Jobbeskrivning Har du ett starkt intresse av försäljning och kundrelationer? Drömmer du om att bli en del av ett framgångsrikt säljteam, arbeta mot företagskunder ochlära dig grunderna inom försäljning? Som Junior företagsrådgivare kliver du in i en roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter att ta näsa steg som företagsrådgivare där du självständigt driver dina säljprocesser.Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, trivs med att arbete mot uppsatta mål,vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 50 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. Din roll som Mötesbokare / Junior Företagsrådgivare: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Det ger mycket goda förtjänstmöjligheter. Fokus ligger på prospektering och mötesbokning av nya kunder.Tjänsten ger dig möjlighet vara med på en spännande resa. Du har stor möjlighet till personlig utveckling i ett ledande och expanderande bolag. Rollen innebär stort eget ansvar och du har frihet att påverka din egen vardag. Några ord från chefen: "I denna roll kommer min nästa kollega att få vara med i starten på Stockholmskontoret tillväxtresa, vi kommer tillsammans att bygga en lika stark och framgångsrik kultur som vi idag har i Malmö och Göteborg. Söker du efter en möjlighet att bli ännu bättre på sälj och en plats där du hela tiden kan utvecklas? Då kommer du trivas här." Arbetsuppgifter: Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning, men du kommer också att lära dig om hela försäljningsprocessen; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Tävlingsinriktad, serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning eller service. Innehar B-körkort. Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, service eller försäljning (meriterande).Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Slash.ten driver tillsammans med Volvo Cars Retail deras reception/Café på deras huvudanläggning i Kista. Här kan inte vem som helst stå och därför söker vi stjärnor som vill och som orkar sprida positiv energi till alla besökare. Är du en av dessa? Vem är du? Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Du förstår att ditt engagemang på jobbet gör stor skillnad för besökarnas upplevelse och den övergripande framgången av platsen i stort. Du gillar att lämna avtryck hos människor du möter genom att sprida glädje och bry dig om det du gör! Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk plats människor att vistas! Du förstår precis som vi att helhetsintrycket sitter i detaljerna i allt som vi gör. Egenskaper: - Social och glad - Ihärdig - Engagerad - Ärlig och öppen - Prestigelös - Lagspelare - Strukturerad - Ansvarstagande Arbetsuppgifter: Som stjärna för Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Du jobbar på Slash.ten hos Volvo. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge Receptionens/Caféts besökare minnesvärda upplevelser som leder till att de förknippar god service och glädje med Volvo. I dina dagliga uppgifter ingår att servera frukost, fika och lunch till besökarna som lämnat sina bilar på service/reparation eller som är där för att köpa en ny bil, även Volvos anställda som sitter i huset.Du välkomnar alla och svarar på frågor de kan ha och ser till att de vet vart i huset de ska beroende på vad de har för ärende. Du håller rent och genomför alla de rutiner som finns i receptionen/cafét i det dagliga arbetet. Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att utvecklas i en lärorik miljö tillsammans med andra härliga stjärnor. Du får jobba med olika världsledande varumärken inom bl.a. retail och därmed knyta nya kontakter. Det är viktigt att ha ett genuint intresse för människor och kundupplevelser samt att vara initiativrik med ett öga för detaljer Start och omfattningStart omgående ca 1-3 ggr/veckanArbetstider i shift från 06:00-18:00 Om oss. Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Vi vill ständigt utveckla branscherna vi verkar inom genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Målsättningen är tydlig; vi vill hela tiden bli bättre och ge energi till alla de människor vi möter. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. www.slashten.net/
Our journey started in 2004 with three friends in Sweden. Today, we are an independent and agile global HR technology company, offering the market’s leading global benefits and total rewards platform with 1,600+ customers and 3 million users around the world. Our award-winning platform and app help employers - our clients - create an exceptional benefits and rewards experience for their most valuable asset - their employees. We are more than 550 Benifyers, with offices in Sweden, Lithuania, the United Kingdom, Denmark, the Netherlands, and Germany, all working toward our mission - a world where every employee knows their true value. About the role As the Head of Project Management Nordics, you will be at the forefront of defining and implementing the strategic vision for Benify’s Nordic project management function. You will lead a dynamic team, drive operational excellence, and ensure seamless project delivery for our clients and suppliers. This role involves fostering a collaborative and innovative culture, aligning cross-functional teams, and empowering team members to excel in a fast-paced environment. By optimizing processes and managing resources effectively, you will ensure the delivery of outstanding outcomes that align with Benify’s business objectives and core values - Exceed Expectations, Show Love, and Think Ahead. You will lead a team of 12 individuals located in Stockholm and Malmö. This is a temporary position running from early March 2025 to early May 2026. In this position, you will: Recruit, onboard, and mentor top talent to build a high-performing project management team. Set and monitor individual and team key results, conducting regular one-on-one sessions for development. Oversee performance management, salary reviews, and resource allocation to ensure team alignment with company goals. Conduct follow-ups on ongoing and completed projects to identify insights and areas for improvement. Strategically assign resources based on skills and project needs to ensure optimal project delivery. Encourage process improvement, client/supplier-centric problem-solving, and innovation within the team. Promote knowledge-sharing initiatives to foster collaboration and upskill team members. Collaborate closely with other function leaders within Delivery Nordics to drive the development of the department. Recognize individual and team achievements to boost motivation and engagement. What we are looking for We are looking for a proven leader or someone with demonstrated leadership potential who can inspire, guide, and develop a team of talented professionals. The ideal candidate has: A proven ability to lead teams through change and drive process improvements, or clear potential to excel in such a role. Exceptional project management, prioritization, and problem-solving skills. A proactive mindset and the ability to make decisive, solution-oriented decisions. An approach to aligning teams and fostering a trusting, growth-oriented, and collaborative culture. Extensive experience working within a SaaS company environment. Proficiency in both Swedish and English. Swedish is required as some client interactions are conducted in Swedish. Location: Stockholm If you’re passionate about leading high-performing teams and driving exceptional project outcomes, this role offers the perfect opportunity to make a significant impact at Benify.Apply today!
Nu söker vi på Vardaga Vantör (Hagsätra)Dig som vill jobba som timvikarie på kvällar och helger. Att jobba inom hemtjänsten är ett ”luftigt” yrke – man får röra sig fritt och se mycket, det uppskattar många. Och så träffar man så intressanta personer, säger Marianne Andersson på Vardagas hemtjänst Norrmalm. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Hos oss får du• Möjlighet att stötta människor i sin vardag samtidigt som du växer och utvecklas som person.• Förmånsportal med rabatter och erbjudanden• Coachande och stöttande chefer nära dig• Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra kunder• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder Vi har även kollektivavtal, tjänstepension och tillhörande försäkringar.Om rollenDin uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Arbetet består av att hjälpa äldre personer i deras egna hem med personlig omvårdnad, serviceinsatser såsom inköp och städ och svara på trygghetslarm. Tack vare dig kan våra kunder fortsätta att bo kvar hemma och behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Om Vardaga Vantör Vardaga Vantör har sitt kontor i ljusa lokaler nära Hagsätra centrum. Enhetens team harhöga ambitioneroch stort fokus på trivsel ochgemenskap; vi stöttar och hjälper varann för att dagen ska bli så bra som möjligt för oss alla, både medarbetare och kunder. • Vi har en tydlig organisation när det gäller olika roller, rutiner och vad som förväntas av våra medarbetare ute hos kund.• Vi har närvarande chefer – så att våra medarbetare får den stöttning de behöver.• Vi har ett demensteam med fördjupad kunskap inom området demens och som coachar sina kollegor i arbetet med våra kunder som har en demenssjukdom. Din erfarenhet och kunskapVi tror att du som söker dig till oss:-lockas av ett arbete som är varierat och som förstår vikten av ett gott bemötande i alla situationer.- är en kreativ person som vågar tänka själv och ta eget ansvar.- är nyfiken på andra människor och har ett socialt förhållningssätt. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana, erfarenhet av dokumentation och körkort är också meriterande.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: SnarastHar du frågor? Kontakta gärna: verksamhetschef Helena Högquistvia e-post, [email protected]. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga, läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, Team Ambea, Telefon: 010-442 90 32, Mail: [email protected] AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till intervju kommer du att behöva uppvisa ett vaccinationsintyg för covid-19. Detta krav har vi för att minimera risken för våra äldre kunder/omsorgstagare eller medarbetare som tillhör en riskgrupp. Har du istället ett intyg som styrker att du ej kan vaccinera dig på grund av medicinska skäl behöver du kunna uppvisa ett sådant vid intervjun. På Vardaga erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Om uppdraget:Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger iStockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus!Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök!Vill du jobba med personer i din ålder?Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor.Vem söker vi?Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete.Din profil:-B-körkort (Manuellt)-Talar och förstår svenska flytande-Bilintresse-Godkänt belastningsregisterOm UngdomskraftUngdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft.Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Bromma! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänstenJag är en tjej i 30 års åldern.På vardagarna går jag på min dagliga verksamhet som du följer med mig till. Jag tycker mycket om att titta på serier, filmer och älskardjur! Jag tycker mycket om att vara kreativ, typ pyssla, planera blommor ochgå på kattcafé. Om du tycker om att skämta och har rolig humor kommer vi att klicka!Eftersom att jag älskar djur och kanskeplanerar att skaffa ett i framtiden så du bör inte vara pälsallergiker.Vem är du?Du är en tjej iåldern 25-45.Jag vill att du ska talaskriva god svenska, du ska vara förstående och inkännande,är utåtriktad, lätt att ta för digoch att du är trygg i dig själv.Eftersom att jag är väldigtkreativ och tycker om att pyssla skadar det inte om du gör det också. För den som ska anställas i detta uppdragskauppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget via länken nedan https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vad får du?Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Timanställning, extra vid behov. Kan bli en fast rad.Vi vill att du helst ska kunna jobba alla tider på dygnet, dvs dag kväll och vaken natt (även helger). Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke men även av kundens anhöriga. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Specialistläkare till Quality Care Quality Care är en privat vårdgivare och är sedan oktober 2023 en del av Feelgood. På mottagningen tar vi emot patienter med vårdförsäkring via försäkringsbolag, erbjuder privatläkarmottagning, avancerade hälsoundersökningar samt andra individanpassade och behovsstyrda vårdtjänster för privatpersoner och företag. Vi har ett stort fokus på hög kundnöjdhet och tillgänglighet. På vår mottagning jobbar idag sex specialistläkare med olika inriktning, sköterskor och administratörer. Totalt består arbetsgruppen av elva kollegor som arbetsar på mottagningen. Utöver dessa har vi även stödfunktioner såsom ekonomiavdelning, IT m.m. på vårt moderbolag Feelgood Vi sitter i fina lokaler på Riddargatan 16 på Östermalm och har mottagningen fördelad över två plan. Vi är nu i en fas där vi vill utveckla vårt erbjudande till kund ytterligare och söker därmed fler kollegor på hel- eller deltid. Vi söker dig som är Leg. Läkare - specialiserad inom företrädesvis allmänmedicin, reumatologi eller endokrinologi Vi ser att du: - Har en positiv inställning och upskattar teamarbete. - Är kommunikativ, ser vikten av ett högt fokus på kund och patientnöjdhet samt har ett affärsmässigt förhållningssätt - Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska då vi har en del internationella kunder. - Du har lätt för att lära dig nya IT-system och har goda kunskaper i Officepaketet. Verksamheten växer och utvecklas vilket gör att du behöver ha en positiv inställning till förändring och utveckling av arbetssätt för att trivas hos oss. Vi är alla viktiga tillsammans gällande att bidra till verksamhetens utveckling. Som läkare hos oss Arbetar du både med patienter som kommer via sjukvårdsförsäkring, privata kunder som söker sig till oss för enstaka- eller återkommande besvär samt via företag. Du jobbar med både sjukvård och hälsofrämjande insatser såsom uppföljning av större hälsokontroller, intyg av olika slag mm Ditt fokus är att se patienten i sin helhet. Meriterande är tidigare erfarenhet av vårdförsäkringar och privat sjukvård Anställningsform: Primärt vill vi anställa på del eller heltid men konsultverksamhet kan vara ett alternativ i vissa fall. Arbetstid: Arbete förläggs dagtid 8-17, måndag till fredag. Arbete på plats på mottagningen. Ansökan: Ansökan sker via Feelgoods hemsida, eller via Workbuster. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Vi vill att du beskriver vad som gör dig intresserad av att jobba hos oss och lite om dig själv samt CV. Har du frågor kontakta Verksamhetschef Andrea Tåhlin Mail: [email protected] Mobil: 070 606 01 38 Sista ansökningsdatum: Annonsen ligger ute så länge vi är intresserade av att bredda vår verksamhet. Urval och intervjuer sker fortlöpande. Samtal från annonsförsäljare och rekryteringsföretag undanbedes. Varmt välkommen med din ansökan! Leg. läkare med specialisering, primärt inom någon av följande områden: - Allmänspecialist - Reumatolog - Endokrinolog Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1621 till 1627 av 1627 jobb