Besiktningstekniker till Carspect Noret i Mora
Carspect AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Noret i Mora. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierade besiktningstekniker eller varit certifierad besiktningstekniker. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!

14 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Teknisk säkerhetsspecialist
Addici Security AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en engagerad och kunnig teknisk säkerhetsspecialist till vårt säkerhetsteam. Som teknisk säkerhetsspecialist kommer du att spela en avgörande roll i att skydda våra kunders fysiska tillgångar, personal och verksamhet från hot och risker. Om rollenSom teknisk säkerhetsspecialist arbetar du med att förebygga och skydda våra kunders verksamhet mot olika typer av hot och mitigera risker. I rollen ingår att vara både kravställare och kvalitetssäkrare, liksom att löpande följa upp säkerhetsarbetet. Som teknisk säkerhetsspecialist ska du dessutom, tillsammans med övriga medarbetare i teamet kunna bistå och ge råd i säkerhetsrelaterade frågor som kan uppstå i organisationen. Exempel på arbetsuppgifter - Rådgivare inom säkerhetsområdet, internt och externt - Kontinuitetsplanering av verksamhetstekniska system - Utföra löpande risk och sårbarhetsanalyser - Projekt inom fysisk säkerhet - Framtagande och löpande uppdatering av styrdokument som exempelvis policys, riktlinjer och handböcker samt säkerhetsstandarder utifrån försäkringskrav etc - Internt utbilda medarbetare inom säkerhetsområdet Vem är du?Vi söker dig som har akademisk utbildning med inriktning mot säkerhet och riskhantering eller erfarenheter och kvalifikationer som bedöms likvärdiga. Vidare har du flera års erfarenhet av strategiskt och operativt säkerhetsarbete, med en bred kunskap och erfarenhet inom säkerhetsområdet. Det är också av stor vikt att du har en god förståelse för de krav och utmaningar som respektive delområde ställer på organisationen. Du trivs med att arbeta i snabbrörliga organisationer och vi ser gärna att du har erfarenhet från den privata sektorn. Det ligger i din natur att bygga långvariga relationer och du förstår värdet i hur ett nära samarbete bidrar till affären. Som person är du trygg och stabil samt har en god förmåga att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du har god samarbetsförmåga och kan kommunicera pedagogiskt med andra både i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vad erbjuder vi?Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Addicis viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då moderbolaget Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten. Om tjänsten - Anställningsform: Heltid - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: 08-17 - Startdatum: Omgående - Provanställning: 6 mån För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller samt godkännande via länsstyrelsen. Rollen är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer genomföras innan anställning. Övrig information Vid frågor kontakta: Johan Kihl johan.kihl@coor,com Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. Addici Security & Technology är en strategisk säkerhetspartner, ledande rådgivare och utförare inom riskhantering, bevakning, larmcentral, säkerhetsteknik och IT. Addici är en del av Coor och kan erbjuda säkerhet i kombination med facility managementtjänster. I partnerskap med våra kunder levererar vi lönsamma affärer – vi är kundernas trygga val. Bland våra kunder finns allt från små bolag till några av Sveriges mest komplexa anläggningar samt offentlig verksamhet. Med snart 40 års branschkunskap och över 800 anställda är vi redo att trygga våra kunders verksamhet, nu direkt och med morgondagens utmaningar.

13 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Workplace & Security Coordinator till globalt investmentbolag
Switch Game AB
Väktare och ordningsvakter

Är du en social, lyhörd och lösningsorienterad lagspelare med unik känsla för service? Trivs du i en internationell miljö med högt tempo och många kontaktytor? Då kan rollen som Workplace & Security Coordinator vara nästa steg i din karriär! Om tjänsten Som Workplace & Security Coordinator får du en bred och dynamisk roll med stort eget ansvar. Du arbetar nära teamet inom service och säkerhet och ansvarar för områden som larm, bevakning, persontransporter, budhantering samt in- och utpassering. Du är även delaktig i andra kontorsrelaterade uppgifter. Teamets ansvarsområden utvecklas kontinuerligt utifrån verksamhetens behov vilket kräver att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya rutiner och sammanhang. Tjänsten innebär ett rullande 3-veckorsschema där du arbetar en vecka och sedan har två veckor ledigt. Under din arbetsvecka är du stationerad vid kontoret i centrala Stockholm, där du även disponerar en lägenhet på plats. Eftersom rollen innefattar ansvar för larm och bevakning även kvälls- och nattetid, bor du på arbetsplatsen under din arbetspass-vecka. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet från liknande roller inom service och säkerhet, gärna i en internationell miljö med högt tempo. Du har en genuin känsla för service och strävar alltid efter att leverera det lilla extra. Du är en trygg och stabil person som är prestigelös, lyhörd och serviceinriktad. Du är flexibel, har god simultanförmåga och är snabb i både analys och beslutsfattande. Du kommer få stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt behöver vara trygg med att fatta snabba beslut. En av dina styrkor är din fingertoppskänsla och förmåga att alltid ligga steget före. Rollen kräver att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska samt att du har B-körkort Väktargrundutbildning eller utbildning inom personskydd är starkt meriterande. Placering: Centrala Stockholm Start: Så snart som möjligt Ansökan Låter det intressant? Vi rekryterar löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected].

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Entreprenadkoordinator sökes med omgående start!🌿
Wrknest AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Om tjänsten Nu söker vi en driven entreprenadkoordinator till vår kund i Johanneshov, Stockholm. Du kommer spela en viktig roll i deras pågående takparksprojekt och bidra till att utveckla gröna och hållbara lösningar i stadsmiljö. Vi söker någon som har möjlighet att börja omgående i en roll där din struktur och erfarenhet kommer göra skillnad från dag ett. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som entreprenadkoordinator får du ett brett ansvarsområde inom projektens administrativa och ekonomiska delar. Du fungerar som en viktig länk mellan platsorganisationen och kontoret, med fokus på ordning och tydlighet i varje fas av projekten. Kalkylering och offertarbete Hantering av dokumentation och avtal Prisförfrågningar till leverantörer Stöd i frågor kring KMA (Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö) Ekonomisk uppföljning och ÄTA-hantering Arbete i Bluebeam för ritningshantering och projektunderlag Vi söker dig som Har erfarenhet av entreprenadprojekt och en god administrativ förmåga. Du har tidigare arbetat i Bluebeam och har koll på processer kring kalkylering, ÄTA och dokumenthantering. Kunskap inom KMA är också värdefull. Som person är du strukturerad, självgående och har lätt för att samarbeta. Du trivs i en roll med många kontaktytor och uppskattar ordning och reda. Övrig information Start: Omgående Plats: Johanneshov, Stockholm Omfattning: Heltid Om kunden Kunden är ett företag som specialiserar sig på gröna lösningar för stadsmiljöer, med fokus på bland annat takparker och växtsystem för hållbara byggnader. De är i en expansiv fas och arbetar aktivt för att utveckla hållbara projekt med både funktion och estetik i fokus. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

10 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
SOS-operatör med undersköterskekompetens Stockholm (start hösten-25)
SOS Alarm Sverige AB
SOS-operatörer m.fl.

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad i varje samtal? Som SOS-operatör hos SOS Alarm blir du en viktig länk i att hjälpa människor i akuta situationer. Om du trivs med ett tempofyllt arbete, kan hantera stress och har en stark känsla för struktur och ansvar, kan du vara den vi söker! Vi på SOS Alarm arbetar för ett tryggare Sverige för alla. Det gör vi genom att hjälpa människor i nödsituationer, hantera larm, koordinera arbete vid olyckor och kriser, samt genom att aktivt bevaka händelser och trender på nationell och global nivå. Vi gör allt detta i samverkan med våra kunder och partners - dygnet runt, årets alla dagar. Många är framför allt bekanta med vår leverans av det nationella nödnumret 112, men vi erbjuder även ett växande antal innovativa tjänster för både den privata och offentliga marknaden. Hos oss får du möjlighet att växa, både yrkesmässigt och som person, samtidigt som du bidrar till något stort och viktigt tillsammans med fantastiska kollegor. Din vardag som SOS-Operatör "En av de roligaste sakerna med det här jobbet är att ingen dag är den andra lik". Du kommer att få möta alla möjliga typer av människor, frågeställningar och problem. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att svara på inkommande samtal från människor i nöd. Som SOS-operatör är ditt grunduppdrag att svara på nödnumret 112 och du är den hjälpsökandes första kontakt innan andra hjälpresurser är på plats. Är du undersköterska kan din kompetens också att komma att användas på annan funktion på SOS-centralen kombinerat med grunduppdraget på nödnumret 112. 112-samtalen omfattar allt ifrån akuta sjukdomsfall, trafikolyckor, bränder till samtal där någon är i behov av en trygg röst. Med intervjustöd och anpassad teknik säkerställer du att rätt resurser skickas till rätt plats i rätt tid. I pågående samtal samverkar du med kollegor och externa resurser så som polis, räddningstjänst och ambulans. Arbetet bedrivs ofta i ett högt tempo och hjälpsökande står alltid i fokus. Arbetet bedrivs på SOS-centralen där du sitter i en öppen miljö tillsammans med dina kollegor. Utbildning För att få rätt förutsättningar för att lyckas som SOS-operatör 112 inleds anställningen med en gedigen utbildning på vår utbildningsenhet i Kista varvat med praktisk träning ute på centralen där du har en handledare. Vi erbjuder dig Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor Engagerade och stöttande ledare och kollegor Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag där människan alltid står i centrum Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget Du får samverka tillsammans med bl. a. Polisen, Räddningstjänst, ambulans och andra aktörer som är viktiga för samhället Vi söker dig Vi utgår ifrån att du alltid vill hjälpa den som ringer in och hanterar samtalet från början till slut. Du uppskattar tydliga riktlinjer, är trygg i dig själv och beslutsam - oavsett vilket samtal du hanterar. Rollen innebär samverkan med kollegor och externa aktörer vilket kräver att du har god samarbetsförmåga. Du är en vänlig och lyhörd person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du empatisk och professionell vilket innebär att du samverkar och tar ansvar i din yrkesroll. Eftersom SOS Alarms verksamhet bedrivs 24/7 har du som SOS-operatör en dygnsgående tjänst, vilket innebär att du jobbar dagar/kvällar/nätter och helger. Därför kan du inte välja att endast arbeta dag, kväll eller natt. Vi önskar att du Har minst tre års arbetslivserfarenhet Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska, framförallt i tal Har god datorvana och trivs med att arbeta i olika och komplexa system Har god simultanförmåga då arbetet kräver att du kan hantera flera uppgifter på en och samma gång Det är meriterande om du Har erfarenhet av att arbeta oregelbundna tider Har erfarenhet från sjukvård, blåljusverksamhet, larmcentral eller liknande Är undersköterska eller har annan relevant erfarenhet Hos oss är våra värderingar, Professionella & Empatiska samt Ansvarstagande & Samverkande, något som genomsyrar hela kulturen på SOS Alarm och att du kan relatera till dessa är en förutsättning för att trivas hos oss! Låter detta intressant? Tjänsten är med start hösten 2025 Tjänsten är på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Efter att du skickat in din ansökan kommer du få genomföra arbetspsykologiska tester som en obligatorisk del av vår rekryteringsprocess. Vänligen genomför testerna så snart som möjligt, då det är ett krav för att du ska vara fortsatt aktuell i rekryteringsprocessen. Ansökningar utan genomförda testresultat kommer inte att beaktas. Skicka in din ansökan så fort som möjligt då vi tillämpar löpande urval. Har du frågor? Kontakta rekryterande chef, Oskar Nirblad [email protected] SOS Alarm genomför säkerhetsprövning med registerkontroll på sin personal enligt kraven ur säkerhetsskyddslag (2018:585). Även en kontroll enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag utförs och är aktiv under anställningsperioden. Drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning. Tjänsten innebär även krigsplacering vid SOS Alarm.

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Entreprenadkoordinator sökes med omgående start!🌿
Wrknest AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Om tjänsten Nu söker vi en driven entreprenadkoordinator till vår kund i Johanneshov, Stockholm. Du kommer spela en viktig roll i deras pågående takparksprojekt och bidra till att utveckla gröna och hållbara lösningar i stadsmiljö. Vi söker någon som har möjlighet att börja omgående i en roll där din struktur och erfarenhet kommer göra skillnad från dag ett. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som entreprenadkoordinator får du ett brett ansvarsområde inom projektens administrativa och ekonomiska delar. Du fungerar som en viktig länk mellan platsorganisationen och kontoret, med fokus på ordning och tydlighet i varje fas av projekten. Kalkylering och offertarbete Hantering av dokumentation och avtal Prisförfrågningar till leverantörer Stöd i frågor kring KMA (Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö) Ekonomisk uppföljning och ÄTA-hantering Arbete i Bluebeam för ritningshantering och projektunderlag Vi söker dig som Har erfarenhet av entreprenadprojekt och en god administrativ förmåga. Du har tidigare arbetat i Bluebeam och har koll på processer kring kalkylering, ÄTA och dokumenthantering. Kunskap inom KMA är också värdefull. Som person är du strukturerad, självgående och har lätt för att samarbeta. Du trivs i en roll med många kontaktytor och uppskattar ordning och reda. Övrig information Start: Omgående Plats: Johanneshov, Stockholm Omfattning: Heltid Om kunden Kunden är ett företag som specialiserar sig på gröna lösningar för stadsmiljöer, med fokus på bland annat takparker och växtsystem för hållbara byggnader. De är i en expansiv fas och arbetar aktivt för att utveckla hållbara projekt med både funktion och estetik i fokus. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Väktare för övervakningsjobb
Northern Skill AB
Väktare och ordningsvakter

Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Blisterliden Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Blisterliden-området, väster om Bygdsiljum. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Besiktningstekniker till Carspect Berga i Helsingborg
Carspect AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Berga i Helsingborg. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!

9 april 2025
Sista ansökan:
5 oktober 2025
Väktare för övervakningsjobb
Northern Skill AB
Väktare och ordningsvakter

Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Blisterliden Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Blisterliden-området, väster om Bygdsiljum. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Väktare för övervakningsjobb
Northern Skill AB
Väktare och ordningsvakter

Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Blisterliden Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Blisterliden-området, väster om Bygdsiljum. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!

9 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025