Är du en erfaren truckförare som söker ett heltidsjobb i Klippan? Nu söker vi, på uppdrag av en av våra kunder, drivna och noggranna truckförare för ett spännande uppdrag inom lager och logistik. Ta chansen att bli en del av ett väletablerat företag med goda utvecklingsmöjligheter och ett starkt team! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden i Klippan. Om tjänsten Som truckförare hos vår kund kör du framför allt skjutstativtruck (B3). Du kommer du främst att arbeta med lastning, lossning, samt förflyttning och inplacering av gods på höga höjder. Du ansvarar för att hantera material på ett säkert och effektivt sätt inom lagerverksamheten. Arbetet kräver god precision, fokus och vana vid att köra skjutstativtruck i ett högt tempo.Du blir en viktig del av logistikkedjan och bidrar till att våra varor hanteras effektivt och noggrant. Arbetet sker i skift, vilket innebär att vi söker dig som är flexibel och trivs i ett högt arbetstempo. Övrig information Placeringsort: Klippan Arbetstider: Dag- och kvällstid - du ska vara öppen för både och! Anställningsform: Visstid 6 månader med chans till förlängning Är du rätt person för tjänsten? Vi söker drivna och effektiva lagspelare som trivs i en snabb och strukturerad arbetsmiljö. Du har ett öga för detaljer, arbetar noggrant och tar ansvar för att uppgifter utförs på ett effektivt sätt. Som person är du självständig, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i team. Du har en positiv inställning, är flexibel och har inga problem med att anpassa dig efter lika arbetstider och ett varierande arbetstempo. Erfarenhet av lagerarbete och truckkörning är meriterande, men viktigast är din arbetsvilja och engagemang. I övrigt krävs det att du har: * Truckkort A1-4 och B1-4 * Erfarenhet av att köra skjutstativtruck (B3) * B-körkort och tillgång till bil * God fysik * Flexibel gällande arbetstider * Flytande svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: * Tidigare lagererfarenhet * ADR I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Vi erbjuder alltid en marknadsmässig lön.
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Farsta. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i Farsta. Som renhållningschaufför förekommer även mycket jobb utanför lastbilen där det kan tillkomma tunga lyft vilket kräver att du är fysiskt aktiv. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon, gärna lastbil med baklastare. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av baklastare Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera hushållssopor Hantera glas, plast och metall återvinning Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
At ABB, we help industries outrun - leaner and cleaner. Here, progress is an expectation - for you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll give you what you need to make it happen. It won’t always be easy, growing takes grit. But at ABB, you’ll never run alone. Run what runs the world. This Position reports to: Planning & Fulfillment Manager Your Role: Own the Challenge As a Trade & Transportation Specialist you will play a vital role for ABB Robotics. You will be a key player in local transport and warehousing management and supporting the trade compliance officer. You will take the lead in planning, executing, and monitoring logistics operations within the local unit, with a strong focus on inbound transportation and external warehouse management. A key part of your role will be driving continuous improvement initiatives to enhance the efficiency and quality of transport and warehousing processes. You'll manage operational relationships with transport and warehouse suppliers, ensuring effective plans and processes are in place. Monitoring key performance indicators such as transportation costs and CO₂ emissions will be essential to support accountability and performance improvements. You'll also oversee daily import and export shipments, ensuring smooth customs clearance through collaboration with appointed customs brokers. Applying relevant customs procedures accurately and maintaining up-to-date data in local trade and customs systems will be part of your daily routine. Additionally, you'll be responsible for reviewing and executing product classifications in accordance with Tulltaxan, ensuring all documentation is correct. Clear and effective communication with customs authorities and