Vaktmästare

Arbetsbeskrivning Har du tidigare arbetat som vaktmästare och vill prova på en ny arbetsplats? Sök då tjänsten som vaktmästare till vår kund i Göteborg! Som vaktmästare kommer du arbeta framförallt med kontorsservice där du samlar in och delar ut post, tar emot varor och paket, bistå vid flytt och möblering, samt assistera med att ställa iordning lokaler och utrustning inför möten och konferenser. På denna arbetsplats är säkerhet av hög vikt så du kommer även arbeta med att kontrollera inpassering, samt ta emot besökare. Du kommer även arbeta i företagets ärendehanteringssystem och hjälpa till med att dokumentera åtgärder.  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Start för detta uppdrag är omgående och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så ifall du är intresserad sök redan idag! Ansvarsområden • arbete med kontorsservice/internservice • samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser • hämta och ta emot varor samt paket • bistå vid flytt och möblering • iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser • tillsyn av  exempelvis kopieringsmaskiner • kontrollera inpassering och ta emot besökare, vid behov ledsaga besökare i fastigheten • dokumentera åtgärder. Kvalifikationer 6 månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare Flytande Svenska i tal och skrift Grundkunskaper i Microsoft Officepaketet eller likvärdigt Erfarenhet Fastighetsförvaltning Microsoft Word Microsoft Excel Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

5 april 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Elektronikingenjör

Arbetsbeskrivning Vi söker en erfaren elektronikingenjör för att förstärka vår kunds framgångsrika utvecklingsteam ytterligare. Som elektronikingenjör kommer du att spela en avgörande roll i utvecklingen av nya produkter från koncept till produktion, samt förbättring av befintliga produkter. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli anställd av kundföretaget.  Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-05-31. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].  För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Dina huvudsakliga uppgifter kommer att inkludera: Utveckling och testning av koncept för tekniska lösningar inom elektronik för nya instrument. Omvandling av tekniska krav till elektronik för styrning av instrument. Genomförande av tester och verifiering av prototyper. Säkerställande av att instrumenten uppfyller gällande regleringar genom att utföra EMC-tester. Skapande av tillverkningsfiler för tryckta kretskort och kablage. Byte av komponenter som inte längre tillverkas i befintliga produkter. Genomförande av undersökningar för att åtgärda tekniska problem med elektroniken i befintliga instrument. Kvalifikationer Kandidatexamen inom teknik eller motsvarande. Flytande i svenska och engelska, både i skrift och tal. Expertis inom områden såsom analog och digital elektronik (scheman och layout), EMC (planering och tester), sensorer, motorstyrning och kraftlektronik. Som person är du kapabel till att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Du besitter ett starkt och brett tekniskt intresse, och din nyfikenhet inom teknik gör dig till en skicklig problemlösare. Du är van vid att organisera din tid och arbeta strukturerat för att nå målen. Dessutom är du en lagspelare och har förmågan att kommunicera effektivt med både interna och externa intressenter på ett stöttande sätt.  Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

5 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Norsktalande kundsupport

Arbetsbeskrivning Är du en flexibel teamspelare som söker en arbetsplats med god sammanhållning? Vill du ha ett arbete där fokus är på högklassig service i kombination med administrativa uppgifter? Har du tidigare arbetat med kundservice? Då har vi rätt tjänst för dig!   Vi på Randstad söker nu norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund för rollen som vågoperatör. Du arbetar och hanterar både norska och svenska kunder. I rollen som vågoperatör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. Det här innebär att du arbetar med kundservice där du tar emot samtal från våg och vid behov ger den support som behövs. Du kommer i rollen att ha en rad olika tillhörande administrativa uppgifter som till exempel daglig statistik, rapportering och viss uppföljning. Viss orderhantering kommer att ingå i rollen och även mottagningskontroll. Du ska även vara beredd att hjälpa till och stötta andra funktioner inom Servicecentret vid behov. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice i exempelvis en shared serviceenhet eller typ av annan kundservice. Du kan även ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke där du jobbat med kundkontakter såsom försäljning eller liknande.   Som person söker vi dig som är ansvarstagande, har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. I och med att rollen har både inslag av att jobba med statistik såväl som kundkontakt så är du en person som trivs med att byta mellan olika fokus och att kunna fokusera på detaljer såväl som att möta kunder på bästa sätt. Stundtals kan tempot vara lite högre i en support och därför är det bra att du trivs med sådana arbetsuppgifter. Du har datorvana och är van vid att arbeta i flera affärssystem samtidigt. Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet. Uppdraget som anställd konsult via Randstad är på heltid och långsiktigt. Arbetet är förlagt i olika pass måndag-fredag dagtid med start tidigast 05.30 och slutar senast 18:15. Start för uppdraget kommer att vara omgående/ enligt överenskommelse där du till en början blir anställd av oss på Randstad. För rätt person så kan anställning hos kund bli aktuell. Urval sker löpande, vilket innebär att uppdraget kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Välkommen med din ansökan redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Emma Eriksson på [email protected]   Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Vi på Randstad erbjuder kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort redan från första dagen på din anställning! Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Ta emot inkommande samtal från kunder Väga ankommande och utgående fordon Administration av statistik och rapportering Kvalifikationer Genomförd gymnasieutbildning Flytande norska och svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av kundservice eller andra serviceyrken där du jobbat med kundkontakt så som försäljning eller liknande God datorvana Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

5 april 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Fullstack Developer

Job description Are you a skilled Full Stack Developer looking for an exciting opportunity where you can contribute to the development of cutting-edge business simulation software? Come join our team at Celemi in Malmö, where you can make meaningful contributions to creating high-quality interactive digital learning experiences for our global clientele. This role offers the opportunity to work on challenging projects and significantly impacts the digital learning landscape. You will be part of a collaborative team dedicated to delivering high-quality solutions to clients worldwide. Celemi offers a supportive and inclusive work environment where your skills and contributions are valued. You report to our CTO. You will be in close collaboration with our Tech Lead. Your input and experience help manage project priorities, deadlines and deliverables. This role is based in Celemi’s office in Malmö, and offers a hybrid work solution. We do see work from our office as an important part of remaining innovative, nurture our Celemi culture and to keep a good relation with colleagues.  Please apply at www.randstad.se. If you have questions, please contact Senior Recruitment & Executive Search Consultant Elin Bjursten: [email protected]. You are welcome to submit your application with your CV as soon as possible since we contact and interview candidates continuously during the process. NOTE! You can only attach one document, so if you wish to include both your CV and cover letter, you need to do this in one document. Responsibilities Collaborate with internal teams, designers, concept developers, and third-party software consulting companies to implement application designs and ensure technical architecture, development, testing, and deployment of software solutions. Contribute to the strategic technical direction of projects, ensuring scalability, robustness, and quality of software solutions. Work within an agile environment, specifically utilizing Scrum methodology. Embrace DevOps practices and principles to enhance collaboration and improve software delivery efficiency.  Qualifications Requirements 3+ years of experience as a Fullstack Developer or a similar role Strong skills in JavaScript, including React, Node.js, and experience with Socket.io for real-time communication. Proficiency in database management, including MongoDB, MySQL, and Redis. Fluent in professional English, with the ability to communicate effectively. Preferred Experience Experience with technologies and tools utilized by our team is highly desirable, including familiarity with GitHub Actions, AWS cloud services, Docker for containerization, Terraform for Infrastructure as Code, and Redux for state management. You should possess personal qualities such as being driven, cooperative, creative, curious, and adept at multitasking with several projects simultaneously. Our stack JavaScript, React, Redux, Node.js, Socket.io, MongoDB, MySQL, Redis, AWS, Docker, Terraform, GitHub. Experience MongoDB MySQL React Redis Affärsengelska Node.Js JavaScript (programmeringsspråk) About the company CELEMI Celemiab International AB Celemi is a renowned developer of business simulations with a global presence, delivering standard and custom-built solutions for learning for nearly 40 years. Join us in our mission to lead change through innovative digital learning solutions. https://celemi.com/

4 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Logistikkoordinator

Arbetsbeskrivning Har du tidigare arbetat med logistik och söker nya utmaningar? Är du en fena på att arbeta med dator och är analytisk som person? Sök då tjänsten som logistiker till vår kund inom fordonsbranschen idag! Som logistiker kommer du bland annat arbeta med att tillämpa lean-tänkande och förbättra interna materialflöden. Några av dina huvuduppgifter är att säkerställa införandet av produktuppdateringar, skapa förutsättningar för nya delar, ställa in materialflödet, och förbereda materialfasader. Ungefär hälften av din arbetstid kommer att vara på fabriksgolvet, där du stödjer logistik och montering med problemhantering och förbättrar materialflöden. Den andra halvan kommer att vara på kontoret, där du samarbetar med andra engagerade ingenjörer för att komma på smarta lösningar. Vi ser därför att du har tidigare erfarenhet av logistikflöden och LEAN. Vi ser även att du som person är effektiv i din kommunikation, uppskattar att arbeta med förändring, samt är serviceminded. Vidare tror vi att du är en problemlösare som längtar efter att kliva in i projekt och bidra med din kunskap!  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Så ifall du lockas av beskrivningen ovan, sök redan idag! Ansvarsområden säkerställa införandet av produktuppdateringar förbättra materialflöde stödja logistik och montering med problemhantering och förbättring av materialflöden Kvalifikationer högskole- eller universitetsutbildning inom produktion eller logistikteknik är önskvärt.  minst 1 års erfarenhet inom logistik och/eller produktionsingenjör. mycket goda kunskaper i Officepaketet. mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. djupgående analytisk förmåga med utmärkta datorfärdigheter, samt ett intresse för att arbeta med och förstå IT-system. erfarenhet av fabriksarbete är meriterande. Erfarenhet Hantera logistik Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

4 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
produktionstekniker

Arbetsbeskrivning Eskilstuna ElektronikPartner letar efter en passionerad och erfaren produktionstekniker som vill vara en nyckelspelare i ett dynamiska team. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och trivs i en miljö där innovation och precision är grundläggande, kan du vara den person vi letar efter. Här erbjuds du en stimulerande arbetsmiljö i en växande bransch med möjligheter till kompetensutveckling genom medverkan i pågående forsknings- och utvecklings- projekt inom senaste produktionsteknik. Arbetsuppgifter: Produktionsplanering och optimering: Utveckla och implementera effektiva produktionsprocesser för att säkerställa högkvalitativa produkter inom givna tidsramar. Teknisk support: Lösa produktionsrelaterade problem och optimera arbetsflöden för att maximera effektiviteten. Kvalitetskontroll: Ansvara för att säkerställa att produkterna uppfyller höga kvalitetsstandarder genom noggranna inspektioner och tester. Maskinunderhåll: Övervaka och underhålla produktionsutrustning för att säkerställa dess pålitlighet och långsiktiga hållbarhet. Samarbete med teamet: Arbeta nära med produktionsgruppen och andra avdelningar för att säkerställa en sömlös produktionsprocess. Du Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Kajsa Björkman, [email protected] eller [email protected] För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Övervaka och utveckla tillverkningsprocessen Hantera och lösa produktionsproblem och optimeringsmöjligheter Säkerställa kvalitet och effektivitet i produktionsprocessen Samarbeta med vårt team för att förbättra produktionsmetoder och följa de senaste tekniska riktlinjerna Vi erbjuder en utmanande och utvecklande arbetsplats som uppmuntrar kreativitet, lärande och eget ansvar. Som en del av vårt team är du med och påverkar företagets framtid, såväl som din egen karriär. Vi strävar efter mångfald och en öppen och jämlik arbetsplats för det är tack vare våra medarbetare vi kan erbjuda ett personligt och affärsmässigt partnerskap till våra kunder. Kvalifikationer Erfarenhet av produktionsarbete inom elektronikindustrin Teknisk kunskap inom elektronik och produktionsteknik Förmåga att analysera och lösa komplexa produktionsproblem Teamspelare med god förmåga i tydlig kommunikation och dokumentation. Säkerhetsmedvetenhet och följer företagets säkerhetsriktlinjer Som person ser vi gärna att du kan se helheten och samtidigt förstå detaljerna, att du har förmågan att snabbt och effektivt lösa problem för att minimera avbrott och optimera produktionsprocessen, är en god teamspelare, kan kommunicera tydligt och effektivt samt kunna arbeta harmoniskt med olika människor, att du kan anpassa dig till förändrade förutsättningar. En produktionstekniker med en kreativ syn på problem kan bidra till ständiga förbättringar så vi ser gärna att du kommer med innovativa lösningar. Om företaget Eskilstuna ElektronikPartner AB Eskilstuna Elektronik Partner är ett framstående företag inom elektronikindustrin och har en beprövad historia av att leverera högkvalitativa elektronikprodukter till våra kunder. Vi strävar efter att vara ledande inom branschen och investerar ständigt i innovation och utveckling för att möta de ökande kraven på marknaden.

4 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Supporttekniker

Arbetsbeskrivning Vi söker en engagerad och serviceinriktad servicedesk-tekniker till vårt IT-team i Stockholm. Som servicedesk-tekniker kommer du att vara den första kontaktpunkten för våra användare när de stöter på tekniska problem. Du kommer att arbeta nära våra kollegor inom IT och vara ansvarig för att hantera ärenden samt följa upp med användarna. Arbetsuppgifterna består bland annat i:  Logga, lösa eller eskalera samt följa upp ärenden för våra användare Åka ut till våra butiker och ge support på plats vid behov Dokumentera arbetsprocesser och rutiner löpande Hantera beställningar till användare och nya butiker Ansvarsområden God allmän förståelse för IT: Teknisk gymnasial utbildning eller motsvarande är meriterande. Erfarenhet av Microsoft Office, Windows, Entra ID och Active Directory är också meriterande.  Serviceinriktad: Du har en stark vilja att hjälpa andra och leverera en hög servicenivå. Kommunikativ: Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter och kan förklara tekniska ärenden på ett tydligt sätt. Problemlösare: Du kan identifiera grundorsaker till problem och hitta lösningar. Initiativtagande: Du tar dig an uppgifter direkt utan att skjuta upp dem. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för att ge bra service och har ett genuint intresse för IT. Du är positiv som person, trivs med att jobba i grupp, gillar att hjälpa folk samt tycker det är kul med problemlösning. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

4 april 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
sommarjobb parkeringsvärd, Lekeberg

Arbetsbeskrivning Är du ute efter ett sommarjobb? Då har vi på Randstad AB det perfekta sommarjobbet för dig! Vi söker just nu parkeringsvärdar till Lanna badgruva och Lekens badplats. Som parkeringsvärd kommer du vara ansiktet utåt för badets besökare. Du kommer arbeta i ett engagerat och kundfokuserat team där målet är att ge besökarna en fantastisk upplevelse och leverera service i världsklass. Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete. Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter kommer innebära att ge besökarna rätt information samt att säkerställa ordning och struktur på parkeringsytorna runt om badet. För många besökare kommer du att vara det första och sista intrycket på besöket, vilket understryker vikten av att hela tiden ge god service. Arbetstider är flexibla, du kommer att få möjlighet att arbeta både dag, kväll -och helgpass. Arbetspassen kommer att variera men vara mellan cirka kl. 10.00 - 18.00. Timanställning vid behov är under perioden 1 juni 2024 tom 31 augusti 2024 Kvalifikationer Vi söker dig som trivs med att arbeta utomhus eller har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi söker dig som är en van lagspelare och som tar stort ansvar. Vi ser även att du kan arbeta strukturerat och är flexibel. •Du har en annan sysselsättning om minst 50%., exempelvis studier. •Har du tidigare erfarenhet inom serviceyrket och har ett personligt intresse av mässor och konferenser kommer du snabbt att komma in i din nya roll. •Har du goda språkkunskaper i svenska och engelska är det meriterande då vi tror du kommer få stor nytta av dina språkkunskaper. •Meriterande är också om du har körkort och erfarenhet av logistikplanering. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

3 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
sommarjobb parkeringsvärd, Lekeberg

Arbetsbeskrivning Är du ute efter ett sommarjobb? Då har vi på Randstad AB det perfekta sommarjobbet för dig! Vi söker just nu parkeringsvärdar till Lanna badgruva och Lekens badplats. Som parkeringsvärd kommer du vara ansiktet utåt för badets besökare. Du kommer arbeta i ett engagerat och kundfokuserat team där målet är att ge besökarna en fantastisk upplevelse och leverera service i världsklass. Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete. Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter kommer innebära att ge besökarna rätt information samt att säkerställa ordning och struktur på parkeringsytorna runt om badet. För många besökare kommer du att vara det första och sista intrycket på besöket, vilket understryker vikten av att hela tiden ge god service. Arbetstider är flexibla, du kommer att få möjlighet att arbeta både dag, kväll -och helgpass. Arbetspassen kommer att variera men vara mellan cirka kl. 10.00 - 18.00. Timanställning vid behov är under perioden 1 juni 2024 tom 31 augusti 2024. Kvalifikationer Vi söker dig som trivs med att arbeta utomhus eller har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi söker dig som är en van lagspelare och som tar stort ansvar. Vi ser även att du kan arbeta strukturerat och är flexibel. •Du har en annan sysselsättning om minst 50%., exempelvis studier. •Har du tidigare erfarenhet inom serviceyrket och har ett personligt intresse av mässor och konferenser kommer du snabbt att komma in i din nya roll. •Har du goda språkkunskaper i svenska och engelska är det meriterande då vi tror du kommer få stor nytta av dina språkkunskaper. •Meriterande är också om du har körkort och erfarenhet av logistikplanering. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

3 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Terminalarbetare - Extrajobb natt

Arbetsbeskrivning Är du student, pensionär eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och söker extrajobb? Vi söker nu arbetsglada och stresståliga personer till att jobba natt hos vår kund Schenker AB som Terminalarbetare. Vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet och rekryterar löpande med start omgående, så sök redan idag! Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Som person har du lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Gillar du att göra ett bra jobb och pröva på nya saker? Är du flexibel och driven med stor initiativförmåga? Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss. Ansvarsområden Arbetsuppgifterna som terminalarbetare är i grunden pakethantering och sortering, där du arbetar fysiskt med kroppen samt kör truck och lastar om du innehar truckkort. Arbetet är förlagt från söndag natt till torsdag natt 00.00-06.30 och/eller 02.45-06.30. Vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta minst 2 pass i veckan och vill vara kvar långsiktigt. Kvalifikationer Krav för anställning: annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% flytande svenska i tal- och läsförståelse Meriterande: truckkort TLP-10, erfarenhet av A-truckar och motviktstruck Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du: är stresstålig och klarar av arbete i högt tempo är initiativtagande är ansvarstagande är noggrann kan arbeta självständigt men även i team har god social förmåga Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

3 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024