Truckförare till Strängnäs!

Om tjänsten Nu söker vi på Ikett Personalpartner en erfaren truckförare för ett vikariat hos en av våra kunder i Strängnäs! I den här rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med truckkörning, där dina arbetsuppgifter består av att stapla och transportera gods från produktionsbandet ut till gården. Du kommer att köra en större motviktstruck med en kapacitet på upp till 15 ton, vilket ställer krav på både noggrannhet och säkerhetstänk. Tjänsten är ett vikariat med planerad start v.27 där uppdragets längd är cirka 20 veckor, med chans till förlängning. Arbetstiden är förlagt till dagtid, där du jobbar in fredagarna. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av truckkörning, gärna av större truckar, och som trivs med att arbeta i en industriell miljö. Truckkort är ett krav. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.

27 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Logistikkoordinator till Auktionsbyrån Effecta Gävle
Andara Group AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en praktiskt lagd person med energi, driv och ett öga för detaljer? Vill du arbeta i en dynamisk och varierad miljö med allt från design och antikviteter till konst och fashion? Då kan det här vara jobbet för dig! Effecta är ett väletablerat och familjeägt företag med över 40 års erfarenhet inom auktionsförmedling, värdering och avveckling av hem och dödsbon. Med bas i Västerås verkar de i hela Mellansverige med kontor och anläggningar i både Gävle, Uppsala och Örebro. Effecta är kända för sin höga kvalitet, personliga service och helhetslösningar som gör det enkelt för kunderna i en ofta känslig livssituation. Hos Effecta arbetar ett engagerat team med stark yrkesstolthet, nära kundrelationer och fokus på att alltid leverera trygghet och professionalism. Nu söker de dig som vill bli en del av deras resa. Om uppdraget: Hos vår kund Effecta får du möjlighet att arbeta med logistiken av inredningsföremål, mode, konst, design, smycken och silver. De erbjuder även helhetslösningar vid avveckling av hem, inklusive löpande upphämtningar och leveranser, som hanteras av deras interna logistikteam. Nu söker vi en logistiker till anläggningen i Gävle. Arbetsuppgifter: Medverka vid lastning och lossning samt leveranser till kund Assistera värderingsmannen vid hembesök och på plats Fotografera föremål inför försäljning (allt från småsaker till tunga möbler) Hantera kundkontakt via telefon och e-post Ta emot och lämna ut föremål Delta i upphämtning av föremål hos kund (mindre flyttar) Vi söker dig som är: Prestigelös och inte rädd för att hugga i Nyfiken, praktiskt lagd och har lätt för att samarbeta Trivs i ett stundtals högt tempo Tidigare erfarenhet från t.ex. hemtjänst, service eller restaurang (meriterande) Krav: Körkort B God fysik – du behöver kunna lyfta och bära tyngre föremål God svenska i tal och skrift. Om tjänsten: Start: Slutet av september eller tidigare efter ök Omfattning: Heltid, 100 % Arbetstider: Måndag–fredag 08:00–17:00 Rollen är ett hyrköp på 6 månader och du du kommer att bli anställd hos oss på Andara. Därefter finns det goda möjligheter till överrekrytering till kunden. Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår rekryterare Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Brevbärare Företagscenter, Höör Tidsbegränsad anställning
PostNord Sverige AB
Brevbärare och postterminalarbetare

Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som medarbetare på företagscenter i Höör är du pulsen i allt vi gör och kommer att variera dina dagar med att ge service till våra företags- och privatkunder samt sortering. Du kommer även dela ut post. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur.   Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 75%. Anställningen startar vecka 32 och pågår fram till och med 31/12 2025. Dina arbetstider kommer att vara förlagda mellan kl. 14:00-19:15 eller kl. 12:45-19:15, måndag till fredag. Vad du kommer att göra - Hjälpa både företags- och privatkunder med försändelser. - In- och utlämning av paket och värdeförsändelser - Sortering och vidaresändning av post och paket - Utdelning av brev, paket, tidningar och reklam med elcykel, elbil och bil Vem du är - Självgående: Du vet vad som behöver göras och ser till att det blir gjort. - Strukturerad: Noggrannhet är viktigt för att säkerställa att alla försändelser hamnar rätt. - Serviceinriktad: Säkerställer en god service även under hektiska perioder. - God kondition och rörlighet: Du är aktiv under större delen av din arbetsdag. - Gillar att vara ute: Oavsett väderförhållanden är du beslutsam och fullföljer ditt arbete. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

27 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Lagermedarbetare sökes med erfarenhet av containertömning och skjutstati...
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker nu engagerade och pålitliga lagermedarbetare som ambulerande konsulter till våra kunder inom lager och logistik. Du kommer att ha en nyckelroll i det dagliga arbetet med att tömma containrar, sortera gods och köra skjutstativstruck i högt tempo – på olika arbetsplatser där din erfarenhet verkligen gör skillnad. Om tjänstenVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom lager och logistik, särskilt med containertömning och skjutstativstruck. Tjänsten innebär att du kommer arbeta som ambulerande konsult hos oss på Tranpenad. Du kommer har din huvudsakliga arbetsplats i Landskrona , där du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team. Arbetsuppgifter Lastning och lossning. Paketering. Truckkörning med skjutstativtruck, samt övriga truckar. Men du kan även behöva vara behjälpliga oss våra övriga kunder. Om dig som sökerDu som söker har gedigen erfarenhet av körning med skjutstativtruck. Vi tror att du är skicklig, pålitlig och brinner för att köra truck. Trivs du dessutom med högt tempo och prioriterar säkerhet är det ett stort plus. Personer med rätt inställning och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt samarbete med. Vi testar din nivå på plats för att se om du klarar av att hålla tempot som krävs. Krav Truckkort A+B Erfarenhet av truckkörning med skjutstativtruck Obehindrad svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: måndag-fredag. Lön: Enligt gällande kollektivavtal. Start: Enligt överenskommelse. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping, Helsingborg och Malmö. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policy.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Vi söker lagermedarbetare/truckförare
OnePartnerGroup Sydost AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på OnePartnerGroup söker nu medarbetare till uppdrag hos våra kunder inom lager och industri i Växjö med omnejd. Om tjänsten Arbetsuppgifterna kan variera beroende på vilket företag du arbetar hos, men kommer främst bestå av lagerarbete och/eller truckkörning. Uppdrag via oss är en god möjlighet till dig som vill utvecklas och få bra erfarenhet med dig alternativt få in en fot på ett företag, då vissa av uppdragen kan leda till långsiktig anställning hos kund. Förutom att arbetet till stor del är självständigt är samarbetet med kollegorna mycket viktigt. Du förväntas tillsammans med dina medarbetare aktivt bidra till att hålla hög kvalitet i arbetet och skapa en god stämning på arbetsplatsen. För dessa uppdrag fungerar olika typer av erfarenhet när det kommer till lager/industriarbete.   Anställningsvillkor Ort: Växjö med omnejdArbetstider: Dag/kvällsskift, mån-freOmfattning: Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet Start: Enligt överenskommelse   Din profil Vi söker dig som är en pålitlig medarbetare som gillar att jobba i team. Som konsult representerar du OnePartnerGroup och är vårt ansikte utåt mot kunderna, vi ser därför att du är en driven person med ett positivt bemötande. Vi lägger stor vikt vid personlighet och ser därför att du är en framåtlutad, engagerad och social person.   För att vara aktuell för tjänsten krävs: Att du har fyllt 18 år och har ett rent belastningsregister Flytande språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Truckkort med behörighet A1-4, B1-4   När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Ansökan Du söker med ditt CV och personliga brev.  Vi tar inte emot ansökningar via mail, utan endast via annonsen.  När du skickar in en ansökan till oss via denna annons har vi möjlighet att matcha dig mot flera spännande tjänster som kan komma att dyka upp via oss framöver. Då sommaren är här och också semestertider kommer vi hantera din ansökan först i augusti. Vi kikar då på dina ansökningshandlingar och därefter kan du komma att bli kontaktad av oss via telefon eller mejl. Vi hoppas på din förståelse för att processen kan ta lite längre tid än normalt sätt på grund av semestertider. Vid frågor är du välkommen att ta kontakt med Ebba Götberg på [email protected]

27 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Reservdelschef Mercedes-Benz
Hedin Göteborg Bil AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Reservdelschef på vår Mercedes-Benz anläggning i Uddevalla. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter  Som Reservdelschef ansvarar du för att säkerställa att verkstad och bilförsäljning får tillgång till rätt tillbehör och reservdelar, för att skapa förutsättningar för effektivt och hög kundnöjdhet hos våra mekaniker. I rollen ingår ett ansvar för både tillbehörsbutik och reservdelslager samt ansvar för lager- och lagervärde och minimering av inkurans. I arbetsuppgifterna ingår omsättning, - beläggnings- och resultatansvar för reservdelsavdelningen. Vidare ansvarar du som Reservdelschef för att driva avdelning mot uppställda mål och nyckeltal. Ditt team består av 3st personer som hanterar delar till vår personbilsverkstad, last/transportbilsverkstad och skadeverkstaden. Förutom Mercedes-Benz  är vi även auktoriserade för BYD och i skadeverkstaden reparerar vi även Kia, Nissan och MG. Stort fokus ligger på ledarskapet och ansvar för hela anställningscykeln - från rekrytering, ledning och fördelning av arbetet, resurs- och kompetenssäkring, utveckling- och engagemang av personal och lönesättning - till att upprätta hålla en trygg och regelmässig arbetsmiljö.  Nyckelkompetenser/förmågor: Erfarenhet av reservdels- och lagerverksamhet Erfarenhet av ett affärs- och personalutvecklande ledarskap Du är duktig på logistik och förstår vikten av ordning och reda i lagermiljö Proaktivt arbete mot våra samarbetspartners på externa verkstäder Förmåga att identifiera förbättringsområden, samt handlingskraftig på genomförandet Drivs av att arbeta med utveckling av såväl processer och arbetsrutiner samt utveckling av dina medarbetare i teamet Du har goda allmänna datorkunskaper och det är meriterande om du har kunskaper i affärssystemet Kobra B-körkort och truckkort fordras Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

27 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Truckförare kvällsskift Sundsbruk

Visstidsanställning med möjlighet till förlängning Är du en erfaren truckförare med ett starkt säkerhetstänk och ett öga för detaljer? Nu söker vi en truckförare till kvällsskiftet för ett uppdrag hos en av våra kunder i Sundsbruk. Uppdraget sträcker sig till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning. Planerad start är i augusti 2025. Om tjänsten Som truckförare kommer du att vara en nyckelperson i att förse produktionsenheten med material. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: · Truckkörning av detaljer till och mellan olika produktionsavdelningar · Hantering av gods med motviktstruck i olika storlekar · Förflyttning av större detaljer med terminaltruck/sisu-dragare · Artikelplock via plockuppdrag i handdator med QR-kodsskanning · Hantering och tömning av avfall och restprodukter från produktionsenheterna Vi söker dig som är: · Driven och ansvarstagande – du tar initiativ och ser till att jobbet blir gjort · Noggrann – du arbetar strukturerat och säkert · Säkerhetsmedveten – du har alltid säkerheten i fokus · Samarbetsvillig – du trivs med att arbeta i team · Kommunikativ – du har lätt för att förstå och göra dig förstådd Kvalifikationer Truckkort är ett krav Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande Övrigt Arbetstid: Kvällsskift, 14-23.30 Startdatum: Augusti 2025 Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. årsskiftet, med möjlighet till förlängning Arbetsplats: Sundsbruk Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag – urval sker löpande!

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Erfaren vitvarumontör
Movator Sydväst AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Movator AB har funnits sedan 1990 och hette tidigare Marko Kaj Moving. Movator Sydväst har kontor i Göteborg och Malmö. Vi utför leveranser och installationer åt vitvarukedjor samt serviceutbyten åt vitvarutillverkare. Du ska vara positiv, händig, noggrann och ha god fysisk eftersom arbetet emellanåt är fysiskt tungt. Du som söker tjänsten är serviceminded, har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt vana med elektronik. Vi söker dig som har jobbat som vitvarumontör och kan börja omgående.

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Erfaren vitvarumontör
Movator Sydväst AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Movator AB har funnits sedan 1990 och hette tidigare Marko Kaj Moving. Movator Sydväst har kontor i Göteborg och Malmö. Vi utför leveranser och installationer åt vitvarukedjor samt serviceutbyten åt vitvarutillverkare. Du ska vara positiv, händig, noggrann och ha god fysisk eftersom arbetet emellanåt är fysiskt tungt. Du som söker tjänsten är serviceminded, har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt vana med elektronik. Vi söker dig som har jobbat som vitvarumontör och kan börja omgående.

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Chaufför med C-kort och YKB
Movator Sydväst AB
Lastbilsförare m.fl.

Movator AB har funnits sedan 1990 och hette tidigare Marko Kaj Moving. Movator Sydväst har kontor i Göteborg och Malmö. Vi utför leveranser och installationer åt vitvarukedjor samt serviceutbyten åt vitvarutillverkare. Du ska vara positiv, händig, noggrann och ha god fysisk eftersom arbetet emellanåt är fysiskt tungt. Du som söker tjänsten är serviceminded, har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Erfarenhet från från flyttjobb är meriterande. Start omgående.

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025