Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för rangering under dagtid. Observera att större delen av arbetet består av truckkörning men du behöver även inneha CE körkort då man också flyttar på bilar och släp. Arbetet är förlagt både under veckodagar och helger. Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se
Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet från just godsmottagning. Du kommer att arbeta hos vår kund med godsmottagning men även truckkörning och andra förekommande uppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Stötta i påfyllning av inkommande gods, interna trucktransporter, plock av order Du har självklart inga problem att jobba fysiskt också. Arbetstiderna är förlagda på ständig dag eller kväll. Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du är pigg och trevlig och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Truckkort A och B 1-4 är ett krav samt goda kunskaper med motviktstruck och skjutstativtruck. Vi ser helst att du har tidigare vana från godsmottagning och arbete i affärssystem. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Är du en strukturerad och flexibel person som trivs med att arbeta i ett högt tempo, i en dynamisk miljö där problemlösning, samarbete och planering står i fokus? I rollen som Fraktadministratör får du möjlighet att göra skillnad i en organisation i förändring, där ingen dag är den andra lik! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Malmö Flygfraktterminal. Om företaget Malmö Flygfraktterminal är inte bara en länk mellan Sverige och världen – dem är hjärtat i regionens logistik. Med över 50 års erfarenhet har dem byggt en stark grund som levererar pålitlig service till deras kunder. Deras fokus ligger på att säkerställa kvalitet, flexibilitet och punktlighet i varje leverans. Med deras strategiska läge vid Öresundsbron är Malmö Flygfraktterminal en självklar partner för import och export av alla typer av gods. Oavsett om det handlar om farligt gods, kyl- och frystransporter eller tillfälliga tullager, anpassar dem sig efter sina kunders behov. Deras terminal är på 7500 m³ och deras engagerade medarbetare säkerställer smidiga och effektiva lösningar varje dag. Arbetsuppgifter I din roll som Fraktadministratör hos Malmö Flygfraktterminal spelar du en viktig roll i att planera och organisera leveranser, samt säkerställa att transporterna sker enligt tidplan. Du följer upp transportstatus, hanterar transportdokumentation och ser till att rätt information finns registrerad i affärssystemen. Du har daglig kontakt med transportörer, terminalpersonal, speditörer och flygbolag – och fungerar som en central länk i logistikkedjan. Arbetsdagarna är varierande och kräver att du snabbt kan fatta beslut när något oväntat händer, samtidigt som du besvarar kundfrågor via telefon och mejl. Utöver det bidrar du aktivt till att utveckla och förbättra arbetssätt, med målet att göra logistiken ännu mer effektiv. Tjänsten innebär skiftarbete med dagskift kl. 06.00–14.30 och kvällsskift kl. 14.00–23.00. Du arbetar även varannan fredagkväll samt var fjärde helg. Planera och organisera leveranser så att dem sker enligt tidplan Hantera transportdokumentation och uppdatera information i affärssystem Ha daglig kontakt med transportörer, terminalpersonal, speditörer och flygbolag Besvara kundfrågor via telefon och mejl samt hantera oväntade situationer Följa upp transportstatus och lösa eventuella avvikelser längs vägen Bidra med förbättringsförslag och uppdatera och utveckla arbetssätt för effektivare logistik Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom transport är meriterande Erfarenhet av frakt- och transportadministration är meriterande God kännedom om tullhantering är meriterande Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera samtidiga arbetsuppgifter effektivt God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, såväl tal som skrift För att trivas i rollen som Fraktadministratör hos Malmö Flygfraktterminal är du en strukturerad och ansvarstagande person som har förmågan att hantera detaljer utan att tappa helhetsbilden. Du är självgående och trivs med att ta snabba beslut när utmaningar uppstår, samtidigt som du arbetar effektivt i ett högt tempo där prioriteringar kan ändras snabbt. Vidare är du kommunikativ, prestigelös och trivs med att samarbeta – vilket gör att du snabbt blir en viktig del av teamet. Eftersom rollen innebär skiftarbete med varierande arbetstider, krävs det att du är flexibel och anpassningsbar. Din insats gör skillnad varje dag, och Malmö Flygfraktterminal värdesätter verkligen ditt engagemang högt. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! förändringsresa, systematiskt, Sista ansökningsdatum är 2025-05-20. #Nextgen
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Som logistikkoordinator blir du en nyckelperson i vårt logistikteam, med ansvar för att våra processer fungerar smidigt, effektivt och enligt våra kvalitetsstandarder. Du kommer bland annat att planera och koordinera transporter och leveranser, följa upp nyckeltal (KPI:er) samt optimera våra logistiklösningar. En del av rollen innebär även att köra vårt besiktningsflöde dagligen. Om jobbet I rollen kommer du att ha en bred och viktig funktion där du planerar och koordinerar transporter och leveranser, samt planerar körningar för våra egna runners. Du har ansvar för att övervaka och följa upp nyckeltal (KPI:er), analysera logistikdata och rapportera resultat. En viktig del av arbetet är att identifiera förbättringsområden inom logistiken och föreslå lösningar för att optimera transportvägar och logistikflöden. Du kommunicerar dagligen med transportföretag, leverantörer och våra kunder, samt koordinerar vår exportlogistik. Rollen innebär också samarbete med interna avdelningar för att säkerställa en smidig leveranskedja. Utöver detta ansvarar du för uppföljning och utbildning av våra runners och säkerställer att alla logistiska aktiviteter följer företagets riktlinjer. Du hanterar och löser eventuella logistiska problem och förseningar som kan uppstå längs vägen. I arbetsuppgifterna ingår även att dagligen köra våra besiktningsbilar tur och retur från vår anläggning i Kungälv. Din profil Vi söker dig som har goda IT-kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Du är en tydlig och effektiv kommunikatör som trivs i en roll där struktur, noggrannhet och problemlösning är viktiga delar av vardagen. Du har förmåga att behålla lugnet även i stressiga situationer och är flexibel när förutsättningarna snabbt förändras. Med ett starkt eget driv tar du dig an arbetsuppgifter på ett självständigt och ansvarsfullt sätt. Du har ett tydligt kundfokus – både gentemot externa kunder och internt inom organisationen – och ser alltid till att kundens behov står i centrum. Det är meriterande om du har relevant utbildning inom logistik eller motsvarande arbetslivserfarenhet, men det är inget krav för tjänsten. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Logistics Manager, Pierre Högberg, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.
För vår kunds räkning söker vi just nu en konsult inom förrådsteknik till en kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta 2025-05-12 och pågå till och med 2025-12-31, med möjlighet till förlängning. Om uppdraget I rollen som förrådstekniker blir du en viktig del av den dagliga driften av anläggningens lager och materialförsörjning. Du kommer att arbeta både praktiskt med hantering av material och strategiskt med inköp och leverantörskontakter. Du kommer att ha ett stort eget ansvar för att säkerställa att rätt material finns på plats i tid och att inköpsprocesserna fungerar smidigt och kostnadseffektivt. En viktig del i uppdraget är att bidra till optimering av inköpsflöden, utveckling av leverantörsrelationer och att säkerställa hållbara inköpsval. Exempel på arbetsuppgifter - Godsmottagning och leverans/utlämning av reservdelar och material - Truckkörning - Operativt och strategiskt inköp av reservdelar och material - Offertförfrågningar och uppföljning - Kontinuerlig kontakt med leverantörer - Inventering av lagret/förrådet - Saldohantering i underhållsdatasystemet IFS - Lagerstyrning i linje med verksamhetens behov Övrigt: Start: 2025-05-12 Slut: 2025-12-31 Omfattning: 100% Placering: Stockholm Bakgrundskontroll: Bakgrundskontroll av belastningsregistret är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Truckkort A och B - B-körkort alternativt AM-behörighet - Goda datakunskaper, gärna i IFS eller liknande underhållssystem - Erfarenhet av både operativt och strategiskt inköp - Erfarenhet av att leda och driva inköpsprojekt - Erfarenhet av leverantörsförhandlingar, inklusive internationella leverantörer - Erfarenhet av inköp inom industri- eller produktionsverksamhet - Kunskap om lageroptimering och behovsplanering - Kunskap om kostnadsbesparingsinitiativ och leverantörsutveckling Önskade personliga egenskaper: - Mycket intiativtagande och självgående i ditt arbete - Strukturerad och noggrann - Trivs att arbeta i team och har en känsla för service - Nyfiken och driven - Flexibel och trivs att arbeta i ett högt tempo - Trivs med fysiskt arbete Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Lina Widevall på 070-499 38 00. Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.
Keolis utökar sin trafik i Bålsta med start efter sommaren 2025 och därför söker vi nu bussförare som vill jobba på heltid till vår depå i Bålsta. Som förare hos Keolis får du ett roligt och omväxlande jobb. Du tycker om att möta människor och ge service. Med dig bakom ratten känner sig våra resenärer trygga och välkomna. På Keolis ser vi att ansvarstagande och kompetenta medarbetare gör kollektivtrafiken bättre, något som i sin tur gör att fler resenärer väljer bussen framför egen bil. Det är vårt bidrag till ett mer hållbart samhälle. Vill du vara med och bidra? Vi är en arbetsplats som präglas av hög säkerhet, mångfald, ansvar och respekt för varandra. Om tjänsten Som bussförare i linjetrafik hos Keolis får du ett flexibelt arbete. Du får köra alla linjer i området och alla typer av bussar. Trafiken går dygnet runt alla dagar, så dina arbetstider kommer att variera över dygnets alla timmar. Det är därför av stor vikt att du är flexibel och kan arbeta enligt alla arbetstider. Vi ser gärna att du bor i närheten av den depå du söker till, eftersom du ibland börjar tidigt eller slutar sent. Tjänsten innebär att du kör och arbetar enligt både EUs kör- och vilotider samt Vägarbetstidslagen. Tjänsten gäller anställning med start under sensommaren 2025. Våra anställningsformer: (kan variera beronde på depå) Behovsanställning - Arbete på "timme" där du jobbar minmum 1-2 dagar i veckan, varierande tider. Anställning på heltid - Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, delade pass och helgarbete. Anställning på deltid - Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, delade pass och helgarbete. Det här behöver du ha D-körkort Giltigt Yrkeskompetensbevis YKB* Digitalt förarkort Svenska i tal och skrift Erfarenhet från serviceyrke är meriterand Meriterande är kunskap om EU:s kör- och vilotider samt korrekt hantering av färdskrivare På Keolis använder vi oss av körtester i urvalsprocessen för att säkerställa att vi får rätt person på rätt plats. Vi tar även hjälp av personlighetstest via testverktyg från Alva Labs i rekryteringsprocessen. * Då vi prioriterar att hitta rätt person till rätt plats är vi, i utvalda fall, beredda att erbjuda fortsättnings-YKB. Detta gäller till exempel om du som söker tog ditt busskörkort innan 2008. Det här får du av oss Som bussförare på Keolis får du en gedigen introduktionsutbildning som leds av våra erfarna instruktörer. På depån finns din teamchef som stöttar dig i din vardag som bussförare. Inom Keolis finns dessutom goda utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder dig därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter och mångfald. Som anställd på Keolis erbjuder vi friskvårdsbidrag för att uppmuntra till hälsofrämjande aktiviteter. Lön som bussförare När du jobbar som bussförare hos Keolis får du lön enligt ett avtal som heter Bussbranschavtalet. Det är ett avtal som facket och arbetsgivarna har bestämt tillsammans. Lönen ändras en gång om året, i oktober. Din lön beror på hur många år du har jobbat som bussförare. För att visa detta behöver du lämna ett papper som heter tjänstgöringsintyg. Förutom din grundlön kan du också få: • Ob-ersättning (extra betalt för att jobba kvällar, nätter eller helger) • Semesterersättning eller semesterdagar • Extra betalt för mer- och övertid • Andra tillägg som kan finnas Om du har frågor om lönen kan du prata med en rekryterare eller en facklig representant. Kontaktuppgifter finns nedan. Så här söker du Är det här något för dig är du varmt välkommen att registrera din ansökan. Vi kräver inget CV men du är välkommen att bifoga det om du så önskar. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor gällande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: Caroline Norstedt | Rekryterare | [email protected] För fackliga frågor: Tomas Håkansson | Kommunal Huvudskyddsombud Uppland | 018-188447 Keolis - Där hållbarhet och innovation möts.
Är du en strukturerad och lösningsorienterad speditör som brinner för export och internationella vägtransporter? Vill du bli en del av ett dynamiskt team i Göteborg? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om tjänstenSom Exportspeditör hos oss ansvarar du för att planera, boka och administrera exporttransporter av styckegods på väg. Du har en central roll i kontakten med kunder, transportörer och våra partners ute i Europa. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Daglig hantering av bokningar och exportdokumentation Kontakt med kunder, åkerier och agenter Säkerställa att transporterna sker enligt avtalade villkor och tidsramar Följa upp och hantera eventuella avvikelser Bidra till utvecklingen av våra exportprocesser Vem är du? Vi söker dig som har: Erfarenhet av spedition, gärna med fokus på vägtransport och styckegods God systemvana, gärna erfarenhet av transport- och affärssystem Flytande svenska och engelska i tal och skrift (ytterligare språkkunskaper är meriterande) Förmåga att arbeta strukturerat, serviceinriktat och lösningsfokuserat En positiv attityd och trivs med att arbeta både självständigt och i team
Skulle du beskriva dig själv som en kommunikativ och strukturerad person som vill jobba i ett snabbväxande företag i högt tempo? Har du erfarenhet av att arbeta inom industribolag och lager? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker nu en Operativ Teamledare som kommer ansvara och leda det dagliga arbetet vid utleverans. Vilka är vi? Steelwrist är idag den snabbast växande tillverkaren av tiltrotatorer och snabbfästen i världen. Vårt mål är att vara ”Bäst i världen på att utveckla, tillverka och sälja redskap som ökar grävmaskiners effektivitet”. Vi sitter i nybyggda lokaler i Rosersberg sedan några år. Vi erbjuder Som Teamleader på Steelwrist kommer du in i ett spännande skede med tillväxt och expansion. Du ansluter till ett familjärt bolag och ett team med duktiga, engagerade och drivna medarbetare där man arbetar självständigt, men företagskulturen andas teamwork och högt i tak. Medarbetarna är Steelwrists viktigaste resurs och tillsammans värnar vi om en hög trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig vi-känsla. Vi erbjuder bland annat träningsbidrag, arbetstidsförkortning och div andra förmåner. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Planera, leda och fördela arbetsuppgifter i den dagliga produktionen vid utleverans. Arbeta aktivt med att förbättra processer och rutiner på lagret/utleverans. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa smidiga process. Säkerställa att arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter efterlevs. Vi söker dig som: Har erfarenhet av arbetsledning. Är en strukturerad, ansvarsfull person med god organisationsförmåga. Trivs med att arbeta operativt och är inte rädd för att ta i när det behövs. Har god kommunikationsförmåga och är van vid att samarbeta med olika avdelningar. Har goda kunskaper i svenska och engelska samt truckkort. Erfarenhet av ERP systemet Monitor är meriterande Ansökan Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid som inleds med sex månaders visstidsanställning och ska tillsättas snarast. Placeringsort är i Rosersberg. Arbetstiden är förlagd dagtid. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Om rollen Vi söker lastbilschaufförer för uppdrag hos vår kund i Enköping, där hantering av farligt gods är en central del av verksamheten. Inför sommaren behöver vår kund personal för två olika typer av körningar. Här nedan finner du en närmare beskrivning av arbetsuppgifterna. Dagtur: Denna tur är förlagd måndagar till fredagar mellan klockan 07:00-16:00. Det är en distributionskörning till företagskunder runtom Västmanland och Stockholm där du fraktar gasolflaskor med bil och släp. Körningar i Stockholm innebär 3-7 stopp med bil, sedan åker du till Älvsjö och hämtar släpvagnen innan du återvänder till firman. Om du kör norrut kommer du med släpvagn ha cirka 7-13 leveranser. När dagen närmar sig ett slut kommer du ha returgods att hantera, vår trevliga personal på plats hjälper dig att lossa detta. Kvällstur: Under kvällsturen kommer du att utföra spetskörningar där du först kontrollerar lastsäkringen på bilen och släpet innan du ger dig ut på vägarna. Därefter åker du och byter ekipage med mötande chaufför. Du kommer att köra både norrut och söderut, exempelvis till platser som Söderhamn och Ödeshög. Genom hela arbetspasset är det viktigt att du håller god kommunikation med rangerare och den du byter med. Det är varierande arbetstider och starttider mellan klockan 13:00-23:00 I din ansökan är det uppskattat om du anger vilken av de två körningarna som intresserar dig mest. Våra hjärtan slår extra hårt för transportbranschen och vi har många anställda chaufförer. I videoklippet (om du klickat in dig på vår annons) får du veta mer om vad våra chaufförer tycker om oss som arbetsgivare. Vi söker dig som har CE-körkort YKB Digitalt förarkort Truckkort B1-2 Minst två års arbetslivserfarenhet som chaufför Haft körkort i minst 3 år Behärskar svenska i tal och skrift Detta är även meriterande ADR Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Om företaget Lagret i Jönköping består av ett mindre team där arbetsmiljön präglas av stark sammanhållning och korta beslutsvägar. Om tjänsten Vi söker nu en lagermedarbetare för ett sommarjobb under juni–augusti. Tjänsten innefattar en rad olika lageruppgifter såsom in- och utleveranser, plock och pack samt truckkörning. Utöver det förekommer även en del administrativa arbetsuppgifter i företagets affärssystem. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd på DFDS Professionals AB och arbetar som konsult hos vår kund. Arbetet är förlagt under vardagar och arbetstiderna är 07:00–16:00. Om dig I rollen som lagermedarbetare sker arbetet tätt ihop med de andra medarbetarna, och du behöver därför trivas med att arbeta tillsammans med andra i ett mindre team. Det är viktigt att du är noggrann, självgående och ansvarstagande för att kunna genomföra arbetsuppgifterna korrekt och få dem slutförda i tid. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och administrativa arbetsuppgifter är meriterande för tjänsten. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % under året, antingen studier eller annat arbete. Krav för tjänsten Truckkort A+B Svenska obehindrat i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska Tidigare erfarenhet av lagerarbete Annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % (studier eller arbete) Ambulerandekonsult Du är anställd av DFDS Professionals men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att du är anställd av oss för att utföra arbete i kundföretag, och arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal och värnar om din hälsa. Vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Lagerarbete
Välj ett jobb för att visa detaljer