Lediga jobb i Hallands län

Sök totalt 1333 lediga jobb i Hallands län

IT-supportmedarbetare till HMC – Hjälpmedelscentrum
REGION HALLAND
Supporttekniker, IT

Om arbetsplatsen Hjälpmedelscentrum (HMC) är en del av Region Halland och verkar regionövergripande med att tillhandahålla hjälpmedel och tjänster till invånare i Halland. Vi är cirka 100 medarbetare som arbetar med utbildning, konsultation, inköp, lagerhållning och teknisk service. Vår vision är att göra Halland till den bästa livsplatsen – och vi söker nu dig som vill vara med och bidra till det! Om tjänsten Som IT-supportmedarbetare kommer du att vara en viktig kontaktpunkt för våra användare. Du ger stöd i både hårdvaru- och mjukvarurelaterade frågor. Du arbetar nära verksamheten och bidrar till att våra IT-system fungerar smidigt i det dagliga arbetet. Du har ett nära samarbete med Region Hallands IT-avdelning. Arbetsuppgifter - Första linjens support för användare - Support och hantering av IT-relaterade ärenden - Felsökning av datorer, skrivare och annan utrustning - Användarstöd i system som Sesam 2, Visma Websesam och Sesam LMN - Diverse IT relaterade uppgifter, även enklare administration inom området Kvalifikationer Du har en gymnasial utbildning med inriktning mot IT, alternativt har du förvärvat likvärdig kompetens genom arbetslivserfarenhet inom IT-support. Meriterande är goda kunskaper i Officepaketet samt ett stort intresse för generativ AI. Vi använder i allt större utsträckning mjukvaruautomation, och erfarenhet inom det området är mycket värdefullt. Krav för tjänsten är B-körkort samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsfokuserad. Du har lätt för att samarbeta och trivs med att hjälpa andra. Du är flexibel och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du har förmåga att se förbättringsmöjligheter i digitala arbetssätt – även om du inte är utvecklare så har du ett tekniskt intresse och en vilja att bidra till smartare lösningar Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Produktionsmedarbetare
Expario Consulting AB
Lager- och terminalpersonal

Om jobbet Vill du vara en viktig del av ett företag där din insats verkligen räknas? Expario Consulting söker nu flera engagerade och drivna produktionsmedarbetare till ett Uppdrag hos en av våra kunder. Du får arbeta i en stabil verksamhet med tydliga rutiner, trevliga kollegor och moderna lokaler. Arbetsuppgifter I rollen som produktionsmedarbetare kommer du att arbeta med olika moment inom tillverkningsprocessen. Arbetet kräver att du är noggrann, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga. Truckkort är meriterande.  Kravprofil • Tidigare erfarenhet av arbete inom produktion eller tillverkning • Talar svenska • God fysik och förmåga att arbeta i ett högt tempo Meriterande • Erfarenhet av arbete i industrimiljö • Truckkort • Vana att följa instruktion och dokumentation kring produktion och säkerhet Ansökan Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Vi söker en självgående och initiativrik Serviceingenjör !
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget ANDRITZ AB ingår i den internationella ANDRITZ-koncernen med ca 29 000 medarbetare. ANDRITZ finns på ca 280 platser i 40 länder. Vi levererar service-, system- och processlösningar till bland annat pappers- och massaindustrin, sågverk och kraftvärmeverk med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap. Inom ANDRITZ AB i Sverige är det ca 450 medarbetare med kontor och filialer i Iggesund, Karlstad, Norrköping, Linköping, Stockholm, Sundsvall, Varberg, Växjö och Örnsköldsvik. Affärsområdet Wood Processing Service levererar servicetjänster, reservdelar, uppgraderingar och moderniseringar för vedgårdar, renserier och bränslehanteringar till kunder inom skogsindustri och bioenergisegmentet. Vill du arbeta på ett globalt, dynamiskt, stabilt och växande företag ? Vi söker en självgående och initiativrik Serviceingenjör ! Dina arbetsuppgifter I rollen som Serviceingenjör ingår du i ett team som arbetar mot pappers- och massabruk i Skandinavien samt bioenergianläggningar i samma region. I dina arbetsuppgifter ingår att planera, leda och utföra montage på utrustningar inom området wood yard, dvs vedgård, renserier samt bränslehantering för bioenergi-pannor. Uppdragen varierar från mindre servicejobb till större ”re-builds” och projekt. Du är kontakt mot kunder, leder underleverantörer i arbetet och deltar i offertframtagande samt hela utförandet på site inom projekten/uppdragen. I tjänsten ingår resor och servicebil. Vårt kontor ligger i Örnsköldsvik men ANDRITZ har kontor i flertalet svenska städer tex Sundsvall, Varberg eller Karlstad som du kan utgå ifrån. Vi erbjuder dig: Hos ANDRITZ får du vara en del av ett världsledande, globalt bolag med kollegor över hela världen. Du kommer att vara omgiven av en positiv laganda med stödjande kollegor som är villiga att samarbeta, dela kunskap och lära tillsammans. Dina kollegor är engagerade och kompetenta vilket innebär goda förutsättningar för din egen kompetensutveckling i din roll och det erbjuds också många utvecklingsmöjligheter inom bolaget. I ditt arbete får du träffa många olika människor och har möjlighet att upptäcka nya platser. Vi erbjuder dig varierande utmaningar och friheten att i stor utsträckning planera ditt eget arbete. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har en teknisk bakgrund, erfarenhet av att arbeta med säkerhet i fokus, planering i projektform samt att utföra administrativa uppgifter och avrapportering enligt rutiner. Du kanske tidigare arbetat i en liknande roll inom pappers-och massabruk och är van att resa och trivs med det. Som person är du självgående, initiativrik och trivs ute hos kunder. Vi söker dig som trivs med både människor och maskiner, det du eventuellt inte kan inom teknik kan ANDRITZ utbilda dig inom. I din roll har en synnerligen god backup av rejält kompetenta kollegor. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 22 juni 2025. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Jennie Helmersson på telefonnummer: 073 351 27 05, [email protected]

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sjuksköterska; timanställning Capio Movement Halmstad
Capio Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om oss Capio Movement AB är ett modernt specialistsjukhus med medarbetare som har en hög kompetens och stor erfarenhet inom ortopedi, reumatologi, idrottsskador, rehabilitering och bilddiagnostik. Vi erbjuder kvalificerad vård i öppen- och slutenvård och ger våra patienter hjälp med att få ett bättre liv i rörelse. Vår vårdfilosofi bygger på att fokusera på det personliga mötet med våra patienter och att de ska möta en varm miljö med omtänksam personal som månar om vårdtagarens trygghet. Verksamheten bedrivs i nära samarbete med den offentliga sjukvården och har som mål att vara ledande i utvecklingen av en säker och högkvalitativ vård. Capio Movement AB har drygt 135 anställda som tillsammans arbetar för att skapa en kvalificerad hälso- och sjukvård. Vårdavdelningen har 20 vårdplatser, varav 4 vårdplatser som är avsedda för övervakning. Vi vårdar pre- och postoperativa patienter som genomgått ortopediska operationer såsom knä-, höft-, och axelproteser samt operationer i händer, knä och fötter. På avdelningen arbetar ett härligt gäng bestående av undersköterskor, grund- och specialistutbildade sjuksköterskor, fysioterapeuter och kockar i köket. Avdelningen är öppen måndag till fredag samt varannan vecka på lördag. Vårt arbetssätt bygger på att lyfta och stärka det friska hos individen, vilket främjar en god rehabilitering. Avdelningen är en tempofylld och lärorik miljö med högt och effektfullt patientflöde. Dagligen sker in- och utskrivning av patienter, vilket hanteras fantastiskt i den här flexibla verksamheten. Vi på Capio Movement söker nu timanställda sjuksköterskor med erfarenhet av postoperativ vård. Du förväntas kunna arbeta 3-5 pass per månad och trivas med arbeta både dag, kväll och natt. Din roll Som sjuksköterska arbetar du främst på vårdavdelningen och emellanåt på UVA-salen. Arbetet består av pre- och postoperativa arbetsuppgifter för ortopediska ingrepp. Preoperativa arbetsuppgifter inkluderar patientinformation, inskrivning, premedicinering och övriga förberedelser. Postoperativa arbetsuppgifter är sedvanlig vård och rehabilitering av patienter. Du utgör en viktig roll i vårdförloppet och vårt primära fokus är våra patienter. Vi arbetar i ett team kring patienten och samarbetsförmåga är mycket viktigt. Ett välfungerande, tillitsfullt och bra samarbete med kollegor som sjuksköterskor, specialistsjuksköterskor, fysioterapeuter och undersköterskor är helt avgörande. Du som sjuksköterska arbetar tillsammans med alla yrkesgrupper ska vara med och bidra till att ge en vård i toppklass. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig • Kollektivavtal • Inflytande och delaktighet i verksamheten • God arbetsmiljö som du aktivt kan påverka • Flexibla arbetsförutsättningar • Gott samarbete och effektiva flöden • En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar • En arbetsplats med tydliga mål, där kvalitet och service prioriteras Tillträde: Möjlig start augusti 2025 Anställningsform: Intermittent visstidsanställning (även kallat timanställning) under ett år från tillträde (med möjlighet till förlängning). Om dig Legitimerad Sjuksköterska, gärna med några års erfarenhet från pre- och postoperativvård. Du är lugn och trygg i din yrkesroll och känner dig bekväm i sedvanliga pre- och postoperativa arbetsuppgifter. Kanske ska du läsa en specialistutbildning men önskar att arbeta lite upptill, eller så kombinerar du sin sjuksköterskekarriär med ett annat yrke. Erfarenhet inom ortopedi och/eller intensivvård är meriterande. Därtill är du positiv i ditt förhållningssätt samt engagerad och lyhörd. Du har god förmåga att arbeta i team, men du trivs också med att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är strukturerad och kan prioritera mellan olika arbetsuppgifter, samt är lugn och trygg i tekniska moment. Du behöver ha ett flexibelt förhållningssätt med patients bästa som ansats. Publicerat: 2025-06-26 Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
sjuksköterska till uppdrag inom slutenvård höst 2025
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Peter Jönsson på 070 521 28 96 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Vikarierande mark- och exploateringsingenjör
Halmstads kommun
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

När du jobbar i Halmstads kommun är du med och formar, stärker och berikar andras vardag. Din insats är meningsfull för oss - vem du än är. Vi söker dig som vill bidra till ett bättre Halmstad. Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 105 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 10 000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Kommunledningsförvaltningen har fokus på ledning, samordning och uppföljning för att kommunkoncernen ska arbeta effektivt med invånarnas bästa i fokus. Förvaltningen leder och samordnar samhällsbyggandet och jobbar för hållbar tillväxt i Halmstads kommun. Tillsammans ansvarar vi också för styrning och utveckling av kommungemensamma frågor som HR, kommunikation, administration och ekonomi. ARBETSUPPGIFTER Är du en engagerad person som tycker om att arbeta med processer inom mark- och exploatering från start till mål? Se hit! Vi söker nu vikarierande mark- och exploateringsingenjör som vill vara med och forma framtidens samhälle för Halmstads kommun! Som mark- och exploateringsingenjör kommer du att arbeta med samhällsbyggnadsprocessen i alla dess delar. Fokus kommer ligga på detaljplaneskedet och genomförandeskedet av både privat och kommunal exploatering. I rollen kommer du även att företräda kommunen som markägare. Du kommer att ha en roll som projektansvarig eller projektdeltagare i ett eller flera projekt vilket innebär att du ansvarar för att samhällsbyggnadsprojektet drivs effektivt framåt utifrån en avvägning mellan ekonomi, kvalitet och tid. Arbetet bedrivs i interna och externa projektgrupper med flera representerande kompetenser. I rollen ingår omfattande kontakt med konsulter, exploatörer, fastighetsägare, kommuninvånare, politiker och representanter från andra avdelningar och förvaltningar inom kommunen. Du ansvarar för plangenomförande utredningar och utredningar av fastighetsjuridisk karaktär. I arbetsuppgifterna ingår även löpande ekonomisk uppföljning och upprättande av markanvisnings- och exploateringsavtal samt andra fastighetsrättsliga avtal. Mark- och exploatering tillhör samhällsutvecklingsavdelningen om består av 16 personer, bla mark- och exploateringsingenjörer, markstrateger, markförvaltare och projektledare. Du kommer in i en väl fungerade grupp som stöttar varandra. Under en period framåt har vi behov av att stärka upp med anledning av föräldraledigheter. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen har du en universitets- eller högskoleutbildning med inriktning mot samhällsbyggnad/lantmäteri eller annan utbildning som tillsammans med arbetslivserfarenhet kan bedömas likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom branschen och god kunskap av att tillämpa Plan och Bygglagen samt Jordabalken och annan relevant lagstiftning. Vi ser det också som meriterande med erfarenhet från politiskt styrd organisation inom kommunal eller statlig verksamhet.  Vi ser att du som söker är driven och tycker om att utforska nya idéer. Din förmåga att arbeta effektivt och anpassa dig till snabba förändringar kommer att vara en värdefull tillgång i denna roll. Du bör vara affärsmässig, relationsbyggande, bra på att samarbeta både externt och internt. För att underlätta arbetet behöver du ha körkort B. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande som bidrar till detta. Innan anställning sker behöver du visa att du har rätt att arbeta, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Det gör du genom att styrka ditt medborgarskap i EU/EES eller Schweiz genom pass, nationellt id-kort eller personbevis tillsammans med identitetshandling. Kan du inte det behöver du uppvisa ett arbetstillstånd eller att du kan visa att du är undantagen från skyldighet till arbetstillstånd. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalig personal. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Vi söker en driven Innesäljare till Euromaster i Varberg!
Euromaster AB
Företagssäljare

Är du en energisk och ambitiös person som brinner för kundrelationer och service? Vill du arbeta iett team med 13 engagerade kollegor med högt i tak och där din insats verkligen gör skillnad, då kan du vara den vi söker! Du kommer att driva försäljning av våra produkter och tjänster, hantera inkommande ochutgående samtal, bygga kundrelationer och arbeta mot uppsatta mål. Det innebär bland annat: - Aktiv och kontinuerlig kunddialog via telefon, email och andra kanaler - Hantera förfrågningar och offerter - Bygga långsiktiga kundrelationer - Uppdatera kundinformation i CRM - Tätt samarbete med Euromaster övriga säljkår Vi söker dig som är en driven och engagerad person med en stark vilja att bidra till goda kundrelationer och affärer. Du kommer att vara delaktig inom hela teamet dvs kundservice, B2B, innesälj samt leasing. Du är kommunikativ, lyhörd med förmåga att skapa förtroende hos kunderna och har minst 2 års erfarenhet av försäljning. Engelska i tal och skrift faller sig naturligt för dig. Du är en lagspelare som engagerar dig i alla delar av vår verksamhet med nyfikenhet och generöst delar med dig av dina erfarenheter och förbättringsförslag. Vill du anta utmaningen? - välkommen med din ansökan! Om våra värderingar och vår ledarskapsfilosofi Säkerhet för våra medarbetare och kunder kommer alltid först. Vi kompromissar aldrig med säkerhet. Tillsammans är vi inom Euromaster dedikerade till att följa våra tre gemensamma värderingar, Expertis, Ärlighet och Kundfokus. Vi tror att dessa värden inte bara definierar oss som företag utan vägleder oss i våra dagliga beslut och handlingar samt stärker vårt engagemang för en hållbar framtid. Vilket ger oss vår fördel: Förtroende. Ledarskapet är avgörande för oss på Euromaster! Det är faktiskt så att vi alla är ledare då vi leder oss själva varje dag och gör aktiva val i de beteenden vi har gentemot våra kunder och kollegor. För att definiera de vinnande attityder och beteenden vi vill främja inom koncernen har en ledarskapsmodell tagits fram och den gäller för alla på företaget. Den heter I CARE och står för “inspiring, create trust, awareness, results och empowerment”. I Care genomsyrar varje aspekt av vårt företag och kompletterar våra kärnvärden som styr hur vi arbetar och interagerar med alla våra intressenter, både internt och externt. Euromaster AB är en del av Michelinkoncernen och Europas största däckkedja – med över 2800 verkstäder i 17 länder. Vi är specialister på däck- och fordonsservice och hjälper både privatpersoner och företag med trygga och hållbara transportlösningar. I Sverige har vi 130 verkstäder på över 100 orter, där våra dedikerade medarbetare står redo att ge personlig service, med stöd av erfarenheten och kompetensen från hela vårt europeiska nätverk. Det gör oss till en stark och pålitlig partner för allt som rullar – på vägar, åkrar, byggarbetsplatser och andra miljöer där fordon verkar. Vi arbetar aktivt för att minska våra kunders miljöpåverkan och kostnader, med smarta produkter och tjänster som främjar ett mer hållbart transportsystem. Vårt svenska huvudkontor ligger i Varberg. www.euromaster.se

26 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Maskinoperatör inom livsmedel | Lernia | Falkenberg
Lernia Bemanning AB
Övriga maskinoperatörer, livsmedelsindustri m.m.

Upptäck en spännande karriärmöjlighet inom livsmedelsindustrin i Falkenberg med vår kund! Här får du utveckla dina färdigheter i en dynamisk miljö där tempot är högt och ingen dag är den andra lik. Om tjänsten Som medarbetare inom livsmedelsindustrin kommer du att ansvara för packning av produkter, arbeta i högt tempo, hantera varor effektivt och arbeta på olika avdelningar beroende på vår kunds behov. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som kan arbeta effektivt i högt tempo och är bekväm med att hantera fysiskt krävande uppgifter. Du behöver ha god fysisk förmåga och kunna behärska svenska i tal och skrift. Det är viktigt att du har en stark arbetsmoral och förmågan att arbeta noggrant med produkt packning. Kunskap om hygien- och säkerhetsföreskrifter inom livsmedelshantering är också en viktig del av rollen. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsindustrin, vilket kan ge dig en fördel när det gäller att snabbt anpassa dig till arbetsuppgifterna. Innehar du ett truckkort ökar dina chanser ytterligare. Erfarenhet av att arbeta i kalla miljöer kan också vara en fördel för att lyckas i denna dynamiska roll. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Frida Ahlabo via e-post: [email protected]

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till Vårdväskan
Vårdväskan AB
Kundtjänstpersonal

Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av service och försäljning Brinner du för att leverera service och försäljning i världsklass och önskar arbeta med varierande arbetsuppgifter i en kundtjänst? Vi på Vårdväskan behöver stärka upp vårt kundtjänstteam med ytterligare en kollega! Tjänsten är på heltid och är ett vikariat. Om Vårdväskan Vårdväskan är ett gasellvinnande e-handelsföretag under expansion vars vision är att sätta färg på vården och skapa yrkesstolthet bland vårdpersonal. Vårt breda sortiment är utformat med vårdpersonalens behov och köpupplevelse i fokus, och våra kunder är både privatpersoner och företag. Vi ser kraften i att förstärka bilden av hur vårdanställda ser på sig själva och vi vill möjliggöra att personlighet, professionalism och yrkesstolthet kommer till uttryck inom vården. Vårdväskan, med huvudkontor i Falkenberg, är verksamt i samtliga nordiska länder. Vad innebär rollen? Dina dagliga arbetsuppgifter består av att hantera följande typer av kundfrågor och ärenden; produktfrågor, order, leverans, returer och reklamationer. Då det även ingår i uppdraget att serva våra företagskunder, hanterar du försäljningsuppdrag till dessa, offerthantering, kreditupplysningar och orderläggning. Kommunikationen sker via mail, chatt och telefon på svenska eller engelska. Då Vårdväskan är ett tillväxtföretag finns det för rätt kandidat även stor möjlighet att vara med och bidra till utvecklingen av kundserviceavdelningen och dess processer. Din profil Som person är du serviceinriktad, positiv, kundfokuserad och har ett naturligt intresse för försäljning. Vi tror också att du gillar att skapa kvalitet och är noggrann, strukturerad och har förmågan att prioritera. Du tar ansvar för ditt arbete och har ett driv framåt för ditt eget arbete. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter, kan se möjligheter i förändring och är en lagspelare. Har du tidigare erfarenhet ifrån kundtjänstarbete från ett e-handelsbolag och skapat dig förståelse för e-handelsprocesser är det en stor fördel. Vi ser dessutom gärna att du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, särskilt meriterande inom Business Central (BC), ihop med att ha hanterat telefon, mail och chatt som arbetsverktyg i tidigare/nuvarande roll. Du behärskar det svenska och det engelska språket, både muntligt och skriftligt och har dessutom goda kunskaper i engelska. Det är mycket meriterande om du behärskar norska, finska eller danska i tal och skrift. Ansökan Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas omgående. Skicka in din ansökan tillsammans med CV till [email protected] och ange Kundtjänstmedarbetare i ämnesraden. Sista ansökningsdag 2025-09-30 Har du frågor? Kontakta Silje Wibe, Teamleader på mail; [email protected] Om anställningen - Heltidstjänst - Vikariat - Fast månadslön - Placeringsort Falkenberg Arbetsgivaren Vårdväskan AB www.vardvaskan.se

26 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Erfaren och driven montör till Scanmaskin
Barona Teknik & Installation AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Scanmaskin söker nu en erfaren och driven montör till maskinmontage Letar du efter en spännande möjlighet att utvecklas i ditt yrkesliv? Då är det kanske dig vi söker! Om Scanmaskin  Scanmaskin är en dynamisk, framåtsträvande organisation med huvudsäte i Sverige. Sedan 1975 har vi tillverkat marknadsledande golv-, ytbehandlings- och poleringsutrustning för alla typer av golvprojekt, inklusive slipning, polering, fräsning och blästring.Vi prioriterar hög service, snabba leveranser och absolut bästa kvalitet. All vår utveckling och tillverkning sker i vår anläggning i Lindome, i utkanten av Göteborg. Med våra 25 anställda på huvudkontoret i Sverige, säljkontor i Finland samt våra återförsäljare världen över strävar vi efter att vara nära våra användare, kunder och partners för att driva vår utveckling framåt. Vid utveckling av vår verksamhet fokuserar vi på våra kärnvärden – närhet, kvalitet, hållbarhet och know-how. Om tjänsten  Vi söker en erfaren mekaniskteknisk montör som är driven, effektiv och noggrann, och som trivs i en miljö med högt tempo. Du kommer att arbeta tillsammans med ett team av erfarna montörer i den dagliga produktionen och delta i monteringen av företagets maskiner. Om dig Du har ett gediget intresse för teknik och tidigare erfarenhet från verkstads- eller tillverkningsindustrin. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen krävs att du är en ansvarstagande, engagerad och arbetsvillig lagspelare. Som person är du initiativtagande och samarbetsvillig, med en positiv inställning till både arbete och kollegor. Vi söker dig som har Gymnasial utbildning med teknisk inriktning Erfarenhet från verkstads- eller tillverkningsindustrin Goda kunskaper i svenska tal och skrift Goda kunskaper I teknisk engelska, kunna läsa och förstå manualer och instruktioner. Erfarenhet eller kunskap inom teknisk el är meriterande Truckkort & B-körkort är meriterande Tjänsten startar som ett bemanningsuppdrag där du kommer att vara anställd hos oss på Barona och hyras ut till Scanmaskin, med möjlighet att övergå i anställning hos kunden efter 6 månader.Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och lära känna dig bättre.Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Sims på telefon 0723255442. På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan.  INDGEN

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025