Om tjänsten Anneli & Ritwa Lidingö hemtjänst söker nu en engagerad lokalvårdare för vardagsstädning inom hemtjänst. Du kommer att spela en viktig roll i att skapa en ren och trivsam miljö för våra kunder i deras hem. Vi söker någon som är noggrann, pålitlig och brinner för att bidra till en positiv upplevelse för våra kunder. Ansvarsområden för Lokalvårdare Utföra dagliga städuppgifter enligt fastställda scheman och kvalitetsstandarder. Bistå kunderna med att hålla en ren och organiserad hemmiljö. Hantera och underhålla städutrustning och rengöringsmedel korrekt. Rapportera eventuella skador eller behov av reparationer till administrativ personal. Önskade kvalifikationer Noggrann och detaljorienterad: Du har ett öga för detaljer och tar stolthet i ditt arbete. God kommunikation: Du kan kommunicera effektivt med både kunder och kollegor. Självständig: Du kan arbeta självständigt och prioritera arbetsuppgifter utan ständigt övervakning. Erfarenhet av lokalvård: Erfarenhet inom städning eller liknande område är meriterande. Vi erbjuder våra lokalvårdare En stöttande och inkluderande arbetsmiljö där du kan utvecklas och känna uppskattning för ditt arbete. Möjlighet att bidra till en hälsosam och behaglig atmosfär i kundernas hem. Chans att bli en del av ett dedikerat team som värderar kvalitet och service. Möjlighet till fortlöpande utbildning inom städtekniker och arbetsmiljö. Om Anneli & Ritwa Lidingö Hemtjänst Vi på Anneli & Ritwa Lidingö hemtjänst strävar efter att erbjuda personlig och högkvalitativ hemtjänst genom att anpassa tjänsterna efter varje kunds individuella behov. Vår filosofi är att kombinera professionalism med omtanke för att skapa en trygg och trivsam miljö för våra kunder. Med oss får du möjlighet att delta i en meningsfull verksamhet där du aktivt bidrar till förbättrad livskvalitet för de vi hjälper. Är du vår nästa lokalvårdare? Ansök idag för att bli en del av vårt uppskattade team!
Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi letar efter Fönsterputsare till Stockholms län. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Fönsterputsare på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service. Du arbetar både självständigt och i team. Uppdraget innebär att du kommer att få putsa olika typer av fönster i lägenheter och hus. I dina arbetsuppgifter ingår: Fönsterputsning hos privata kunder Fönsterputsning av inglasade balkonger och andra glaspartier kan förekomma Självständigt arbete ute hos kund och vid större uppdrag arbete ihop med kollegor Din profil Vi ser att du har arbetslivserfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller annat EU-land i minst 1 år. Har du gått en fönsterputs-utbildning är detta mycket meriterande. Som Fönsterputsare söker vi dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Du ska även vara öppen för att arbeta tillsammans med kollegor, vilket förekommer vid större uppdrag. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du även brinna för kundservice, precis som vi gör! För att summera din profil ser vi att du: Har minst 1 års erfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller EU Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag, även helgjobb kan förekomma Meriterande är om du: Har erfarenhet från ett serviceyrke, flytt eller hemstädning sedan tidigare Har gått fönsterputs-utbildning eller kurs Har tillgång till egen bil Har B körkort eller EU-körkort Vi erbjuder dig Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom fönsterputs Härliga kollegor från hela världen Gratis mobilabonnemang Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Välkommen till Hemfrid! I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. ------------------------------------------------------------------------------------Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving services and much more. We are looking for window cleaners to Stockholm County. Are you our next star? Your work assignments As a Window cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Window cleaning at private customers' homes Window cleaning of glazed balconies and other glass section may occur Independent work at customers' homes and for larger households you will work in a team Your profile We are looking for colleagues who like to work in different settings, both independently and in teams. You have at least 1 year experience in window cleaning in Sweden or any other country within EU. Further, you need to be responsible and punctual, you also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should also be passionate about customer service, just like we are! To sum up your profile we see that you: Have at least 1 year of experience in window cleaning in Sweden or within EU You speak and understand basic Swedish or English Can work flexible working hours Monday-Friday, work on weekends may occur Great merits are: You have previous experience from any service profession, moving assignments or home cleaning Have a window cleaning education Have access to own car Have a swedish driving license or EU driving license We offer you We have a clear ambition - To be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within window cleaning Colleagues from all over the world! Free mobile subscription Do you want to join our journey? Apply now! Welcome to Hemfrid! In our recruitments process, we always do a background check before employment.