suppliers will be vital to ensure seamless transport and customs operations. Qualifications Degree in Engineering, Economics, Logistics, or equivalent work experience. Work experience in supply chain management, transportation, customs, or related fields, preferably within the manufacturing industry. Strong sense of ownership, attention to detail, and a self-driven personality. Ability to lead activities, demonstrating a results-oriented mindset and effective problem-solving skills. Proficiency with Excel and SAP is preferred. Good communication and presentation skills, both in English and Swedish. Why ABB? We empower you to take initiative, challenge ideas, and lead with confidence. You’ll grow through meaningful work, continuous learning, and support that’s tailored to your goals. Every idea you share and every action you take contributes to something bigger. Join us. Be part of the team where progress happens, industries transform, and your work shapes the world. Run What Runs the World. More about us ABB Robotics is a leading supplier of industrial robots and robot software, equipment and complete application solutions. We are a trusted partner who continues to redefine robotics automation, with a focus on collaborative solutions, which allow humans to work safely alongside robots without the need for barriers. Recruiting Manager Alaa Ibrahim, +46 722 08 02 07, will answer your questions about the position. Union representatives: Sveriges Ingenjörer: Pia Sandström, +46 725 25 90 30; Ledarna: Lenny Larsson, +46 706 32 85 47; Unionen: Roger L. Gustavsson, +46 730 30 30 36. Talent Partner: Anna Nordlund We look forward to reading your application in PDF format. Last day to apply is July, 11. Please note that the interview process is ongoing, apply now to secure your spot in the recruitment process! Please note that to be eligible for employment at ABB Sweden, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a drug test, and could also include an extended background check. We kindly decline direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements. We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.
Lastbilschaufförer sökes till DFDS Logistics Services AB i Göteborg DFDS Logistics Services AB är ett åkeri inom fordonsindustrin beläget i Arendal, nära Göteborgs hamn. Åkeriet är i drift dygnet, runt sex dagar i veckan och sysselsätter omkring 300 personer på heltid. I vår fordonsflotta har vi ca 300 fordon bestående av 80 lastbilar samt olika trailers. Vi växer och behöver inför början på augusti utöka vår verksamhet med fler chaufförer till ett av våra transportflöden. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av lastning, transport och lossning av gods respektive emballage mellan vår kunds produktionsanläggning i Göteborg samt kundens underleverantör i Skaraborgsområdet. Du utgår från vår terminal i Arendal och arbetspassen är förlagda dag, kväll eller nattetid. Kvalifikationer CE-körkort Digitalt färdskrivarkort Giltigt YKB Yrkesadekvata kunskaper i svenska och/eller engelska Meriterande Arbetserfarenhet från liknande uppdrag Erfarenhet av körning med lastbil och släp och/eller linkekipage Vi tror att du som person är serviceorienterad, ansvarsfull och noggrann. Du trivs i samarbetet med kollegor och känner dig samtidigt trygg med självständigt arbete. Vi erbjuder Du erbjuds ett varierande och utvecklande arbete i ett offensivt och snabbrörligt företag. Vår ambition är att vara en attraktiv arbetsplats för alla och för rätt kandidat erbjuder DFDS goda karriärmöjligheter inom koncernen med möjlighet att växa både som person och i din profession. Självklart har vi kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, företagshälsovård samt ett gediget paket med förmåner såsom subventionerade måltider med mera. Vi är ett företag som präglas av stort engagemang, kunskap, laganda och god arbetsmiljö. Vi utgår från vårt kontor i Arendal, på Hamneviksvägen 24 i Göteborg. Bra att veta är att du inför anställning inom DFDS kommer att genomgå en bakgrundskontroll. Intresserad? Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Rikard Brandt på mejl [email protected]. Ansökningar hanteras inte genom e-post. Vi hänvisar dig i stället att söka genom länk. Tjänsterna är tillsvidaretjänster, heltid, med inledande provanställning. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan med CV samt personligt brev!
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Enköping. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan V.25-V.35 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med arbete dagtid. Du kommer att arbeta med distribution och leverera gods till butiker och återförsäljare. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som C-Chaufför åt ett transportföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du ska leverera med ett leende på läpparna och hålla ditt tidschema. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom distribution och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Just nu söker vi en hel del duktiga CE chaufförer med start omgående för att förstärka upp hos våra olika kunder under semester tider! Olika uppdrag med goda chanser till förlängning. Vi söker dig med rätt inställning som vill bredda dina erfarenheter som CE chaufför. Vi försöker alltid i den mån vi kan tillgodo se att man får jobba hos kunder som ligger belägna på samma sida av stan där man själv bor. Tveka inte på att söka redan idag! Vem söker vi? Vi söker nu lastbilschaufförer som är flexibla och kan tänka sig jobba hos våra olika kunder med varierande typer av körningar. Vi ser att du tar väl hand om både fordon och godset du levererar, samt att du gör de med noggrannhet och kvalité! Att du inte har emot att jobbet stundvis kan innebära en del fysiska moment. Om tjänsten: Arbetstiderna kan vara varierande beroende på hos vilken av våra kunder du kommer utgå från. Arbetspassen är förlagda med 8h. Med strat 15.00-00.00 du startar och avslutar ditt pass i Jordbro Krav: CE-körkort Giltigt YKB Digitalt förarkort Truckkort A Behärska svenska språket Meriterande: Erfarenhet av daglig körning av tung lastbil Tillgång till egen bil för att kunna ta dig till arbetsplatser som ligger avsides ADR-grund Krankort-helst över 18 ton Tillsättning: Intervjuer och upplärning sker löpande. Tjänsterna är heltid med stora chanser till en tillsvidareanställning efter 6 månader. Det finns också goda möjligheter att övergå som anställd till någon hos våra olika kunder. Vi använder oss av Verifieras kontroll verktyg och gör en bakgrunds kontroll på dig som sökande.
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & vi & jobbet PostNord är alltid i rörelse. Gods, paket och försändelser sorteras, packas och skickas för att nå en väntande destination. Dagens förväntningar på leveranser är höga och här är du som terminalarbetare en viktig del för att vi ska lyckas med vårt uppdrag. Tillsammans hjälps vi åt för att leverera en hållbar och pålitlig kedja av eviga leveranser. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 68%. Anställningen startar omgående eller enligt överenskommelse och pågår fram till och med vecka 4. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på kvällstid ca 17:30-22:00, måndag- fredag eller söndag-torsdag. Terminalen ligger på Stolsvägen 1, Jönköping. Vad du kommer att göra - Sortera paket eller pall, manuellt eller med hjälp av maskin - Arbeta med inleverans/utleverans Vem du är - Självständig: En del av jobbet gör du ensam, men teamkänslan är viktig. - Inre lugn: Många saker samtidigt kan vara stressande, men behöver inte vara det. - Strukturerad: Kunder är beroende av sina leveranser. Ditt ansvar matchar deras förväntningar. - Positiv & orädd: Dela dina tankar och bidra till förbättring. Mångfald av människor och idéer gör oss bättre. - God styrka och rörlighet: Du ser fram emot ett fysiskt aktivt arbete. - Lagspelare: Kan inte nog poängteras. Samarbete vinner alltid i längden. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Samarbetsförmåga och laganda - Flexibilitet och positiv attityd - Svenska i tal och skrift - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Om rollen Som Lageroperatör är ditt huvudsakliga uppdrag att sköta in- och utleveranser av verksamhetens produkter. Arbetsuppgifterna är varierande och det ställer höga krav på såväl samarbete som förmåga att arbeta självständigt. Du kommer bl.a. att: Lotsa transporter på Cambrex-området Lossa inkommande gods Lagerplacera inkommande gods Plocka ut avgående gods från lager Godsmärka avgående gods Lasta avgående gods Utföra truckvård och underhåll av maskiner/fordon Provtagning/extraprovtagningar av råvara/produkt Samt utföra övriga arbetsuppgifter kommer du stötta övriga funktioner inom L&L. Tjänsten är ett vikariat 1 augusti till och med 31 januari 2026. Vem är du? Som person är du noggrann och effektiv i ditt arbete. Du ska trivas i en miljö med ett högt arbetstempo. I arbetet möter du både interna och externa kunder vilket ställer krav på en hög servicekänsla och social kompetens. Du har åtminstone ett par års erfarenhet från lagerarbete samt giltigt truckkort med behörighet för motvikts- och ledstapeltruck samt höglyftande skjutstativtruck. Det är en fördel om du har arbetat i affärssystemet SAP. Har du erfarenhet av att arbeta enligt GMP samt har godkänd ADR-utbildning är det meriterande. Övrig information: Placeringsort: Karlskoga Omfattning: Vikariat från 250801 t.o.m 260131. Heltid, 100% Arbetstid: Dagtid, måndag till fredag Start: Augusti Ansökan Sista ansökningsdatum är 16 juli, men vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Kontaktinformation Närmare upplysningar om tjänsten lämnas av rekryterande chef, Lisa Arkelius tfn 070-556 37 86.
Är du en erfaren lastbilschaufför på jakt efter din nästa utmaning? Då kan detta vara tjänsten för dig! Teamfrakt- HAA AB söker lastbilschaufför för distribution av livsmedelsvaror i Stockholms län Vi erbjuder 100% anställning, rullande schema, lön enligt transportavtal. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av kyl och frystransporter. Som lastbilsförare kommer du leverera varor runtom i Stockholms län, med utgångspunkt i Jordbro. Du börjar och avslutar dina dagar i Jordbro. Du kör lugnt i trafiken och tar god hand om ditt fordon. Om dig För att passa i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av att köra lastbil. Du kör sansat och försiktigt, samt känner dig trygg i din körning. Som person är du gärna tekniskt lagd, och trivs med att köra distribution. Krav för tjänsten - C-körkort - Giltigt YKB - Svenska i tal och skrift
Är du en praktiskt lagd person med energi, driv och ett öga för detaljer? Vill du arbeta i en dynamisk och varierad miljö med allt från design och antikviteter till konst och fashion? Då kan det här vara jobbet för dig! Effecta är ett väletablerat och familjeägt företag med över 40 års erfarenhet inom auktionsförmedling, värdering och avveckling av hem och dödsbon. Med bas i Västerås verkar de i hela Mellansverige med kontor och anläggningar i både Gävle, Uppsala och Örebro. Effecta är kända för sin höga kvalitet, personliga service och helhetslösningar som gör det enkelt för kunderna i en ofta känslig livssituation. Hos Effecta arbetar ett engagerat team med stark yrkesstolthet, nära kundrelationer och fokus på att alltid leverera trygghet och professionalism. Nu söker de dig som vill bli en del av deras resa. Om uppdraget: Hos vår kund Effecta får du möjlighet att arbeta med logistiken av inredningsföremål, mode, konst, design, smycken och silver. De erbjuder även helhetslösningar vid avveckling av hem, inklusive löpande upphämtningar och leveranser, som hanteras av deras interna logistikteam. Nu söker vi en logistiker till anläggningen i Gävle. Arbetsuppgifter: · Medverka vid lastning och lossning samt leveranser till kund · Assistera värderingsmannen vid hembesök och på plats · Fotografera föremål inför försäljning (allt från småsaker till tunga möbler) · Hantera kundkontakt via telefon och e-post · Ta emot och lämna ut föremål · Delta i upphämtning av föremål hos kund (mindre flyttar) Vi söker dig som är: -Prestigelös och inte rädd för att hugga i -Nyfiken, praktiskt lagd och har lätt för att samarbeta -Trivs i ett stundtals högt tempo -Tidigare erfarenhet från t.ex. hemtjänst, service eller restaurang (meriterande) Krav: · Körkort B · God fysik – du behöver kunna lyfta och bära tyngre föremål · God svenska i tal och skrift. Om tjänsten: · Start: Slutet av september eller tidigare efter ök · Omfattning: Heltid, 100 % · Arbetstider: Måndag–fredag 08:00–17:00 Rollen är ett hyrköp på 6 månader och du du kommer att bli anställd hos oss på Andara. Därefter finns det goda möjligheter till överrekrytering till kunden. Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer