenhet av hotell och receptionsarbete - Har erfarenhet av hotellsystemet MEWS - Har erfarenhet av andra serviceyrken, som butik eller restaurang - Är van vid att jobba vid dator, med tekniska lösningar och system - Älskar att träffa nya människor och att ta hand om deras behov och önskemål - Har erfarenhet av Strawberry eller Home Hotel Din roll som receptionist: Du blir en del av ett team på ca. tio personer i receptionen, där vi ständigt jobbar nära varandra för att utveckla vår verksamhet, oss själva och vårt gästbemötande. Vi välkomnar dig som har idéer och framåtanda, som ser möjligheter istället för problem och som tillsammans med dina kollegor vill göra allt för att våra gäster ska känna sig som hemma. I dina arbetsuppgifter ingår in- och utcheckning men även administration, kundbemötande, svara på telefon och mail och såklart att ta hand om våra gäster på plats. Vi jobbar också över avdelningarna och hjälper kollegorna i restaurangen och städ-avdelningen när det behövs. Receptionen är hotellets hjärta och spindeln i nätet så du är ansvarig för att se till att gästen får bästa möjliga upplevelse och att våra kollegor på andra avdelningar har den information de behöver för att göra sin del. Vad vi erbjuder dig: Vi erbjuder dig att bli en del av vårt härliga team som består av blandade åldrar och bakgrunder. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik och där alla är lika viktiga för helheten. Home Hotel Carlscrona ägs av Winn Hotel Group och är ett franchise-hotell inom Strawberry, en av nordens största hotellkedjor. Detta innebär att du får ett stort paket med arbetsförmåner så som rabatt på över 260 hotell i hela Norden och Baltikum, frinätter, friskvårdsbidrag, möjlighet till internutbildningar samt en stor mängd partnererbjudanden på allt från resor och shopping till träning och friskvård. Du har dessutom en stor chans att växa i din roll genom tävlingar, internutbildningar, utmaningar och personliga ansvarsområden, både på hotellet, inom Winn Hotel Group och inom Strawberry. Om tjänsten: Vi erbjuder just nu en tjänst på 60% med start omgående eller efter överenskommelse. Arbetstiden är förlagd blandat på både dagtid, kvällstid och helger. Vi omfattas av Hotell- och restaurangfackets kollektivavtal och lönesättning sker därefter. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan direkt. Rekrytering sker löpande och tjänsten tillsätts snarast så vänta inte för länge. För frågor om annonsen, rekryteringsprocessen eller jobbet - kontakta vår receptionschef: [email protected] OBS! Vi har bara möjlighet att hantera ansökningar som görs genom den här annonsen och hanterar inte ansökningar direkt via e-post eller liknande. ____________________________________________________________________________________________ Hotellet ägs och drivs av Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje. Vi är ett franchisehotell inom Strawberry Group, en av nordens största hotellkedjor med varumärken som Clarion, Home Hotel, Quality och Comfort.
Scandic Bollnäs ligger vackert beläget med utsikt över sjön Varpen och bara ett stenkast från centrala Bollnäs och goda kommunikationer. Strax utanför hotellets dörr väntar fantastiska naturupplevelser för våra gäster. På hotellet lägger vi stor vikt vid att erbjuda våra medarbetare en bra arbetsmiljö med ett gott ledarskap i en varm och familjär atmosfär. Vi jobbar alltid tillsammans för att nå vårt gemensamma mål- att skapa hotellupplevelser i absolut världsklass för våra gäster. Nu söker vi en Nattreceptionist till Scandic Bollnäs. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning med vikariat på 85%. Chans till fast anställning eftersom vikariatet är för studier. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Vi på restaurang Broken söker en diskare som kan jobba deltid. två dagar i veckan. Jobbet kan vara ganska fysiskt tungt och i ett högt tempo men du får jobba med ett super härligt gäng kollegor.
Vi söker en passionerad och erfaren kock som vill bli en del av vårt härliga team i Ystad och Österlen! Om tjänstenVi erbjuder en unik möjlighet att arbeta i en spännande och kreativ miljö där du kommer att ansvara för att skapa minnesvärda måltidsupplevelser i våra fantastiska restauranger runt om i Skåne men framförallt i Ystad och på Österlen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Planera och förbereda menyer med fokus på lokala och säsongsbetonade ingredienser Laga mat med hög kvalitet och presentera den på ett estetiskt tilltalande sätt Samarbeta med andra kockar och personal för att säkerställa en effektiv drift av köket Följa hygien- och säkerhetsföreskrifter i köket Vem är du? Har flera års erfarenhet av att arbeta som kock i ett professionellt kök Är passionerad för matlagning och har en kreativ anda Trivs i en dynamisk miljö och kan hantera stress på ett konstruktivt sätt Har god kommunikationsförmåga och arbetar väl i team Tycker om att byta arbetsplats och ser charmen i detta Talar svenska eller engelska Meriterande med körkort Varför arbeta med oss? Möjlighet att vara en del av ett dedikerat och kreativt team Arbeta i natursköna omgivningar nära havet Utveckla dina färdigheter genom att experimentera med nya ingredienser och maträtter Ta del av attraktiva förmåner och en inkluderande arbetsmiljö Tillträde och anställningsform Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete, med eventuell möjlighet till en tjänst på 75%-100% Lönesättningen är individuell med kollektivavtalet som bas. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vi letar efter en engagerad och skicklig kock som vill vara med och skapa kulinariska upplevelser i vårt team i Båstad. Är du den vi söker? Som kock hos oss får du vara en del av ett kreativt och dynamiskt team i Båstad. Du kommer att bidra med dina matkunskaper för att förverkliga exceptionella middagsupplevelser och sätta vårt kök på kartan i vackra omgivningar. Ansvarsområden inom matlagning Utveckla och förbereda menyer med ett fokus på hållbara ingredienser Tillaga rätter som är både smakrika och visuellt tilltalande Arbeta nära med köksteamet för att säkerställa effektiv och smidig köksverksamhet Säkerställa att alla säkerhets- och hygienstandarder efterlevs noggrant Egenskaper och kvalifikationer Flera års erfarenhet i ett professionellt kök En passion för matkonst och kreativitet i arbetet Kapabel att arbeta i ett dynamiskt, ofta stressigt, arbetsklimat Utmärkt förmåga att kommunicera och samverka i en lagmiljö Tycker om att arbeta i olika miljöer och uppskattar flexibilitet Kunna kommunicera effektivt på svenska eller engelska Körkort är en fördel Fördelar med att arbeta hos oss Delta i ett kreativt och hängivet team Verka i vackra, natursköna omgivningar i närheten av stranden Utveckla din expertis genom att experimentera med ingredienser och rätter Dra nytta av attraktiva förmåner och en inkluderande kultur Arbetstid och typ av anställning Vi erbjuder flexibla deltids- och heltidspositioner, perfekt för dig som studerar eller har andra åtaganden. Lön baseras individuellt enligt kollektivavtal. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Välj ett jobb för att visa detaljer