Är du en serviceinriktad och noggrann person som trivs med att skapa trivsamma och rena arbetsmiljöer? Vi på Joyweek växer och söker därför lokalvårdare för både deltids- och visstidsanställningar, för uppdrag ute hos våra kunder. Kunderna består av kontorskunder samt gymlokaler. De du kommer arbeta ute hos är främst placerade i Knivsta, samt till viss del Uppsala. Hos oss är du med och bidrar till hållbara och effektiva arbetsplatser där trivsel och kvalitet står i fokus. Arbetsuppgifter Som lokalvårdare kommer du att ansvara för: Städning av kontorsutrymmen Städning av gymlokaler Underhåll av gemensamma ytor som konferensrum och kök Se till att arbetsmiljön alltid är inbjudande och välkomnande Vi söker dig som: Tidigare erfarenhet som lokalvårdare är meriterande Har ett öga för detaljer och trivs med att hålla rent och snyggt Är flexibel och kan anpassa dig efter olika kunders behov Kan föra dig på svenska/engelska Arbetsvillkor och anställningsform Deltid eller visstidsanställning, med varierande arbetstider beroende på arbetsplats Tjänsterna är placerade ute hos Joyweeks kunder i Knivsta/Uppsala Vi har kollektivavtal Vi begär utdrag ur belastningsregister och arbetstillstånd Om oss Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Vi är ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. https://www.joyweek.se/ Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Deltid alternativt Visstidsanställning Plats: Knivsta/Uppsala Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande.
Om Rentokil Vill du vara med och hjälpa våra kunder under sommaren med deras skadedjursproblem? Kan du skriva under på att du vill vara en del av ett bolag där vi alla arbetar för att upplevas som Sveriges bästa tjänsteföretag? Då är detta något för dig! Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team! Vad vi erbjuder dig ett härligt gäng kollegor att arbeta med kollektivavtal friskvård möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Du kommer i huvudsak att utföra saneringar mot getingar och myror men även mot gnagare och olika typer av förrådsinsekter. Arbetet sker till största del på egen hand och ställer stort krav på initiativförmåga, ansvarstagande samt god återkoppling. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid under vardagar. Vårt behov av personal sträcker sig från vecka 23–33, där vi har som störst behov vecka 28–32. Tjänsten är en allmän visstidsanställning. Se videon som beskriver tjänsten närmare här. Din profil Vi söker dig som behöver ett extra arbete vid sidan om exempelvis högskolestudier. Att du är nyfiken, serviceorienterad och lösningsfokuserad ser vi som grundläggande förutsättningar för att lyckas hos oss. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Vi har idag medarbetare från många yrkesgrupper, exempelvis bevakningsbranschen, hotell och restaurang, butik och handel samt bygg och anläggning. Vi efterfrågar även följande egenskaper och meriter: B-körkort för manuell växel är ett krav Du skall inte vara höjdrädd Du skall ej veta med dig att du är kraftigt allergisk mot getingar Du talar och skriver svenska obehindrat Kunskaper i engelska är meriterande Erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt är meriterande Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!
Operatör Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i Malmö eller Lund. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, träterrasser, tak och fasader. Om tjänsten: Arbetstid: Måndag till torsdag, mellankl. 07:00–19:00 (10 timmar/dag) Omfattning: 100% tjänst Start: Februari / så snart som möjligt Plats: Malmö med omnejd Företagsbil: Delas med kollega som arbetar fredag-söndag Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse i början av 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder. Din företagsbil kommer delas med en kollega som arbetar fredag-söndag. Anställningsformen är heltid och avser arbete måndag-torsdag.
DITT NYA ARBETE Vi söker en lokalvårdare med erfarenhet. I uppdraget ingår daglig städning utifrån givna ramar och att följa de instruktioner och rutiner som föreligger på varje plats. Vanliga arbetsuppgifterna är bl a moppning, sophantering i trapphus, tvättstugor och källargångar. Du kommer att arbeta i Kinda. I rollen som städare bidrar du till en attraktiv plats för alla att bo, leva och verka i. I ditt uppdrag ges du möjlighet att leverera service gentemot våra kunder och kommuninvånare. Du har ett viktigt och uppskattat arbete och har en trevlig arbetsmiljö och stöttande kollegor. Anställningen är på heltid. Lön enligt avtal. VEM ÄR DUSom person är du noggrann, ansvarsfull, positiv, drivande med ett gott bemötande. Du gillar att arbeta självständigt men fungerar också bra i samarbete med andra. Vi lägger stor vikt på personligt engagemang och samarbetsförmåga. Tidigare erfarenhet av städning är meriterande. B-körkort är ett krav. KONTAKT OCH ANSÖKAN För mer information om tjänsten kontakta gärna Green Östergötland på mail-adressen [email protected]. Skicka din ansökan senast den 250328, men gärna så snart som möjligt då tillsättning sker löpande. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Full time home cleaner As a cleaner at BVTLER, you have regular customers every or every other week. We are looking for you who are self-motivated, service-oriented and flexible. You are thorough and punctual and you have an eye for details that go the extra mile for your customers. You will work with varied and fun work in home cleaning where you will, among other things, dust, vacuum, mop, iron and wash clothes in our customers' private homes. We are looking for someone who can work Monday-Friday between 8-17. Requirements: You need to be able to follow instructions and have a positive attitude You must have basic knowledge of Swedish or English, both spoken and written You need to have at least 1 year of previous experience in home cleaning We offer you: A positive workplace with the employee in focus A full time position with a fixed monthly salary Collective agreement Location: Stockholm, Sweden Start: According to agreement We look forward to receiving your application!
Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Täby. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Servicemedarbetare. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Servicemedarbetare så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Servicemedarbetare (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret. Du arbetar på fältet ca 50 % nära ditt team och kunderna. Du kommer att ansvara för b la. bemanning av personal samt planering av städuppdrag. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Vi söker dig som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Servicemedarbetare samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Placering: Kontoret i Täby Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Aleo erbjuder dig En arbetsplats med högt i tak Nära samarbete med kollegor Friskvård Kompetensutveckling Tjänstepension Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Rollbeskrivning Vi på Aleo söker vår nästa fältmedarbetare inom service. Vi söker dig som brinner för att utföra dem sakerna i ett hem som många själv behöver stöd med att få gjort. Tillsammans jobbar vi med kontinuitet, bemötande och kvalité för att du ska känna dig 100% trygg, i ett glädjefyllt arbete med ren känsla Meriterande Du har erfarenhet av städ/lokalvård (mycket meriterande om du har utbildning som lokalvårdare eller har lång erfarenhet inom det) Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Ett öga för detaljer både i hemmet men även för individen Krav: B-körkort Behärska svenska i tal och skrift Ett lugn och en stark social förmåga Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Arbetsuppgifter: Dessa uppgifter kan variera och ändras under tidens gång, men här är några exempel på vad som kan ingå Hemstädning Flyttstäd Fönsterputs Inköp Social samvaro Arbetsperiod och tider: Din arbetsplats är i hela Täby-och hela Vallentuna det är därför viktigt att du har en god vana inom lokaltrafiken och dessutom är en stjärna på att hålla tider. Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Du utgår från vårt kontor i Täby eller i Täby-Kyrkby. Varför ska du jobba på Aleo? När du jobbar hos oss är det viktigt att du känner dig 100% trygg! Därför har vi självklart försäkringar, kollektivavtal via Fremia och en arbetsledare du kan vända dig till när du har frågor. Du får en introduktionsutbildning vid start och löpande utbildningar i utvecklingssyfte. Vi har många tekniska lösningar som underlättar din arbetsdag, exempelvis har du tillgång till schemat direkt i din mobil. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag Regelbundna utbildningar Utvecklingsmöjligheter Regelbundna uppföljningar Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021–2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Driftchef MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag, Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Om jobbet Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB. På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med två passionerade Driftchefer inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle (alternativt Hudiksvall eller Bollnäs). Vi söker nyckelpersoner som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: · Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg · Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans · Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt · Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund · Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten Vi förväntar oss att du: · Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer · Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda · Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart · Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund · Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter · Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare Dina kvalifikationer inkluderar: · Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar · Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift · Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt · Kompetens inom städteknik och städkvalitet är meriterande · Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar · B-körkort är ett krav Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner. Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected]. Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer